Onko tietoa testistä, missä Octavia III ei olisi voittanut,

Epätieto

tai tullut vähintään toiseksi?

29

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä ykkönen

      Maailman meluavin auto kisassa se oli ylivoimaisesti paras!

      • Eipä ole

        Tuulilasin testissä oli hiljaisin. Mukana Vensis, Mazda 6 ja Peugeot 508. Miksi luulet että octavia olisi jotenkin erityisen meluisa auto?


    • on sitä tietoa

      Itäautojen kansainvälisissä jäi kolmanneksi Ladan ja Mossen jälkeen

      • miten melu

        Kai sentään päihitti melussa kilpailijansa?


      • totta kai
        miten melu kirjoitti:

        Kai sentään päihitti melussa kilpailijansa?

        Meluhan on Skodassa aina merkinnyt voimaa ja vääntöä.


    • miksi kysyt?

      No varsinaisia testejä en osaa sanoa. testejä tehdään aina johonkin tarkoitukseen ja valitaan kriteerit sitä varten. Vertailutesteissä myös valitaan vertailtavat kohteet aina jonkun kriteerin mukaan.

      Jos haluat puhdasta ja ilman valikointia tehtyä faktatietoa, niin esim katsaststilastot Suomessa ja muissa maissa kertovat jotain. Tosin aivan uusia malleja ei ole mukana, mutta ei testeissäkään osata sanoa niiden kestävyydestä ja todellisesta laadusta ajan kanssa yhtään mitään.

      Testeissä lähinnä tosiarvoisia älyttömiä suorituskykyjuttuja, pohdintaa onko ratti aidolla siannahalla päällystetty vai onko käytetty lehmää tai onko vain jotain neonpreemia, mittarin oikea korkeus ja vilkkuvien valojen määrä ja väri, renkaiden leveys, nappuloiden visuaalisuus, erilaisten tyhänpäiväisten himmeleiden ja vitkuttimien määrää, millaista muovia sisustusmateriaaleissa, milti mikin juttu näyttää jne jne. Tärkeitä nämäkin tietysti joillekin...
      Skoda on monessa testissä pärjännyt kun on valittu sopivia juttuja arvioitavaksi ja erityisesti kun hinta ja tavarankuljetuskyky on otettu isolla painoarvolla.

      Kyllä noillakin kykenee uuden auton ostoa arvioimaan ihan hyvin.

      • samat kriteerit

        ne on Skoda-Jormalla naistenkin suhteen, halpa ja iso ahteri.


      • Ilman kriteerejä?
        samat kriteerit kirjoitti:

        ne on Skoda-Jormalla naistenkin suhteen, halpa ja iso ahteri.

        Vituttaako Teroa naisen puute?


      • paljon anteeksi
        Ilman kriteerejä? kirjoitti:

        Vituttaako Teroa naisen puute?

        jos osuin sinua arkaan kohtaan.


      • Ahte-rikas Antsu
        paljon anteeksi kirjoitti:

        jos osuin sinua arkaan kohtaan.

        Eiku suoraan takaraivioon, rakas Teroseni! Tottakai kaikilla Skoda-kuskeilla on halpa ja isoahterinen nainen. Terolla ei ole naista lainkaan, joten ei tarvetta perheautolle.

        Suukkoja taas, homoveljeni! Lähdetkö kruisailemaan?


      • Huh mitä potaskaa

        Provo-petterit lukevat näitä katsatustilastoja aika yksioikoisesti. Kun eivät mistään mitään ymmärrä, niin katsovat vain millä sijalla auto on listalla ja sen jälkeen aloittavat kaamean älämölön kuinka huonosti Skoda pärjää.

        Kas kun asiaan vaikuttavat ajetut kilometrit, ja vikojen laadustakin voisi vähän osata päätellä kuinka vakavista asioista on kysymys. Ja hylkäysprosenttejakin pitäisi osata paremmin suhteuttaa. Auto, jossa on vikaa 4 autossa sadasta, ei ole kovinkaan paljon parempi kuin auto, jossa vikoja esintyy 6 prosentissa.autoista.

        En tiedä, missä testeissä pisteitä annetaan renkaiden leveydestä tai himmeleiden määrästä, poju säveltää kyllä nyt ihan omiaan. Niissä testeissä, mitä minä olen lukenut, arvostellaan ajo-ominaisuuksia, melua, ihmisten ja tavaroiden mahtumista, kulutuksia ja yleensäkin sellaisia asioita, joista mahdolliselle ostajalle on hyötyä. Ei suorituskykyjuttukaan mikkään hyödytön tieto ole.


      • tg6gkyyuk
        Huh mitä potaskaa kirjoitti:

        Provo-petterit lukevat näitä katsatustilastoja aika yksioikoisesti. Kun eivät mistään mitään ymmärrä, niin katsovat vain millä sijalla auto on listalla ja sen jälkeen aloittavat kaamean älämölön kuinka huonosti Skoda pärjää.

        Kas kun asiaan vaikuttavat ajetut kilometrit, ja vikojen laadustakin voisi vähän osata päätellä kuinka vakavista asioista on kysymys. Ja hylkäysprosenttejakin pitäisi osata paremmin suhteuttaa. Auto, jossa on vikaa 4 autossa sadasta, ei ole kovinkaan paljon parempi kuin auto, jossa vikoja esintyy 6 prosentissa.autoista.

        En tiedä, missä testeissä pisteitä annetaan renkaiden leveydestä tai himmeleiden määrästä, poju säveltää kyllä nyt ihan omiaan. Niissä testeissä, mitä minä olen lukenut, arvostellaan ajo-ominaisuuksia, melua, ihmisten ja tavaroiden mahtumista, kulutuksia ja yleensäkin sellaisia asioita, joista mahdolliselle ostajalle on hyötyä. Ei suorituskykyjuttukaan mikkään hyödytön tieto ole.

        Autossa, josta löytyy 6 vikaa sadasta, on 50 % enemmän vikoja, kuin autossa, josta niitä löytyy 4 sadasta. Ero on huomattava.


      • Päivää kirvesvartta
        Huh mitä potaskaa kirjoitti:

        Provo-petterit lukevat näitä katsatustilastoja aika yksioikoisesti. Kun eivät mistään mitään ymmärrä, niin katsovat vain millä sijalla auto on listalla ja sen jälkeen aloittavat kaamean älämölön kuinka huonosti Skoda pärjää.

        Kas kun asiaan vaikuttavat ajetut kilometrit, ja vikojen laadustakin voisi vähän osata päätellä kuinka vakavista asioista on kysymys. Ja hylkäysprosenttejakin pitäisi osata paremmin suhteuttaa. Auto, jossa on vikaa 4 autossa sadasta, ei ole kovinkaan paljon parempi kuin auto, jossa vikoja esintyy 6 prosentissa.autoista.

        En tiedä, missä testeissä pisteitä annetaan renkaiden leveydestä tai himmeleiden määrästä, poju säveltää kyllä nyt ihan omiaan. Niissä testeissä, mitä minä olen lukenut, arvostellaan ajo-ominaisuuksia, melua, ihmisten ja tavaroiden mahtumista, kulutuksia ja yleensäkin sellaisia asioita, joista mahdolliselle ostajalle on hyötyä. Ei suorituskykyjuttukaan mikkään hyödytön tieto ole.

        Turha näihin provoveijojen juttuihin on vastailla. "Kaikki nauraa skeidalle" ja silleen. Siinä perustetta lukea tilastoja oman maun mukaan. Silloin esim. auton hinta ja tavaratila on hui hai. Mutta jäykkä taka-akseli on niin paska.

        Prosentit on kova juttu, jos niitä on pullossa. Tai 100% ihmisistä nauraa Skodalle. Katsastusmiehet ei oo homoja, joten Skoda ei pärjää. Kuu kiertää aurinkoa ja länsiautomiehet pikkutaajaman toria. Sellasia yleisiä totuuksia meillä täällä...


      • LänsituuIi
        tg6gkyyuk kirjoitti:

        Autossa, josta löytyy 6 vikaa sadasta, on 50 % enemmän vikoja, kuin autossa, josta niitä löytyy 4 sadasta. Ero on huomattava.

        Luuletko, että Skodan omistaja osaa prosenttilaskua?


      • testit yhtä potaskaa
        Huh mitä potaskaa kirjoitti:

        Provo-petterit lukevat näitä katsatustilastoja aika yksioikoisesti. Kun eivät mistään mitään ymmärrä, niin katsovat vain millä sijalla auto on listalla ja sen jälkeen aloittavat kaamean älämölön kuinka huonosti Skoda pärjää.

        Kas kun asiaan vaikuttavat ajetut kilometrit, ja vikojen laadustakin voisi vähän osata päätellä kuinka vakavista asioista on kysymys. Ja hylkäysprosenttejakin pitäisi osata paremmin suhteuttaa. Auto, jossa on vikaa 4 autossa sadasta, ei ole kovinkaan paljon parempi kuin auto, jossa vikoja esintyy 6 prosentissa.autoista.

        En tiedä, missä testeissä pisteitä annetaan renkaiden leveydestä tai himmeleiden määrästä, poju säveltää kyllä nyt ihan omiaan. Niissä testeissä, mitä minä olen lukenut, arvostellaan ajo-ominaisuuksia, melua, ihmisten ja tavaroiden mahtumista, kulutuksia ja yleensäkin sellaisia asioita, joista mahdolliselle ostajalle on hyötyä. Ei suorituskykyjuttukaan mikkään hyödytön tieto ole.

        Kyllä testienkin arvointikriteerit on useinkin yhtä huuhaata. Mitä merkitystä on kiihtyvyyden sekunnin murto-osien erolla? Entäs sillä onko hevosvoimia 200 vai 180?
        Entä huippunopeuserolla 200 tai 190?
        Monet kriteerit ovat testaajien mielipiteitä ja omia arvostuksia: mukavuus, helppous, ulkonäkö, laadun tuntu, jne ovat tavallisia adjektiivejä ja niistä annetaan pisteitä.
        Vertailutesteissä on ratkaisevaa mihin verrataan ja mitä verrataan. Näitä valikoiden saa erilaisia tuloksia.

        Testejäkään ei kannata lukea yksioikoisesti. Ne eivät todellakaan ole faktatietoa.


      • it-inssi
        tg6gkyyuk kirjoitti:

        Autossa, josta löytyy 6 vikaa sadasta, on 50 % enemmän vikoja, kuin autossa, josta niitä löytyy 4 sadasta. Ero on huomattava.

        Eiks ton vois esittää vielä kovemmalla provolla siten, että 6 vikaa on puolet enemmän kuin 4 vikaa?


    • Skeidalla on tekijä

      Ne katsastustilastot eivät valehtele. Taaviskeidan jäykkä taka-akseli pompottaa takarenkaat pilalle.

      • Taavi-ankka

        Katsastustilastoissakin skoda pärjää varsin hyvin, varsinkin kun suhteutetaan ajokilometreihin nähden. Skodilla ajetaan paljon. Paljon enemmän, kuin monilla muilla, jotka vaan seisovat pajalla korjattavina. Taksimiehetkin on ottaneet skodan omakseen, samoin katsastusmiehet. Kertoo varmaan jostain. Itke trolli!


      • Skoda on huono auto
        Taavi-ankka kirjoitti:

        Katsastustilastoissakin skoda pärjää varsin hyvin, varsinkin kun suhteutetaan ajokilometreihin nähden. Skodilla ajetaan paljon. Paljon enemmän, kuin monilla muilla, jotka vaan seisovat pajalla korjattavina. Taksimiehetkin on ottaneet skodan omakseen, samoin katsastusmiehet. Kertoo varmaan jostain. Itke trolli!

        Paraskin Skoda on kolmenkympin huonommalla puolella katsastustilastoissa. Audeja löytyy taas TOP 10:stä - eikö niiden pitänyt olla samoista osista tehty?

        Taksikuskien suosikko on Mersu eikä Skodia juurikaan taksissa näy. Katsastusmiehistä en tiedä, mutta käytetyn Skodan saa älyttömän halvalla ja katsastusmiesten palkat huonot.

        Kyllä Skoda-trollia itkettää-


      • Heko heko joko joko
        Skoda on huono auto kirjoitti:

        Paraskin Skoda on kolmenkympin huonommalla puolella katsastustilastoissa. Audeja löytyy taas TOP 10:stä - eikö niiden pitänyt olla samoista osista tehty?

        Taksikuskien suosikko on Mersu eikä Skodia juurikaan taksissa näy. Katsastusmiehistä en tiedä, mutta käytetyn Skodan saa älyttömän halvalla ja katsastusmiesten palkat huonot.

        Kyllä Skoda-trollia itkettää-

        Kato nyt taukki itsekin sitä vikataulukkoa. Monet Mersut ovat paljon syvemmällä vikojensa kanssa kuin esim. Octavia.

        Skoda-trolli = sehän olet sinä itse. Skodisti ei trollaa, skodisti lyö faktoja pöytään. Trollit ne on jotka vinkuu.


      • Trolli tuli persiist

        Siinä yksi trollien emärolli. Lukeeko siinä katsastustilastossa että hylkäykset renkaiden vuoksi johtuvat taka-akselista?

        No ei lue, joten voit sen jäykän työntää omaan persiiseesi.


      • trollien trolli
        Heko heko joko joko kirjoitti:

        Kato nyt taukki itsekin sitä vikataulukkoa. Monet Mersut ovat paljon syvemmällä vikojensa kanssa kuin esim. Octavia.

        Skoda-trolli = sehän olet sinä itse. Skodisti ei trollaa, skodisti lyö faktoja pöytään. Trollit ne on jotka vinkuu.

        Faktoja!!
        Noin rankkaa trollia ei vähään aikaan olekaan näkynyt


      • joopa joo joo'o
        Taavi-ankka kirjoitti:

        Katsastustilastoissakin skoda pärjää varsin hyvin, varsinkin kun suhteutetaan ajokilometreihin nähden. Skodilla ajetaan paljon. Paljon enemmän, kuin monilla muilla, jotka vaan seisovat pajalla korjattavina. Taksimiehetkin on ottaneet skodan omakseen, samoin katsastusmiehet. Kertoo varmaan jostain. Itke trolli!

        Selityksiä selityksiä.... Ja taas selityksiä niitä aina riittää...
        Fakta yksiselitteisesti on, ettei skodat pärjää noissa skaboissa.


    • ollaanpa realisteja nyt

      Taidat uskoa oikeasti, että Skoda on jossain mielessä hyvä auto kun tollaisia kyselet?
      No kukin voi uskoa tietysti mihin haluaa. Et näköjään ole ainoa kun näitäkin intomielisten juttuja lukee.
      Ei skoda nyt erityisen huonokaan ole, vaikka tulokset huonoja vikatilastoissa ja ei hääviä myöskään kestotesteissa. Normaali bulkkiauto, tavallistakin tavallisin tusinakärry. Status on olematon, mutta iso osa taviskansasta siitä vähät välittää. Autohan profiloituu alemman keskiluokan volyymimalliksi ja sehän on ok.

      • hjk

        Ollaan nyt sitten realisteja, kakkaläjä on kakkaläjä vaikka sitä kuinka koristelisi. Skoda on skeidaa mitä se on ollut 80-luvulta asti. Tosiasiaa on mahdoton vääristellä. Sen tietää myös Skoda kuskit jotka ajaisivat mieluummin Audilla mutta kun on matti kukkarossa.ja Skodan velkakirja takataskussa. Pitäähän sitä yrittää jollakin puolustella hapankaalin hajuisen kulkupelin valintaa.


    • Tiedoton vaan

      Ei tietoa.

    • Eppu.

      En ole kuullut ainakaan.

    • Tiedoton_1

      Ei ole sellaista tietoa.

    • Aina voittaa

      Ei oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe