Borrelioosi

Vastatkaa jos on

Onko kenelläkään kokemuksia borrelioosin hoitamisesta homeopatialla.

15

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosipaikka-

      Borrelioosi on niitä vakavia ja oikeita sairauksia. Vaatii antibiootit. Mitä pikemmin sen parempi. Jos vetkutat hoidon aloittamista, niin voit saada sellaisia ikäviä seurauksia kuin halvauksia, aivotulehduksia ja vastaavia, jotka voivat piinata lopun ikääsi. Eli ei homeopatiaa.

    • homeopatian puolesta

      Nyt on mennyt vuosi kysymyksestäsi. Millä borrelioosia on hoidettu?
      Onko käytetty antiibioottia, oletko parantunut?
      Itse luotan homeopatiaan ja luontaistuotteisiin ja olen käyttänyt niitä vuodesta -97 ja ne ovat toimineet oman terverveyden kohdalla tarvittaessa. Minulla ei ole ollut borrelioosia, mutta eräs henkilö sai juuri ohjeeksi alla olevat tuotteet.
      Homeopaattinen aine Borrelia burgdorferi C200.
      Kehossa oleviin tulehdusten hoitoon Reggeweg 73, 1 pullo 10 tippaa/pvä, ei viikonloppuisin ja Vidal MSM jauheena 1 prk ohjeen mukaan, ei viikonloppuisin luontaistuotekaupasta.
      Kannattaa kysyä joltain homeopaatilta tuota tuotetta Borrelia burgdorferi C200 ja siihen tarvittavaa annosta. Omin päin niitä ei kannata lähteä ottamaan.

      • pelkkää huijausta.

        Homeopatialla ei voi hoitaa yhtään mitään koska homeopatia on todettu täysin tehottomaksi huuhaaksi.


      • todettu ja todettu
        pelkkää huijausta. kirjoitti:

        Homeopatialla ei voi hoitaa yhtään mitään koska homeopatia on todettu täysin tehottomaksi huuhaaksi.

        Onko rokotetestit huijausta, tutustu ASIA (autoimmune sydroma induced by adjuvants)!? Rokotteiden testaaminen "turvalliseksi" on romuttunut täysin.

        Elä sie usko homeopatiaan, mie en usko rokotteisiin, haitallista huuhaata, pelkkää huijausta.


      • Totista totta.
        todettu ja todettu kirjoitti:

        Onko rokotetestit huijausta, tutustu ASIA (autoimmune sydroma induced by adjuvants)!? Rokotteiden testaaminen "turvalliseksi" on romuttunut täysin.

        Elä sie usko homeopatiaan, mie en usko rokotteisiin, haitallista huuhaata, pelkkää huijausta.

        --Elä sie usko homeopatiaan, mie en usko rokotteisiin --

        Ei nyt ole kysymys mistään uskonasioista vaan ihan tieteellisestä faktasta, homeopatia on todistettavasti täysin hyödytöntä.

        Siellä New Age puolella voitte uskoa niihin lemuriaaneihin, taikamarjoihin, ammoihin ja vaikka mihin satuolentoihin.


      • todettu ja todettu
        Totista totta. kirjoitti:

        --Elä sie usko homeopatiaan, mie en usko rokotteisiin --

        Ei nyt ole kysymys mistään uskonasioista vaan ihan tieteellisestä faktasta, homeopatia on todistettavasti täysin hyödytöntä.

        Siellä New Age puolella voitte uskoa niihin lemuriaaneihin, taikamarjoihin, ammoihin ja vaikka mihin satuolentoihin.

        Mitä sie laulat?

        ASIA syndroma totista totta.


      • osaajia kaivataan
        todettu ja todettu kirjoitti:

        Mitä sie laulat?

        ASIA syndroma totista totta.

        Minuakin kiinnostaa, tuo borrelioosin hoito homeopaattisesti. Kuka homeopaatti oli kyseessä?


      • Ihmettelee hän
        todettu ja todettu kirjoitti:

        Mitä sie laulat?

        ASIA syndroma totista totta.

        Mitä tekemistä sillä on homeopatian kanssa?


      • Homeopatian puolesta
        osaajia kaivataan kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa, tuo borrelioosin hoito homeopaattisesti. Kuka homeopaatti oli kyseessä?

        Kyseessä on erikoislääkäri, joka hoitaa homeopaattisin ainein, luontaistuottein sekä ruokavaliolla. Hän tutkii elimistön tilan laitteella, jolloin hänen hoitonsa perustuu tietoon ei arvailuun.Hän ei valitettavasti enää ota lisää potilaita vastaan, sillä on jäämässä eläkkeelle pikku hiljaa. Itse etsisin homeopaatin, jolla olisi myös lääketieteellinen tausta. Tässä eräs nimi: Lääkäri, homeopaatti Liisa Sulkakoski, jota voisi kokeilla. Itse en ole hänen vastaanotolla käynyt, mutta eräs tuttuni sai vaikeaan kilpirauhasen vajaatoimintaan apua. Muistaakseni hän on Turusta.


      • keksitty juttu?
        Homeopatian puolesta kirjoitti:

        Kyseessä on erikoislääkäri, joka hoitaa homeopaattisin ainein, luontaistuottein sekä ruokavaliolla. Hän tutkii elimistön tilan laitteella, jolloin hänen hoitonsa perustuu tietoon ei arvailuun.Hän ei valitettavasti enää ota lisää potilaita vastaan, sillä on jäämässä eläkkeelle pikku hiljaa. Itse etsisin homeopaatin, jolla olisi myös lääketieteellinen tausta. Tässä eräs nimi: Lääkäri, homeopaatti Liisa Sulkakoski, jota voisi kokeilla. Itse en ole hänen vastaanotolla käynyt, mutta eräs tuttuni sai vaikeaan kilpirauhasen vajaatoimintaan apua. Muistaakseni hän on Turusta.

        Nyt alkoi kuulostaa hiukan epäilyttävältä. Ensin mainostetaan lääkäriä mutta kun alkaa kysellä, niin yhtäkkiä nimi häviää ja ei ota vastaan enää ketään...


      • Heri1
        Totista totta. kirjoitti:

        --Elä sie usko homeopatiaan, mie en usko rokotteisiin --

        Ei nyt ole kysymys mistään uskonasioista vaan ihan tieteellisestä faktasta, homeopatia on todistettavasti täysin hyödytöntä.

        Siellä New Age puolella voitte uskoa niihin lemuriaaneihin, taikamarjoihin, ammoihin ja vaikka mihin satuolentoihin.

        Tieteellisestä faktasta puheen ollen.....vinkkaa minulle tieteellinen fakta gravitaatiovoiman olemassaolosta :) Voi olla ettei löydy, mutta näyttää että maanpinnalla vaan kökötetään ja samoin myös homeopatian tehokkuuden voi todeta ihan itse kokeilemalla. Ja eiköhän olisi kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten jos ei toimisi.....


      • J. Potkukelkka
        keksitty juttu? kirjoitti:

        Nyt alkoi kuulostaa hiukan epäilyttävältä. Ensin mainostetaan lääkäriä mutta kun alkaa kysellä, niin yhtäkkiä nimi häviää ja ei ota vastaan enää ketään...

        "Nyt alkoi kuulostaa hiukan epäilyttävältä."

        Etenkin kun kadonneen tilalle muistuu mieleen sijainen noinkin kätevästi ;)


      • naivismia
        Heri1 kirjoitti:

        Tieteellisestä faktasta puheen ollen.....vinkkaa minulle tieteellinen fakta gravitaatiovoiman olemassaolosta :) Voi olla ettei löydy, mutta näyttää että maanpinnalla vaan kökötetään ja samoin myös homeopatian tehokkuuden voi todeta ihan itse kokeilemalla. Ja eiköhän olisi kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten jos ei toimisi.....

        "Ja eiköhän olisi kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten jos ei toimisi....."

        Tuo on kaunis ajatus. Tilanne on kuitenkin se, että suuri osa kuluttajista on valmis maksamaan innostavasta tarinasta eikä ole kiinnostunut siitä, onko tuotteen tai menetelmän vaikuttavuutta koskaan viitsitty selvittää ollenkaan. Ei ole mitään syytä olettaa, että höynäytettävät loppuisivat maailmasta kovin äkkiä.


    • Einari 1

      Minä olen pysynyt hengissä sairastuttuani vakavasti 22 vuotta sitten melkein pelkästään homeopatian ansiosta.
      Tosin lääkäri joka hoitaa homeopaattisesti hoitaa myös koululääketieteen avuin, mutta tosi on, että avun olen saanut luontaistuotteista ja viimesimpänä sain luontaisen lääkityksen (Armour) kilpirauhasenvajaatoimintaan syötyäni Thyroxsinia tuon 22 vuotta, joka sai minut sairastumaan lukuisiin muihin tauteihin jotka kulminoituivat kaikki kilpirauhas häiriöstä ja väärästä teknokemian lääkityksestä.
      Luettelen muutamia niistä sairauksista: Fibramyalkia, nivel ja lihas-sairaudet, mielialahäiriö, munuaisten vajaatoiminta, silmäoireet, diabetes, ihottuma, kehon kokonaisvaltainen tasapainottomuus, kohonneet veriarvot, kuten kolesterooli, sokeri, munuaisarvot. Lopuksi sain sydän oireita ja keuhkoveritulpan, sekä viimeisenä aivoinfarktin.
      En halua, että kukaan panee paremmaksi. ;);)

      • väärä palsta

        Armour ei ole luontainen lääkitys eikä homeopaattinenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe