payday 2 lasten peli

killer84

arvostelu huono singleplayer peli tekoäly puuttuu kokonaan apureista ei mitään hyötyä joutuu kaikki itse tekemään

multiplayer hyvä kaveri porukalla mutta sit taas kun menee välillä toisen servuun tulee vastoinkäymisiä kickvoting kommunikaation puuttu pelaajilla vittuillu siitä näkee että on
lapsia liikaa pelissä multiplayer pelissä ei oo kaveripeliä että saattaa vahingosa mennä
kaveri ryhmän peliin siitä saa sen kickvoting

hyvää on monipuolisuus aseissa suojissa naamareissa grafiikka ihan ok

kertokaa omat mielipiteenne

15

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suutunkoht

      joo iha kaka kun menee ensi pankii ni sit siel o sillee vartia ja se sanoo et nyt pojaat kyl ni ellei muute ni aina joku ryssä muksu sanoo sit et hei vartia me annetaa könii ja sit alkaa amuskelu vaik haluis tehä iha rauhasa mut se ei semmosel porukal koskaa onnistu...

    • tänään kokeillin payday 2 peliä mie kuljetin laukkua hitaasti kun oli jääny tuo raskas armori päällä jäin maahan monta kertaa sen takia kun nuo vittun ipanat eivät oo kuuleet puoluta menetelmää mulla oli niskassa bd hahmo se näyttää pommi mieheltä
      tekee vitusti vahingoa

    • vitusatna

      Muakin nyppii muiden urpojen osaamattomuus. Ei pelata tiiminä ollenkaan ja sooloillaan yksin.

    • big oil energine lab tuottaa mulle vähän vaikeuksia pitäs ottaa oikea helium energine
      jotkut ottaa kaikki 16 kpl energine mie tiiän että pöydällä on se ohje lappu missä neuvotaan sit se kantaminen yhet juoksee lento koneelle etukäteen eivät ammu vihollisia elikkä myö ollaa syöttinä

    • taas tuli kokeiltua payday 2 noh minut potkittiin pihalle hetikun oltiin pois lähtemässä
      pako autolla ryöstö meni hyvin ei hälytyksiä kaikki lokerot holvista tyhjennettiin
      oli suomalainen ryhmä sama homma tänää big oil kentässä mie tiesin oikean moottorin lähetin sen helikopteriiin sit tuli kuulutus että on oikea moottori mulle kickvoting että semmosta tuo peli on paskin peli mikä on koskaan tehty

    • Eivittu...

      Arvatenkin kaikki te paitsi vittustna oletee noin 8v sönkköjä ja ette osaa pelata. Pelatkaa tollot onlines jos tekoäly vituttaa. -.-

      • hei kuulle mie oon pelannut vain onlinessa opettele lukemaan nuo kommentit
        oon level 66


    • justsaying1

      voi jeesus, opetelkaa kirjoittaa oikein ja tulkaa urputtaa vasta sen jälkeen. Yksikään teistä ei osaa käyttää pilkkua tai pistettä. Koulun penkille siitä, vasta sitten voitte tulla urputtaa :)

    • onko täällä suomi24 niin pilkkun nussijoita hitto muualle valittamaa siitä tuolla yhet kirjottaa räppi tyyliin siitä ei saa selvää täällä puhutaan vain payday 2 pelaamisesta.

      ja nyt aiheeseen uusi weapong pack tuli puukot peliin ja muuta ihan hyvä kun aina tuossa loppumassa paukut ainaskin mun mielestä mutta uusia kenttiä.

    • Leonard899

      Voi hiton lapset, Payday 2 on hieno peli, pelaa irl kavereiden kanssa jos haluut hyvän tiimin. Muutenkin tää arvostelu oli aika surkee.

    • Orionhotelli.net

      Orionhotelli on virtuaalimaailma jossa lapset voivat rakentaa huoneita jutella kavereiden kanssa ja muuten vaan olla. Hotellissa pidetään kisoja joka viikko ainakin 3kertaa. Orionhotellissa kolikot on ilmaisia ja kolikoita tulee 15minuutissa 2500 ja pixeleitä 1000 per 15min. Peli on suosittu 8v ylöspäin ikäisille. Orionhotellissa on valojia jotka ovat aikuisia tarkasti valittuja ja asiallisia henkilökunnan jäseniä. Hotellin henkilökunta vahtii aina, että pelaajilla ei tule riitaa ja jos sellaista tapahtuu henkilökunnan jäsenet puuttuvat asiaan ja selvittävät tämän. Toisten nettisivujen mainostaminen Orionhotellissa on kiellettyä ja, jos sellaista tapahtuu siitä seuraa porttikielto hotelliin hahmollesi. Orionhotellin henkilökunnan jäsenet toivottavat sinut tervetulleeksi http://orionhotelli.net/index

    • ritvamummo
    • jäbäpäpä

      Minusta payday 2 on yksi parhaita pelejä mitä nykypäivänä on tehty.mä potkin jäbiä vaan silloin pihalle jos käyttäytyy tyhmästi tai jos joku kaveri on tulossa pelaamaan ja servu onkin tullut täyteen.ei payday the heist:kään ole hullumpi :D

    • Pellooja

      Voiko sitä paydaytä pelata ps4:lla pelata jaetulla näytöllä

    • sun_isäs

      Siis hyi helvetti aivan täyttä paskaa hyi vittu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe