katafori.fi kokemuksia?

,'+:';*"

Nii eli oottekos tilaillu tuolta? Onko luotettava? Nopea toimitus?

81

3353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Asun samalla paikkakunnalla kuin tuo liike sijaitsee ja voin suositella

    • mopedipoika

      Tilasin osia kesän lopussa. Menin tyhmä maksamaan, eikä kuulunut mitään. Eikä ole vielä luvattuja rahojanikaan palautettu. Että semmonen.

      • mopopojan mutsi

        Meilläkin odoteltiin tilattuja osia kaksi viikkoa ja aina tilaus oli vain "käsittelyssä". Lopulta peruttiin tilaus ja nyt odotellaan rahoja palautettavaksi..Spostiin ei vastata ja chatissä lopetetaan tiedustelukysymyksiin vastailu kesken. Outoa on firman toiminta ja pitäisi kai itselläkin hälyytyskellot soida, jos et muuten saa yhteyttä kuin chatin kautta..ja muutaman tunnin ajan päivässä, jos silloinkaan. Kierrän kyseisen firman kaukaa jatkossa ja annan taatusti viidakkorummun päristä omalta osaltani!!! Harmi, että tällainen toiminta syö ihmisten luottamusta myös rehellistä toimintaa harjoittavien kanssa..:(


      • enskaktm

        Tilasin itse tammikuussa tavaraa kataforista, maksoin heti, ei toimitettu kuukauden sisään. Peruin tilauksen. Nyt on kulunut 3kk tilauksesta, ei oo rahoja palautettu saati tavaraa toimitettu. Sähköposteihin ei vastata eikä muutenkaan saa yhteyttä. Älkää ostako kyseisestä firmasta mitään. Lupaan tosin mainostaa kyseistä KUSETUS firmaa muuallakin...


      • Tyhmä

        Moi! Tilasin 20.08.2014 Tavaroita ei ole näkynyt. On suht pitkä toimitus aika munkin tilauksella!Maksoin myös etukäteen,sellaista kaupankäyntiä!!!! PASKA FIRMA!!!!


    • Huomioporsas

      Itsellä ihan hyviä kokemuksia, toimitukset tuli suhteellisen nopeasti. Kerran oli tukusta ja varastosta tilaamani tuote loppu, kaupasta ilmoitettiin ja hyvitettiin maksu.

    • kibv

      ite sain renkaat 2 viikossa

      • Jouniiiii

        Tilasin 15.03-2015 kaasuvaijerin tältä samalta koijarilta eikä ole tullut.eikä rahoja palautettu kerää vaan kaikilta rahat pois ja pistää puljun kiinni,mutta kohta muurautuu myös silmät kiinni..


    • Katafori on Paras

      Eipäs yleistetä. Minulla toiminut aina hyvin ja viime viikolla tuli hyvitys heti tilille kun yks tuote oli ollut loppu. Kannattaa ottaa asiakaspalveluun yhteyttä jos ongelmia eikä itkee täällä ja musta maalata toisten toimintaa.

      • tyytyväinen

        Puhut asiaa


    • Nyt jo reilu kuukausi mennyt kun tilasin ja maksoin. Toimitusta ei ole kuulunut ja mihinkään tiedusteluisiin eivät vastaa.
      Pitänee jättää rikosilmoitus, kun asia ei muuten etene.

    • Prätkämimmi

      Täällä myös sama juttu kuin useimmilla muillakin. 12.5.2014 tilattu ja maksettu ostos ei ole vieläkään saapunut eikä mihinkään kyselyyn ole vastattu. Ei myöskään tilauksen peruutuspyyntöön. Onneksi rahallinen häviö jäi pieneksi, mielipaha suurempi. Oli samalla kertaa eka ja vika kerta kun täältä tilaan yhtään mitään!

    • Tyytyväinen asiakas

      Kannattaa olla Chat asiakaspalvelun kautta yhteydessä, se päivystää nettisivujen mukaan ma, ke, pe klo.12-14. Sen kautta saa parhaiten yhteyden ja minulla se ainakin toimi ja sain peruutuksen tilille heti kun peruin tilauksen sen kautta. Eihän näistä mopoliikkeistä kukaan osaa lukee sähköpostia mitä olen eri paikkoihin lähetellyt ;-p

    • paskapaikka

      tilasin yli 100e eestä osia viimnesillä rahoilla kuukauden ootin ja koitin saada chatissä yhteyrttä mutta ei vastata eikä spostiin-.-!!!!!

    • hilkuri

      Rikosilmoitusta minäkin harkitsen. Nyt kun eletään 2014 vuotta ja rajojen sisältä tilataan osia niin ei siinä ***tana voi mennä viikkoa kauempaa lähetyksessä. Resurssit kuntoon niin paketit lähtee ajallaa... Jopa ebayn kautta saa nopeampaa kuin monesta rajojen sisäpuolella toimivasta nettikaupasta.

    • ei enää ikinä

      Tilasin kataforista 80e tavaraa VIIME vuoden elokuussa. Viime vuoden lopussa peruutin tilauksen ja laitoin sähköpostia. S-posteihin vastattiin, tosin kauan siinä meni... sanoivat että maksavat rahat. No tapaus kuitenkin unohtui ja tuli mieleen vasta kuukausi sitten. Väittävät maksaneensa helmikuussa vaikka tilihistoria näyttää että sinne mitään oo maksettu! En todellakaan suosittele kellekään ja rikosilmoitus tehty..

      • Huijattu kataforissa

        Tee rikosiloitus!!!!


    • kknkk

      Paska sivu. Itse tilannut 2kk sitten eikä mitään näkynyt tai kuulunut.

      • Kusetusta

        Sama juttu tilasin reilu 2 viikkoa sitten 22.9 ja mitään ei ole kuulunut, s-posteihin ei vastata ja esin juuri ny vaikka heidän Chat pitäis olla toiminnassa niin eihän ole.
        Käsittämätöntä että tällainen yritys saa toimia


    • taustatyöt ensin

      se on yritys saneerauksessa.... tarkistakaa Kaupparekisteristä.

    • muhahaahah

      naurattaa oikee noi teidät jutut voi voi voi ei voi muutaku nauraa

      • Bodari

        Kyll sullakin hymy hyytyis jos tollee kusetettais,


    • muhahaahah

      eipä oo kertaakaa hyytyny vaik oon tuolta tilanu, mie oon ainaskii saanu iha ajallaa ne osat mitä oon tilannu.

      et en sit tiiä mite te ette saa niitä, nättää olevan vikaa tossa tilaamisessa ?!?!

      • Bodari

        Rahat tulen saamaan kyllä takaisin. Tavalla tai toisella.


    • elikkäs OLEN TODELLA pettynyt tämän kataforin toimintaan, tilasin tasan kuukausi ja 3 viikkoa sitten 74cc valurautaisen mopon pytyn ja ei ole vieläkään ole vastattu sähköposteihini tai muihin yhteyden otto yrityksiin ja kun olen lukenut hiean laki joten voin syyttää tätä yritystä petoksesta koska tilausten ruuhkautuessakin tilausten pitäisi tulla 2 viikossa joten olen oikeutettu saamaan isot korvaukset tämän takia..!!!!!!!!!!!!

    • janne 2

      juupa juu, onks kivaa puhuu paskaa ? ja miks vitus ette tilaa ulkomailta, saatte puolet halvemmalla, ootteks te oikeest noi hölmöjä??!!??

      täälä ei ole kuin muutama asiallinen kommentti ja muut onkin sit TÄYTTÄ PASKAA MIHI EN USKO OLLENKAA

      ootte niin vitun tyhmii ku tilaatte jotain vitun kalliita pyttyjä kun sais ulkomailta halvemmalla !!!!

    • renkaat tulee 1 viik

      eilen tuli tilattu renkaat

    • huijarifirma

      elkää hyvät ihmiset tilatko tuolta mitään. rahoja tuskin saatte takasin ja tilattuja tavaroita vielä vähemmän. sieltä ei vastata mihinkää viesteihin edes

    • huijarifirma

      laittakaa muuten rahojen palatuspyyntö firmaan ja kun niitä ei tule niin TEHKÄÄ se rikosilmotus firmasta niin joutuvat edes noi huijari sivunsa sulkemaan

    • tuttu omistaja

      tunnen kataforin omistajan ja mulle tulee aina alennusta kun tilaan sieltä, 12-20%

      et iha turha puhuu paskaa tost firmasta, ja mä saan 4 päivässä osat

      näytin teidän viestejä sille omistajalle niin ei voinu muuta ku nauraa vaa

      • Vitunkyllästynyt

        Älä jauha paskaa näytä sille omistajalle tää HAISTAPPA PASKA AIVO ISO PITKÄ PASKA! Tässä kesäläman alussa tilasin 60e osia ja mihikää ei vastata eikä tavaraa näytä tulevan rikos ilmotuksen menen tekemään! En suosittele


    • niinpä :-D

      Tilasin viikko sitten nyt pelkään etten saa osia maksettu kyllä on, ennen on tullu ihan ajallaan mahtaakohan nyt jäädä osat saamatta näyttää olevan keräilyssä :-o

    • kuspäät!

      Nää vittuiliat taitaa olla firman jäseniä :D Naurakaa ny mut katotaa sit ku tuun paskoo teiltä tavaraa sen edestä mitä oon toho firmaan käyttäny... jos ei tuu rahat takas, ni otan vähintään sen mikä mulle kuuluu! Peace ✌

    • paikan omistaja

      kyllä kyllä. Sinä vitun apina et saa mitää rahojas takasii ku sä oot saanu ne osat mitä oot tilannut

    • jeejeejes

      Mitähän katafori oli tänään kii asiakaspalvelu ja myymälä suljettu 31.10 piti tänään käydä.

    • paikan omistaja

      miellä oli työ kokous, myös 3.11.2014 on paikka suljettu tiistaista eteen päin taas normaalista auki

      t. paikan omistaja

      ja maintaan viellä niille ketkä väittää että osat ei ole tullu, niin miedän puolesta ne osat on lähetetty eli me ei olla enää vastuussa niistä !

      • nnn1

        Onko tämä vastaus jonkun trollaajan vai oikeasti paikan omistajan...? Ei kai kukaan yrittäjä voi noin tyhmä...?


    • p*aska puhetta

      KATAFORIIN EI KANNATA LUOTTAA SE ON HUIJAUSFIRMA. Kokeneena voin sanoa tuon... alku vuodesta tilasin osat 2 kuukautta vartuin ja kyselin osien perään .... mutta onneksi sain 4kuukauden päästä rahat takaisin -.- kun peruutin 2 kuukauden jälkeen tilauksen... Omistaja sinä voit painua " työ kokouksiisi"

    • paikan omintaja

      älä sinä pikku nilkki tule puhumaan mulle tollasta paskaa, myö ei olla enään vastuussa teidän osista, kun me ollaan ne eteen päin lähetetty !

      t paikan omistaja

      • plyhki

        Tämä tyyppi ei ole kyllä todellakaan paikan omistaja.


    • tilaaja

      Pakettia odotan ei näy missään koskahan mahtaa tulla mikähän viikko se tulee vai tuleeko ollenkaan saa nähdä kai se sieltä joskus tulee >:(

    • mopopojan äiti

      Kataforista tilasimme myös osia mopoon eikä tosiaan ole tullut tavaraa eikä luvattua rahojen palautusta. Muutaman päivän kuluttua palautuu ja taas muutaman päivän kuluttua.... soittakaapa numerotiedusteluun niin saatte firman omistajan numeron yritystietorekisteristä koska on vastuuhenkilö siellä. Vaikka eipä se auta, kun aina on varattu ja vastaa vain tekstiviestillä... rikosilmoituksen teen minäkin!!

    • 4t4ygr

      empä usko !!

      • Katastrofi.fi

        Seitsemän viikkoa maksetusta tilauksesta ja kaksi sähköpostikyselyä ilman vastausta. Kaksi kertaa chatin kautta yhteydessä ja molemmilla kerroilla vastaus että postitus työn alla, tulee ensiviikolla tai postitetaan tänään tai heti maanantaina. Pitänee mennä hakemaan osat paikan päältä ja korkojen kera.


    • janne 1

      en usko teitä

      t. janne

      • ei kataforiista enää

        Ei vastannut mihinkään viestiin, päätin odottaa 30vrk ja sitten tutkintapyyntö poliisille. Viimeisenä päivänä tuli. Tilasin viikon kohdalla saman osan kiinasta ja se tuli 3 viikkoa nopeammin kuin kataforista. Ehkä yrittäjäyhdistyksen pj hommat työllistää.


    • paavo sukkanen

      On yli kk myöhässä osat eivätkä vastaa maileihin!

    • Firmassa piilenkii

      Rikosilmoitus vaan kyseisestä firmasta jos ei saa tuotetta eikä palauteta rahoja.

    • olen janne

      lopettakaahan pennut nyt toi paskan puhuminen, kivaa varmaa puhuu paskaa ?? osat tulee viikon sisällä, jos niitä saattuu olemaan hyllyssä

      t.janne

      VITUN PELLET ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA

    • "Arvi"

      "osat tulee viikon sisällä, jos niitä saattuu olemaan hyllyssä"
      entä jos niitä ei näy yli kuukauteen ja viesteihin/soittoihin ei vastata eikä ilmoiteta jos tuotteen lähettäminen viivästyy, myöshään rahoja ei kuuli takaisin ilman että firmaa uhkaa rikosilmoituksella?
      kokemusta on kyseisestä firmasta. kun tilausesta kulunut 6 viikkoa eikä mitään kuulunut niin uhkasin tehdä rikosilmoituksen... niin yllätys rahat sai heti takas, mutta kun kyselee tuotteesta tai peruu tilauksen normaalisti ei tapahdu mitään joten uhkatkaa rikosilmoituksella niin alkaa tuotteet ja rahat tulemaan.
      ja jos tilaattekinn jotain älkää saa7an4 antako rahoja ennen kun saatte tuotteen. semmonen kusetus firma.

      JA SINÄ JANNE PIDÄ TURPASI KIINNI KUN ET MISTÄÄN MITÄÄn TIIÄ!!!!

    • "Arvi"

      VITUN JONNE ;D MENES JO JUOMAAN SITÄ ES JA VETÄMÄÄN PITKAT PASKAT

    • olen janne

      No ok. oon jonne ja olen vitun paska ihminen uskokaa pois.
      ja viestini ovat trolleja... en vitut ole saanu mitään sieltä enkä ole myöskään ikinä tilannut mistään mitään... äitini tilaa aina kaiken pyyhkii jopa perseeni.
      minulla on potkulauta koska olen niin vammainen että en saa ajaa mopolla tai autolla. lemppari juomani on es ja pelaan cs.

    • olen janne

      sä et vieläkää kertonu et miks mä sain ne osat viikossa ?

      ja taas joku trolli kirjoittelee toisen nimimerkillä

    • "Arvi"

      en tiedä.... Sen mäkin haluaisin tietää miks toi firma kusettaa osaa asiakaistaan.
      jos te nyt ootte jotain oikeesti saanut sieltä.

    • olen janne

      ihmetyttää vaa et miks toi firma kusettais toisia ja sit toisia ei :O tuolla tais aikasemmin joku kirjottanut että oli saanut renkaat 2 viikossa, ihmeelistä kyllä jos toi firma kusettaa toisia ja toisia ei

    • pehtoori22

      Ilmoitus kuluttajainsuojavaltuutetulle tehty!
      Naurettavaa toimintaa! Toinen kuukausi menossa, maileihin ei vastata.
      Ja chattistä tulee aina vain että ensviikon alusta tulossa.

    • janne oon

      miks sit tilaate tosta, onks se niin vitun vaikeeta etsiö joku toinen sivu, tilaatkaa vaikka ulkomailta niin säästätte rahaa

      janne

      • ...kele

        No eipä kukaan toista kertaa sieltä tilaa mitään. Ja olis jääny eka kertakin tilaamatta jos ois tiennyt mikä huijari/persläpi pulju kyseessä!


    • moponkorjausta

      Olen tilannut ja odottanut 7 viikkoa osia. Vasta kun löysin netistä jonkun henkilön ko. firmaan liittyen soittaessani sain viestin etten pysty vastaamaan. Sain kyllä paluuviestin että tarkistetaan asia ja niin edelleen. Tämän jälkeen varaosani ovat tulossa. Toivottavasti myös tulevat.
      En tilaa sieltä kpskaan enää mitään koska nettitilaukset pitäisi pystyä toimittamaan nopeammin Suomen sisällä koska ulkomailtakin tulee tilaukset nopeammin. Paras asiakas on tyytyväinen asiakas!☺

    • katastrofinen

      22.10.2014 tilaus tehty ja nyt sain asialle päätöksen.Eli niinkin yksinkertaisia tuotteita kuin kaasuvaijeri ja jarrukahva,ei pystytty toimittamaan.Kuukauden kuluttua laitettu sähköpostia ja yritetty soittaa,mutta kumpaankaan ei vastausta,useista yrityksistä huolimatta.2.12.2014 chatis kysyin tavaroista,niin luvattiin olevan lähipäivinä perillä.Maksu välitys firman kautta sain reklamaation perille,johon tuli vastaus 4.1.2015 tuotetta ei varastossa ja odoteltu jälkitoimitusta,rahat palautetaan.No eipä siinä,sain rahat takaisin,kiitos checkoutin,mutta aika paska maku jäi yrityksen toiminnasta.Ei voi olla vaikeaa edes vastata asiakkaan sähköposteihin.En tilaa enää koskaan,enkäsuosittele kenenkään muunkaan tilaavan,eri asia on jos saa haettua sietä paikan päältä.

    • ...kele

      Ei ole meillekkään tuotteita kyseisestä puljusta tullut. Tilattu ja maksettu marraskuussa 2014 :( Olin juuri yhteydessä kuluttajaneuvontaan, enkä muuten ollut ainoa joka sinne on yhteyttä ottanut tästä huijarifirmasta.Harmittaa vaan vietävästi poikani puolesta, joka rahojaan lahjoitti k...päälle :(

    • Toivottavastitulee18

      Itse tilasin 3 viikkoa sitten kyseisestä firmasta, eikä mitään oo kuulunut.

    • MLU

      Huijarifirma ja vaikeuksissa. Oli sama tilanne pari vuotta sitten. Sain rahat takaisin poliisin avustuksella. Tehkää asiasta rikosilmoitus, siitä se alkaa.

    • Mopomude

      Onko luotettava, ei todellakaan. Miten voi olla, että tuo yritys saa pitää sivuja vielä auki ?? ÄLKÄÄ TILATKO SIELTÄ MITÄÄN.
      Itse olen laittamassa ensi viikolla asiani kuluttajasuojaan ja poliisille jos ei herra omistaja toimita osaa tai maksa rahoja takaisin. Järkyttävää touhua, toivon, että kukaan ei enään joudu hänen huijaamisen kohteeksi.

      • ohjeita

        Kuluttajasuojaan kannattaa ilmoittaa, että puuttuisivat asiaan. Mutta ei siitä apua ole. Rikosilmoitusta suosittelen. Tai lasku ja perintätoimistolle tehtäväksi. Perintätoimisto perii kulut Kataforilta. Anna lupa perintätoimistolle tehdä tratta. Siitä se herää!


    • dt50

      Joo, kokemusta on ja nekatiivista.
      Tilailin ennen Joulua renkaat mopoon ja kun mitään ei kuulunut aloin yritään yhteyden ottoa.
      Sepää ei sitten ollutkaan ihan helpoa.
      Lopulta pienen salapoliisityön tuloksena sain omistajan puhelin numeron .
      No puheluihin hän ei vastaa, mutta tekstarilla lopulta sain yhteyttä (Helmikuussa).
      Lupaili useaan kertaan hoitaa homman, mutta vaikeeta on.
      Lopulta ilmoitti että toista rengasta ei saa.
      No sovittiin toisen toimitus ja toisen hinnan palautus.
      Ja taas sai potkia useasti että jotain tapahtuis.
      No nyt lopulta rengas on tullu , mutta rahapalautusta oottelen.
      Täysin käsittämätöntä että tuollainen firma saa olla, ja ei ihme jos on vaikeuksissa.
      Ja kehotan kyllä välttämään tuota firmaa .

      • asdgfhgsdfgsfgsdfg

        kehotan suomen kilen opetelua


    • sainrahanitakaisin

      Hei. Ainoa tapa saada tältä firmalta rahaa, on tehdä firmalle lasku ensin. Sitten, kun se ei sitä varmasti maksa, antaa se perintätoimistolle tehtäväksi. Perintä etenee vasta sitten, kun perintätoimisto tekee siitä julkisen tratan. Minulla se toimi! Sain rahani takaisin puolen vuoden kuluttua tilaamisesta. Tavaraa sieltä ei tietenkään tullut ja mihinkään yhteydenottoihin ei vastattu, ennenkuin tuli julkinen Tratta. Silloin vasta pulju ja sen omistaja heräsi!

    • 83288

      Tuohon puljuun en rahojani ikipäivänä pistäisi! Kaikki tutut ja ei-tutut jonka olen kuullut tilaavan tuolta jotain niin mitään ei ole tullut eikä monella rahojakaan takaisin tai sitten harvat tapaukset milloin sieltä on jotain tullut takas niin on joutunut odottamaan viikkokaupalla. Kumma kun ei ole viranomaiset puuttunut tuohon pelleilyyn mitenkään, pitäisi evätä luvat tuollaiselta

    • kusetusta

      johan sen nimikin sanoo katarohvi...

    • kusinenkauppa

      kesti 4 kuukautta tulla tilatut tuotteet.. kun alkoi kyselemään he sanoivat niiden olevan loppu Suomesta, eikä he edes ilmoittanut asiasta. Ei kannata tilailla.

    • iskarimies

      2014 kesällä ostin yhtä sun toista mutta onneks liike oli lähellä ja sovin että haen kamat varastolta jonne maksoin ne cash. en tienny mitään näistä kirjoitetuista ongelmista, joten oli tsägää kun en maksanu ennakkoon.

    • lgykftdjrtgy

      vittu meni kyseiseen puljuun viimeset rahat ja toimituksia ei kuulu.

      Kusympähän vaan, että onko nyt hyvä mieli??? rahat vittu tänne että saan osaa leipää nillä. tiiäkkö vittu että ne oli mun vitun vimeset rahat!?!?!?!

    • Kuzetettu

      miellä oli työ kokous, myös 3.11.2014 on paikka suljettu tiistaista eteen päin taas normaalista auki

      t. paikan omistaja

      ja maintaan viellä niille ketkä väittää että osat ei ole tullu, niin miedän puolesta ne osat on lähetetty eli me ei olla enää vastuussa niistä !

      Ja tällaista paskaa kirjoittaa "mies" joka on velkaa kymmenille tai sadoille tilaajille.
      Itsekin sain rahat takaisin 11kk odottelun jälkeen mutta vasta kun tein RIKOSILMOITUKSEN.

      Mitä syytä on joillain täällä puolustella tuollaista rikollista joka ei hoida asioita, vaan kusettaa tahallaan nettitilauksiin luottavia Suomen rehellisiä kansalaisia, kysyn vaan?
      Voihan olla, että joillain on tilaukset tulleetkin, mutta lukemalla tätäkin palstaa huomaa, kuinka monia tämä kusettaja yrittää huijata.

      Neuvon kaikkia kusetettuja tekemään RIKOSILMOITUKSEN, vaikka kyseessä olisi pienikin rahasumma. Tuollainen kusettaja pitää saada pois "bisneksen" teosta. Se on tosi helppo tehdä netissä ja sen jälkeen alkanee tapahtua.

    • mopouuno

      Pari vuotta olen maksamiani iskunvaimentiani odotellut. Asiakassuhdetta olisi ollut kiva jatkaa koska kyseessä on Uimosen jälleenmyyjä

    • Pojan_moporahat_hukkaan

      Sisä-Suomen poliisilaitoksella on keissi auki ko herran tekemisten suhteen, sinne vaan rikosilmoitusta, keräävät näitä yhteen ja vievät syyttäjälle. Siellä on omanikin, helppo tehdä netissä.

    • soichirox

      Ei kannata maksaa etukäteen tilille, taitaa olla ainoa suomalainen firma, jossa multa pikkusumma katosi bittiavaruuteen. Onecoinista varmaan otettu mallia. Varmaan silloin, kun tavaraa ei ole varastossa, on liian suuri houkutus unohtaa asia. Luvataan palauttaa rahat, mutta ei sitten muisteta. Ilmeisesti jotkut ovat saaneet rahalle vastinetta kuten muistakin nettikaupoista.
      Itsellä tästä koijauksesta on jo ainakin 5 vuotta.Voi olla, että on parantanut tapansa.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe