Vaikeuteni voimistuivat alokkaana.

ihan ok

Olin ollut erityis tarkkailun alaisena jo ala-asteella. Minulle määrättiin 12 vuotiaana opamox lääkitys tarvittavana oireisiin. Kerran koulun terveydenhoitaja antoi minulle sitä keskellä päivää kun olin käyttänyt oudosti. Se alkoi väsyttää ja nukuin tunnilla. Kavereita minulla ei ole koskaan lievän poikkeavuuden vuoksi ollut. Koulut meni miten meni ja sitten jouduin armeijaan...

Minulla oli yhä tarvittava lääkitys, mutta en kertonut siitä kenelläkään. Erikoisuuteni on se, että olen aina viihtynyt vessoissa ja hengittää syvään. Armeijassa oli isot wc tilat ja vietin kaiken vapaa ajan kasarmin vessoissa, milloin olevinaan hampaita pesten tai jotain muuta, mutta tosiasiassa vain hengitin. Aluksi kukaan ei oikein osannut suhtautua asiaan, mutta sitten alkoi kuulua sellaista tekstiä, että haisen pahalle.

No alokasleiri alkoi kuumana kesäpäivänä meidän piti elää siis leiri olosuhteissa. Iltavahvuutta ei laskettu kovinkaan tarkaan. Minua alkoi taas vanha taipumus vetäämpuolensa. Poistuin yöllä teltasta ja menin huussiin. Istuin siellä ja hengittelin.

Olin siellä aamuun asti valveilla ja kuulin kun minua alettiin etsiä. Koko metsä raikasi kun koko komppania etsi minua. En kuitenkaan tohdinnut tulla huussista ulos. Sitten eräs alikki avasi huussin oven. Löysin se on täällä pasakahuussisa haistelemassa. Osa varusmiehistä nauroi ja osa kiroili kun oli joutunut minua etsimään.

Jouduin päällikön määräyksestä lääkärille. Lääkäri totesi käytökseni olevan pervessiä ja kirjoitti minulle c paperit.

Jouduin pois armeijasta, mutta nyt siviilissä vietän enemmän aikaa julkisissa käymälöissä.

Enkä koe olevani mitenkään sairas.

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123kokemus

      Et ole asian kanssa yksin. Minut vapautettiin armeijata jo 80 luvulla samankaltaisten tapahtumien vuoksi. Tosin minulla meni asiat pidemmälle kuin sinulla.

      Kävin mm.käsiksi ulosteisiin. Asuin yksin kerrostalossa vuokrakaksiossa. Tapanani oli hakea ulkohuusseista ulostetta ämpäreillä kotiini. Talon muut asukkaat alkoivat valittaa, että rappukäytävässä haisee. No kait sielläkin tuoksui, mutta minua se ei haitannut.

      Kerran heinäkuussa olin tuonut ämpärillisen asuntooni ja laitoin sitä runsaasti uunivuokaan ja uunin päälle. Meni hetki ja rappukäytävässä alkoivat ovet paukkua. Sitten pihalle ajoi poliisi ja lääkäri ambulanssi. Olin jo aikaisemminkin ollut mielenterveys puolen asiakas ja minut vietiin suljetulle. Sain asunnostani häädön ja minulle laitettiin voimakas lääkitys.

      Nyt olen jo kuivilla tuosta uloste hommasta, en saa siitä enää seksuaalista mielihyvää, kun on lääkitys päällä.

      Tosin kerran jätin lääkkeet ottamatta ja lukittauduin erään ostoskeskuksen vessaan. Vartijat heittivät minut ulos.

      No jokatapauksessa on tutkittu, että kyseinen syndrooma johtuu siitä että nenä haistaa ulosteesta raaka aineet esim mansikan, tai valkosipulin.

      Lääkityksellä tulet kuntoon.

      T: kohtalotoveri

    • muistojen aika

      Tällaiset jutut olisivat olleet hottia jopa legendaarisella Pekka Saurin Yölinjalla!

    • ??kysyn-vaan??

      Mikähän tauti on kyseessä??

      Skitsofreniako??

    • kaikkea sitä kuulee

      Käsittääkseni mm. kehitysvammaisilla saattaa olla samanlaisia ulosteisiin liittyviä tapumuksi.

      Kehityvammaisuus on älyllinen kehitysvamma. Keharin äö on alle 80.

    • kjhgfd

      Siis! ?

      Koirat tykkäävät kieriskellä( ungata) kaikenlaisissa ulosteissa. Lääkäriiiiiiiin.

    • TYU8OOL1

      kYLLÄ




      hALUAISN VARASTAA ARMEIJAJSTA ASSEE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe