Mies pieree suhteemme säröille :(

RouvaHaisuli

Eikä tämä ole trolli. Voi, kunpa olisikin :(
Asia on näin, että mieheni on pitkä, huomiotaherättävän komea ja sharmikas. Alallaan hän on hyvin korkeassa asemassa ja perheemme taloudellinen tilanne on turvattu. Hän on rakastava ja hauska, seksissä upea, enkä koskaan elämässäni ole ollut niin rakastunut kuin silloin, kun tapasin hänet! Olen edelleenkin rakastunut, monen vuoden jälkeen.
Mutta vuosi vuodelta hankalampana asiana suhdettamme hiertä se, että hän pieree. Ok, me kaikki päästämme ilmaa, mutta mieheni pieree kymmeniä kertoja päivässä, isosti, äänekkäästi, ja aivan kauhean hajuisia pieruja. Hän myös röyhtäilee, joten jotain hänen ruuansulatuksessaan on pielessä ja oikeasti olemme myös keskustelleet tästä. Hän syö paljon makeisia ja juo hiilihapotettuja juomia mielellään, joten niistä löytyy heti syypäätä.
Hän jaksaa pohtia syömisiään 20 minuutin ajan ja ottaa makeisten sijaan leffasoffalle joskus porkkanan, mutta kun porkkana loppuu, aukeaa taas karkkipussi.
Hänen mielestään kuitenkin on vain hassua se piereskely. Hän sanoo usein suureen ääneen HUPSIS päästettyään äänekkäät kaasut ja nauraa. Hän väittää tuntevansa monta, jotka pierevät häntä enemmän, minä sanoin, että se on mahdotonta.
Elän jatkuvassa, ällöttävässä sulfuurikaasun hajussa, mutta hän ei ymmärrä, miten inhottavaa se on. Olen selittänyt, että joka kerta, kun hän kaasuttaa, en voi sille mitään, että tunnen imppaavani kakkaa. Ja hän nauraa. "Ruuansulatus on polttamista ja aina polttamisessa muodostuu kaasuja hahahaha, kultaseni".
Olen ymmärtänyt, että hän työpaikallaan pystyy pitämään paukut mahassaan, mutta kotona niitä tulee ihan oikeasti koko ajan.
Miksi kirjoitan suomi 24:een? Koska olen ihan kamalan nolo, enkä kehtaa puhua asiasta ystävättärienikään kanssa. En kai nyt halua heidän tietävän, että unelmieni prinssi on järisyttävä pierupetteri ja että olen pian toivoton!!
Pari kertaa olen ajatellut, että ero tästä tulee.
Ja sen jälkeen ajatellut, että heitänkö pois kaiken sen upean, mikä meillä on siksi, että hän pieree??

No, tulihan avauduttua nyt tänne. Kiitos jos jaksoitte lukea, ja jos jollain on samankaltaisia kokemuksia, täältä löytyy ymmärtäjä!

157

11017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pierumaisteri

      Jos pierettää, jokin on vialla. Minä olen mies ja samasta asiasta kärsii vaimonikin. Hän haukkuukin minua siaksi. Ja sikahan minä olenkin. Jos koko ajan pierettää lopulta luovuttaa ja pieree missä sattuu. Nimittäin aina ei viitsi rampata vessassa. Osta hänelle nogasin-kapseleita, saa apteekista ilman reseptiä. Kahvi, makeiset ja pulla minimiin. Joka päivä lenkille. Ja varalta vielä keliakia-testiin. Vettä paljon päivässä. Tämä on minulla auttanut.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä kotonaan saa pierrä.
        Kuka sitä ulos lähtee joka kerta pieree?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kotonaan saa pierrä.
        Kuka sitä ulos lähtee joka kerta pieree?

        Kun miehesi kerran pieree, niin samalla se voi huutaa!


      • Anonyymi

        Ei ole mitään vikaa, jos pierettää.
        Itse aloitan piereskelen heti aamulla herättyäni.
        Melkein taukoamatonta piereskelyä iltaan saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kotonaan saa pierrä.
        Kuka sitä ulos lähtee joka kerta pieree?

        Kaikki pieree, se on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehesi kerran pieree, niin samalla se voi huutaa!

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...


      • Anonyymi

        Jos pierettää, on se aivan normaalia.
        Kaikki pieree enemmän tai vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...

        Vaimon pitää pieraista korvaan.
        Silloin ainakin herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...

        Hyvä juttu, kun noin hyvin menee!


      • Anonyymi

        Hyvä!


      • Anonyymi

        Anna pierrä vaan, se rentouttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...

        Pieru päivässä pitää lääkärin loitolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon pitää pieraista korvaan.
        Silloin ainakin herää.

        Hyvä vinkki!
        Varmasti ainakin herää, kun plörähtää oikein mojova märkä pieru korvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...

        Hyvä juttu!


      • Anonyymi

        Piere miehesi suuhun ja huuda samalla.
        Mies yllättyy iloisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun miehesi kerran pieree, niin samalla se voi huutaa!

        .... ... ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo käyttää pierujaan herätyskellona. Samalla kun laittaa kahvin tippumaan, töräyttää sellaisen epätodellisen trumpettipierun, erittäin kovilla desibeleillä.

        Kaunis ja fiksu nainen, tämä oli aluksi vitsi, mutta sitten siitä tuli tapa. Onneksi ne eivät (useinkaan) juuri haise, mutta ääni on uskomattoman terävä ja voimakas.

        Ei siihen ole kiva herätä, mutta minkäs teet?
        Rakastan vaimoani, hän on kaikkea mitä haluan - amattilainen blowjob - jutuissa ja ihana, mutta tämä herätyskello - juttu alkaa riepoa...

        🤣🤣🤣😂😂anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kotonaan saa pierrä.
        Kuka sitä ulos lähtee joka kerta pieree?

        Mä pieren rappukäytävässä ja hississä. Mukava yllätys seuraavalle hissiin tulijalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki pieree, se on totuus.

        Jotkut huutaa ja pieree, ainakin savolaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieru päivässä pitää lääkärin loitolla!

        Pieree vaan, kun pierettää.
        Mitä lujempaa, sen parempi.
        Jos pieru tulee varrella, niin se sitten aivan paras pieru!


    • RouvaHaisuli

      Nogasin? Kiitos paljon, täytyy kokeilla!! Kahvia hän ei juokaan, mutta noita makeita juomia menee.

      • Ilma-n-vaivaa

        Laktoosiongelma tai helikobakteeri


      • sivusta vaan
        Ilma-n-vaivaa kirjoitti:

        Laktoosiongelma tai helikobakteeri

        Ei minua ainakaan heliko pierettänyt. Muita vaivoja kyllä aiheutti, mutta antibioottikuurilla ne hoitui kertaheitolla.


      • ärtsy suali
        Ilma-n-vaivaa kirjoitti:

        Laktoosiongelma tai helikobakteeri

        Myöskin voi olla kyseessä ärtyvän suolen oireyhtymä tahi elimistössä riehaantunut hiiva.

        Jälkimmäistä hillitsee mm. hiilareiden vähentäminen, ärtyvästä suolesta kannattaa lukea lisää eri nettisaiteilta.


      • Pömppövatsa
        ärtsy suali kirjoitti:

        Myöskin voi olla kyseessä ärtyvän suolen oireyhtymä tahi elimistössä riehaantunut hiiva.

        Jälkimmäistä hillitsee mm. hiilareiden vähentäminen, ärtyvästä suolesta kannattaa lukea lisää eri nettisaiteilta.

        Ärtyvän suolen ongelma todella kerryttää suoleen runsaasti kaasua. Juuri viimeisessä Tehy lehdessä oli uusia tutkimustuloksia ärtyvän suolen ongelman hoitoon käytetystä ruokavaliosta. Pyytäkää lääkäriltä lähete ravitsemusterapeutille joka tietää FODMAP ruokavaliosta, jnkv siitä voi tietysti löytää tietoa itsekkin ja kokeilla josko kaasutus vähentyisi. Täysin laktoositonta ruokavaliotakin kannattaa kokeilla, mutta silloin ei käytetä myöskään Hyla tuotteita koska niissäkin on laktoosia samoin kuin vähä lakstoosisissa tuotteissa. ilman reseptiä saatavia lääkkeitä on myös: dimetikoni-lääke, ja lapsillakin käytetyt cuplaton ja minifom.


      • RouvaHaisuli
        Pömppövatsa kirjoitti:

        Ärtyvän suolen ongelma todella kerryttää suoleen runsaasti kaasua. Juuri viimeisessä Tehy lehdessä oli uusia tutkimustuloksia ärtyvän suolen ongelman hoitoon käytetystä ruokavaliosta. Pyytäkää lääkäriltä lähete ravitsemusterapeutille joka tietää FODMAP ruokavaliosta, jnkv siitä voi tietysti löytää tietoa itsekkin ja kokeilla josko kaasutus vähentyisi. Täysin laktoositonta ruokavaliotakin kannattaa kokeilla, mutta silloin ei käytetä myöskään Hyla tuotteita koska niissäkin on laktoosia samoin kuin vähä lakstoosisissa tuotteissa. ilman reseptiä saatavia lääkkeitä on myös: dimetikoni-lääke, ja lapsillakin käytetyt cuplaton ja minifom.

        Kiitos. Koitan suostutella häntä lääkäriin. Luulen, että piakkoin hänkin alkaa uskoa, että tämä ei ole aivan normaalia vatsan elämää...


      • ärtsy suali
        Pömppövatsa kirjoitti:

        Ärtyvän suolen ongelma todella kerryttää suoleen runsaasti kaasua. Juuri viimeisessä Tehy lehdessä oli uusia tutkimustuloksia ärtyvän suolen ongelman hoitoon käytetystä ruokavaliosta. Pyytäkää lääkäriltä lähete ravitsemusterapeutille joka tietää FODMAP ruokavaliosta, jnkv siitä voi tietysti löytää tietoa itsekkin ja kokeilla josko kaasutus vähentyisi. Täysin laktoositonta ruokavaliotakin kannattaa kokeilla, mutta silloin ei käytetä myöskään Hyla tuotteita koska niissäkin on laktoosia samoin kuin vähä lakstoosisissa tuotteissa. ilman reseptiä saatavia lääkkeitä on myös: dimetikoni-lääke, ja lapsillakin käytetyt cuplaton ja minifom.

        Nuo elintarvikkeet joista ärtyvä suoli ärtyy ovat aika yksilökohtaisia. Esim. itselläni en ole havainnut maitotuotteista ärsytystä, korkeintaan kermasta joskus tulee vatsanpoltetta. Mutta minulle onkin tyypillistä ärtyä toisinaan rasvoista, harmikseni myös kalanrasvasta tulee paha olo.

        Ei kannata jättää varmuuden vuoksi jotain tiettyä ruokaryhmää kokonaan pois - vain jos itsellä selvästi olo helpottaa. Vertailemallahan se ilmenee. Mutta ärtyvän suolen kanssa erityisen pirullista on että joskus on kausia että mistään ei tule ongelmia, ja välillä tuntuu ettei mikään käy. Vaikea sieltä sitten yksilöidä mikä käy ja mikä ei.

        Hiukka vaikea projekti jos ongelma on kumppanilla joka ei edes halua lopettaa pieremistä... Jotenkin hänet pitäisi saada tajuamaan että on todella ällöttävää haista p.askalle päin kumppaninsa naamaa. Ehkä tajuaisi jos kumppani tekee samoin? Kemiallista sodankäyntiä siis. :(


      • Anonyymi
        ärtsy suali kirjoitti:

        Myöskin voi olla kyseessä ärtyvän suolen oireyhtymä tahi elimistössä riehaantunut hiiva.

        Jälkimmäistä hillitsee mm. hiilareiden vähentäminen, ärtyvästä suolesta kannattaa lukea lisää eri nettisaiteilta.

        Anna pierrä vaan.


      • Anonyymi
        sivusta vaan kirjoitti:

        Ei minua ainakaan heliko pierettänyt. Muita vaivoja kyllä aiheutti, mutta antibioottikuurilla ne hoitui kertaheitolla.

        Prötötötöööö!


      • Anonyymi
        sivusta vaan kirjoitti:

        Ei minua ainakaan heliko pierettänyt. Muita vaivoja kyllä aiheutti, mutta antibioottikuurilla ne hoitui kertaheitolla.

        Upeeta!


      • Anonyymi
        Ilma-n-vaivaa kirjoitti:

        Laktoosiongelma tai helikobakteeri

        Laktoosi se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prötötötöööö!

        Pieree ja HUUTAA!


      • Anonyymi

        Ensin mä mogasin ja sitten kannattaakin ottaa Nogasin.


      • Anonyymi
        sivusta vaan kirjoitti:

        Ei minua ainakaan heliko pierettänyt. Muita vaivoja kyllä aiheutti, mutta antibioottikuurilla ne hoitui kertaheitolla.

        Huudattiko kuitenkin, vaikkei pierettäny??


      • Anonyymi

        Pierrään urakalla kaikkien korviin.


      • Anonyymi
        Pömppövatsa kirjoitti:

        Ärtyvän suolen ongelma todella kerryttää suoleen runsaasti kaasua. Juuri viimeisessä Tehy lehdessä oli uusia tutkimustuloksia ärtyvän suolen ongelman hoitoon käytetystä ruokavaliosta. Pyytäkää lääkäriltä lähete ravitsemusterapeutille joka tietää FODMAP ruokavaliosta, jnkv siitä voi tietysti löytää tietoa itsekkin ja kokeilla josko kaasutus vähentyisi. Täysin laktoositonta ruokavaliotakin kannattaa kokeilla, mutta silloin ei käytetä myöskään Hyla tuotteita koska niissäkin on laktoosia samoin kuin vähä lakstoosisissa tuotteissa. ilman reseptiä saatavia lääkkeitä on myös: dimetikoni-lääke, ja lapsillakin käytetyt cuplaton ja minifom.

        Ärtyvä paksusuoli se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna pierrä vaan.

        Ota huomioon että pierressä siunaantuu tuoksua, joka virkistää tuoreudellaan!


    • terve mies.

      Itse en muista koska olen pierenyt viimeksi mutta siitä on kauan. Piereminen riippuu siitä mitä syö ja miehes syö varmaan paljon roskaruokaa kun pieree noin paljon.

      • Anonyymi

        Takuulla oot jo tänäänkin päästellyt.


    • RouvaHaisuli

      Maidon käyttöä olemme vähentäneet, mutta tietenkin, jos on ihan laktoosi-intolerantikko, täytyisi jättää kaikki laktoosinen pois. Hän ei oikein vielä jaksa myöntää, että kyseessä olisi oikeasti ongelma, vaikka se sitä mitä suurimmassa määrin on. Yritän lanseerata näitä ideoita ja jos vaikka joskus saisin hänet laktoosi- ja keliakiatesteihinkin... Helicobakteeri oli myös hyvä ajatus. Kun tuo ruokavalio nyt ensin paranisi... Hampaat olen saanut hoitoon (hän on hammaslääkäripelkoinen, joten tilasin isoon remonttiin narkoosin), niitten kauttahan myös tulee paljon hankalia bakteeriperäisiä ongelmia.

      • RouvaHaisuli

        Ei tullut tuohon kommenttiin nimeä näköjään, mutta RouvaHaisuli se täällä...


      • Petoman5
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        Ei tullut tuohon kommenttiin nimeä näköjään, mutta RouvaHaisuli se täällä...

        Maidon vähentäminen ei välttämättä riitä, jos on maito-ongelma. Kannattaisi kotioloissa testata vaikka pari viikkoa hyla-tuotteita/tai laktoositonta.


      • Petoman5
        Petoman5 kirjoitti:

        Maidon vähentäminen ei välttämättä riitä, jos on maito-ongelma. Kannattaisi kotioloissa testata vaikka pari viikkoa hyla-tuotteita/tai laktoositonta.

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D


      • RouvaHaisuli
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        No voi voi niin... tätäkin olen miettinyt, että onko se hänen mielstään ihan OIKEASTI jotenkin hupaisaa :S


      • Aviomies-ainestakoköhköh

        Tuota noin... Tuossa on tilanne jossa sinä hoidat aikuisen miehen asioita kuin äiti pikkulasta... Hän on aikuinen, hoitakoon itse hampaansa ja suolisto-ongelmansa. Se kuuluu jokaisen aikuisen ihmisen omalle vastuulle pitää huolta itsestään. Jos ei häntä kiinnosta, missä määrin jaksaa myöhemmin osallistua lastenhoitoon? Tai kykenee?


      • SKhaisee
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        Miehet, jotka pierevät, Hesen tietävät!


      • paskaltahaisee
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        Anna sun miehen pierrä suuhun.


      • Anonyymi
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        No voi voi niin... tätäkin olen miettinyt, että onko se hänen mielstään ihan OIKEASTI jotenkin hupaisaa :S

        Kyllä se on. Täytyyhän sitä miehelläkin jotain huvia olla. Pierut ja pieruvitsit naurattaa aina. Toisaalta, ei ehkä ole kovin mukavaa hengittää toisen perslävestä tullutta ilmaa. Syö ruisleipää, maitoa, sipulia, valkosipulia ja alat pieremään samalla tavalla itse miehesi kuullen, se saattaa auttaa.


      • Anonyymi

        Pieree eväillä ja huutaa.


      • Anonyymi
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        Monella se on. Hauska ja halpa harrastus, jota voi harrastaa missä vaan.


      • Anonyymi
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        Monella on. Se on niin rentouttavaa ja mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Täytyyhän sitä miehelläkin jotain huvia olla. Pierut ja pieruvitsit naurattaa aina. Toisaalta, ei ehkä ole kovin mukavaa hengittää toisen perslävestä tullutta ilmaa. Syö ruisleipää, maitoa, sipulia, valkosipulia ja alat pieremään samalla tavalla itse miehesi kuullen, se saattaa auttaa.

        Huvit on monet ja kyllä piereskely on välillä oikein todella hauskaa.


      • Anonyymi
        Petoman5 kirjoitti:

        Tietenki jos piereskely on rakas harrastus ja elämäntapa, niin sitten onkin vaikeampi asiaan puuttua : D

        Se on monella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieree eväillä ja huutaa.

        Just niin...


      • Anonyymi
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        Ei tullut tuohon kommenttiin nimeä näköjään, mutta RouvaHaisuli se täällä...

        Piereskelyä kannattaa jatkaa oikein urakalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on monella!

        Hahaa.


      • Anonyymi

        Oma vikasi on, jos ei sana tehoa!


      • Anonyymi
        paskaltahaisee kirjoitti:

        Anna sun miehen pierrä suuhun.

        Tää oli tosi hyvä ehdotus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieree eväillä ja huutaa.

        Oikea asenne.


      • Anonyymi
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        No voi voi niin... tätäkin olen miettinyt, että onko se hänen mielstään ihan OIKEASTI jotenkin hupaisaa :S

        Ei ole s.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Täytyyhän sitä miehelläkin jotain huvia olla. Pierut ja pieruvitsit naurattaa aina. Toisaalta, ei ehkä ole kovin mukavaa hengittää toisen perslävestä tullutta ilmaa. Syö ruisleipää, maitoa, sipulia, valkosipulia ja alat pieremään samalla tavalla itse miehesi kuullen, se saattaa auttaa.

        Ei ole s! Vaan toi sama ukko, joka esiintyy toisena.


      • Anonyymi
        Aviomies-ainestakoköhköh kirjoitti:

        Tuota noin... Tuossa on tilanne jossa sinä hoidat aikuisen miehen asioita kuin äiti pikkulasta... Hän on aikuinen, hoitakoon itse hampaansa ja suolisto-ongelmansa. Se kuuluu jokaisen aikuisen ihmisen omalle vastuulle pitää huolta itsestään. Jos ei häntä kiinnosta, missä määrin jaksaa myöhemmin osallistua lastenhoitoon? Tai kykenee?

        Pierettää, pierettää ja äitiä se huudattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on monella!

        On, on ja se on totta!


      • Anonyymi
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        Ei tullut tuohon kommenttiin nimeä näköjään, mutta RouvaHaisuli se täällä...

        Anna piärrä suuhun.


    • 14+16

      Kun ongelma on noin merkittävä niin kannattaa investoida yksityiseen ravitsemusterapeuttiin. Kunnalliselle tuskin pääsette ilman diagnoosia, mutta ehkä löydät yksityisen. Muista hakea nimenomaan ravitsemusterapeuttia, ei ravintoterapeuttia. Ravitsemusterapeutti on suojattu ammattinimike, jota saa käyttää vain yliopistotasoisen tutkinnon suorittanut terapeutti, sen sijaan ravintoterapeuttina saa esiintyä kuka tahansa.

      Jotain miehen ruokavaliossa on pielessä, koska ei terveessä suolistossa muodostu noin paljon kaasua.

    • pierumaisteri

      Tietysti äijällä saattaa kyrsiä, kun ei enää saakaan pieruepisodeja aikaan nogasinia syötyään. Nää pieru-ukot on ihan toiselta planeetalta. Nimittäin he nauttivat siitä, että ääni ja haju on kova. Mikäli jompikumpi puuttuu he kiireesti miettivät löytyisikö jääkaapista jotakin erityisen pierettävää ruokaa: Sipulia..hernekeittoa..suklaata...pullaa..viinereitä..maitoa..valmiita kastikkeita. Mikäli ei löydy on ilta pilalla. Tietysti aina voi yrittää saada emännältä seksiä ja mikä tällaisen piereskelijän seksin kruunaa kuin kunnon pieru aktin päälle!

      • jnenihuhkmvkmn

        Toinen vapaasti myytävä kaasun vähentäjä on Cuplaton. Näitä kannattaa pitää varalla jokaisen jolla on satunnaisesti ongelmaa ilman kanssa. Varsinkin jos joutuu istumaan tuntikaupalla jossain kokouksessa tai koulutustilaisuudessa, olen käytännössä todennut että tämä tuote ratkaisee asian. Pari nappia naamaan ennen tilaisuutta niin ei ala vatsa metelöimään.
        Pilleripurkki pitää muistaa säilyttää kämpän viileimmässä huoneessa. Tavara menee pilalle hyvin nopeasti tavallista lämpimämmässä huoneessa, esim. wc on usein liian lämmin. Kesällä ne menee autossa pilalle hetkessä.


      • RouvaHaisuli

        Voi eih... että menitkin mainitsemaan vielä tuon viimeisen niitin. En itse kehdannut edes sitä mainita vuodatuksessani.

        Jos tämä onkin pieru-ukko ihan oikeasti, siis että minun Unelmieni Prinssi onkin Suohirviö :S


      • Anonyymi

        Jos on ehtinyt omaksua piereskelyn elämäntavakseen, ei siitä pysty ainakaan helposti luopumaan.


      • Anonyymi
        RouvaHaisuli kirjoitti:

        Voi eih... että menitkin mainitsemaan vielä tuon viimeisen niitin. En itse kehdannut edes sitä mainita vuodatuksessani.

        Jos tämä onkin pieru-ukko ihan oikeasti, siis että minun Unelmieni Prinssi onkin Suohirviö :S

        Ei ole ässä täällä kirjoittelemassa, vaan toi sama lapsellinen kiusaaja ukko/akka!


      • Anonyymi
        jnenihuhkmvkmn kirjoitti:

        Toinen vapaasti myytävä kaasun vähentäjä on Cuplaton. Näitä kannattaa pitää varalla jokaisen jolla on satunnaisesti ongelmaa ilman kanssa. Varsinkin jos joutuu istumaan tuntikaupalla jossain kokouksessa tai koulutustilaisuudessa, olen käytännössä todennut että tämä tuote ratkaisee asian. Pari nappia naamaan ennen tilaisuutta niin ei ala vatsa metelöimään.
        Pilleripurkki pitää muistaa säilyttää kämpän viileimmässä huoneessa. Tavara menee pilalle hyvin nopeasti tavallista lämpimämmässä huoneessa, esim. wc on usein liian lämmin. Kesällä ne menee autossa pilalle hetkessä.

        Cuplatonia kun juo, niin se auttaa.


      • Anonyymi

        Tietysti äijällä saattaa kyrpiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ässä täällä kirjoittelemassa, vaan toi sama lapsellinen kiusaaja ukko/akka!

        Ulkoilmassa aromit karkaa pierressä , sisällä pääsee nauttiin lemuaromeista pitempään , etenkin kun ottaa ilmastoinnin päältä pois!


    • Perheenisä

      Ihmisen ei alunperinkään ole ollut tarkoitus syödä viljaa tai juoda maitoa. Kun laihdutin 16-17 kg ja samalla lisäsin lihasmassaa (!!) muuttamalla ruokavaliota alkuperäisen ihmis-eläimen suuntan ja alkamalla urheilemaan kuin ennenkin, niin piereskely loppui viikossa kokonaan.

      Siis ei mitään. "Ilmat loppu". Piste. Suolisto toimii väärin jos syö väärin.

      Tuohon voi ostaa vaikka minkä nimisiä tabletteja tai lääkkeitä, mutta niin kauan kun perusteet on pielessä niin pieleen menee.

      • miesvm1967

        Olen erittäin samaa mieltä asiasta. Maito on vastasyntyneiden ravintoa ja vilja tuhoaa ihmisen kauttaaltaan monin eri tavoin, etenkin valkoinen jalostettu versio. Kuin myös valkoinen sokeri.


      • hhhhj
        miesvm1967 kirjoitti:

        Olen erittäin samaa mieltä asiasta. Maito on vastasyntyneiden ravintoa ja vilja tuhoaa ihmisen kauttaaltaan monin eri tavoin, etenkin valkoinen jalostettu versio. Kuin myös valkoinen sokeri.

        Käske miehesi pieraista tuleen. Eli palava tulitikku pakoaukon eteen ja kaasut ulos. Ei haise.


      • RouvaHaisuli

        Kyllä, näin se on.
        Lääkkeet voivat lievittää, mutta elämä pitäisi panna remonttiin.


      • Anonyymi
        hhhhj kirjoitti:

        Käske miehesi pieraista tuleen. Eli palava tulitikku pakoaukon eteen ja kaasut ulos. Ei haise.

        P...kkiļķ on sun.


      • Anonyymi
        hhhhj kirjoitti:

        Käske miehesi pieraista tuleen. Eli palava tulitikku pakoaukon eteen ja kaasut ulos. Ei haise.

        Pieree tulen sammuksiin kuitenkin.


      • Anonyymi
        hhhhj kirjoitti:

        Käske miehesi pieraista tuleen. Eli palava tulitikku pakoaukon eteen ja kaasut ulos. Ei haise.

        Kokeile pieraista tuuleen.


    • RouvaHaisuli

      KIITOS KAIKILLE KOMMENTEISTA!!

      Teen nyt parhaani, että saamme asiaa eteenpäin.

      Minua auttaa henkisesti jo se, että näen, että en ole ainoa kärsijä ja että vaivan henkilökohtaisesti tuntevat ovat saaneet apua ruokavaliosta ja/tai lääkkeistä.

      Siispä kiitos. kannatti kirjoittaa tänne, vaikka ensin ajattelin, että olen höpsö.

      • Eiruskeavanoja

        Jos on oikeasti ärtyvä suoli, vatsa kipuilee ja turpoaa ja pierua tulee aivan älyttömästi, se on tietysti hirvittävä sosiaalinen vaiva, joka pitää hoitaa, ja heitä on paljon. Ja tietenkin ilmavaivoja aiheuttavat keliakia, Crohnin tauti ja muut sairaudet on hoidettava, Laatikainen sanoo.(Ravintoterapeutin haastattelu )
        Niin kuin ed. kerrottu järjetön kaasumuodostus on selkeesti jonkin kunnon vaivan oire. Nuo kaikki kun pois suljetaan terveystutkimuksin pääsee perhekin elämään nk. hajuttomien helliä hetkiä.


      • taaania

        Voisit saada hyvin rahaa, jos myisit paskalle haisevia kalsareita.


      • Anonyymi

        Piereskely on hauskaa.


      • Anonyymi

        Eipä kestä!
        Piereskelystä on mukavaa keskustella.


      • Anonyymi

        Hyvä että piereskely kiinnostaa.


    • huh4

      Ero voi tulla. Saat vatsan kyllä häneltä kuntoon. Mutta päätä ei, jos hän on piittaamaton muissakin asioissa (hän nauroi vaan kun kärsit eikä keskustellut). Romantiikka taisi kuolla jo pois.

      • ei mulla muuta

        Varmaan ihan defenssinä naureskellut, kun itseään hävettää tai harmittaa oma piereskelynsä, varsinkin kun on varmaan negatiivista palautetta tullut yllin kyllin, ja on ymmällään mitä voisi tehdä ongelman ratkaisemiseksi. Ei tuollaisesta naureskelusta nyt kannata ainakaan luonteen syväanalyysia alkaa tekemään.

        Ja keskimäärin ihmiset pierevät tutkimusten mukaan 8-20 kertaa päivittäin, joten täytyy ihmetellä näitä EN KOSKAAN PIERE -kommentoijia, joilla piereskelyn lisäksi tuntuu parantuvan "vaiva kuin vaiva" kupasta liikavarpaisiin oikealla (lue: yleensä maidottomalla ja viljattomalla) ruokavaliolla.

        Ärtyvän suolen oireyhtymä on lisääntymään päin ja viljaa ja maitoa ei syödä ja juoda sen enempää kuin ennenkään, pikemminkin päinvastoin. Ihmiset ISTUVAT sen sijaan entistä enemmän työnsä ja netin ja sosiaalisen median yleistymisen takia. Ja istuskelun määrän on tutkimuksissa todettu olevan yhteydessä ärtyvän suolen oireyhtymään. Itsekin olen huomannut, että sellaiset työt (työpaikat) missä istumisen lisäksi joutuu liikkumaan paikasta toiseen eikä vain kökätetä 8-10 tuntia paikallaan istuallaan ovat sata kertaa parempia olleet vatsan kannalta.

        Noita apteekin "Cuplattomia" ym. en suosittele pitkäaikaiseen käyttöön vaan korkeintaan hätäavuksi, jos niistä apua kokee saavansa.


      • ihmeiden-ihme-tosiaan
        ei mulla muuta kirjoitti:

        Varmaan ihan defenssinä naureskellut, kun itseään hävettää tai harmittaa oma piereskelynsä, varsinkin kun on varmaan negatiivista palautetta tullut yllin kyllin, ja on ymmällään mitä voisi tehdä ongelman ratkaisemiseksi. Ei tuollaisesta naureskelusta nyt kannata ainakaan luonteen syväanalyysia alkaa tekemään.

        Ja keskimäärin ihmiset pierevät tutkimusten mukaan 8-20 kertaa päivittäin, joten täytyy ihmetellä näitä EN KOSKAAN PIERE -kommentoijia, joilla piereskelyn lisäksi tuntuu parantuvan "vaiva kuin vaiva" kupasta liikavarpaisiin oikealla (lue: yleensä maidottomalla ja viljattomalla) ruokavaliolla.

        Ärtyvän suolen oireyhtymä on lisääntymään päin ja viljaa ja maitoa ei syödä ja juoda sen enempää kuin ennenkään, pikemminkin päinvastoin. Ihmiset ISTUVAT sen sijaan entistä enemmän työnsä ja netin ja sosiaalisen median yleistymisen takia. Ja istuskelun määrän on tutkimuksissa todettu olevan yhteydessä ärtyvän suolen oireyhtymään. Itsekin olen huomannut, että sellaiset työt (työpaikat) missä istumisen lisäksi joutuu liikkumaan paikasta toiseen eikä vain kökätetä 8-10 tuntia paikallaan istuallaan ovat sata kertaa parempia olleet vatsan kannalta.

        Noita apteekin "Cuplattomia" ym. en suosittele pitkäaikaiseen käyttöön vaan korkeintaan hätäavuksi, jos niistä apua kokee saavansa.

        "Ja keskimäärin ihmiset pierevät tutkimusten mukaan 8-20 kertaa päivittäin, joten täytyy ihmetellä näitä EN KOSKAAN PIERE -kommentoijia, joilla piereskelyn lisäksi tuntuu parantuvan "vaiva kuin vaiva" kupasta liikavarpaisiin oikealla (lue: yleensä maidottomalla ja viljattomalla) ruokavaliolla."

        Silloin kun karppaus oli muodissa, niin senkin avulla pääsi vaivasta kuin vaivasta. Odottelin jo, että milloinkohan se herättää ensimmäisen kuolleen henkiin.


      • Anonyymi
        ei mulla muuta kirjoitti:

        Varmaan ihan defenssinä naureskellut, kun itseään hävettää tai harmittaa oma piereskelynsä, varsinkin kun on varmaan negatiivista palautetta tullut yllin kyllin, ja on ymmällään mitä voisi tehdä ongelman ratkaisemiseksi. Ei tuollaisesta naureskelusta nyt kannata ainakaan luonteen syväanalyysia alkaa tekemään.

        Ja keskimäärin ihmiset pierevät tutkimusten mukaan 8-20 kertaa päivittäin, joten täytyy ihmetellä näitä EN KOSKAAN PIERE -kommentoijia, joilla piereskelyn lisäksi tuntuu parantuvan "vaiva kuin vaiva" kupasta liikavarpaisiin oikealla (lue: yleensä maidottomalla ja viljattomalla) ruokavaliolla.

        Ärtyvän suolen oireyhtymä on lisääntymään päin ja viljaa ja maitoa ei syödä ja juoda sen enempää kuin ennenkään, pikemminkin päinvastoin. Ihmiset ISTUVAT sen sijaan entistä enemmän työnsä ja netin ja sosiaalisen median yleistymisen takia. Ja istuskelun määrän on tutkimuksissa todettu olevan yhteydessä ärtyvän suolen oireyhtymään. Itsekin olen huomannut, että sellaiset työt (työpaikat) missä istumisen lisäksi joutuu liikkumaan paikasta toiseen eikä vain kökätetä 8-10 tuntia paikallaan istuallaan ovat sata kertaa parempia olleet vatsan kannalta.

        Noita apteekin "Cuplattomia" ym. en suosittele pitkäaikaiseen käyttöön vaan korkeintaan hätäavuksi, jos niistä apua kokee saavansa.

        Pieremisen etuihin kuuluu sen verottomuus, ainakin toistaiseksi, hallitus on tulevaisu7dessa kaavailemassa verotusta, koska pieruissa on hiilidioksidia, näinollen hallituksen vihreysministeri Marin on kehittymässä ns. Viherpieruveroa, jossa sanktioidaan päästöt noin 30% tuloista riippuen.

        Viherministeri Marin aikoo luoda pierutarkastajien tutkintaverkoston, joka tekee tutkimushaistelua kentällä. Pierutarkastajat tulevat tekemään viherhaisteluaan pistokokeiden muodossa ympäri maan
        Tarkastajilla on myös oikeus tutkia epäillyn Kalsarit ja suorittaa haistelu.
        Kiinnijääneille pie
        rijöille kirjoitetaan sakkolaput välittömästi ja niistä ei saa tehdä valituksia.

        Viherpieruveron tuotoksi valtiolle, arvioidaan ensimmäisenä vuonna n.1 miljardi.
        Erityisasiantuntijaksi on kaavailtu jo korona epidemiaan perehtynyt Kupu Kiuru,
        Sillä hänellä on laajaalaista kosketusta tähänkin päästöön oman kokemus pohjansa ansiosta!


    • nainen 37

      Runsas kaasunmuodostus kertoo, että suolisto ei voi hyvin ja kaikki ei ole kunnossa. Seuraavat asiat ovat yleisimmät, jotka aiheuttavat kaasu ongelmaa..j

      Laktoosi tuottaa ongelmaa monille suomalaislle. Jos miehelläsi on laktoosi ongelmaa ja hän käyttää laktoosia sisältäviä tuotteita, niin aivan varmasti pierettää ja paljon. El laktoosittomat tuotteet käyttöön.

      Gluteeni pitoiset kotimaiset viljat eli ohra, ruis, vehnä ja speltti saattavat aiheuttaa tuota vaivaa. Antti Heikkilä sanoo, että suomalaisille ei sovi kotimaiset viljat. Suomalaiset ovat gluteeni herkkiä. Viljojen pois jättämistä kannattaa kokeilla useamman viikon ja katsoa mitä tapahtuu.

      Nämä kaksi asiaa ovat suurimpia syyt. Runsas sokerin syöminen näiden yllä mainittujen kanssa pahentaa ongelmaa entisestään.

    • hellohello---pello

      Pieren paljon ja käyn paskallakin kolme kertaa päivässä. Ripulia minulla ei ole, että ihan normaalin näköistä tavaraa tulee. Minkäs teet.

    • Sokeutta

      Sinulla menee liian hyvin, ihminen etsii aina ongelmia jos niitä ei ole. Pieni ongelma vahvistuu ja vahvistuu. Lopulta ongelma on ISO, näin on tapahtunut sinulle. Eroat pierevän kumppanin takia? Varmasti sinussa on paljon ongelmia, mitkä miehesi hyväksyy.

    • paska haisee paljon

      naiseni tupakoi ja syö lihaa

      • Anonyymi

        Ja se pieree.


      • Anonyymi

        Vihervassarit röhnöttää himassa vetämässä kannabista ja piereskelemässä.
        Mamut pieree niiden suuhun.


    • haisulis

      Kyllä minun mieheni pieree ja paljon! Mutta en sen takia ole eroa harkitsemassa. Ei se mukavaa ole kun koti haisee perseelle, mutta en halua että mieheni joutuu kärsimään mahakivuista tämän takia. Itse olen sanonut että minun vieressä ei tarvitse haista ja ruokailu on myös tilanne jolloin kaasut pidetään mahassa. Näillä on menty 2vuotta eteenpäin.

    • obd vikakoodi:fart

      piereskeleväthän hevosetkin vaikka syövät täysin luonnonmukaista ravintoa.

      sillä joka pierua pidättää on jotain muutakin salattavaa...

      nämä ihmiskropan polttoaineensyöttölaitteet ei ole yhtä tarkkoja kuin tietokoneohjatut suihkutuslaitteistot autoissa eikä äänenvaimentimia saati katalysaattoria ole olemassa ihmisille niin satunnaiset töräytykset ja hajut on vaan kestettävä :D

    • Rimuraidat kalsareis

      Hyi vittu? no kuule siinä ei paljon ulkonäkö auta jos miehes pieree ja haisee YÖK! en olisi päivääkään tommosen pierusäkin kanssa? mahtaa olla miehen kalsarit aina ruskeat ja haisevat? Inhoa piereviä miehiä, en koskaan olisi heidän kanssaan, en mistään hinnasta ja rakastella en pystyisi kun aina tulee mieleen haju ja pierut, YÖK!!!!

      • kovapieremään

      • käväisehän-lääkärissä

        Tuleeko sinulla aina pierujen mukana paskaa alkaareihin? Ei minulla vaan koskaan.


    • voitin.

      Minäpä pierasin niin kovasti että ikkuna särkyi :D

    • faarttia

      Pieru on perseestä.

    • paha pieru

      Akka pieras ikkunalasin säröille :D
      http://www.youtube.com/watch?v=qS6hDnD4Ulg

    • neuvoo

      Korkea-asemainen pierupussi vaihtoon ja tavis urho tilalle.

    • tuhnu1

      Itse ainakin tykkään piereskellä vaimoni nokan edessä, eikä se tunnu häntä haittaavan. älkää nipottako pienistä.

      • pieruperseet

        persesilmä kai miehelläsi on pieremistä ja paskomista varten. mies pieree kun sitä pierittää. pieru.


    • JÄTEKASA HU0RA

      AP=ÄLLÖTTÄVÄ HU0RA JA SIKA ÄIJÄ PITÄS AMPUA TOLLASET SAASTAT

      • Anonyymi

        Olet KYRPÄKASAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Kamalaaa

      Itse sanoisin että ei ole kauttaaltaan unelmien prinssi koska ei ota toista huomioon eikä toisen, varsinkin noin läheisen ihmisen, rehellisiä pyyntöjä vakavasti.

      Tuo kertoo itsekeskeisyydestä ja välinpitämättömyydestä toisia kohtaan.

      Jos nyt tuon perusteella voi sanoa, kenties kertoo myös ihmisen tunteettomuudesta, kömpelyydestä ihmissuhteissa ja kyvyttömyydestä ottaa kritiikkiä vastaan ja kehittää itseään ihmisenä. Jyrääkö pierijä muissakin asioissa toiset, varsinkin hieman herkemmät ihmiset ja tekee asiat itsekkäästi oman päänsä mukaan?

      Kyllä se on viihtyvyyden ja rentoutumisen kannalta jo haitta jos kotona haisee jatkuvasti pahalle.

      Ja on suhteen kannalta pidemmän päälle kaiken romantiikan lamaannuttava asia. Ihan henkistä ja tunnepuoltakin ajatellen.

      Kyllä on miehekkäitä asioita, ja sitten niitä vähemmän miehekkäitä asioita, varsinkin seksikkyyttä ajatellen. Ja on inhimillisiä virheitä ja paheita, mutta myös rajat mitä pitää kestää.

      Jos arvostaa toista, ei käyttäydy niin että se aiheuttaa toiselle jatkuvaa mielipahaa. Ja jos arvostaa itseään, luulisi että haluaa olla toisten mielestä mieluummin viehättävä ja haluttava kuin ällöttävä.

      Jos mies piereskelee vain kotona, pitää muiden ihmisten mielipidettä tärkeänä, muttei sinun. Jos piereskelee vain sinun seurassasi, arvostaa muiden ihmisten hyvinvointia ja mielikuvaa hänestä ihmisenä, muttei sinun. Nimenomaan niitä läheisiähän pitäisi arvostaa ja tehdä kaikkensa jotta heillä olisi lähellä hyvä olla.

    • alela

      ensin aloittaja kehuu kaikki muut ominaisuudet ja sitten jaksaa valittaa jostain fkin pieremisestä. Mitä väliä jos pieree. Tuskinpa olet itsekkään täydellinen ja miehesi ei kuitenkaan valita siitä. Ilmeisesti asiat on liian hyvin kun pitää valittaa pikkuasioista.

    • olematonongelma

      Piereskeleminen on miehelle täysin luontaista toimintaa.

      Sinun pitäisi oppia suvaitsevaisuutta ja ymmärtämystä ja lopettaa turhasta nipottaminen.

      • 65v.mummo

        Piereskeleminen ei ole luontaista toimintaa miehelle eikä naiselle.
        Tässä naisen kertomus. Olin alle 30 v., kun vaivat alkoivat. Vatsaa turvotti, alkoi lounasruuan jälkeen. Kipu kova. Työpäivän jälkeen lattialle tyyny vatsan alle, pylly pystyyn ja antaa pierun tulla. Ja haju, minä todella märkänin. Menin lääkäriin. Miniformia ja liikuntaa. Ei auttanut. Sitten alettiin puhua laktoosista. Jätin kaikki maitotuotteet pois, samoin valmisteet, jotka sisältivät maitoa. Silloin ei vielä ollut laktoosittomia tuotteita myynnissä. Johan helpotti! Koko perhe joutui tottumaan uusiin ruokaresepteihin, eipä he valittaneet.

        Pierurupsuja pääsee joskus jokaiselta, mutta ei ne saa haista märänneelle! Eikä niitä saa päästää missä tahansa!


    • aoeyurho

      Aika yllättävää... Minä näen piereskelyn vain normaalina osana ihmisen elämää. Sellainen sanontakin on, että "Tosi rakkaus on sitä, ettei tartte pieruja pidättää." Ei siis omassa kodissa tarvitse olla vieraskorea, vaan antaa tulla ilmoille kun tulee.

      Oletko sinä turhan tarkka, vai onko todella kyse mittavasta ongelmasta miehesi ruuansulatuksessa? Onko mies käynyt lääkärissä?

      Minunkin mies pieree, ja minäkin välillä. Ja mekin nauramme pieruille. Jos mieheltä tulee oikein kunnollinen ja äänekäs paukku, niin minulla on humoristinen tapa taputtaa miestäni olalle ja kehua "Hyvä, hieno pieru!". ;) Miehen pierut eivät yleensä ole kohtuuttoman pahan hajuisia, mutta toki joskus tulee hajuakin, riippuen mitä on syönyt. Ruokavalio meillä on normaalia. Karkkia kerran viikossa, pullaa tai pannukakkua vähän useammin.

    • fgdwfgdg

      Miehesi on kaappihomo. Minulla oli kerran ysäväpiirissä tuollainen ja juml.....ta että haisi. Eräällä automatkallakin piti hemmo jättää bussipysäkille toisten riesaksi

      • Anonyymi

        Jos se onkin Kamppihomppeli?


    • mahtipiereskelijä

      Ilmoita ihmeessä miehesi pierukilpailuun. Eikös nykyään ole ihan SM-kisakin. Olisi kai hienoa, jos perheeseen tulisi menestystä. Ole ylpeä ukostasi!

      • Anonyymi

        Ketjun paras kommentti :D


    • SynonyymiTheAnonyymi

      Tulppa perseeseen, that's it!

    • KaasuaKomisarioPalmu

      Mun avomies myös piereskelee melko paljon ja tuntuu pitävän siitä. Kaasuttaa myös yleisillä paikoilla esim. kaupan käytävällä, hississä, rapussa jne. Siis ihan vaan "huumorilla". Itse en tätä huumoria ihan ymmärrä, mutta tuntuu olevan miesten juttu. Hän on kyllä vähän rajoittanut kotona paukuttelua, kun olen pyytänyt. Lisäksi koirakin välillä paukuttelee, joten kyllä meillä pas*a haisee. Mutta en kuitenkaan koe sitä niin suurena ongelmana, että eroa harkitsisin.

    • pierupertta

      Meillä tuo tavallinen pierekely on sallittua, on kurjaa jos kotonakaan ei saa päästää vatsalihaksia ja sphincteriä vapaalle. Mutta jos toineen pieree epätavallisen paljon ja haju on todella voimakas varsinkin jos se haisee mädälle kananmunalle silloin on kyseessä suolisto-ongelma. Onko hänellä vatsakipuja ja turvotusta niin että vatsa on kova? Voi olla kyse tuosta ärtyneestä suolesta mutta kannattaisi myös varmistaa ettei ole kyse vakavemmasta jos vatsa on kova kuin kivi ja on kipuja. Voi olla suolistotulehdus ja sen kanssa ei ole leikkimistä. Itselläni oli aikanaan laktoosin kanssa ongelmia ja tein ruoka-ja ulkoiluremontin. Terveellinen ruokavalio (ei valkoisia jauhoja, sokeria, suklaata, karkkia, sipsejä eikä roskaruokaa) joka painottui hyvin paljon syömiseen pienempiä annoksia ja ilman napostelua, sipsit korvasin kasvistikuilla dipaten kevytkermaviiliin tai itse tehtyyn salsaan. Mutta omaksi onnekseni minä pidän melkein kaikista kasviksista. Jos ihminen rakastaa karkkien jatkuvaa napostelua ja syö joka päivä pullaa yms, pitäisi vähän katsoa noita tapojaan. Itse tein ihan samaa laktoosiongelmien lisäksi ja tosiaan vatsa muuttui niin ettei uloste haissut melkein miltään ja tuli ja meni kuim huomaamatta jättämättä jälkiä mihinkään. Siitä tietää että ruokavalio on kohdallaan kun uloste ei haise paljoakaan ja tulee helposti ulos olematta löysää tai rasvaista. Olen ollut ravitsemuskurssilla muuten ja en voi kuin toivoa että miehesi alkaisi ottaa ongelmansa tarpeeksi vakavasti etenkin jos hänellä on kipuja. Mutta jotkut ovat niin piintyneitä tapoihinsa että pienikin muutos tuntuu vuoren kokoiselta. Ehkä hän tarvitsee jonkun ulkopuolisen sanovan hänelle ettei ole normaalia. Monet ovat jostain syystä kuuroja puolison ehdotuksille mutta kuuntelevat muita.

      • Anonyymi

        Piereskele vaan.


    • vessaan

      Inhoan myös piereskelyä. Inho on jäänyt lapsuuden kodista, jossa piereminen oli (ja on edelleenkin) miehen merkki. Isä ja veli kilpaa pierivät. Kyllä piereminen muiden läsnä ollessa on moukkamaista ja itsekästä touhua. Aikuinen ihminen pystyy pieruaan säännöstelemään ja käymään vessassa pieremässä. Toimii ainakin meillä.

    • Expierijä

      Ehdottomasti voi olla laktoosi-ongelma. Itsellä todettiin pitkän aikaa sitten. Se aiheuttaa vatsan turvotusta ja ilmavaivoja. Ja on nykyään tosi helppo hoitaa! Laktoosittomat tuotteet kehiin. Siinä menee n. 3 vkoa että suoli rauhoittuu, joten malttia!

    • Veskk

      Toiset kaivaa nenää ja syö omaa räkäänsä. Toiset pieree ja nauttii äänestä ja hajusta. Toiset kaivaa muniaan telkkua katsellessa. ex mieheni sormet olivat aina omassa kikkelissä televisiota katsellessa. Ei auttanut vaikka siitä huomautin. Sängyssä hän haisi kakalta, ja väitti se johtuvan työstä. Mies paljastui homoksi vuosien myötä.

    • Valittajaakat

      Kyllä ihmiset jaksaa valittaa joutavista. Ehkä miehen pitäisi tuollaisessa tilanteessa pieraista paljaalla persellä paskat aloittajan silmille. Niin ehkä sitten tulisi suhteellisuudentajua asioihin.

      • Anonyymi

        Paras kommentti 🤣🤣


    • Iikluukiioo

      Nam

    • Hohhoijaa-

      Ex mieheni oli tuollainen, ei hänellä mitään suoliongelmia ollut mutta aina kun pieretti niin piereskely vapaasti seurassani. Kun valitin asiasta tarpeeks kauan rupesi käymään eri huoneessa piereskelemässä, siitäkin aina ilmoitti miksi sinne menee. Tämän lisäksi viljeli alapäähuumoria jne, sen käytös tappoi lopulta romantiikan ja kipinän ja oli pakko ottaa ero. Onneks nykyinen mieheni on herrasmies. Ottakaa se kumppani huomioon, ettehän te työpaikalla tai kavereiden kanssa sikaile, miksi oman kumppanin seurassa se on sallittua? Kumppanin pitää olla viehättävä ja haluttava, eikä mikään paskalle haiseva sika. Se joka muuta väittää on juntti ja pierupetterinsä ansainnut.

      • Ugly

        Huomio,naisetkin pieree!
        Otti niin päähän se naisen piereskely ja muutenkin elukkamaiset tavat,että jätin hänet.
        Pierut on elämää ja pitkässä liitossa ajanmyötä karkaa varmasti kaikilla.
        Unissaan rupsuttelee kaikki ym.
        Tietoisesti itse en piere toisten läsnäollessa,kuvottaa moinen toiminta.
        En todellakaan enää vietä hetkeäkään tahallaan piereskelevän naisen seurassa!!!


      • 32nbn434
        Ugly kirjoitti:

        Huomio,naisetkin pieree!
        Otti niin päähän se naisen piereskely ja muutenkin elukkamaiset tavat,että jätin hänet.
        Pierut on elämää ja pitkässä liitossa ajanmyötä karkaa varmasti kaikilla.
        Unissaan rupsuttelee kaikki ym.
        Tietoisesti itse en piere toisten läsnäollessa,kuvottaa moinen toiminta.
        En todellakaan enää vietä hetkeäkään tahallaan piereskelevän naisen seurassa!!!

        Joo, ymmärrän ap:tä erittäin hyvin.

        Tapailin joskus piereskelevää miestä. Hänestä se oli hauskaa.

        Minuakin kuvotti!!

        Jos ihminen on NOIN ääliö, niin bye bye.. Saan fiksumpiakin.


      • Anonyymi
        32nbn434 kirjoitti:

        Joo, ymmärrän ap:tä erittäin hyvin.

        Tapailin joskus piereskelevää miestä. Hänestä se oli hauskaa.

        Minuakin kuvotti!!

        Jos ihminen on NOIN ääliö, niin bye bye.. Saan fiksumpiakin.

        Minua on häirinnyt pierujeni matala hajutaso, olisiko mädäntyneestä ihrasta tai sellerikeitosta apua tähän hajottomuuteen?


    • brutaali

      Ikävä vaiva, tuo piereminen. Minusta on kyllä tahditonta piereskellä toisen kuullen jatkuvasti. Vahingolle ei mitään voi. Jatkuvalle lakanan revitykselle sentään voi. Ihan ensin, hänen pitäisi lopetaa toisen piinaaminen suolikaasuillaan. Se on hyvin epä sivistynyttä käytöstä. Terapia voisi auttaa.

    • Pieru-on-hankala

      Kyseessä saattaa olla keliakia. Verikokeeseen ja sitten ehkä tähystykseen. Jättää nämä eri dieettien mainostamiset ja eri teraupetit vähemmälle. Jatkuva ilmavaiva on "haltijalleen" ikävä ja jos keliakia, myös vakava. Silloin yleensä iskee myös anemia.
      Tämän ketjun aloittaja on varmaan hoitonsa saanut tähän pvään mennessä.

      • sisäsiisti

        Vika on korvien välissä jos nauraa omille päästöilleen. Ei kukaan fiksu pasko jatkuvasti toisten seurassa.
        Räjähdysvaara koko mies. Ulkoruokintaan moinen sika.


      • Anonyymi

        Pierun tuoksu on kiihottava, kostun melko märäksi kun haistan pierun lähekkäin ollessa.
        Minulla oli kerran lyhyt suhde miehen kanssa, joka ei pierryt kuin paskalla ollessaan.
        En syttynyt häneen kun intiimipierua ei vaan tullut.

        Nykyinen pieruveijari pitää minut kuumana säännöllisillä ulostuloillaan , hän ei todellakaan säännöstele mitään panoksia!!


    • elämän_kaasut

      Toisen piereskely, niimpä...itse seurusteluaikoina vältin paukuttamista koska nuori naisystäväni oli "ns. hieno nuori nainen", kaunis, hyvännäköinen ja muutenkin sen tapainen nainen ettei tohtinut piereskellä hänen seurassaan tai hänen kuullen. Mutta kun yhdessä olo pitenee ja saman katon alla asutaan niin kyllä se sitten naisystävällekin selvisi, mies pierskelee ja hajukin välillä sen mukainen, ei sille mitään voi. Käyn säännöllisesti salilla ja proteiinipitoisella ruualla on tapana pieruttaa, tonnikala, kananmunat, lisäravinteet, ei siinä muuta tarvita. Mun naiskumppani on jo vuosien myötä siihen tottunut, tosin vaihtaa mielellään paikkaa jos vaikka telkkua katsella törähtää, katsoo vaan ja sanoon et niimpä.

    • vanha-äijä

      Ei siin mittää muut ko ukko ulkoruokintaa ja kierrätyksee.
      Kyll se sit ol siin.Ei se äijä pieremist lopet.

    • Anonyymi

      Pieruketjuuuuu!!! Pieruuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Lisää FARTTIA!!!!!!!

    • Anonyymi

      Peppuseksileikki.
      Pieruja päiviä jälkeen riittää ja riittää...

    • Anonyymi

      Pierua suuhun... Pierua suuhun... jou jou

    • Anonyymi

      Ootte te melkosia paskamoottoreita,, se on raakaa peliä, kun hevoset nai,,, siinä tanner jyskää, aitaa kaatuu ja paska haisoo

      • Anonyymi

        Paska lensi moottoriin ja moottorista!


    • Anonyymi

      Kuvailemaasi miestä ei tuollainen provopelle koskaan saisi. Opettele kirjoittamaan, sekä jaksottamaan, niin katselemme sitten. Saatanan Junttihomoteini.

    • Anonyymi

      Ilmastotavoitteet kärsii. Joku suodatin pöksyihin.

    • Anonyymi

      Ei kannata pidätellä.

    • Anonyymi

      Miehet yleensä pieree lujaa!

    • Anonyymi

      Antaa tulla vaan.

    • Anonyymi

      Kuplaton lääke apteekista,auttaa ilmavaivoihin

    • Anonyymi

      Hyvä!!!

    • Anonyymi

      Aloittaja keksii jutun, totuutta tuskin nimeksi. Sen huomaa rivien välistä..
      Sori.

    • Anonyymi

      Vaikka olisi kuinka komea, fiksulta vaikuttava mies niin vessatavat voi olla kuin pienellä lapsella...mutta mitä tulee tähän piereskelyyn, törmätty samaan ilmiöön.Sitä päästellään kotona estottomasti koska se on heistä hauskaa.
      Jos on aikuinen,hakee apua ilmavaivoihinsa.

    • Anonyymi

      Hei trolli, pistä se tuulettumaan parvekkeelle kyllä oppii

      • Anonyymi

        Minulla on vaimon määräyksestä perseen vieressä hiustekuivan jonka saa näppärästi päälle, kun pörähtää.
        Sehän tietty ajaa paskan hajun ainaki yhden metrin päähän. Hyvä , kun kiskoo keskaria ja sipsejä pitempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vaimon määräyksestä perseen vieressä hiustekuivan jonka saa näppärästi päälle, kun pörähtää.
        Sehän tietty ajaa paskan hajun ainaki yhden metrin päähän. Hyvä , kun kiskoo keskaria ja sipsejä pitempään.

        Ensinnäkin , jos mies pystyy pidättelemään suolikaasujaan töissä, hän kykenee siihen kotonaankin ja vapaa- ajallaan. Itse asiassaon iso riski siinä jos hän on ottanut tavakseen päästellä vapaasti niin se sama toistuu joka paikassa missä hän on, töissä, elokuvissa, golfia harrastaessa exc. Siihen tapaan nimittäin tottuu ja se tapahtuu automaattisesti sen enempää miettimättä. Joten vaikuttaa epäuskottavalta että hän piereskelisi vain kotonaan.


    • Anonyymi

      Hänellä on varmaan laktoosi-intoleranssi. Ohjaa tutkimuksiin.

      • Anonyymi

        Jos ei pieru irtoa , niin röyhtäse hyvinkin kuuluvasti. RÖÖYYYHHHHM


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe