Rynkyti ryy millon Ceed Gt kaupoihin?

prkele sport

tarvii nopsankulkupelin! eurorämisköihin en koske ku aina olu japanilaisii sporttisia hyviä autoja...

27

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veivi Ilma

      pysy japanilaisissa vaan elä sekaannu korealaisiin.

      • CEED ..

        Valmistetaan euroopan alueella.


      • Bubbe gubbe
        CEED .. kirjoitti:

        Valmistetaan euroopan alueella.

        Runkuti ruu. Bubbe diggaa cruisaa Dodgella eik millää köyhien homolavetti Kialla. Runkuti ruu


      • Hyvää Kesää
        Bubbe gubbe kirjoitti:

        Runkuti ruu. Bubbe diggaa cruisaa Dodgella eik millää köyhien homolavetti Kialla. Runkuti ruu

        Ja Herran siunausta ylimieliselle rotkerähjykselle.


      • anti-KIA
        Hyvää Kesää kirjoitti:

        Ja Herran siunausta ylimieliselle rotkerähjykselle.

        Köyhien Ihmisten Auto


      • NÄIN O.
        anti-KIA kirjoitti:

        Köyhien Ihmisten Auto

        Köyhän ei huonoa kannata ostaa .


      • MB AMG
        NÄIN O. kirjoitti:

        Köyhän ei huonoa kannata ostaa .

        That`s what the poor people always say!


      • 2 vs. 7
        MB AMG kirjoitti:

        That`s what the poor people always say!

        Takuulukemat puhuvat toista kieltä. Eikö takuun pituus kuvasta sitä miten pitkään valmistaja itse luottaa tuotteen toimivan ilman kustannuksia. Esim. Vag konserni antaa 2-vuoden takuun ja Kia puolestaan lupaa 7-vuotta. Perehdy nyt edes hiukkasen aiheeseen please!


      • Howard Wee
        2 vs. 7 kirjoitti:

        Takuulukemat puhuvat toista kieltä. Eikö takuun pituus kuvasta sitä miten pitkään valmistaja itse luottaa tuotteen toimivan ilman kustannuksia. Esim. Vag konserni antaa 2-vuoden takuun ja Kia puolestaan lupaa 7-vuotta. Perehdy nyt edes hiukkasen aiheeseen please!

        Eipä takuulla ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvä auto on esim ajaa ja kuinka hiljainen se on. Näitä kumpaakaan ei Kia eikä Hyundai ole. Lisäksi autossa tulee olla edes jonkin verran tehoa ja vääntöä. Kialta löytyy sellaisia koneita vain diesel-versioina. Sitäpaitsi ei minulla ole ollut yhtään vikaa yhdessäkään saksalaismerkissä eikä kyllä monella muullakaan katsastustilastojen valossa. Siinä vaiheessa kun ajokilometrini puolittuvat ja korealaiset alkavat tehdä ajettavuudeltaan parempia autoja niin harkitsen niitä. Muotoiluhan näissä Korean ihmeissä on kaunista katseltavaa.


      • 2 vs 7
        Howard Wee kirjoitti:

        Eipä takuulla ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvä auto on esim ajaa ja kuinka hiljainen se on. Näitä kumpaakaan ei Kia eikä Hyundai ole. Lisäksi autossa tulee olla edes jonkin verran tehoa ja vääntöä. Kialta löytyy sellaisia koneita vain diesel-versioina. Sitäpaitsi ei minulla ole ollut yhtään vikaa yhdessäkään saksalaismerkissä eikä kyllä monella muullakaan katsastustilastojen valossa. Siinä vaiheessa kun ajokilometrini puolittuvat ja korealaiset alkavat tehdä ajettavuudeltaan parempia autoja niin harkitsen niitä. Muotoiluhan näissä Korean ihmeissä on kaunista katseltavaa.

        Kuulehan Howard.
        Onkos noilla 2-vuoden takuu autoilla myös korealaiset hinnat? EI. On auto vaikka kuinka hyvä ajaa niin köyhä joutuu tekemään kompromissejä hinnan suhteen. Mitä tehoihin tulee niin ne ovat keskenään vertailukelpoisia. On ihan sama missä auto on valmistettu, jos vertailet 1.2-2.0 kokoisten moottorien tehoja. Vaihdoin 2.0 TDI moottorin 1.6 litraiseen korealaisdieseliin ja tottakai teho laski mutta ihmeen vähän. Sama tehon lasku olisi ollut edessä myös "saksalaismerkillä".

        Jos ajat paljon niin voit ostaa noita kaksi samaan rahaan kuin yhden "saksalaisen". Boonuksena on uusi auto alla useammin. Mutta ethän sinä sitä tahdo vai? haluat mieluummin korjautella sitä vanhaa "saksalaismerkkiä".
        Kun nyt mainitsit "saksalaismerkin" voinen myös ilmoittaa, että juuri sellaisen vaihtoon laitoin ja oli kyllä huonoin auto joka minulla on ollut. Oli kyllä hyvä ajaa mutta kokoajan piti pientä remonttia tehdä. Lähes kaikki vakioviat tuli korjautettua. Lopuksi paloi jo pinna kun kokoajan jotain.. Esim. viikkko takuun loppumisen jälkeen meni vakionopeussäädin rikki ja merkkihuollossa todettiin kylmästi että "takuu loppuu just silloin kun se loppuu". Päätin siis että seuraavassa autossani takuu ei lopu niin nopeasti kuin tuossa "saksalaismerkissä"

        En ole katunut. Päinvastoin olen iloinen että olen murtanut omat ennakkokäsitykseni ja vihdoin vaihtanut lännestä itään.


      • Howard Wee
        2 vs 7 kirjoitti:

        Kuulehan Howard.
        Onkos noilla 2-vuoden takuu autoilla myös korealaiset hinnat? EI. On auto vaikka kuinka hyvä ajaa niin köyhä joutuu tekemään kompromissejä hinnan suhteen. Mitä tehoihin tulee niin ne ovat keskenään vertailukelpoisia. On ihan sama missä auto on valmistettu, jos vertailet 1.2-2.0 kokoisten moottorien tehoja. Vaihdoin 2.0 TDI moottorin 1.6 litraiseen korealaisdieseliin ja tottakai teho laski mutta ihmeen vähän. Sama tehon lasku olisi ollut edessä myös "saksalaismerkillä".

        Jos ajat paljon niin voit ostaa noita kaksi samaan rahaan kuin yhden "saksalaisen". Boonuksena on uusi auto alla useammin. Mutta ethän sinä sitä tahdo vai? haluat mieluummin korjautella sitä vanhaa "saksalaismerkkiä".
        Kun nyt mainitsit "saksalaismerkin" voinen myös ilmoittaa, että juuri sellaisen vaihtoon laitoin ja oli kyllä huonoin auto joka minulla on ollut. Oli kyllä hyvä ajaa mutta kokoajan piti pientä remonttia tehdä. Lähes kaikki vakioviat tuli korjautettua. Lopuksi paloi jo pinna kun kokoajan jotain.. Esim. viikkko takuun loppumisen jälkeen meni vakionopeussäädin rikki ja merkkihuollossa todettiin kylmästi että "takuu loppuu just silloin kun se loppuu". Päätin siis että seuraavassa autossani takuu ei lopu niin nopeasti kuin tuossa "saksalaismerkissä"

        En ole katunut. Päinvastoin olen iloinen että olen murtanut omat ennakkokäsitykseni ja vihdoin vaihtanut lännestä itään.

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Missä vaiheessa olen puhunut vanhoista saksalaisista autoista? Tyhmä pikku pääsi taitaa vaan kääntää asiat niin, että jokainen joka kehuu saksalaismerkkiä ajaa varmasti vanhalla uittovehkeelle. Minä yritin murtaa käsitykseni korealaisautoista jo kaksi vuotta sitten tilaamalla uuden Hyundai i30 wagonin, jonka laitoin vaihtoon 7kk kuluttua, koska auto oli kaikinpuolin hirveä lisäksi se oli takuukorjauksessa tuona aikana kahdesti. Yksikään uutena ostamani saksalaismerkki ei ole vastaavasti ollut korjattavana kertaakaan. Millä matematiikalla saan ostettua kaksi Kia Ceediä uutena sillä hinnalla kuin Audi A3:sen uutena? Uskomatonta miten pikkusieluinen joku voi olla, että vetää noin pahasti herneen nenään yhdestä kommentista. Jos olet oikeasti noin tyhmä niin en yhtään ihmettele, että olet myös köyhä.


      • bkollmjjjj
        2 vs 7 kirjoitti:

        Kuulehan Howard.
        Onkos noilla 2-vuoden takuu autoilla myös korealaiset hinnat? EI. On auto vaikka kuinka hyvä ajaa niin köyhä joutuu tekemään kompromissejä hinnan suhteen. Mitä tehoihin tulee niin ne ovat keskenään vertailukelpoisia. On ihan sama missä auto on valmistettu, jos vertailet 1.2-2.0 kokoisten moottorien tehoja. Vaihdoin 2.0 TDI moottorin 1.6 litraiseen korealaisdieseliin ja tottakai teho laski mutta ihmeen vähän. Sama tehon lasku olisi ollut edessä myös "saksalaismerkillä".

        Jos ajat paljon niin voit ostaa noita kaksi samaan rahaan kuin yhden "saksalaisen". Boonuksena on uusi auto alla useammin. Mutta ethän sinä sitä tahdo vai? haluat mieluummin korjautella sitä vanhaa "saksalaismerkkiä".
        Kun nyt mainitsit "saksalaismerkin" voinen myös ilmoittaa, että juuri sellaisen vaihtoon laitoin ja oli kyllä huonoin auto joka minulla on ollut. Oli kyllä hyvä ajaa mutta kokoajan piti pientä remonttia tehdä. Lähes kaikki vakioviat tuli korjautettua. Lopuksi paloi jo pinna kun kokoajan jotain.. Esim. viikkko takuun loppumisen jälkeen meni vakionopeussäädin rikki ja merkkihuollossa todettiin kylmästi että "takuu loppuu just silloin kun se loppuu". Päätin siis että seuraavassa autossani takuu ei lopu niin nopeasti kuin tuossa "saksalaismerkissä"

        En ole katunut. Päinvastoin olen iloinen että olen murtanut omat ennakkokäsitykseni ja vihdoin vaihtanut lännestä itään.

        Älä puhu paskaa noiden moottoreiden vertailukelpoisuuksista. Korealaisista vapareista ei voi sanoa mitään hyvää. Ne ovat laiskoja paperilla ja laiskoja luonnossa.


      • Rikas ja köyhä
        Howard Wee kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Missä vaiheessa olen puhunut vanhoista saksalaisista autoista? Tyhmä pikku pääsi taitaa vaan kääntää asiat niin, että jokainen joka kehuu saksalaismerkkiä ajaa varmasti vanhalla uittovehkeelle. Minä yritin murtaa käsitykseni korealaisautoista jo kaksi vuotta sitten tilaamalla uuden Hyundai i30 wagonin, jonka laitoin vaihtoon 7kk kuluttua, koska auto oli kaikinpuolin hirveä lisäksi se oli takuukorjauksessa tuona aikana kahdesti. Yksikään uutena ostamani saksalaismerkki ei ole vastaavasti ollut korjattavana kertaakaan. Millä matematiikalla saan ostettua kaksi Kia Ceediä uutena sillä hinnalla kuin Audi A3:sen uutena? Uskomatonta miten pikkusieluinen joku voi olla, että vetää noin pahasti herneen nenään yhdestä kommentista. Jos olet oikeasti noin tyhmä niin en yhtään ihmettele, että olet myös köyhä.

        Howard Wee, sinäkö olet sitten rikas, kun ajelet A3:lla, vai? Kirjoitusvirheistäsikin jo sokea Kreetakin huomaa, ettei osallesi ole tullut kansakoulua korkeampaa oppimäärää. Hyvin usein koulutus ja rikkaus kulkevat niin käsi kädessä, mutta sinä olet varmaan poikkeus. Kirjoituksesi sisältö on myös aivan täyttä potaskaa! Kuinka joku kehtaakin kirjoittaa tollaista "krääsää".


      • 2 vs 7
        Howard Wee kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Missä vaiheessa olen puhunut vanhoista saksalaisista autoista? Tyhmä pikku pääsi taitaa vaan kääntää asiat niin, että jokainen joka kehuu saksalaismerkkiä ajaa varmasti vanhalla uittovehkeelle. Minä yritin murtaa käsitykseni korealaisautoista jo kaksi vuotta sitten tilaamalla uuden Hyundai i30 wagonin, jonka laitoin vaihtoon 7kk kuluttua, koska auto oli kaikinpuolin hirveä lisäksi se oli takuukorjauksessa tuona aikana kahdesti. Yksikään uutena ostamani saksalaismerkki ei ole vastaavasti ollut korjattavana kertaakaan. Millä matematiikalla saan ostettua kaksi Kia Ceediä uutena sillä hinnalla kuin Audi A3:sen uutena? Uskomatonta miten pikkusieluinen joku voi olla, että vetää noin pahasti herneen nenään yhdestä kommentista. Jos olet oikeasti noin tyhmä niin en yhtään ihmettele, että olet myös köyhä.

        Juu totytakai sinullakin oikeus milelipteeseesi vaikka tyhmä onkin. Mitä enemmän kirjoitat sen tyhmemmäksi muutut.
        Etkös se sinä puhunut ensin saksalaismerkistä:
        "Sitäpaitsi ei minulla ole ollut yhtään vikaa yhdessäkään saksalaismerkissä"

        Jos hinnan ottaa huomioon verrattuna esim. Kia/Hyundai autoihin niin saksalainen on vanha. Vai vertailetko autoja ilman hintoja? Audi A3:n hinta pyörii siinä 30k€ kieppeillä ja esimerkiksi Kia Ceed ab. 20k€
        Jos vertyailet ilman hintoja niin väitän että Jaguar ja Porche pesevät audit mennen tullen.

        Hei pösilö tässä matematiikkaa kun et sitä näköjään koulussa oppinut tai ehkä et ole niitä käynytkään:
        Ajat autollasi 5-vuotta ja Autotalli.com:n mukaan pyyntö siitä Audistasi on ab. - 20k€. Kia ceed maksaa uutena ab. saman verran. Kahden vaihdon jälkeen saisit Kian ilmaiseksi, mutta Audiin vaihtaessa olet laittanut 20k€.
        Jos jotain on on uskomatonta niin se on sinun tyhmyytesi.

        .


      • Bombomkkllmjjj
        bkollmjjjj kirjoitti:

        Älä puhu paskaa noiden moottoreiden vertailukelpoisuuksista. Korealaisista vapareista ei voi sanoa mitään hyvää. Ne ovat laiskoja paperilla ja laiskoja luonnossa.

        Äitis oli laiska kun ei käyttänyt ehkäisyä isäs kanssa.


      • hujkkkkk
        Rikas ja köyhä kirjoitti:

        Howard Wee, sinäkö olet sitten rikas, kun ajelet A3:lla, vai? Kirjoitusvirheistäsikin jo sokea Kreetakin huomaa, ettei osallesi ole tullut kansakoulua korkeampaa oppimäärää. Hyvin usein koulutus ja rikkaus kulkevat niin käsi kädessä, mutta sinä olet varmaan poikkeus. Kirjoituksesi sisältö on myös aivan täyttä potaskaa! Kuinka joku kehtaakin kirjoittaa tollaista "krääsää".

        Voi hyvä jumala! Lue oma tekstisi läpi ja kirjoittele vasta sitten kirjoitusvirheistä. Kaltaisellasi suu vaahdossa kirjoittavalla Lasol-juopolla ei näköjään ole minkäänlaista kykyä ymmärtää lukemaansa. Sääliksi käy tuollaiset avohoitopotilaat, jotka purkavat pahaaoloaan täällä.


      • Hjuiknhhh
        2 vs 7 kirjoitti:

        Juu totytakai sinullakin oikeus milelipteeseesi vaikka tyhmä onkin. Mitä enemmän kirjoitat sen tyhmemmäksi muutut.
        Etkös se sinä puhunut ensin saksalaismerkistä:
        "Sitäpaitsi ei minulla ole ollut yhtään vikaa yhdessäkään saksalaismerkissä"

        Jos hinnan ottaa huomioon verrattuna esim. Kia/Hyundai autoihin niin saksalainen on vanha. Vai vertailetko autoja ilman hintoja? Audi A3:n hinta pyörii siinä 30k€ kieppeillä ja esimerkiksi Kia Ceed ab. 20k€
        Jos vertyailet ilman hintoja niin väitän että Jaguar ja Porche pesevät audit mennen tullen.

        Hei pösilö tässä matematiikkaa kun et sitä näköjään koulussa oppinut tai ehkä et ole niitä käynytkään:
        Ajat autollasi 5-vuotta ja Autotalli.com:n mukaan pyyntö siitä Audistasi on ab. - 20k€. Kia ceed maksaa uutena ab. saman verran. Kahden vaihdon jälkeen saisit Kian ilmaiseksi, mutta Audiin vaihtaessa olet laittanut 20k€.
        Jos jotain on on uskomatonta niin se on sinun tyhmyytesi.

        .

        Laita nyt se korkki kiinni muuten tuhoat viimeisetkin aivosolusi! Lue hyvin huolella nuo aiemmat kirjoitukset ja yritä sen jälkeen vastata uudelleen. Samalla suosittelen sinulle pientä kertausta a)äidinkielessä b)atk-taidoissa.


      • huikkkkkxxx = upeeta
        Hjuiknhhh kirjoitti:

        Laita nyt se korkki kiinni muuten tuhoat viimeisetkin aivosolusi! Lue hyvin huolella nuo aiemmat kirjoitukset ja yritä sen jälkeen vastata uudelleen. Samalla suosittelen sinulle pientä kertausta a)äidinkielessä b)atk-taidoissa.

        Ilmeisesti sinulla ei enää ole aivosoluja joten älä turhaan laita korkkiasi kiinni. Tai ruuvaa se korkki perseeseesi siellä siitä on enemmän hyötyä sinulle. Pysyy edes jotain sisälläsi.
        Eipä nuo äidinkielentaidot näy sinuunkaan tarttuneet puhumattakaan atk/äö taidoistasi. Sinulle ei voi suositella kertausta koska siitä ei olisi mitään hyötyä. Nimimerkkisi jo kertoo älykkyystasosi. Sehän oli Huiilklskfökg...jotain. Ilmeisesti jouduit puristamaan tuota kovasti, toivottavasti ei pää jäänyt kipeäksi tuosta puristamisesta.


      • Rikas ja köyhä
        hujkkkkk kirjoitti:

        Voi hyvä jumala! Lue oma tekstisi läpi ja kirjoittele vasta sitten kirjoitusvirheistä. Kaltaisellasi suu vaahdossa kirjoittavalla Lasol-juopolla ei näköjään ole minkäänlaista kykyä ymmärtää lukemaansa. Sääliksi käy tuollaiset avohoitopotilaat, jotka purkavat pahaaoloaan täällä.

        Miten Jumala (huom. oikeinkirjoitus) tähän asiaan kuuluu? Tiedät kai, että avohoitopotilailla on vielä toivoa, mutta sinun kaltaisesi löytyvät poikkeuksetta ainoastaan suljetulta osastolta. Nimimerkkisi viittaa siihen tosiasiaan, että itse olet Lasol-tuotteiden väärinkäyttäjä. Kuten jo edellä mainitsin: "Kuinka joku kehtaakin kirjoittaa tollaista "krääsää".


    • ei tule ei...

      Ei niiden tietotaito riitä tekemään nopeaa Kiaa mikä kestäisi.

      • oikein ja väärin

        Toisaalta on väärin lupailla autoa ansin toukokuulle ja sitten kesäkuulle ja nyt ties milloin.
        Mutta olisi myöskin väärin ostajia kohtaan tehdä auto jota ei ole riittävästi testattu.
        Vaihtoehtojahan riittää jos ei Kiaa halua odotella tai muusta syystä hankkia.


      • Äijä meinikiä
        oikein ja väärin kirjoitti:

        Toisaalta on väärin lupailla autoa ansin toukokuulle ja sitten kesäkuulle ja nyt ties milloin.
        Mutta olisi myöskin väärin ostajia kohtaan tehdä auto jota ei ole riittävästi testattu.
        Vaihtoehtojahan riittää jos ei Kiaa halua odotella tai muusta syystä hankkia.

        Taitaa olla tehtaalla vilskettä. Kauppa käy ja karavaani haukkuu. Itse olen tilannut maliskuussa mutta jo silloin ilmoitettiin että menee elokuun alkuun...
        Saahan noita Vaggineita jopa viikon odotusajalla, mutta kuka niitä huolii?


      • MB AMG
        Äijä meinikiä kirjoitti:

        Taitaa olla tehtaalla vilskettä. Kauppa käy ja karavaani haukkuu. Itse olen tilannut maliskuussa mutta jo silloin ilmoitettiin että menee elokuun alkuun...
        Saahan noita Vaggineita jopa viikon odotusajalla, mutta kuka niitä huolii?

        Myyntilukuja kun katsoo niin aika moni haluaa VW-konsernin tuotteen mutta huomattavasti pienempi joukko haluaa Kian. Tai siis joutuu tyytymään Kia-merkkiin.


      • EI MB XXX DD TDI YÄÖ
        MB AMG kirjoitti:

        Myyntilukuja kun katsoo niin aika moni haluaa VW-konsernin tuotteen mutta huomattavasti pienempi joukko haluaa Kian. Tai siis joutuu tyytymään Kia-merkkiin.

        Tilasin juuri Kia tuotteen ja yllätys yllätys jouduin tyytymään 4-kuukauden tilausaikaan. WV-tuotteen olisin saanut huomattavasti nopeammin. Laatua pitää näköjään odotella ;-)


      • MB AMG
        EI MB XXX DD TDI YÄÖ kirjoitti:

        Tilasin juuri Kia tuotteen ja yllätys yllätys jouduin tyytymään 4-kuukauden tilausaikaan. WV-tuotteen olisin saanut huomattavasti nopeammin. Laatua pitää näköjään odotella ;-)

        Täysin rinnastettavissa Trabin toimitusaikoihin Derkkulassa. Samalla otteella näköjään ruuvataan Kia kokoon nykypäivänä. Yhtään en ihmettele sillä sijaitseehan tehdas rautaesiripun takana.


      • töttöröö AMG
        MB AMG kirjoitti:

        Täysin rinnastettavissa Trabin toimitusaikoihin Derkkulassa. Samalla otteella näköjään ruuvataan Kia kokoon nykypäivänä. Yhtään en ihmettele sillä sijaitseehan tehdas rautaesiripun takana.

        Hahaha.."rautaesiripun takana". Taidat olla vähän jämähtänyt. Jos ja kun heräät tähän päivään, niin huomaat että esim. suuri osa Fordeista kootaan siellä sun rautaesiripun takana. Kannattaisi myös tutustua myyntitilastoihin. Kia on lisännyt myyntiään kun Audi ja MB ovat ottaneet takkiinsa.


      • hyvä ettei tule

        Ahaa joo siis sentakia ne myöntää sen 7-vuoden takuun niille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe