Tappara Suomen mestari 2013-2014

Dappara

Uusina pelaajina Tapparaan liittyvät Pekka Jormakka (2 vuoden sopimus), Pasi Puistola (4 vuoden sopimus), Zoltan Hetenyi (2 1 mallin sopimus), Victor Westermack (2 1-mallin sopimus), Arttu Ilomäki (1 vuoden sopimus), Kristian Kuusela (3 vuoden sopimus) ja Toni Kallela (2 1-mallin sopimus).

Lisäksi Niemiselle uusi 1 1 sopimus. Barkov, Erkinjuntti, Metsola etc. jatkaa.

Aika hyvältä näyttää ensikausi. Voisi olettaa, että tuolla porukalla mestaruudesta taistellaan. Veikkaisin että ensikauden tulosveikkauksissa kaikkien asiantuntijoiden papereissa Tappara keikkuu kolmen sakissa.

22

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hc maalaiskunnat

      Olen Mouhijärveltä, kannatin viime kauden ajan Tapparaa, nyt kannatan Ässiä. Vuoteen 2009 asti kannatin Kärppiä.

      Tappara ei kiinnosta, yleisökeskiarvo jää ensi kaudella alle 5000. Poikkeuksena loppuunmyyty Tappara-Jokerit, jossa maalaisten veri kuohuu kun hesalaisia saapuu kehä kolmosen ulkopuolelle Hakametsään. "Pysykää siellä kehäkolmoslandiassa s******n kermaperseet", kuuluu käytävillä erätauolla erään äetsäläisfanin suusta.

      Tapparalla on tilaisuus tulla mestaruuksissa tasoihin Tampereen Ilveksen kanssa. Molemmilla niitä olisi ensi kauden jälkeen 16. Tapparalaiset kiistävät seuransa ruotsalaisen alkuperän, mutta katsovat ilomielin TBK:n 3 mestaruuden kuuluvan heille.

      Ville Nieminen ei ollut pettynyt ja sanoi finaalien jälkeen mestaruusprojektin ottavan vasta ensi askeliaan. Mies ilmeisesti teki omat johtopäätöksensä mahdollisuuksista mestaruuteen ja on lähdössä Venäjälle.

      Tappara pelaa tällä kaudella jälleen perinteisen halloween-pelinsä. Edellisissä peleissä kannattajat ovat saaneet peittää naamansa ja häpeänsä oransseihn muovipusseihin, tällä kaudella samaa toteutetaan pelaajille. Mikko Leinonen kommentoi tämän luovan ennennäkemättömän siteen yleisön ja kenttäpelaajat. "Molemmat häpeävät tätä joukkuetta niin syvästi, että miksi emme näyttäisi sitä julkisesti?".

    • PARTURI84

      TAPPARA OLI 70-80 L MESTARIJOUKKUE.. JA TULEE SITÄ OLEMAAN... JOKEREISSA ON SEKOILTU IHAN TARPEEKSI JA IFKOOSSA....
      KANNATAN ITSE TAPPARAA. KÄRPPIÄ JA LAHDEN PELICANSSEJA SEKÄ IFKOOTA.... OMA LEMPIPELAAJANI OLI KAUDELLA 2006-2007 STEFAN ÖHMAN JA 2011-2012 JOUKKUEESTA TUUKKA MÄNTYLÄ

    • Papparaaa

      Pappara

    • ilvekseli

      Venäjän pikavippi-ilveksessä syödään ilmaisnakkeja.

    • KORJAAN ARVIOTA

      Barkov lähti ja Koskirana lähti. Kaksi parasta pelaajaa viime kaudelta. Onko näille tarpeeksi laadukasta korvaajaa ???

    • 41(kooveenjunnu)

      Olen Hervannasta, olen työtön. Synnyin vuonna 1950, eli 63 vuotias nyt. Synnyin Ilves-sukuun, minua aivopestiin joka päivä koulun jälkeen, n. 3h päivässä minulle näytettiin viiksiinsä pissaavan, rauhoitetun, "peto" eläimen eläinfilmejä, sekä entisten jääpallo/jääkiekko ilves-joukkueen harjoituksia sota-ajalta, kun muut olivat sodassa. Voitimme jopa mestaruuden silloin kun miehet olivat sotimassa, lisäksi yhden mestaruuden voitimme kabinetissa, lahjoimme päättäjät ilmaisnakeilla. Kuljen sukuni kanssa Hervannasta joka ilta hallin viereen, arvomme suvustamme 5 henkilöä jotka pääsevät halliin sisälle. Loput jäävät hallin ulkopuolelle kokoontumisiin muiden sukujen kanssa, jos vaikka tulisi kadunvarsikysely niin voisimme päteä siinä. Toki halliin emme kaikki mene vaikka äänemme annammekin. Sedälläni on 2 lasta jotka pelaavat Ilveksen junioreissa, Heidät pakotettiin ostamaan kausikortti Ilveksen peleihin vaikka asuvat keskellä Tamperetta ja emme kerkiä ruuhkien takia peliin kumminkaan. Lisäksi viimekaudella heille tuli Ilvekseltä monen tuhannen euron lasku, joka oli kuulemma lähetetty "vahingossa" perheille vaikka Ilveksen laskut piti maksaa. Eli lyhennettynä, Olen työtön, kuljen työttömyysalennuksella hervannasta bussilla hakametsään, siellä ostän työttömyys-alennetun lipun, halliin sisään mentäessä syön ensin Ilmaisnakin, jonka jälkeen menen katsomaan kun vastustaja hakkaa kaudessa yli 200 börsää meidän "lupauksen" taakse. "OMIA" junnuja meillä on kokoonpanossa joka kausi n.15, mutta kokoonpanossa heitä nähdään n.4. MINÄ,ME, ILMAISNAKIT, PIKAVIPIT.

      • 41(kooveenjunnu)

        *eivät


    • haistakoon

      Miten joku voi kannatta tuollaisia sikamaisuuksia tekevää joukkuetta (nieminen)? Toivottavasti koko joukkueelle 10 ottelun ottelukielto.

      • nakki-pikavipillä.

        Miten joku voi kannattaa tuollaista paperinukke-ringette joukkuetta kuin Ilves, aina kun niitä vastaan pelaa, joku niiltä kärrätään ulos. Menis punttisalille tai reenais sitä ringettee.


    • Dappara

      Runkosarjan 2. sija varmistui.
      Nyt pitäisi jostain löytyä uusi vaihde päälle pudotuspeleihin. Viimeiset 2-3 viikkoa on ollut alavireistä. Viimeksi reilu tappio HPK:lle. Tuntuu että kun sijoitus varmistui hävisi myös pelaajien ja valmennusjohdon nälkä.

      Pahaan saumaan tulee kuitenkin tämä pelillinen alamäki. Nyt pitää valmennusjohdon saada uusi ilme joukkueeseen ennen playoffien alkamista. Onneksi sentään loukkaantumistilanne on hyvä eli siinä suhteessa hyvä lähteä pudotuspeleihin.

    • Tapparan miäs

      Vaikka eilen voitto tulikin runkosarjan viimeisessä ottelussa niin ainakin viimeiset 3 ottelua ovat olleet huolestuttavan surkeaa surffailua Tapparalta. Aivan liian paljon tulee puolustuspään virheitä joista vastustaja on iskenut maalinsa.

      Heti kun puolivälierät alkaa ja kiekko tippuu jäähän niin asenteen on muututtava täysin tai muuten ei hyvä heilu. Pakko se on Tapparan ikuisena kannattajana uskoa että se ammattiylpeys löytyy heti kun tosipelit alkavat.

      • kahvara

        Tapparalla ei mitään mahkuja Kärpille, ai niin tehän tiputte Jypille.


    • Kirves1

      Jyppihän on jo kesälomilla ja Lukko on pelkkä suupala Tapparalle. Kyllä Tapparalla on aivan täydet mahdollisuudet kaataa myös Kärpät. On täysin mahdollista että Tappara on Suomenmestari 2014.

    • sarana55

      Älä unta nää.

    • Kirves1

      Joo ei mun tarvi nähdä unta.

      • ryhg

        tappara jatkkoon


    • Teräksinen

      Kärpillä ei ole mitään jakoja Tapparaa vastaan, jos ne yleensä edes tulee finaaleissa vastaan. Tilastot jo kertovat, että torjunnat on menneet jokaisessa Kärppien pleijariotteluissa n. 10 - 30 vastustajille, eli se vaan kertoo vastustajien huonosta maalintekotaidosta. Tapparalla on ratkaisijat täysin eri luokkaa, kuin HPK.:lla tai Saipalla. Kärpät tulee häviämään tosi rumasti kaikki finaalipelit, keskimäärin 6 - 0

    • Teräksen varjo

      Eiköhän Tappara tule hoitamaan tiukan finaalisarjan edukseen ja saadaan taas poika Manseen.

    • ujujujuju

      Ei Tappara mihinkään finaaliin pääse.

    • Tapparan miäs

      Haista sinä paska!

    • Tapparas

      Keskiviikkona sarja poikki ja sitten on enää yksi mutta sitäkin suurempi este nimeltä Kärpät mestaruuden tiellä.

    • Ipappa

      Olen Hervannasta, olen työtön. Synnyin vuonna 1950, eli 63 vuotias nyt. Synnyin Ilves-sukuun, minua aivopestiin joka päivä koulun jälkeen, n. 3h päivässä minulle näytettiin viiksiinsä pissaavan, rauhoitetun, "peto" eläimen eläinfilmejä, sekä entisten jääpallo/jääkiekko ilves-joukkueen harjoituksia sota-ajalta, kun muut olivat sodassa. Voitimme jopa mestaruuden silloin kun miehet olivat sotimassa, lisäksi yhden mestaruuden voitimme kabinetissa, lahjoimme päättäjät ilmaisnakeilla. Kuljen sukuni kanssa Hervannasta joka ilta hallin viereen, arvomme suvustamme 5 henkilöä jotka pääsevät halliin sisälle. Loput jäävät hallin ulkopuolelle kokoontumisiin muiden sukujen kanssa, jos vaikka tulisi kadunvarsikysely niin voisimme päteä siinä. Toki halliin emme kaikki mene vaikka äänemme annammekin. Sedälläni on 2 lasta jotka pelaavat Ilveksen junioreissa, Heidät pakotettiin ostamaan kausikortti Ilveksen peleihin vaikka asuvat keskellä Tamperetta ja eivät kerkiä ruuhkien takia peliin kumminkaan. Lisäksi viimekaudella heille tuli Ilvekseltä monen tuhannen euron lasku, joka oli kuulemma lähetetty "vahingossa" perheille vaikka Ilveksen laskut piti maksaa. Eli lyhennettynä, Olen työtön, kuljen työttömyysalennuksella hervannasta bussilla hakametsään, siellä ostän työttömyys-alennetun lipun, halliin sisään mentäessä syön ensin Ilmaisnakin, jonka jälkeen menen katsomaan kun vastustaja hakkaa kaudessa yli 200 börsää meidän "lupauksen" taakse. "OMIA" junnuja meillä on kokoonpanossa joka kausi n.15, mutta kokoonpanossa heitä nähdään n.4. MINÄ,ME, ILMAISNAKIT, PIKAVIPIT.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe