Vantaalaiset on idiootteja!

MuutanStadiinNYT

laumasieluisia pellejä joille ei ole mitään muuta elämää kuin VIINA&BB&TATSKAT&VANTAA-HOTELLI!! mukamas niin UBER-trendikkäitä tatskattuja siiderivalaita kaikki fucking ämmät - vailla omaa persoonallisuutta!!

28

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää lisää lisää..

      Kerro lisää, Sinulla kun Vantaa-kokemusta on!

    • Itsekin alkaen 1993

      Samaa mieltä. 20-vuoden kokemuksella voin sanoa että syntyperäiset vantaalaiset on yleisellä tasolla todella ahdasmielistä ja nurkkakuntaista jengiä. Ero helsinkiläisiin ja espoolaisiin on merkittävä.

      Eli se yleistys että vantaalaiset on pääkaupunkiseudun juntteja pitää oman kokemukseni perusteella täysin paikkansa :D

      • helsingebo

        Kun ei ole mistään kotoisin, voi surkeudessaan noin valitella. Toivottavasti saatte apua angstiinne.


      • Itsekin alkaen 1993
        helsingebo kirjoitti:

        Kun ei ole mistään kotoisin, voi surkeudessaan noin valitella. Toivottavasti saatte apua angstiinne.

        Onneksi olen sentään muualta kuin Vantaalta kotoisin niin osaa arvioida tätä paikkaa vähän kuin ulkopuolisen silmin eikä kovin hyvältä näytä :D

        Joku on joskus sanonut Vantaata Suomen peräreiäksi eikä kovin väärässä ole, tosin Suomi on samanlaisia peräreikiä täynnä :D


    • siiderivalas1

      No teeppä sitten niin. Älykkyys nousee sitten molemmissa kunnissa.

      • Anonyymi

        Bantaalaiset suurin isa junalla tulleita joiden kannataa hankkia oma elämä

        Myös paljon seassa lentokoneella tulleita


      • Anonyymi

        Vanhalla asuukin köyhä pohjasakka mamut ja työttömät köyhät.
        Hesassa vaan rikaat kokoomuslaiset miljonäärit


    • fucking_great

      he he vantaa hotelli on just hyvä essari noista paikallisista mutaatiomimmeistä.

      ainoot järkevät friidut jotka oon sieltä bongannu on olleet jostain muualta. ei tosiaankaan vantaalta.

      kaikki vantaalaiset muijat näyttääki ihan samasta assholesta reväistyiltä LOL

      • vantaanmimmi

        Veit munat suustani!!! En antaisi sulle vaikka ottaisit!!!

        t: ylpeä vantaalainen nainen.


    • Nainen88

      Olen Korsosta enkä siitä huolimatta juo, polta, käytä huumeita tai omaa tatuointeja (joskin tatuoinneissa ei mielestäni ole mitään pahaa). En myöskään koskaan ole ollut Vantaa-hotellin baareissa, persoonallisuutta minulla riittää enkä ole über-trendikäs. Vantaalaiset ystäväni eivät myöskään ole siiderivalaita. Osaatkohan valita ystäväsi oikein? Tiedäthän että ihminen saa ihan itse päättää, millaisessa seurassa liikkuu? Jos etsit ystäväsi yksinomaan baareista, saatat kohdata laumasielu-pissiksiä keskimääräistä useammin. En myöskään laumasielu, itse asiassa yksinäinen susi. Enkä pidä yleistyksistä.

      Ehkä minut pelasti sitten se, että synnyin ihan Korson reunalle, melkein Tuusulaan? :D

      • 11+12

        poikkeus vahvistaa säännön heh...


      • Anonyymi

        Samoin ilen korsosta ja mulla on maastoauto ja omakotitalo ja tioillä 6,numeroo


    • nimestäkii?!

      Ehkä sanassa "vantaa" on jonkinlainen tietynlaista aaltoenergiaa muokkaava äänimuotti tms. että kun ihminen ajattelee muuttavansa vantaalle ja tietää olevansa vantaalainen niin jo tieto siitä aktivoi tätä energiaa joka muokkaa ihmisestä sellaisen joka on "vantaalainen vaikka kiovassa asuisi".
      Kokeilkaapa ajatella olevanne pusulasta. Ajattelin että vois tätä suomen väkilukua koittaa kartuttaa.

      • munapiä

        mä oon Nakkilasta


      • Anonyymi
        munapiä kirjoitti:

        mä oon Nakkilasta

        Oon mikkolasta ja mulla on rahaa ja omee aatoo blvoo


    • wfsdfgerg

      Aloittajan kannattaa käydä muuallakin kuin Hotelli Vantaassa. Oliko huono ilta?

    • ennen bakaktia

      Katkeroidut vähemmän, kun rasvaat rinkisi Anal Lube voiteella

    • Soinin äänestäjä

      VANTAALAISIA sorretaan puolupolitiikalla, en usko että
      ihmiset ovat idiootteja vaan sortajat

      Kommarikunnissa kuten Jaakko Laakson Vantaalla kaikki virat on puoluepolitisoitu
      myös tiedekeskuksessa, siivoojaan varamiehestä asti

      kommareilla on oma osansa

      http://www.hs.fi/mielipide/Tiede ja yhteiskunta tarvitsevat toisiaan/a1394942675768
      Kati Tyystjärvi
      Tiedekeskus Heurekan
      yleisösuhdepäällikkö
      kaupunginvaltuutettu (vas), Vantaa

    • mittavahelsinki

      Vantaalaiset naiset ovat tähtitatuoituja sossupummi siiderivalaita ja miehet omaavat pienet slaikkarit , sen huomasin saunoessani heidän kanssaan.

      T. 3900e/kk tienaava 18cm helsinkiläinen

    • Anonyymi

      Ruoan kotiintilaus missä vaan alustalla kestää 15 min., vantaan pakkalassa 1,2 h, aina.

    • Anonyymi

      Aina kylmät safkat ja ynseä tärisevä maahanmuuttaja tuojana, jumboon 3 min. kävelymatka, ruoka tulee 60 min. päästä kylmänä.🤔

      • Anonyymi

        Ootko koskaan ajatellut kävellä tuon 3 minuutin matkan?


    • Anonyymi

      Sulla ei tainnut käydä flaksi hotellin yökerhossa tuolloin….

      Tuosta on nyt kohta 10 vuotta. Onko onnistunut paremmin viimeisen 10 vuoden aikana, vai vieläkö tuo torjutuksi tuleminen kaivelee?

    • Anonyymi

      Kohta pöäsee ratikalla ,jumboon

      • Anonyymi

        Jokunen vuosi kyllä vielä menee….


    • Anonyymi

      Vantaa:
      -pulskat tatuoidut mustissa kulkevat tuimailmeiset tupakka-naiset
      -Mustat Mersut ja Bemarit + lippisjätkät
      -kaljatölkit kourassa ulkona
      -roskat heitetty ympäristöön
      -huppariteinit tageineen ja viritettyine mopoineen
      -nukkavierut väkivaltaiset kapakat

      • Anonyymi

        Tuliko hyvä mieli, kun pääsit purkamaan katkerat patoumasi? Toivottavasti sillä säästyy edes vähän kalliita yhteiskunnan verovaroin tuottamia terapiaistuntoja sinun kohdallasi..

        Koita pärjäillä…


      • Anonyymi

        Koita nyt jotenkin päästä sen yli, ettei 10 vuotta sitten kukaan naispuolinen ja luultavasti kukaan muukaan ollut sinusta kiinnostunut tippaakaan tuolla yökerhossa. Näin sinulle on varmasti jatkuvasti tuonkin jälkeen käynyt, kun noin kaivelee…

        Voisi aloittaa syyn, ettet kiinnosta ketään, hakemisen vaikkapa hankkimalla peilin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe