Hymyn näädät se taas tekivät:
"Alkavan Juhannuksen kunniaksi uhrasin vähäisistä varoistani muutaman euron ja tilasin uusimman listauksen Jollaksen ylipainoisen Ylipapittaren ulosotoista.
Viimeisestä listauksesta ei ole tullut uusia merkintöjä. Jollaksen Papitar Tukiainen ei ole kuitenkaan saanut lyhennettyä mitään rekisterissä olleista merkinnöistä. Johtuuko tämä siitä, että pullukka ei ole saanut hänelle tulleita keikkapalkkioita.
Murtomiehet Oy ovat edelleen suurin velkoja. Miksi eivät käy purkamassa laitteita pois JollaHovista koska eivät ole saaneet rahojakaan. Merkintä on ollut ulosotossa jo yli 6kk
Päivitetyn velkarekisterin löydät täältä:
http://i.imgur.com/cZSigRA.png
Hymy suomalaisena valtamediana voisi tilata siskoksien henkilökohtaiset rekisterit niin saataisiin kuulla paljonko on ulosotossa siskoksilla yhteensä!."
Mahtavat kiitokset LaaLaaKoomalle uhrautumisesta.
UUTTA ! Johanna Tukiaisen ulosotot kesäkuu 2013
47
2070
Vastaukset
- Rytinää kuuluu
Joo, uusia merkintöjä ei ole tullut, mutta niitä on tulossa pitkin kesää... rahat ovat loppu, ja siksi on lainailtu jopa kavereilta (mm. Punaviinilähetiltä 50 euroa) rahaa, jota ei ole tarkoituskaan maksaa takaisin. Tuksu on myös pystyssä Feminellille niistä kultaisista haalareistaan. ynnä muuta. Glamour on romahtanut.
Keikat käytännöllisesti katsoen loppuivat maaliskuun lopussa. Sen jälkeen on ollut vain Rauma, Espoon Prisma ja Ilmajoki. Eli keikka per kuukausi. Heinäkuulle on yksi keikka varmistunut?- Grande Finale
Seiskalta on tullut palkkio blogista ja nyt pari kuukautta SeiskaLive-videoista, mutta tämä tulonlähde (noin 1000 euroa kuukaudessa) on kuivumassa lopullisesti kasaan, koska Tuksu ei ole pystynyt tuottamaan sopimuksessa sovittua määrää materiaalia esiin. Vanhoilla videoilla on jouduttu paikkaamaan toimitusaukkoja.
Nyt on sitten jo iPhonekin hukattu viikko sitten, joten uutta matskua ei ole enää tulossakaan?
- pienen velat
Turha aloitus.
- pienet on Tuksun vel
Tiina ja Tape voittaa kirkkaasti tämän.
- haastemies..
pienet on Tuksun vel kirjoitti:
Tiina ja Tape voittaa kirkkaasti tämän.
Ostakaa joku näidenkin ulosottotiedot ja levitelkää julkisesti netissä niin voitte olla varma, että poliisi ottaa yhteyttä.
- das polizae ovellasi
Laitoin tämän viestin Helsingin rikospoliisin rikosilmoitusten vastaanottoon tiedät varmaan lapsi hyvä että tiuollaisten sinulle ulkopuolisten ulosottotietojen julkaisu netissä on rikos
oli julkkis tai ei- Elinkeinottelija
Elinkeinonharjoittajan uo-rekisteri on eri asia kuin yksityishenkilön, ja tuo on juurikin Johannan firman maksujen laiminlyönneistä koostuva lista.
- hahha haa
Elinkeinottelija kirjoitti:
Elinkeinonharjoittajan uo-rekisteri on eri asia kuin yksityishenkilön, ja tuo on juurikin Johannan firman maksujen laiminlyönneistä koostuva lista.
Johanna Tukiainen on toiminimen haltija eli käytännössä juridinen ykistyishenkilö liikeenharjoittajana jää odottamaan poliisin yhteydenottoa ja sitäpaitsi tuosta ip:stä näyttää tulevan valtaosa Johanna käsittäviä ilkeyksiä ja herjoja joten ainakin viharikoksen tunnusmerkistöt täyttyy eiköhän kakku ala olla kasassa
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/6052-lieksalaisen-somalin-tilitiedot-nettiin-poliisi-aloitti-esitutkinnan?ui=desktop
- ymmärtämätön
Kuka voi olla niin sairas, että ostelee toisen luottotietoja ihan vaan uteliaisuuttaan? Nehän voi kai lukea seiskastakin, joka ilmeisesti tulee aloittajalle. Siis mikään Tuksu fani en ole, eikä minusta sellaista tule, joten siksi kai en voi ymmärtää ihan näin kipeetä stalkkaamista.
- laki lähtee tästä
Toiminimellä yksityisen liikkeenharjoittajan ulosottotietojen julkaiseminen internetissä on samalla kaavalla yksityishenkilön potilastietojen tai pankkitietojen julkaisemisesta internetissa
- fssadfdasfafdsdfa
Kyllä se on kaikkien tiedossa
- 5+11
Ja yhtä sairaat taputtelee olkapäälle ja kehuu hyvästä työstä ja "uhrautumisesta"!
- rikos on
laki lähtee tästä kirjoitti:
Toiminimellä yksityisen liikkeenharjoittajan ulosottotietojen julkaiseminen internetissä on samalla kaavalla yksityishenkilön potilastietojen tai pankkitietojen julkaisemisesta internetissa
Totta ja jos joku niitä netissä julkisesti levittelee, kannattaa tehdä tutkintapyyntö poliisille. En tunne Tukiaisia, mutta jos joku minun tietoni julkisesti ympäri nettiä levittelisi niin ilmoittaisin sata varmasti poliisille!
- Älä höpöjäs puhu
rikos on kirjoitti:
Totta ja jos joku niitä netissä julkisesti levittelee, kannattaa tehdä tutkintapyyntö poliisille. En tunne Tukiaisia, mutta jos joku minun tietoni julkisesti ympäri nettiä levittelisi niin ilmoittaisin sata varmasti poliisille!
Onhan firman protestit julkaistu Kauppalehdessäkin.
Kyllä se niin vaan on, että jos jättää laskut maksamatta, voi varautua luottotiedottoman arkeen ja siihen, että joku aina muistaa. Täysin julkista tietoahan tuo on. - ei ei
Älä höpöjäs puhu kirjoitti:
Onhan firman protestit julkaistu Kauppalehdessäkin.
Kyllä se niin vaan on, että jos jättää laskut maksamatta, voi varautua luottotiedottoman arkeen ja siihen, että joku aina muistaa. Täysin julkista tietoahan tuo on.Ei ole julkista netissä levitettäväksi.
- Älä höpöjäs puhu
ei ei kirjoitti:
Ei ole julkista netissä levitettäväksi.
Miten niin ei ole? Kauppalehti ilmestyy myös sähköisenä, eli netissä. Väitätkö, että se on laitonta? Meepä niiden sivulle ja laita hakuun haluamasi yritys.
- law&justice
Älä höpöjäs puhu kirjoitti:
Miten niin ei ole? Kauppalehti ilmestyy myös sähköisenä, eli netissä. Väitätkö, että se on laitonta? Meepä niiden sivulle ja laita hakuun haluamasi yritys.
Kauppalehti julkaisee tiedon sille kauppakamarin myöntämän luvan kanssa yksityishenkilöillä ei ole oikeutta tilailla ulosottomieheltä toisten velkarekistereitä ja scannata niitä internetiin se on vakava rikos
- Skannaa keskenäs...
law&justice kirjoitti:
Kauppalehti julkaisee tiedon sille kauppakamarin myöntämän luvan kanssa yksityishenkilöillä ei ole oikeutta tilailla ulosottomieheltä toisten velkarekistereitä ja scannata niitä internetiin se on vakava rikos
Oikein scannata.......
Law&justice nyt vaan lukee sitä lakia hiukka paremmin ja lopettaa sen mussutuksen.
Haastaa sitten samalla kaikki juorulehdetkin, jotka samaa tietoa levitävät.
Tunkin TILITIETOJA ei ole levitelty tai skannattu. SE olisi rikos.
- bnäätä
Hienoa näätimistä!
- Julkisia ovat
Yritysten luottotiedot ovat julkisia. Nämäkin tiedot on jo julkaistu protestilistalla vaikka kuinka monessa lehdessä.
- tylsää elämää
Voi, kyllä mä oon NIIN KADE, kun mulla ei tollasta glamourlistaakaan ole, yhyy!Kaikkea ihanaa kuuluu näköjään tuohon hohdokkaaseen elämään.Mulla ei ole kuin tänä vuonna loppuun maksettu asuntolaina, yhyy, miten on mun elämä hamraata.
- hoidontarvetta
Eiköhän tämä aloitus kerro kaiken näiden ns. näätien ja muiden yhtä häiriintyneesti julkkisten kautta elävien ihmisten mielenterveydestä ja elämänsisällöistä.
- LauriLiten
Aloittaja on PELLE.
- 8+1
LauriLiten kirjoitti:
Aloittaja on PELLE.
Niin, tuota mieltä on kaikki jolla on luottohäröjä.
- ksksksc
8+1 kirjoitti:
Niin, tuota mieltä on kaikki jolla on luottohäröjä.
mulla ei oo mitään häiriöitä luottotiedoissa enkä oo tuksu fani mut te ootte kyl oikeest hoidon tarpees olevaa porukkaa. jotain todella kroonista ja synkkää täällä puratte, ja toi kaikki resonoi teijän omassa elämässä ja olemuksessa. vaikka joku tuksu olis ihmisenä täyttää sontaa niin se että sinun täytyy koko ajan työnyää sormi siihen sontaan ja maistella omaa sormea ja julistaa maailmalle sitä faktaa miten kakkaa se on, niin kyllä tää kertoo enemmän kirjoittajasta ittestään, kuin tuksusta. Pellot, metsät ja tuenvarret on täynnä kakkaa ja pökäleitä. Oma valinta on haluuko niitä aamusta iltaan tutkiskella ja maistella.
- erittäin ala-arvoist
ksksksc kirjoitti:
mulla ei oo mitään häiriöitä luottotiedoissa enkä oo tuksu fani mut te ootte kyl oikeest hoidon tarpees olevaa porukkaa. jotain todella kroonista ja synkkää täällä puratte, ja toi kaikki resonoi teijän omassa elämässä ja olemuksessa. vaikka joku tuksu olis ihmisenä täyttää sontaa niin se että sinun täytyy koko ajan työnyää sormi siihen sontaan ja maistella omaa sormea ja julistaa maailmalle sitä faktaa miten kakkaa se on, niin kyllä tää kertoo enemmän kirjoittajasta ittestään, kuin tuksusta. Pellot, metsät ja tuenvarret on täynnä kakkaa ja pökäleitä. Oma valinta on haluuko niitä aamusta iltaan tutkiskella ja maistella.
Juuri näin! Ja nämä samat häiriintyneet täällä stalkkaavat ja haukkuvat kaikkia muitakin! Jos olisin Tukiainen, Aitolehti ym.tekisin tutkintapyynnön poliisille näistä solvaavista jutuista!
- outo olet
Täysin häiriintynyttä levitellä ihmisten yksityisasioita netissä julkisesti! Ja lisäksi laitonta. Toivottavasti joudut vastuuseen. Ei, en tunne Tukiaisia, enkä puolusta heitä vaan puolustan ihmisten yksityisyyttä.
- Läpinäkyvyys
On hyvä olla selvillä julkkisten taloudellisesta tilanteesta ja rahoitusasemasta, etenkin jos tekee kauppaa heidän kanssaan tai käy ko. tyyppien yleisönä ravintoloissa, tms.
- yuihjksadf
no onpa todella hyvä olla selvillä - voi jeesus - oot kyl sairas
- idiootteja
yuihjksadf kirjoitti:
no onpa todella hyvä olla selvillä - voi jeesus - oot kyl sairas
Normaali ihminen ei jatkuvasti kyttää muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä! Joka helv...pierukin täällä raportoidaan, ei ole enää tervettä!
- Angelique Mukiainen
Tuksun taloudellinen asema on juuri nyt veitsenterällä, ja tietojen jakaminen tällä palstalla voi estää epämiellyttävät yllätykset kauppasuhteissa, ym..
Mielenkiinto on nyt suurimmillaan. Jo yleinen elämänkokemus sanoo, ettei rahatonna voi pitkään sinnitellä. Keikkoja on ollut viimeisen kolmen kuukauden aikana vain kolme. Ei sellaisella tahdilla eikä Seiskan maksamalla pienehköllä kuukausipalkkiolla kukaan elä, puhumattakaan kahdesta henkilöstä. Tarkkana saa olla itse kukin.
Joten: mitä tapahtuu seuraavaksi?- yhuiajsdf
aika paljon "käyt kauppaa" vissii tukiaisen kaa - xD
- uskomatonta!
yhuiajsdf kirjoitti:
aika paljon "käyt kauppaa" vissii tukiaisen kaa - xD
Kyllä aika sairas saa olla, jos itsekseen pohdiskelee riittääkö seiskan palkkiot kahdelle ihmiselle ja mitä tapahtuu seuraavaksi! Eikö todellakaan ole teillä muuta elämää? Mulle on aivan sama millä Tukiaiset elävät ja mitä seuraavaksi tapahtuu! Hankkikaa oikeasti tällä palstalla jatkuvasti notkuvat joku harrastus vaikka, tai menkää lenkille kesäiltaan...
- puhelintarkastaus
uskomatonta! kirjoitti:
Kyllä aika sairas saa olla, jos itsekseen pohdiskelee riittääkö seiskan palkkiot kahdelle ihmiselle ja mitä tapahtuu seuraavaksi! Eikö todellakaan ole teillä muuta elämää? Mulle on aivan sama millä Tukiaiset elävät ja mitä seuraavaksi tapahtuu! Hankkikaa oikeasti tällä palstalla jatkuvasti notkuvat joku harrastus vaikka, tai menkää lenkille kesäiltaan...
Esitutkintaseulasta meni läpi nyt sitten ovikellot soi kohta
- Rantojen nainen
uskomatonta! kirjoitti:
Tukiais-ilmiössä riittää pohdittavaa. Sekosiskot ovat todella röyhkeitä tyyppejä.
- hyvää juhannustaa
Mielestäni hyllyvän laardiläjän pitäisi elää niin ettei,ulosottomies koputtelisi... ja kehtaisi muutenkin esiintyä julkisesti onnellisena ilman huumeita ja muita riippuvuutta aiheuttavaa elämää.
Olikose niin että kaiku vastaa kun sinne mölyää... - Lauri Lutvonen
Johannan ulosottovelat on vielä inhimillisen pieniä sitten jos saldoa olisi yli puolen millin ymmärtäisi yskän Johannan velat on kuitattavissa niin helposti vaikka yhdellä pankkilainalla
Ja tuo ulosottorekisterin skannaaja täällä on kohta kussessa- Katso syvemmälle
Johannna todellinen taloustilanne näkyy jäävuoren huippuna tuossa listassa.
- ei poissa
jaa..
- Luottokelvoton
Tukiaiselle ei pidä myydä mitään ilman etukäteismaksua.
- Milf whales
onko velkaa lyhennetty Renkomäen hyvätuloisen keikan jälkeen... hah hah
- kertokaapa se
Eikös joku lehti raportoinut kesällä, että Johannalla on nyt 38 maksuhäiriötä, eli toisin sanoen hän on varaton.
Miten varaton ihminen saa vuokra-asunnon, kun ei ole edes säännöllistä työtä?- Chek the facts
Kas, kun se ei ole vuokra-asnto.
Se on mistusasnto, jossa paxu on kirjoilla.
Kaksi ihan eri asiaa siis.
- Rahat on loppu
Rahattomuus haittaa ikävästi Tukiaisten siskosten glamourelämän harjoittamista. Sitä nuo kouluttautumattomat nyt niittävät, mitä ovat aiemmassa laiskuudessaan kylväneet. Tässä siskosten keskinäinen keskustelu:
Johanna Tukiainen (2013/10/18 07:20 IP):
”Noi lehtijutut olivat tosi pahoja mun työn kannalta!!!! menetin myös sen joulupukki peli työn!!!!!! Jassu ja iskä eivät tajua, miten he vahingoittavat mua!!!”
Julia Tukiainen: ”mä kyllä tajuan ja äiti.”
Johanna: ”mun keikkamyynti on pienentynyt älyttömästi enkä mä saa mistään rahaa!!!!”
Julia: ”seiska livestä???”
Johanna: ”no siitä saan kk palkan onneksi Mutta se tulee vasta kuun lopulla.”
Julia: ”sun on pakko elää sitten säästeliäämmin, pelkästään se seiska liven kk palkka on normi duuni palkka suomalaiselle.”
Johanna: ”miten mä siihen asti elän????”
Julia: ”sun on pakko nyt lainata puhu äitin kanssa. ehkä joel siis veljemme voisi ottaa jonkun 400 euron lainan sulle.”
Johanna: ”pyydä sitä soittamaan mulle! Joel on paljon enemmän nyt rahoissa kuin äiti! Pyydä Joelia laittamaan mun Nordean tilille 400e!”
Julia: ”joo äiti on pennitön ja mä en ole maksanut vuokraa, kun se hemmetin yli gorilla ei ole hoitanut sitä sossun kanssa.”
Johanna: ”Ja maksan sen heti 26.10 keikan jälkeen takaisin!”
Julia: ”mihin sulla meni sit se 2000? kun sit jostain keikasta?”
Johanna: ”Heidi-Marialle (Pursiaiselle) siivouskulut, juristilleni 800e koirieni pelastamisesta. Loput ruokaan ja juomiin.”
Julia: ”joo, kauheat summat kuluihin. no äiti soittaa tunnin päästä.”
Johanna: ”Ja sitten koirien uudet sängyt, lelut ja ruuat 400e. Nyyh mä tarttisin miehen!!!!”
Julia: ”ok, ihanat pikku pallerot ansaitsivat kylläkin herkkuja, mutta rauhoitu, joel varmasti voi lainata. me MOLEMMAT tarttettais miehet mulla ei ole edes euroa.”
Johanna: ”Joo kun Joel tietää sen että maksan takaisin! Jassun jutut mediassa on ihan per-seestä, samoin iskän, ne vaikuttavat keikkamyyntiini!!!!ahdistaa ihan hemmetisti kun ei ole rahaa eikä miestä!!!!”
Julia: ”usko mua, mä tiedän, oon melkein aina rahaton ja ilman miestä”
Lisää täällä: http://pastebin.com/DnHpNyt6 - Alpertin Siivooja
Tuksun ja Albertin pyykkäri-siivoojan, Heidi-Marian, työkorvauskeskustelu (lokakuu 2013). Tuksun taloustilanne on katasrofaalinen.
-kkk-
Heidi-Maria Pursiainen:
”En ymmärrä miten nää toimitukset vaihtelee kun oli jo so**ttu et 27.10 sopis sulle. Sulla on myös mun tili nro johon laittaa jos haluat nopeammin.”
Johanna Tukiainen:
”KOSKA MULLA EI OLE RAHAA, MENEEKÖ SE NYT JAKELUUN?????? 26.10 SAAN KÄTEISTÄ, MUTTA EN TYKKÄÄ ETTÄ MUN "YSTÄVÄ" RUINAA KOKOAJAN RAHAA!!!!”
Heidi-Maria: ”tuutko sit ikaalisista sunnuntaina?”
Johanna: ”kyllä su tai viimeistään ma.”
Johanna: ”Sekin on jo paljon!!!!! Mulla ei olle saa olla ketään ihmistä kenet järjestöihin denomien hoitoo..,........”
Johanna: ”Niissä mun tavaroissa on esim. pinkit kimaltelevat paksupohjaiset korkokengät jotka tarvitsisin nyt tulevalla la keikalle! ja tietty koko muu omaisuus mutta ne kengät olisi tärkeitä en voi esiintyä talvisaappaiss lavalla. sä saat kyllä omasta duunistasi vaivanpalkkiota ja siivoojalle on maksettu. se on mun oma ongelma mihin tavarani sitten laitan ?????? en nyt haluaisi että leikit tällaisilla asioilla kun mulla on ihan muutenkin rankkaa ja muitakin asioita hoidettavana.”
Heidi-Maria: ”eteisessa on hirvee kasa kenkiä katso ne läpi oon tuonut sinne useemman kasssin kenkiä lisää on olohuone kaapissa.”
Johanna: ”joo ne on tietyt paksupohjaiset korkokengät ja monet mun tavarat ovat menneet Julian tavaroiden kanssa sekaisin samoin siellä on äitimme kamaa.”
Johanna: ”voin tulla itsekin hakemaan niitä tavaroita sulta ensi viikon alussa niin sun ei tartte ajaa Helsinkiin, saan auton käyttöön ja kuskin.”
Heidi-Maria: ”ongelma ei ole ajamisessa vaan siinä että sä et maksa velkojasi niin kuin pitää.”
Johanna: ”sä oot omasta päästäsi heittänyt noita summia voin maksaa joitakin satoje euroja.”
Heidi-Maria: ”joo en kuule ole.”
Johanna: ”vielä vaivanpalkkiota mutta en mä mitään tuhatta euroa ala maksamaan.”
Heidi-Maria: ”mun ei kuulunut maksaa omista rahoista kuopion ajoa.”
Johanna: ”se Kuopio on ikivanha juttu!!!!”
Heidi-Maria: ”eikä muitakaan kuskauksia.”
Johanna: ”enkä ikinä saanut itsekään siitä matkakorvauksia!!!! maksoin sulle viimeksi 150e sillä ajaa kevyesti Riihimäki-hki-Urjala-Riihimäki reitin.”
Heidi-Maria: ”ihan sama sinne meni saata**n iso osa mun ruokarahoista. saitpas 300€.”
Johanna: ”no mä **ttu annan sen sulle jos se on siitä kiinni!!!!!!! mä haluan nyt vaan oman omaisuuteni takaisin!!!!!!!!!!!!! luulin että olet myös ystäväni mutta etpä taida sitä ollakaan. mä en ikinä menisi kutsumaan sua julkisesti esim. porsaaksi!!!!”
Heidi-Maria: ”olen ja myös sellaisena sun on ymmärrettävä että kun mulla on kaksi lasta elätettävänä. en voi käyttää mun rahoja ja saamatta niitä takaisin.”
Johanna: ”SÄ SAAT RAHAA!!!!!!! **rkele. MÄ EN MITÄÄN MUUTA TEEKÄÄN KUIN MAKSELE KOKOAJAN KAIKKEA MUILLE IHMISILLE.”
Heidi-Maria: ”ihan hanurista, tiedän.”
Johanna: ”Mä voin maksaa sulle siis muutamia satoja euroja vaivanpalkkiota ja pyykinpesusta.”
Keskusteluketju: http://pastebin.com/nfrrdGTL
-rrr- - Noh noh...
Julia pummaa rahaa sossusta ja samaan aikaan saa jotain äidiltään ja keikoista Johannan kanssa. Johannan tienaa mukamas vajaa 300 €/vuosi, joten harmaata taloutta harjoittavat. Kyllä julkkisten petosasiat kuuluvat julkisuuteen.
- Nordean Pääkassa
Miten Ruotsin Nordean pääkassa (Marja Tukiainen) on pystynyt pimittämään mm. Helsingin sosiaalivirastolta Tukiaisen perheen rahansiirtelyt, mm. panot, etenkin Julian tapauksessa?
Siirtoja on kuitenkin mitä ilmeisimmin tehty tililtä tilille, mutta jotenkin häivyttäen?
Ja miten Tuksun keikkapalkkiot saatu sellaisiksi, etteivät ne näy Helsingin ulosottoviraston tutkassa?
Tämä himmeli olisi mielenkiintoista saada selville ja tietää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?413017Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352248Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari532162Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh551742Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161502Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571479Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221198Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian161944