Jälkikasvu.

Wärtsilä3765

Mikähän se on kun nämä kuorma-autoilijoiden pojat on yleensä semmoisia euroopan omistajia, ollaan olevinaan suurimpia ja kokeneimpia maailmassa.No suurimpia ne ainakin ovat! =)
Yleissivistys on luokkaa jos satasesta pitää vähentää viiskymppiä niin kaivetaan taskulaskin esille.
Poikkeuksiakin on mutta aika monesti se ihmisen olemuskin on jo semmoinen tasaisen nyrpeä..:)
Ehkä se isäukon elämän mittainen muiden haukkuminen ja kadehtiminen on tarttunut jälkikasvuunkin.
Mutta hyvää Joulun odotusta täältä porin kupeesta.

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obladii

      Jaa, hyvä kysymys ja oman kokemuksen perusteella myöskin pitää paikkansa. Jotenkin koko kuljetusalaa tuntuu vaivaavan järkyttävä sivistyksen puute, en tiedä mikä tähän on syynä.

    • Pekka Puukenkä

      Kaikesta tolloimat perustaa kuljetusyrityksen. seraavaksi tolloimat ovat autonkuljettajat, niin se vain menee.

    • EI PITÄIS RETOSTELLA

      Jotkut ovat täysiä idiootteja. Armeijassa olin yhden kuljetusliikkeen vesan kanssa samassa tuvassa ja aina sai kuulla miten hän intin jälkeen lunastaa isältään firman ja ostaa heti ensitöikseen mersun henkilöauton, uusii rekka-autot ja alkaa tienata hirveesti pätäkkää. Voi helkkari miten ylimieliseksi kasvatettu tyyppi se oli, me kaikki inhottiin sitä vaikkei se itse sitä edes tajunnut. No intin jälkeen se todellakin otti vetovastuun siitä firmasta ja kun isänsä oli niin huonossa kunnossa ettei jaksanut valvoa poikansa tekemisiä, niin reilussa parissa vuodessa penikka oli jo narsistisuudessaan ja tyhmyydessään ryssinyt kaiken konkurssikuntoon. Meni Mersu, rekat ja koko firma vasaran alle, että silleen. Nykyisin tyyppi on kuulemma aika vaisun oloinen, ei enää alenna muita, saatikka naura päin naamaa köyhemmilleen.

      • tes palkka hah

        jos on isännät reppanoita niin on nämä kommunisti akt rengit yhtä säälittäviä,työnantajaa selän takana haukutaan ja kasvotusten nuollaan persettä.
        kenestäkään ei olisi perustamaan itse firmaa tms.


      • sakwau
        tes palkka hah kirjoitti:

        jos on isännät reppanoita niin on nämä kommunisti akt rengit yhtä säälittäviä,työnantajaa selän takana haukutaan ja kasvotusten nuollaan persettä.
        kenestäkään ei olisi perustamaan itse firmaa tms.

        Sulle tes palkka hah Minä ihmettelen mistä sinä olet saanut näin väärää tietoa ? Taisi tulla vedettyä ,hieman liikaa sorbusta . Monella meistä on ollut omakin firma ,josta on joutunut luopumaan kuka mistäkin syystä,ilman konkkiakin.. Nyt olen kuljettajana ollut monta vuotta ,todella tyytyväinen ,ei tarvitse haukkua isäntää kun homma toimii ,kunhan itse hoidan osuuteni ..Mikä tarkoittaa sitä se mitä on sovittu päin naamaa mitään ilman nuolemista tehdään . Taidat olla kanssa niitä pettyneitä Rahtikeskuksen /KTk.n isäntiä ,joka luulee että kokoomus laittaa tämän maan asiat kuntoon,mistä kylläkin seuraa vielä suuri pettymys sullekkin..


    • Kapitalistiriistäjä

      Kuskit haukkuu kaikki isäntään liittyvät..sen koirakin on helvetin ruma tms..!

      • sakwau

        Kapituuppari. Emme hauku isäntiä vieraiden kuullen,ehkä koiraa kylläkin . Kaikki kuljettajat raskalla puolella ,ovat AINA työnantajan puolella ,se on eri juttu mitä sinä kuulet, jossakin metsäparkissa ,muide sinun kohtalotovereiden puheita ,jotka eivät ole meidän ammattikuntaa. Lopettaisit nytten meidän haukkumisen ja keskittyisiit tekemään niitä himmeleitä,.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe