seksi ja poikaystävä ja vanhemmat

tyttöhelp

hei olen 14 vuotias tyttö ja seurustellu noin 7 kk poikaystäväni kanssa. Olemme puhuneet neitsyyden menettämisestä ja siitä kuinka ystävänmme ovat menettäneet sen. Ongelmani on se että vanhempani ovat huomattavasti tiukempia kuin poikaystäväni. He eivät päästä minua hänen luokseen yökylään mutta, saamme olla kahen välillä toistemme kotona ja myös myöhään ulkona toistemme kanssa. En uskalla puhua vanhemmilleni siitä että olen miettinyt neitsyyden menettämistä. Äitini kanssa puhumme yleensä monista eri asioista mutta, pelkään että hän alkaa huutamaan kun otan tämän asian puheeksi. miten pitäisi puhua asiasta vai pitäisikö ollenkaan, olenko kertomatta koko asiasta ja teen sen mikä haluan?

10

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vuotias tyttö

      mielestäni ei kannata mainetsea asiasta jos äitisi ei haluaisi vielä että noin nuorena alat seksaileen ja hän sanoisi ettet saa tapailla poikia ettei tulisi juuri näitä sänky hommia

    • Tälleen

      Minusta kannattaa mainita kyllä äitisi varmaan ymmärtää kerro et se pilaa sun elämän XD

    • Bum

      Jos luotat sun poikaystävään niin voitte ihan hyvin panna, älä kerro äidilles todellakaa! Tää on asia joka kuuluu sulle ei sun vanhemmille ei niille tartte kertoo

    • 15+1

      7 kk ilman seksiä, huhhuh. Käy sääliks sun "miestäs".

    • lissu000

      Mä en ainakaan ikinä puhuis äidilleni tollasista! Vanhemmat on aina sellasia että sähän oot vielä meidän pikkutyttö ja et saa kasvaa koskaan isoks. Jos tollasia menee puhumaan niin vanhempas ei varmasti päästä sua enää lähellekkään sitä poikaa! Ja ei mun mielestä noin nuorena edes tarvitse vielä menettää neitsyyttään, sitten vasta kun on varmasti valmis siihen. :)

    • mävaaan

      itse olin 14 vuotias kun menetin neitsyyden mun poikaystävälle. ite oon sitä mieltä et jos kokee olevan oikeesti valmis siihen nii siitä vaa:) en heti kertonu äitille mut myöhemmin joo. kyl äitiki oli aluks tosi ehdoton näissä yökylä jutuis mut loppujen lopuks luotti kuitenki et en tee mitöä mithin en oo valmis. ku kerroin äitille asiast vähän myöhemmin nii ei se muuta kun painotti ehkäisyy jne:) ei sun tarvii heti kertoo mut suosittelen jossaa välissö kuitenkii(: ja ei siihen seksiin yökyläilyä tarvitse:)

    • mietiskelen...

      haluisin kysyä, että oliko teillä ensimmäinen kerta selvinpäin vai kännissä? ja missä hoidittte homman? ja oliko joku romanttinenkin tilanne, vai vaan joku pikapano?

    • dkfghilsh

      Minulla ei kyllä tulisi mieleenkään puhua tuollaisista asioista vanhempien kanssa :D Sen verran yksityinen asia kuitenkin.

    • vitunorot23

      voi jukoliste, tätäkö tästä sukupolvesta on tullut, 14 vuotiaita paneskelemassa?!?!?!?! Häpeän olla tämän sukupolven lapsi tämmöisten... horojen takia.

    • pärinäeero

      "poikaystäväsi" on varmaan sairas 19v niinkuin yleensä lutkilla on. on ihan hyvä että äitisi estää sinua tulemasta hyväksikäytetyksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe