Ilmaiset alushousut MMBG puhelinmyynnistä, huijausta?

mariitta2

Sain puhelun MMBG AB nimisestä yrityksestä, ja lupasivat lähettää minulle ilmaiset alushousut. Alushousut piti olla kokeilu ja sen jälkeen tilaus jatkuu maksullisena. Tilasin housut ja ajattelin lopettaa tilauksen saatuani näytteen, mutta nyt laskussa ei ole mitään tietoa, miten tilauksen voi perua. Puhelinnumerosta ei vastata lainkaan, nettisivuja tai sähköpostiosoitetta ei ole. Etanapostin osoite menee Hollantiin, mutta toimipisteen osoite on Sveitsissä.
Onko kenelläkään kokemuksia firmasta? Onko mulla pian postilaatikko täynnä alkkareita ja laskuja ja perintäfirma perässä...

303

13021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi juku

      Kyllä nämä puhelinmyynnit ovat sitten järkyttäviä asiakkaan näkökulmasta.
      Toivottavasti joku osaa neuvoa sinua, mistä saat tietoa tuon asian selvittämiseen.

    • Mietittävä etukäteen

      Ilmaista ei ole! Jokainen "ilmaistarjous" sisältää jonkin jujun jolla firma ottaa rahansa pois asiakkaalta. Tässä se näyttäisi olevan pakkomyynti.

      Kun joku yrittää myydä minulle jotain "ilmaista", tiukkaan heti mitä se edellyttää jatkossa. Jos siihen liittyy jotain tuollaisia jatkotoimituksia tai lehtien kyseessäollen jatkotilausta, kieltäydyn ja suljen puhelimen.

    • mariitta2

      Olen aikaisemmin saanut postikulujen hinnalla ensimmäisen tuotteen ilmaiseksi, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tilauksen on voinut peruuttaa paketissa tulleiden tietojen perusteella.
      Tässä olisi pitänyt tajuta, että kun ei edes postimaksua tule.. Laskussa lukee vain, että tilaus peruutettava viimeistään 9.9. mennessä, mutta puhelinnumerosta ei vastata. Yleensä kun soittaa asiakaspalveluun, musiikin välissä aina silloin tällöin muistutetaan, että "vielä hetki" tms. tässä ei soi kuin huono hissimusiikki. Kertokaa jos kokemuksia vastaavasta. Poliisille vai kuluttaja-asiamiehelle vai kenen puheille tässä olisi mentävä, jos laskuja alkaa tulla.
      Sama firma on lähetelly pillereitä joillekin..

      • MAIKU1

        kIRJOITIN KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE, JA SIELTÄ OPASTETTIIN HYVIN.
        mutta, YKSI HYVÄ TAPA ON , että ei avaa pakettia eikä irroita laskua !!!!!!!
        vie postiin, ja laittaa palautteena lähettäjälle !!!! ja pyytää postista tositteen että on palauttanut lähetyksen !!!! kirja kerhossa tämä toimi hyvin; se palautettiin asiakas palautteena.....


      • Benediction1234

        ei toimi! kokeiltu o. laitoin tohon vitun kusetus firmaa soittoa ja erillisen viestin niin en saa niistäkää hyvitystä mitkä oon palauttanau, soitto meni läpi ihme ja kyllä mut vissiin tuli 7 minuuttia maksaan jotai 45 e....


      • Laki_muuttunut
        MAIKU1 kirjoitti:

        kIRJOITIN KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE, JA SIELTÄ OPASTETTIIN HYVIN.
        mutta, YKSI HYVÄ TAPA ON , että ei avaa pakettia eikä irroita laskua !!!!!!!
        vie postiin, ja laittaa palautteena lähettäjälle !!!! ja pyytää postista tositteen että on palauttanut lähetyksen !!!! kirja kerhossa tämä toimi hyvin; se palautettiin asiakas palautteena.....

        Nykyisin ei tuollainen suora palautus ole enää sallittua. Postimyynnissä palautuksesta pitää ilmoittaa erikseen myyjälle vaikkapa sähköpostilla.
        Kaikkilla myyjillä ei ole sopimusta postin kanssa asiakaspalautuksista jolloin palauttajan on maksettava tarvittavat postimaksut ja tietenkin tiedettävä palautusosoite.


      • LaaksoK

        Tervehdys! Otin itsekkin boxerit ja sukat. Kauan papereita zoomaillen löysin vihdoinkin nettiosotteen missä tilauksen voi peruutta 2 viikkoa ensimmäisen paketin saapumisesta. Osoite on www.mmbg.ch ei löydy googlella...Kysyy vain asiakasnumeron ja postiosoitteen. Jos et ole kirjoittanut postinumeroa, vaan pelkän asiakasnumeron, mikä tulee paketin papereiden mukana, sivusto ilmoittaa "Viallinen Asiakasnumero" joten lisätkää postinumero! Sitten täytin lomakkeen, että irtisanon sopimuksen. Sain "käsitellään" sähköpostin ilmoituksestani, mutta kirjoitin vasta juuri irtisanomisen. HOX! Muistakaa jos ollette ottaneet sukat ja boxerit, molemmilla on oma asiakasnumero ja tilaus on toistaiseksi voimassa! JOTEN tehkää peruutus 2 kertaan, molemmista!


      • Vicke
        LaaksoK kirjoitti:

        Tervehdys! Otin itsekkin boxerit ja sukat. Kauan papereita zoomaillen löysin vihdoinkin nettiosotteen missä tilauksen voi peruutta 2 viikkoa ensimmäisen paketin saapumisesta. Osoite on www.mmbg.ch ei löydy googlella...Kysyy vain asiakasnumeron ja postiosoitteen. Jos et ole kirjoittanut postinumeroa, vaan pelkän asiakasnumeron, mikä tulee paketin papereiden mukana, sivusto ilmoittaa "Viallinen Asiakasnumero" joten lisätkää postinumero! Sitten täytin lomakkeen, että irtisanon sopimuksen. Sain "käsitellään" sähköpostin ilmoituksestani, mutta kirjoitin vasta juuri irtisanomisen. HOX! Muistakaa jos ollette ottaneet sukat ja boxerit, molemmilla on oma asiakasnumero ja tilaus on toistaiseksi voimassa! JOTEN tehkää peruutus 2 kertaan, molemmista!

        Mulla ei edes lue asiaksnumeroa tai mitään???! Art. No? Mistä löysit sen numero?


    • Minulla sama ongelma, haluis perua mutta ei mitään tietoa miten!?

      • Saijamaaria

        Itse sain peruttua ja irtisanottua tilauksen sekä jäsenyyden soittamalla laskussa olevaan puhelinnumeroon. Vastasivat lähes heti ja homma hoitui nopeasti.


      • mariita2
        Saijamaaria kirjoitti:

        Itse sain peruttua ja irtisanottua tilauksen sekä jäsenyyden soittamalla laskussa olevaan puhelinnumeroon. Vastasivat lähes heti ja homma hoitui nopeasti.

        Kiitos tiedosta, täytyypä yrittää uudelleen paremmalla onnella. Ehkä nyt opin, ettei kannata tilata mitään puhelinmyynnistä.


      • perus2

        Samoin minulla, minä onneton haksahdin tilaa ilmaiset sekä miesten että naisten alushousut.Naistenalushousut eivät ole vyötärömallia, jota puhelimessa luvattiin minun sitä ehdottomasti vaatiessani,ja miesten housut ovat normaalia xxl suuremmat.


      • Kouvola

        Soitin 9.7.2015 Precious Underwear -tuotteiden lähettäjälle ja ilmoitin, että olen heti ensimmäisen lähetyksen saatuani perunut jatkolähetykset. Sukat ja housut olivatkin eri asiakasnumerolla, eli olin perunut vain toisen 8.6. Peruutuspuhelustani siis löytyi merkintä toisen tuotteen osalta. Puhelimessa ollut henkilö oli kuitenkin niin armelias, että saan pitää 5 paria housuja eikä laskuakaan tarvitse maksaa! Kiitos Jeesus!


    • laku1061

      Sain itsekin puhelun MMBGstä ja ilmaiset alushousut mutta malli ei ollut hyvä, joten soitin ja peruin asiakkuuteni. Laskussa oli asiakaspalvelunro johon soitin ja siihen vastasi ystävällinen nuori nainen (suomenkielinen) jolle selitin asiani ja hän pyysi asikasnumeroni ja sanoii että peruutus on sillä selvä.

      • mariitta2

        Mullekaan ne ei ollu hyvän malliset. Yritin soittaa ja perua asiakkuuteni, mutta annoin ilmeisesti liian helpposti perikisi. Hyvä tietää, että sinne pääsee kyllä puhelimella.


      • mariitta2 kirjoitti:

        Mullekaan ne ei ollu hyvän malliset. Yritin soittaa ja perua asiakkuuteni, mutta annoin ilmeisesti liian helpposti perikisi. Hyvä tietää, että sinne pääsee kyllä puhelimella.

        Tänään soitettu ja peruttu tilaus.Mielellään olisivat toimittaneet seuraavan kerran vaikka ensi kesänä. Saa nähdä onnistuiko peruutus?


      • rol2
        peke02 kirjoitti:

        Tänään soitettu ja peruttu tilaus.Mielellään olisivat toimittaneet seuraavan kerran vaikka ensi kesänä. Saa nähdä onnistuiko peruutus?

        Samoin juuri soitin ja jonotusaika oli max 10 sekunttia. Yritti erilaisella toimitusvälillä tuotteita tarjota, mutta ei inttänyt vastaan kun ilmoitin tilauksen päättäväni.


      • mariit2
        rol2 kirjoitti:

        Samoin juuri soitin ja jonotusaika oli max 10 sekunttia. Yritti erilaisella toimitusvälillä tuotteita tarjota, mutta ei inttänyt vastaan kun ilmoitin tilauksen päättäväni.

        Toivottavasti mäkin onnistun perumaan tilauksen.


      • Kusetettu rankasti
        rol2 kirjoitti:

        Samoin juuri soitin ja jonotusaika oli max 10 sekunttia. Yritti erilaisella toimitusvälillä tuotteita tarjota, mutta ei inttänyt vastaan kun ilmoitin tilauksen päättäväni.

        Soittoon vastatiin yli tunnin yhtämittaisen soiton jälkeen. Yhteystietoja myy kuulemma fonegta heille, asiakkaa
        lle tarjotaan ilmaista lähetystä mutta mukana on Postikulut, Seuraava lähetys maksaa 31,90 jotain jauheita ,meikkejä tms:ta


    • Tuossapa äsken sinne soittelin,ehkä 5 minuuttia jouduin odottelemaan. Tarjoili vielä kaksi kertaa vuodessa pakettia ja lupasi myös halvemmalla mutta ymmärsi kyllä yskän kun ilmoitin asiani. :)

      • Rankasti kusetettu

        Tuskin pitää paikkaansa, minä palautan Postiin kaikki heidän kirjeensä mutta silti tulee lähetyksiä jatkuvasti.


    • mariitta2

      Sain myös eilen uuden lähetyksen ja saman tien soitin ja peruin .Nyt onnistuin perumaan ja systeemi oli aivan erilainen kun eka kerralla. Sain väliaikatietoja jossa kerrottiin olevan ruuhkaa. Tuli hyvä fiilis kun huomasin etten ole tullut huijatuksi.

    • soosoo2

      Puhelinmyyntifirma mmbg ag, varokaa tätä!

      Ajattelin tuoda tietoon kyseisestä firmasta.. Sain kolmisen kk sitten oudon litteän pahvipakkauksen postin mukana, jonka päällä luki "primaliva" ja kirjekuori liimattu päälle. Arvasin heti, että kyseessä on jokin pilleritoimitus (joskus vuosia sitten tilasin omega3 kapseleita jotka tuli samanlaisessa paketissa), mutta kummastelin sitä kun en muistanu tällä kertaa tilanneeni mitään. Paketti unohtui muutamaksi päiväksi, ja kun avasin kirjekuoren, siellä oli lasku (ilman summaa) ja ehdot että mikäli en halua ilmaispaketin jälkeen enää uusia, MAKSULLISIA paketteja, mun tulee peruuttaa tilaus itse tietyn ajan sisällä (peruutuspuheluthan maksavat). Paketissa oli siis omenaviinietikka-kromi kapseleita. En noteerannut kirjettä miksikään, koska mullahan ei ole velvollisuus peruutella omaan kustannukseeni mitään mitä en edes tilannut ole.

      Nyt tuon paketin jälkeen olen saanut kaksi maksullista pakettia kyseisiä tabuja, ja päätin ottaa puhelun firmaan --> enhän silti halunnut alkaa saada perintätoimistosta kirjeitä kun en maksa.. Kerroin asiakaspalvelijalle etten muista tilanneeni mitään tuollaisia, kun en ole noista ollut edes koskaan kiinnostunut, ja että tämä on nyt silkkaa huijausta ja rahastusta. Myyjä kertoi hyvin itsevarmasti että tämä ei ole mitään rahastusta, ja että heillä on täällä tilausäänitteet kyllä tallella tuosta hetkestä kun kapselit olen tilannut! Sanoin että no annappa kuulua tuo äänite mullekin --> "ei onnistu, minulla ei ole oikeuksia kuunteluttaa puhelutallenteita asiakkailla". Eli mulla ei ollut oikeuksia kuulla omaa tilausvahvistustani!! Myyjä kertoi, että hän voi ITSE sen kuunnella, ja soittaa mulle saman päivän aikana kun on sen tehnyt. Juu, helppohan se on sitten sanoa että kyllä sä olet tuotteen tilannut... Puhelu päättyi.

      Soitin saman tien varmuudeksi kuluttajaneuvontaan ja kerroin asiani. Sieltä sanottiin että firma oli velvollinen todistamaan mulle itselleni että tilaus on tehty, pelkkä sanominen ei riitä. Otin MMBG:lle uuden puhelun ja sanoin mitä mieltä kuluttajaneuvonnasta oltiin. Ok, he sanoivat että soittavat kyllä takaisin. No sitä puheluapa ei samana päivänä kuulunutkaan, jouduin soitella seur päivänä taas itse. Äänite on kuulemma saatu heidän käsiin vasta sillä hetkellä, ja myyjä kyllä soittaa mulle. Kappas, puhelimeni soi myöhemmin iltapäivällä ja sieltä myyjä SELITTÄÄ JA VALEHTELEE että kyllä se nyt niin on että omppu-kapselit on laitettu tulemaan mulle jonkun vanhan tilaukseni perusteella (ruusujuurikapseleita, mitä en muuten myöskään ole koskaan tilannut enkä edes saanut ), eikä hänen kuuntelemastaan äänitteestä saanut oikein edes selvää, joten voin unohtaa nuo laskut ja he mitätöivät ne, eikä mun tarvi edes palauttaa tuotteita.

      Että ei se kuluttajaviraston kanssa takkuaminen sitten kiinnostanutkaan.. Voi hyvää päivää, kaikella lailla siis yrittävät rahastaa!!! Eli varokaa, ja ottakaa ihmeessä kuluttajaneuvontaan yhteyttä jos samankaltaisia outoja paketteja ilmestyy! Tuli mieleen kuinkahan montaa esim vanhusta tällälailla yritetään huijata?

      • nassu1

        Varmaan tosi monia vanhuksia on huijattu. Esimerkkinä äitini 90 v. altzheimeriä sairastava. Ihmettili sitten kun postissa tuli strigit. Sain peruutua tilauksen, mutta katsotaan kuinka käy :)


      • just sayin

        Eihän tuossa asiakaspalvelija ole mitään sinulle valehdellut, hän kuunteli äänikuitin ja totesi että se on sen verran epäselvä että hän mitätöi laskut. Kuluttajavirastoilla uhkailu ei tätä firmaa kiinnosta tasan yhtään, eli ei ole siitä kiinni.


      • Alli 1
        nassu1 kirjoitti:

        Varmaan tosi monia vanhuksia on huijattu. Esimerkkinä äitini 90 v. altzheimeriä sairastava. Ihmettili sitten kun postissa tuli strigit. Sain peruutua tilauksen, mutta katsotaan kuinka käy :)

        Juu.. rupeen perumaan 83 vuotiaan isäni bamboo housuja. Eihän nuihin mahu vaippojakaan, koska nekin on kohta arkipäivää. Mihin tämä maailma menee. Tulee huijarifirmaa ja useita eri huijaushaaraketta lisää. Puhelinliikenteelläkin tienaavat.Petos on poikaa sille joka sen osaa. Kamalaa maailmaa.


      • Puh.nro salaiseksi
        Alli 1 kirjoitti:

        Juu.. rupeen perumaan 83 vuotiaan isäni bamboo housuja. Eihän nuihin mahu vaippojakaan, koska nekin on kohta arkipäivää. Mihin tämä maailma menee. Tulee huijarifirmaa ja useita eri huijaushaaraketta lisää. Puhelinliikenteelläkin tienaavat.Petos on poikaa sille joka sen osaa. Kamalaa maailmaa.

        Dementoituneet vanhukset ovat parasta saalista huijarimyyjille. Voittoja tulee valtavasti kun kaikilla omaiset eivät seuraa mihin vanhuksen rahat häviää.


      • Vanhaa uhkailtu

        Minulle on tullut vuoden ajan alushousuja , pillereitä meikkejä Ym:ta Tämä Hollantilainen firma MMBG AB PO BOX 66,1620 AB HOORN THE NEDERLANS on pelkkä huijjari, tein juuri Vantaan Polisille Rikosilmoituksen SYY: Firma vaatii ja uhkailee perinnällä siis laiton uhkaus. Soitin tälle huijjarille että vien seuraavat lähetykset Poliisin haltuun koska Postin kautta palautetuista tulee lasku 31,90, vanhalle miehelle hirveä koettelumus


    • metuska1

      Tosi hämärä firma. Minä onnistuin saamaan yhteyttä puhelimitse ja sain peruutettua tilauksen. Koeta vaan soittaa useamman kerran niin varmaan onnistut!

      • Lämsä

        Mä soitin siihen laskussa olevaan asiakaspalvelunumeroon ja sain tiedotuksen, että valitsemanne numero ei ole käytössä. Sama on tullut joka helvetin kerralla, joten se siitä. Laskussa on asiakasnumero, muttei nettitunnusta, joten sitä kauttakaan ei pääse perumaan jäsenyyttä. Seuraava instanssi onkin sitten kuluttajasuoja-asiamies. Olen päättänyt, että laskua en maksa, jos en voi missään perua seuraavaa lähetystä ja/tai jäsenyyttä. Saa nähdä kuinka monta pakettia postaavat, kun eivät saa maksua entisistäkään.


      • eikku8
        Lämsä kirjoitti:

        Mä soitin siihen laskussa olevaan asiakaspalvelunumeroon ja sain tiedotuksen, että valitsemanne numero ei ole käytössä. Sama on tullut joka helvetin kerralla, joten se siitä. Laskussa on asiakasnumero, muttei nettitunnusta, joten sitä kauttakaan ei pääse perumaan jäsenyyttä. Seuraava instanssi onkin sitten kuluttajasuoja-asiamies. Olen päättänyt, että laskua en maksa, jos en voi missään perua seuraavaa lähetystä ja/tai jäsenyyttä. Saa nähdä kuinka monta pakettia postaavat, kun eivät saa maksua entisistäkään.

        Sain tänään housupaketin ja soitin heti asiakaspalveluun, ja ihme kumma siellä vastattiin melko äkisti. Peruin ja siellä ystävällinen nainen sanoi että haluatko että perutaan nämä miestenkin housut samalla kertaa. "vaikkei niitä oo tullutkaan." pääset paljon vähemmällä vaivalla kun yrität vielä muutaman kerran soittaa.!


      • Pöhköpää
        eikku8 kirjoitti:

        Sain tänään housupaketin ja soitin heti asiakaspalveluun, ja ihme kumma siellä vastattiin melko äkisti. Peruin ja siellä ystävällinen nainen sanoi että haluatko että perutaan nämä miestenkin housut samalla kertaa. "vaikkei niitä oo tullutkaan." pääset paljon vähemmällä vaivalla kun yrität vielä muutaman kerran soittaa.!

        Voisitko antaa numeron, johon soitit ? :)
        Mulla tohon mun numeroon ei kyllä vastaile kukaan ja ties kuinka paljon tän hissimusiikin kuuntelukin maksaa.. :s


      • Höynäytettykö
        Pöhköpää kirjoitti:

        Voisitko antaa numeron, johon soitit ? :)
        Mulla tohon mun numeroon ei kyllä vastaile kukaan ja ties kuinka paljon tän hissimusiikin kuuntelukin maksaa.. :s

        Tuli just paketti, jossa oli kahdet housut.
        Numero, johon voi soittaa on 09-3158 5600.
        Toistaiseksi sieltä on vain pahoiteltu ruuhkaa!
        Laitoin peruutuksen tekstiviestinä, jotta jää näyttöä.
        Lähetin sen tekstiviestin sitten itselleni sähköpostina, ja printtasin sen, jolloin jäi jotain "mustaa valkoiselle, jos tarvetta ilmenee.


      • Turha temppu
        Höynäytettykö kirjoitti:

        Tuli just paketti, jossa oli kahdet housut.
        Numero, johon voi soittaa on 09-3158 5600.
        Toistaiseksi sieltä on vain pahoiteltu ruuhkaa!
        Laitoin peruutuksen tekstiviestinä, jotta jää näyttöä.
        Lähetin sen tekstiviestin sitten itselleni sähköpostina, ja printtasin sen, jolloin jäi jotain "mustaa valkoiselle, jos tarvetta ilmenee.

        Lankanumeroon lähetetty tekstiviesti menee "mustaan aukkoon" eikä löydä koskaan perille (mainittu numero näyttää olevan lankanumero).


      • lipsdick
        Turha temppu kirjoitti:

        Lankanumeroon lähetetty tekstiviesti menee "mustaan aukkoon" eikä löydä koskaan perille (mainittu numero näyttää olevan lankanumero).

        Ei ole, se on skypenumero.


      • Narahtavat
        Höynäytettykö kirjoitti:

        Tuli just paketti, jossa oli kahdet housut.
        Numero, johon voi soittaa on 09-3158 5600.
        Toistaiseksi sieltä on vain pahoiteltu ruuhkaa!
        Laitoin peruutuksen tekstiviestinä, jotta jää näyttöä.
        Lähetin sen tekstiviestin sitten itselleni sähköpostina, ja printtasin sen, jolloin jäi jotain "mustaa valkoiselle, jos tarvetta ilmenee.

        Ei lankapuhelimeen voi jättää tekstiviestejä. FONECTA myy osoitteita ja yhteistietoja josta vain lähettävät ja kun soitat ilmoittavat että heillä on nauhoitus, kun ilmoitin vastaajalle että nauhoitan puhelun sanoi että se on laitonta hän ei suostu, saa nähdä mitä Poliisi tekee haastaako käräjille tämän MMBG yhtiön jos ovat tehneet väärennetyn tilaus nauhoituksen narahtavat ja vaadin ehdotonta tuomiota.


    • rss1

      Kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajasuojeluun. Antavat ohjeita.

    • Noniinjoo

      Minullekin soittelivat tuossa jokin aika sitten kyseisestä firmasta, hyväksyin paketin ja ymmärsin ohjeistuksen eli ajattelin kaiken olevan kunnossa. Nyt olen jo jonkin aikaa odotellut pakettia, mutta eipä ole kuulunut. Voisiko joku laittaa tänne sen puhelinnumeron? Pakkohan sinne on rimpautella, ettei kohta ole tilaamiini alushousuihin pukeutunut velkakiskuri oven takana koputtelemassa.

      • helpotus

        Täälläkin odoteltiin noin 3 viikkoa mutta tänään tippui laatikosta. Ehdin jo pelätä että nyt menee luottotiedot ja ulosottovirastolta alkaa paukkua kirjeitä maksamattomasta laskusta joka on ilmaisista alushousuista :D mutta läpi päästiin puhelinnumerosta 17 minuutin odottelun jälkeen ja sain tilauksen peruttua ilman mitään ongelmia.


      • Rikosilmoitus

        MMBG AB PO BOX 66,1620 AB HOOM yhtiön PUH:09.31585600 yli tunnin oli puhelin päällä joten kallista on rikosten ehkäisy.


    • Itkusirkka

      Tuolta tulee sitte böksyjä peruutuksen jälkeenkin. Kannattaa laittaa mailia [email protected]

      Saa kirjoittaa ihan suomeksi. Westerfield International tuntuu olevan ko. huijauksen takana.

      • Itkusirkka

        Niin joo, ja en nyt takaa että tuolta vastataan, joten kannattaa soittaa, jos ei kuulu varmistusta :)


      • Ganja

        Aivan perseestä koko firma. Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiosoitteeseenkaa saa vastausta. Laitoin niin vihaisen meilin sinne menemään ja todellakin viimeinen kerta kun KUKAAN puhelinmyyjä saa kanssani edes suunvuoroa... Aivan tuohtunut koko asiasta! Valistakaa porukoita vaikka facessa olemaan vastamaatta tällaiseen kusetukseen lainkaan..


      • Jymäytetty

        Sähköposti tuli takaisin eli tuolla sähköpostiosoitteella ei peruutus onnistu.
        Puhelimessa on ruuhkaa - kaikkeen sitä pitää sotkeutua. Olkaa te muut viisaampia.


    • jaiks2

      mullakin sama homma että tilasin tän paketin muttei ole sitä sen koommin kuulunu mistään!! puhelin numeroa vaan kehiin niin voi soittaa sinne!

      • Höynäytetty

        Sama täällä, soitti nainen ja hyväksyin paketin. Kolme viikkoa kulunut, ei ole pakettia kuulunut ja lukemani jälkeen olen siitä oikeastaan iloinen! Toivottavasti ei kuulukaan!
        Mutta laittakaa ihmeessä se toimiva puhelin numero jos paketti saapuu, en todellakaan halua maksella alushousuista joka viikko jos tilausta ei saa peruttua!


    • janita3

      Kiikuta takaisin postiin avaamatta ja käske lähettää takaisin. Niin tein itse ja kyllä ne sitten lopettaa sen lähettämisen. Pieni hetki siinä tietysti menee kun saat käydä viemässä niitä pois mutta sitten se loppuu. Ja jos ei ole palautus sopimusta firmalla, niin sano että tuli väärään osoitteeseen ja sen perusteella palautetaan.

    • Pöhköpää

      Minäkin menin hölmönä suostumaan tähän ja heti suostuttuani googlasin firman ja huomasin näitä keskusteluja täällä.
      Nyt sitten tuli postissa paketti ja laskun mukana asiakaspalvelunumero, johon yritin kahteen kertaan soittaa (1. kerralla 3min ja toisella 5min) ilman vastausta.
      Nyt laitoin vielä emailia [email protected] osoitteeseen ja odottelen vastausta.
      Ahdistavaa tällänen huijailu. Kai sitä täytyy itsekin ottaa yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen, jos ei ala vastauksia kuulumaan... :(

      • mummo2

        KIITOS TÄSTÄ
        sain eilen kaksi pakettia, toisessa miesten, toisessa naisten alushousut ja huomasin, että ei ole muuta kuin 09alkuinen puhelinnumero, että ei kun googlettamaan. Laitoin eilen illalla perumissähköpostin yllä olevaan osoitteeseen ja pyysin vahvistusta sähöpostitse. Se tuli tänään n 24 tuntia omasta viestistäni. Eikä tarvitse maksaa mahdollista maksullista puhelinjonottamista!


      • Hanna p
        mummo2 kirjoitti:

        KIITOS TÄSTÄ
        sain eilen kaksi pakettia, toisessa miesten, toisessa naisten alushousut ja huomasin, että ei ole muuta kuin 09alkuinen puhelinnumero, että ei kun googlettamaan. Laitoin eilen illalla perumissähköpostin yllä olevaan osoitteeseen ja pyysin vahvistusta sähöpostitse. Se tuli tänään n 24 tuntia omasta viestistäni. Eikä tarvitse maksaa mahdollista maksullista puhelinjonottamista!

        Sama juttu, ei tarvinnut lähteä soittelemaan kun pyysin vain irtisanomaan asiakasnumeron ja lopettamaan tilauksen. Loppuun kannattaa tosiaan pyytää varmistus että tilaus on peruttu, niin on mustaa valkoisella. Itselleni tuli varmistus tänään aamulla, lähetin sinne postia eilen illalla.


      • ei enää

        Halusin itsekin perua ja yritin soittaa tuohon palvelunumeroon useinkin ja pitkään, mutta jonossa olin ikuisesti .... löysin sitten tuon sähköpostiosoitteen [email protected] , johon ilmoitin asiakasnumeron kera haluni lopettaa tilauksen. Seuraavana päivänä tuli vastaus (Mialta ), että tilaus on peruttu, eli minun osaltani asia on ok ...... toivottavasti !


      • YJT

        Tilasin taannoin bambuboksereita, koska olen tilannut aikaisemmin Westerwieldiltä jotain ja homma on toiminut ihan OK. Lisäksi minulla on bambusukkia ja paitoja, joten ajattelin että bokseritkin olisivat hyvät päällä. Olivathan ne, mutta eivät kestä juuri mitään.

        Yritin soittaa palvelunumeroon, mutta en päässyt läpi. Sitten laitoin sähköpostia tuohon em. sähköpostiosoitteeseen ([email protected]) suomenkielisen sähköpostin jossa ilmoitin tilauksen lopettamisesta. Laitoin tilausnumeron ja osoitteeni sähköpostiin, ja pyysin kuittausta. Alle tunnissa sain vahvistuksen, että tilaus on irtisanottu.


    • Pöhköpää

      Niin ja minulla oli lapussa tällänen puhelinnumero:
      09-3158 5600
      mutta minulle tuosta numerosta ei siis vastattu..
      Lähettelin sähköpostia kaikenmaailman email-osoitteisiin, mitä suinkin netistä hakemalla löysin..

    • mökö

      Sain tänään n. 5viikon odottelun jälkeen kyseiset ilmaiset pikkupökät ja aloin soittelemaan, ettei tarvi jatkossa lähettää. No...muutaman minuutin odotuksen jälkeen tyttö vastasi ja sanoi peruutuksen olevan kunnossa. Pyysin kuitenkin s-posti osoitetta, että voin tehdä peruutuksen kirjallisena...enpä saanut! Tytteli kyllä vakuutti asian olevan sillä selvä, mutta vähän epäilen...no katsotaan miten käy.

      • Pöhköpää

        Moi hei voisitko säkin sanoo millaseen numeroon soitit ? :)
        jos vaikka mullekin sieltä vastaisivat...


      • Milat

        Menin myös tilaamaan nämä ilmaiset alushousut ja sukat, siitä on nyt 4-5 viikkoa eikä ole vielä pakettia tullut.


      • TuleeKyllä
        Milat kirjoitti:

        Menin myös tilaamaan nämä ilmaiset alushousut ja sukat, siitä on nyt 4-5 viikkoa eikä ole vielä pakettia tullut.

        Kyllä se tulee, etkä pääse firmasta helpolla eroon. Minäkin jouduin odottamaan pakettia yli kuukauden.


    • Pöhköpää

      Voisiko joku ystävällinen laittaa tänne numeron, josta on vastattu?
      Haluaisin päästä tästä riesasta mahdollisimman nopeasti..

    • Shittiä

      Olen kanssa puoli tuntia yrittänyt soittaa ja perua, mutta ei vastausta. Kiitos tuosta sähköpostiosoitteesta, laitoin menemään postia. Ihan syvältä tämä, ei koskaan ennen tällaista törkyä ole ollut, ettei voi perua! =%¤##¤#¤&%"@@@!!

      • kaija 30

        Hei voitko kertoa mikä se sähköpostiosoite oli kun paketin papereissa ei löytynyt minkäänlaista osoitetta?
        terv kaija


      • taru4
        kaija 30 kirjoitti:

        Hei voitko kertoa mikä se sähköpostiosoite oli kun paketin papereissa ei löytynyt minkäänlaista osoitetta?
        terv kaija

        Sähköpostiosoitteet on täysin bluffia. Ei kannata edes yrittää. Ei heillä ole sellaista. Syynkin tietää. Peruutus olis liian helppoa. Puhelinyhteyksillä, johon he eivät edes vastaa ,keräävät rahat. Tuskin nämä housu ym. bisnekset mitään tuottaa, kun ilmaisten lähetysten jälkeen jokainen haluaa perua.


      • Humpuukimaakarit
        taru4 kirjoitti:

        Sähköpostiosoitteet on täysin bluffia. Ei kannata edes yrittää. Ei heillä ole sellaista. Syynkin tietää. Peruutus olis liian helppoa. Puhelinyhteyksillä, johon he eivät edes vastaa ,keräävät rahat. Tuskin nämä housu ym. bisnekset mitään tuottaa, kun ilmaisten lähetysten jälkeen jokainen haluaa perua.

        Eihän nämä humpuukifirmat tee näitä ilmaistarjouksia tappiokseen. Yleensä jo sen ilmaispaketin vastaanottajalta veloitettava postimaksu kattaa lähettäjän kaikki kulut (onko nämä alushousut lähetetty TÄYSIN maksutta?). Sitten lisäkate otetaan sillä että kaikki eivät viitsi perua jatkolähetyksiä vaan maksavat kunnon katteella olevat paketit. Usein vielä katetta otetaan maksullisella puhelinpalvelulla, tässä tapauksessa 09 alkuinen puhelinnumero ei tuota fimalle mitään.


      • HämäystäOn
        Humpuukimaakarit kirjoitti:

        Eihän nämä humpuukifirmat tee näitä ilmaistarjouksia tappiokseen. Yleensä jo sen ilmaispaketin vastaanottajalta veloitettava postimaksu kattaa lähettäjän kaikki kulut (onko nämä alushousut lähetetty TÄYSIN maksutta?). Sitten lisäkate otetaan sillä että kaikki eivät viitsi perua jatkolähetyksiä vaan maksavat kunnon katteella olevat paketit. Usein vielä katetta otetaan maksullisella puhelinpalvelulla, tässä tapauksessa 09 alkuinen puhelinnumero ei tuota fimalle mitään.

        "09 alkuinen puhelinnumero ei tuota fimalle mitään"

        Kyllä tuottaa, kun puhelut ohjautuvat siitä kalliseen ulkomaiseen palvelunumeroon, jossa soittajia jonotutetaan linjalla.


    • epäluuloinen

      HEI!
      Lankesin just samaan lankaan. Housut sain,mutta puhelinmyyjä ei koskaan maininnut, että housut ovat stringejä ja hipstereitä. Ikäiseni ihminen ei niitä taida käyttää. Puhelimella en päässyt läpi; on muka koko ajan jono. Koetan huomenissa uudestaan, jos ei onnistu, otan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin.Outo juttu. Taitaa olla huijausta.
      Epäluuloinen

    • Pöhköpää

      Noh, vielä kerran yrittäisin kysellä, mistä numeroista ihmisille on vastailtu ??? :)
      Olisi kiva tietää, yritänkö turhaan soitella tuohon mun numeroon, jos on olemassa jokin toinen, josta vastataan.
      Tänäänhän soittoaika päättyi jo, mutta josko huomenna vastaisivat...

    • one3

      Totesin aivan saman asian tänään! Kuka on vastuussa näistä huijarifirmoista?
      Odotin puhelimessa varmaan varttitunnín, ja nuori miesääni toisti: vastaamme
      aivan hetken kuluttua, valitamme ruuhkaa. Ruuhkaa varmaan oli, meitä petettyjä
      asiakkaita, jotka emme saa peruutustamme läpi. Auttakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Katri

        Hei!

        Miten tämän pöksyfirman saa kiikkiin. Olen yrittänyt useita kertoja soittaa.mutta aina on ruuhkaa. Vaikka aloitin soiton heti 9.30. peruuttakseni kaikki tilaukset jatkossa.
        Olen saanut nyt tämän ilmaisen näytepöksyn.
        Vai ovatko jo ehtineet lähteä livokkaan koko numerosta 09- 31585600.

        En ikinä ole ostanut puhelinfirmojen kautta vaatteita. Kuinka menin kääm lankaan.
        Ja mitähän nää puhelinkulut jo nyt on.


    • epäilys

      Soitin äsken numeroon 0931585600 ja noin kaksi minuuttia odottelin kunnes vastattiin. Sanoin vain että haluan irtisanoa jäsenyyteni ja asiakasnumeroni ja se oli sitten sillä selvä. Varmistin vielä, että eihän sieltä enää lähetellä mitään paketteja niin sanoi että maksullisia paketteja ei ole enää tulossa. Toivottavasti ei... vähän myös vielä epäilyttää.

    • Rachel 69

      Minä, kohta 70 vuotta täyttävä XL-kokoinen nainen, tilasin myös 'ilmaiset pöksyt' todetakseni, että malleja on vain kaksi: stringit tai hipsterit. Minäkin tilasin päästäkseni eroon tyrkyttävästä miesmyyjästä, varsinkin kun hän vakuutti peruuttamisen olevan erittäin helppoa. Malli ei kyllä millään tapaa ole minulle sovelias. Myyjän olisi mielestäni pitänyt tarkentaa tarjousta, viimeistäänkin kuultuaan syntymävuoteni!

      Tänään soitin annettuun numeroon, josta puolen tunnin odottelun jälkeen vastasi ystävällinen nuori nainen, ja sain perutuksi tilauksen.

      Oppia ikä kaikki! Eilen kirjoitin englanninkielisen palautteen ja arvelin tänään viedä paketin postiin ja lähettää sen kirjattuna kirjeenä annettuun osoitteeseen Hollantiin.
      Onneksi luin netistä näitä viestiketjuja ja noudatin jonkun viisaan kirjoittajan neuvoa soittaa ensin tähän 09-alkuiseen annettuun numeroon. Hänelle kiitos, en muista nimimerlkkiä, se oli jossakin toisessa viestiketjussa.

      Arvelen, että jollekin (hyvävartaloiselle) kiireiselle naiselle tällainen tapa saada alushousuja suoraan kotiin valitsemallaan aikavälillä saattaa olla hyvinkin kätevää. Tosin tuollaisen kevyen pakkauksen postimaksu tuntuu aika kalliilta..

    • eräs asiakas

      Posti toi 2 alushousut, luvastusti ilmaiset.
      Haluan perua, lähetän kirjeen antamaansa osoitteeseen kun muuta osoitetta ei todellakaan ole. Mikäli jatkuu lähetykset , on asia POLIISILLA.

      Allekirjoittaja eräs

    • tarkkana

      Just tässä kuuntelen puhelimessa taustarimputusta kyseisestä paikasta. Ja viimein vastattiin, n reilun 5 min odottelun jälkeen! Eli soitin numeroon 09-3158 5600. Nyt pitää olla tarkkana jatkossa..niin tympäsee yleensäkin puhelinmyyjät. Jos haluan esim lehden tilata, osaan sen kyllä tehdä itsekin netin kautta.
      Mutta soittakaa ahkerasti vain, kyllä siellä joku vastaa enemmin tai myöhemmin.

    • EiEnää

      Eilen sain melkein kuukauden odottelun jälkeen aukirevityn pikkaripaketin postissa ja aamulla heti koitin soittaa tuohon puhelinnumeroon "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ja löysin sitten tämän viestiketjun ja googletin muutenkin. Jepjep, ei nettisivuja, osoite Hollantiin, MMBG AG firma Sveitsissä, HIENOA! Ja kuitenkin papereissa lukee, että "Voit soittaa meille tai ottaa meihin yhteyttä kotisivun kautta." Öööö, minkä kotisivun?!?
      Jatkoin kuitenkin puhelimella yrittämistä ja lopulta alkoi musiikki ja ruuhkatiedote pyöriä ja n.15min odottelun jälkeen sain asiani hoidettua. Toivottavasti en kuule tästä firmasta enää koskaan. Ja muistanpa nyt olla tilaamatta puhelimitse mitään.

    • kir1

      tuli itsellekin ja venasin vaan tarpeeks kauan puhelimessa että siellä joku vastasi ,peruutus onnistui,ainakin toivon mukaan. Kysyin samalla tästä sähköposti asiasta niin sanoi että siinä on sattunut virhe ja siitä on ilmoitettu eteenpäin,tiedä sitten pitääkö paikkansa ,mut nyt ootellaan tuleeko lisää housuja vai ei.

    • EiEnää

      Mut jos niillä olis olemassa kotisivut, niin kyllä ne noilla hakusanoilla olis löytynyt... Että se siitä. Huijaavat vaan...

    • petetty

      Kiitos samoin, Marja-Leena Tanskanen Lappeenrannnasta

    • mia1

      17 minuuttia soitettu ja läpi päästiin. :) Hyvin ystävällinen nuori mies vastasi, eikä minkäänlaisia tyrkytyksiä uusia paketteja kohtaan. Asia oli sillä selvä ja lupasi ettei tule enää mitään paketteja tai laskuja perästä, vain nämä näytepakkaukset mitkä tulivat ja se oli sillä selvä. Toivotaan että asia oli tällä ohi eikä mitään huijausta liity hommaan. Tässä aikani kuluksi aloin tutkia tätä netistä ja epäilin kyseistä firmaa että on varmasti huijaus kun 10 minuutin jälkeen ei vieläkään linjoilta päässyt läpi. Luojan kiitos maltoin odottaa ja sain laskuni peruttua ilman mitään ongelmia. Tiedä sitten kuinka kallista tuonne oli soittaa? :/

    • anananan

      soitin ihan äsken, puhelu kesti 19 min ennen kun nainen myyjä vastasi. irtisanominen sujuu hyvin!

    • Vaikeeta oli

      Tänään tuli 75 vuotiaalle vanhukselle kyseinen housupaketti. Aloin heti perumaan kyseistä tilausta ja soitin kymmenkunta kertaa kyseiseen firmaan ennenkuin sain asiakaspalvelijan kiinni. Pitkään sain jonottaa ja alussa ei edes päässyt kyseiseen numeroon.
      Jos jotain hyvää nyt yrittää löytää kyseisestä firmasta, niin asiakaspalvelija oli tosi ystävällinen ja asiallinen. Kiitokset siitä Emma nimiselle henkilölle.
      Sain tilauksen peruttua ja katotaan nyt loppuiko pakettien tulo.
      Kysyin myös sähköpostiosoitetta johon olisin voinut laittaa kirjallisen peruutuksen, mutta firmalla ei ole kuulemma sähköpostia eikä kotisivuja.
      Siitä voi jo jokainen vetää omat johtopäätöksensä kyseisen firman suhteen.
      Kaikki ei välttämättä jaksa näin sinnikkäästi soitella peruutuksista tilauksien suhteen.
      Itse en enään tilaa mitään puhelinkaupustelijoilta ja kannattaa muidenkin harkita, lähtevätkö tälläiseen mukaan.

      • JOOPA, HUIJAUSTA

        EIVÄTKÖ FIRMAT TIENAA SIITÄKIN KUN SOITTELEE JA ODOTTELEE PARIKYMMENTÄ MINUUTTIA. KALLIIKSIHAN SOITTAMINEN TULEE.


      • hoopo2
        JOOPA, HUIJAUSTA kirjoitti:

        EIVÄTKÖ FIRMAT TIENAA SIITÄKIN KUN SOITTELEE JA ODOTTELEE PARIKYMMENTÄ MINUUTTIA. KALLIIKSIHAN SOITTAMINEN TULEE.

        Eikö kyseessä ole helsingin suuntanumero? Ei taida olla palvelumaksuja ja kulut menee siis suoraan liittymän operaattorille.. onneksi


      • OpiksiOttanut

        Kyseessä on Helsingin suuntanumero, mutta puhelut kääntyvät kyseisestä lankapuhelinnumerosta kalliiseen EU:n ulkopuoliseen palvelunumeroon (luultavasti Sveitsiin). Asiakkaita jonotetaan linjalla, jotta puhelut tulisivat mahdollisimman kalliiksi.


    • Pöhköpää

      Hyvä kuulla, että joku on päässyt perumaan tilaukset!
      Kannattaa siis jaksaa jonottaa.. Itse olen nyt toista päivää soittelemassa ja yhteensä varmaa tunnin odotellut ja vähän alkaa kyllästyttää tää touhu...

      • Pöhköpää

        JES! ihanaa, vihdoin pääsin itsekin läpi ja sain peruttua :)
        kärsivällisyys siis kannatti..


    • Mikä vinksahti pääs?

      Hei! Minäkin sorruin tuohon hömpötykseen (en tiedä mikä raksahti päässä sillä hetkellä kun sanoin "kyllä"), ja tänään tuli alkkarit postissa 2 viikon (yli kk!!) päästä. Soitin asiakaspalvelunumeroon, joka tässä ketjussa on mainittu, ja peruutus onnistui. Juuri äsken siis soitin, ja minuuttien odotuksen jälkeen pääsin läpi. Malttakaa, kyllä se onnistuu! Ja tästä me opimme: ei enää koskaan mitään puhelintilauksia!

    • Ilonatre

      Saa nähä tuleeko paketteja jatkossa vaikka peruttua sain

    • eihelkk...

      Meille tuli pökäpaketti tänään EIKÄ OLE EDES TILATTU MITÄÄN ! Mistä ne on voinu saada yhteystiedot, osoitteet ym. kaikki tarkasti kohdallaan?????Taitaa olla kuningaskuluttajassa lähiaikoina tämä HUIJAUS!

      • soosoo

        Noin mullekin kävi omenaviinietikkapillerien kanssa. en ollu tilannu edes mitää ja silti tuli. myyjä väitti että tilauspuhelu on tallessa, muttei antanu mun sitä kuulla. sit kuluttajasuojaan yhteys, ja annoin ukaasit firmalle että kul.suojan mukaan heidän on se annettava mun kuulla, niin mulle soitettiin myöh iltapäivällä että he ovat sen kuunnelleet ja nauhasta ei saanut selvää. JUUUUPA JUUU....


    • Lissu

      Saitko peruttua tilauksen.?Mulle tuli myös tänään kyseiset housut ja piti s-postilla peruuttaa,mutta ei missään s-postiosoitetta.Puh.numero oli,mutta tulin töistä vasta äsken,ja palvelu oli vain 16.30 asti.Yritän huomenna soiottaa ja perua tilauksen.Terv.Lissu

      • eihelkk...

        Yritettiin soittaa, ei onnistunut. Eniten tosiaankin ihmetyttää kun ei olla oltu missään tekemisissä ko. firman kanssa (=EI olla tilattu mitään!) eikä juurikaan netin/tms suoramarkkinoinnin kautta ostella näistä keinottelufirmoista. "Eihän ne voi laskuttaa kun eivät voi todistaa että oltais tilattu mitään".


      • neiti86

        Moi! Meidän äidille kävi kanssa noin, erehtyi tilaamaan ne ilmaiset pökät. Joku ulkomainen osoite siinä laskussa oli, laitetttiin pöksyt englannin kielisen viestin kera menemään ettei tarvi enää laskuja ja housuja postitella. Yritettiin siis soittaa ja tosi kauan soitettiin muttei kukaan vastannut. Toimiva numero tai spostiosoite oli kiva :)


    • eihelkk..

      "Uhreja" näyttää olevan paljon esim. tänäänkin näitä vastaavia viestejä näyttää kertyvän...huijaukselle pitää saada loppu!

    • ei huijattu!

      tilasin myös näytepaketin alkkareista postimaksun hinnalla. peruutuksen sain tehtyä paketin mukana olleilla tiedoilla,katso tarkemmin saamiasi esitteitä.

      • neiti86

        Oliko jotain precious underwear? Saatekirjeessä vain kaksi ulkomaalaista postiosoitetta, ei suomalaista. Ei edes sähköpostiosoitetta. Jos niitä toimivia osoitteita ja sähköposteja on niin laittakaahan muillekin sitä tietoa!


    • patricia40

      Minulle tuli eilen miesten alushousupaketti vaikka en ole tilannut mitään. Olen yrittänyt soittaa numeroon 09 31585600 mutta kukaan ei vastaa mihinkään aikaan päivästä. Vein paketin postiin palautukseen, kun tulin kotiin posti oli tuonut toisen alusvaatepaketin!!!!!! Siinä lukee 'Precious Underwear' lähettäjä sama, MMBG osoite Hollantiin. Nyt en edes avannut pakettia vaan kirjoitin päälle palautus. Jos saan vielä kolmannen paketin, ilmoitan poliisille. Sitä paitsi joku antoi sähköpostiosoitteen [email protected], laitoin postia myös sinne, mutta kun katsoin 'lähetetty' sitä ei näy missään että olisi lähetetty, joten tuokin osoite on varmaan huijausta. Raivostuttavaa.

      • neiti86

        Juu, lähetin itse myös tuonne, taisi epäonnistua. SEkä [email protected] ei taida toimia...


      • löösä
        neiti86 kirjoitti:

        Juu, lähetin itse myös tuonne, taisi epäonnistua. SEkä [email protected] ei taida toimia...

        Mä erehdyin aikoinaan vastaavanlaisen firman kautta (takana kanssa toi westerfield) tilaamaan ihokarvahöyliä. Peruutusnumero ei vastannut, lähetin sitten salapoliisityön jälkeen peruutussähköpostin, sain kuittauksen firmalta, mutta muutamaa kuukautta myöhemmin tui höyliä laskun kanssa! Lähetin uudelleen sähköposti ja liitin mukaa aiemman viestini firmalle ja heidän vastauksensa. Väittivät kyseessä olleen erehdyksen ja kehottivat pitämään höylä ja jättämään laskun maksamatta. Näin tein! Enää ei ole höyliä tullut. Kannattaa siis säästää kaikki sähköpostiviestit todisteena peruutuksesta-yrittävät kepillä jäätä; josko saisi huijattua maksamaan...


    • katri

      Hei kaikille höynäytetyille!

      Vein eilen näytepäksypakkauksen postiin ja siellä koko firma oli tuntematon . Ei ole sopimusta aiakaspalautteiden lähettämisestä, joten jouduin maksamaan palautuksen.
      Kuinkahan tässä jatkossa käy. En aio jatkaa enää soittamista. En pysty maksamaan kohta puhelinlaskuani. Olen niin monta kertaa soittanut ja odottanut useita minuutteja ja aina sama laulu nauhalla " ruuhkaa"
      Tarjoussoiton yhteydessä lupasivat, että odotusaika soittamiseen on noin 1min.

      Jos tilauksia tulee ja laskuja , miten toimia. kuluttaja-asiamieheen vai poliisiin yhteys.

      Yritin sähköpostilla, joka oli annettu keskustelupalstalle; perua, mutta kysyttiin jotain sanasaloja ja aina tuli vastaus viesti ei mene perille.

    • Martsa

      Hei,

      sain peruttua tilauksen kahdeksan minsan odotuksen jälkeen nyt aamulla. Kannattaa vaan yrittää sitkeästi, älkää luovuttako :) Aluksi kanssa pelkäsin, että miten käy kun huomenna pitää lähteä ulkomaan reissuun pariksi viikoksi, mutta homma olikin melko nopea ja helppo. Kärsivällisyyttä siis! Älkääkä jääkö sinne pitkäks aikaa höpäjään, et muutkin pääsee läpi :)

    • tympääntynyt

      Kyseinen firma MMBG AB ei vastaa asiakaspalvelusta, eikä sähköpostiosoitetta ole vaikka esitteessä sanotaan, että voit ottaa yhteyttä sähköpostitse. Tuntuu olevan täyttä huijausta, jos joku keksii millä saadaan kyseinen firma "ruotuun" niin olisi hyvä kun jakaisit tietoa vaikka tällä sivustolla

    • jo säikähtänyt

      Onnistuin reilun 10 minuutin odottelun jälkeen peruuttamaan ystävälliselle miesäänelle, joka lupasi, ettei pöksyjä enää tule.

    • viimeinen kerta

      Älkää uskoko tässä ketjussa kerrottuja *onnistuin perumaan tilaukseni* -juttuja, soitin itse näihin molempiin mainittuihin puhelinnumeroihin 6 kertaa ja jonotin kullakin kerralla noin 15 minuuttia, pahimmillaan 45 minuuttia ja sitten meni lopullisesti hermot. Niistä ei vastata, eikä puhelun alkaessa ilmoiteta jonottamisen hintaa. Numeroista saa pelkästään kuunnella tiedotteita 'asiakaspalvelussamme on ruuhkaa' ja siihen väliin huonoa hissimusiikkia.
      Olen tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle, tehkään muutkin, niin saamme ryhmäkanteen aikaan. Seuraavaksi teen rikosilmoituksen ja suosittelen muita tekemään samoin.

      • katri

        Hei!

        Olen samaa mieltä. Ajattelin ehdottaa tätä. Mitenkä tässä pitäisi toimia.
        Luulen, että puhelimen päässä ei edes ole ketään henkilöä, vaan sama nauhaa pyörii. Näistä soittamisyrityksistäni on kertynyt jo sievoinen summa laskua.


      • Maksaa jotain

        Koska tässä tapauksessa numero on 09 alkuinen, firma ei saa maksuja vaan ne menee omalle puhelinyhtiöllenne. Riippuu sitten mistä soitatte mitä se jonottaminen maksaa (paikallis/kaukoverkkomaksu, matkapuhelinmaksu ym.).


    • katri

      Hei!

      Pystytäänkö tämä myyntipiste ja siellä oleva henkilö jäljittämään annetun puhelinnumeron perusteella? Tietääkö joku?
      Näyttää siltä, että heillä on tällaisia aika ajoin tapahtuvia" myyntihyökkäyksiä" ja sitten katoavat. Lukevat varmaan myös näitä keskustelupalstan viestejä ja sitten heidän omia henkilöitä vastailee ja kertoilee miten nopesti peruutukset sujuu.
      Jos on yksi ainoa puhelinnumero ja tällainen ruuhka eikö se vähän kerro, että ihmiset peruu jatkuvasti tilauksia. Sillä tuotteitahan satelee ilman että on tarvii puhelimitse tilata.

      Niin paljon ottaa päähän,mihin olen joutunut yksien vaivaisten ilmaisten alushousujen takia. Kaupasta saa jopa edullisemmin samanlaisia. ja vastahan näyttehousujen kokeilemisen jälkeen tietää sopiiko housut. Kyllä rehellisessä kaupankäynnissä peruminen tapahtuu helpommin, nutta tämä kaupankäynti on ihan jotain muuta.

    • Mikä vinksahti pääs?

      Hyvät ihmiset! Teillä on kaksi vaihtoehtoa: kärsiä virheestänne tai paikata virhe soittamalla siihen numeroon, joka laskussa pienellä präntillä lukee. Ja kyllä, jonottaa tarvitsee muutamasta minuutista pidempään, mutta kun klo 9:30-16:30 soittaa, niin jossain vaiheessa pitäisi päästä läpi. Jos haluatte uskoa, että täällä tilauksen peruneet huijaavat muita, niin uskokaa ja vastaanottakaa sitten niitä hitsin alushousuja vaikka loppuelämänne. Turhaa ininää, jos kerran jäsenyyden saa lopetettua yhdellä soitolla ja kertomalla asiakasnumeron. Miksi turhaan yritätte palautella paketteja ja vaikeroitte, kun kaikki hoituu soittamalla, kuten jo teille tilausvaiheessa kerrotiin.

      Nyt minä jätän tämän asian täysin unholaan, kun eilen sain jäsenyyteni peruttua. Heippa ja onnea!

    • Hyväuskoinen

      Minulle juuri samalla laillla. Olen parhaillaan puhelinjonossa ja yritän selvittää asiaa.Mitään sähköpostiosoitetta ei ole, johon voisin peruutuksen tehdä vaikka niin tiedoissa sanotaan! Lienee parasta ottaa heti yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen!

      • Hyväuskoinen

        Nimimerkki hyväuskoinen;
        Äsken sain puhelimitse kiinni ja peruin tilauksen. Jouduin kyllä odottamaan linjalla lähes 30min. mutta ainakin ilmoittivat, että tilaus nyt peruttu?


    • huhhheijjaa

      Minulle soitti viisi viikkoa sitten tästä firmasta ja sai huijattua hipsterit ja bokserit, sanoi että kolme viikkoo max niin paketit kolahtaa postiluukkuun nyt tosiaan menny jo viisi viikkoa ja ei mitään saanupunut. soitin tänään että missä helkkarissa ne viipyy että tahallaanko pitkittäävät jotta joutuisin vastaanottamaan maksullisen paketin. Kuulema myöhässä lähetykset...plaapllaa... mies lupasi perua molemmat tilaukset, toivottavasti niin onkin. nämä ilmaiset paketit pitäs saapua kuitenkin marraskuun alussa... hermo menee tuon puljun kanssa. Oli viimeinen kerta ku vastaan puheluihin jos en tiedä kuka soittaa!! huh toivottavasti pääsee näin helpolla pois tästä...

      ps. anteeksi kirjoitusvirheet, käyn hieman kierroksilla :D

      • Helppo homma!

        Kyllähän vastata voi mutta ei tarvitse hyväksyä mitään. Eilen viimeksi joku lehtimyyjä soitti että olen joskus tilannut heidän lehteään ja halusi tyrkyttää tarjousta. Totesin (kiukkuisella äänellä) että en ole koskaan tilannut lehteä, ei kiinnosta ja kuulemiin (luuri kiinni).


    • pettynyt

      Hei
      Sama ongelma, en saa peruttua kun puhelimeen ei kukaan vastaa. Lappusessa oli kerrottu, että asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse tai soittaa??? Missään ei ole mainintaa sähköpostista.
      Laitan viestiä Kuluttaja-asiamiehelle.

    • merja

      Hei, täällä sama ongelma. Ystävällinen nainen kauppasi ilmaista näytepakettia, ja sanoi vielä että jäsenyyden ja tilausten peruutus onnistuu helposti vain soittamalla laskussa olevaan asiskaspalvelunumeroon. Olen yrittänyt soittaa maanantaista asti tuloksetta. Automaatti vain hokee asakaspalvelussa on ruuhkaa. Todella ärsyttävää ja mitahän jonotus maksaa sinne??. Teen rikosilmoituksen seuraavaksi. Ja kannan postiin takaisin jokaisen paketin.

    • huhhiejjaa

      minulle muuten sano se ukko joka kaupitteli alkkareita, että soittaminen sinne on ilmaista.. Onko muilla tietoo asiasta?

      • Ei ilmaista

        Numerosta päätellen ei ole ilmaista, joutuu maksamaan normaalin lankapuhelinmaksun (riippuu omasta liittymästä). Jos jonottaa tuntitolkulla, laskua kertyy siitäkin reilusti.


    • minavain

      Hei!
      Itse juurikin yritin tänään koko päivän sinne soitella takaisin, kun muistan vielä kun yli kuukausi sitten sain puhelun ja siinä sovittiin selvästi miten perutaan ja nauthoitettiin vielä koko tilaus näin siis varmistettiin, ettei jää mitään hampaankoloon. Säihkähdin nyt siis tätä kun laitoin googleen että mmbg ja heti tuli tälläinen sivu... oletko saanut asiaa selviämään?

      • minavain

        heippa kaikki!
        Taitaa olla ihan oikeasti luotettava paikka, koska vastattiin(tosin koko päivä siinä meni!) sanoin, että minulle sanottii silloin kun näytteet lähetettiin, että voin perua ne heti kun tuotteet olen saanut, niin nyt ne on sitten peruttu ja jatkoa ei enää tule. Pääsin siis luojan kiitos pois siitä, vaikka eka säikähin että nytkö olen mennyt lankaan kun yleensä AINA olen vastaamatta outoihin numeroihi!!


    • 79ov

      Minäkin just odottelin nelisen minuuttia, ja sain peruttua ilman selityksiä :)

    • tellervo1

      Samoin kävi minulle en tiedä kuinka saan peruttua tilauksen. Puhelinnumerosta ei vastata vaikka kuinka kauan luuria pitää. En tiedä mitä teen.

      • Lyyli

        Sain ilmaisen housunäytteen 22.10. ja huomasin heti, etteivät olleet minulle sopivat. Peruutusyritysten jälkeen löysin täältä netistä nämä keskustelut ja meinasi hermot mennä, kun tajusin, että olin "lentänyt lankaan". Vasta kolmantena päivänä eli eilen pääsin läpi. Yritin olla kohtelias, vaikka olisi tehnyt mieli sanoa pahasti. Selvä huijarifirma kaiken takana. Kannattaa kuitenkin soitella pitkin päivää, eikä jonottaa kovin kauan, ettei tule kalliiksi.


    • Ärrr

      Ainakin minulla onnistui perua Westerfieldin lähetykset ja asiakkuus tuon s-postiosoitteen kautta ([email protected]). Mulla oli kyseessä sukat ja höylä terät. Ilmeisesti noiden alkkareiden kanssa on sama firma kyseessä? Eilen illalla laitoin s-postia ja tänä aamuna oli tullut viesti : "Jäsenyytenne on irtisanottu 23.10.2013 alkaen." - Nyt on ainakin mustaa valkoisella! Jos vielä paketteja tulee, niin on ainakin s-posti todisteena irtisanomisesta. - Oli viimeinen kerta, kun sorrun tuollaisiin!

    • Pssk

      Mulle soitettiin kolmisen viikkoa sitten samasta asiasta. Vaikutti luotettavalta ja annoin lähettää. Sanottiin kuitenkin, että menee parisen viikkoa, joten ehdin hätääntyä itsekin.

      Soitin juuri äsken tähän numeroon odotettuani ehkä pari minuuttia ja luvattiin, että eivät lähetä näitä minulle jatkossa enää. Painelin ensiksi numeron väärin ja meinasin alleni laskea, kun luulin, ettei heidän ilmoittamansa numero ole käytössä.

      Nyt tosin pelkään, että lähettelevät näitä minulle silti väittäen, etten ole irtisanonut asiakkuuttani.

    • taru4

      hei!

      Minä en ainakaan saanut s-postilla eilen enkä tänäänkään peruttua tilauksia.
      Takaisin tullut viesti varoittaa jostakin ja ilmoittaa ,että toimintahäiriö.

      Puhelimella olen yrittänyt maanantaista lähtien soittaa mutta kukaan ei vastaa aina vaan ruuhka. Täyrtynee ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen

      • Ärrr

        Laitoin eilen kasin aikaan illalla sen postin eikä ollut mitään ongelmaa. Näkyi lähetetyissä ja vastaus oli tosiaan tullut tänä aamuna. En ymmärrä, miksei kaikilla onnistu... :-o Mulla on windowsliven sähköposti käytössä. Voiko olla, ettei esim. gmail joistain turvallisuussyistä lähetä viestiä?


      • pau
        Ärrr kirjoitti:

        Laitoin eilen kasin aikaan illalla sen postin eikä ollut mitään ongelmaa. Näkyi lähetetyissä ja vastaus oli tosiaan tullut tänä aamuna. En ymmärrä, miksei kaikilla onnistu... :-o Mulla on windowsliven sähköposti käytössä. Voiko olla, ettei esim. gmail joistain turvallisuussyistä lähetä viestiä?

        Minäkin laitoin äsken postia, mulle tulivsiis ilmaiset alushousut. Jospa aamulla vastaisivat ja homman peruminen onnistuu tätä kautta. Jos paketteja vielä tulee peruutuksen jälkeen niin lähtee palautukseen.

        Enpä kyllä enää luota yhteenkään puhelinmyyjään.


      • mummo2
        pau kirjoitti:

        Minäkin laitoin äsken postia, mulle tulivsiis ilmaiset alushousut. Jospa aamulla vastaisivat ja homman peruminen onnistuu tätä kautta. Jos paketteja vielä tulee peruutuksen jälkeen niin lähtee palautukseen.

        Enpä kyllä enää luota yhteenkään puhelinmyyjään.

        Gmaililla lähetin ([email protected]) Ei ongelmaa ja vastauskin tuli kuten tuolla yllä kerroin


    • Itelallaaa

      Hei kaikki kalsareiden kanssa takkuavat! Viekää paketti postiin ja Laittakaa asiakaspalautuksena takaisin menemään. Postissa löytävät kyllä firmalle asiakaspalautusnumeron koneeltaan kun ilmoitatte siellä firman oikein, eli Westerfield tai MMBG, saatte postista kuitin että olette palauttaneet paketin eikä maksa mitään. Tämän kun toistaa riittävän monta kertaa niin loppuu kalsareiden lähettely :D

      • taru4

        Vein eilen postiin , Eivät löytä neetkyseistä firmaa eikä palautussopimusta ollut, joten jouduin maksamaan lähetyksen . Tosin se oli vain 95 senttiä. Mutta postissa virkailija kysyi, että tiedänlö tämän firman. Sanoin, että otin osoitteen laskusta.Eli edelleen olen sitä mieltä, että tämä on huijausta. Onhan tämä firma ollut ennenkin esillä esim. kuluttajaohjelmissa. Ja on varmaan pian uudelleen.


      • Ilmaishousut
        taru4 kirjoitti:

        Vein eilen postiin , Eivät löytä neetkyseistä firmaa eikä palautussopimusta ollut, joten jouduin maksamaan lähetyksen . Tosin se oli vain 95 senttiä. Mutta postissa virkailija kysyi, että tiedänlö tämän firman. Sanoin, että otin osoitteen laskusta.Eli edelleen olen sitä mieltä, että tämä on huijausta. Onhan tämä firma ollut ennenkin esillä esim. kuluttajaohjelmissa. Ja on varmaan pian uudelleen.

        TÄMÄ ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO FIRMAN TOIMINTA!!
        Sain eilen peruutettua tilauksen sähköpostiosoitteella Westerfield....mutta tämä firmahan rahastaa erityisesti sillä etteivät vastaa siihen ainoaan puhelinnumeroon vaan odotuttavat mielin määrin .Itsellenikin nämä ilmaiset täysin sopimattomat housut tulivat aika kalliiksi puhelinkustannusten takia.!!!'


    • taru4

      Hei" ilmaishousut!

      Kerrotko koko sähköpostiosoitteen tällä sivulla, kun kerran tiedät, että se toimii Niin kaikki ,jotka ovat yrittäneet perua puhelimitse tai sähköpostilla tilauksen eivätkä ole onnistuneet, saavat vihdoin peruutuksen tehtyä.

      Kaksi sähköpostiosoitetta on mainittu, mutta sieltä tulee takaisintuloviesti,joka varoittaa. ja aina on toimintahäiriö.

    • halpaahalpaa???

      On nämä puhelut pakko olla ilmaisia kun minulla on liittymässä kaikki palvelupuhelut estetty, ja tänne pystyn soittaa mutta esim erääseen matkatoimistoon en pystyny..

      • Ei ilmainen

        Tuo numero ei ole palvelunumero eikä ole ilmainen (ilmainen on yleensä 0800 alkuinen). Mutta koska numero on lankapuhelinnumero, maksu on normaali puhelinmaksu joka perustuu siihen millä soitat ja minkälainen liittymä on soittajalla (lankapuhelin tai kännykkä).


    • Hanna

      Sain eilen paketit miehelle ja itselleni.Hipsters mallista en tykkää eikä miehen bokseritkaan kovin laadukkailta vauikuttaneet. Tosiaan sähköpostiosoitetta ei ole mutta puheluun vastattiin 8 minuutin odotuksen jälkeen ja helposti sain peruttua jäsenyytemme. pahoitteli että heidän kirjeensä on 2 vuotta vanha ja siinä edelleen mainitaan mahdollisuus sähköpostistakin vaikka se on poistettu käytöstä. Puhelu siis onnistui mielestäni ihan ok.

    • mummo2

      Minulle kävi samoin. Yritän peruuttaa asiakkuuteni. Laskussa olevassa puhelinnumerossa on aina astaaja päällä. Sähköpostiosoitetta ei ole annettu.Taidan ottaa yhteyttä johonkin kuluttajavalitusnumeroon.

      • pau

        Minä laitoin tuonne [email protected] postia ja sieltä tuli viesti että jäsenyys irtisanottu tästä päivästä lähtien. Oisko sit spostissa vika jos ei mee viesti perille? :o mulla on hotmail-osoite. Jos tämän jälkeen tulee paketteja niin pistän suorilla palautukseen.


    • perk...

      Sain ensimmäisen maksullisen paketin ja sen jälkeen soitin ja peruin asiakkuuteni pari viikkoa sitten.
      Eilen tuli taas uusi paketti ja kiitettiin tilauksesta ja toivotettiin lämpimästi tervetulleeksi asiakkaaksi ....
      Olen yrittänyt soittaa molempiin numeroihin ( laskussa ja esitteessä on eri numero), eikä kummastakaan vastata vaikka olen odottanut 15- 30 min.

      Seuraava puhelinmyyjä ottaa varmasti loparit ,joka seuraavan kerran yrittää myydä minulle jotain , se on varma !!!!

      • erehdyin kerran

        Hei

        Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Sain peruutettua asiakkuuteni, en edes yrittänyt soittaa. Viestin lähetin eilen, vastaus oli sähköpostissani tänään.
        Toivottavasti se nyt pätee. Mikäli sieltä tulee vielä jotakin, minulla on viesti tallessa ja voin palauttaa tarvittaessa.


    • leenu 4

      Kiitos sähköpostiosoitteen ilmoittajalle. Toivotaan, että se ei ole huijausta.
      Toivottavasti tästä firmasta ilmoitetaan julkisesti tosiasiat. Ei ikinä enää puhelinmyyntisoittoihin uskominen.

    • Voi tyhmyyttäni!

      No niinpä - parin myyntisoiton jälkeen erehdyin minäkin vastaamaan, jotta antaa tulla. Enkä yhtään ihmettele, että puhelinnumeroissa on ruuhkaa, kun katson tätä viestiketjua. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tosiaan tuntuu tullensa huijatuksi pahan kerran. Muut postimyyntikampanjat, joihin olen sortunut ovat olleet ihan asiallisia. Toivottavasti tästä opin!

    • äänitys

      Äänittäkää puhelu kun soitatte ja irtisanottte, itse ainakin meinasin niin tehdä. Onhan sekin todisteaineistoa!

    • -maarit-

      iTSE KANSSA TEIN JUURI NÄIN, Ja nyt olen ihmeissäni, että miten perun seuraavan lähetyksen ja lopetan koko systeemin.
      Puhelinvastaaja sanoi että asikaspalvelu on avoinna arkisin 9.30-16.30, saapi nähdä vastaako kukaan kun maanantaina soitan.
      -maarit-

      • Voi tyhmyyttäni!

        Kiitokset sähköpostiosoitteesta nimimerkille "erehdyin kerran" ja muillekin, jotka olivat s-postiosoitteen esille onkineet ja tänne viestiketjuun ilmoittaneet. Ei nimittäin ainakaan minulta poropeukalolta ihan ekalla googletuksella onnistunut. Osoite

        [email protected]

        toimii. Lähetin sähköpostilla peruutuksen ja sain asiallisen, ystävällisen vastauksen seuraavana päivänä. Kannattaa siis käyttää sähköpostia ennemmin kuin roikkua ruuhkaisilla linjoilla. Nyt on ainakin todiste peruutusilmoituksen vastaanottamisesta, vaikkei se asiakasrekisteriin heti korjautuisikaan.


    • eila1

      28.10.2013 klo 12.55 sain vastauksen puhelin numerosta 09-31585600 neljännellä yrittämisellä.Helpotuksen huokaus pääsi peruutuksen onnistuttua.

    • riitu1

      Luin läpi nämä epätoivoiset tekstit ja samalla soitin tuohon puh.numeroon, ja muutaman minuutin kuluttua vastattiin ihan asiallisesti ja otettiin peruutus vastaan ilmoitettuani että housut ei ikäiselleni naiselle sopineet liian matalan mallin takia. Toivotaan, että asia on nyt ok, ja samaa myös kaikille muille "petetyiksi itsensä tunteville", ettei tarvitse ottaa yhteyttä Kuluttajansuojalautakuntaan.

    • mamma83

      Yritin tänään soittaa enkä jaksanut kovin kauaa jonottaa. Laitoin viestiä sähköpostilla tuohon osoitteeseen [email protected] Peruutusvahvistus tuli näköjään saman päivän aikana.

    • Kiusa

      Hei te epäonniset!

      Aloin myöskin tänään peruuttaa tuota alushousupakettia ja huomasin ettei mukana tulleessa laskussa ole kuin yksi puhelinnumero. Päädyin googlettamaan asiaa ja ajauduin lukemaan tätä keskustelua. Hieman tuli jo tuskanhiki keskustelua lukiessani, mutta päätin kuitenkin soittaa asiakaspalvelunumeroon. Puhelu kesti jonotusaika mukaanlukien noin kaksi minuuttia ja tilaus oli peruttu! Kuten pakettia tarjotessa, niin myös nytkin, asiakaspalvelija oli erittäin ystävällinen. ..harvasta paikasta olen kokenut saavani näin ystävällistä asiakaspalvelua!!

      En tiedä onko lakien ja pykälien mukaista, että laskussa on osoitetiedot vain ulkomaille, joskin asiakaspalvelun numero on suomalainen, mutta mietinkin, että onko tämä vain meidän nykyihmisten harhaa, että kaiken pitäisi olla internetissä?..

    • hairahtanut1

      Minulle kanssa puhelimessa tarjottiin alushousuja ja hölmö ne suostuin ottamaan. Monen viikon kuluttua ne tulivat postissa ja reilun viikon avamaattomat paketit lojui pöydällä. Nyt ne muistin ja avasin. Laskuissa hinta 0€ niinkuin pitikin. Soitin laskussa olleeseen 09-31585600 numeroon ja kolmessa minuutissa puhelu oli ohi ja tilaukset peruttu. Yritti tosin tyrkyttää harvempaa toimitustyyliä, mutta totesin vaine että peruutan kaikki enkä halua jatkossa mitään. Taisi puhelimeen vastata sama iloinen nainen joka aikoinaan tilauksen otti vastaan. Nyt taas itselle muistutus, että älä suostu mihinkään puhelinmyyntiin!! :)

    • kedu

      Moikka

      Sain viime viikolla luvatut ilmaiset naisten alushousut ja juuri soitin numeroon 09 31585600 ja ei mennyt kuin puoli minuuttia ja mukava nainen vastasi toisessa päässä. Peruminen onnistui todella vaivattomasti, vaikka ensin pelkäsinkin sinne soittoa, koska täällä (ja muualla) niin paljon puhuttu tuosta peruuttamisen vaikeudesta.

      Soittoa vain jos peruutuksen haluaa tehdä !

    • ludmila1

      Vastaus mariitta2.
      Lähetin tänä aamuna sähköpostin [email protected].
      Iltapäivällä oli tullut sp.vastaus. Minut on peruttu postituslistalta. Saan ensi yön nukkua tältä asialta rauhassa. Yritin 6 pv soitella, toinen puh.no oli eilen jo poistettu.
      Saas nähdä, tuleeko iso puhelinlasku.

    • Dooris

      Soitin juuri äsken numeroon 09 3158 5600 ja vastasivat samalla sekunnilla. Kerroin haluavani perua sekä naisten että miesten alusvaatetilaukseni (jotka siis olivat ne ilmaiset näytteet). Miesääni pyysi asiakasnumeroni ja mielipiteitäni alusvaatteista. Sanoi olevan sillä selvä.

      Huoh.

    • leena6

      Mäkin lähdin googlettamaan, josko löytyisi yhteystietoja ja päädyin tänne.. Lopulta rohkenin soittaa ja parin minuutin odottelun jälkeen vastattiin. Ilmoitin haluavani perua tilauksen ja kysyi asiakasnumeroa ja mitä mieltä olin alushousuista. Sen jälkeen sanoi että enää ei tule paketteja. Toivotaan.. Ja soitin siis laskussa olevaan 09-3158 5600 numeroon.

    • nainen turusta

      moi, tässä juuri haen sposoitetta mutta ei löydy. sama
      tilanne kuin sulla. palautukseen vaan ei muu auta.

    • pöksyt

      Juuri tässä saman asian kanssa kamppailen, pöksyt tuli postissa ja muistan satavarmasti kun niitä minulle yritettiin myydä ja kieltäydyin ! No tuossa ne nyt on aivan ihmeellisen malliset lipareet ja perua pitäisi, ettei jatkotoimituksia tulisi mutta ei saa puhelimella yhteyttä kyseiseen firmaan ja muita tietoja ei laskussa ole. Pikkusen ottaa pattiin !

    • tyhmä

      Yritin kanssa monta kertaa soittaa kyseiseen firmaan peruakseni paketin ja irtisanoakseni itseni koko puljusta. Kun soitin varmaan kymmenennen kerran ja annoin soida 10min. niin puhelimeen vastasi ystävällinen mies, joka irtisanoi minut ja sanoi että jos haluan palauttaa paketit joita en halua niin paketin päälle tunnus 632318 ( posti tietää mihin paketti palautetaan) ja takaisin postiin (lasku pitää olla paketissa mukana, on kuulemma siinä päällä). Huh, toivottavasti pääsin eroon nyt siitä :) enkä enää ikinä suostu mihinkään hömppään!!

    • tuuli

      Minä sain eilen ilmaisen housupaketin,jota en ole edes tilannut eikä kukaan puh.myyjäkään ole kaupitellut eikä minulta ole saanut suostumusta,mutta tervetuloa jäseneksi toivoteltiin kirjeessä!Asiakaspalveluun olen tänään soitellut useaan kertaan,mutta soitonrimputusta vaan kuuluu eikä kukaan vastaa.Laitoin asiasta tänään viestin Kuluttajaviraston tiedoksi.Kuluttajaviraston ohjehan on,että jos asiakas ei ole tilannut postimyyntituotetta,ei ole myöskään velvollisuutta maksaa,palauttaa eikä säilyttää tuotetta.Ja peruutustakaan jatkolähetyksiin ei näköjään voi tehdä,jos as.palvelunumero ei vastaa.Annan asian olla,ja Kuluttajavirastoon tarv.yhteys.

    • toinen tollo

      tässäpä olen samassa liemessä minäkin. googlettamalla löytyy vain tämä sinun kirjoituksesi...

      • höynäytetty

        Hei! Nimimerkki: toinen tollo. Kokeileppa uudelleen. Tässä viestiketjussa on liuta saman kokeneita.


    • Höynäytetty

      Sain eilen ilmaisen alushousupaketin, jonka hyvin kaupallisesti ja ystävällisesti puhuva nainen onnistui pitkän jaarittelun jälkeen minulle kauppaamaan. Kadutti jo heti puhelun jälkeen, kun mietin et mihin lähdin mukaan. En muistanut edes enää yrityksen nimeä. Paketti viipyi matkalla ainakin 3 viikkoa ja luulin jo päässeeni tällä keinoin siitä eroon. Luin täältä teidän vaihtelevia kokemuksia jäsenyyden perumisesta ja ihan sydäntä kylmäsi. Minun kohdallani vastattiin kuitenkin puhelimeen jo parin minuutin kuluttua ja nuori suomenkielinen nainen otti peruutukseni asiallisesti vastaan, joskin väliin tarjoten seuraavan paketin loistavaa alennus etuutta jne. En suostunut siihen kuitenkaan enää ja painotin jäsenyyteni peruuttamista. Toivottavasti se meni perille. Numero, johon soitin on laskussani 09-3158 5600.

    • Leksa

      Turha noiden perään on soitella jos ei ole sopimusta, johon lasku perustuu. Paketit voi palauttaa postiin merkinnällä "Ei tässä osoitteessa".

    • pettynyt1945

      Firman puhelinumeroa ei löydy puhelinluettelosta (Fonecta) eli huijauksen makua on.

      • ...

        Minunkaan puhelinnumeroani ei löydy puhelinluettelosta. Jos firma (varsinkin ulkomainen) ei katso olevan tarpeen maksaa luettelohintoja (useissa maissa), numeroa ei laiteta luetteloon eikä siinä ole taustalla mitään huijausta. Toisekseen tuo täällä ilmoitettu numero voi olla jonkun jälleenmyyjän henkilökohtainen puhelinnumero jota hän ei halua julkistaa.


    • tyhmä

      Jonotin tuohon numeroon 33 min ja sain peruttua mutta joudun maksamaan saamani laskun. Olen lähettänyt yhden saamani housupaketin takaisin Hollantiin kun ei muuta osoitetta löytynyt ja siitä tuli karhulasku. Kyseenalaista minusta kun mitään muuta paketin palautusosoitetta ei ollut, mutta en jaksa ruveta riitelemään. Tosin en moiseen ole ennen sortunut enkä tule toiste sortumaan joten lienee siis oppirahat maksettava. Puhelinmyyjät heillä ovat ihan kamalia, pahempia kuin lehtimyyjät koskaan.
      Housut olivat näytekappaleen perusteella niin huonolaatuisia etten niitä missään tapauksessa suosittele kenellekään, moisia saa halpakaupasta ken haluaa.

    • Huijausta

      Sjamoin kävi minulle.Tuli postista ja kun yritin perua ei meinannut ketään saada puhelimeen.Monena päivänä yritin ja eri aikoina.Sama tulos.Tänään vihdoin onnistuin Onneksi..Aika oli iltapäivä.Ei koskaan enää puhelin myyntiä..

    • höh

      kylläpä meitä haksahtaneita on paljon ;-). Juuri äsken soitin tuohon numeroon 09-31585600, 5 minuutin odottelun jälkeen vastattiin, sanoin ettei tuote vastannut odotuksia ja haluan peruuttaa jäsenyyteni (eihän ne alushousut todellakaan ole hintansa arvoisia!), annoin asiakasnumeroni ja mies siellä toisessa päässä yritti tarjota alennusta, mutta en suostunut. Toivottavasti oli sillä selvä, nyt ei sanottu mitään että puhelu nauhoitetaan ;-) joten nyt täytyy vaan odotella että mitä tapahtuu.

    • jellyfish

      Meille tuli maksumiustutus kun ei tieteenkään laskua maksettu kun postista putkahti toiset peruutuksen jälkeen...
      Hetken muistutusta tuijotellesani totesin että laskussa oleva pankkitili on ensinnäkin liian lyhyt ja yrityksen y- tunnusta ei ole.

    • myös petetty

      Hei. Palautin lähetyksen postiin. Posti palauttaa lähetykset osoitteeseen:
      MMBG
      PL 156
      00511 Helsinki

      • leila tk k

        KIITOS


      • kaarina55

        Kiitos osoitteesta, laitoin ylös. Laitoin sähköpostia tuolla aikaisemmin mainittuun osoitteeseen. Mutta jos sieltä ei ensi viikon alkuun kuulu mitään, laitan antamaasi osoitteeseen kromitabletit ja alushousut.


    • leila tk k

      mulle kävi ihan samalla tavalla. ollaan mun miehen kans yritetty 2 päivää soittaa kys. firmaan tuloksetta. taitaa olla kyseessä pahimman luokan huijaus.
      täytyy varmaan varottaa muita tästä firmasta ELI VAROKAA NAISET JA TYTÖT MMBG
      NIMISTÄ PULJUA,SE ON TÄYTTÄ PUPPUA!!!!!!!

    • Petteri

      Naapurin rouva 85v!! kertoi äsken että on käynyt samalla tavalla.
      Ovat lähettäneet hänelle Stringejä ja laskun maksettavaksi.

    • kris

      joo peruutin minäkin numerossa 3158 5600 vastattiin kyllä aika heti. Eikä mitään ongelmaa, mutta tosiaan olin tehnyt toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Sanoin, no että ehkä olinkin, ok, ellei nyt heti perään tule uutta tarjousta... 26,90 on kyllä paljon alkkareista.

    • Lahdesta

      Ottakaa nyt joku asiaksenne ja pankaa kuluttaja-asiamies penkomaan tätä hommaa. Ja joku teräväpäinen toimittaja telkkarista asialle. Raivostuttavaa!

    • Iekki Mantere

      Minä lähetin sähköpostin osoitteseen [email protected] ja siinä peruin tilauksen ja uhkasin kuluttajavirastolla ja vastaus siihen tuli tunnin kuluttua, jossa tilaus oli peruttu tänä päivänä. Tämä homma toimii. Puhelimella ei kannata yrittää. Sähköpostista jää vielä dokumentti todisteeksi.

      • Yksi höntti

        Mä pääsin puhelimella heti aamulla puoli kymmenen läpi ja sain peruutuksen tehtyä. Vastasi erittäin ystävällinen virkailija enkä kehdannut ruveta v.....leimaaminen vaikka olisi varmaan pitänyt. Eilen ei vastannut kukaan koko päivänä. No mä olen nyt pois tuosta huijaus jutusta. Täytyy myöntää että itsekin olen kyllä tosi hölmö kun tuollaiseen olen edes lähtenyt mukaan. Ehkä mula on varaa ostaa alushousut kaupasta ja jos ei niin olen tästä lähtien ilman housuja.


      • Eräs Eeva
        Yksi höntti kirjoitti:

        Mä pääsin puhelimella heti aamulla puoli kymmenen läpi ja sain peruutuksen tehtyä. Vastasi erittäin ystävällinen virkailija enkä kehdannut ruveta v.....leimaaminen vaikka olisi varmaan pitänyt. Eilen ei vastannut kukaan koko päivänä. No mä olen nyt pois tuosta huijaus jutusta. Täytyy myöntää että itsekin olen kyllä tosi hölmö kun tuollaiseen olen edes lähtenyt mukaan. Ehkä mula on varaa ostaa alushousut kaupasta ja jos ei niin olen tästä lähtien ilman housuja.

        Viimeinen puhelinkauppa,jos ei varaa ostaa housuja nii pittää jatkaa helmoja.Vihdoin kymmenien yritysten jälkeen sain peruttua.Ei tosiaan viitti alkaa haukkumaan asiakaspalvelijaa hän tekee vain työtään.Tämä on opiksi meille hölmöille.Elikkä vanha viisaus :Ei se oo tyhmä joka tahtoo,vaan se joka antaa.


    • HeidiH23

      Minä soitin äsken, koska postissa tuli vain laskut,ei alkkareita :O ystävällinen naisihminen vastasi (jonotin 10 minsaa) ja laittoi uudet tulemaan (perui edelliset laskut).
      Minusta vaikuttaa ihan ok:lta kyllä tähän asti kuitenkin, perun jos ei homma toimi.

    • Tiinuli

      Täällä myös yksi lankaan mennyt! Soitin tänään ja jonotin 30 min, eikä vastausta!! Silloin alkoi kello lähestyä 16.30 ja asiakaspalvelu sulkeutuu. Kiitos sähköposti osoitteesta! Laitoin viestiä, toivottavasti menisi perille, ettei tarvitse menettää yöunia :( Täytynee varalta soittaa huomenna uudestaan mikäli ei päivällä ilmaannu vastausta.

    • siis

      Precious Underwear
      PL 156
      00511 Helsinki
      tohon voi palauttaa ja sanoa itsensä irti.

      • mummo60

        Kiitos! Sinne lähti irtisanoutuminen. Tämä oli opiksi, enkä tilaa enää vastaavanlaista.


    • para1

      Minä tilasin kanssa joskus "ilmaiset" bokserit. No bokserit tuli, mutta ennen kuin kerkesin perumaan tilauksen tuli jo maksullinen paketti. No päätin pitää myös maksulliset, mutta jostain syystä unohtui maksaa lasku. Eilen sitten odottelikin perintätoimistosta kirje. Aloin miettimään et varmasti olen maksanut alkuperäisen laskun muistutuskuluineen ja sitten verkkopankkiin ihmettelemään. Tosiaan olin maksanut alkuperäisen laskun kaksi kertaa muistutuskuluineen ja nyt ois sit viel tää perintä toimiston lasku. Ilmaset kalsarit tuleekin sitten maksamaa n. 120€ eli 40€/bokserit. Vittu mua huvita enää mikää. Toivottavast nää nyt sais sovittuu perintätoimiston ja paskafirman kanssa.

    • Rachel 69

      Samantapainen juttu kuin edellisellä (PARA 1). Soitin asiakaspalveluun saatuani ensimmäisen lähetyksen. Todettiin, että on lähetetty sellainen näyte, josta ei ole kerrottu tietoja. Jäsenyyden sain ilmeisesti perutuksi, koska ei ole lisälähetyksiä kuulunut. Pyysin asiakaspalvelijalta osoitetta, mihin voin lähetyksen palauttaa. Hän sanoi. että ei sitä TARVII palauttaa, antakaa vaikka jollekin toiselle henkilölle. En näin ollen maksanut laskua, koska luulin, että hän poisti senkin. En huomannut asiaa erikseen kysyä.

      Nyt sitten pamahti jo lasku, jossa uhkaillaan perintätoimistolla. Siis minun kohdalla on jo tapahtunut KAKSINKERTAINEN HUIJAUS, ja edellisen kirjoittajan (PARA 1) kohtaloa jatkossa pelkään..,
      Tosin puhelun lopuksi kysyin minua palvelleen henkilön nimeä, johon hän vastasi pelkällä etunimellä. Minulla on se jossain ylhäällä, mutta eihän pelkän etunimen perusteella ketään saa vastuuseen, varsinkin kun asiakaspalvelijat vaihtunevat aika ajoin.
      Oppia ikä kaikki, enpä enää tilaa puhelinmyyjiltä kuin korkeintaan kotimaisia lehtiä. Valitettavasti tämä kokemus muuttaa suhtautumisen kaikkea puhelinmyyntiä kohtaan epäluuloiseksi.

      • MMBG - huijattu

        Ihanaa, kohtalotoverit! Kun tilauksen peruuttaminen ja yhteydenotto on tehty niin vaikeaksi, että se harvalta onnistuu sutjakkaasti, moni varmaankin heittää pyyhkeen kehään, ja vain makselee tilauksiaan. Kirpparit täyttyvät pian laadukkaista kalsareista ja pikkareista suloisissa pienissä pahvilaatikoissaan. Ja puhelinoperaattorit lihottavat taseitaan!
        Puolisoni kanssa soittelimme turhaan kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja lähetyksessä annettuun numeroon. Uusi paketti tuli. Sama rumba jälleen. Lopulta palautin paketin Hollannissa olevaan ja laskussa ilmoitettuun osoitteeseen. Vaan takaisinhan se tuli ilmoituksella "osoite tuntematon". Säälin sikäläistä postineitiä, mutta Suomen postille se on toki katteellista.
        Tätini onnistui puolestamme pääsemään puhelimella lävitse, ja saimme oikean palautusosoitteen, ja myös lupauksen toimitusten loppumisesta.
        Mutta sitten tuli postissa muistutuslasku per. 6.1.2014. Ja sama soittelu alkoi jälleen, ja yhtä laihoin tuloksi. Tuolta ylhäältä jostain viestistä löysin äsken sähköpostisoitteen [email protected]. Äsken lähti sähköposti, joten saapa nähdä, miten se toimii. Näistä keskusteluviesteistä ammensin myös tiedon, että lasku olisi pitänyt palauttaa paketin mukana. Varmaan sekin jossain "pienellä präntillä" on mainittu. Jo lokakuussa tein myös ilmoituksen netissä kuluttaja-asiamiehen virastoon. Haastetta odotellessa...


      • MMBG - huijattu
        MMBG - huijattu kirjoitti:

        Ihanaa, kohtalotoverit! Kun tilauksen peruuttaminen ja yhteydenotto on tehty niin vaikeaksi, että se harvalta onnistuu sutjakkaasti, moni varmaankin heittää pyyhkeen kehään, ja vain makselee tilauksiaan. Kirpparit täyttyvät pian laadukkaista kalsareista ja pikkareista suloisissa pienissä pahvilaatikoissaan. Ja puhelinoperaattorit lihottavat taseitaan!
        Puolisoni kanssa soittelimme turhaan kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja lähetyksessä annettuun numeroon. Uusi paketti tuli. Sama rumba jälleen. Lopulta palautin paketin Hollannissa olevaan ja laskussa ilmoitettuun osoitteeseen. Vaan takaisinhan se tuli ilmoituksella "osoite tuntematon". Säälin sikäläistä postineitiä, mutta Suomen postille se on toki katteellista.
        Tätini onnistui puolestamme pääsemään puhelimella lävitse, ja saimme oikean palautusosoitteen, ja myös lupauksen toimitusten loppumisesta.
        Mutta sitten tuli postissa muistutuslasku per. 6.1.2014. Ja sama soittelu alkoi jälleen, ja yhtä laihoin tuloksi. Tuolta ylhäältä jostain viestistä löysin äsken sähköpostisoitteen [email protected]. Äsken lähti sähköposti, joten saapa nähdä, miten se toimii. Näistä keskusteluviesteistä ammensin myös tiedon, että lasku olisi pitänyt palauttaa paketin mukana. Varmaan sekin jossain "pienellä präntillä" on mainittu. Jo lokakuussa tein myös ilmoituksen netissä kuluttaja-asiamiehen virastoon. Haastetta odotellessa...

        Upeata, mahtavaa! Tässä oppii iloitsemaan vähästä! Sain vastauksen sähköpostiini ( [email protected] ), ja kolmen kuukauden piina on lopultakin ohitse! Jesss! Arvatkaapa, vieläkö jotain ostan puhelinmyynnistä!


    • para1

      Nyt tuli perintätoimistolta viestiä:
      Hei,
      kiitos yhteydenotostanne.
      Olen laittanut tiedustelun suorituksianne koskien toimeksiantajallemme MMBG:lle.
      Perinnän osalta asia nyt ns. jäissä ja odotamme heidän vastausta asiaan.
      MMBG:n asiakaspalvelun numero on 09-3296 1446.

      Eiköhän tämä tästä selviä.

      • En tilaa!

        Onnellisimmassa tapauksessa perintätoimisto huomaa että kyseessä on huijarifirma ja sanoo irti perintäsopimuksen firman kanssa. Mutta epäilenpä että perintätoimisto on vain tyytyväinen uudesta tulokohteesta.


    • kiire1

      Hei onko se asiakasnumero teillä tiedossa jossain? itelläni ei ole tallessa enään yhtään laskua, muuton yhteydessä hävisivät kaikki ja pitäisi saada peruutettua pakettien tulo

      • Sieltä löytyy

        Eikös uuden paketin mukana tulevassa laskussa ole asiakasnumerosi? Eihän jonkun toisen henkilön asiakasnumerolla voi peruuttaa sinun tilauksiasi.


    • petetty1

      Sama täällä,kertokaa miten saa päästä pois pinteestä?

      • Oletko laiska lukija

        Vaikka ketju on pitkä niin lue se alusta asti niin ohjeita tulee runsaasti.


    • huijattu -56

      MMBG:n numero ei vastannut lukemattomista yrityksistä huolimatta.Otin yhteyttä kuluttajavirastoon ja käskivät laittaa irtisanoutumisen osoitteeseen [email protected]. Ja käskivät säilyttää viestin.
      Laitoin viestin tällä viikolla ja parin päivän kuluttua sieltä tuli ilmoitus, että jäsenyytesi on irtisanottu. Laittoivat siihen, että kaksi maksullista pakettia on vielä lähtenyt. No tottakai niin! Mutta se nyt on pieni paha....
      Nyt olen tyytyväinen!

      • Pirj1

        HEI Huijatut!
        Soitin äsken MMBG numerolle09-31585600 ja poikaa vastas heti kohteliaasti, että on hetken ruuhkaa.minuutin kuluttua vastas nuori reipas tytön ääni että asiakaspalvelu miten voin auttaa.Sanoin että en tarvitse näitä alushousuja ,hipstereitä niin paljon kun olen saanut jo 10 kpl,jotenlopetan tilaukseni tähän.Ei mitään vastalausseita tullut eikä ehdotuksia kysyi mitä mieltä olin niiden laadusta? Sanoin että , ihan hyvät kesähousut, mutta en nyt halua enempää.Saisinko teidä'n asiakasnumeronne siitä laskun keskeltä hän sanoi, otti numeron ja sanoi ettäasia selvä .Kiitos HEI,hei. En VOI VALITTAA ,käytös oli parempi kuin useimpien lehtimyyjien tyrkytys soitot.! MUTTA NYT ON JÄNNÄÄ TULEEKO ENÄÄN MITÄÄN LÄHETYKSIÄ VAI OLIKO SE NOIN SELVÄ.!
        Kokeilkaapa muutkin soitella uusiks.??????Ilmoitan jos.......jatkuu
        terveisin Tampereen Mimmi.


    • mitta täys

      Tää on kyl ärsyttävä firma, ainut joka soittaa vaikka on markkinointikielto. Sit joku ärsyttävä mies soittaa sieltä ja kettuilee joka kerta, kerran kuulosti siltä että oli kalalla baarissa. Meinaa hermot mennä. Vaikka en ole tilannut ni silti häiriöksi ja soittaa salaisesta numerosta ettei voi ennakoida kun jotkut lääkärit soittaa myös. Argghh.

      • mitta täys

        Kaljalla siis :D


      • Tarkkana!

        Yleensä nuo markkinointikiellot tehoaa mutta olisitko antanut puhelinnumerosi jossain kyselyssä tai kilpailussa. Itse tutkin ensimmäisenä ne pienellä kirjoitetut ehdot jostain kilpailuvastauksesta enkä vastaa jos sieltä löytyy esimerkiksi merkintä että tietoja voi käyttää markkinointiin. Kun vielä laittaa numeronsa salaiseksi, myyntitykit eivät löydä ja saa olla rauhassa.

        Tuo taustameteli johtui mahdollisesti siitä että samassa pienessä huoneessa on iso joukko soittelijoita jotka puhuvat yhtä aikaa.

        "Ilmainen" ei ole koskaan ilmaista, jossain firma ottaa omansa pois, esim. posti- ja pakkausmaksussa tai luottavat että saavat myydyksi ainakin yhden täyshintaisen paketin ennen kuin asiakas peruu jäsenyyden.


      • höhöhö

        Ei sun markkinointikiellot vaikuta mitään ulkomaisiin firmoihin.

        T. Puhelinmyyjä


    • Kim1957
    • Käsi79

      voi huhhuh, huomasin hetki sitten verkkopankista että on tullut näppäilyvirhe. Piti maksaa 31,90, mutta olen vahingossa maksanut 319,00. Saa nähdä saanko rahat takaisin koskaan... :(

      • Lähtikö muistutus

        Riippuu firmasta, toivottavasti reklamoit välittömästi. Maksan eräästä ulkomaisesta palvelusta pienen kuukausimaksun automaattisesti luottokortilla. Nyt huomasin että maksu oli veloitettu kahteen kertaan muutaman päivän välein. Huomautin asiasta palautelomakkeella ja sain vastauksen parissa päivässä. Kiiteltiin muistutuksesta ja luvattiin palauttaa rahat kymmen päivän sisällä tilille. Minun puolestani ylisuoritus olisi voitu käyttää seuraavan kuukauden maksuun, mutta katsotaan tuleeko rahat tilille.


    • Nova Plus

      Minulle myytiin "ilmaisia" lisäravinnekapseleita. Laskussa oli puhelinnumero, joka ei toimi ja firman nimeä ei mainita. Nova Plus nimisen valmistajan tuotteita ja laskussa MMBG. Soitin kuluttaja-asiamiehelle, joka opasti ottamaan yhteyttä firmaan nimeltä Westerfield. Löytin netistä puhelinnumeron 0932961446, johon sooitin. Vaikeaksi tehty huijaus. Postissa tiesivät kyseisen firman ja opastivat paketin palautuksessa.

    • käsi79

      Soitin seuraavana päivänä asiakaspalvelun ja pyysivät lähettää s.postin mikä sisältää kaikki laskun tiedot sekä kuitin ylisuorituksesta.

      S.posti lähetetty kohta kaksi viikkoa sitten. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut...

      Ilmoittelen taas kun tiedän mitä tapahtuu...

      • Käsi79

        Nyt on mennyt 5 viikkoa eikä rahoja näkynyt. Olen ollut yhdeydessä kuluttajaneuvontaan, ja toiminut heidän suosittelemalla tavalla. Ellei rahat ole tilillä kesäkuun alussa on kuluttajavirasto luvannut auttaa asiassa. Pitäkää oikeasti näppinne erossa koko yrityksestä.


      • Käsi79
        Käsi79 kirjoitti:

        Nyt on mennyt 5 viikkoa eikä rahoja näkynyt. Olen ollut yhdeydessä kuluttajaneuvontaan, ja toiminut heidän suosittelemalla tavalla. Ellei rahat ole tilillä kesäkuun alussa on kuluttajavirasto luvannut auttaa asiassa. Pitäkää oikeasti näppinne erossa koko yrityksestä.

        Nyt on aika mennyt umeen, rahoja ei vieläkään näy. Pitää näköjään vaikeamman kautta mennä taas.


      • Käsi79
        Käsi79 kirjoitti:

        Nyt on aika mennyt umeen, rahoja ei vieläkään näy. Pitää näköjään vaikeamman kautta mennä taas.

        Voi voi, helmikuussa maksamani yli 300€ liikasuoritus on edelleen saamatta. 5kk. mennyt jo...


      • Käsi79
        Käsi79 kirjoitti:

        Voi voi, helmikuussa maksamani yli 300€ liikasuoritus on edelleen saamatta. 5kk. mennyt jo...

        Voi tätä ilon ja riemun päivää, huomasin että eilen oli rahat saapunut tilille, menihän sii noin 9kk.


    • Andiee

      Just peruin jonkun kapselitilauksen. Hissimusiikkia sai kyllä kuunnella 5-6 minuuttia, mutta ystävällinen poika vastasi ja peruutti tilaukset. Kysyi vain mitä tykkäsin tuotteista eikä alkanut vänkäämään jatkotilausta. Mutta en kyllä toiste tilaa mitään puhelimitse, nyt pääsin helpolla.

    • kokeillut

      Minä sain kans helposti peruutettua "pillerini". Kokeilin kyllä tuotteita, mutta molemmista (omenaviinietikka tabletit ja ruusunjuuri kapselit) tuli yhdessä ja erikseen otettuina niin pahanmakuisia röyhtäyksiä suuhun, et ei oo mun juttu. soitin asiakaspalveluun ja sieltä vastattiin n. 6 min odotuksen jälkeen ja tuotteiden tilaus peruutettiin.

    • Ameliii

      Oliko noista omenaviinietikka ja ruusunjuuri pillereistä mitään hyötyä? Tai sivuvaikutuksia?

      • Pistetään poikki

        No nyt tämä ketju alkaa luistaa pois alueen aiheesta (alusvaatteet). Etköhän saa parempia vastauksia asianomaiselta alueelta jossa keskustellaan enemmän lisäravinteista.


    • pettynyt5

      mulle tarjottiin puhelimessa kaktuspillereitä ja sano että ihan ilmainen paketti on tämä ensimmäinen..kysyin vielä että on siis ihan ilmainen..jookyllä on..nyt kun paketti tuli niin maksua olikin 4.95e .soitin la pääsin aika äkkia ja sanoin irti tilauksen jatkon,,mainitsin että piti olla täysin ilmainen ja se nauhotettiin kyllä.no se on ollut puhelin myyjän virhe..pitää hänelle pitää puhuttelu..nimi on tässä hänellä ylhäällä..no hah..sanoi nkyllä että paketin saa palauttaa mutta heillähän eiole sovittu ilmaistapalautus sopimusta joten joutuisin maksaan kuitenki tuon 4.95 jos palautan..sooittaapas vaan sieltä vielä joku..eiikinä enää mitään..alushousut ja sukat tuli joskus joku aika sit ilmaiseks niin luotin et nämä pilleritkin kun niin sanotaan.

    • niu2

      Mä tilasin noita vihreätee-kaktus pillereitä, tuli parin viikon sisällä niinku luvattu ja seuraavat tilaukset sain peruttua odottamalla linjoilla 3 min. Iha jees.

      Asiasta ytimeen, onko kukaan syönyt näitä ks nappeja? Onkohan mistään kotoisin?

    • lingerie

      Kannattaa vaan soitella sitkeästi siihen numeroon. "Robotti" ääni hokee että palvelussa ruuhkaa ja vastataan soitto järjestyksessä. Lopulta pääsin läpi ja peruin tilauksen.

    • llll9

      On tämä pirullista, toitotetaan, että voi peruuttaa koska tahansa, mutta miten.
      Kunpa ihmiset tajuaisivat, että tilaus on huijausta.
      Ihmisten hyväksikäyttämistä. Muistisairas mieheni erehtyi tilaamaan housut. Ei varmaan oikein ymmärtänyt mitä tilasi.
      Nyt on ongelma, kun ei saa niitä lopetettua, ei löydy sähköpostiosoitetta mistään.
      Lisäksi housut ovat jumalattoman kalliita. Älkää erehtykö niitä tilaamaan.

    • Seuraavaa kertaa silmälläpitäen, sano kalsarikauppiaalle että et käytä alushousuja. En ole enää vuosiin käyttänyt. Paljon mukavempi olla.

    • Kalsariasiaa

      Hei mariitta 2 !

      Itsellä on sama tilanne kyseisen firman kanssa, puheluihin ei vastaa kukaan ja
      mitään selvää osoitetta kyseisestä firmasta ei löydy mistään.
      ( Sp:sta ) puhumattakaan.
      Täytyy vain tehdä niin, että maksaa tuon näytekappaleen aloitusmaksun 4,90
      ja kirjoittaa laskuun jatkotilauksen irtisanomisen ja kopioi laskun itselle.
      Jos sen jälkeen vielä lähettävät tuotteitaan, niin ne voi viedä postiin "kun
      vastaanottajaa ei ole tavoitettu".
      Posti lähettää paketin lähettäjälle.
      Pirullisia tuollaiset pakkomyynti tilanteet !

    • Kipoliini

      Joo yritin palauttaa paketteja asiakaspalautuksena niin postissa ei ole ko firman asiakaspalautusta, nyt olen etsinyt tietoja netistä mutta en löydä, soittaa en ole yrittänyt laskussa olevaan numeroon.....ja paketteja satelee koko ajan postiluukusta, en tiedä mitä teen....

    • Säikähdyksellä selvä

      Sain alushousut ja kapselit eilen postissa. Palvelunumeron ajat olivat kuitenkin jo menneet, joten erehdyin sitten käymään netissä. Koko Google oli tietysti täynnä huijausvaroituksia, ja siten päädyin menettämään yöuneni asian vuoksi.
      No, tänään kuitenkin keräsin rohkeuteni ja soitin numeroon. Hermoja raastavan 5 minuutin kuluttua olin helpotuksekseni saanut tulevat lähetykset peruttua!
      Nyt vain odottamaan, pysyvätkö paketit todella poissa. Otan kuitenkin vielä varmistukseksi Kalsariasiaa:n neuvon käyttöön, sillä en ole vielä ehtinyt maksaa laskua. :) toivottavasti olisi sitten sillä selvä! Onnea teille muillekin!

    • surkea

      Tervehdys !

      Olen kanssasi samaa mieltä. Olen palauttanut joka kerta lähetyksen Hollannin osoitteeseen ja pannut kirjeen jossa sanon asiakkuuteni irti . Mutta olen samassa tilanteessa, kuin Sinäkin. Tuli muistutuslasku palautetusta lähetyksesta ja uhkaukset perinnästä. Puhelimella ei pääse, eikä ole sähköpostiosoitetta, että voisi hoitaa irtisanomisen. Olen ajatllut ottaa yhteyttä poliisiin, mutta tuskin sieltä apua tulee . Tämä kyseinen virma pitäisi jotenkin saada vastuuseen.

    • Pöksysankari

      Jouduin jonottamaan 20 min, kunnes vastasivat. Meinasin lyödä luurin kiinni jo monessa kohtaa, mutta onneks jaksoin odottaa! Mieshenkilö kertoi minulle, että molemmat - sekä kapselit ja alkkarit on nyt peruttu. Huh! Odotin kyllä jotain vähän hienomman näköistä alkkaria mutta ihan perus pöksyt nuo on, höh.

    • dam4

      Lähetin tuohon yllä olevaan suomalaiseen osoitteeseen paketin takaisin irtisanomisilmoituksen kera, sekä vielä sähköpostia irtisanoutumisesta. Toivottavasti on tällä selvä! Tästä lähin menee luuri korvaan saman tien puhelinmyyjille!

    • ällitälli

      Laitoin suoraan sähköpostia osoitteeseen [email protected] katsotaan nyt meneekö tällä vai joudunko soittamaan, ei ole mahdollista tuohon ilmoitettuun kellonaikaan notkua puhelimessa.

      Tilasin siis ilmaiset alkkarit ja ginseng-kapseleita, varmistin kolmeen kertaan myyjältä että jäsenyys on helppo irtisanoa. Sanoi että sähköpostiin (laskun mukana ei moista tullut täältä löysin) tai puhelinnumeroon soittamalla irtisanominen tai peruuttaminen onnistuu. Kovasti puhelinmyyjätäti vakuutteli homman toimivuutta ja toisteli EU-direktiivejä.

      Hienoa että täältä löytyy tietoa. Normaali kansalainen saa pöksynsä ja pillerinsä kaupasta...päänsäryn sain noista kapseleista mitä lie purua sisältävät. Voisikohan lähettää jonnekin tutkittavaksi että mitä niissä oikeasti on...voisin jopa maksaa siitä tiedosta...

      • ei enää kiitos !

        kaksi päivää yritetty soittaa,nyt odotin 10 minuuttia ja sain peruttua !!!


      • päättäväinen

        Sain myös kuluttaja-asiamieheltä tänään tuon sähköpostiosoitteen, Odottelen vastausta...Soitin MMBG:n asiakaspalveluun 20.8. odotin 45 minuuttia. Puhelun kokonaiskesto 49 min.


    • ällitälli

      Tänään tuli sähköpostin kautta vahvistusviesti että on peruttu. Saa nähdä sitten onko.

      Suurin osa puhelinmyynnin kautta tilatusta on ollut helppo irtisanoa ja ohjeet olleet selkeät. Muutenkin homma on toiminut ok.

      Tämä pöksyfirma on ainut vastaan tullut joka ei hyviä tapoja noudata. Puutteelliset yhteystiedot ja tuo myyntitapa takaavat sen etten ainakaan tältä firmalta ikinä mitää tilaile.

      • päättäväinen

        Valituksen voi tehdä kilpailu- ja kuluttajavirastoon netissä kaavakkeella. www.kkv.fi


      • Ei puhelinmyynnille

        Minä en osta koskaan mitään puhelinmyyjiltä vaikka ostankin jonkunverran netistä. Parin edellisen viikon aikana tein kolme nettiostosta (suomalaisilta firmoilta) ja kaupat sujui hyvin, mutta toimitukset vaihteli. Kahden tilauksen toimituksen hoiti Posti, ongelmitta ja kohtuunopeasti. Kolmannessa oli ongelmia kun firma joutui tilaamaan tuotteen hollantilaiselta tehtaalta. Kuriiriliike hoiti rahtauksen ja paketit kulki suhteellisen nopeasti Suomeen saakka. Sen jälkeen alkoikin toimitusongelmat kuriirifirman kanssa, mutta onnistui sentään kun oli jonottanut pitkään kalliiseen asiakaspalvelunumeroon.


    • tanttu4

      Tässä sivusto, jolla pääset eroon tuotteista
      Tarvitset asiakasnumeron, osoite ja nimitiedot
      http://www.mmbg.ch/

    • Karttakaa MMBG yrityksen puhelinmyyntituotteita!

      Minulla on olut vastaavia kokemuksia MMBG AG firman kanssa. Hyväuskoisuuttani tilasin ko. firman Suomen puhelinmyyjältä Primaveda -luontaistuote näytepaketin kesä-heinäkuun vaihteessa. Ja hiukan myöhemmin Elite Underwear -kalsarien näytepaketin. Vasta saatuani ko. tuotteet paljastui se, että molempien lähetysten takana oli sama firma: MMBG AG.

      Ja vaikka puhelinmyyjä oli hyvin sulavasti korostanut, että asiakkuuden voi irtisanoa milloin tahansa joko puhelimitse tai postitse, niin asia ei ollutkaan niin yksinkertainen. Saamissani laskuissa ja niiden mukana olleissa tiedotteissa oli mainittu Asiakaspalvelun osalta vain yksi puhelinnro (09-31585600) sekä yksi postiosoite (PO Box...) Hollannista. - Koska halusin irtisanoa jäsenyyteni saman tien nähtyäni tuotteet, yritin soittaa ainakin 5-6 kertaa em. puh.nroon (jonotusaika n. 15-20 min). Kyllästyneenä jatkuviin soittoyrityksiin, lähetin molempien tuotteiden osalta engl.kieliset irtisanomiskirjeet 16.7.-14 Hollannin osoitteeseen.

      Yllätykseni oli suuri kun elokussa sain silti uudet lähetykset, jotka saman tien palautin avaamattomina MMBG:n Sveitsin toimipisteeseen, jonka pienellä tekstillä mainittu osoite löytyi Asiakaspalvelutietojen alapuolelta. Mutta huom! Suomen toimiston posti- tai s.p.osoitetta ei ollut mainittu missään kohtaa!! Ja nyt minulta vaaditaan maksua kaikista palautetuista tuotteista (syyskuussa tuli vielä 3. Primavidan lähetys, jonka myös palautin). Perusteluna muka se, ettei Suomen toimisto saanut tietoa jäsenyyteni irtisanomisesta vasta kuin elo-syyskuun vaihteessa, koska en ollut lähettänyt ko. kirjeitä suoraan heille! Miten olisin voinut sen tehdä kun mitää Suomen osoitetta ei oltu annettu?

      Nyt asia on Suomen Kuluttajaviraston tiedossa. Odotan sieltä ratkaisua. "Oppia ikävä kaikki!" - Karttakaa ko. MMBG firmaa kuin ruttoa!

      • Toimin näin

        Varminta on ettei osta yhtään mitään puhelinmyynnistä. Numeronsa saa myös (maksulliselle) kieltolistalle, mutta kielto pitää uusia määräajoin ettei myynti ala heti kiellon päätyttyä.

        Jos sähköpostiini tulee "ilmaistarjouksia" laitan lähettäjät roskapostiksi ja deletoin avaamatta viestiä.

        En tilaa mitään "ilmaisia" tuotteita koska ilmaisia ei ole.


      • Kohtaalotoveri

        Kuinka ikävää!
        Olen samaisen firman kynsissä ja minulta vaaditaan jo oikeusteitse maksua palauttamastani tuotepaketista. Ei kait tässä auta muu kuin maksaa jotta välttyisi oikeudenkäyntikuluilta. Minullahan ei postista saamani kuittiaasiakaspalautuksesta enää ole jäljellä.....

        Miten sinun asiasi eteni?


    • Janet_62

      Hah! Menin samaan lankaan ja sain lähetyksen MMBG:stä Ginsengistä ja alushousuista.

      Alkkarit eivät olleet "mistään kotoisin" ja ginsengiäkin saa halvemmalla muualta, joten päätin lopettaa tilauksen heti kättelyssä!

      Ainakin puheluun vastattiin, melko nopeasti jopa. Toivottavasti myös toimutukset loppuvat, ainakin nuori miehenääni langan toisessa päässä vakuutti niin.

    • Ilmaista ei ole

      Eilen tipahti sähköpostina tarjous ilmaisista alushousuista. Lähettäjän nimi oli joki suomalainen nimi. En edes avannut viestiä ja liputin lähettäjän roskapostin lähettäjäksi.

      Viimepäivinä on alkanut tulla entistä enemmän tuollaista roskamainostusta vaikka palveluntarjoajakin siivoaa törkeimmät pois ennen minulle välittämistä. Ovatkohan keksineet jonkin keinon kiertää näitä roskapostisuodattimia.

      Mutta yksinkertainen neuvo on ettei tilaa yhtään mitään, ei nettimainoksen perusteella eikä puhelinmyynnistä. Olen noudattanut tätä eikä ainakaan toistaiseksi ole tullut ongelmia.

      • pete20

        Hei . älkää ihmeessä ostako mitään MMBG HUIJAUSTA . peruutin tuotteen , tästä huolimatta tuotteita vaan tuli postissa vielä kolme lähetystä peruuttamisen jälkeen .
        tämä maksoi minulle 125 euroa siitä huolimatta että palautin tuotteen toimittajalle ,
        olisin saanut tuotteet itselleni maksamalla postikulut , mutta en halua enään mitään tältä firmalta .


    • ääshoul

      Tässä kohtalotoveri.
      Sorruin tilaamaan "ilmaislähetykset". MMBG:n (tai kuten laskuissa Primavida tai Elite Underwear) taktiikka yksinkertainen: Katkaisuaikana ei vastata puhelimeen, pari x alkoi tuuttaamaan varattua ilmoitettuna palveluaikana. Tavaraa pukkaa järjettömään hintaan. Laitoin palautuksen Hollantiin - turhaan. Laskussa saattaa olla myös joku Sveitsin osoite, Suomeen ei mitään. Puhelinlinjalla vain amatöörimaista musiikkia. Myöhemmin pääsin nopeasti läpi (kireät naiset eivät suostuneet sopimukseen), mutta vahinko oli jo tapahtunut. Poliisi ei kuulema voi mitään! VAROKAA RAKKAAT IHMISET TÄTÄ HUIJAUSTA! Ja MMBG varokaa kadulla.
      Jos joku jotain muuta tänne satuilee, on varmaan MMBG:n soluttautuja.

    • Aina vaan

      Markkinointi on näköjään lisääntynyt koska viime päivinä on tippunut ilmaisbokserimainoksia sähköpostiin vaikka aiemmin ei ole tullut yhtään. Kohdetta ei edes tarkisteta, vai oletetaanko että nainen hankkii miehelleen ilmaiset bokserit isänpäiväksi.

    • 8+10

      Kuluttaja-asiamieheen yhteys, niin sillä se selviää. Itse jouduin hoitamaan vanhan äitini töppäyksen, mutta tuota kautta onnistuu kyllä

    • tiina18

      Itsellekin kertynyt jo muutama paketti ginseng kapseleita ja alushousuja ko yritykseltä. Yritin jo aiemmin kesällä peruuttaa tilausta heti ensimmäisen paketin saavuttua, silloin ei asiakaspalvelunumerosta vastattu. Sen jälkeen asia jäi ja ehdin saamaan toiset paketit.

      Äsken soitin aiemmin jo ketjussa mainittuun numeroon. Saman tien vastattiin ja nyt peruutuksen pitäisi ainakin olla kunnossa.

    • bööööö

      Kyllä, sama homma. Sain soition kalsareista ja ne todella luvattiin ihan ilmaiseksi, eikä mitään muuta postia pitänyt tulla sen jälkeen kun saan ne kalsarit.
      No, postissa tuli eilan kalsaripaketti ja lasku myös, se siis oli sitä HP-puetta sillä myyjällä. Liekö tällä firmalla muuta kuin huijareita töissä. Varmaan ei asiakaspalautustakaan. Täytynee kysyä poliisilta ja kuluttaja-asiamieheltä.

      • On uskottava

        Ilmaista ei ole! Laskut pystyy estämään sillä ettei tilaa yhtään mitään vaikka kuinka kehuttaisiin annettavan ilmaiseksi.


      • Pöh :(

        Näillä on monta tapaa huijata näköjään!
        Paketteja tulee, vaikkei ole tilannutkaan, vaikea peruuttaa jäsenyyttä, palautusta ei muka ole tapahtunut vaikka onkin....

        Viisastukaapa minun vahingostani- säästäkää postista saamanne kuitti jos ja kun teette asiakaspalautuksen!!!
        Oikeudenkäynti edessä ellette pysty todistamaan, että olette paketin palauttaneet.


      • Minävain77
        Pöh :( kirjoitti:

        Näillä on monta tapaa huijata näköjään!
        Paketteja tulee, vaikkei ole tilannutkaan, vaikea peruuttaa jäsenyyttä, palautusta ei muka ole tapahtunut vaikka onkin....

        Viisastukaapa minun vahingostani- säästäkää postista saamanne kuitti jos ja kun teette asiakaspalautuksen!!!
        Oikeudenkäynti edessä ellette pysty todistamaan, että olette paketin palauttaneet.

        hohhoijakkaa! Enpä yleensä mitään tilaa mutta näihin menin sitten kerran sortumaan. en muistanut periua ensimmäistä maksullista pakettia...ja en edes tiennyt mistä oisin perunut...yritin netistä etsiä jotain sivustoa kyseisestä firma.Ensimmäinen maksullinen paketti tuli, joutusin avaamaan sen jotta löytäisin numeron/osoitteen josta voin perua.Samalla vein tuotteet palautukseen, jouduon maksamaan avatusta postikuluja n 5e ja avaamattomast hieman vähmmän. Peruin jatkotilaukset/jäsenyyden jossa sanottiin että uudet paketit ovat kerenneet jo lähtemään minulle.Ajattelin että ok, minäpä palautan ne. Paketti tuli ja joutusin maksamaan postikulut. Nyt jälkikäteen mulle onkin tullut karhukirjeitä kaikista näistä paketeista.Kuulemma ne joutuu maksamaan, koska peruuttaminen pitää tehdä ennen kuin tilaukset ovat lähteneet eteenpäin...myöskin nämä avaamattomat tilaukset ja palautukset pitää maksaa???


    • katjussikka

      Ja siis sillähän ei ole mitään merkitystä palauttaako paketit avaamattomina tai avattuina...ne joutuu maksamaan silti. Itse maksoin 3 tuotteen palautusmaksut ja myöhemmin näiden kolmen tuotteen karhumaksut...reippaasti alle satasen köyhempänä ja ilman tuotteita...

      • katjussikka

        Siis reippaasti YLI satasen köyhempänä


    • Jokinen M

      Sama ongelma Jokisellakin, hauskaa Joulua kaikesta huolimatta. Nähtäväti seuraava paketti kannattaa palauttaa

    • Pirjo3

      Moi.
      Taistelen saman firman kans. Oon kummakki kalsonkipaketit lähettäny takas, ni tänää tuli krävöö. Yritin kymmene kertaa soittaa toho asiakaspalaveluu, mut en päässy ja jos laskua en maksa eräpäivään, 28.12., vaikka paketin palautin 06.11.-14 ni laittavat perintää.
      Pirjo

    • kommandona

      Miksi te aina jaksatte mennä lankaan? Luuletteko hei ihan oikeesti että jonkun firman intresseissä on lahjoittaa teille ilmaisia kalsareita? Käyttäkää järkeä!!!

    • Aku73

      Googla MMBG tulet palautus sivustole jossa ainakin minä onnistuin ilmoittaa että ei enää tavaraa.Sain englanninkielisen palautteen että he ovat vastaanottaneet sen. Siinä kysytään asiakasnumero jonka sivusto ilmoitti tuntematon mutta jatkoin vain ja onnjistuin. Tehoaako se on sitten toinen asia.

    • JuusoWaldemar66

      Äitini(78v.) oli tämän kyseenalaisen toimijan mukaan "saanut" heiltä markkinointisoiton syyskuussa, jonka päivämäärää kukaan ko. firmasta ei pystynyt tarkkaan määrittelemään. Vanmhempani palauttivat kuitenkin ilmaispaketin ja maksoivat siitä postimaksutkin. No myöhemmin alkoi tulla karhukirjeitä lokakuussa toimitetun maksullisen toimituksen tiimoilta(pakettia ei kuitenkaan ole vanhempieni luona näkynyt). Isäni(84v.) oli poliisiin yhteydessä, josta kehoitettiin 85 vuotiasta ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen heidän nettisivujensa kautta ??? !!! Asia oli poliisille entuudestaan tuttu ! Soitin tänään(29.12.2014) ko. firmalle ja sain kohtuullisen odottelún jälkeen "Merikan" puhelimeen ja hän kertoi, että peruutus on heille tullut 6.11.2014(sama päivä, kuin monella muullakin yllättäen)... No nyt kun maksetaan 26,90€(muistutusmaksua, joka oli 5€ ei kuulemma tarvitse maksaa), niin "tilaus" päättyy ja poistavat kuulemma yhteystiedot "asiakasrekisteristään". Kerroin vielä lopuksi, että olihan tämäkin yhdenlainen kokemus sota-ajan lapsille tulla huijatuksi. Näin ulkomaankauppa kukoistaa suomessa, eikä apua "puolustuskyvyttömille vanhuksille" tule mistään ! Vuodenvaihteen ja paremman uuden vuoden 2015 terveisin, Suomalaisen perheyrityksen omistaja / yrittäjä. Juuso

    • ml55

      10 min. jonotus ja miesääni vastasi kyllä asiallisesti ja kysyi asiakasnumeron. Jäsenyytesi on peruttu tädtä päivästä lähtien.

    • Miguel Long

      Mielestäni erittäin laadukkaita tuotteita hinta/laatusuhde ,HELPPO tehdä muutokset ja peruutukset valmiiseen kaavakkeeseen www.mmbg.ch

      • Liikaa peruutuksia

        Alkaa mennä näköjään huonosti kyseisellä firmalla kun oli tehtävä piilomainos keskusteluketjuun.


    • jori4

      Höpö höpö. Asiakaspalvelu vastasi 4 min 2 s. Kyseessä pvm toimiva puhelin. Tilauksen voi perua koska tahansa. Laskussa selvät ohjeet tilauksen perumiseen. Suosittelen; erittäin miellyttävät housu kuumallakin kelillä, kestää vähintään merkkialushoúsujen elinkaareen, ja kun itse vihaan kaupoissa pyörimistä, on tämä helpoin tapa maailmassa uusia vaatekaappia. Jori

      • Tuuria vaan

        Ehkäpä miesten mallit ovat parempia kuin naisten jos kelpaavat käyttöösi (nimimerkistä päätellen).

        Sinulla oli tuuria että pääsit lyhyellä jonottamisella sisääån asiakaspalveluun.


    • liljaliina

      Sama juttu tapahtui mulle, taytta huijausta koko setti. En saanut mittaan ilmaisia alusvaatteita koskaan, muutin ulkomaille ja sitten saan yhtakkia paketin jossa lukee precious underwear ja lasku perassa. En teida kuinka lopettaa tilaus, ja voidaanko meita laskuttaa tallaissesta jos ei ole suostunut tallaiseen kauppaan alunperinkaan emmeka saaneet ilmaislahjaa joka luvattiin. Vastattiinko asiakaspalvelun numerosta siis vai ei?

    • pettynyttilaaja70

      taistelen samasta asiasta,haluaisin myös irti sanoa,tilauksen,mutta laskun asiakasnumero ei kelpaa.minun lasku on mennyt perintään,gonthia nimiseen,löysin lashun jonka olen maksanut,summa on26,90ja gonthia pyytää,54,58

      • pettynyttilaaja70

        ei näin voi jatkua ja yritin hoitaa asiaa gonthian kanssa hän suuttui minulle


      • Normitoimintaa

        Perintäfirma lisää omat kulunsa ja ellet maksa niitäkin, perintä jatkuu ja summa nousee.


    • Tiukkajakohtelias

      Sain MMBG:ltä ilmaiset näyteboxerit.
      Peruin jatkotilauksen puhelimitse jo seuraavana päivänä.

      Siitä huolimatta sain maksullisen boxeripaketin muutaman viikon päästä.
      Kun otin yhteyttä, minulle kerrottiin, että perumiseni on rekisteröity, mutta perusmispäivä oli merkitty heidän tietokantaan yli kaksi viikkoa myöhäisemmäksi, kuin päivä jona olin sen tehnyt .Minulle todettiin, että minulle ei enää lähetettäisi uusia tilauksia. Totesin, että en halua ostaa edes tätä pakkausta. Kysyin myös, miksi uusi pakkaus oli lähetetty, vaikka olin välittömästi perunut jatkotilauksen näytekappaleen saatuani. Minulle kerrottiin, että heillä on "mallinvaihdosta" johtuen lähetetty paketti normaalia nopeammin. Minulle annettiin osoite, jonne saattaisin omalla kustannuksellani palauttaa tuotteen. Totesin tiukkana,että koska kyseessä on myyjän tekemä virhe eikä perinteinen asiakaspalautus ei asiakkaalta voida veloittaa mitään. Tähän asiakaspalvelija totesi, että siinä tapauksessa hän mitätöi laskun ja saan pitää paketin.

      Neuvot: laittakaa tarkat perumis/reklamointipäivämäärät ylös, olkaa kohteliaita, mutta tiukkoja, nauhoittakaa puhelunne.

    • eienääkoskaan

      yritän juuri lopettaa saman firman pilleritilausta eipä vastaa.

    • Saz

      Minä tilasin kokeilupaketin, sain tuotteen ja kävin irtisanomassa tilauksen osoitteessa www.mmbg.ch. Lomake herjaa aluksi, ettei asiakasnumeroa löydy, mutta postinumeron laiton jälkeen se toimi. Sain sähköpostiin viestin, että hakemusta käsitellään. Koska mitään muuta ei kuulunut, soitin vielä varuiksi asiakaspalveluun, josta vartin päästä vastasi ystävällinen nainen. Irtisanominen oli mennyt perille eikä siitä kuulemma tule erillistä vahvistusta. Toistaiseksi kaikki siis ok.

    • peaceoutpeople

      ihmiset hyvät, kun te tilaatte näitä ilmaisia näytepaktteja, teille kerrotaan pitkän kaavan kautta sopimusehdot 'tilaus on toistaiseksi voimassaoleva.. jos ette halua jatkossa, yksi ilmoitus asiakaspalveluun riittää 2 viikon kuluessa ensimmäisen paketin saapumisesta..' jos te ette tätä peruutusta (muista, jaksa, etc..) olette etäkaupan ehtojen mukaisesti velvollinen pitämään ja maksamaan sen saapuvan paketin, silloin ymmärrätte varmaan, että itse olette tästä vastuussa, ei ne puhelinmyyjät tai asiakaspalvelijat. älkää siis ottako mitään, jos teitä ei kiinnosta ollenkaan tai että osaa huolehtia omista asioistanne. JA jonoa on kaikkialla jatkuvasti, soittakaa vakuutusyhtiöön, elisalle, soneralle, jonottaminen on normaalia ja ruuhka ajoittaista, pitäisi se ymmärtää eikä soittaa asiakaspalveluun ja huutaa viettomille ihmisille jotka palvelee sua parhaansa mukaan, eikä nauti siitä että joudut nyt maksamaan 40e jostain, mitä et olisi halunnut mutta oman virheen takia joudut maksamaan. PEACE! ps. asiakaspalvelu on palvelumaksuton.

      • Kaikki_maksaa

        Niin, voihan se asiakaspalvelu olla palvelumaksuton, mutta se puhelu maksaa maltaita (varsinkin kännykästä jos palvelunumero). Usein vielä jonottaminenkin maksaa saman puheluveloituksen minuuttia kohden. Kalliiksi tulee.
        Laittaisivat numeron 0800 alkuiseksi niin puhelut olisi todellakin maksuttomia.


    • jurristi

      Jos haluat ne ilmaiset sekunda-alkkarit, niin
      1. Peruuta tilaus MOLEMPIEN tuotteiden (sukat ja bokserit) osalta ERIKSEEN heti netissä, kun olet paketit saanut.
      2. Ota screen-shot peruutuksesta. Tee sama peruutus vielä varmuuden vuoksi spostilla ja talleta se.
      3. Älä maksa mitään tulevaa laskua tai lähetä takaisin paketteja, jos sellaisia vielä tulee. Sinulla ei ole velvollisuutta lähettää sinulle lähetettyä tavaraa takaisin, kun et kerran ole sitä tilannut.
      4. Jos sitten perintäfirma ottaa yhteyttä maksamattomien laskujen vuoksi, ilmoita että asia on riitaisa ja vaadit perinnän keskeyttämistä ja asian siirtämistä oikeudelliseen perintään.

      Jos olet menetellyt ohjeen mukaan, mitään haastetta käräjille ei tietenkään koskaan tule.

    • Eiseniinvaikeaaole

      Olin juuri tuossa kyseisessä MMBG AG kalsari-/sukkakerhossa ja irtisanouduin täysin ilmaisen tutustumispaketin jälkeen, kun en pitänyt tuotteista. Ite sain kyllä ainakin ongelmitta www.mmbg.ch osoitteessa asiakasnumerolla ja postinumerolla peruttua tilauksen, josta tuli vielä vahvistus @ . Ei näitä niin karmeesti kannata pelkäämään ruveta... ja ainakin nykyään löytyy myös suomalaisen markkinointiyrityksen yhteystiedotkin osoitelapusta. Kauhua tuntuis herättävän, mut ei mulle ainakaan jääny sen puoleen p....n maku suuhun kokemuksesta.

      • Oli_ennen

        Joutuivat lisäämään nuo markkinointiyrityksen tiedot ja varmistamaan peruutusmahdollisuuden kun Suomen kuluttajaviranomainen alkoi painostamaan.
        Jos firma on asiallinen, sille on suuri isku jos puskaradion ja viranomaisten toimesta myynti romahtaa.


      • Klpr

        MMBG jäi väliin, kun on jo pari muuta merkkiä tilauksessa, joista Prestige on laadun puolesta ykkönen. Tono on myös kokeiltu ja ihan laadukas, mutta Prestigen jälkeen sekin tuntuu sekundalta. Molemmissa lafkoissa peruutukset pelaavat. Palautuksia ei ole tullut tehtyä, kun on kunnollisia alkkareita.


    • jabulani

      Minullakin irtisanominen onnistui, kunhan selvitin kaksi "ansaa":

      1. vaikeat internet-sivut osoitteessa www.mmbg.ch

      lomake, jollatilaus helpoiten perutaan, on nimeltään "yhteydenottolomake". Älä siis käytä sen alla olevaa "peruutuslomaketta". Kun annat asiakasnumeron ja postinumerosi (ennen postinumeron antamista sivu valittaa hämäävästi väärästä asiakasnumerosta) ja täytät sitten tiedot, jotka saat paperisesta tilausvahvistuksesta, irtisanomisvahvistus tulee sähköpostiisi. Itse nettisivulla ei lue mitään, kun olet täyttänyt tiedot, sivu vain vaihtuu. Vastaanotetussa sähköpostissa lukee vain "resign", muuten ei selviä että se on irtisanomisvahvistus (älä hyvä mies anna parasta sähköpostiosoitettasi tähän tarkoitukseen vaan käytä sellaista, jonka olet perustanut tällaisia varten ja johon saa vapaasti tulla roskapostia).

      "peruutuslomake"-lomakkeen käyttö on hankalaa, pitäisi tulostaa lomake, allekirjoittaa se, skannata se takaisin tietokoneelle ja lähettää se sitten sähköpostin liitteenä.

      2. erilliset asiakasnumerot boksereille ja sukille. Tämä on varmaan keino, jolla useimmat saadaan lankaan: ihmiset antavat yhden asiakasnumeron peruessaan tilauksen, kun ne pitää antaa molemmat. Tämä on puhtaasti harhaanjohtamistarkoituksessa tehty järjestely, sillä asiakashan on samalla puhelulla luullut tilaavansa erikseen vain näytekappaleen sukkia ja boksereita, ei kahta erillistä tuotetta.

      Eli sinun on täytettävä tuo "yhteydenottolomake" molemmilla asiakasnumeroilla erikseen, jotta molemmat tilaukset peruuntuvat.

      Laitoin vielä lopuksi huonosta sähköpostiosoitteestani seuraavan perumisilmoituksen "varmistukseksi":

      Hei, perun tilaukseni.

      VASTAANOTTAJA: MMBG AG PL 156 00511 Helsinki Finland

      Tällä perumisilmoituksella peruutan sekä boksereiden että sukkien tilauksen, enkä halua mitään tuotteita teiltä jatkossa. Tämä perumisilmoitus on tehty 14 päivän määräajassa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Tämä perumisilmoitus tehdään siihen sähköpostiosoitteeseen, joka tilausvahvistuksessa ilmoitetaan. Myös puhelimitse on minulle kerrottu, että tilauksen voi perua sähköpostitse, joten ymmärrän, että tämä perumisilmoitus on riittävä, vaikka annattekin internet-
      sivuillanne ohjeet, että perumisilmoituksessa on käytettävä omaa lomakettanne, joka olisi ensin tulostettava, sitten allekirjoitettava ja sitten skannattava sähköpostin liitteeksi (minulla ei ole skanneria). Mikään laki ei velvoita minua
      käyttämään valmiita lomakkeita. Tarjoan alla samat tiedot, jotka lomakkeessa pyydetään:

      Minun tietoni:
      asiakasnumerot: xxxxx
      tutustumispaketin viimeinen peruutuspäivä: 23.6.2015
      nimi: xxxxxx
      osoite: xxxxx
      sähköpostiosoite: xxxxx
      peruutuksen päivämäärä: 9.6.2015
      syy peruutukseen: halusin vain puhelimessa minulle tarjotun ilmaisen näytekappaleen

      • olikotämänarvoista

        Meikäläisellä ei toimi tuo yhteydenottolomake vaan postinumeronkin laittamisen jälkeen herjaa vääriä tietoja. Skanneri on onneksi käytössä niin saan laitettua tuolla peruutuslomakkeellakin peruutuksen eteenpäin. En sitten tiedä mistä johtuu tuo herjaaminen, toivottavasti eivät rupea väittämään asiakasnumeroani virheelliseksi.


    • Killingspree

      Sain perinteisesti vähän alusvaatteita kyseiseltä firmalta. Sitten ku yrittää peruuttaa netin kautta nii kas kummaa asiakasnumeroa ei löydä. Peruuttaminen sähköpostitse tapahtuu siten, että pitää tulostaa lomake joka sitten lähetetään sähköpostitse. Mulla varmaan tää nykyajan kehitys menny hieman ohitse, koska en tiiä miten voidaan kädessä oleva paperi lähettää sähköpostiin (paitsi faxaamalla).

      Jos tää on kusetusta niin kun ukkelit jää kiinni nii ei muuta ku saunan taakse ja niskalaukaus. AVOT!

      In and out...

      • Helppo_nakki

        Nykyään ei taideta käyttää missään faxia. Yleisin tapa lähettää sähköpostissa paperi, on skannata se liitetiedostoksi. Nykyisin myydään runsaasti halpoja monitoimitulostimia jotka toimivat myös skannerina.


      • tappamaan

        Oikeaa puhetta. Kuula kalloon vaan. Näin se pitää mennä.


    • MMCCo

      Oletteko jättänyt laskut maksamatta tämän MMBG paksafirman kanssa joka peruutuksesta huolimatta lähetää paskaa. Unohtavatko asiakkaan vai tuleeko laskut perittäväksi.

      • jurristi

        Ootko perunut SEKÄ bokserit ETTÄ sukat? Jos olet, älä ihmeessä mitään maksa. Jos sitten menee perintään, ilmoita että vaadit perinnän keskeyttämistä sillä asia on riitaisa. Se siitä.


    • Huijausta.on

      Jos joudutte tämän MMBG:n (Westerfieldin ym. lisänimiä) koukkuun, älkää soittako firman antamaan palvelunumeroon, vaan yrittäkää yhteydenottoa nettipalstoilla annettuihin sähköpostiosoitteisiin. Firma tekee tuloksensa PUHELUILLA, ei tuotteita myymällä. Jos sähköpostit eivät mene perille, ottakaa yhteyttä paikalliseen kuluttajaneuvojaan. Kuluttajaneuvojilla on tiedossaan useita sähköpostiosoitteita, joilla yhteydenotto voi onnistua. Jos palautatte tuotteita (vaikkapa maksuttakin), muistakaa pyytää postista kuitti! (Kirjoittavat sen kyllä.)

      Tämä huijaus menee pääosiltaan niin, että ihmisille kaupitellaan arvotonta tavaraa reippaaseen ylihintaan, eikä asiakkaiden edes oleteta jatkavan tilausta. Asiakkaat pakotetaan soittamaan palvelunumeroon, joka näyttää helsinkiläiseltä lankapuhelinnumerolta, mutta puhelut ohjautuvat kalliiseen palvelunumeroon EU.n ulkopuolelle (mahdollisesti Sveitsiin).

      • Numero_tarkistettava

        Oletko tarkistanut puhelinlaskustasi että puhelu todellakin ohjautuu sveitsiin (?) sinun laskuusi? Jos puhelinnumero on kokonaisuudessaan Helsingin suuntanumero ja normaali puhelinnumero, laskutus menee lankapuhelimeen soiton taksalla. Jos puhelu on siirretty edelleen ulkomaille, lankanumeron omistaja maksaa jatkoyhteyden roamingmaksun.
        Kannattaa kuitenkin varmistaa että numeroyhdistelmä on todellakin tavanomainen suuntanumero eikä jokin yhteyden ohjausnumero. Näitä numeroyhdistelmiä käytetään joskus siirtämään puhelu määrätyn ulkomaanyhteyksien välittäjän verkkoon (numerot alkaa 99). Esimerkiksi Sveitsin suuntanumero on numeroina 0041 ( ei käytettävissä) jota ei voi sekoittaa Helsingin suuntanumeroon 09 (esimerkiksi Intia 0091).


      • Hassua.touhua

        Miten vaan, eivät ne asiakkaita linjalla tyhjän päiten roikuta. Suunnilleen jokainen, joka ikinä on yrittänyt kyseiseen palvelunumeroon soittaa, on joutunut jonottamaan langalla. Miksi? Firmahan myy joutavanpäiväistä pikkukrääsää, jota saa pikkurahalla mistä tahansa marketista! Kummallisen kuumana käy pikkuhousubisnes, kun puheluja riittää jonossa aamusta iltaan!


      • Vikaa_paljon
        Hassua.touhua kirjoitti:

        Miten vaan, eivät ne asiakkaita linjalla tyhjän päiten roikuta. Suunnilleen jokainen, joka ikinä on yrittänyt kyseiseen palvelunumeroon soittaa, on joutunut jonottamaan langalla. Miksi? Firmahan myy joutavanpäiväistä pikkukrääsää, jota saa pikkurahalla mistä tahansa marketista! Kummallisen kuumana käy pikkuhousubisnes, kun puheluja riittää jonossa aamusta iltaan!

        Tai sitten osoittaa ongelmia olevan runsaasti kun valittajia on jonossa koko ajan.


    • SeppoSinisilmäinen

      Meni halpaan, ainahan, olis pitänyt enemmän tutkia netistä, on sanottu "lue myös pienelläkirjoitettu präntti" sääli muita puhelinmyyjiä, kun tämä aiheuttaa negatiivisen fiiliksen kaikkea kohtaa, tässä alla e-mailini ja vastaukset.

      21.9.2015, 17:01, Höynäytetty kirjoitti:
      > Tänään tuli taas boxeri paketti vaikka tilaus on peruttu, palautanko lähettäjälle "BOX 65 ,1620 AB Hoorn
      >
      > 21.8.2015, 9:11, Westerfield Suomi kirjoitti:
      >> 20.8.2015, 16:59, Tertsunen kirjoitti:
      >>> Kiitos paketista mutta en jatka tilausta .
      >>> Henry Hyväuskoinen
      >>> Asiakasnumero: 2022jne.
      >> Hei,
      >>
      >> Tilaus on irtisanottu 20.8.2015 alkaen.
      >>
      >
      Hei,

      Blackstone- sukkien tilaus, ilmoittamallanne asiakasnumerolla 2022jne., on irtisanottu 20.7.2015 alkaen.

      Emme vastaanottaneet irtisanomisilmoitusta Bamboo- alushousujen tilauksesta asiakasnumerolla 293jne. ja näin ollen tilaus on jatkunut toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen mukaisesti.
      Vastaanottamanne jatkolähetys on toimitettu aiheellisesti ja sen mukana saapunut lasku tulee suorittaa.
      Bamboo- tilaus on irtisanottu 21.9.2015 alkaen.

      --
      Ystävällisin terveisin,
      Emma
      Westerfieldin asiakaspalvelu

      Aukioloaikamme: Maanantai – Perjantai klo 09:30- 16:30
      Puhelin: 09-329 61446
      Email: [email protected]
      www.westerfield.ch

    • PeeJiiPee

      Sanon heti, että ei kiitos. Ostan käteisellä myymälästä mitä tarvitsen. Kiitos soitosta, hei. Olen jo vuosia menetellyt näin, eikä minulle tyrkytetä enää mitään. Sana kulkee jotenkin.

    • Liisa62

      Jos olet tilannut MMBG-nimisestä puhelinyrityksestä alushousuja, niin jätä ne käyttämättä. Jos kuitenkin haluat ottaa ne käyttöön, pese ne huolellisesti pari kertaa ennen käyttöä. Käsin pestessän lähti mustista housuista todella paljon väriä ja pesuvesi haisi voimakkaasti jollekin kemikalille. Värin haju ei lähtenyt edes ensimmäisessä pesussa.

      Kävin googlaamassa Kiinasta tuotujen vaatteiden sisältämiä kemikaleja. Iltasanomista löysin hyvän artikkelin värien vaarallisuudesta. Siinä Turvallisuus- ja kemikaalivirasto TUKES:in ylitarkastaja kehottaa vaatteen jättämistä ostamatta, jos vaate tuoksuu kaupassa voimakkaasti kemikaaleille. (http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/06/26/varo-nama-vaatteet-voivat-vieda-terveyden/20118770/135)

      MMBG:n tuotteet tulevat suoraan Kiinasta, eikä tuotteita tarkastetaan Suomessa. Kiinassa käytetään puuvillatuotteissa vielä mm. atsovärejä, jotka käytössä hajoavat syöpää aiheuttaviksi aineiksi. Housuissa voi olla myös syöpää aiheuttavaa formaldehydiä. Valmistaja todennäköisesti käyttää homeenestoaineena dimetyylifumaraattia, jonka on todettu aiheuttavan voimakkaita allergisia ärsytysreaktioita.

      Kun näistä ei tiedetä, on parempi jättää MMBG:n tuotteet tilaamatta tai ainakin käyttämättä.

    • muulimus

      Menin itsekkin lankaan n. 4 viikkoa sitten ja eilen sekä toissapäivänä paketit sitten viimein saapuivat. Eipäs siinä mitään, lähetin yhtiöille sähköpostia kera peruutusilmoitusten ja tänään tuli vastaukset molemmista että peruutus onnistunut. Sanomattakin selvää että helpottunut olo. :)

      Kannattaa juuri huomoida että sukat sekä alushousut tulevat eri yhtiöistä (Westerfield ja MMBG AG) ja molemmissa on omat asiakasnumerot sekä molempiin pitää tehdä erikseen peruutusilmoitus. Maksutta selviää kun laittaa sähköpostia hyvissä ajoin.

      • Peruspessimisti

        Toivottavasti peruutuksesi todellakin onnistui eikä lähetyksiä tule enää.


      • HALPAANMENIN

        HEI MIKÄ SÄHKÖPOSTI ON NIILLE KUULUISILLE ALUSHOUSUILLE EN LÖYDÄ SITÄ MISTÄÄN, HOUSUT HEITÄN ROSKIIN JOS EN PÄÄSE PALAUTTAMAAN,3 PÄIVÄÄ SITTEN TULIVAT.


      • kokeiltuja

        Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa uusi paketti ja lasku.


      • muulimus

        Vuosi myöhemmin eikä ole vieläkään tipahdellut enempää paketteja luukusta. :)

        Sanottakoot vielä että pyysin silloin peruuttaessa varmistusviestin sähköpostiin että ei varmasti tule minkäänlaisia jatkotilauksia, sen varalta että olisi tullut ja olisivat vaatineet maksamaan. Silloin olisi ollut ihan todistusaineistoa vastaan, hah!

        Mutta juuri tässä aiemmin tänään soitti jolu puhelinmyyjä ja tuputti ilmaista pesuainetta eli varokaahan niitäkin, siinäkin varmasti joku koira haudattuna!


    • sunshinef

      Aivan uskomaton huijausfirma! Miten tällainen saa jatkaa toimintaansa??? Itse irtisanoin jäsenyyden heti ilmaispaketin jälkeen. Yllättäen tuli vielä paketti kuukauden päästä. Palautin sen. No tuli lasku ja lasku.... Laitoin mailia... aina vastatsi joku tyttö pelkällä etunimellä, että pakko maksaa. Outoa jo tuo pelkän etunimen käyttö??? Yleensä en anna periksi, jos tiedän olevani oikeassa, mutta tuolloin oli sellainen tilanne, etten jaksanut alkaa "taistelemaan". Maksoin turhan laskun pois. Sähköpostilla sovittiin, että kaikki oli ok. Sitten tuli karhulasku taas. Laitoin sähköpostia, että maksettu, mutta taas oli eri tyttö eikä tiennyt mistään mitään eikä noteerannut, vaikka laitoin edellisen viestiketjun mukaan. Seuraavaksi lasku tuli perintäfirmalta. Laitoin mmbg:lle maksusta sähköisen kuitin, mutta se ei kuulemma aukea??? Laitoin saman kuitin perintätoimistoon, josta tuli, että asia ok. Niillä se kuitenkin aukesi. Mutta myöhemmin tuli taas perintätoimistolta, että lasku onkin aiheellinen, koska se on eri lasku kuin maksettu. Miten se voi olla eri lasku, kun muita laskuja ei ole?!?!?!??! Voi että ottaa päähän! Laitoin perintätoimistoon, että mun kusettaminen loppui tähän ja saa ilmoittaa toimeksiantajalle, että en aio maksaa ja asia riitaantuu, jos alkaa vielä karhuamaan. Perintätoimistotkaan ei saa karhuta riita-asioita....... Ja mikä oudointa, ystävälleni kävi juuri samoin ja sama firma. Se tilasi kahdesta eri tuotteesta ilmaisnäytteet ja irtisanoi ne. Paketteja tuli kuukauden päästävielä ja pakko maksaa. Hän oli maksanut pois, vaikka ehti palauttaa. Silti karhuja ja perintätoimiston karhuja tulee. Kuitit on lähetetty heillekin.... Eli samaa kusetusta kaikilta, kun aina joku hölmö makselee ne turhat laskut, kun pelkää perintää... Riitauttakaa ihmiset, niin perintätoimiston on lopetettava perintä. Taistelkaa loppuun asti, niin nuo huijarit ei pääse niskan päälle!!!!!! Kuluttajasuoja auttaa myös!

      • huijarit13thirteen

        Toivotaan että joku reipas käy takomassa perintäfirman johtajan päätä.


    • KUUNNELKAAIHMISET

      Siis... Aivan uskomattomia tyhjäpäitä täällä.. Myös oon saanut kyseisen soiton MMBGltä n.2kk sitten, myyjä kertoo kyllä puhelimessa tilauksen jatkuvan toistaiseksi voimassa jos otan ilmaisen paketin vastaan, MUTTA tilauksen voi peruuttaa ennen maksavia paketteja. Kysyin, mistä nään minne pitää peruuttaa, ja tyttö kertoi että paketissa tulee sposti osoite, nettisivu osoite ja puhelinnumero (09-alkuinen eli pelkällä pvm), mutta jos haluan niin hän voi kuulemma antaa kaikki yhteystiedot tässä ja nyt. Kirjotin sitten paperille ylös tiedot ja tehtiin joku nauhotus loppuun missä kerrattiin kaikki ja tulee kyllä harvinaisen selväksi että on toistaiseksi voimassa oleva tilaus joka jatkuu kunnes sen peruutan. KUUNNELKAA MITÄ NE MYYJÄT KERTOVAT ÄLKÄÄKÄ JÄLKEENPÄIN MUSSUTTAKO ETTEI OLE KERROTTU.... Lähetin spostin osoitteeseen, minkä sain myyjältä puhelimessa(aivan sama osoite löytyi muiden yhteystietojen mukana paketissa) ja peruin tilaukseni, 24h päästä viestin lähettämisestä sain viestiä että peruutus onnistunut.

      Sitten. Jos vanhempanne on siinä kunnossa ettei pysty itse tekemääs ostopäätöksiä niin herranjumala laittakaa heidän numeronsa salaisiksi!!! Niin ei soittoja tule. Sama homma alaikäisille!!!!

      • ryynipuko

        Itse olet. Huijarifirma ei jokaisessa tapauksessa toimi noin. Peruutus ei jokaisessa tapauksessa tehoa.


      • Ilmaista_ei_ole

        Pelkkä salainen puhelinnumero ei riitä, sitä ei saa myöskään antaa mihinkään kyselyihin tms. koska sen jälkeen alkaa tulla myyntipuheluita.
        Vanhat ihmiset on opetettu kohteliaiksi. He eivät lyö luuria korvaan ja lipevä puhelinmyyjä saa puhutettua ostamaan vaikka mitä ja vanhus ostaa että pääsee myyjästä irti.


    • rupet3

      Siis onko teitä tampioita tosiaan noin paljon jotka annatte luvan lähettää jotain....Ei ihme että suomeen lähetellään myös paljon ns nigerialaiskirjeitä. Onko se niin vaikea vaan lyödä puhelin kiinni eikä jäädä kuuntelemaan niiden jaarituksia niistä ei IKÄÄN seuraa mitään hyvää!!!!!

    • Ohjeita_löytyy

      Viimeisin Kuningaskuluttaja televisio-ohjelma uutisoi lyhyesti tästä myyjästä. Käskivät ottaa yhteyttä nettiosoitteella kkv.fi josta löytyy ohjeita ongelmiin.

    • AÖÖ

      Soitin asiakaspalvelunumeroon 09-32961446, josta vastattiin välittömästi ja sain tuotteen peruutettua

    • Hösh

      Tein netin kautta peruutuksen,missä kysyttiin asiakasnumeroa ja peruutuksen syytä.En tiedä,menikö perille,kun ei tullut mitään,et peruutus otettu vastaan.Mut aika huonosti on peruutus hoidettavissa.Pienellä präntillä joku numero,ja ei netti osoitetta,mistä suoraan voi peruttaa,jos ajattelee vanhoja ihmisiä,joille ainakin kaikki on hankalaa,toi peruuttaminen,ni vanhat ihmiset on koukussa,kun ei osaa peruuttaa tilausta.Ei ne jaksa odottaa puolta tuntia,olette edelleen jonossa.Kaikilla ei ole edes nettiä,millä hoitaisi asian,ja puhelimen kautta ei pääse,ku käsi puutuneena odotat mahdottoman ajan,vanhat ei sitä jaksa.

      • Rahasta_tiukkaa

        Vanhoilla ihmisillä ei ole suuria tuloja ja siksi pihistellään puhelinmaksuissa. Ei siis odotella pitkään linjoilla kun maksu raksuttaa koko ajan. Jos on kännykkä, vanhus on mahdollisesti ottanut halvimman liittymän jossa ei ole rajoittamatonta puheluaikaa vaan joka sekunti maksaa.
        Vanhuksilla ei yleensä ole tietokonetta eikä nettiä. Puhelimessakin mahdollisesti olevaa nettiä ei osata käyttää (et näköjään osaa sinäkään kun tekstin lauseet on yhtä pötköä).


    • hösh

      Osta alushousut marketista.Saat ostaa ne aina ku tarviit,etkä ole kiinni siitä,miten jatkuvat tilaukset peruutetaan.

      • Ahneus_vallalla

        Jotkut vaan haksahtaa siihen kun tyrkytetään "ilmaisia" tuotteita.


    • Alzheimer

      Iäkäs äitini oli tilannut "Precious regular briefs XL"-alushousuja. Onko kenelläkään tietoa minkä näköisiä ne ovat? Yhden laskun summa on postikuluineen 26,90 e. Onkohan paketissa ollut vain yhdet alkkarit? Juuri tällä viikolla pistin maksuun parit sukkalaskut, joten mitähän vielä...

      • Tällaista_se_on

        Tavaraa ja suunnilleen samankokoisia laskuja tulee säännöllisesti jatkossakin. Tyrkyttänevät lisääkin tavaraa "hyvälle asiakkaalle".


    • Puhelinmyynnistä

      Nyt täytyy sanoa, että onko vastaanottajassa vikaa !!! Itse olemme pariskunta, joista kumpikin on tilannut tuotteita niin parjatulta MMBG:ltä kuin muiltakin yrityksiltä, on tullut bambusukkia, alushousuja, ladyshavereitä, happyboxeja, partahöylää, sähköhammasharjaa ym. ym. Joka kerta on yhteystieot olleet paketissa mukana, on viimeinen peruutuspäivämäärä ja kun tilaus on peruttu yleensä netin kautta, on kuittaus tullut välittömästi sähköpostiin ja sen jälkeen ei ole tullut ensimmäistäkään maksullista pakettia. Tai jos tilausta on jatkettu, on peruutus onnistunut, kun on tilaus peruttu. Sanoisin, että aika pitkälle nyt on syynä ihan tilaajan oma moka, ei ole peruttu paketteja ajallaan ja jos yhteystiedot puuttuu, siitä varmaan kannatta heti antaa ilmoituskuluttaja-asiamiehelle, mitä alkaa kärvistelemään asian kanssa, varmasti saa apua sieltä heti. Selkeästi on myyjät kertoneet miten homma toimii, ei ole koskaan jäänyt epäselväksi, että seuraava paketti on maksullinen, jos peruutusta ei tee. Ja jos paketissa on lasku, todennäköisesti tuo maksuton paketti on hävinnyt jonnekkin, varmaan kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun, eikä alkaa täällä epätoivoisena itkemään. Ihmiset tekee töitä joka yrityksessä ja virheitä sattuu. Ja jos soittaa asiakaspalveluun, pitääkö luovuttaa ja nauha vastaa, asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, saatat olla heti seuraava, kun linja vapautuu. Kuinka monta kertaa on soittanut puhelin-operaattorille, vakuutusyhtiöön tms, ja joutunut odottamaan jopa tunnin, ennen kuin on päässyt läpi, onko se jotenkin anteeksi annettavaa enemmän kuin puhelinmyyntiyrityksen homma ? Virheitä tosiaan varmaan sattuu kaikilla, mutta varmasti suurin osa on korjattavissa ja ne muutamat, jotka oikeasti ovat kärsineet vääryyttä, saavat varmaan apua tilanteen korjaamiseksi.

    • isobobi

      Minulla ei myöskään mitään ongelmaa ollut peruutuksessa. Annoin luvan lähettää ilmaisen näytepakkauksen, vajaa pari viikkoa on nyt mennyt ja pakettia ei ole vielä kuulunut, mutta soitin jo etukäteen ettei asia pääse myöhemmin unohtumaan. Jonotin ehkä 3 sekuntia, tilaukseni löytyi nimen ja osoitteen perusteella, peruutin tulevat maksulliset bokseri- ja sukkalähetykset. Sanoivat että idea tässä olisi kyllä se että kokeilisitte ilmaista näytepakkausta ensin johon vastasin että tiedän jo etten aio jatkaa maksullista tilausta. Asia oli sillä selvä. Puhelun kesto kokonaisuudessaan 2 minuuttia jonotuksineen. Soitan vielä uudestaan kun ilmaispaketti saapuu ja varmistan että onhan peruutus rekisteröity. Ihan asiallinen meininki.

      • Ei_vielä_selvää

        Odotetaan nyt kuukausi tai pari ja katsotaan miten kävi. Oletko silloin kiroilemassa sitä että maksullisia lähetyksiä tulee vaan.


      • Pallokäki

        Firman tapoihinhaan ei kuulu että lähetettäisiin asiakkaalle kirjallinen vahvistus tilauksen peruuntumisesta, näin ainakin initti asiakaspalvelu innolla.
        "Kyllä meillä on puhelu nauhoitettuna jos sitä tarvitaan." Niinpä niin...


    • eimissääntapauksessa

      ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO NÄILTÄ HUIJARIFIRMOILTA MITÄÄN!! MUISTAKAA, EI IKINÄ MITÄÄN!!!

      • Ilmaista_ei_ole

        Nyt jo toinen yrittää samaa tällä palstalla.


    • näinnyt

      Nyt kyseinen firma veloittaa tililtä tv ja viihde palveluita samoilta asiakkailta joille on lähettänyt näitä "ilmaisia näytteitä" :D
      Todellinen huijarifirma kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe