Igor's Oulu

iloinen asiakas

Onko kokemuksia paikasta? Itselläni on vain positiivista kokemusta, tämä syksyllä tullut lävistäjä on asiansa osaava ja mukava! Hinnastokin on just eikä melkeen ;) Eli pointti nyt oli se, että haluaisin kuulla kokemuksia ja syyn, miksi Igor'sia haukutaan? Hygieenisimpiä lävistyspaikkoja koko Oulusta (olen käynyt monessa muussakin paikassa). Tatskaajasta ei kokemusta...

26

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen iloinen

      Eipä täältäkään tule liikkeelle kuin plussaa!

      Ainahan kyseisestä liikkeestä on ikäviä huhuja pyörinyt mutta tietääkseni kaikki perättömiä, hygieenia tosiaan parhaimmistoa.

      Tatskaajakin on erittäin taitava, osaa tehä pikkutarkkaa työtä/ korjata muiden tatuoijien erheet.

    • Erittäin tyytyväinen

      Tatuoitavana kävin ja ripe on oikea velho sen tatuointikoneen kanssa, kuvasta tuli roimasti komeampi kun osasin edes kuvitella! Hän myös taitaa monta eri tatuointi tyyppiä ettei ole juurtunut yhteen!
      Pojat tuntuu olevan hyvin tarkkoja sen hygienian kanssa, en ymmärrä mitä muka sielä niin kauheaa on!
      Tulevaisuudessakin tulen menemään sinne useasti!

    • liikettä suosiva

      Juu, miekin tykkään. Lävistäjä lävisti täydellisesti ja tilat vaikuttivat siisteiltä. Mukava ilmapiiri ja asiansa osaavat työntekijät, suosittelen!!! Hinnastokin on sopiva. Tykkään! muutamassa muussa liikkeessä kun olen käynyt niin en lävistyspenkkiin istuessa ole huomannut että lävistäjä olisi noin tarkka hygieeniasta. Tarkasti myös koruista kierteet, kaikki kun sitä eivät tee...
      Sinne voi huoletta mennä lävistyttämään itseään. :----)

    • lävistyksiä

      Plussaa tulee täältäkin :) Mukava ja hygieeninen paikka. Alkuun vähän epäilin (ihan turhaan) kun olin netistä lueskellut juttuja mutta paikka ylitti odotukset. Ehdottomasti menen uudestaan heti kun vaan lävistyskuume iskee. Tuota tatuoijaa olisi tarkoitus "testata" myöskin jossakin vaiheessa.

      • Ivanlävistäjä

        Erittäin fiksua btw mennä paikkaan lävistettäväksi jos "alkuun vähän epäilee". Toi on oikea tyyli hakeutua hepatiitti potilaaksi. Nice job! :) Muutenkin hiukan tuntuu että Igor's henkilökunta laittanu kaikki tekstit tänne. Loistavaa duunia senkin osalta! Hyvä pojat, kun markkinointi on Suomi24 luokkaa, toiv. lävistäminen kuitenkin on ammattilaisten tasoa. Naurattaa hiukan toi "käyn kehumassa hiukan mua" netissä. Onko oikeesti asiakkaita noin vähän? Ei ole ketään kuka kehuisi? Mä voin auttaa..te ootte niin hyvii että jopa koirani, lapseni ja mummoni sinne lävistettäväksi.


      • midnightkiller
        Ivanlävistäjä kirjoitti:

        Erittäin fiksua btw mennä paikkaan lävistettäväksi jos "alkuun vähän epäilee". Toi on oikea tyyli hakeutua hepatiitti potilaaksi. Nice job! :) Muutenkin hiukan tuntuu että Igor's henkilökunta laittanu kaikki tekstit tänne. Loistavaa duunia senkin osalta! Hyvä pojat, kun markkinointi on Suomi24 luokkaa, toiv. lävistäminen kuitenkin on ammattilaisten tasoa. Naurattaa hiukan toi "käyn kehumassa hiukan mua" netissä. Onko oikeesti asiakkaita noin vähän? Ei ole ketään kuka kehuisi? Mä voin auttaa..te ootte niin hyvii että jopa koirani, lapseni ja mummoni sinne lävistettäväksi.

        Sori ei oo tarvetta tulla ite pätemään kun asiakkaat oikeasti tykkää :)
        Asiakkaita myös riittää yhtä lailla kuten muihinkin liikkeisiin. Ja kiitän samalla kaikkia ihania asiakkaitani, teidän vuoksi täällä olen.

        Joten meneppä muuhalle esittämään turhanpäiväset syytöksesi.
        Myös markkinoinnin suoritamme aivan muuhalla kuin suomi24:ssä että kiitos huolenpidosta.


      • Promo
        midnightkiller kirjoitti:

        Sori ei oo tarvetta tulla ite pätemään kun asiakkaat oikeasti tykkää :)
        Asiakkaita myös riittää yhtä lailla kuten muihinkin liikkeisiin. Ja kiitän samalla kaikkia ihania asiakkaitani, teidän vuoksi täällä olen.

        Joten meneppä muuhalle esittämään turhanpäiväset syytöksesi.
        Myös markkinoinnin suoritamme aivan muuhalla kuin suomi24:ssä että kiitos huolenpidosta.

        Sen huomaa..


      • lävistyksiä
        Ivanlävistäjä kirjoitti:

        Erittäin fiksua btw mennä paikkaan lävistettäväksi jos "alkuun vähän epäilee". Toi on oikea tyyli hakeutua hepatiitti potilaaksi. Nice job! :) Muutenkin hiukan tuntuu että Igor's henkilökunta laittanu kaikki tekstit tänne. Loistavaa duunia senkin osalta! Hyvä pojat, kun markkinointi on Suomi24 luokkaa, toiv. lävistäminen kuitenkin on ammattilaisten tasoa. Naurattaa hiukan toi "käyn kehumassa hiukan mua" netissä. Onko oikeesti asiakkaita noin vähän? Ei ole ketään kuka kehuisi? Mä voin auttaa..te ootte niin hyvii että jopa koirani, lapseni ja mummoni sinne lävistettäväksi.

        Oon ihan tyytyväinen siihen, että kys. paikassa lävistettävänä kävin! Tuskin se hepatiitti ilmasta tarttuu? ;) Näin ihan omin silmin että lävistäjällä oli puhtaat ja steriilit välineet.
        Ja tuolla epäilemisellä meinasin lähinnä niitä about 2004 liikkuneita juoruja kyseisestä liikkeestä.

        Luulenpa muuten, että on Igor'sissa oikeesti muutakin tekemistä kun kytätä netistä jotain keskusteluja liikkeestä ja heitellä anonyymisti kehuja?

        Kateellinenko olet?


      • Vasililävistäjä
        lävistyksiä kirjoitti:

        Oon ihan tyytyväinen siihen, että kys. paikassa lävistettävänä kävin! Tuskin se hepatiitti ilmasta tarttuu? ;) Näin ihan omin silmin että lävistäjällä oli puhtaat ja steriilit välineet.
        Ja tuolla epäilemisellä meinasin lähinnä niitä about 2004 liikkuneita juoruja kyseisestä liikkeestä.

        Luulenpa muuten, että on Igor'sissa oikeesti muutakin tekemistä kun kytätä netistä jotain keskusteluja liikkeestä ja heitellä anonyymisti kehuja?

        Kateellinenko olet?

        Mistä olisin kateellinen..siitäkö että kyttäät Suomi24 ja käyt keskustelua itses kanssa, siitä miten hyvä olet? Mulle tässä väitetään, melko varmasti itse meidän pikku-killeri, että joku random asiakas muistaa jotain sun puljustas mikä on tapahtunut vuonna 2004..yeah right. Kateellisuudesta vielä mainitaan, sulla ei ole mitään mitä haluaisin. Olen varsin menestynyt lävistäjä itse. Sä taas, joku vitun 20€ lävistysnilkki joka tekee itsestään aivan liian ison numeron. Nauran sulle, ei enempää, ei vähempää. Toiv. joskus saat oikeita kehuja, mahtaa olla yöllä yksinäistä. Onnea helixies ja napakorujes kanssa.


      • lävistyksiä
        Vasililävistäjä kirjoitti:

        Mistä olisin kateellinen..siitäkö että kyttäät Suomi24 ja käyt keskustelua itses kanssa, siitä miten hyvä olet? Mulle tässä väitetään, melko varmasti itse meidän pikku-killeri, että joku random asiakas muistaa jotain sun puljustas mikä on tapahtunut vuonna 2004..yeah right. Kateellisuudesta vielä mainitaan, sulla ei ole mitään mitä haluaisin. Olen varsin menestynyt lävistäjä itse. Sä taas, joku vitun 20€ lävistysnilkki joka tekee itsestään aivan liian ison numeron. Nauran sulle, ei enempää, ei vähempää. Toiv. joskus saat oikeita kehuja, mahtaa olla yöllä yksinäistä. Onnea helixies ja napakorujes kanssa.

        En kyllä itseni kanssa käy keskustelua... Tulin vain kommentoimaan että mitä mieltä liikkeestä olen?
        Hyvä että olet varsin menestynyt lävistäjä, itse opiskelen juuri kampaajaksi. :) Ja kiitos onnitteluista, kyllä multa sattumoisin löytyy myös helix ja pari napalävistystä.

        Miten muuten sinä, varsin menestyneenä lävistäjänä, alennut puhumaan noinkin ala-arvoisesti samalla alalla työskentelevästä henkilöstä josta tuskin tiedät mitään? Luulisi että aika pohjalle täytyy vajota tuolla alalla jotta alkaa puhumaan tuommosia..?


      • ifo3
        midnightkiller kirjoitti:

        Sori ei oo tarvetta tulla ite pätemään kun asiakkaat oikeasti tykkää :)
        Asiakkaita myös riittää yhtä lailla kuten muihinkin liikkeisiin. Ja kiitän samalla kaikkia ihania asiakkaitani, teidän vuoksi täällä olen.

        Joten meneppä muuhalle esittämään turhanpäiväset syytöksesi.
        Myös markkinoinnin suoritamme aivan muuhalla kuin suomi24:ssä että kiitos huolenpidosta.

        Ei tarvetta tulla pätemään mutta kuitenki kommentoimaan tulit?


    • Beaume

      Olen ottanut Igor'sissa kaksi huulilävistystä, kielilävistyksen, nännilävistyksen sekä napalävistyksen. Välineet on aina otettu steriileistä pakkauksista ja lävistäjä on tehnyt työnä hyvin ja tarkasti. Ei ole moitittavaa.

      Aion käydä tuolla myös tatuoitavana kunhan sen aika tulee.

      • pierced2

        Vissiinkin Joni ollut kyseessä?


      • Beaume.
        pierced2 kirjoitti:

        Vissiinkin Joni ollut kyseessä?

        Ei vaan Jake.


    • Jiff

      En ota asiaan enempää kantaa mutta alkoi hieman ihmetyttää.
      Miksi "varsin menestynyt lävistäjä" omaa niin huonon itsetunnon että kokee tarpeelliseksi haukkua muita lävistäjiä netissä?

      Ihan vinkkinä, katkeruus ei pue ketään.

    • laany

      Tatskan Igorsissa ottaneena voisin sanoa että asiakaspalvelussa on kyllä ihan kunnolla petraamisen varaa. Tatuointi on monelle iso juttu ja pysyvähän se varmasti on eli ois ihan mukavaa jos tatuoija ei kohtelis asiakasta niinkuin kasaa paskaa. Voi puhua asiallisesti ja vastata kysymyksiin, ei sen pitäis niin hankalaa olla. Ens kerralla menen muualle ja maksan mielelläni vaikak vähän enemmän inhimillisestä kohtelusta.

      • Neulatyynyt

        Mitä olet tehnyt että olet saannut huonon kohtelun? o.O

        Aina on hauskaa syytellä vaikka joskus saisi katsoa sitä omaa napaakin :)

        Itse sain ainakin mukavaa palvelua, rehellisesti (mutta ystävällisesti) kertoi mielipiteensä ideaan eikä vaikuttanut töykeältä vaikka esitin "tyhmiäkin" kysymyksiä.
        Mielelläni laitan rahani tuonne hyvän laadun takia, voihan toki muuhaltakin hyvää laatua saada mutta en ole kokenut kunniaani loukatuksi.


    • mievaan3

      Huulilävärin kävin laittaa, hyvin laitettiin ja napakoru tuli laitettua myös ko. paikassa. Ammattilaisia ja hyvin on molemmat korut laitettu. Eri lävistäjät kyseessä, mutta molemmat osasivat hommansa. Ei mitään moitittavaa.

      Tatuointia suunnittelemassa ja Igorsiin tieni vie, kunhan saan soitettua ja varattua ajan. :D

    • tyttönen

      nenäkorun kävin laittamassa n. kuukausi sitte ja oli hyvää palvelua ja tuli kaunis lävistys

    • jennyjuulia2

      Kielikorun on tuo uusin lävistäjä laittanut mulle ja hyvin teki. Kesällä täytys käydä pistää napakoru igorsissa (:

    • lävistyksen ottava

      siis kai siellä on nais-lävistäjiäkin?

      • Lentävä cameleontti

        Eipä taida missään lähikunnissa olla naislävistäjiä.


    • lävistyksen ottava

      Onko kenelläkään tullut mitään ongelmia , arpia tms? Olen menossa ottamaan kulmakorun eikä arvet ois kivoja :/

      • Pomppulinnan Sankari

        aina on se mahdollisuus että lävistyksestä voi jäädä näkyvä arpi.
        mutta mitään isoja ne arvet eivät ole ja useasti niitä ei huomata :)


    • jeesjees1

      Millanen hintaluokka leimojen osalta ko. paikassa?

      • Kerran pari leimattu

        Mitä tohon nyt osais sanoa... Sopiva? 250€ ni saa jo kämmenen kokosta tatskaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe