En pysty unohtamaan

Eternal Love

Seurustelimme 5kk, ja sitä ennen olin ollut häneen ihastunut jo useamman vuoden. Hän oli vain niin upea. Kun tunsimme toisemme todella hyin, aloimme suhteeseen. Se oli elämäni parasta aikaa. Rakastin häntä niin paljon. Rakastin kaikkea hänessä. Suunnittelimme tulevaisuutta yhdessä, autoimme toisiamme, hyväksyimme toisemme... Hänen luonteesa oli vain niin upea. Ystäväni ihmettelivät, miten voin ihastua niin "rumaan ihmiseen". Mutta en nähnyt hänessä mitään muuta kuin hyvyyttä ja komeutta. Vietimme todella paljon aikaa yhdessä. Unelmoimme tulevaisuudesta yhdessä. Suutelimme, halailimme. Ain kun kosketin häntä, sydän alkoi tykyttää ja tunsin kuin olisin taivaassa. Toivoin ettei hän päästäisi ikinä irti. Ennen kuin menin nukkumaan, ajattelin häntä. Olisin kuollut hänen puolestaan.
Olin siihen aikaan vakavasti masentunut. Hän oli ainoa valonlähteeni silloin.
Kyllä, ainoa. Rakastin häntä niin paljon että sattui. Ja niin rakastan vieläkin.

Mutta sitten hän jätti minut. Syy oli, että häen rakkautensa oli kuollut. En ymmärtänyt asiaa kunnolla. Hän esti minut kaikkialla, enkä saanut mahdollisuutta puhua hänelle. Koulussa hän oli välinpitämätön ja esitti ettei tuntenut minua tai olisi koskaan edes nähnyt minua. Yritin kysyä syytä, mutta hän ei vastannu. Kun pelasimme jalkapalloa välitunnilla luokan kanssa, hän päätti saman tien, että minä olen vastakkaisella puolella. Kaiken kukkuraksi hän alkoi puhumaan hyvälle ystävälleni todella paljon ja halusi hänet samaan joukkueeseen. Emme tehneet mitään yhdessä. Katselin häntä tunneilla, mutta hän huomasi sen ja pyysi opettajalta vaihtaa paikkaa. Hän vielä nöyryytti minut koko luokan edessä ja puhui kovaan ääneen opettajalle koko luokan olessa paikalla kuinka ärsyttävää on kun "stalkkaan" häntä ja että hän ei saa koskaan olla rauhassa. Siinähän oli vittuilun kestämistä muilta.

Sinne meni viimeinen valonsäteeni. Vajosin vielä pahempaan masennukseen, ja yritin itku kurkussa puhua hnelle koulussa. Mutta vastaus oli aina sama. "Älä puhu mulle, en mä susta enää välitä". Parin päivän päästä koulun jälkeen kun hän oli menossa kotiin, menin kysymään asiaa uudestaan. Mutta vastaukseksi sain tälläisen kommentin: "SÄ OOT PILANNU MUN ELÄMÄN".
Tuntui kun minua olisi isketty palleaan. Olin siinä sitten ihan hiljaa, yritin pidättää itkua. Sen sijaan yritin näyttää vihaiselta Hän sitten vilkasi mua ja ilmeestä päätellen oli yllättynyt että olin vain hiljaa seisomassa siinä tuimalla äänellä. Kävelin kovaa vauhtia hänen ohitse kertaakaan katsomatta taakseni.

Jouduin sitten kallonkutistajalle ja popsimaan lääkkeitä tuohon masennukseen. Elämänhalu oli mennyt, kaikki oli kaaunut niskaan. Suunnittelin itsemurhaa. Rupesin syrjäytymään. Joka ilta vuodatin kyyneleitä hänen vuokseen. Sydämessä oli niin voimakasta kipua, etten välillä saanut henkeä. Halusin hänet takaisin. Enemmän kuin mitään muuta. Asiaa ei parantanut, että hän jutteli ja teki samoja asioita minun hyvän ystäväni kanssa. En kestänyt katsoa kuinka he naureskelivat ja minusta tuntui, että minut oli korvattu jollakin paljon arvokkaammalla. Hän kävi ulkomailla. Tietenkin hän toi tuolle tytölle paljo tuliaisia. Minulle ei yhtään. Katselin vierestä, kuinka hän jakoi tuliaisiaan. Nähtyään katseeni hän vain tokaisi kylmästi: "sulle ei oo mitään".

Kun olin aivan pohjalla, jotenkin rupesimme vähän puhumaan. Elättelin toiveita. Mutta nyt, tällä hetkellä, olemme taas vain kavereita. Siitä on 1 ja puoli vuotta kun rakastuin häneen. Jokaisen illan, eli reilu 500 iltaa olen itkenyt, tuntenut kuinka puukko viiltää sydäntäni. Näen hänessä vieläkin sitä hyvyyttä ja komeutta kuin silloin. Muistan kuin eilisen, miten suutelimme ensimmäistä kertaa. Muistan kaiken. Nyt jäljelle on jääneet vain muistot. Olemme hyviä ystäviä tätä nykyään, mutta se, mitä hän teki minulle, ei tule koskaan paranemaan. Itken vieläkin.
Nyttenkin ystävyytemme on loppuvaiheessa. Emme pidä enää toisiimme paljoakaan yhteyttä. Välillä juttelemme, mutta keskustelu jää lyhyeksi ja köyhäksi. Tiemme ovat eroamassa lopullisesti. Vaihdoin syksyllä koulua, enkä näe häntä enään niin usein. En kestä. Teen itsemurhan. En vain kestä :'(

Ne kaikki muistot. Ne kaikki suudelmat, Ne kaikki halit. Ne kaikki keskustelut. Ne kaikki vastoinkäymiset. Kunnes tuli niistä suurin ja erosimme. En vieläkään tiedä kunnollista syytä. Hän sanoo aina että hänen rakkautensa vain haihtui pois.

6

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eternal Love

      Nyt olen tässä aivan säällittävänä idioottina pyytämässä apua. Tuntuu että olen menettänyt kaiken. En näe enään samanlaista valoa mitä näin silloin. Haluaisin puhuä hänelle tästä, mutta än on tehnyt selväksi että kuvitellaan että mitään ei ole tapahtunut. Ja sitten ystävyytemme katkeaa kokonaan. Nytten tuntuu, että tarina hänen kanssaan on kirjoittamassa viimeisiä sivujaan. Mutta en halua. Mutta tuntuu että se tulee väkisin. En pysty puhumaan mitä tunnen. Elättelen toiveita ja yritän vielä jotenkin saada hänet.

      Pitäisikö minun päästä kokonaan irti? Vai yritänkö vielä? Muutun vaikka paremmaksi ihmiseksi jos siitä on kyse. En pysty kulkemaan eri tietä kuin hän. Mutta onko minun silti AIVAN pakko? Siitä tulee erittäin kivulias ja pitkä prosessi. En tiedä mitä teen. Olen hukassa ja itsemurhan partaalla. Auttakaa, olkaa kilttejä :(

      • kdunmnsö

        Kyllä, sun tulee päästää irti. Mies ei arvostanut sua joten haluathan sellaisen joka välittää sinusta oikeasti!

        On aika mennä eteenpäin ja pitää itsestä huolta. Tulee vielä paljon parempaa. Usko pois.

        t. myös sydänsuruista kärsinyt


    • jaksamista_

      Olen myös tullut jätetyksi ja kokenut suurta tuskaa,mutta jos toinen todellakin haluaa jatkaa eri teitä,ei mitään ole tehtävissä. Päästä irti ja hyväksy tilanne - ajan myötä olosi helpottuu ja löydät vielä varmasti myös uuden,hyvän kumppanin.Voimia sinulle!

      • Eternal Love

        Mutta mulla on vielä vähän toivoa. Korjasimme ystävyyssuhteemme ja olemme hyvissä väleissä. Muistaakseni sillon kun erottiin hän sanoi että ehkä sitten vähän vanhempana. Olen niin toivottomasti rakastunut etten voi edes irti päästää :'( Voi minua ressukkaa...


    • ................

      Minkähän ikäinen olet? Olet vielä masentunutkin, joten ei ihme, että tunnet niin voimakkaasti tätä ihmistä kohtaan ja olotilasi on riippuvainen suhteesta häneen. Hyvät neuvot ja järkipuhe eivät tässä auta, sillä aivokemia sanelee pitkälti oloasi ja ajatuksiasi. Vain aika auttaa, jos et ole tekemisissä tämän ihmisen kanssa, mutta ilmeisesti suhteenne jollain tavalla jatkuu ja valitettavasti oma hyvinvointisi tulee edelleen olemaan riippuvainen siitä, miten hän sinuun suhtautuu.

    • särkenyt sydämmeni..

      moi ion 13v ja seurustelin yhden pojan kanssa 13- päivää ja sitten se jätti mut sanoen en taho olla sunkaa enää, en tykkää susta.
      mut en pysty vaan unohtamaan sitä poikaa, hän oli mun unelmieni rakkaus mitä oon ettiny jo pitkään, apuja tarttisin ja vinkkäjä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe