Mikkeli

ladyfemme

Onko kellään kokemuksia Saimaan Setan Mikkelin nuortenryhmästä? Olen muutaman kerran miettinyt kävisinkö katsomassa millainen meno siellä on.

19

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killekon

      Tarkoitatko Olkkarissa kokoontuvaa ryhmää? Minäkin olen ollut kiinnostunut mutta vielä en ainenkaan ole uskaltanut mennä katsomaan. Ryhmähän taitaa olla 13-29 vuotiaille mutta ymmärrykseni mukaan Olkkarissa viettää aikaansa aika nuoret, yläaste ikäiset. Olen ajatellut että jos ryhmässä on pelkästään niin nuoria en oikein koe saavani ryhmästä mitään kun itse kuitenkin olen täysi-ikäinen jo hyvän matkaa. Tsekkaamallahan se selviäisi...

      • ladyfemme

        Sitä mäkin mietin: että en pelkkien lasten kanssa haluaisi istua iltaa. En minä muuta kuin kavereita olisi lähdössä etsimään, mutta aikuisten ryhmää ei kai enää ole ja tämä vähän arveluttaa.

        Saatan käydä ensi kerralla vilkaisemassa.


    • killekon

      Uskaltaisitko lähteä tälläisen tuntemattoman kanssa katsastamaan paikkaa? Minulle kynnys mennä yksin on aika korkea. Olisi varuilta joku vähän vanhempi kaveri jos siellä sattuu olemaan pelkkiä teinejä.

      • ladyfemme

        Kai sitä uskaltaisi. Julkisella paikallahan siellä ollaan.
        Jos saa kysyä niin minkäs ikäinen olet? Olen itse 22, marraskuun lopulla 23.


    • killekon

      Vuoden -90 mallia taidan olla. Vanhaksikin on jo kerretty sanomaan.

      • ladyfemme

        Sama. Tapaammeko siis Olkkarissa silloin 29.?


    • killekon

      Joo, käy mulle. Miten tunnistetaan toisemme jos nyt sattuu niin että ei olla ainoita "vanhuksia"

      • ladyfemme

        Noo.. mulla on lyhyet mustat hiukset ja olen vähän pöyreä. Jos laitan vaalensinisen huivin kaulaan, niin käykö se tunnusmerkistä?

        En oikein keksi muuta. Onko sinulla idiksiä?


    • killekon

      Kuulostaa suunnitelmalta. Se nuortenilta on 17-19 niin menemmekö sillon heti viiden aikoihin?

      • ladyfemme

        Miksei. Voidaan alusta asti seurata millaista porukkaa sinne valuu.

        Tapaamisiin siis.


      • utelias
        ladyfemme kirjoitti:

        Miksei. Voidaan alusta asti seurata millaista porukkaa sinne valuu.

        Tapaamisiin siis.

        Minkä ikäistä porukkaa Olkkarissa oli?


      • Mikkelin lepakko
        utelias kirjoitti:

        Minkä ikäistä porukkaa Olkkarissa oli?

        Siellä on 1.10.2013 alkaen joka toinen tiistai klo 17-19,mutta porukalla vain 13-29 vuotiaita eli en itse voi,koska ikäni jo hieman ylittynyt.Siellä voi hengailla,pelailla,jutella ynnä muuta.


      • utelias
        Mikkelin lepakko kirjoitti:

        Siellä on 1.10.2013 alkaen joka toinen tiistai klo 17-19,mutta porukalla vain 13-29 vuotiaita eli en itse voi,koska ikäni jo hieman ylittynyt.Siellä voi hengailla,pelailla,jutella ynnä muuta.

        Nii tiedän kyllä minkä ikäsille se on suunnattu mutta se kiinnostaa minkä ikäsiä siellä todellisuudessa käy?


      • Mikkelin lepakko
        utelias kirjoitti:

        Nii tiedän kyllä minkä ikäsille se on suunnattu mutta se kiinnostaa minkä ikäsiä siellä todellisuudessa käy?

        Sitä en todella tiedä ja en nähnyt.Veikkaisin kai varmasti siellä 15-25 vuotiaita suurin osiin.


      • ladyfemme
        utelias kirjoitti:

        Nii tiedän kyllä minkä ikäsille se on suunnattu mutta se kiinnostaa minkä ikäsiä siellä todellisuudessa käy?

        Kävin siellä viime kuun puolella. Ei ollut paikalla kuin seitsemän ihmistä sillä kertaa, 17-23 vuotiaita, itseni mukaan lukien. Pienestä määrästä huolimatta ihan mukava kokemus. Menen kyllä uudestaan :)


      • invible
        ladyfemme kirjoitti:

        Kävin siellä viime kuun puolella. Ei ollut paikalla kuin seitsemän ihmistä sillä kertaa, 17-23 vuotiaita, itseni mukaan lukien. Pienestä määrästä huolimatta ihan mukava kokemus. Menen kyllä uudestaan :)

        Mitä siellä niiku käytännössä tapahtuu?


      • ladyfemme
        invible kirjoitti:

        Mitä siellä niiku käytännössä tapahtuu?

        Sinne tullaan viettämään iltaa, hengailu ehkä jotain pelejä. Vapaata olemista. Ei mitään ihmeellistä. Idea on että saa olla toisten ei-heteroiden kanssa.
        Seuraava tapaaminen on 26.11. klo 17 - tule katsomaan jos kiinnostaa :)


    • itse1

      Kun kävin siellä viime syksyllä pari kertaa ikä haarukka oli aika vahvasti 20 kieppeillä, mitään ihan teinejä ei ollut.. :) en tiedä onko tilanne muuttunut miten paljon siitä ajasta

      • Killekon

        Huomenna ma 15.9 klo 17 jatkuu nuortenryhmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe