Thai hierontaa

Selkä särki

Onko ylivieskasa thai hieronta paikkaa?

105

18371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunkku yka

      On. Happy ending myös.

    • hai hieronta

      Asemakadulta löytyy vaikka mitä.

    • thäi

      Haapavedellä j-jussi antaa täi-hierontaa.

    • mies 50

      löytyy,mutta ei oo mikään kehuttava hieronta ja mitä tulee muuhun,niin paremmankin näkösiä naisia on nähty

      • Mies 37

        Kertokaas tarkka osote!


    • asema

      katu 4

    • Eikka P.

      Raahesa on 2 thai-hierontapaikkaa. Kannattaa käyvä!

    • täi täi täi täi täi

      Raahesa oo ku täi hierontaa, terve menoa.

    • kilinkolinkolin

      Raahessa on ihana notkea ja taitava hierojatyttö. Myös sopivan tiukka tarvittaessa. ;)

      • Perskulees

        Onko tuolla ylivieskan paikalla nettisivua? Voiko sinne vaan mennä vai pitääkö tilata aika ennakkoon?


      • Anonyymi

        Hei missä osoitessa on


    • perskutarallaallaaa

      kato numero. soit. mene. laukea

      • Selkä särki

        Kävin to etsimässä asemakadun ajoin neljästi autolla ohi ei sattunut silmään! Siksi kysynkin tarkkoja ohjeita mistä sinne mennään sisään? Onko kulku takakautta onko se katu tasolla vai kakkos kerroksessa??.


      • cof
        Selkä särki kirjoitti:

        Kävin to etsimässä asemakadun ajoin neljästi autolla ohi ei sattunut silmään! Siksi kysynkin tarkkoja ohjeita mistä sinne mennään sisään? Onko kulku takakautta onko se katu tasolla vai kakkos kerroksessa??.

        takakautta, toinen kerros, ikkunassa puhnro kiinalaisen yläkerrassa


      • Selkä särki
        cof kirjoitti:

        takakautta, toinen kerros, ikkunassa puhnro kiinalaisen yläkerrassa

        Pääseekö sinne takapuolelle autolla??


      • HimoErkki
        cof kirjoitti:

        takakautta, toinen kerros, ikkunassa puhnro kiinalaisen yläkerrassa

        Että alakerrassa ensin Kiinalaista ruokaa ja yläkerrassa Thaimaalista "ripsipiirakkaa".


    • vakiasiakas

      käy katsomassa, äläkä kysele. olet kyllä avuton!

      • Selkä särki

        Asun 40 kilometrin päässä ylivieskasta siksi kyselen!.


    • ljljl

      autolla pääse takapihalle. rahalla kakkoseen.

    • perttimy

      olipa taas rentouttava hieronta. lopuksi....heh

      • Selkä särki

        Kalajoelle eilen avattu thai hierota paikka samassa rakennuksessa kun taksiasema apeekista seuraava merellepäin mentäessä.


    • peramy

      Etkä varnaankaan käynyt. vaikka olet paikkakuntalaisia. hehehee

    • thailover

      saakos tuolla ylivieskan hieronnassa muuta kuin käsi ja imu hommia ja jos saa niin mihis hintaan ??

      • Skskskksks

        Käy kysymässä


    • jaska vaan

      minkä hintainen täyshoito?

      • sfsfssfsfdfs

        käy kysymässä, äläkä kitise


      • Anselmi
        sfsfssfsfdfs kirjoitti:

        käy kysymässä, äläkä kitise

        Voisko joku laittaa sen paikan puhelin numeron tänne! Kiitos!


      • sieltö löytyy kaikki
        Anselmi kirjoitti:

        Voisko joku laittaa sen paikan puhelin numeron tänne! Kiitos!

        0100 100


      • Anselmi
        sieltö löytyy kaikki kirjoitti:

        0100 100

        Ei löydy 0100 100 eikä 020202!


    • tuppukylä

      Tuppukylässä on tuppukylän hai hieronta.
      Jos Ylivieskasta haluaa Thai hierontaa, on lähdettävä lähimpään oikeaan kaupunkiin eli Kokkolaan. Siellä on tarjolla parempi valikoima OIKEITA Thai paikkoja.

      • Tumppuun kylään

        No mene sinne


      • Saadi esa
        Tumppuun kylään kirjoitti:

        No mene sinne

        Juu laittakaapa se yliviskan thai paikan puhelin numero tänne niin ei tarvi 15 kilsaa vartavasten käydä sitä ensin katsomasa jos sattuukin ettei samalle päivälle saa aikaa niin voi soittaa etukäteen.


    • thai nami

      Laita sen kolmirattaisen pyöräsi renkaisiin ilmaa ja polkaise katsomaan se puhelinnumero.

    • flexaaja

      Onko kellään omakohtaisia kokemuksia Asemekadun paikasta? MInkä ikäiset hierojat, paljonko maksaa jne...? :)

    • 100e

      mee kokeileen,vai oletko noin arka,tuuhakeen minä annansen muutamankympin,

      • teki gutaa

        On kokemuksia. Hanki sinäkin omasi.


    • Kysyjä.

      Onko laatu kohdallaan, että kannattaa kauempaakin käydä katsastamassa paikka?

      • Vastaaja.

        Erittäin laadukas ja hyvä palvelu.


      • regina1
        Vastaaja. kirjoitti:

        Erittäin laadukas ja hyvä palvelu.

        "Laadukas".. :O tuommoisessa paikassa ole mitään laadukasta,..ei todellakaan.Hah,....Eikö niissä kukaan itseään kunnioittava mies edes käy.Mutta onhan teitä jotka väitätte olevanne normaaleja.Vaikka sekuaalisella tasolla olette kaukana normaalista.No,hyvä kait se on että joku teillekin antaa...maksusta tosin! :D


    • jorma

      Ei kannatta katsastaa, se on thai-hierontapaikka. Katsastusasemilla katsastetaan.

      • valte

        Vieskan sossupummi mannet jotka hakkaavat pienempiään ja heikompiaan antavat ykassa taihierontaa. Mällikin lentää.


      • flexaaja
        valte kirjoitti:

        Vieskan sossupummi mannet jotka hakkaavat pienempiään ja heikompiaan antavat ykassa taihierontaa. Mällikin lentää.

        kannattaako tulla polkupyörällä Alavieskasta thaihierontaan. hierotaanko munat ?
        kannattaako munat pestä ennen menoa ? Onkio teillä kokemuksia ? olen Alavieskasta ja pyörän kumi on puhki. paljonko maksaa ? mikä on puhelinnumero ? olen alavieskasta ja en pääse käymään muuta olen kiinnostunut. onko kokemuksia ?minkä ikäisiä naisia ? minkä ikäinen mun äiti on ? entä minä ?


      • mehtäkylästä
        flexaaja kirjoitti:

        kannattaako tulla polkupyörällä Alavieskasta thaihierontaan. hierotaanko munat ?
        kannattaako munat pestä ennen menoa ? Onkio teillä kokemuksia ? olen Alavieskasta ja pyörän kumi on puhki. paljonko maksaa ? mikä on puhelinnumero ? olen alavieskasta ja en pääse käymään muuta olen kiinnostunut. onko kokemuksia ?minkä ikäisiä naisia ? minkä ikäinen mun äiti on ? entä minä ?

        Aivan huippu!!!!! :)


      • asiakas23
        mehtäkylästä kirjoitti:

        Aivan huippu!!!!! :)

        Samaa mieltä! Todella hyvää palvelua. Minulta lähti kaikki kivut ja tuli todella rentoutunut olo;)


    • voi hitsi voi harmi

      Aivan mahtava paikka, oli arki taikka pyhä.
      Harmi ettei kaikki halukkaat PÄÄSE käymään.

      • Kemijärven Junni

        Kyllä tuonne kaikki "pääsee"!Asia erikseen kuka haluaa sinne mennä.Aika harva onneksi.


    • Eki 55

      Ikävä huomata että Ylivieskaankin on pesiytynyt tämä Thai"Hieronta".Paikka täyttää ns.lainopillisen kirjan,mutta salassa annetaan muutakin "hoitoa"!
      Ikävä asia että säälittävät "soomi miehet"eivät saa kotoa sitä, mitä hakevat näiltä kyseisiltä naikkosilta.Itselläni ei edes ottaisi eteen sellaisen naisen läsnä ollessa...hyi!Viimmeisetkin halut lähtee jo heitä katsoessa.

      • Lassi23

        Aivan näin.Olen kanssasi samaa mieltä!


      • vakioasiakas

        Mielestäni todella hienoa, että olemmesaaneet Ylivieskaankin oikeita palveluita. Mikään ei voita perinteisiä itämaisia hoitokeinoja


    • ramona3

      Ei tuolla kukaan seksuaalisesti tavoiltaan terve mies käy!!!Ei missään tällaisissa paikoissa,vaikka he itse muuta väittävätkin.Tosin ei kukaan normaali nainen tällaisten miesten kanssa alkaisi olemaankaan,että eipä silti.

    • verottajakuusamo

      Siis saahan seksiä myydä kunhan maksaa verot. Ei siinä toiminnassa pitäisi mitään laitonta olla kunhan verot maksavat.

    • thaityttö
      • mauri681

        Moraalitonta ja sairasta se nyt ainakin on.Lakihan on miten/kuka sitä tulkitsee.


    • IsoJorma48

      Mulla ei edes seisos jos pitäs ajatellakaan seksiä thaimaalaisen tjms kanssa.Hyi,lerpahtaa heti kun sellaisen naisen näen.Vähemmän kauniita..ei se niiden "palvelu"alttius vie inhoa pois.

      • ottaako

        Taiat olla impotentti, jos ei kerran seiso.


      • IsoJorma48
        ottaako kirjoitti:

        Taiat olla impotentti, jos ei kerran seiso.

        En ole impotentti enkä muutenkaan kyvytön.Mutta naisen pitää herättää halua,olla haluttava ja minun makuuni nämä Thai naiset eivät ole.Eivät viehtä millään tavalla.Jos sinulla seisoo heti kun joku on aikeissa antaa sama miltä näyttää niin ok.Minä halauan että hlö jonka kanssa olen herättää haluni.Tahimaalaiset vaan ovat liian erikoisen näköisiä makuuni(välttelen sanaa ruma).samaan kastiin muutkin Kiinalaiset jne.


      • Anonyymi
        IsoJorma48 kirjoitti:

        En ole impotentti enkä muutenkaan kyvytön.Mutta naisen pitää herättää halua,olla haluttava ja minun makuuni nämä Thai naiset eivät ole.Eivät viehtä millään tavalla.Jos sinulla seisoo heti kun joku on aikeissa antaa sama miltä näyttää niin ok.Minä halauan että hlö jonka kanssa olen herättää haluni.Tahimaalaiset vaan ovat liian erikoisen näköisiä makuuni(välttelen sanaa ruma).samaan kastiin muutkin Kiinalaiset jne.

        Sammuneen raksamiehen karvainen perse saunassa...mmm Marabou


    • Erkki42

      Thaimaan reisulla niitä on joka puolella tyrkyllä.Vaikka poikamies olin sillon, siellä liikkuessani(työn puolesta)niin en saattanut ajatellakaan seksiä heidän kanssaan.Enkä tarkoita nyt pelkästään tauteja joita heidän kanssaan saa varoa, muuten ei vain viehätä millään tavalla.Liian erikoisen näköisiä.

    • verottajakuusamo

      Niin saa kai siellä käydä kuka haluaa. En ala ketään tuomitsemaan, niinkuin täällä jotku heti tekee. Omaan makuun kasvoiltaan liian miesmäisiä.

      • make422

        Ihan näin,samaa mieltä.Minulle tulee myös joku nuori mies mieleen näistä ns."naisista".En innostu minäkään heistä,ei asetu "poika" potenssiin.Vaikka minä seksiä harrastankin 4x/Vk.Mutta makunsa kullakin.ja mitä olen kuullut(ja tiedän)näissä käy miehet joiden pitää vaan saada...panna.Minä vaadin seksiltäni hieman enemmän.


    • Mauno45

      No säälittäviähän nämä thai paikoissa käyvät ukot on.Mutta jonnekihan se on heidänkin tarpeensa tehtävä.Ja maksaa kun ei ilman saa.Minä en menisi vaikka mulle siitä maksettas!!!Mikään heissä ei kiinnosta.Tekisivät oikeaa työtä kuten muutkin täällä olevat.Täällä ei ei voi vedota siihen että pakko "hieroa"kun on perhe elätettävänä ja muuta työtä ei ole.Siihen he vetovat kotimaassaan,kun eivät viitsi oikeaa työtä tehdä.Rahan saa helpommin makaamalla.Menisvät vaikka siivoamaan tjs.

      • hieronnassa on ihanaa

        Niin katkeraa itkemistä sulla, että vissiin oot niitä miehiä jotka ei saa naista edes rahalla :D


    • roope5

      Kirjoituksen aloittaneelle "selkää särki"...heh.Voi olla että käy kuten tuttavalleni joka näitä "kyseenalaisia"paikkoja suosii.Selkä särky lientyi mutta 2vk kuluttua joku muu "paikka"oli lääkärin käyntiä vaativassa tilassa.ja lääkekuuri.Ei tosin käynyt Ylivieskan thai paikassa vaan muualla tahi"hieronnassa". :D

    • Kysyjä.

      Onko paikka vielä voimissaan?

      • kymppi+

        Hyvin irtoo mälli


      • Happyendingjeah
        kymppi+ kirjoitti:

        Hyvin irtoo mälli

        Kävin testaan illalla. Auton sai hyvin "piiloon" sinne takapihalle parkkiin. Takapihalta nousee suoraan raput thai-hieronnan ulko-ovelle. Oven aukaisi arvioilta 30v kaunis, isorintainen nainen. Suomi sujui hyvin. Ei muuta kun pyydetty rahasumma puolen tunnin hieronnasta kouraan ja vaatteet pois ja hierontakoppiin. Hetken kuluttua tämä neitokainen tuli koppiin minishortseissa ja tiukka toppi päällä josta isot luomutissit pyrki vähän jo ulospäin ;)
        Hieronta oli todella hyvää, ei sellaista lääppimistä mihin näissä paikoissa on yleensä törmännyt. Hieroi rauhallisesti mutta kohtalaisen voimakkaasti.
        N. Vartin selän hieronnan jälkeen pyysi kääntymään ympäri. Alkoi hieroa rinta ja niskalihaksia. Pikkuhiljaa siirtyi alaspäin, jättäen kuitenkin genitaalialueisiin koskematta. Sitten siirtyi jalkoihin aja lähti hieroen nousemaan pikkuhiljaa ylöspäin. Sisäreisiä hieroi oikein kiusoitellen ja hipaisi välillä kasseihin ja suoraan mulukkuunki. Tässä vaiheessa meikäläisellä alkoi sitten vähän jöpöttää. Neito jatkoi hieromistaan. Sitten kun puoli tuntia oli täynnä kysyi että haluanko muuta. Kerroin että käsihoito ois ihan jees, eihän tuota pikkuveljeä saa tuommosen käsittelyn jälkeen muuten laskemaan. Neito laittoi jotain liukkaria tai rasvaa ja aloitti kiusallisen rauhallisen runkkaamiseen tai paremminkin mulukun ja kassien hieromisen. Tuntui aivan taivaallisen hyvälle. Jatkoi samaan tahtiin ja kun kuti alkoi lähteä teki mieli huutaa että vedä nyt kunnolla, mutta ei, sama rauhallinen tahti jatkui loppuun asti.
        Kaikkiaan todella positiivinen kokemus. Suosittelen kyllä lämpimästi. Yksi parhaista thaihierontapaikoista missä olen koskaan käynyt. Hienoa että on saatu meillekkin ylivieskaan tällainen paikka, ei tarvi enää Kokkolan asti ajaa. Vaimolta kun ei tällaista hierontaa saa vaikka kuin kauniisti pyytää ;)
        Ensikertalaisille tiedoksi, kortti ei käy, vähintään se huntti käteistä mukaan. Eikä saa ehdottaa suoraan eroottisia palveluita vaan aina maksetaan hieronta ensin ja sitten sovitaan muusta. Pitäkää tätä seksikästä ja kaunista neitoa hyvin että pysyy täällä.


      • Kävijä.
        Happyendingjeah kirjoitti:

        Kävin testaan illalla. Auton sai hyvin "piiloon" sinne takapihalle parkkiin. Takapihalta nousee suoraan raput thai-hieronnan ulko-ovelle. Oven aukaisi arvioilta 30v kaunis, isorintainen nainen. Suomi sujui hyvin. Ei muuta kun pyydetty rahasumma puolen tunnin hieronnasta kouraan ja vaatteet pois ja hierontakoppiin. Hetken kuluttua tämä neitokainen tuli koppiin minishortseissa ja tiukka toppi päällä josta isot luomutissit pyrki vähän jo ulospäin ;)
        Hieronta oli todella hyvää, ei sellaista lääppimistä mihin näissä paikoissa on yleensä törmännyt. Hieroi rauhallisesti mutta kohtalaisen voimakkaasti.
        N. Vartin selän hieronnan jälkeen pyysi kääntymään ympäri. Alkoi hieroa rinta ja niskalihaksia. Pikkuhiljaa siirtyi alaspäin, jättäen kuitenkin genitaalialueisiin koskematta. Sitten siirtyi jalkoihin aja lähti hieroen nousemaan pikkuhiljaa ylöspäin. Sisäreisiä hieroi oikein kiusoitellen ja hipaisi välillä kasseihin ja suoraan mulukkuunki. Tässä vaiheessa meikäläisellä alkoi sitten vähän jöpöttää. Neito jatkoi hieromistaan. Sitten kun puoli tuntia oli täynnä kysyi että haluanko muuta. Kerroin että käsihoito ois ihan jees, eihän tuota pikkuveljeä saa tuommosen käsittelyn jälkeen muuten laskemaan. Neito laittoi jotain liukkaria tai rasvaa ja aloitti kiusallisen rauhallisen runkkaamiseen tai paremminkin mulukun ja kassien hieromisen. Tuntui aivan taivaallisen hyvälle. Jatkoi samaan tahtiin ja kun kuti alkoi lähteä teki mieli huutaa että vedä nyt kunnolla, mutta ei, sama rauhallinen tahti jatkui loppuun asti.
        Kaikkiaan todella positiivinen kokemus. Suosittelen kyllä lämpimästi. Yksi parhaista thaihierontapaikoista missä olen koskaan käynyt. Hienoa että on saatu meillekkin ylivieskaan tällainen paikka, ei tarvi enää Kokkolan asti ajaa. Vaimolta kun ei tällaista hierontaa saa vaikka kuin kauniisti pyytää ;)
        Ensikertalaisille tiedoksi, kortti ei käy, vähintään se huntti käteistä mukaan. Eikä saa ehdottaa suoraan eroottisia palveluita vaan aina maksetaan hieronta ensin ja sitten sovitaan muusta. Pitäkää tätä seksikästä ja kaunista neitoa hyvin että pysyy täällä.

        Samaa mieltä, kannattaa käydä. Todella laadukasta palvleua kaikin puolin.


      • selekää hauki
        Kävijä. kirjoitti:

        Samaa mieltä, kannattaa käydä. Todella laadukasta palvleua kaikin puolin.

        Paljonko maksaa? Antaako nuolla? Onko polkupyörälle parkkia? Minkä ikäinen? Siis mun pyörä? Kannattaako tulla Alavieskasta pyörällä? Kumi on puhki? Kuka korjaa? Antaako p:llua? Onko kokemuksia? Mikä on puhelinnumero? Onko polkupyöräkorjaamo auki? Onko ikkunassa valot?


      • Anonyymi
        Happyendingjeah kirjoitti:

        Kävin testaan illalla. Auton sai hyvin "piiloon" sinne takapihalle parkkiin. Takapihalta nousee suoraan raput thai-hieronnan ulko-ovelle. Oven aukaisi arvioilta 30v kaunis, isorintainen nainen. Suomi sujui hyvin. Ei muuta kun pyydetty rahasumma puolen tunnin hieronnasta kouraan ja vaatteet pois ja hierontakoppiin. Hetken kuluttua tämä neitokainen tuli koppiin minishortseissa ja tiukka toppi päällä josta isot luomutissit pyrki vähän jo ulospäin ;)
        Hieronta oli todella hyvää, ei sellaista lääppimistä mihin näissä paikoissa on yleensä törmännyt. Hieroi rauhallisesti mutta kohtalaisen voimakkaasti.
        N. Vartin selän hieronnan jälkeen pyysi kääntymään ympäri. Alkoi hieroa rinta ja niskalihaksia. Pikkuhiljaa siirtyi alaspäin, jättäen kuitenkin genitaalialueisiin koskematta. Sitten siirtyi jalkoihin aja lähti hieroen nousemaan pikkuhiljaa ylöspäin. Sisäreisiä hieroi oikein kiusoitellen ja hipaisi välillä kasseihin ja suoraan mulukkuunki. Tässä vaiheessa meikäläisellä alkoi sitten vähän jöpöttää. Neito jatkoi hieromistaan. Sitten kun puoli tuntia oli täynnä kysyi että haluanko muuta. Kerroin että käsihoito ois ihan jees, eihän tuota pikkuveljeä saa tuommosen käsittelyn jälkeen muuten laskemaan. Neito laittoi jotain liukkaria tai rasvaa ja aloitti kiusallisen rauhallisen runkkaamiseen tai paremminkin mulukun ja kassien hieromisen. Tuntui aivan taivaallisen hyvälle. Jatkoi samaan tahtiin ja kun kuti alkoi lähteä teki mieli huutaa että vedä nyt kunnolla, mutta ei, sama rauhallinen tahti jatkui loppuun asti.
        Kaikkiaan todella positiivinen kokemus. Suosittelen kyllä lämpimästi. Yksi parhaista thaihierontapaikoista missä olen koskaan käynyt. Hienoa että on saatu meillekkin ylivieskaan tällainen paikka, ei tarvi enää Kokkolan asti ajaa. Vaimolta kun ei tällaista hierontaa saa vaikka kuin kauniisti pyytää ;)
        Ensikertalaisille tiedoksi, kortti ei käy, vähintään se huntti käteistä mukaan. Eikä saa ehdottaa suoraan eroottisia palveluita vaan aina maksetaan hieronta ensin ja sitten sovitaan muusta. Pitäkää tätä seksikästä ja kaunista neitoa hyvin että pysyy täällä.

        Vai,että luomutissit?Ettei vaan oltu pumpattu SILIKOONIA täyteen.Ja,että vielä 30v.?Ois kannattanut katsoa tarkemmin,niin oisit huomannu,että taitaa Rouva olla jo 60v. paremmalla puolella.On siinä taas poikaa kusetettu.


    • erkki1

      kannattaa käydä hoiva&puoti ylivieskassa , saa hyvän hoidon

    • mitä maksaa?

      No se hinta jäi vielä epäselväksi, onko varaa mennä käymään siellä, paljonko sellainen maksaa?

      • thaihierontaan

        Onko tuo ainoa ylivieskan thaihierontapaikka? Pitänee käydä testaamassa kun käyn paikkakunnalla. Oulun paikat on testattu, taso vaihtelee aika lailla. Mutta mukavaltahan seaina tuntuu, kun kaunis nainen sivelee ja hieroo sopivista paikoista.


      • thaihierontaan
        thaihierontaan kirjoitti:

        Onko tuo ainoa ylivieskan thaihierontapaikka? Pitänee käydä testaamassa kun käyn paikkakunnalla. Oulun paikat on testattu, taso vaihtelee aika lailla. Mutta mukavaltahan seaina tuntuu, kun kaunis nainen sivelee ja hieroo sopivista paikoista.

        Kylläpä oli surkea "hierontapaikka". Tyttö oli ihan mukavan näköinen, mutta hieronnasta ei ollut tietoakaan. Heti alussa vain alkoi kysellä lisäpalveluista. Käsihoidot hoiteli joten kuten, mutta kokonaisuus ei ollut häävi. Lisämaksua vain ruinasi koko ajan. No, eipähän tarvi toista kertaa käydä.


      • hä mitäh
        thaihierontaan kirjoitti:

        Kylläpä oli surkea "hierontapaikka". Tyttö oli ihan mukavan näköinen, mutta hieronnasta ei ollut tietoakaan. Heti alussa vain alkoi kysellä lisäpalveluista. Käsihoidot hoiteli joten kuten, mutta kokonaisuus ei ollut häävi. Lisämaksua vain ruinasi koko ajan. No, eipähän tarvi toista kertaa käydä.

        Paljonko maksaa? Antaako nuolla? Onko polkupyörälle parkkia? Minkä ikäinen? Siis mun pyörä? Kannattaako tulla Alavieskasta pyörällä? Kumi on puhki? Kuka korjaa? Antaako p:llua? Onko kokemuksia? Mikä on puhelinnumero? Onko polkupyöräkorjaamo auki? Onko ikkunassa valot?


    • takaapäinkö

      Paljoko tuo poskeen otto maksoi? Oliko pitkä hoito? Antoko panna kunnolla?

    • thaihierontaan

      Pysy Alavieskassa, Ylivieskaan ei kannata tulla. Poskeen ottoa en kokeillut, hoidon pituus riippuu siitä, miten pitkään asiakas kestää. Panemiseen ei riittäny rahat. Ehdotteli kyllä useamman tytön kimppaa. Hintaa en uskaltanut edes kysyä.

    • asseri!

      Maksoin vähän enemmän niin nuolivat peräaukkoani kun pyysin ja sen jälkeen suudeltiin,paska maku jäi suuhun tuosta reissusta.

    • yks-kaks

      Saako kakkosta? Paljollako?

      • savier

        eikö tosi mies käy kirkossa


    • seksitreffit

      onko ylivieskassa nykyään kaksi hierinta paikkaa?

      • vieska

        on.


    • käsivoide

      Eikös se ole 75 poskihoito ja 150 pano.

      • imeeeeeeeeeeee

        Ensin perushieronta pakollinen 25. sitten extrat. Köyhät älkää vaivautuko, leipäjono on rautatienkadulla.


      • Anonyymi
        imeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Ensin perushieronta pakollinen 25. sitten extrat. Köyhät älkää vaivautuko, leipäjono on rautatienkadulla.

        Saija sitä paljaalla loppuun asti


    • AskoMännistö

      Thaimaassa on yksi paikka, jossa saa Ylivieskahierontaa. Paikan nimi on "As Koo Sui Hin Kiin".

    • janne819

      Nyhhän ne oli jo edeltävänä viikonloppuna tarjuamassa palveluitaan Mustassaleskessä. Suositteluni.

    • take0076960

      Onneks saa myös suomi naista....kiree poslari ja uhkea takamus.

      • haluaamyös

        anna osoite


      • take0076990
        haluaamyös kirjoitti:

        anna osoite

        Ks iskurista....posliini


    • Anonyymi

      Hyvin tienaavat.200,- /asiakas.Helposti 1000,-/ vrk.Puhtaana käteen.Eikä hommat rasita. Vauvaöljyä liukkariksi.

      • Anonyymi

        Käytkö joka päivä, pysyy iho pehmosena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö joka päivä, pysyy iho pehmosena.

        tuossa entisen panoksenpaikalla näkyyolevan


    • Anonyymi

      Onko puhelin numeroa thaihierontaan Ylivieska

    • Anonyymi

      Siinähän se ikkunassa on numero. Ei muuta kuin soitteleen. Tai marssii suoraan sisälle. Siellä Tytöt oottelee,että pääsee vatkamaan.

      • Anonyymi

        Kuin pitkään ne vatkaa yhellä kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin pitkään ne vatkaa yhellä kerralla

        riippuu mikä on piätyskyky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        riippuu mikä on piätyskyky

        ei kerinnyt vatkata kuin 5 minuuttia,mutta työ oli 100 rosenttista


    • Anonyymi

      Paljoko maksaa yks rykäsy

    • Anonyymi

      kauppakatu 6 näkyy olevan osaava tyttö

      • Anonyymi

        Onko tietoa kauppakadun tämän hetken tarjonnast?


    • Anonyymi

      Kiinalaisen yläkerrassa lähtee jumitukset..

    • Anonyymi

      Imaseeko kivut pois vai mennäänkö vain perinteisesti rasvalla

    • Anonyymi

      Paljonko maksaa , maksetaanko käteisellä vai pystyykö mobilepay ? Miten saa aikoja, vastataanko tesktareihin

      • Anonyymi

        Lähetä tekstari ja kysy.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe