Seksi ei enää kiinnosta.

fanny,

Olen ollut poikaystäväni kanssa 4 vuotta ja rakastan häntä kyllä, mutta ongelmana on se että seksi hänen kanssaan ei enää kiinnosta minua. En tunne minkäänlaista seksuaalista tai fyysistä vetoa häneen. Tätä on kestänyt nyt muutama kuukausi. En tiedä onko kyse vaiheesta vai mikä minua vaivaa. Ennen seksiä oli ja sen määrä vaihteli ihan mielen mukaan, mutta sitä oli suurinpiirtein joka toinen viikko. Mitään tapahtumia ei elämässäni ole ollut mitkä vaikuttaisivat, vähän stressiä ehkä mutta se ei ole ollut ennenkään ongelma. En haluaisi ajatella eroa tällaisen tyhmän jutun takia, kun rakastan poikaystävääni.
Neuvoja! Neuvoja! Mitä teen?

200

15978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgg

      Tärkein kysymys kuuluu, että tunnetko seksuaalista vetoa muihin?

      • mies.37-

        Väität että rakastat vaikka et halua seksiä. Luulet rakastavasi koska et halua jättää miestäsi yksin joten et osaa erota. Jos ei halua seksiä niin ei rakasta. Se on varma juttu. Välität muttet rakasta. Välittäminen ja rakastaminen on eri juttu. Haluat erota mutta et tiedä miten tehdä se.


      • isla5555
        mies.37- kirjoitti:

        Väität että rakastat vaikka et halua seksiä. Luulet rakastavasi koska et halua jättää miestäsi yksin joten et osaa erota. Jos ei halua seksiä niin ei rakasta. Se on varma juttu. Välität muttet rakasta. Välittäminen ja rakastaminen on eri juttu. Haluat erota mutta et tiedä miten tehdä se.

        Olet niin helvetin oikeilla jäljillä..


      • kevät67
        mies.37- kirjoitti:

        Väität että rakastat vaikka et halua seksiä. Luulet rakastavasi koska et halua jättää miestäsi yksin joten et osaa erota. Jos ei halua seksiä niin ei rakasta. Se on varma juttu. Välität muttet rakasta. Välittäminen ja rakastaminen on eri juttu. Haluat erota mutta et tiedä miten tehdä se.

        Olen tuosta ehdottomasti samaa mieltä. Rakkaus on loppunut kun ei halua enää rakastella oman rakkaansa kanssa. Nyyh! Minulla on tuo peevelin tilanne. Kumppani ei halua mua enää. Helvetin kova isku itsetunnolle ja ennenkaikkea sydämelle.


      • mies.
        mies.37- kirjoitti:

        Väität että rakastat vaikka et halua seksiä. Luulet rakastavasi koska et halua jättää miestäsi yksin joten et osaa erota. Jos ei halua seksiä niin ei rakasta. Se on varma juttu. Välität muttet rakasta. Välittäminen ja rakastaminen on eri juttu. Haluat erota mutta et tiedä miten tehdä se.

        Heh, olen kyllä täysin eri mieltä. Rakkaus ja seksi ovat eri asiota, vaikkakin molemmat voivat täydentää toisiansa. Toista voi rakastaa, vaikkei halua seksiä. Toisen kanssa voi haluta seksiä, vaikkei rakastaisi.


      • Halitar
        mies. kirjoitti:

        Heh, olen kyllä täysin eri mieltä. Rakkaus ja seksi ovat eri asiota, vaikkakin molemmat voivat täydentää toisiansa. Toista voi rakastaa, vaikkei halua seksiä. Toisen kanssa voi haluta seksiä, vaikkei rakastaisi.

        Niin totta. Eihän seksi ole se tärkein asia hyvässä suhteessa.
        Joskus riittää hali, joskus hyvä sana. Meitä vaan on niin moneksi.
        Liikaa korostetaan joka puolella seksiä. Hyvä ihmissuhde perustuu
        paljon muuhun kuin pelkkään seksiin.


    • ...........

      Hmm Oletko sinä tai kumppanisi muuttunut ulkoisesti? Arvostatko kumppaniasi? Antaako hän sinulle riittävästi huomiota?

      Käytätkö millaista ehkäisyä? Se voi olla osasyynä.
      Voisit hankkia hänelle jonkun hajuveden joka on mielestäsi erittäin hyvätuoksuista. Haju on kuitenkin ihmisen vahvin aisti.
      Viettäkää laatuaikaa kahdestaan, halikaa ja suukotelkaa ja käyttäkää hellyyttelynimiä jne.
      Yritä muistella teidän ensitapaamista ja mihin hänessä ihastuit.
      Voit toisinaan juoda lasin viiniä se saattaa herättää himosi.
      Ostakaa seksileluja
      Kokeilkaa yhdessä jotain extremelajia.
      Viettäkää aikaa erossa toisistanne

      • leslie nielsen fani

        "Käyttäkää hellyyttelynimiä"

        ai kuten; voisiipeni,hujapupuni,sokeripatsaani tai kemaleivokseni :DD


      • isla5555

        Tuo pisteviiva...jos olet sama kuin kauempana niin siellä väität että naiset saa helpommin kuin miehet. Siis joo jos ei ole mitään , mikä se sana nyt on, kriteeriä. Siis onhan tikapuutkin pantavia, onhan niissä välit...Haista kuule parfyymi. Ihminen ei ole yksiavioinen.


      • ..........
        isla5555 kirjoitti:

        Tuo pisteviiva...jos olet sama kuin kauempana niin siellä väität että naiset saa helpommin kuin miehet. Siis joo jos ei ole mitään , mikä se sana nyt on, kriteeriä. Siis onhan tikapuutkin pantavia, onhan niissä välit...Haista kuule parfyymi. Ihminen ei ole yksiavioinen.

        En ole sama henkilö ja kyllä ihminen on halutessaan yksiavioinen.


    • lifemocker

      juttele kumppanisi kanssa suhteenne tilasta (älä nyt kerro ettet halua häntä fyysisesti), mutta tehkää nyt jonkunlainen tilannekatsaus miten teillä menee, että molemmat saavat puhua (voit toki mainita, että sulla on joku ihme kausi nyt menossa, ettet halua juurikaan seksiä)

      syötkö e-pillereitä? nimittäin jotkut voivat aiheuttaa sivuoireina juurikin tuollaisia tuntemuksia, merkkiäkin voi vaihtaa jos ei kyseinen merkki sinulle sovi!

      • ehehehee

        "syötkö e-pillereitä? nimittäin jotkut voivat aiheuttaa sivuoireina juurikin tuollaisia tuntemuksia,"

        Onko kokemusta ;D


      • lifemocker
        ehehehee kirjoitti:

        "syötkö e-pillereitä? nimittäin jotkut voivat aiheuttaa sivuoireina juurikin tuollaisia tuntemuksia,"

        Onko kokemusta ;D

        kyllä


      • Jepskukku
        ehehehee kirjoitti:

        "syötkö e-pillereitä? nimittäin jotkut voivat aiheuttaa sivuoireina juurikin tuollaisia tuntemuksia,"

        Onko kokemusta ;D

        Oletko mies, kun et tiedä mitään E-pillereiden mahdollisista sivuvaikutuksista? Itselleni aiheutti Yasmine merkkiset pillerit juurikin tuommoisen tilan. Lisäksi oli semmosia kivoja raivokohtauksia jotka saatto laueta pelkästään sillä, että oli jätetty likaset astiat pöydälle. Hyvä ettei tavaraa lennelly, kun raivo oli jotain ihan uskomatonta. Lopetin kokonaan pillereiden syönnin niin loppu raivikset ja palasi himot.


      • lifemocker
        Jepskukku kirjoitti:

        Oletko mies, kun et tiedä mitään E-pillereiden mahdollisista sivuvaikutuksista? Itselleni aiheutti Yasmine merkkiset pillerit juurikin tuommoisen tilan. Lisäksi oli semmosia kivoja raivokohtauksia jotka saatto laueta pelkästään sillä, että oli jätetty likaset astiat pöydälle. Hyvä ettei tavaraa lennelly, kun raivo oli jotain ihan uskomatonta. Lopetin kokonaan pillereiden syönnin niin loppu raivikset ja palasi himot.

        tai voitaisiin sano paremminkin, ettei hän ole koskaan ollut naisen kanssa, koska minä miehenäkin tiedän näistä jotain kun olen naisten kanssa seurustellut ;)


      • äiti kertoo
        Jepskukku kirjoitti:

        Oletko mies, kun et tiedä mitään E-pillereiden mahdollisista sivuvaikutuksista? Itselleni aiheutti Yasmine merkkiset pillerit juurikin tuommoisen tilan. Lisäksi oli semmosia kivoja raivokohtauksia jotka saatto laueta pelkästään sillä, että oli jätetty likaset astiat pöydälle. Hyvä ettei tavaraa lennelly, kun raivo oli jotain ihan uskomatonta. Lopetin kokonaan pillereiden syönnin niin loppu raivikset ja palasi himot.

        Fanny,
        Olet vielä nuori, kannattaisi ehkä seuraavan kerran valita mies, jonka kanssa seksimieltymykset sopivat jo alussa yhteen? Se on erittäin tärkeä osa parisuhdetta.

        Voisin varmaan olla sinun äitisi, mutta meillä edelleen halitaan, kosketellaan, suukotellaan, jutellaan mukavia/ tuhmia päivittäin. Seksiä arkisin ehkä joka toinen päivä, lomilla ja viikonloppuisin enemmän, ihanaa.

        Ja hormonaalinen ehkäisy voi tosiaan aiheuttaa naisilla haluttomuutta. Miten teillä meni aikaisemmin? ( alkuvaiheen kiimaa ei lasketa).

        Mieti ihan itse, mitä haluat.


      • xDDDDDDD
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä

        Millon oot syöny? :DD


      • asdghf
        äiti kertoo kirjoitti:

        Fanny,
        Olet vielä nuori, kannattaisi ehkä seuraavan kerran valita mies, jonka kanssa seksimieltymykset sopivat jo alussa yhteen? Se on erittäin tärkeä osa parisuhdetta.

        Voisin varmaan olla sinun äitisi, mutta meillä edelleen halitaan, kosketellaan, suukotellaan, jutellaan mukavia/ tuhmia päivittäin. Seksiä arkisin ehkä joka toinen päivä, lomilla ja viikonloppuisin enemmän, ihanaa.

        Ja hormonaalinen ehkäisy voi tosiaan aiheuttaa naisilla haluttomuutta. Miten teillä meni aikaisemmin? ( alkuvaiheen kiimaa ei lasketa).

        Mieti ihan itse, mitä haluat.

        miten sinä niitä kumppaneita VALITSET? vai ihanko valita asti on tarjokkaita? Käsittämätöntä paskapuhetta täällä saa lukea!!!!!!!


      • homo-omo
        asdghf kirjoitti:

        miten sinä niitä kumppaneita VALITSET? vai ihanko valita asti on tarjokkaita? Käsittämätöntä paskapuhetta täällä saa lukea!!!!!!!

        No monilla on tarjokkaita. Jos sulla ei ole, niin kannattaisko tehdä asialle jotain?


    • Suhteellisuudentaju3

      Kyllä seksi on aivan käsittämättömän yliarvostettua tällaisessa maailmassa missä ihmisiä kuolee nälkään ja sotia käydään.

      Jotain suhteellisuudentajua "ongelmien" suhteen. Ei tommoisesta pidä eikä yksinkerttaisest SAA tehdä MITÄÄN ongelmaa....

      Niin kauan kuin et juokse vieraissa kaikki on OK!

      • miesvm1967

        ihan yhtä suhteellista on pitää seksin statusta korkealla jos elää maassa missä ei kuolla nälkään eikä sodissa. Maailmassa on paljon mätää mutta jos ihminen tukahduttaa seksuaalisuutensa globaalien ongelmien vuoksi niin se on aika säälittävää. Ei siitä kannata tehdä itselleen jälleen uutta ongelmaa.

        On tässäkin maassa kuoltu nälkään, sotiin ja sairauksiin mutta onneksi pahemmista ajoista on aikaa. Parempi käyttää oma elämänsä siihen että tekee siitä hyvän ja tyydyttävän jos kerran on mahdollista, ei se loppupeleissä ole keneltäkään pois. Eikä tarkoita etteikö voisi halutessaan auttaa muita.

        Ihmiset ovat kaikkialla seksuaalisia olentoja, jopa niissä maissa missä nuo mainitut hädät esiintyvät.


      • sssna

        suhteellisuudentaju3!! Juuri näin!!! kerrankin järkevä mielipide!


      • ;:D
        sssna kirjoitti:

        suhteellisuudentaju3!! Juuri näin!!! kerrankin järkevä mielipide!

        :D Joo on vähän suhteellisuuden taju kateissa, jos vertaa seksielämäänsä nälänhätään :D

        Aika järjetön rinnastus.


      • aivan älytöntä

        Ei luoja! Mistään ei saisi puhua ilman että siihen vedetään afrikan nälkää näkevät ja tsunamit. Tuollaisessa on kyllä kyse jostain ajattelun häiriöstä jonka mekaniikka on vähän anoreksian tapainen: maailma nähdään nolla summapelinä, jossa omat ongelmat ovat pois afrikkalaisten huolenpidosta. Tai jos minä vedän vessanpöntön Suomessa, joku afrikassa kuolee sen vuoksi janoon vaikka sillä ei ole mitään tekemistä meidän vesistöjemme kanssa. Kokeile lopettaa syöminen, jos se auttaisi Afrikan nälänhätään sinun logiikallasi.


      • hchcgcghghc

        @Suhteellisuudentaju3

        Jos sinulla ei ole täällä mitään ongelmia, niin suksi sinne kolmansiin maihin korjaamaan heidän olojaan ja lopeta se vitun kitiseminen täällä.


      • isla5555

        Minun mielestäni ihminen ei ole yksiavioinen, elikkä vaihtaa voi ja saa jos siltä tuntuu. Miks pitäis teeskennellä että hän on se ainoa oikea jos täytyy samalla fantasioida. Siis ei täydy juosta vieraissa, mut täytyy tunnustaa että tää oli tässä ja monon kannat eri suuntiin. Mikään ei ole pahempaa kuin pysyä yhdessä "lasten takia" tai "mitä muut sanoo"


      • isla5555
        isla5555 kirjoitti:

        Minun mielestäni ihminen ei ole yksiavioinen, elikkä vaihtaa voi ja saa jos siltä tuntuu. Miks pitäis teeskennellä että hän on se ainoa oikea jos täytyy samalla fantasioida. Siis ei täydy juosta vieraissa, mut täytyy tunnustaa että tää oli tässä ja monon kannat eri suuntiin. Mikään ei ole pahempaa kuin pysyä yhdessä "lasten takia" tai "mitä muut sanoo"

        Vastaan tässä itselleni kun jäi tarkentamatta et ihmiset voi pysyä yhdessä niin monista syistä, seksi ei ole ainoa. Jos ei haluta niin voihan olla ettei haluta kenenkään kanssa. Mutta jos seksi on tärkeää niin turha on kärvistellä vaan siirtyä eteenpäin. Rakkaus, mitä se kenellekin on? Onko se sielujen yhteyttä, syy miksi alunperin yhteen jouduttiin vai pelkoa irtautua. Rakkaus ei ole seksiä! Rakkaus on täydellistä yhteenkuuluvuutta ja samojen asioiden arvostusta tai mahdollisuutta keskustella niistä ilman että toinen saa turpaansa. Mieti mikä sinut pitää yhdessä kaverisi kanssa. Mitään prinsessasatuja elämä ei oikeesti ole. Erota voi jos siltä tuntuu ja tuntuu et on sen aika jos ei tunne vetoa kumppaniinsa, koska se voi tulla eteen sitten kun on "liian myöhäistä" eli sitten kun täytyy ajatella sitä jälkikasvua jolloin joutuu jäämään yhteen muiden takia ja se vieraissajuoksu väistämättä alkaa.


    • lady2

      Olen suomi-aikanani lukenut monta!!!! viestiä siiä, että suhde on vain, jos siinä on seksiä.

      Vaikka (=taustaa) itse ole seksuaalisesti hyvin aktiivinen, en ymmärrä tuota, että suhteen ydin olisi seksi.

      Suhteen ydin on se, että jokaisena päivänä näkee kumppanin niin, että Tuon kanssa on ihanaa herätä huomenna ja katsoa häntä aamiaispöydässä!

    • JaKaikkiPäättyy

      Ja kaikki päättyy aikanaan siihen että komistellaan Euroopan kärkisijoilla perheväkivallassa.

      Siinäpä sinulle todellakin suomalainen ongelma miesvm1967.

      Siinä voi sitten miettiä itse kukin pitäiskö ajatella enempi ylä -vai alapäällä.

      • miesvm1967

        En minä ole ketään kehoittanut lyömään toista ihmistä. En lyö itsekään vaikka seksi on minulle parisuhteessa erittäin tärkeä elementti ainakin tällä hetkellä aivan kuten kumppanillekin. Ollaankin puhuttu että vielä kun tässä elämässä on sitäkin kipinää epämääräinen aika jäljellä niin revitään siitä vielä kaikki mahdollinen irti, joskus tulee aika jolloin seksuaalinen elämä joko loppuu tai ainakin vähenee merkittävästi, silloin jäljelle jää toivon mukaan se toisen kunnioittaminen, rakkaus ja hellät tuntemukset.

        Huomaappas yksi erittäin tärkeä sana edellisessä tekstissä; "puhuttu". Ei seksi tai seksuaalisuus ainakaan niitä perheväkivaltatilastoja aiheuta. Kriiseihin pariskunnat ajautuvat siksi koska eivät osaa puhua tunteistaan ja tuntemuksistaan, ovat kyvyttömiä sanallisesti käsittelemään suhteensa tilaa ja osapuolien odotuksia, toiveita, ongelmakohtia jne.

        Meillä on ainakin puhuttu ja sovittu että jos joku ahdistaa niin vaikka kuinka epäröisi tai pelkäisi jotakin asian suhteen niin se pitäsi kumppanille pystyä ilmaisemaan sanoin, molemmat ymmärtää ettei ongelmat vaikenemalla ratkea. Tiedän että noista sanoista ja sopimuksista on vielä matkaa ja kynnystä todelliseen tekoon mutta ainakin molemmat tietävät miten pyritään toimimaan.

        Jokainen saa mun puolesta joo ratkoa ongelmansa miten huolii, meillä kuitenkin ajatellaan edelleen sekä ala- että yläpäällä koska molemmat pitää siitä elämäntavasta. Ongelmat ratkotaan tietysti yläpäällä sitten jos niitä ilmenee. Tällä hetkellä niitä ei ole mutta me puhummekin todella paljon ja pyritään olemaan avoimia, ehkä niitä ongelmia ei sitten nin paljon tule tulevaisuudessakaan.

        Mutta, nyt haetaan lapset kasaan ja lähdetään ulos syömään. Hauskat Vaput edelleen toivottelen.


      • Jääkautta kohti
        miesvm1967 kirjoitti:

        En minä ole ketään kehoittanut lyömään toista ihmistä. En lyö itsekään vaikka seksi on minulle parisuhteessa erittäin tärkeä elementti ainakin tällä hetkellä aivan kuten kumppanillekin. Ollaankin puhuttu että vielä kun tässä elämässä on sitäkin kipinää epämääräinen aika jäljellä niin revitään siitä vielä kaikki mahdollinen irti, joskus tulee aika jolloin seksuaalinen elämä joko loppuu tai ainakin vähenee merkittävästi, silloin jäljelle jää toivon mukaan se toisen kunnioittaminen, rakkaus ja hellät tuntemukset.

        Huomaappas yksi erittäin tärkeä sana edellisessä tekstissä; "puhuttu". Ei seksi tai seksuaalisuus ainakaan niitä perheväkivaltatilastoja aiheuta. Kriiseihin pariskunnat ajautuvat siksi koska eivät osaa puhua tunteistaan ja tuntemuksistaan, ovat kyvyttömiä sanallisesti käsittelemään suhteensa tilaa ja osapuolien odotuksia, toiveita, ongelmakohtia jne.

        Meillä on ainakin puhuttu ja sovittu että jos joku ahdistaa niin vaikka kuinka epäröisi tai pelkäisi jotakin asian suhteen niin se pitäsi kumppanille pystyä ilmaisemaan sanoin, molemmat ymmärtää ettei ongelmat vaikenemalla ratkea. Tiedän että noista sanoista ja sopimuksista on vielä matkaa ja kynnystä todelliseen tekoon mutta ainakin molemmat tietävät miten pyritään toimimaan.

        Jokainen saa mun puolesta joo ratkoa ongelmansa miten huolii, meillä kuitenkin ajatellaan edelleen sekä ala- että yläpäällä koska molemmat pitää siitä elämäntavasta. Ongelmat ratkotaan tietysti yläpäällä sitten jos niitä ilmenee. Tällä hetkellä niitä ei ole mutta me puhummekin todella paljon ja pyritään olemaan avoimia, ehkä niitä ongelmia ei sitten nin paljon tule tulevaisuudessakaan.

        Mutta, nyt haetaan lapset kasaan ja lähdetään ulos syömään. Hauskat Vaput edelleen toivottelen.

        Onnittelut Sinulle miesvm 1967 ja varsinkin onnea vaimollesi että hänellä on Sinut.
        Samoissa vuosilukemissa meillä mennään ja tuntuu että petipuuhat ei enää ole se elämän tärkein juttu. Tämä ei ole vapaaehtoinen valinta vaan jotenkin ollaan jämähdetty arkeen.
        Mies on yrittäjä ja illalla aika sippi. Turha siis mennä edes virittelemään.
        Aamulla taas lapsoset aikaisin hereillä joten jatkuva kuulostelu tuleeko joku ei ole omiaan innostamaan aamuisin seksiin vaikka se ajatuksena muuten olisi hyvinkin ok.
        Lomalle ei ehditä. Yhteisiä harrastuksia ei ole. Näemme toisiamme vain ruokapöydässä tai työn merkeissä. Että silleen.
        Revitään tästä paketista vielä huumoria mutta voipi olla että sekin hiipuu.
        Kyllä. Olen jo etukäteen surullinen mutta mies ei oikeasti korviaan lotkauta suhteen parantamisehdotuksiini. Jatkanko samaa muistuttelua mikä olisi tärkeää vai annanko olla?


      • miesvm1967
        Jääkautta kohti kirjoitti:

        Onnittelut Sinulle miesvm 1967 ja varsinkin onnea vaimollesi että hänellä on Sinut.
        Samoissa vuosilukemissa meillä mennään ja tuntuu että petipuuhat ei enää ole se elämän tärkein juttu. Tämä ei ole vapaaehtoinen valinta vaan jotenkin ollaan jämähdetty arkeen.
        Mies on yrittäjä ja illalla aika sippi. Turha siis mennä edes virittelemään.
        Aamulla taas lapsoset aikaisin hereillä joten jatkuva kuulostelu tuleeko joku ei ole omiaan innostamaan aamuisin seksiin vaikka se ajatuksena muuten olisi hyvinkin ok.
        Lomalle ei ehditä. Yhteisiä harrastuksia ei ole. Näemme toisiamme vain ruokapöydässä tai työn merkeissä. Että silleen.
        Revitään tästä paketista vielä huumoria mutta voipi olla että sekin hiipuu.
        Kyllä. Olen jo etukäteen surullinen mutta mies ei oikeasti korviaan lotkauta suhteen parantamisehdotuksiini. Jatkanko samaa muistuttelua mikä olisi tärkeää vai annanko olla?

        No tuo on kyllä harmillinen elämäntilanne vaikkakin ehkä vain väliaikaista. Lapset kasvavat aikanaan pois aikuisten kuvioista. Meillä tilanne on se että lapset ovat enimmäkseen poissa joten meillä on yhteistä aikaakin runsaasti eikä tarvi enää pelätä niitä kipittäviä jalkoja.

        Kyseessä ei tosin ole vaimoni vaan tuore uusiosuhde joten senkin vuoksi jännitysmomenttia on vielä paljon ja tilanne hyvinkin erilainen kuin teillä.

        Yrittäjyys voi olla todella rankkaa, tässä tapauksessa nyt en tiedä onko kyseessä taloudellinen pakko vai onko tuo raataminen miehen itseaiheuttamaa ja omasta halusta.

        Mutta jos välität miehestäsi ja teistä niin ei kannata vielä luovuttaa. Ymmärrettävää että tyhjiin korviin puhuminen kyllästyttää ja vetää mielialan pohjille. Ainakin tarvisitte yhteistä kiireetöntä aikaa keskenänne. Onko mitään mahdollisuutta jotenkin järjestää sitä, ei siihen tarvi kuin esim. yksi vapaa viikonloppu vaikka naapurikaupungin hotellissa. Hyvää ruokaa ja vähän juomaa ja hotellihuoneen parisänkyyn hieromaan ja halimaan ja juttelemaan niin siitä voi taas alkaa parisuhde kukkimaan.

        Nää on aina hankalia kysymyksiä mutta toivon ettet ihan vielä luovuta vaan löydätte toisenne uudestaan. Kaikkea hyvää teille tulevaisuuteen toivotan


      • miesvm1967
        miesvm1967 kirjoitti:

        No tuo on kyllä harmillinen elämäntilanne vaikkakin ehkä vain väliaikaista. Lapset kasvavat aikanaan pois aikuisten kuvioista. Meillä tilanne on se että lapset ovat enimmäkseen poissa joten meillä on yhteistä aikaakin runsaasti eikä tarvi enää pelätä niitä kipittäviä jalkoja.

        Kyseessä ei tosin ole vaimoni vaan tuore uusiosuhde joten senkin vuoksi jännitysmomenttia on vielä paljon ja tilanne hyvinkin erilainen kuin teillä.

        Yrittäjyys voi olla todella rankkaa, tässä tapauksessa nyt en tiedä onko kyseessä taloudellinen pakko vai onko tuo raataminen miehen itseaiheuttamaa ja omasta halusta.

        Mutta jos välität miehestäsi ja teistä niin ei kannata vielä luovuttaa. Ymmärrettävää että tyhjiin korviin puhuminen kyllästyttää ja vetää mielialan pohjille. Ainakin tarvisitte yhteistä kiireetöntä aikaa keskenänne. Onko mitään mahdollisuutta jotenkin järjestää sitä, ei siihen tarvi kuin esim. yksi vapaa viikonloppu vaikka naapurikaupungin hotellissa. Hyvää ruokaa ja vähän juomaa ja hotellihuoneen parisänkyyn hieromaan ja halimaan ja juttelemaan niin siitä voi taas alkaa parisuhde kukkimaan.

        Nää on aina hankalia kysymyksiä mutta toivon ettet ihan vielä luovuta vaan löydätte toisenne uudestaan. Kaikkea hyvää teille tulevaisuuteen toivotan

        Semmoinen pikkuvinkki vielä että joillakin pariskunnilla toimii se että pääsevät muistelemaan niitä suhteen alkuaikoja jolloin kaikki oli uutta, ihmeellistä ja ihanaa. Jos pystyt ohjailemaan miehesi mietteet sinne niin ehkä siitäkin voi jotain hyötyä olla?


      • Kesää kohti
        miesvm1967 kirjoitti:

        Semmoinen pikkuvinkki vielä että joillakin pariskunnilla toimii se että pääsevät muistelemaan niitä suhteen alkuaikoja jolloin kaikki oli uutta, ihmeellistä ja ihanaa. Jos pystyt ohjailemaan miehesi mietteet sinne niin ehkä siitäkin voi jotain hyötyä olla?

        Kiitos vinkeistä! Meillä ON uusioperhe ja sen takia noita pieniä aamuvirkkuja onkin liikenteessä!
        Olen kyllä käyttänyt mielikuvitusta ja voin kertoa että eräs ilta pukeuduin jopa rooliasuun miehen yllätykseksi. Ja yllätys se oli minullekin kuinka hyvin asu toimi! ;)
        Mutta mutta. Mielestäni tuollainen ei kuulu jokaiseen viikkoon ja vaatii itseltäni aina sen aloitteen tekemisen mikä välillä tympii. Odottaisin että mies nostaa välillä minut nk. seinälle eikä turhia ihmettelisi.
        Olen huolehtinut ulkonäöstäni: ei ylipainoa, kroppa timmi, naisellisia vaatteita ja meikkiä arkisinkin...haluaisin tietysti että mies kiinnostuisi minusta eniten eikä odottaisi aina jotain roolileikkiä.
        Hankalia asioitahan nämä ovat. En sitten tiedä onko oikeasti kiire ja stressi ne jotka mieheni lannistaa vai onko ylipaino vienyt himot. Minua ei ylipaino haittaa, mielestäni miehen pitää olla miehen kokoinen, joten en usko että ainakaan minun puoleltani se on tehnyt hallaa suhteelle.
        Naisena tietysti odotan että mies varaisi hotellin ja veisi minut mutta ilmeisesti minun täytyy nyt ottaa homma haltuun kun tuntuu että kohta alkaa väkisinkin silmät vilkuilla kevätmiehiä eikä se ole todellakaan tarkoitus.
        Kiva kun voi jutella asiallisesti näinkin hankalasta asiasta. Ja vielä miehen kanssa.
        Kiitos ja hyvää kevättä! :)


      • kohta 40v yksiavioinen
        miesvm1967 kirjoitti:

        Semmoinen pikkuvinkki vielä että joillakin pariskunnilla toimii se että pääsevät muistelemaan niitä suhteen alkuaikoja jolloin kaikki oli uutta, ihmeellistä ja ihanaa. Jos pystyt ohjailemaan miehesi mietteet sinne niin ehkä siitäkin voi jotain hyötyä olla?

        Miten voit mies 1967 jakaa muille parisuhdeneuvoja, kun itse et edes omaa suhdettasi vaimoosi osannut hoitaa? Luulet olevasi parisuhdeasiantuntija, mutta minä en ainakaan eronneelta/karanneelta ottaisi vastaan yhtäkään avioliittoneuvoa, sillä esimerkki itsessään on jo huono!


      • mievm1967
        kohta 40v yksiavioinen kirjoitti:

        Miten voit mies 1967 jakaa muille parisuhdeneuvoja, kun itse et edes omaa suhdettasi vaimoosi osannut hoitaa? Luulet olevasi parisuhdeasiantuntija, mutta minä en ainakaan eronneelta/karanneelta ottaisi vastaan yhtäkään avioliittoneuvoa, sillä esimerkki itsessään on jo huono!

        En luule olevani eikä sinun tarvitse minulta neuvoja ottaakaan. Olen kuitenkin analysoinut virheitä joita olen tehnyt ja yrittänyt ottaa opikseni joten on mulla mielipiteeni asioista. Sen takia tuntuu että nykyinen suhde on kaikista avoimin ja tasapainoisin ja jolla on erinomaiset eväät toimia hamaan loppuun saakka.

        Aina ei auta vaikka haluaisi puhua jos kumppani yksinkertaisesti ei halua/kykene puhua syvimmistä asioistaan. Sen takia tiedän kokemuksesta että kaikkea ei voi korjatakaan vaan on parempi luovuttaa jossain vaiheessa. Noita kikkoja mitä mainitsin tuli kokeiltua ja ne tilapäisesti paransivat suhdetta joksikin aikaa mutta tunnevammaista ihmistä ne eivät kuitenkaan korjaa joten luovutin lopulta. Exällä oli hyvin vaikea lapsuus ja nuoruus mikä näkyi selkeästi tuossa sulkeutumisessa. Luulin joskus että rakkaus ja välittäminen korjaa asiat mutta ei ne korjannut kun toinen ei halunut korjata :( Yritin kuitenkin siis oppia jotakin virheistä puolin jos toisin mitä suhteessa tehtiin etten ainakaan itse toistaisi niitä enää.

        Tämähän onkin lähinnä mielipidepalsta eikä mikään asiantuntijakanava joten kaikkeen täällä sanottuun on syytä suhtautua skeptisesti. Koska jotkin asiat on joillakin toiminut tosielämässä niin voi niistä silti vinkkiä ja ideaa ottaa.


    • Tohtori Erkkilä

      Sama juttu. Ei niiku yhtää tee enää mieli pilluu.

      • sekis-seppo

        Mulla sama ongelma,olen tutustunut aivan ihanaan nymfoon,kiltti,auttavainen,hyvä huumori,kaikki niin natsia,mutta sexi ei kiinnosta niin tippaakaan ja syyn tiedän...tiedän myös ettei kaikkea saa samassa paketissa. Niin ,uusi ystäväni on lihava,n. 25 kg ,enkä voi ajatellakkaan sexiä lihavan kanssa,mutta muuten tykkään niin kamalasti,onnex ystäväni on laihiksella,jahka sitten kun on hoikempi kiinnostukseni herää... En ole kehannut sanoa hänelle että lihavat ihan oksettaa noin niiku seksuaalisesti. Itse olen urheilullinen,salilla käyn ja droppini on ok.


    • Miehen piikkiin

      Onko miehesi tehnyt mitään herättääkseen intohimoa? Pitääkö hän huolta fyysisestä olemuksestaan, hyväileekö muulloinkin kuin seksin yhteydessä jne.?

    • jkop

      niiikkö

    • pillerit turruttaa

      Nykyajan seksintappaja on E-pillerit! Kun tulivat markkinoille, myös naisten halukkuus katosi, yhdellekään naiselle en niitä suosittele.

    • sex.sex

      Tuttua teksiä..Tämä on vähän cykolookinen kysymys..Jospas se kaverisi alkaa käymään liika tutuksi sex asioissa..Mulle kävi näin...

    • Keljua!

      Mulla sama ongelma,olen tutustunut aivan ihanaan Mieheen,kiltti,auttavainen,hyvä huumori,kaikki niin natsaa,mutta sexi ei kiinnosta niin tippaakaan ja syyn tiedän...tiedän myös ettei kaikkea saa samassa paketissa. Niin ,uusi ystäväni on lihava,n. 25 kg ylipainoa,enkä voi ajatellakkaan sexiä lihavan kanssa,mutta muuten tykkään niin kamalasti,onnex ystäväni on laihiksella,jahka sitten kun on hoikempi kiinnostukseni herää... En ole kehannut sanoa hänelle että lihavat ihan oksettaa noin niiku seksuaalisesti. Itse olen urheilullinen,salilla käyn ja roppani on ok.

    • mies81

      Aivan tavan liitolta kuulostaa, kyse on siitä, että vähempikin riittää. En voi kuvitella miten olisi mahdollista haluta kuin kanit vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin.

      Meillä on oikein hauskaa keskenämme ja oikeastaan vietämme kaiken vapaa-aikamme tiiviisti yhdessä matkaillen, harrastaen ja toistemme seurasta nauttien, mutta kuin hyvä vitsi, vanhenee jossain vaiheessa jatkuva haluaminenkin. Tuossa "ongelmassasi" ei ole mitään epätavallista, ongelmaksi se muodostuu vasta jos siihen haluaa ongelmana asennoitua.

    • NeRajat taasen^^

      Hei. Omapa on asiasi. ^^

    • totuus!LUE!

      Aloittaja ei kertonu ikäänsä mutta jotain on vialla jos seksiä harrastetaan joka toinen viikko. Ilmeisesti molemmat sohvaperunoita ja lihavia hormoonitoiminnat sekasin kun ei seksi maistu, testosteronitasot miehellä alhaalla tai sitten käy vieraissa tai tumputtaa päivittäin ja kuvittelee toisia haluttavampia naisia. Nyt kannattaa katsoa peiliin ja käydä terveystutkimuksissa. Kyllä terveellisesti syövä liikuntaa harrastava mies tai nainen 20-40v haluaa seksiä useamman kertaa viikossa. Itse kolmekymppisenä vaimokkeen kanssa peuhataan joka yö. Kummallakaan ei ole estoja, tehdään tuhmia juttuja, leluja, eri paikkoja, rooleja jne. Taivas on rajana. Räjähtävät orkut ja mimmi suihkii nesteitä, nautinnon merkki. Urheileva nainen on yleensä hurjan kiimainen. Sohvaperuna ymmärrettävästi pilannut hormoonitasot ja terveytensä.

      • kokemustaa

        Urheileva nainen ei todellakaan ole hurjan kiimainen. Sekun mieluummin keskittyy siihen urheiluunsa ja porkkanan järsimiseen/peilin tuijottamiseen.


      • lfgkhjlfgfkjhlf
        kokemustaa kirjoitti:

        Urheileva nainen ei todellakaan ole hurjan kiimainen. Sekun mieluummin keskittyy siihen urheiluunsa ja porkkanan järsimiseen/peilin tuijottamiseen.

        Kohtalaisesti liikkuva kyllä on todennäköisesti kiimainen. Ja jos ei stressaa liikaa porkkanoista.


      • sssna

        Totuus!LUE! Ei mikään ole vialla jos seksiä harrastetaan joka toinen viikko! Sekin on liikaa!


      • sssna
        sssna kirjoitti:

        Totuus!LUE! Ei mikään ole vialla jos seksiä harrastetaan joka toinen viikko! Sekin on liikaa!

        Totuus!LUE! oletpa sairas! Hyi helkatti! Suihkii nesteitä!! hyi s.aatana!! Ei estoja ole olemassa, on vain tervettä harkintakykyä ettei tuollaiseen pervoiluun lähe!


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        Totuus!LUE! oletpa sairas! Hyi helkatti! Suihkii nesteitä!! hyi s.aatana!! Ei estoja ole olemassa, on vain tervettä harkintakykyä ettei tuollaiseen pervoiluun lähe!

        Ei siinä ole mitään pervoa että nainen saa niin voimakkaan orgasmin että ejakuloi. Onpahan vain merkki täydellisestä nautinnosta, on tullut itsellekin vastaan. Oli toki aika provosti kirjoitettu tuo viesti. Eikä se kyllä riipu siitä urheileeko nainen vaiko ei sillä minun tapauksessani "ei urheillut" muualla kuin sängyssä :P No, on siitä kieltämättä aikaa mutta ei haittaa vaikka pääsis vielä joskus samaan.

        Elämänkokemusta kun keräilee niin näkee monenmoista hämmästyttävää :D Olise sillon eka kerralla itellekin pieni shokki hih.


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään pervoa että nainen saa niin voimakkaan orgasmin että ejakuloi. Onpahan vain merkki täydellisestä nautinnosta, on tullut itsellekin vastaan. Oli toki aika provosti kirjoitettu tuo viesti. Eikä se kyllä riipu siitä urheileeko nainen vaiko ei sillä minun tapauksessani "ei urheillut" muualla kuin sängyssä :P No, on siitä kieltämättä aikaa mutta ei haittaa vaikka pääsis vielä joskus samaan.

        Elämänkokemusta kun keräilee niin näkee monenmoista hämmästyttävää :D Olise sillon eka kerralla itellekin pieni shokki hih.

        No onpahan!! Ainakin hel.vetin kuvottavaa!!! Haisee kai sunkin mielestä pahalle tuollainen ejakulointi???


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        No onpahan!! Ainakin hel.vetin kuvottavaa!!! Haisee kai sunkin mielestä pahalle tuollainen ejakulointi???

        Naisen tuoksu on hyvä kunhan genitaalit on puhtaat ja terveet. Ilmeisesti et ole koskaan päässy nuuhkasemaan pimppiäkään? Ei se neste juuri millekään haise tai tuoksu, melko mieto hapahko tuoksu ja maku.


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        Naisen tuoksu on hyvä kunhan genitaalit on puhtaat ja terveet. Ilmeisesti et ole koskaan päässy nuuhkasemaan pimppiäkään? Ei se neste juuri millekään haise tai tuoksu, melko mieto hapahko tuoksu ja maku.

        Onhan noita aikoinaan nuuskittu moniakin, mutta kuselle ja hielle ja paskan sekoitukselle ne haisee kaikki oli pesty tai ei. Sanokaa mitä sanotte mutta oksettava se "naisen tuoksu" siellä alapäässä on.. hyi helvetti! Muuten naiset ei pahalle haise. Enää ei onneksi tartte moiseen haisteluun alentua=)


      • sssna

        Mitä vikaa siinä on jos on "sohvaperuna" ensinnäkään en ymmärrä koko termiä.. Ei siinä mtn vikaa ole jos haluaa aikaansa sohvalla viettää. Lihavuus tietty on epäterveellistä sinäänsä, mutta jokainen saa viettää aikaansa vaikka niin jos siitä tykkää. Mikä vittu se sinä totuus!lue! olet täällä määrittelemään mitään.. vielä kun noin penikkakin (3-kymp) olet joka ei mistään mitään tajua.. lelut on lapsia varten=)


      • sthd

        "mimmi" vittu mikä sana! Saatana


    • Vikarytmi

      Lopeta e-pillereiden käyttö. Vähennä soijatuotteista. Lisää sinkkiä ja magnesiumia.

    • hormoonihilima

      Sinun pitää tutkia että jos pillerimerkkisi on syypää. Omat pillerini aiheuttivat ihan luonnotonta mielialanlaskua ja sen merkin lopetus auttoi.

    • Tuulitukka

      No näin rintapuolena ja lihavana naisena voin sanoo et seksihalut jäi jonnekin vaihdevuosien tullessa. Kyllä hellyys ja läheinen yhdessäolo, kumppanuus ja toveruus korvaa sitä osin. Miehelle on varmaan vaikeempaa olla ilman seksiä, mut niin kauan kun kumpikaan ei lähde vieraista sitä etsimään, kaikki on ok. Erilaisia vaiheita, pitkässä liitossa. Kenties halutkin vielä palaavat. Yhdyn joihinkin ed. kommentteihin, että vanhemmiten todella tilalle tulee muut asiat, seksi on ylikorostettua. Ne jotka haluu sitä, ok, mut jos ei halua, ei pidä ottaa suorituspaineita koska seksi on ylikorostettua tässä maailmassa..
      Sitäpaitsi onhan seksuaaliterapeutteja, ym, perheasiainkeskuksia jotka ilmaisia, mistä tahansa voi saada apua, jos haluaa! Miettiä, mis kohtaa tökkii, johtuukse se itsestä vai toisesta! Tärkeintä on jos henkisesti sujuu, ja pystyy puhumaan asioista, se varmasti auttaa myös seksuaalisesti uudelleen toisensa löytämiseen!

      • homo-omo

        Jos teillä ei seksiä ole ollenkaan, niin onko mielestäsi ok että mies ei saa käydä vieraissa? Ei se varmasti hyvää tee miehelle tukahduttaa halujaan.


      • sssna
        homo-omo kirjoitti:

        Jos teillä ei seksiä ole ollenkaan, niin onko mielestäsi ok että mies ei saa käydä vieraissa? Ei se varmasti hyvää tee miehelle tukahduttaa halujaan.

        homo-omo! Halut voi tukahduttaa! Se ei ole homma eikä mikään!


    • more than friends

      Mielestäni teidän pitäisi keskustella parisuhteenne laidasta ja sinä voisit miettiä,että millaisesta seksistä nautit ja kysellä myös häneltä.

      • Ei keskustelua

        Meillä ei keskusteltu lainkaan, ex haki uuden paksukaisen ja toimitti entisen muijan lähtemään , että sellaisia ovat tosimiehet.


    • pihkatappi1

      Jos ihminen ei halua vaikkapa suunnistaa, niin miks pitää puhua netissä siitä ettei haluu suunnistaa ja toiset neuvoo, että kun ostat kunnon kompassin ja kartan niin kyl se siitä into suunnistamiseen kasvaa.

      • seksitön

        Ihanaa ,toi suunnistus homma oli paras juttu,aivan suupielii pani nykiin.....jos ei oo haluu,niin ei oo haluu,eihän kaikki haluu suklaatakaan ja mie söisin vaik joka päivä,,,,,,,,,,,,ja vaikka joka yöki...


    • Viha/rakkaus/seksi

      Rakkaus ja seksi taitaakin aika usein asua eri vuoteessa oikeassa elämässä?
      Muuta neuvoa en oikeestaan voi nyt antaa? Tyhmänä voisin todeta että, vaikka
      kaikki muuttuu niin ehkäpä ei kumminkaan paremmaksi milloinkaan?

      • homo-omo

        Se on kumma kun täällä ne fiksuimmat kommentit saa järjestään kasan miinuksia. Se on kylmä fakta että ne miehet joita naiset haluaa todella PANNA ja ne miehet joiden kanssa halutaan perustaa perhe, ei useinkaan ole samoja miehiä. Itse asiassa hyvin harvoin, koska harva mies Suomessa yleensäkään saa parisuhteen ulkopuolella seksiä muuta kuin tuurilla. Ne miehet joista naiset todella kiihottuvat, saavat sitä seksiä mielin määrin ilman parisuhdetta.

        Sen on moni nainen myöntänyt tälläkin palstalla, että se oma aviomies ei ole se mies joka kykenisi halut todella tyydyttämään, mutta sen kanssa piti perhe perustaa koska kaikkea ei voi saada. Jokaisen miehen kannattaa tämä tajuta ennen kuin menee sormuksen ostamaan. Et välttämättä ole lähellekään sitä, mitä naisesi seksuaalisesti mieheltä haluaa.


    • arki 1

      arki tulee vastaan siinä yleensä alku huuman jälkeen muutaman vuoden jälkeen siinä sitten halutkin monisti vähenee.

    • muutama näkökulma

      Voisiko olla niin että et alunperinkään ole halunnut varsinaisesti seksiä vaan olet harrastanut sitä siksi että olet ollut niin rakastunut ja halunnut olla poikaystäväsi lähellä? Ja nyt kun se alun hullaantuminen on mennyt pois ja arki tullut kuvioihin niin olet huomannut tuon asian ettet halua seksiä. En tiedä mutta sain sen käsityksen että olet aika nuori? Naiset kehittyvät seksuaalisesti hitaammin kuin miehet ja parikymppisenä ei useinkaan ole vielä tuntenut todellista seksihalua vaikka seksiä harrastaakin. Silloin voi olla vaikea eritellä tunteitaan eikä välttämättä tiedosta että halu seksiin puuttuu kun kuitenkin on rakastunut ja haluaa läheisyyttä ja huomiota kumppaniltaan. Moni tyttö aloittaa seksin liian nuorena, siinä vaiheessa kun sitä ei vielä oikeasti halua, ja tällä on seurauksensa.

      Voi myös olla että sinulla on taustallasi jokin seksiin liittyvä trauma joka nyt jostain syystä on tullut pintaan ja siksi tunnet vastenmielisyyttä seksiin. Vai onko poikaystäväsi kohdellut sinua jollain lailla huonosti, alkanut suhtautua välinpitämättömästi? Näitä kannattaisi selvittää. Suosittelisin sinua varaamaan ajan seksuaaliterapeutille jotta voisit käydä läpi näitä asioita.

      Ja sitten vielä:seksiä ei kannata harrastaa jos sitä ei halua. Ei edes toista miellyttääkseen. Jos harrastat seksiä "väkisin" niin se traumatisoi sinua (kyseessä on kuitenkin varsin herkkä asia) ja vain lisää vastenmielisyyttäsi seksiin. Puhu asiasta poikaystävällesi. Jos hän sinusta välittää oikeasti niin silloin hän ei painosta sinua seksiin eikä halua että harrastat sitä vastentahtoisesti vain hänen takiaan.

    • isompaaa

      Paikat venynyt niin paljon ettei tunnu missään.

    • mirjami4

      lesbo?

    • Pieni paussi

      Voisiko kyseessä olla menopaussi?

    • hanki elämä

      Sosiaallinen paine, kuten tänne kirjoittaminen oikeasta ja väärästä.

    • uouwUOD

      Tutkimustahan on tehty seksuaalisuudesta paljonkin. Itse olen pitkässä parisuhteessa n. yli 15-vuotta. Tuttu kaava: aluksi kovaa "muhinointia" sitten tehdään lapset ja sitten alkaa rutina(naisen) limakalvojen kuivuudesta tms. KUN EI SEKSI Kiinnosta. Seksuaallsuuden tasohan pysyy samana ikäkaudesta riippumatta. Tämä on totta. Suomalaisten tulisi koskettaa enemmän, tutustua itseensä jne. Olen kateellinen pareille jolla hyvä seksielämä: kokeiluja, hyväilyjä jne. Omaa vaimoa kun ei seksi kiinnosta. Perunat kiehuu ja puutarhan-hoito onnistuu, mutta kun puhe kääntyy seksiin... Justhan sää eilen koskit tuohon äääääh. Keski-ikäinen mies. Vierasta ruvennut tekemään mieli............

      • kohtele hyvin

        Seksuaalisuuden taso ei pysy samana ikäkaudesta riippumatta. Oletko itse tuonut vaimolle kukkia tai vienyt leffaan? Nainen ei syty, jos puheesi vain kääntyy seksiin ja "kosket tuohon".


      • bryyyy
        kohtele hyvin kirjoitti:

        Seksuaalisuuden taso ei pysy samana ikäkaudesta riippumatta. Oletko itse tuonut vaimolle kukkia tai vienyt leffaan? Nainen ei syty, jos puheesi vain kääntyy seksiin ja "kosket tuohon".

        Kylmä fakta: ne kukat ja huomiointi ei ole se, mikä sen naisen saa todella kuumaksi. Yleensä ongelma on, että mies on luonteeltaan vääränlainen. Pitäisi olla vahva mies, mutta kun on aina ollut liian kiltti ja vähän tossunalla oleva mies.


      • mamammamma
        kohtele hyvin kirjoitti:

        Seksuaalisuuden taso ei pysy samana ikäkaudesta riippumatta. Oletko itse tuonut vaimolle kukkia tai vienyt leffaan? Nainen ei syty, jos puheesi vain kääntyy seksiin ja "kosket tuohon".

        Älä nyt viitsi puhua potaskaa. Ei se vaimo kukkia viemällä syty. Tai leffalla.


    • syy-seuraussuhde
    • mielikuvitusmaailma

      Kyse ei ole fyysisestä ongelmasta vaan mielentilasta. Mielät asioita ulkoisten tietojen perusteella. Olet varmasti lukenut lehtien kirjoituksia ym. ja tehnyt vertailuja, johtopäätelmiä elämän oikeudenmukaisuudesta. Mielät elämäsi vääristyneeksi normeista. Koet menettäväsi jotakin mitä muilla on ja mitä sinulla ei ole. Iän myötä paniikki kasvaa ja sinun on saatava sama elämä kuten kaikilla muilla.

      • rqgahs

        Tiesitkö että suomalaisessa kirjakaupassa on yli kuusi tuhatta kirjaa ja viisi tuhatta lehteä!!??


    • Pikku Tito

      Tinun pitää ostaa ehottomasti itsellesi uutta lipsiväliä ja huulipunaa kolostamaan kauneuttas ja uudistamaan minuuttas.

      • isla5555

        No entäs sille miehelleni?


    • mielikuvitusmaailma

      Kyse ei ole fyysisestä ongelmasta vaan mielentilasta. Mielät asioita ulkoisten tietojen perusteella. Olet varmasti lukenut lehtien kirjoituksia ym. ja tehnyt vertailuja, johtopäätelmiä elämän oikeudenmukaisuudesta. Mielät elämäsi vääristyneeksi normeista. Koet menettäväsi jotakin mitä muilla on ja mitä sinulla ei ole. Iän myötä paniikki kasvaa ja sinun on saatava sama elämä kuten kaikilla muilla. Katsot tv-sarjoja!

      • Matrix

        Ihmiset sairastavat eniten mielenterveydeltään ja syövät eniten mielenterveyslääkkeitä mitä fyysisiä sairauksia.


      • mitteenää oikee..

        tä? olipas alakeellista aivotoimintaa :DDD


    • yksinkertaista!

      Joskus panettaa ja joskus ei... kumppanin pitää vaan hyväksyä se. Jos ei hyväksy, niin sitten juttu poikki.

    • seksuaaliterapeutti.

      Olet vain normaali suomi-Iutka, kyllästyt olemaan kenen kanssa tahansa jo muutamassa vuodessa.

      • niggerlover

        Siksi kannattaakin ottaa tummapintainen nigerialainen, eipä kyllästy koskaan!


      • ....................

        Tuo mikään terapeutti ole....

        Erittäin asiaton, tietämätön ja naisia halventava vastaus. Ja asiatonta myös käyttää tuollaista nimimerkkiä törkykirjoitukselleen, mikään seksuaaliterapeuttihan et oikeasti ole.


    • Anderssoninen

      No kuule! ON kokemusta moisesta! Olen aikuinen mies, olemme ns uusiopari. Meillä on yhteinen bisness. Puoliso lopetti seksin, itse asiassa koko läheisyyden, koskattelunkin!!!! ?? Muutoin käyttäytyy fiksusti, tekee bisneksessämme paljon ja tavoitteellisesti, mutta ei halua seksiasiasta edes sanaakaan keskustella.
      Kuka voisi ymmärtää Naista?
      Tilapaäisen "päänkivun" toki ymmärrän, mutta tätä jatkunut jo yli puoli vuotta.
      Oliisi somaa, joss Te, Arvon Ladyt kommentoisitte tälä positiivisesti!
      Ystävällisin terveisin

      • vaihto lennossa

        Puolisosi viileys viittaa uuteen ihastukseen,
        silloin entinen kumppani ei enää kiinnosta.


      • Näitä tarinoita riit

        Uusiosuhteessa tuo taitaa olla tavanomaista! Mennään yhteen intohimon huumassa tuntematta vastapuolta kunnolla. Usein ollaan oltu jo pitkään salasuhteilijoita, jolloin suhdetta on vienyt jännitys eteenpäin ja kuviteltu rakkaus. Arki tulee vastaan ja se huumaava seksi on poljettu loppuun, eikä jää paljon mitään yhteistä. Tapahtuu herääminen todellisuuteen, joka johtaa kyllästymiseen.

        Seksi ei ole elämässä ainut autuaaksi tekevä, mutta moni huomaa sen vasta vanhempana, kun seksi vähenee luonnollisista syistä.


    • Mistä teitä oikein..

      Provo-aloistus?

      Jos joku oikeatsi kokee noin niin kysymys kuuluu: Mikis et eroa ja vapauta toista? Jätät paskatyöt ja koko vastuunkannon toiselle? pahimmassa tapauksessa syyllistät rinnakkaissuhteesta. Hyi h...tti! Häpeä!

      • Mistä teitä oikein 2

        Provo-aloistus?

        Jos joku oikeatsi kokee noin niin kysymys kuuluu: Mikis et eroa ja vapauta toista? Jätät paskatyöt ja koko vastuunkannon toiselle? pahimmassa tapauksessa syyllistät rinnakkaissuhteesta. Hyi h...tti! Häpeä!


    • Ylimainostettuako?

      Kaikille seksi ei vaan ole niin tärkeä asia. Kyllä se kumppani tulee parissa vuodessa niin tutuksi, että jotain muutakin sisältöä yhteiseloon tulee kuulua. Tämän päivän elokuvat sun muut "pursuavat" seksiä, onkohan mitään yhteistä todellisuuden kanssa. Asiasta tulee voida toki kumppanin kanssa keskustella, eri ihmisillähän on erilaisia haaveita ja toivomuksia suhteessa seksiin. Mielestäni toimivassa parisuhteessa näistä asioista voidaan avoimesti keskustella. Mikäli olen oikein ymmärtänyt naiset kaipaavat enemmän muunlaistakin hellyyttä ja läheisyyttä, luottamusta kumppaniin, ennenkuin hyvä seksielämä voi edes toteutua. Joillekin miehille taas seksi miehisyyden mitta. No niin tai näin, itse olen sitä mieltä, että kaikista asioista keskusteleminen ja luottamus toiseen on suhteen a ja o, tällä pohjalla uskon, että seksikin toimii.

    • paviaanien_planeetta

      On enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että poikaystävä ei neljän vuoden yhdessäolon jälkeen enää jaksa kiinnostaa seksuaalisesti. Sinulle jää kaksi vaihtoehtoa, joista valita: voit jatkaa suhdetta rakkaan poikaystäväsi kanssa ja luopua kiihottavasta seksistä, tai vaihtaa poikaystävää. Vaihtaessasi poikaystävää, sama tilanne on jälleen edessä muutaman vuoden kuluttua. Näin on naaraspuolisen ihmisen hormonitoiminta rakennettu. Tietysti voit myös jatkaa suhdetta nykyisen poikaystäväsi kanssa ja hoitaa seksin vähin äänin jossain muualla kuin kotimakkarissa. Näistä asioista vähemmän naistenlehtien sivuilla kirjoitetaan, sen sijaan tarjolla on vaaleanpunaisella pitsillä ja sellofaanilla päällystettyä tunne- ja parisidoshuttua, jolloin nainen saattaa alkaa kokea omat biologiset tarpeensa ja reaktionsa epänormaaleiksi.

      • Iso Riski

        Syrjähyppy voi hyvinkin tuoda vipinää myös kotivällyihin. Muista kuitenkin, että siinä on iso riski, että käytät kondomia ja että kerrot toiselle osapuolelle pelin säännöt.


      • höpö höpö taas

        joo niin varmaan, meidän naisten vika kun äijä ei enää sytytä. mitäs on niin tyhmä! kannattaa vaihtaa viksumpaan ja sellaseen oikeeseen mieheen. nyt on jo tää tyyppi nähty ap.!!!!


      • isla5555

        Olen ehdottomasti sitä mieltä että ihminen ei ole yksiavioinen.


      • isla5555
        isla5555 kirjoitti:

        Olen ehdottomasti sitä mieltä että ihminen ei ole yksiavioinen.

        Siis tää oli vastaus paviaanien planeetalle, blondi (ainakin pienenä). Oikeesti olen ihan samaa mieltä. Ihminen EI OLE YKSIAVIOINEN.


      • isla5555
        Iso Riski kirjoitti:

        Syrjähyppy voi hyvinkin tuoda vipinää myös kotivällyihin. Muista kuitenkin, että siinä on iso riski, että käytät kondomia ja että kerrot toiselle osapuolelle pelin säännöt.

        Iso Riski, ihan hyvä formaatti muttei toimi ! Ihmiset on niin mustasukkaisia että tieto toisesta panijasta saa aikaan pahimmillaan isot otsikot iltapäivälehdissä!


    • habla.

      Kylläpä se kuuluu olleen kokolailla nolla tuo teidän seksielämä jo ennestäänkin(seksiä joka toinen viikko) Kuka mies tuommosta muka kestäisi.

    • pitäsköhän vaihtaa

      Mun avovaimoa ei seksi ole kiinnostanut vuosiin,paitsi jotain yrittää sopertaa kun on kaksi ja puoli promillea päässä...viereen olen yrittänyt kymmeniä kertoja mutta eri makuuhuoneissa nukutaan ja sitten sanoo että minä olen kalkkeutunut,hauskaa...suoraan sanottuna todella tyhjää tällainen elämä..

    • sukupuutto

      mielenkiinto omaan kumppaniin lopahtaa, kun näkee potentiaalisempia kumppaneita ympärillään. Naiset ovat liian nirsoja ja miehet ovat liian runkkuja. Ihmiset kuolee sukupuuttoon

    • JVKRR

      NIINKÖ

    • noin se käy

      Näin se on se ARKI avioliitossa alkanut.

      Se on luonnon keino harrastaa syntyvyydensäännöstelyä... ainakin puolison kanssa.

    • feministitoveri

      Miten jätkä munasi. Kerro KAIKKI. Mikä hänessä tarkalleen ottaen nykysin etoo..

    • No kuule..

      Ite en koskaan ole tuntenut mitään vetoa kehenkään. Olen narsisti, rasisti, fasisti ja hemmetin yksinäinen nyky-yhteiskunnassa. But I don't fckn care...

      • isla5555

        Et ole yksin, meitä on muitakin! Ainakin mä olen narsisti, rasisti, fasisti ja yksinäinen koska tunnen vetoa itseäni 25 vuotta nuorempaan rokkariin. En voi puhua kenellekään, ihan vitun hölmöltähän se tuntuukin. Mut en välitä. Sehän on pelkkää päiväunta, yöuniin en ole häntä vielä saanut. Edellinen saippuarakkaani tuli kerrran uneeni ja lauloin hänelle "minen mee uimaan, minenmee uimaan, kalat on järveen pissanneet". No kuule, tämä nykyinen unelmani on sentään suomalainen ja olisi mahdollista että tapaisin hänet. Mut arvaa vaan uskallanko. Ja parempi niin koska olen vanha ja ruma ja sehän kävisi pahasti itsetunnolle.Parempi vain ajatella että olen mitä olen enkä tarvitse muita. Elän elämäni loppuun pelkkien unien turvin, joskus on painajaisia mut joskus saan sen ihanan tunteenkin joka tuntuu kai rakkaudelta


      • isla5555

        No kuule vielä se et jos sua ei hirveesti haittaa niin tätähän tämä nykymeno on: minä, minä, minä. Mut jos sä oot sinut sen tunteen kanssa niin tervetuloa kerhoon. Mua ei vois vähempää kiinnnostaa mitä muut ajattelee mun suhteista tai suhteettomuudesta! Mulle riittää mun unet ja painajaiset, päivisin teen mitä normipäiväsaikaan voi tehdä ja yöllä fantasioin tai jos nukuttaa niin näen unia. Vaikka sinusta...


    • tukkit tuunta tyhma

      hae lääkäliltä pilleleitä miten kettäitit palemmin mieheti typeliä juttuja
      tutkin onkelma on pippelittä vvaan miehen typelittä jutuitta ja ten vitun ältyttävättä naamatta jota tekit mieli hakata teinään, tietähän tanonnan: muuten on komee mut kun tuunta avaa... ;)

    • yh-mama

      Eikös joku tutkimus ole sen jo todennut että pitkä seksiväli vähentää haluja ennestäänkin ainakin naisilla?Luulisi edes terveen miehen vonkaavan useammin kuin parin viikon välein.Teillä tökkii suhde jo muiltakin alueilta kuin vain seksihommissa.Parisuhdeterapiaan mars mars!

      • bryyyy

        Terve mies ja terve mies... aina on miehessä vikaa jos ei tee koko ajan mieli seksiä. Onko sillä testot pohjissa? Onko se homo? Tsiisus...


      • sssna

        No vedä sinä yh-mama haiseva vaginasi päähäsi!


    • kaikanlaisia mutkia

      Yhteiselämässä tulee vaiheita, jolloin mikää ei ole "niinkuin ennen". Puhumalla paras, ettei miehesi luule sinulla olevan tosta miestä.

    • onnellinennainen59

      Olen ollut jo 14- vuotta saman miehen kanssa ja seksi sujuu kuin alkuaikoina yhtä kiihkeää ja antoisaa joten eipä tarvitse ajatella muita uroita.

    • Tämmöstä!

      Hyvännäköset Miehet,joilla on timmi kroppa saa sexiä pilvin pimein ja lentelevätkin kukasta kukkaan,mutta ei semmosesta oo parisuhteeseen. Useimmat naiset haluavat kuitenkin turvallisen,luotettavan parisuhteen,joten on tyydyttävä valintaansa ja haaveiltava ja muisteltava tympeinä hetkinä villejä sexi-leikkejä niitten hyvä kropaisten kukasta kukkaan lentelevien kanssa. Kaikkea ei todellakaan saa samassa paketissa. Toinen vaihtoehto on elää sinkkuna,saa sitten aina väliin sitä namisexiä - Itse valitsin turvallisuuden...

    • ääliöitä

      Ai onko tyhmä juttu jos et halua poikaystävää enää? Taas minä, minä... Entä mies;oletko ajatellut hänen kannaltaan, mitä aiheutat? Fyysisesti ja henkisesti.Jos kerran et ole seksiin suostunut, niin käsitin. Eli neuvo on : lähde omillesi. Rakkauteen kuuluu olennaisesti seksi. Parisuhteessa.

      • sssna

        ääliöitä! paskapuhetta! Ei kuulu seksi mihinkään muualle kuin lisääntymiseen.


    • njam29ja26

      Täällä kohtalotoveri. Kolme vuotta avomieheni kanssa ja seksi ei kiinnosta... todella rankka vaihe menossa mutta ainakin oma mieheni tietää ajatukseni ja jaksaa olla kannustava. Miehen ulkonäössä ei ole vikaa, ihana hän on muutenkin. Luulen että kyse on siitä ettei seksi ikinä ole ollut "mindblowing" ja sitten kun olemme molemmat aika yksinäisiä niin hänestä on tulut myös "ystävä". Vaikeaa rakastella ystävän kanssa :/

    • 28ad

      Minua ei seksi kiinosta itseni kanssa ollenkaan. Olen niin iso mahananen että halut hävii heti kun otan paidn pois. ds

    • Aistikas69

      Ehkä jompi kumpi teistä ei ole ei ole riittävän kiihottava, aistikas tai luova rakastaja tai, tai kumpikaan ei ole, eikä näin ollen inspiroi kumppaniaan. Silloin saa mitä tilaa ja seksielämä hiipuu. Puolison tasainen yksitoikkoinen luonne on usein myös omiaan vähentämään kiinnostusta seksiasioissa.

      Kumppanin pitää osata yllättää sopivasti ja olla jossain määrin impulsiivinen ja intohimoinen. En tarkoita pelkästään uusia asentoja vaan erilaiset puheet, eleet, koskettelu, ajankohdat, yllätyksellisyys jne. ovat tärkeitä. Sama yksitoikkoinen jyystäminen iltamyöhään ilman aistikkuutta ja erilaisia vivahteita yhdessä ja samassa aviovuoteessa vieraannuttaa kyllä seksistä.

      Mutta sekin on totta, että kaikki ihmiset eivät ole intohimoisia. Sellaisen kanssa seksi on tylsää. Ja sekin on totta, että seksi ei suju kaikkien ihmisten kesken vaikka miten yrittäisi.

    • 1234dasdsd
    • Proffa S14

      Osa ihmisistä on aseseksuaaleja. Tämä tarkoittaa sitä että aseseksuaaliselta ihmiseltä puuttuu tarve seksuaaliseen kanssakäymiseen. Kun tarvetta seksuaaliseen kanssakäymiseen ei ole niin seksuaalinen kanssakäyminen on hyvin vastenmielistä. Normaali ihminen ei vain tule sitä ajatelleeksi. Mutta koittakaapa kuvitlla miltä vaikka homoilu tuntuisi ta eläimiin sekaantuminen. Jos sinulla on joskus sesuaalisia tarpeita ollut niin sinun aivoistasi on se alue tuhoutunut. Onko sinulla suvussa Parkinsonin tautia tai Altzhaimerin tautia tai muita aivosairauksia? Jotkut mielialalääkkeet myös tuhoavat kerta.annoksena aivoista seksuaalisuuteen vaikuttavat alueet. Lääkärit muuttavat näillä oikkukkaan naisen konemaiseksi työjuhdaksi. Tälläisista ei vain juri julkisesti puhuta.

    • Septimi-Sibelius

      Minä olin suhteessa jossa ei saanut seksiä kahteen ja puoleen (2,5) vuoteen. Ei se ollut sinällään mikään syy erota. Sitten kun sitä sksiä sai, tuli mieleen että ei tätä nyt oikeastaan kannattanutkaan kaivata. Kaikkeen tottuu, eikä seksi ole oikeasti kovin tärkeää vaan läheisyys ja toisesta välittäminen. Seksi on lähinnä lisääntymisen väline, eikä sen "harrastaminen" ole mitenkään välttämätöntä.
      Seksi on vanhanaikaista, on trendikästä olla ilman!

    • asiallinenvastaus

      Olen mies, jonka tyttöystävä kärsi haluttomuudesta. Olin jo lähteä "ovet paukkuen" menemään, koska tyttöystävää ei seksi kiinnostanut. Pisin tauko oli 6kk. Tyttöystävä lopetti pillerit yli vuosi sitten ja nyt parin kuukauden ajan tyttöystävän halut ovat pikkuhiljaa palautumassa. Onneksi en tehnyt sitä virhettä että olisin lähtenyt. Olisi mennyt taas kahden ihmisen elämät pilalle.

      Välillä ihmisillä on hetkiä, kun seksi ei kiinnosta (stressin ym asioiden takia) ja muutama kk on lyhyt aika tehdä mitään johtopäätöksiä. Jätä pillerit ja kärsivällisesti odota että halut pikkuhiljaa palautuvat.. Tsemppiä teille!

    • downtown3

      Tää ei ole vastaus vaan välikevennys: se auttaa huomattavasti jos poikaystäväsi elin ei ole "lepotilassa"! Aika harvakseltaan olette muuten rakastelleet... Miksi?

    • Isoisä55

      Itse olen jo 50 mies, useampiakin kertoja naimisissa ollut ja oma neuvoni olisi, että ette vielä eroaisi. Tämä sillä ehdolla, että poikaystäväsi todella rakastaa sinua ja sinä häntä. Hieman kyllä oudoksuttaa tuo 1-2 viikon välein? Olisko myös niin, että poikaystäväsi ei ole kiinnostunut sinusta ja sitten olet tehnyt oman "sisäisen" analyysisi, etten sitten minäkään?

      Luulen, että olen ollut ehkä keskimääräistä normaalia aktiivisempi koko ikäni ja pikku puutteeseen on tässä oppinut tottumaan ja vieläkin, vaikka kumppanit ovat olleet 10-20 v. nuorempia. Jollain tavalla olen ollut myös huolestunut, kun jopa 20-30v. pojat eivät jaksa enää kiiinnostua seksistä joissakin tapauksissa. En tiedä onko tämä nykyisin kovin yleistä, mutta jos vertaa omaan elämääni, niin olen juossut rakkauden ja siihen liittyvän seksin perässä koko ikäni. Ehkä sekään ei ole kovin normaalia.

      Toivottavasti teidän yhteinen ongelma ratkeaa! Minusta kyllä parisuhteeseen kuuluu intohimo, rakkaus ja seksi, vaikka liittoa olisi kestänyt jo kymmeniä vuosia. Luulin, että ajatusmaailmani muuttuisi jo tällä ikää, mutta kun ei; naiset kiinnostavat aina vaan, vaikka olen jo useamman lapsen isoisäkin.

    • Oyutta

      Kuvan perusteella olet jo sangen iäkäs... syy haluttomuuteen saattaa olla vaihdevuodet.

      • hahahahahah

        joko olet trolli tai henkilö jolta on pudonnut muutama inkkari kanootista.....


    • Jos te ootte harrastelleet seksiä vain noin kerran kahdessa viikossa, voi syy olla siinäkin. Jos alat käymään esim. kuntosalilla ja teet sitä vain kerran kahdessa viikossa, loppuu harrastaminen varmasti ajan myötä. Seksi on "harrastus", jota pitää harrastaa säännöllisesti ja yrittää keksiä siihen uusia ulottuvuuksia, ettei kyllästy. Siitä olen kyllä aika varma, riippuen miehen iästä tietysti, että terveellä miehellä halukkuutta pitäisi löytyä monta kertaa viikossa. Sitä sopii miettiä, miksi hän ei halua useammin, masturboiko hän liikaa ken ties? Toki on miehiä, joilla aktiivisuus on alempi kuin keskimääräisesti.

      • sssna

        Johannes A!! Mikä vittu se sinä olet määrittelemään että ns. normaalien "tulee haluta monesti viikossa". Ei sitä haisevaa pillua kaikki halua kovin usein jyystää ja ei siinä mtn epänormaalia ole..!


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        Johannes A!! Mikä vittu se sinä olet määrittelemään että ns. normaalien "tulee haluta monesti viikossa". Ei sitä haisevaa pillua kaikki halua kovin usein jyystää ja ei siinä mtn epänormaalia ole..!

        Toivottavasti et ole parisuhteessa jos asenne on tuo.


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        Toivottavasti et ole parisuhteessa jos asenne on tuo.

        On niitä sellaisiakin parisuhteita missä ei tartte tuota kuvottavuutta harrastaa ja kumpikin on iloisia!=)


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        On niitä sellaisiakin parisuhteita missä ei tartte tuota kuvottavuutta harrastaa ja kumpikin on iloisia!=)

        Mitä olen noita sun vastauksia lukenut niin ei niistä onni ja ilo kyllä paista yhtään läpi, päinvastoin törkeää huutelua ja vittuilua. Taidat olla täysi sekobåltsi koko tyyppi. Ei ole kaikki asiat sulla kyllä kohdallaan, ehkä se on juurikin tuo asennevammasi?


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        Mitä olen noita sun vastauksia lukenut niin ei niistä onni ja ilo kyllä paista yhtään läpi, päinvastoin törkeää huutelua ja vittuilua. Taidat olla täysi sekobåltsi koko tyyppi. Ei ole kaikki asiat sulla kyllä kohdallaan, ehkä se on juurikin tuo asennevammasi?

        Asiat ovat oikein hyvin... ilo ja onni... hah hah hah.. sinäkö sen määrittelet että mitä se on..???=) Saan iloa ja onnea siittä kun saan vittuilla kaltaisillesi tolloille!


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        Asiat ovat oikein hyvin... ilo ja onni... hah hah hah.. sinäkö sen määrittelet että mitä se on..???=) Saan iloa ja onnea siittä kun saan vittuilla kaltaisillesi tolloille!

        Just :P


      • sssna
        sssna kirjoitti:

        Asiat ovat oikein hyvin... ilo ja onni... hah hah hah.. sinäkö sen määrittelet että mitä se on..???=) Saan iloa ja onnea siittä kun saan vittuilla kaltaisillesi tolloille!

        miesvm1967 = kuvottava perseen lutkuttaja ja nuuskija!


      • asdfghgdtr
        sssna kirjoitti:

        Asiat ovat oikein hyvin... ilo ja onni... hah hah hah.. sinäkö sen määrittelet että mitä se on..???=) Saan iloa ja onnea siittä kun saan vittuilla kaltaisillesi tolloille!

        v*tut sä mitään iloa saat´, ainoastaan masokistista tyydytystä siitä kun onnistut vajoamaan yhä syvemmälle omaan keskinkertaisuuteesi.


      • sssna
        asdfghgdtr kirjoitti:

        v*tut sä mitään iloa saat´, ainoastaan masokistista tyydytystä siitä kun onnistut vajoamaan yhä syvemmälle omaan keskinkertaisuuteesi.

        No kuule ihan miten vaan!!!!=)


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        miesvm1967 = kuvottava perseen lutkuttaja ja nuuskija!

        En minä kenenkään persettä lutkuta, vagina on suurinpiirtein toisella puolella jos satut tietämään?


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        En minä kenenkään persettä lutkuta, vagina on suurinpiirtein toisella puolella jos satut tietämään?

        Tiedän kyllä anatomiasta kaiken oleellisen, joten sitä sinun ei tarvitse neuvoa. Vagina ja anaali nyt vaan sijaitsevat suhteellisen lähellä toisiaan joten käytännön eroa sillä ei ole kumpaa lutkutat.. yhtä oksettavaa!


      • miesvm1967
        sssna kirjoitti:

        Tiedän kyllä anatomiasta kaiken oleellisen, joten sitä sinun ei tarvitse neuvoa. Vagina ja anaali nyt vaan sijaitsevat suhteellisen lähellä toisiaan joten käytännön eroa sillä ei ole kumpaa lutkutat.. yhtä oksettavaa!

        Kyllä niillä on ihan käytännön erokin, jos ne olisivat niin lähekkäin että eritteet sekottuis niin useimmilla naisilla olisi jatkuva emätintulehdus päällä, sillon en tietty koskis siihen tikullakaan siihen värkkiin.

        Eli et tiedä anatomiasta mitään mutta osaat laukoa järjettömyyksiä ja raivota etkä kykene antamaan periksi. Kaikki kehnoja luonteenpiirteitä, valitan.


      • sssna
        miesvm1967 kirjoitti:

        Kyllä niillä on ihan käytännön erokin, jos ne olisivat niin lähekkäin että eritteet sekottuis niin useimmilla naisilla olisi jatkuva emätintulehdus päällä, sillon en tietty koskis siihen tikullakaan siihen värkkiin.

        Eli et tiedä anatomiasta mitään mutta osaat laukoa järjettömyyksiä ja raivota etkä kykene antamaan periksi. Kaikki kehnoja luonteenpiirteitä, valitan.

        Kyllä tiedän kaiken oleellisen ja jos väität ettei ne suht lähekkäin ole niin itse kyllä et sitten varmaan ole sinne kurkannut...=) Järjettömyyksiä en lauo, vaan totuuksia vaikka kaikki ei niitä hyväksy, kuten sinunkin laisesi minä minä- tyyppi, joka ei ymmärrä eikä kykene käsittämään että kaikki ihmiset eivät ole muottiin valettuja ja eikä se silti tarkoita että olisimme epänormaaleja.


    • loudspeaker

      Sorry, en lukenut viestiektjua kokonaan koska se oli niin pitkä. Senkin uhalla että se on jo mainittu niin esim. masennuslääkkeet aiheuttavat haluttomuutta. nimimerkki kokemusta on.

    • muistot1

      Halut män, mutta muistot elää. Nuorempana onneksi nain ja koin paljon.

    • Puuhapete2013

      Neljä vuotta on parisuhteessa jo melko pitkä aika,vaikka voikin tuntua toisille pieneltä ajalta. Ihminen muuttuu kokoajan vuosien kerrytessä.

      Ei muuta, kuin poikki vaan suhde ja tekemään uusia juttuja. Kyllä sitten jossain vaiheessa huomaat,että oli hyvä juttu laittaa poikki. "Rakkaus" voi olla käsite,että et halua olla yksin tai olet ns.oppinut olemaan hänen kanssaan.

      Itsellä muija pisti poikki 3,5vuoden suhteen muutama vuosi sitten ja vaikka itsestä tuntuikin ,että maailma kaatu ni nyt jälkiviisaana helpompi sanoa,että onneksi heitti minut ulos ns. Elämä paljon paremmin nykyään ja paremmassa parisuhteessa.

      Kyllä siinä melkein 2 vuotta meni ihan pihalla,mut niin se vain helpottaa..

    • fdfsfefwa

      kaikkeen kyllästyy ajan myötä vaikka alkuun olisi kuinka siistii tai coolii, näin se vaan on....

    • )(+)(

      olen saapunut kaupunkiin neiti ja neidit, se tietää sitä ja olenhan pannut merkille naistenkin sex-alkeet opittu, kerran ja toisenkin naitu, niin aina naitattaa, sex-halut on mulla kalut, se entinen €:master

    • lapsukainen

      Herran Jumala mitä itsekkyyttä !

      Parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin toisten seksuaalisten halujen tyydyttäminen. Jos ei sen eteen tee mitään niin eipä ihme että halut kaikkoaa ja se on kyllä aivan oikein.

      Kuinka meni meistä haluaisi isän tai äidin joka eroaa sen vuoksi että äiti tai isä ei enää anna. Jos niin olisi olisimme kaikki AU lapsia...

    • 43r4t23w4f4
    • tarjontaa on aina

      Jos et tunne mitään tarvetta seksiin miehesi kanssa, niin älä sitten mökötä tai valita, jos miehesi hakee nämä palvelut muualta ja luultavasti tulee näin tekemäänkin jos ero ei tule kysymykseen.

    • fanny,

      Kiitos neuvoista.
      Olen tosiaan 20 vuotias joten iästä ei pitäisi olla kiinni. E- pillereitä olen syönyt jo pari vuotta. Enkä ole läski vaan hoikka nuori nainen. Miehen kanssa ollaan puhuttu tästä asiasta jo useampaan otteeseen mutta ei ne seksihalut ole puhumisella tulleet takaisin.

      • nainen...

        Laittakaa pornofilmi pyörimään taustalle, niin kyllä siinä syttyy.
        Eihän kukaan kiihotu perusläskimahasta miehestä sen paremmin kuin naisestakaan.


    • För mig så är det inte så att jag skulle vara ointresserad utav sex. Men det är ju så också att jag gör någonting så ovanligt som att vänta till äktenskapet. Vilket har den konsekvens att många blir utan sex. Så det är inte lätt. Med mina kriterier så skulle många förbli utan sex. Dessutom så säger sex ingenting om hur personen skulle klara av en relation. För samma person som kan ha ett bra sex liv kan vara raka motsatsen till vad ett förhållande kräver. Att få sex är mycket lättare att få än att 2 st personer mötats. Själv skulle jag vägra ha sex med en annan person, ja nu när folk visar att dom mot arbetar den andra som seriöst söker en partner åt sig. Med detta kan vara ett slag mot en. Men så fungerar det. Dvs att man nödvändigtvis inte är berädd på att leva tillsammans med den andra. Men hur var det då med särboende då? Dvs att 2 accepterar varandra, gifter sig men väljer att bo i sär? Nä, sex är inte min grej. Jag har ju också åldern att tänka på.

    • tehkääJotainHauskaa

      Tehkää jotain hauskaa ja sopikaa että palataan asiaan myöhemmin vaikka yhteisen loman aikana. Eihän paineita kasaamalla tai painostamalla yksinkertaisesti voi haluttaa...

      Kyllähän raskauden aikanakin tulee monen kuukauden tauko. Sellainen kumppani joka ei kestä sitä nyt ei kestä sitä raskaudenkaan aikana....

      • ----

        Miten niin monen kuukauden tauko??? Kolme lasta olen saanut ja seksiä kyllä on ollut kokoajan mitä nyt 6vk aikana kun odoteltiin tikkien sulamista.


    • Naimisissa 15vuotta

      Ajelin mieheni kanssa kotiin mökiltä eilen. Matkalla rupesimme muistelemaan, miten joskus teinivuosina lähdimme kesken mökkeilyn hakemaan lisää Sultaneja lähimmästä kioskista, jonne matkaa on melkein 20km. Yhteen ääneen nauroimme, että eipä enää näillä yhteisillä vuosila lähdettäisi :D

      Pointtina se, että väkisinkin halut puolisoa kohtaan vähenevät yhteisten vuosien myötä. Niin on käynyt myös itselleni ja olemme siitä myös keskustelleet. Olen pitänyt kuitenkin kiinni siitä, että harrastamme seksiä muutaman kerran kuukaudessa. Alkuun pääseminen tuntuu usein vaikealta, mutta kun vauhtiin pääsee, niin nautin seksistä ihan niinkuin ennenkin.

      • vaimo7

        Juuri näin, 19 vuotta takana ja samassa tilanteessa ollaan. Jos väli menee pitkäksi, sitä vaikeampi on tehdä aloitetta. Seksisuhdetta täytyy ylläpitää, samoin kuin henkistä puolta.


      • isla5555

        YÄK...


    • Valitettavasti.

      Kuulut niihin ihmisiin, joiden seksihalut ovat pienet. Mitään lääkettä kyseiseen vaivaan ei ole, sinun pitää vain hyväksyä tosiseikat ja tyytyä siihen. Hyvin usein parisuhteessa käy niin, että jommalla kummalla on pienet seksihalut. Tällainen parisuhde ei kestä pitkään, koska toinen haluaa enemmän seksiä. Erittäin harvat keskustelevat seksuaalisista haluistaan ennen parisuhteen aloittamista ja silloin toinen osapuoli pettyy pahasti, jos toisella on vaatimattomat halut.

    • EiPaineita

      No eihän tuollainen saa muodostua ongelmaksi. Jos siltä todella tuntuu voi kysyä parisuhdeterapeutin mielipidettä. Vastauksen ja ratkaisun voi saada hyvinkin nopeasti ja ongelma on poissa painamasta mieltä turhan päiten. Mitä sitä tuollaisia funtsimaan turhan päiten, jos ei ole pakko...

    • arvotkunniaan

      Eikös seksi kuulu avioliittoon?

      • Dino Rex

        Kuuluu se sinnekin.


    • kotitarhuri

      Ihmisen psyyke menee näin.
      Aletaan miettiä asioita, jotka on syy erota, toisaalta rakastaen.
      Onko se jota kutsut rakkaudeksi sittenkin vain sitä, että vanhaan turvalliseen tilanteeseen on helppo takertua, koska uusi on tuntematonta, ehkä pelottavaa?

    • ja vasta 60+

      Kumma juttu: kykyä on mutta halu puuttuu. Onko koko seksi ihan ylimainostettu juttu?

    • 17+12

      Minä taas miehenä olisin melkein kiitollinen siitä jos ei olisi mitään seksihaluja kun ei ole kumppania jonka kanssa seksiä harrastaa. Silloin voisin unohtaa seksin kokonaan ja keskittyä muihin asioihin elämässä sen sijaan että murehtisin jatkuvasti miten saada seksiä. Ei minua ainakaan kiinnostaisi olla naisten kanssa kuin seksin takia. Ei varmaan muitakaan miehiä mutta he joutuvat esittämään kaikennäköistä saadakseen seksiä.

    • Tämäkin vielä

      Miksi tämä menee aina näin:
      Jos nainen ei halua seksiä, hän tuntee siitä häpeää ja miettii mikä hänessä on vialla. Ja mies kyselee, mikä naista vaivaa? Oletetaan, että vika on naisessa, vaikka mieshän on se, joka ei sytytä. Miksi ei mietitä, mitä vikaa miehessä on kun ei herätä haluja!
      Jos taas mies ei halua, on ihan selvää että syy löytyy naisen ylipainosta tai nalkutuksesta tai haisevasta alapäästä, saakeli!

      • Dino Rex

        Katsot maailmaa aika mielenkiintoisten lasien läpi. Aika usein näkee kysymyksen "Eihän miehesi ole homo?", kun mies on haluton. Koskaan en ole nähnyt kysymystä "Eihän naisesi ole lesbo?"

        Ja tämä vain yksi esimerkki monista.


      • adefsghfj
        Dino Rex kirjoitti:

        Katsot maailmaa aika mielenkiintoisten lasien läpi. Aika usein näkee kysymyksen "Eihän miehesi ole homo?", kun mies on haluton. Koskaan en ole nähnyt kysymystä "Eihän naisesi ole lesbo?"

        Ja tämä vain yksi esimerkki monista.

        Jos keskustelussa on vain naisia, vastaus voi ollakin "Eihän miehesi ole homo?". Muuten menee toisin.


      • Dino Rex
        adefsghfj kirjoitti:

        Jos keskustelussa on vain naisia, vastaus voi ollakin "Eihän miehesi ole homo?". Muuten menee toisin.

        Näytä että missä menee toisin? Itse en ole vielä nähnyt moista.


    • ViliVili.

      Kovasti kuivamummo jaksaa kiinnostaa poikia.

      • isla5555

        Kuivamummo?


    • jotain vialla

      Kyllä on jotain pahasti vialla,jos seksiä viiden vuoden jälkeen,joka toinen viikko.
      Itse ollut yhdessä jo 33v ja vieläkin on vähintään kerran viikossa.Sitähän teillä pitäs olla monta kertaa viikossa.

      • 3+i0t+wt+

        On kyllä todellakin jotain vialla jos ei vuosikymmenienkään jälkeen tajua että muut ihmiset eivät välttämättä tarvitse niin usein seksiä kuin te.


    • T. Golan

      Jos minä painaisin sinua kunnolla niin onnesta pyörtyisit!

    • paraneminen mies

      Xoot XSAIRAS ei sex sex käteen käy ei se näy kyllä se siittä viälä vaikka valtaväyläällä kylällä kaupungilla metropolilla tai talon takana, mutta se koettelloo ollako uskollinen sille ... mie onn pitäny käteni puhtaana ja sydämeni, se silleen

    • Hehhh

      Ala harrastaa liikuntaa, juo vettä, syö säännöllisesti ja terveellisesti. Mulla palas himot mutta on ehkä syynä toinen mies ja ihastuminen :D mut kyyl oman ukonkikaa vähä heräs halut.

    • Exhibitionisti

      Kuka on määrännyt että seksi on pakollista. Eiköhän se ole kahden ihmisen välinen asia eikä mikään julkinen repostelun aihe.....
      Kysyä nyt siihen sitten täysin tuntemattomien ihmisten mielipidettä...Älytöntä
      Kuulostaa vähän exhibitionismilta,,,

    • nainen 37

      Jos ihmisellä stressi jatkuu pitkään (unihäiriöt elimistö kokee myös stressinä), niin kortisoli hormonia on liikaa elimistössä kaiken aikaa.. Kortisoli syö sukupuolihormoni testosteronia! Testosteroni on mieshormoni, mutta se on tärkeä myös naisella. Kun testosteroni on kohdallaan, niin se vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen ja yleiseen energisyyteen ja vireyteen.

      Minusta tuollaiset haluttomat kaudet kuuluvat ihan normaalina pitkään parisuhteeseen.. ihminen ei ole mikään kone. Jos kumpaakaan ei häiritse tilanne, niin antakaa ajan kulua ja katsokaa mitä tapahtuu. Jos poikaystävääsi häiritsee, niin voisitko tyydyttää hänet esmi. käsin?

    • Yks sinkkumies

      No mitäs haittaa siitä on, jos seksi ei maistu?

    • Nou for pihtaus

      No niin, mun mielipide naisena: joskus jos seksi ei kiinnosta, voi olla, että toinen osapuoli ei kanna osaansa yhteisestä arjesta tms...
      Mutta, mutta...jos kaikki on kunnossa, eikä toista seksi kiinnosta pätkääkään, niin MINKÄ TAKIA PITÄÄ SITÄ TOISTA LIEASSAAN? Eikö se toinen voisi luvan kanssa käydä hakemassa seksinsä muualta?Onko se rakkautta, että jos minä en halua seksiä, ei tuo toinenkaan sitä tarvitse? Joo, ja seksi ja fyysinen läheisyys on toisille hyvin tärkeää, vaikkei se juuri Sinulle sitä olisikaan

      ps. Miehet ovat ehkä suosineet parinvalinnassaan ns. pihtaavia vaimoja, koska näin on ollut todennäköisempää, että vaimo ei petä niin helposti...:)

      • isla5555

        Mä olin kerran ihan kiimassa ja ilmaisin sen selvääkin selvemmin mut avopuoliso vaan et...täytyy käydä...Hei hyvää päivää! Arvaapa kiinnostiko sen jälkeen. Eipä juuri ja eroonhan se viimein johti. En sano että tää oli se syy mut kyllä torjutuks tuleminen tunuu. Ja se yhteinen arki...eipä juuri mitään yhteistä


      • Dino Rex
        isla5555 kirjoitti:

        Mä olin kerran ihan kiimassa ja ilmaisin sen selvääkin selvemmin mut avopuoliso vaan et...täytyy käydä...Hei hyvää päivää! Arvaapa kiinnostiko sen jälkeen. Eipä juuri ja eroonhan se viimein johti. En sano että tää oli se syy mut kyllä torjutuks tuleminen tunuu. Ja se yhteinen arki...eipä juuri mitään yhteistä

        Käsi pystyyn ketä ei ole koskaan torjuttu... saahan se sattua hetkellisesti, mutta kyllä vika on sussa jos et pääse asiasta yli ja ajattelet että kumppanillasia on joku velvollisuus panna sua silloin kun sä haluat.


    • ....................

      Onhan se seksi tärkeää mutta on paljon miehiä jotka jää kokonaan ilman seksiä. Naiset harvemmin jää ilman.

      • isla5555

        Nimimerkki pelkkää pisteviivaa... Mikähän on peruste väittämälle että naiset saa paremmin kuin miehet?


      • herkkuhuuli
        isla5555 kirjoitti:

        Nimimerkki pelkkää pisteviivaa... Mikähän on peruste väittämälle että naiset saa paremmin kuin miehet?

        Jos satunnainen mies ja satunnainen nainen ehdottelisivat satunnaisesti vastakkaisille sukupuolille kadulla. Arvaas kumpi saisi niin paljon, ettei seuraavaan viikkoon tekisi varmasti mieli?


    • Näin meirän taloos

      Ei sitä väkisin kannata yrittää jos himot ei hyrrää.
      Mun akka kaas tuli laimeeksi yhres vaihees, mutta kun en piitannu siitä mitään niin kyllä se alko lopulta inumaan liikakin useen.
      Ei kalu tahtonu keriitä lataantua naimakertojen välis, kun jo taas oltihin vailla...!?

    • Päähänpinttymä

      Tuntuu että Teille on tullut päähänpinttymä seksistä. Jos on pakonomainen tarve siihen niin eihän siitä niin voi nauttia.

      Unohtakaa koko juttu vähäksi aikaa ja lähestykää asiaa vähän niinkuin pikkuhiljaa huomaamatta. Mikäli se nyt sitten on niin helvetin tärkeää.

      Ruvetkaa harrastamaan jotain muita yhteisiä harrastuksia, jotka pitävät teidät yhdessä...niin voitte palata mihin asiaan milloinkin haluatte ja milloin vain.

      Mikäs ongelma toi nyt on ????

      Kyllä ihmisillä sitten on ongelmia.

      • isla5555

        Käväisin katsomassa ihan alussa että mikä se ongelma olikaan. No ihan se tavallinen: 4 vuotta yhdessä eikä enää hirveesti kiinnosta. Kai se on kaikilla sama jossain vaiheessa. Jos aikoo jatkaa yhdessä niin kyllä muutakin tarvitaan kuin seksi. Tai sitten täytyy vaihtaa mut ei sekään kestä kuin sen 4 v. Ihminen ei ole yksiavioinen ja näin ateistina en näe muutakaan syytä miks jatkaa, tai siis ei ole ainakaan mitään uskonnollista syytä. Jos on muutakin yhteistä kuin seksi ja se loppuu niin ainahan on oma käsi ja unet ja fantasiat.


    • uskotoivo48

      48 v on jo oltu yhdessä, mies ainakin vielä puhuu siitä. Jos vaikka kumarrun peppua hipaisee, mutta kun hän ei pysty enää eriktioon. Ei siitä tule mitään nauramme ja olemme toisten parhaita kavereita!

      • isla5555

        No mitäs sitten tänne kirjoittelet...jos et ole joku friikki


    • isla5555

      Miehet ne tuntuu tietävän kaiken ehkäisypillereistä ja kaikesta muustakin, ainakin seksistä. Miksikähän sitten on niin paljon keski-ikäisiä eronneita miehiä! Eläpä noita paljon noteeraa.

    • isla5555

      Onpa paljon parisuhdeneuvojia tällä sivulla ja silti puolet päätyy eroon :)

    • Uroshirvi1

      Minulla ollut pitkä suhde yli 10 vuotta. 7 vuoden kohdalla oli eka syvä kriisi josta selvittiin.. Nyt oltiin vaipumassa samaan jamaan. Muija yritti sysätä minun syyksi omaa haluttomuuttaan. Sinä et vaan sytytä, tulee vastausta. . Minä sanoin, että normaalisti seksuaalinen halu tulee itsestään ja omista tarpeista ja tunteista, siksi kai sinkutkin haluavat seksiä, eikä se johdu mistään muista syistä. Pohjalla täytyy olla omaa himoa ja halua seksiin ja sen jälkeen tapahtuu asioita. Syytin avovaimoani, että sinulla on vain alhaisempi seksuaalinen tarve, mutta minä tarvitsen seksiä jokapäivä tai noin 2 kertaa viikossa vähintään. Tietysti puhuimme syvällisemminkin asioista, mutta pääprinsiipit oli suurin piirtein tuossa. Vaimokkeeni ehkä ymmärsikin jotain ja on nyt ottanut itseään niskasta kiinni ja tehnyt aloitteita ja jopa alistanut minua, josta olen nauttinut suuresti. Mielestäni kukaan ei voi syyttää seksuaalisen halun puutteesta kuin vain itseään, se ei voi olla muiden tekijöiden kuin omien tekojen ja korvien välissä oleva asia. Toki siihen saa apua ja sitä kannattaakin hakea jos ei itse selviä. Tsemppiä vaan sänkyyn kaikille kohtalon tovereille..

    • vapaa seksipakosta

      Ihan normaali olet. Ei aina pysty olemaan aktiivinen. Nykyään vaan meidät mediassa aivopestään seksiaddikteiksi. Sitä seksiä tuputetaan joka tuutista, niin että alkaa ällöttää. Jos olisi sellainen kuin kaiken maailman gurujen mielestä pitäisi, ei muuta ehtisikään kuin hässiä. Rakkaus ja seksi eivät ole sama asia. Usein onkin niin, että kovat panijat ovat tunneköyhiä, jotka pitävät kohteitaan esineinä.

      Jos rakastatte toisianne, pääsette puhumalla varmasti sopuratkaisuun. Kumpikin antaa hieman periksi ja tulee toista vastaan. Hyvässä suhteessa on paljon muutakin kuin seksiä.

    • sssna

      Vapaa seksipakosta!! Juuri noin se asia onkin!! Järkevä mielipide. Pitäis kieltää lailla tuo media!! Sillä on niin negatiivinen vaikutus kaikkeen!

    • Junnuz.

      Jos seksi ei tosiaan kiinosta sano se..

    • Anonyymi

      Naista ei kiinnosta seksi kun kumppanilla on liian pienet Munat ja tulee isomunainen mies niin seksi alkaa kiinnostaa

    • Anonyymi

      No joo...kun ajattelen omaa pientä 5cm pissa nakkiani.sitten pitäisi sillä pitäisi köyriä ä tulee kyllä itselle turhautunut olo kun se erektiotakaan ota kuin ihan vähän.. ja ulkonäkö on sitä mitä on ....Ei naiset kyllä perässä juokse. Eikä kyllä tututkaan paljon morjestele.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe