Lankamaailma

Virkkaaja100

Hienoa että saatiin Lankamaailma Rovaniemelle ja vielä yrittäjäksi alan ammatilainen.

20

3012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lankataivas

      Kävin siellä ja on ihana kauppa. Miksi töihin otettu epäpätevä? Kirjakauppias, vanhojen sellaisten..

    • sukan kutoja

      piti vähän hakea mutta kun löytyi:)))) Vetäjä, ammattilainen paikalla, apulainen kertoi tehneensä `melkein`kaikki mallityöt :)))))

      • Norjalaispaita

        Kävin ja erittäin hyvää palvelua sain varsinkin kirjakauppiaalta.


      • ammattilainen1
        Norjalaispaita kirjoitti:

        Kävin ja erittäin hyvää palvelua sain varsinkin kirjakauppiaalta.

        Jokainen on ammattilainen OMALLA alallaan.


      • Erikoisliikkeen asiakas
        ammattilainen1 kirjoitti:

        Jokainen on ammattilainen OMALLA alallaan.

        Kannattaako mainostaa kirjakauppiasta Lankamaaiman töissä, syö kyllä kyseisen liikkeen uskottavuutta. Itse käyn erikoisliikkeissä sen vuoksi että saan asiantuntevaa palvelua!
        Hymyn saan marketin kassalla.


      • kässäri kyssäri
        Erikoisliikkeen asiakas kirjoitti:

        Kannattaako mainostaa kirjakauppiasta Lankamaaiman töissä, syö kyllä kyseisen liikkeen uskottavuutta. Itse käyn erikoisliikkeissä sen vuoksi että saan asiantuntevaa palvelua!
        Hymyn saan marketin kassalla.

        Vaikka oliskin jonkin muun alan kauppias, voi olla että on intohimoinen käsityön harrastaja. Ja kun oikein innolla perehtyy harrastukseensa ja tekee monenlaista, on osaaja. Minä ainakin teen hyvin monenlaista käsilläni ja olen opetellut uusia tekniikoita ja seuraan paljon käsityöasioita kässälehdistä, kirjoista netistä jne - imen kädentaito/askartelu tietoa joka tuutista mitä löytyy. Muilta harrastajilta saa hyviä neuvoja. Vaikka olen päivätyökseni konttoristi, vapaalla kudon, neulon ,virkkaan, ompelen, kirjon, askartelen, maalaan,punon pajua, solmeilen makrameeta ja vaikka mitä. Minulle tulee alan lehtiä ja kirjasto on oikea aarreaitta.

        Hävetkää arvostelijat. Asiantuntemusta voi kuka tahansa hankkia!!!!!!


      • väärät tuotteet
        Erikoisliikkeen asiakas kirjoitti:

        Kannattaako mainostaa kirjakauppiasta Lankamaaiman töissä, syö kyllä kyseisen liikkeen uskottavuutta. Itse käyn erikoisliikkeissä sen vuoksi että saan asiantuntevaa palvelua!
        Hymyn saan marketin kassalla.

        Juuri näin, erikoisliikkeessä asioidessa toivoo saavansa asiantuntevaan opastusta, sekä neuvoja. Rollon muutamassa erikoisliikkeessä asioivana huomannut että asiantunteva palvelu on täysin vieras käsite, lisäksi pohjaa syö liikkeen uskottavuudelta, kun myyjä puhuu mitä sattuu sekä myy vielä väärät tuotteet, jotka eivät sovellut tarkoitukseensa, ostajahan tietenkin luottaa "ammattitaitoiseen" myyjään.


    • rihmankiertämä

      Upeeta, että Rovaniemelle on saatu Lankamaailma. Ihania ja uudennäköisiä lankoja iankaikkisen N*****n tilalle. Ehdin jo surra kun kaupungin ainut oikea lankakauppa Esti lopetti, mutta onneksi pääsin säikähdyksellä. Liike on juuri avattu ja varmaan nekin, jotka eivät nyt ole tyytyväisiä voivat esittää rakentavaa palautetta, jotta yrittäjät voivat palvella paremmin. Olen lankojen suurkuluttaja ja toivotan uudelle putiikille onnea!

    • Clint E

      Saakohan sieltä sytytyslankaa?

      • Bonnie

        Saa, käy vain reippaasti kysymässä.
        Terveisin Bonnie se Clyden hempukka :)))


    • väkertäjä

      Ihana kauppa, kannattaa käydä vaikka ihailemassa reheviä värejä. Onnea uudelle kaupalle!

      • palautetta1

        Lankamaailma mainostaa sivuillaan ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, missä on toisen myyjän ammattitaito alaan? Kannattaisi kiinnittää huomiota esim omassa pukeutumisessa värien käyttöön, ammattilainen osaa sen.
        Ihana kauppa joka tapauksessa ja asioin aina kaupan ammattilaisen kanssa.


      • Asioin vastakin
        palautetta1 kirjoitti:

        Lankamaailma mainostaa sivuillaan ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, missä on toisen myyjän ammattitaito alaan? Kannattaisi kiinnittää huomiota esim omassa pukeutumisessa värien käyttöön, ammattilainen osaa sen.
        Ihana kauppa joka tapauksessa ja asioin aina kaupan ammattilaisen kanssa.

        Täällä yksi ja sama jankuttaa ja dissaa kateuksissaan toista liikkeen myyjää. Häpeä! Lopeta jo tuo kuluneen levyn jauhaminen!!!! Mikä ihme se on, että aina mollataan yrittäjää. Eikö yrityksellä ole oikeus palkata töihin haluamansa henkilö. Haitko paikkaa, etkä saanut? Siksi ilkeilet. Niin, ilkeyttähän se on tuollainen p....n jauhaminen,ei mitään muuta. Olen käynyt länkamaailmassa, enkä edes tiedä kumpi on kumpi myyjistä, kun olen naapurikunnasta. Neuvoni on, mene peilin eteen, katso sen kautta itseäsi silmiin ja kysy itseltäsi:Onko oikeutettua haukkua myyjää julkisesti? Sinuna tuntisin häpeää tekemisestäsi. Tämähän on jo julkista herjaamista.


      • paikat kuntoon
        Asioin vastakin kirjoitti:

        Täällä yksi ja sama jankuttaa ja dissaa kateuksissaan toista liikkeen myyjää. Häpeä! Lopeta jo tuo kuluneen levyn jauhaminen!!!! Mikä ihme se on, että aina mollataan yrittäjää. Eikö yrityksellä ole oikeus palkata töihin haluamansa henkilö. Haitko paikkaa, etkä saanut? Siksi ilkeilet. Niin, ilkeyttähän se on tuollainen p....n jauhaminen,ei mitään muuta. Olen käynyt länkamaailmassa, enkä edes tiedä kumpi on kumpi myyjistä, kun olen naapurikunnasta. Neuvoni on, mene peilin eteen, katso sen kautta itseäsi silmiin ja kysy itseltäsi:Onko oikeutettua haukkua myyjää julkisesti? Sinuna tuntisin häpeää tekemisestäsi. Tämähän on jo julkista herjaamista.

        Samaa mieltä. Täyttää julkisen herjaamisen merkit.


      • savotan sanni
        palautetta1 kirjoitti:

        Lankamaailma mainostaa sivuillaan ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, missä on toisen myyjän ammattitaito alaan? Kannattaisi kiinnittää huomiota esim omassa pukeutumisessa värien käyttöön, ammattilainen osaa sen.
        Ihana kauppa joka tapauksessa ja asioin aina kaupan ammattilaisen kanssa.

        Mikä sulla on hätänä? Iskikö kateus?
        Ammattitaitoa ei ole kellään jos ei sitä työn kautta hanki.
        Kyllä se rupeaa sujumaan, annappa vain nyt olla.


    • langat kerällä

      Itse ainakin sain sellaisen käsityksen että molemmat rouvat ovat yrittäjiä, Lankamaailma Rovaniemessä.
      Se että moittii myyjän ammattitaitoa, palautetta saa antaa ja pitääkin antaa, positiivista sekä negatiivistä, suoraan myyjälle sekä nykyaikana Somen kauttakin, palautetta on negatiivinenkin palaute, monet katsovat sen herjaksi tai haukkumiseksi?

      • kateus vie kalatkin

        Onkohan nuo negatiiviset jauhajat edes ostaneet Lankamaailmasta mitään. Kunhan jauhavat yhtä ja samaa. Jos teitä narisoijoille on myyty " väärät" puikot tai " väärää" lankaa, kertokaa siitä suoraan kaupassa yrittäjille itselleen. Niinhän sitä toimitaan vaikka tapettiostoksilla tai kenkäkaupassa yms. Turha täällä on marista. Nykyään on käsityöohjeissa selvät lanka- ja puikkosuositukset.... lukekaa ne ja kertokaa itse, mitä tarvitsette.


      • kiliseekilisee
        kateus vie kalatkin kirjoitti:

        Onkohan nuo negatiiviset jauhajat edes ostaneet Lankamaailmasta mitään. Kunhan jauhavat yhtä ja samaa. Jos teitä narisoijoille on myyty " väärät" puikot tai " väärää" lankaa, kertokaa siitä suoraan kaupassa yrittäjille itselleen. Niinhän sitä toimitaan vaikka tapettiostoksilla tai kenkäkaupassa yms. Turha täällä on marista. Nykyään on käsityöohjeissa selvät lanka- ja puikkosuositukset.... lukekaa ne ja kertokaa itse, mitä tarvitsette.

        Tavalliselle kotikutojalle Lankamaailman hintataso on aika kova.


      • Junan tuoma
        kiliseekilisee kirjoitti:

        Tavalliselle kotikutojalle Lankamaailman hintataso on aika kova.

        Kallis hintataso ja asiakaspalvelu taitoja odottaisin. Oli omistaja tai ei niin palveluammatissa tulee kiinnittää huomiota siihen ja ja myös puketumiseen. Musta on hyvä väri mutta puketumisneuvoja voisi auttaa. Kuitenkin kun värejä on liikkeessä niin niitä hyödyntäen.


    • Ritvalta

      Olen kyllä saanut neuvoja ja opastusta kuin ammattilaiselta. Hyvää palvelua kiitos siitä. Nytkin vasta hain villapuseroon langat ja sain kyllä ohjeita ja onnistumisen iloa käsityöhöni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe