Ongelmia GTA IV:n tehtävissä? Q/A!

GTA-addikti

Hei!

Olen erittäin kokenut GTA IV:n pelaaja. Jos jollakin on jotain ongelmia jonkin tietyn tehtävän kanssa (tai mitä tahansa muuta kysyttävää pelistä), vastaan mielelläni.

Ps. Omistan myös lisäosat The Lost and Damned ja The Ballad of Gay Tony, niistäkin voi kysellä.

23

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GTA-addikti

      Hei!

      Kuitenkin joku heti heittää kysymyksiä koodeista. Itse suosittelen olemaan käyttämättä koodeja, mutta listaan ne nyt kuitenkin tähän...

      Täysi terveys/luotiliivi: 362-555-0100
      Täysi terveys/luotiliivi sekä aseita (baseball-maila, Combat Pistol, Combat Shotgun, SMG, Carbine Rifle, Combat Sniper, raketinheitin ja kranaatteja): 482-555-0100
      Aseita (samat kuin edellisellä koodilla): 486-555-0100
      Aseita (veitsi, pistooli, pumppuhaulikko, Micro-SMG, AK-47, tarkkuuskivääri, raketinheitin ja polttopulloja): 486-555-0100
      Poliisit pois perästä: 267-555-0100
      Poliiseja perään: 267-555-0150
      Vaihda säätilaa: 468-555-0100
      -----
      Annihilator: 359-555-0100
      Jetmax: 938-555-0100
      NRG-900: 625-555-0100
      Sanchez: 625-555-0150
      FIB Buffalo: 227-555-0100
      Comet: 227-555-0175
      Turismo: 227-555-0147
      Cognoscenti: 227-555-0142
      Super GT: 227-555-0168

      • Troloo

        Miks vastustat koodeja!?! No makunsa kullakin, mutta kaikki jotka ei tykkää koodeista on VITUN URPOJA!


      • .........
        Troloo kirjoitti:

        Miks vastustat koodeja!?! No makunsa kullakin, mutta kaikki jotka ei tykkää koodeista on VITUN URPOJA!

        niinpä, itse käytän koodeja, mutta en käytä koodeja jos pelaan peliä läpi.
        Sitä varten käytän toista tallennusta.


    • Gta kysyjä

      Voiko gta iv episodes from Liberty Cityssä olla poliisi?

      • GTA-addikti

        Voi, mutta sinun pitää ostaa peli Windowsille (ellet jo omista), ja ladata modi. Mikäli sinulla ei ole peliä Windowsille vielä, kannattaa varmistaa sen toimivuus koneellasi ennen mahdollista ostoa (onnistuu osoitteessa www.systemrequirementslab.com).


      • Vanha legenda
        GTA-addikti kirjoitti:

        Voi, mutta sinun pitää ostaa peli Windowsille (ellet jo omista), ja ladata modi. Mikäli sinulla ei ole peliä Windowsille vielä, kannattaa varmistaa sen toimivuus koneellasi ennen mahdollista ostoa (onnistuu osoitteessa www.systemrequirementslab.com).

        Moi!

        Tarvisin apua koska haluaisin että kaikki maailmat olisivat auki, minulla oli 2 maailmaa auki mutta kun meni playstation3 rikki ja ostettiin uusi en muista mten saan ne 2 maanosaa auki, korjaan ei maailmaa vaan osa.


      • GTA-addikti
        Vanha legenda kirjoitti:

        Moi!

        Tarvisin apua koska haluaisin että kaikki maailmat olisivat auki, minulla oli 2 maailmaa auki mutta kun meni playstation3 rikki ja ostettiin uusi en muista mten saan ne 2 maanosaa auki, korjaan ei maailmaa vaan osa.

        Pitää vain pelata tehtäviä eteenpäin. Algonquinin saa auki tehtävässä "Blow Your Cover" ja Alderneyn tehtävässä "Three Leaf Clover".

        Dukes, Broker ja Bohanhan ovat auki heti alussa.


    • Nikobellic

      Jos pelissä on jotain ongelmaa tai on jotain bugeja kysykää multa.

    • tomppa&&

      Mä oon siinä tehtävässä missä pitää jahtaa sitä puukkomiehen autoa ja mä oon kokeillut sitä monta kertaa nii saisiks mä vinkejä niiku mä haluaisin päästä eteen päin

      • GTA-addikti

        Tehtävä "Bleed Out":

        Kun olet hakannut Bledarin ja Kalemin (minkä varmaan olet tehnyt jo), lähde ajamaan Dardania takaa. Aja täysillä ja yritä pysytellä koko ajan hänen lähellään. Varo vastaan tulevia ajoneuvoja. Ensimmäisen suoran (Hove Beachissa) jälkeen Dartan kääntyy oikealle mutta jatka suoraan (aikaa säästyy). BOABO:ssa Dardan kääntyy vasemalle kohdassa jossa joko bussi tai kuormuri (en muista tarkkaan) tulee tielle poikittain. Jatka itse siitä suoraan! Kun Dartan hylkää autonsa ja pakenee sokeritehtaaseen, hakkaa hänet.

        Voit etsiä myös läpikäyntivideota YouTubesta hakusanalla "gta iv mission bleed out".

        Toivottavasti auttaa!


    • gtaplayer

      Hei! Olen tehtävässä jossa ajetaan työmaalle playboy x:n kanssa, saat autosta aseita: ensin snipaat 3 henkilöä ja sitten enteenpäin kun pääsen kohtaan josta näkee helikopterin kuolen melkein heti tai helikopteri karkaa? Vinkkejä? Neuvoja? Toinen onglema gay tonyssa helikopterin ohjaus vaikeaa? ja golf tehtävässä mitä pitäisi tehdä? PC

      • gtakaikki

        ammu singol


      • helihelikopteri

        Gtaplayer ite kiipesin yhteen niist nostureist ja sit vaa sniputat sen ohjaajan sielt helikopterist x)


      • HEEEEEELP
        helihelikopteri kirjoitti:

        Gtaplayer ite kiipesin yhteen niist nostureist ja sit vaa sniputat sen ohjaajan sielt helikopterist x)

        Pelaan windowsilla (steamistä) gta ivtä niin vedin stoorin läpi, pystyykö sitä aloittamaan uudestaan? Mieluiten ilman että se toinen katoaa.


      • sNIpERmyAsS
        helihelikopteri kirjoitti:

        Gtaplayer ite kiipesin yhteen niist nostureist ja sit vaa sniputat sen ohjaajan sielt helikopterist x)

        Monet mun kaveritki sanoo aina että SNAIPPAA SE KOPTERI! Mutta mä kyllä tykkään singosta enemmän.


      • VITTUFROMaSs
        HEEEEEELP kirjoitti:

        Pelaan windowsilla (steamistä) gta ivtä niin vedin stoorin läpi, pystyykö sitä aloittamaan uudestaan? Mieluiten ilman että se toinen katoaa.

        Ime munaas vitun horo pää kiinni mutsis veti tehtäviä kun sua teki vitun urpo tapa ittes


      • Vastustaja

        Jos on noi hirvee innostus kiroilla ja haukkua hauku mutsias meinaa meitsi sano sitä kermaperseeks ku sua väänsi


    • Tietäjä

      Troloo jos vaikka pelaat gta iv tai jotain niist et voi päästä koko peliä läpi olen kokenut että turha valittaa.

    • Kysymyksiä Tyhmältä

      Hei! Monet kyselee sellasta, että voiko cheattejä käyttää jos haluaa pelata läpi 100 prosenttisesti, mutta mitä se vaikuttaa pelin vetämiseen, että ei vedä läpi just 100 prossaa? Vai onko se vaan ylpeyskysymys? Ja missä tehtävässä pääsee laillisesti sille keskisaarelle, jossa on esim. Royal Hotel?

    • gta man

      Ootko vetäny 100% läpi
      ps.ite oon

    • juhani9091

      terve mulla on semmonen ongelma gta 4 mitä pystyy tehdä jos playboy x roman tai ns on nukkumassa pitääkö vaan odotella kunnes ne herää.

    • gta 4

      joo

    • juhani9091

      terve miten ton Final Interview pystyy suorittaa vaik menen kahvilaan niin ei näy sitä ihmisen kuvaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe