Isot hameet valkolaisnaisella?

kysynn

Onko näitä paljon? Kuulemma pohjoisessa tämä on yleisempää kuin etelässä? Vai?

8

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekä että

      On niitä aika paljonkin valkolais naisia joilla romani hameet myös täällä etelässä päin.

    • kysynn

      Jos valkolaisnainen ottaa romanivaatteet, niin mitä sitten tapahtuu jos tulee avioero, että käytetäänkö senkin jälkeen vielä hametta vai luopuuko jotkut siitä? Ilmeisesti sitä ei kovin hyvällä katsota jos heittää hameet nurkkaan, mutta toisaalta ymmärtäähän sen että nainen ei välttämättä enää halua käyttää hameita jos miehen kanssa eroaa. Tämä on tietysti epäkunnioittavaa romaneita kohtaan että ensiksi ottaa heidän asunsa ja lopuksi heittää sen menemään.

    • shinishilmien tanko

      oooi miks et shaaaaavu nouthamaaaaan sa prissi nuooori satun ihme maan sun silmäs looooooiskii huulet huiskii läpi kyynälteeen thaas aamun koittooon uneen taipuneee

    • aloittaja...

      nostetaas keskustelua...

    • lee1

      On niitä jonkin verran, ja tunnen monia ketkä eivät pidä enään hameita kun on eronneet, ja niitä katsotaan ihan normaalisti tietenkin siinä on paljon muttia mitä ei katota hyvällä, mutta on niitä mustalaisiakin tänä päivänä jotka pomppii hameissa ja seuraavaks housuissa, mikä on eri asia ko suomalainen ottaa hameet pois.

    • Minulla hameet

      Hei!
      (Aluksi sanon sen että on taas keskustelujen taso laskenut, miten näitä inhottavia kommentteja täällä suvaitaan, lähtikö ryhmän ylläpitäjä joka tätä siistinä hetken aikaa piti niin menemään? Ei tainnut jaksaa tuota ikuista rauhattomuutta mitä täällä on)

      Noh, vastaus aloittajalle. Olet varmaankin valtaväestöä?
      Se on valitettavasti totuus että yleensä jos valkolaisnainen menee yhteen mustalaisen kanssa niin sitä ei katota hyvällä.
      Jotkut vaatii hametta, ja jotkut tyrmää sen täysin.
      Itselleni miehen vanhimmat ja muu suku vaativat minulle hameen jo alkuaikoina, noin vuoden seurustelun jälkeen. Olen tumma muutenkin joten minua ei varmasti edes ajattelisi valkolaiseksi jos ei tietäisi.
      Sovittiin että hame tulee, ja hame myös pysyy. Lapsia on, ja miehen kanssa menee loistavasti, olemme sielunkumppaneita. Olemme tehneet toisillemme kirjallisen sopimuksen siitä miten käy jos tiemme eroaisivat. (Mihin en usko, tietenkään, mutta tämä on hieman kuin avioehto)
      Sopimuksessa lukee että hame pysyy päällä eron jälkeen, ja lapsille yhteishuoltajuus. Ja miehen vanhimmat tästä myös tyytyväisiä.

      Enkä enää osaisi edes elää ilman tätä asua, se on jo osa minua.
      Minä olen tullut puolitiehen vastaan mieheni kulttuurissa kun siinä aika vahvasti elämme, mutta hän ottaa myös huomioon minun sukuni.
      Ja kun menen heidän luokseen syrjään maalle (kukaan mieheni suvusta ei tiedä missä minun suvun mökki on) niin siellä kyllä kesäisin olen vaikka bikinit päällä ja mieskin tottakai kesävaatteissa.
      Muualla ollaan siivosti ja siihen lupauduin kun hameet laitoin. En sitä aluksi halunnut, mutta rakkaus kestää vain jos tulee toista osapuolta vastaan puolitiehen, ja yhdessä puhutaan ja järkätään asiat kuntoon.

      Olin todella iloinen nähdessäni anopin ilmeen kun hameet päällä ekaa kertaa minut näki. Näin että se oli hänelle hyvin tärkeää.
      Ja mieheni on muutenkin aika vanhanaikainen, hänelle mustalaisten vanhatkin säännöt ovat käytössä. Joten kyllä varmasti ero olisi tullut jos en hameita olisi laittanut.

      Hyvin moni hänen sukunsa nuoremmista naisista haukkuu suoleksi ja wannabemustalaiseksi :D Sitä en missään nimessä ole, olen se ihminen minkälaiseksi synnyin, en ole mustalainen.
      Mutta mieheni on, ja minä kunnioitan hänen mielipidettään ja hänen sukunsa vanhimpien mielipidettä, vaikka se monesta tuntuukin väärälle.
      Itse en näe siinä enää ongelmaa. Alussa tottakai oli monenlaisia ongelmia, mutta sitten tottui.
      Moni haukkuu, moni kiittää. Itse täytyy tietää mitä haluaa.
      Itse en kovin aikaisessa vaiheessa olisi halunnut niitä laittaa mutta kun kuitenkin lapsi oli suunnitelmissa niin siksi jo vuoden jälkeen laitoin. (Moni kyllä sanoo sen olevan pitkä aika, muttei se minusta käy päinsä että parin kuukauden kuluttua pistetään hameet ja sitten erotaan ja hameet roskiin, jotkut tuttuni näin on tehneet) :(

      Joten jos siksi kysyit että olet mustalaisen kanssa, niin mieti asia tarkkaan. Mieti sitäkin vaihtoehtoa että ero voi tulla.
      Ja kuuntele mitä puolisosi on asiasta mieltä, se on minulle ainakin se tärkein seikka!
      Mukavia syysiltoja kaikille :)
      (Eikä mielellään haukkumiskommenttia perään, kerroin vain oman tarinani)

    • siskos diives

      Mites kaaleen miehet jotka käyttää isoja hameita? Onko näitä enemmän pohjosessa?

      • no en tajua kaaleita siis tän päivän kaaleita ajat ja tavat ja vaatteet on niin paljon muuttunnu. tekeekö se vaatetus mustalisen???jaha voi se olla nyt tän pvän kaaleitten kulttuuri... ensimmäiseksi ois parempi olla oma itesensä ja siitä kaikki lähtis,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe