AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Groupon-diilillä Kyprokselle 12.-19.10.2013

Groupon-diilillä Kyprokselle 12.-19.10.2013

62 Vastausta 1 238 Lukukertaa
Moikka, onko muita Kyprokselle menijöitä 12.-19.10? Kyseessä siis Groupon-diili Kyproksen Kyreniaan. Matkan hinta oli 798 e kahdelta. Jos tunnistat itsesi tästä, laita viestiä..Olisi kiva jutella ennen reissua muidenkin kanssa kaikesta ja etenkin siitä miten matka-asiakirjat yms. löytävät perille :)
Moi, täältä on tulossa kaksi samaiselle reissulle. Lippujen pitäis tulla viikkoa ennen matkaa. Olen ollut vuosi sitten Grouponin kautta Alanyassa ja se reissu oli ok. Toivottavasti tämänkin reissun osalta järjestelyt, aikataulut yms. sujuvat hyvin.
Moi, oletteko tulossa samaan aikaan siis reissuun? Onko teille tullu vielä mitään asiakirjoja matkan suhteen? Sain tässä eilen tietää että paikka, jonne olemme menossa, onkin Turkin hallinnoimaa aluetta ja siellä käy siis Turkin liira valuuttana. Olisipa tuonki tiennyt niin olisin miettiny matkan uusiksi, kun Turkissa juuri viime vuonna käytiin..Mutta, onhan tuo nyt tietty eri paikka ja lämpöhän sinne mennään hakemaan :)
Tulemme juuri samalle reissulle. Euroilla pärjää, ei tarvitse välttämättä vaihtaa liiroiksi. Ei olla vielä saatu mitään asiakirjoja. Toivottavasti tulevat hyvissä ajoin, vähintään viikkoa ennen matkaa.
Oliko teillä silloin viime reissussa järjestäjänä tuo sama Wow Travel? Jos oli, oliko hyvä englanninkielen-taito ja opastus muuten? Ja muutenkin kaikki silleen helppoa ettei tarttenut soitella kesken matkan mihinkään toimistoihin lisäselvityksiä varten? Ekaa kertaa ollaan tosiaan tämmöiselle matkalle tulossa ja kaikkeen pitää varautua :)
Oli sama järjestäjä ja oppaita oli useampi, joista osa puhui myös suomea. Ei tietenkään voi tietää millainen reissu tämä tulee olemaan, mutta positiivisella asenteella reissua odottelen. Yrittävät varmasti kaupata erilaisia retkiä paikan päällä, mutta jokainenhan päättää itse mihin osallistuu.
Onko joku saanut vielä lippuja kyseiselle matkalle? Toivottavasti tulevat huomenna...
Ei ole vielä näkyny lippuja..Tulevatkohan sähköpostiin vai miten??
Uskon, että sähköpostiin. Luulisi, että huomenna tulevat.. Laitoin emailia grouponille ja pyysivät ottamaan yhteyttä, jos lippuja ei lauantaina kuulu.
Ok, ilmoittele jos saat liput niin pidän itsekin sähköpostiani silmällä :)
Lippuja täälläkin odotellaan jo kovasti. Huomenna soitto grouponille koska eivät tulleet viikonlopun aikana. Viimeksi kun olimme Alanyan reissulla Wow-travelin järjestämänä niin liput tuli hyvissä ajoin. Aika viimetippaan menee näköjään. Olishan se kiva tietää koska lennot lähtee ja tulee takasin.
Minäki laitoin jo Grouponille sähköpostia la-su välisenä yönä, ku ei lippuja näkyny..Jos vaikka huomenna vastaisivat..Voisitko kertoa tännekin sitten, mitä sanoivat, jos sinne olet soittelemassa? :)
Minä soitin äsken Grouponille, josta hämmentyneen kuuloinen asiakaspalvelija kertoi, että he palaavat myöhemmin tänään asiaan liittyen "lippujen kohtaloon". Jäi erikoinen olo tuosta puhelusta.
Soitin kanssa Grouponille ja selvittävät asiaa. Emme ole ainoat joille lippuja ei ole tullut. Toivottavasti selviää ennen lähtöä!!
Postiluukku kolahti äsken, mutta lippuja ei vieläkään tullut. Ovatko muut saaneet jotain tietoa groupponilta..?
Soitin myös grouponille puolisen tuntia sitten ja siellä kuulemma parhaillaan selvitellään lippujen kohtaloa. Kysyin, että onko matka järjestymässä vai peruuntumassa ja grouponin mukaan matka on järjestymässä. Joten tähän luottaen, täytyy vain odotella...
Kerro toki sit jos sieltä jotain kuuluu..Taidanpa itsekin pommittaa puhelinsoitolla aamulla ellei sähköposti ole laulanut :)
Kamalaa tämmönen epätietoisuudessa odottelu!!! Jos lupaavat lähettää liput viikkoa ennen niin olisi fiksua ilmoittaa mikäli lippujen toimitus myöhästyy. Todella huonoa asiakaspalvelua. Mielessä pyörii kauheita ajatuksia, että mitä jos puoli vuotta odotettu matka peruuntuu ja rahoja ei saa takaisin... No ei voi kuin toivoo parasta!
Kamalaa todellakin tälleen joutua odotteleen..Rahat on syytä saada takaisin tai meikäläinen vetää koko firman raastupaan :D
Soitin äsken Wow Travelille suoraan (sieltä vastattiin englanniksi) ja heidän vastaus oli, että "En tiedä matkasta mitään. Kysy Grouponilta. Minulla ei valitettavasti ole mitään informaatiota matkaan liittyen." Aika outoa, kun kyse on heidän järjestämästään matkasta!!!!! Kysyin myös, että osaatko edes sanoa onko matka järjestymässä vai peruuntumassa, niin kuulemma ei ollut vastausta siihenkään!

Että mitä ihmettä nyt taas? Grouponilta sanovat, että "asiaa edelleen selvitetään" ja "kyllä näillä näkymin matkan pitäisi järjestyä." Mikä siinä selvittelyssä voi olla niin kamalan vaikeaa, kun ei tarvitsisi tietää muuta kuin mikä lento + hotelli kyseessä, tai onko matkaa ylipäänsä edes tapahtumassa? Ei kai tuollaisia asioita tarvitsisi päiväkausia "selvittää"? Helvata sentään!
Minä soitin kans äsken Grouponille ja asiaa selvitetään ja että tämän päivän aikana pitäisi asian selvitä. Mutta heidän mukaansa matka on järjestymässä. Kysyin myös hyvityksestä, mikäli matka ei toteudu ja sieltä luvattiin rahat samantien takaisin. Et ans katsoa ny sit..Kovasta pahoittelivat ja niin on kyllä syytäkin!
Toivottavasti asia tosiaan selviää tänään. Grouponilta on jo monta päivää sanottu samaa, mutta aina on asia siirtynyt eteenpäin. Aloin jo katselemaan korvaavia matkoja, varmuuden vuoksi...
.....vaan kun ne korvaavat matkat maksaa maltaita ja niitä ei juurikaan ole kun on syysloma-aika.
Tuo on kyllä ihan totta, mitä olen katsellut niin halvimmatkin äkkilähdöt huonoihin hotelleihin maksaa lähes 1000 eur per henkilö. :(
Meiltäkin puuttuu vielä matkainfot ja liput! Ollaan soiteltu Grouponille monena päivänä ja laitoin jopa mailia WOW Travelille saksaan ettei vaan ole mikään konflikti menossa. Nyt matkaan reilut 4pvää aikaa, pitäis lemmikin hoito ja kenttäkuljetus sopia, lisäksi loma-ajankohtaa ei voi töistä perua. Aion tiedustella muita äkkilähtöjä tilalle ja sitten purkaa sopimuksen Grouponin kanssa jollei infoja ala kuulua. Mutta mikähän on sitten takaraja... Tänään ti 8.10. sanoivat soittavansa takaisin. Nähtävästi tilanne on nyt Kaikilla lähtijöillä sama!
Älkää varatko muita äkkilähtöjä ennen kuin selviää onko tarvetta purkaa Grouponin matkadiili ja saada siitä rahapalautus kertoo kuluttajaneuvonta! Sähköpostilippujen yhtäkkiä ilmestyminen sinetöi kaupan ja silloin teillä on varattuna kaksi päällekäistä maksullista matkaa.
Mikäköhän on lippujen toimituksen takaraja, minkä jälkeen ei kannata enää odotella? Nythän ei ole tiedossa edes se, lähdetäänkö matkaan aamulla vai illalla vai milloin. Voiko liput tulla esim 3h ennen lähtöä ja olisiko asiaan pitänyt jotenkin osata muka varautua, mennä makuupussin kanssa kentälle punkkaamaan edellisenä iltana!? Surkeaa toimintaa, tiedänpähän ainakin mistä EN osta matkoja tulevaisuudessa...
Reilua olisi ilmoittaa ajoissa, jos matka peruuntuu. Nyt tulee jotenkin epäilys, että buukkaileekohan ja etsiiköhän ne parhaillaan siellä hiki päässä sopivia lentoja ja hotelleja, jotta matka onnistuisi. Siitähän sen sitten näkee, jos meidät on siroteltu eri lennoille eri aikoihin...
Raivostuttavaa, kun ei voida edes kertoa mistä kiikastaa. Oliko lennot ja hotelli "unohtuneet" bookata? Unohtuiko jo hankittujen lentolippujen postitus? Onko hotellin kanssa jotain hämminkiä? Eikö puoli vuotta sitten tehdyt varaukset ole menneet läpi? Onko lentoyhtiön väki mennyt lakkoon?

Oli syy mikä tahansa, salailu ja peittely ovat aina se huonoin vaihtoehto. Kyllä Grouponilla pitäisi olla edes sen verran selkärankaa, että pitäisivät asiakkaat ajantasalla siitä mitä tapahtuu ja mitä he yrittävät tehdä korjatakseen asian.
Juuri tuli tieto Grouponin asiakaspalvelusta että matkat on peruttu ja rahat palautetaan. Ilmeisesti Wow Travel ei sopimuksesta huolimatta ollut hoitanut matkoja ja tämä tuli Grouponillekin täytenä yllätyksenä.

Että kivaa syyslomaa vaan kaikille....
tuliko tieto sähköpostilla/puhelimessa? Meille ei tietoa ole vielä tullut
Soitin asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin. Kovasti olivat pahoillaan. Hyvittävät rahojen palautuksen lisäksi 100e arvosta credittejä Groupon-tilille.
Kovin paljon huonommin ei kyllä asioita voi hoitaa. Lafkan tärkein tiedotusfoorumi on suomi24-keskustelu. Milloinkahan aikovat ilmoittaa henkilökohtaisesti?
Voivat työntää krediittinsä tästä lähtien p.........ä!!!!
Onko joku muu saanut myös saman tiedon? Olen ollut yhteydessä puhelimella tänään grouponille ja lupasivat tänään ilmottaa. En ole kuitenkaan saanut vastausta sähköpostiinkaan.
Olen nyt tätä keskustelua seurannut,olemmeko siis näiden tietojen varassa ja kenelläkään muulla kun "Matkalainenko?"- nimimerkillä ei ole mitään "virallista" tietoa. Haluaisin nyt tietää, onko saatu ihan virallista tietoa asiasta. Minulle tuli vastaus tänään, että heti tiedottavat, kun tietävät grouponilla ja kukaan matkallelähtijä ei ole saanut asiasta sähköpostia ja vain "Matkalainenko?" puhelimitse tämän ilmoituksen? Aika huono asenne tällaista paniikkia tästä nostaa, odotellaan ja sitten, jos on syytä, selvitetään omat oikeutemme ihan oikeasti. Olen siis ostanut matkan myös.
Tai JOs oikeasti tiedät, tosin tämä EI OLE tietääkseni grouponin virallinen tiedotuskanava.
kyllä se nyt peruttiin, ollaan soitettu grouponiin ja lipasivat antaa rahta takaisin ja 200e lisäksi.
Sulleko lupasi kaks egee ja edelliselle soittajalle 100 credittiä???
Ei jumankauta.... etsiskelin tietoja mihin meidän kannattaa pohjoiskyproksella suunnata ja löysin tän keskustelun. Meillä ois ollu sama diili, lähtö viikkoa myöhemmin (19.10) ja lippuja täälläkin jo odotellaan... soitto siis grouponille huomenna. Helvetin hyvää tiedotusta juu. Muistelisin vielä kun keväällä matkan ostin, että niitä oli ostettu lähes sata!

Ps. Tämän piti olla meidän häämatka.
Ja miten voi olla ettei wow travels muka tietäisi asiasta mitään. Sieltähän ne varausvahvistukset ja muut hölötys sähköpostit ovat tulleet.
Te, jotka olette kuulleet, että matka olisi peruttu, niin sanottiinko sieltä grouponilta mitään, että kuinka nopeasti rahat palautuvat tilille? Jos kerran matka ei järjesty niin uutta matkaa sitten vaan mahdollisimman pian, kunhan on rahat, jolla maksaa.. :/
Meille soitettiin loppupäivästä matkan peruuntumisesta ja tarjottiin 100e krediittejä Grouponille. "tietoonvarma" saitko sieltä 200e =D=D=D WtF?!
Rahat myös palautuivat hetimiten paypalin kautta.
Minulle luvattii 100euroa crediitteinä hyvitystä. Kuulemma lahjakortti peruttiin jo tänään ja rahojen pitäisi palautua kortille (maksettu master cardilla) muutaman päivän viiveellä. On kyllä tosi epäreilua jos jotkut saavat 200e hyvitystä ja toiset 100e??? Kyllä tästä matkan peruutuksesta on aiheutunut kuluja paljon enemmän kuin se 100e.
Joo ja tosi reilua, että osalle porukasta vakuutellaan, että matka järjestyy...eikä ilmoiteta lupauksista huolimatta mitään. Niin, miten tässä uskaltaa alkaa varaamaan uutta matkaa..
Joo pääsin läpi puhelunpalveluun ja ilmoittivat että matka on peruttu ja travel ottaa yhteyttä rahojen palauttamisen tiimoilta. Krediittejä en kyselly kun ei kyllä enää kiinnosta kyseisen firman minkäänlaisia palveluita käyttää ja suosittelen myös sanaa levittämään. Jonnii verran v.........a
Tiedättekö onko kyse nyt siis kaikkien viikkojen reissuista? Kun vaihtoehtoja oli monta....veikkaisin, että on. Itse maksoin kanssa luottokortilla, eli rahat pitäisi palautua tilillekö vai miten, kun olen lähes koko summan reissusta jo maksanut?

Siellä on varmaan puhelinlangat kuumana, jokohan uskaltaisi soittaa.
Joo, soitin ja sain tiedon, että matka 12.10-19.10.13 peruttu ja tosiaan hyvityksenä vain jotain 100 kredittiä. En asioi enää kyseisen firman kanssa. Tästä pitäisi ilmoittaa myös tiedotusvälineille ja kuluttajaasiamiehelle. Pitäähän ihmisten saada tietää, että Tämä firma ei ole luotettava.
Sori, meitä kun oli kaksi 4 hengen porukkaa lähdössä nii se oli sitte yhteensä 200e eli 100 per diili :)
Hei te joilla on matka peruuntunut, oletteko löytäneet fiksun hintaista korvaavaa matkaa samalle ajankohdalle?

Täällä tuskaisesti etsiskelen, mutta matkat maksaa hunajaa ja maltaita plus valikoima on suoraan sanottuna surkea...
Mielestäni suurin vastuussa oleva taho on tässä tapauksessa se saksalainen Wow Travel, jolle mielestäni pitäisi monen laittaa palautetta ja myös ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen. Soitin kuluttajaneuvontaan itse tänään aamulla ja sieltä kehotettiin ottamaan yhteyttä ko. keskukseen. Aion laittaa myös Saksaan sähköpostia, joissa vaadin selitystä ja hyvityksiä. Mun ja äitini osalta matkalle lähtö todennäköisesti jää kokonaan väliin koska matkojen hinnat ovat aivan älyttömiä tähän aikaan vuodesta. Että ei tässä hirveen positiivisilla mielin olla..Eikä varmasti osteta enää ainakaan matkoja Grouponin kautta! Tokihan varmaan nuo myönnetyt krediitit tulee käytettyä, mutta en osaa kyllä kenellekään ainakaan matkaa tuon kautta suositella. Vaikka syy olisikin suurimmaksi osaksi Saksan päässä, olisi Grouponin pitäny pitää asiakkaat paremmin ajan tasalla ja pitää muutenkin huoli siitä, että matka onnistuu. Liian myöhäistä toki nyt, mutta..

Niin ja minäki siis soitin tänään Grouponille ja matka tosiaan peruttu mutta syytä eivät osanneet (tai halunneet) sanoa. Hyvitys rahana ei käynyt, ainoastaan krediittejä antoivat ja ne kyllä groupon-tilillä näkyvätkin. Tilinumeroni pyysivät ja sanoivat laittavansa rahat samantien maksuun..Rahoja odotellessa siis..
Hei, tämä on Groupon Suomen asiakaspalvelu. Kiitos palautteestanne, ja suuret pahoittelut kaikille niille, joilla on ollut hankaluuksia oman matkansa kanssa.
Olemme valitettavasti saaneet selville, että WoW Travel lähettää matkadokumentit myöhässä asiakkailleen, ja jotkut asiakkaat eivät ole saanet dokumentteja vielä ollenkaan. Tämä ei vastaa niitä korkeita standardeja, joita Groupon yhteistyökumppaneiltaan vaatii. Sekä Groupon että Groupon-asiakkaat ovat joutuneet pettymään Wow Travelin kanssa. Olemme yrittäneet parhaamme mukaan korjata tapahtunutta, ja kontaktoimme parhaillaan asiakkaita, jotka ovat kauttamme Wow Travelin lahjakortin ostaneet. Suuret pahoittelut, jos et ole jo saanut yhteydenottoamme, yritämme korjata tilanteen mahdollisimman pian!
Groupon Suomi
Jos todella edellisen kirjoittajan kommentti oli Grouponilta, niin luepa tämä..Jos olet koko aloittamani viestiketjun lukenut, olet varmaan huomannut että ihmiset ovat todella pettyneitä sekä teidän että Wow Travelin toimintaan. Ymmärrän, että Saksan suunnalla on isoimmat ongelmat ollu, mutta teidän tehtävänne olisi ollut infota meitä, asiakkaitanne, paremmin. En varmaan tietäisi edelleenkään matkan peruuntumisesta, ellen lukisi tätä viestiketjua. Olen joutunut soittamaan aina teille päin eikä teistä ole kertaakaan kuulunut takaisinpäin mitään. Ymmärrän myös sen, että asia on ehkä saanut teilläkin kiireen aikaiseksi, mutta ei ihmisiä voi pitää epätietoisuudessa näin pitkään. Mielestäni olisi nyt teidän tehtävänne ottaa yhteyttä Wow Traveliin ja vaatia asiakkaillenne hyvityksiä. Pelkät teidän antamanne krediitit eivät tässä kohtaa yksinkertaisesti riitä. Monella meni syysloma pilalle tämän takia, koska matkat ovat tähän sesonkiaikaan äärettömän kalliita. Puoli vuotta kestänyt odotus vaihtui suureen pettymykseen. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Itse aion ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen, mutta mielestäni tämä homma kuuluisi teidän hoitaa. Kiitos ja anteeksi.
Tarkoittaako grouponsuomen viesti, että joidenkin osalta matka on kuitenkin toteutumassa? Aikooko Groupon reklamoida itse tästä esim. Saksan tai Suomen viranomaisten kautta kun kyseessä on kuitenkin selkeä sopimusrikkomus vai vieritetäänkö vastuu Grouponin asiakkaille?
Kautta linjan koko homma on hoidettu luokattoman huonosti. Vastuun pallottelu yritysten välillä on naurettavaa, asiakkaiden informointi surkeaa jne. Korkeat standardit...

Toivon todella, että tiedotusvälineet ja viranomaiset tarttuvat tähän tapaukseen!
Tarkoittaako tuo äskeinen Grouponin kirjoitus siis sitä, että matkat olisi siis kuitenkin tulossa mutta dokumentit vain tulee myöhässä??? Vai mitä ihmettä? Onko Groupon perunut Wow Travelin järjestämät matkat oma-aloitteisesti siksi, että viimetipassa toimitetut matkustusdokumentit eivät vastaa Grouponin "korkeita standardeja"?

Voisiko Grouponin asiakaspalvelu olla pikkaisen suorempi sanoissaan, niin tällainen tavallinen tallukkakin ymmärtää. Asian laita on nyt niin, että olin pakotettu ostamaan huippukalliin äkkilähdön Grouponin reissun tilalle. Ei minua olis haitannut, vaikka olisin saanut Wow Travelin matkaliput vaikka vasta reissuun lähtöä edeltävänä päivänä. Jos vain joku olisi kertonut, että ne ovat tulossa vaikka kestääkin, niin olisin ihan hyvin jaksanut odottaa.

Saisimmeko lisäselvitystä, arvon Groponin asiakaspalvelu? Toteutuuko matkat vai ei? Kirjoititte, että "jotkut eivät ole saaneet dokumenttejaan vielä ollenkaan". Ovatko jotkut sitten puolestaan saaneet????????????
Puolen vuoden odotettu matka muuttui suureksi pettymykseksi. Pahoittelu matkan peruuntumisesta ei todellakaan riitä. Kuka korvaa palkttomaksi ottamani päivän, jota nyt en sitten olisi tarvinnutkaan. Täällä sitä vietetään syysloma vesisateessa vaikka aurinkoloma oli tilattuna. Kaikkeni tulen tekemään, jotta oikeus tapahtuisi. Edelleen kyselen sitä mikä on syynä näiden matkojen peruuntumiseen? Kuka töppäs ja mitä?
Näin yksityisyrittäjän näkökulmasta loma-ajan peruuntuminen tekee todella suuren taloudellisen loven toimintaan; oletusarvoiselta loma-ajaltani saamatta jäävät työtulot vastaavat vähintään varaamaani kahden hengen matkan arvoa, joten matkarahojen palautus ja 100e krediitit Grouponin palveluihin eivät kohtaa lainkaan todellista menetystä! Puhumattakaan edelleen toteutumatta jääneestä lomasta jonka järjestämiseen tuli nähtyä aikaa ja vaivaa korvaamattomissa mittasuhteissa!
"Hei XXXX ja XXXXX,

Kiitos yhteydenotostanne ja pahoitteluni, että vastauksessani kesti.

Kuten olen puhelimessa XXX tietoomme on tullut, että matkanjärjestäjä Wow Travel ei ole toimittanut lippuja lupauksistaan huolimatta teille tai muille matkaan lähtijöille luvatusssa ajassa ja joissain tapauksissa liput ovat jääneet kokonaan saamatta. Tämä ei valitettavasti vastaa meidän odotuksiamme yhteistyökumppanimme toiminnasta.

Tärkein prioriteettimme ovat aina asiakkaamme ja halusimme olla yhteydessä sinuun rajataksemme tilanteen aiheuttamaa harmia mahdollisimman pian. Olemme keskustelleet tilanteesta niinXXXX kuin XXXXX kanssa puhelimitse ja soitan mielelläni myös sinulle XXXXX jos näin toivot.

Haluaisin tarjota teille rahojenne palautusta matkasta, sillä valitettavasti emme pystyneet parhaista yrityksistämme huolimatta järjestämään korvaavaa matkaa. Olemme hyvin pahoillamme mielipahasta joka tästä aiheutuu, mutta haluaisimme tarjota tätä vaihtoehtoa mielummin nyt kuin odottaa enää pidempään. Lisäkorvauksena haluaisimme tarjota XXX asiakastilille XXXX Groupon krediitteja matkustavaa henkilöä kohden eli yhteensä 200€ Groupon-krediitteinä. Krediitit lisään kahdessa osassa 140€ tänään ja 60€ huomenna, valitettavasti järjestelmässämme olevan rajoituksen johdosta en voi lisätä koko summaa yhdellä kertaa.

Kuten XXXX jo puhelimessa kerroin, palautus on käsitelty suoraan maksussa käytetylle luottokortille meidän puolestamme tänään ja näin ollen sen tulisi näkyä luottotiliotteessa viimeistään ensi maanantainan aikana.

Otamme tämän tilanteen hyvin vakavasti ja tunnemme niin itsemme kuin asiakkaamme petetyiksi Wow Travelin toimesta. Mikäli teillä on kysyttävää, pyrin vastaamaan kaikkeen parhaani mukaan. Saatte minut kiinni parhaiten tähän sähköpostiviestiin vastaamalla.

Parhain terveisin,

XXXXXX
Customer Service Manager
info@groupon.fi"

Ylläoleva on suora lainaus ja ensimmäinen Grouponilta saatu kirjallinen ilmoitus matkamme peruuntumisesta, tämä ilmoitus tuli sähköpostitse 9.10. klo 16.50. Siis kolme päivää ennen matkan alkua. Puhelimitse saimme tiedon peruuntumisesta 8.10. illalla, tätä oli edeltänyt lukuisat soitot Grouponille 2.10. lähtien ja vastauksena aina sama kaava: "olemme pahoillamme, emme ole saaneet lippuja vielä WOW-travelilta, selvitämme asiaa, otamme yhteyttä pikimmiten". Eikö Grouponilla todellakaan ole mitään vastuuta tässä asiassa?
Minä en ole saanut tuollaista sähköpostia ollenkaan. Tieto peruuntumisesta tuli, kun soitin itse Grouponin asiakaspalveluun ja tivasin asiaa.
Hassua. Minä myös soitin keskiviikkona n klo 16 (asiakaspalvelu auki klo 18 asti), sanoivat että ottavat minuun yhteyttä mahd. Pian. Soittivat torstaina n. Klo 16.30 ja ilmoittivat matkan peruuntumisesta (meillä lähtö oli vasta 19.10). Sitten sanoi, että to illan aikana kaikki asiakkaat saavat vielä sähköisen yhteydenoton asiasta, myös minä, vaikka sain puhelunkin. Ja sain siis myös spostin. Asiakaspalvelija joka soitti, oli erittäin ystävällinen.

Myö otettiin nyt sit äkkilähtö Rodokselle, että silleen.... rahapalautus toiv. tiistaihin mennessä tilillä.
Ottakaa yhteyttä EU:n kuluttajavirastoon ja vaatikaa korvauksia saksalaiselta yhtiöltä ja groupponlta, niin me olemme tehneet. Tai siin käytänössä tyttäreni on tehnyt. Toivomme saavamme edes jotakin hyvitystä tapahtuneen johdosta.
Mekin saimme s.postina matkan peruuntumis viestin 2 viikkoa ennen lähtöä Turkin Alanyaa. Lähtö olisi ollut la 26.10.2013. S.postissa luvataan parin päivän päästä uusi viesti liittyen rahan palautukseen. EIPÄ SITÄ OLE VIELÄKÄÄN TULLUT ja vaikka minä olen lähettänyt sinne uutta tiedustelua, vastauksia ei enää tule :( Toimeilaina ihmisinä ryhdyimme heti toimeen peruutus viestin saatuamme ja saimme varattua Turkin Alanyaan uudet matkat Deturilta. Toki jouduimme niistä maksamaan aika paljon enemmän kuin mitä tämä diili tarjoua oli. Pääasia, että pääsemme matkaan ja samoilla päivillä ja lentokenntäkin ko matkalle on 400km lähempänä meitä.
12.10.-19.10.13 matkasta en ole saanut vielä rahoja takaisin. Onko joku muu saanut?
Minä sain palautusrahat kyseisen ajankohdan matkalta viime viikon ke tai to. Oletko antanut tilinumerosi Grouponille? Jos olet eikä rahoja vieläkään kuulu, suosittelen as.palveluun soittamista.
 /   /  /  /  / Groupon-diilillä Kyprokselle 12.-19.10.2013

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta