Moro. Mulla on semmonen ongelma että mulla menee mailat aika helposti paska*si.
Pelaa talvisin ulkojäillä noin 4-6 kertaa viikossa, yleensä vaan lauvotaan ja välillä pelataan välillä jäähallissa. Viime talvena tais mennä ainekii 5 tai 6 komposiittii rikki ja vielä yks puumailakin. Harmittaahan se kun yhdestä mailasta pulitan noin 100-180euroo. Aattelin ehkä ostaa reebok20k. Onko se hyvä maila? Mulla oli joskus 10k ja 11k ja ne oli minusta ihan hyvii mailoi, ja kesti ne mulla vissii vuoden. Bauereita,ccm;mii,eastoneita on menny jo iha tarpeeksi... Ja miten teillä yleensä hajoo maila? Mulla alkaa yleensä lapa haleta. Se on yleisin.
Ja mikä fleksi olisi sopivin tälläsellä 18v 180cm ja 75 kiloselle kundille? Onko se 85 hyvä? 85 mulla yleensä taitaa olla. MUTTA SIIS SUOSITELKAA JOTAIN MAILAA JA PERUSTELKAA. Ja kokemuksii tosta reebok 20k:sta????
Sanokaa joku kestävä maila?
4
1249
Vastaukset
- 15v 80kg
Itellä Sher-Wood T-70 "Stastny" lavalla ja flex 85, tommoset 40 uj- pelii kestäny eli yhen talven. Hyvä tatsi kiekkoon ja kovat syötöt ei tunnu käsissä koska lavassa on joku Vibration Reduction juttu. Ainut huono puoli saattas olla jollekki se ku toi pinta kuluu pois aika herkästi, eli ne tekstit siitä jos joku vaikka lämäsee siihen. ittee se ei ainakaa haittaa koska ei sitä mailan kauneudella pelata. Hyvin on kestäny, eikä paljoo väljyny talven aikana. Halvalla sain, olis oikeesti ollu 100 egee mutta tarjouksessa oli jottai 50 luokkaa. Suosittelen!
- läissy-poika 18v
Jaa.. Pitänee harkita... Ittellä ei oo ikinä ollu sher-wood:ia mutta ei niitä kyllä edes saa täällä päin missä minä asun(aika pien kaupunki). Mutta saatan käydä jossai isommassa kaupungissa kesän aikana ja ostaa sitten samalla jonkuu mailan.
Ehkä hieman arveluttaa taas ottaa uusi merkki käyttöön, mutta ei siinä mitään jos se kestää.
Saatan ehkä ostaakkin ton mailan jostain. Mutta edelleen kiinostaa toi reebokin 20k. Reebokit on aijjemmin toiminu mulla hyvin, ja tuntuu että reebokit sopii mulle ehkä parhaiten. Onko siis kellään tätä palstaa lukevalla tota 20k:ta ja mitä kokemuksii?
Ja entä warriorin mailat? Jotkuu kaverit ainekii on kehunu...
- hyvii mailoi
Bauer vapor nexus , reebok 20k tai ccm rbz kannattaa ostaa (:
- Pettynyt98
Älä ainakaan 20 k osta, hajoaa lavan pohjasta (itellä hajonnu kaks)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433040Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352258Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802039Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181563Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641498Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1261228Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163981