Kemikaalivanat taivaalla

Ei hyvä juttu

Who knows mistä on kyse?

73

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi......?

      .
      .
      .
      .
      Miten kemikaalivanojen levittäjiksi on päätynyt saapastyhmiä vajakkeja jotka hoitelevat levitystä kirkkaalla säällä ja päivänvalossa kun on tuhansia todistajia..........?


      Mikähän voisi tämän selittää?

    • Ihmisistä jotka on kuin eivät olisi koskaan nähneet lentokonetta ja sen pakokaasuvanaa.
      Missähän tynnyrissä niitä on pidetty?

      • katastrofi uhkaa

        Luotetaan ihmisten sinisilmäisyyteen, luulen. Eihän mikään taho voi levittää taivaalle sellaisia myrkkyjä, eihän sitä kukaan voi uskoa. Mun mielestä media on asiasta niin hiiren hiljaa.

        Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista ja mitäköhän ne muut ainesosat vaikuttavat. Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiseillä on enenevässä määrin mm syöpää, hengitystieoireita ja dementiaa. Plussana kai jokin taho pitää sitä, että näin maailman väkilukua saadaan pienennettyä ja geenimanipulointia harrastavat firmat menestyvät, kun tavalliset siemenet eivät sellaisessa maaperässä viihdy.

        Maailman lopun meininkisä, sanon.


      • hekotuttaa
        katastrofi uhkaa kirjoitti:

        Luotetaan ihmisten sinisilmäisyyteen, luulen. Eihän mikään taho voi levittää taivaalle sellaisia myrkkyjä, eihän sitä kukaan voi uskoa. Mun mielestä media on asiasta niin hiiren hiljaa.

        Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista ja mitäköhän ne muut ainesosat vaikuttavat. Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiseillä on enenevässä määrin mm syöpää, hengitystieoireita ja dementiaa. Plussana kai jokin taho pitää sitä, että näin maailman väkilukua saadaan pienennettyä ja geenimanipulointia harrastavat firmat menestyvät, kun tavalliset siemenet eivät sellaisessa maaperässä viihdy.

        Maailman lopun meininkisä, sanon.

        Tiivistysvanoja on ollut aina. Sitten kun joku psykopaatti skitsofreenikko katsoo taivaalle ja saa harhan kemikaalivanoista, niin tyhjäpäät menevät perässä kuin pässi narussa.


      • Mä taas
        katastrofi uhkaa kirjoitti:

        Luotetaan ihmisten sinisilmäisyyteen, luulen. Eihän mikään taho voi levittää taivaalle sellaisia myrkkyjä, eihän sitä kukaan voi uskoa. Mun mielestä media on asiasta niin hiiren hiljaa.

        Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista ja mitäköhän ne muut ainesosat vaikuttavat. Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiseillä on enenevässä määrin mm syöpää, hengitystieoireita ja dementiaa. Plussana kai jokin taho pitää sitä, että näin maailman väkilukua saadaan pienennettyä ja geenimanipulointia harrastavat firmat menestyvät, kun tavalliset siemenet eivät sellaisessa maaperässä viihdy.

        Maailman lopun meininkisä, sanon.

        .
        .
        .

        "Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista "

        -Ihanko totta; mihin suuntaa se alumiini mielestäsi ph-tasoa vie? Happamaan vai emäksiseen suuntaan...????

        Tuntematton Hietasen sanoin: "Pojaat; mää olen kauuuhian hämmästynyt"


        -Voisitko hiukan avata alumiinin ph-vaikutuksia, maailmankirjallisuus kun ei tunnu tietävän asiasta mitään...


      • tietoa
        Mä taas kirjoitti:

        .
        .
        .

        "Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista "

        -Ihanko totta; mihin suuntaa se alumiini mielestäsi ph-tasoa vie? Happamaan vai emäksiseen suuntaan...????

        Tuntematton Hietasen sanoin: "Pojaat; mää olen kauuuhian hämmästynyt"


        -Voisitko hiukan avata alumiinin ph-vaikutuksia, maailmankirjallisuus kun ei tunnu tietävän asiasta mitään...

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4742

        täältä selviää yhtä jos toista


      • hgfgio
        tietoa kirjoitti:

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4742

        täältä selviää yhtä jos toista

        Onkin taas luotettava lähde. Kyllä kuka tahansa hörhö voi tehdä kanteluja mistä tahansa, mutta onko niissä järjen häivää, on aivan eri asia.


      • katso myös dokumentt
        hgfgio kirjoitti:

        Onkin taas luotettava lähde. Kyllä kuka tahansa hörhö voi tehdä kanteluja mistä tahansa, mutta onko niissä järjen häivää, on aivan eri asia.

        Et näemmä katsonut aiheeseen liittyvää dokumenttielokuvaa, joka löytyy jutun alaosasta.


      • katso myös dokumentt kirjoitti:

        Et näemmä katsonut aiheeseen liittyvää dokumenttielokuvaa, joka löytyy jutun alaosasta.

        Kyseisen mielisairaita huuhaavalheita tuputtavan paskatekeleen nimittäminen dokumenttielokuvaksi on loukkaus dokumenttielokuvaa kohtaan. Eli nähty on ja surkeaksi mielisairaita huuhaavalheita tuputtavaksi paskatekeleeksi.


      • 4evolution
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Kyseisen mielisairaita huuhaavalheita tuputtavan paskatekeleen nimittäminen dokumenttielokuvaksi on loukkaus dokumenttielokuvaa kohtaan. Eli nähty on ja surkeaksi mielisairaita huuhaavalheita tuputtavaksi paskatekeleeksi.

        kyllä
        hieno elokuva


      • ljkhljkhkjhkjkjh
        4evolution kirjoitti:

        kyllä
        hieno elokuva

        Hieno elukivasi on täyttä lööperiä. Skitsofreenikot katsovat taivaalle ja näkevät vanoja. Uhkaaviahan ne ovat hullun näkövinkkelistä. Itse olen katsellut niitä jo -50 luvulta asti, eikä ne oleellisesti ole muuttuneet. Nykyiset liikennelentokoneet lentävät ylempää kuin tuolloin ja siellä olosuhteet mahdollistavat vähän pitkäkestoisemmat vanat.


      • 4evolution
        ljkhljkhkjhkjkjh kirjoitti:

        Hieno elukivasi on täyttä lööperiä. Skitsofreenikot katsovat taivaalle ja näkevät vanoja. Uhkaaviahan ne ovat hullun näkövinkkelistä. Itse olen katsellut niitä jo -50 luvulta asti, eikä ne oleellisesti ole muuttuneet. Nykyiset liikennelentokoneet lentävät ylempää kuin tuolloin ja siellä olosuhteet mahdollistavat vähän pitkäkestoisemmat vanat.

        buuhahahahahaahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahah-------------------------------------------------------------------aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahah


        50 luvulta asti
        laseilla vai ilman


      • 4evolution
        4evolution kirjoitti:

        buuhahahahahaahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahah-------------------------------------------------------------------aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahah


        50 luvulta asti
        laseilla vai ilman

        vakavasti
        pistäppä lasit päähän

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12018037


      • Mä taas
        tietoa kirjoitti:

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4742

        täältä selviää yhtä jos toista

        :
        :
        :

        Mikä *****u teitä salkareita vaivaa. Vastatkaa siihen mitä kysytään älkääkä kierrelkö asiaa postaamalla epämääräisiä höpöhöpölinkkejä.

        Siis: Voisitko hiukan avata alumiinin ph-vaikutuksista, maailmankirjallisuus kun ei tunnu tietävän asiasta mitään.

        Selkokielinen vastaus, please, odotan mielenkiinnolla.


      • ammattilainen....
        4evolution kirjoitti:

        buuhahahahahaahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahah-------------------------------------------------------------------aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahah


        50 luvulta asti
        laseilla vai ilman

        Ilman. Synnyin -50 luvulla ja työurani olen tehnyt ilmailualan ammattilaisena, joten revi siitä. Nuo chemtrail juttunne ovat nettisatuja, joihin uskovat sktsofreenikkojen lisäksi pahnanpohjimmaiset. Sinulle varmaan ufot alieneineenkin ovat ihan arkipäivää.


      • Siteeksi totta
        4evolution kirjoitti:

        vakavasti
        pistäppä lasit päähän

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12018037

        Sateiden teko pilveen kylvetyillä kemikaaleilla on ollut tunnettua kauan. Jo Moskovan olympialaisissa niitä käytettiin varsin massiivisesti hyvien kisakelien turvaamiseksi.
        Salkkareiden jutut chemtraileista ovat kuitenkin ihan jotain muuta. Tavalliset reittioikoneiden tiivistysvanat nähdään demoonisina kemikaalivanoina. Vaikka huuhaassa olisi periaatteessa siteeksi totta, ei se muuta huuhaata muuksi kuin se on.


      • Ruskeasilmäinen
        Siteeksi totta kirjoitti:

        Sateiden teko pilveen kylvetyillä kemikaaleilla on ollut tunnettua kauan. Jo Moskovan olympialaisissa niitä käytettiin varsin massiivisesti hyvien kisakelien turvaamiseksi.
        Salkkareiden jutut chemtraileista ovat kuitenkin ihan jotain muuta. Tavalliset reittioikoneiden tiivistysvanat nähdään demoonisina kemikaalivanoina. Vaikka huuhaassa olisi periaatteessa siteeksi totta, ei se muuta huuhaata muuksi kuin se on.

        Kiva, kun on teitä "sinisilmäisiä" täällä pohjolassa.

        Jos ette usko, olkaa uskomatta. Tähyilkää kuitenkin taivaalle, kun makaatte kesällä aurinkoa ottamassa, vielä kun täällä on sinistä taivasta, jos vaikka huomaisitte että on kahdenlaisia vanoja. Tai sitten kannattaa pestä silmälasit tai hankkia uudet.

        Mua aina jotenkin "ilahduttaa" ne, jotka näkevät kaikessa vain hyvyyden. Onhan tämä elämä tietty mukavampaa kun kuvittelee maailman menon sujuvan siten, että kaikessa yksilön parasta ajatellaan.


      • sinä taas
        Mä taas kirjoitti:

        :
        :
        :

        Mikä *****u teitä salkareita vaivaa. Vastatkaa siihen mitä kysytään älkääkä kierrelkö asiaa postaamalla epämääräisiä höpöhöpölinkkejä.

        Siis: Voisitko hiukan avata alumiinin ph-vaikutuksista, maailmankirjallisuus kun ei tunnu tietävän asiasta mitään.

        Selkokielinen vastaus, please, odotan mielenkiinnolla.

        alumiini ei kuulu solukkoon, ei kasvi ,eläin eikä ihmis-solukkoon.
        etuja ei ole, pelkkiä haittoja


      • 4evolution
        ammattilainen.... kirjoitti:

        Ilman. Synnyin -50 luvulla ja työurani olen tehnyt ilmailualan ammattilaisena, joten revi siitä. Nuo chemtrail juttunne ovat nettisatuja, joihin uskovat sktsofreenikkojen lisäksi pahnanpohjimmaiset. Sinulle varmaan ufot alieneineenkin ovat ihan arkipäivää.

        aina ei tarvitse niin korkealle mennä.

        http://www.youtube.com/watch?v=SYGW-GzRNog



      • katso dokumenttii
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Sori vaan, mutta linkityksesi ei kertonut miten alumiini vaikuttaa pH-arvoon. Tyypillistä hörhöhuorien vääristely-yritystä.

        Tuossa dokumentissa sanotaan alumiinin nostavan pH-tasoa. Pikkusittiäisetkin voivat huonosti sellaisessa maaperässä. Mutta geenimanipuloidut siemenet voivat hyvin ja kasvavat.

        http://www.youtube.com/watch?v=kh3uzJk8GYA


      • katso dokumenttii kirjoitti:

        Tuossa dokumentissa sanotaan alumiinin nostavan pH-tasoa. Pikkusittiäisetkin voivat huonosti sellaisessa maaperässä. Mutta geenimanipuloidut siemenet voivat hyvin ja kasvavat.

        http://www.youtube.com/watch?v=kh3uzJk8GYA

        Annapa suorat viitteet noille tutkimuksille joissa tuollaista väitetään. Haluan myös kuulla tarkat koejärjestelyt joilla voin tutkia tuota alumiinin vaikutusta pH-arvoon itse. Tuo huuhaatekele ei ole lähdeviite.


      • en pysty vastaamaan
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Annapa suorat viitteet noille tutkimuksille joissa tuollaista väitetään. Haluan myös kuulla tarkat koejärjestelyt joilla voin tutkia tuota alumiinin vaikutusta pH-arvoon itse. Tuo huuhaatekele ei ole lähdeviite.

        Mä en ole asiantuntija sillä alalla. Sorry.


      • en pysty vastaamaan kirjoitti:

        Mä en ole asiantuntija sillä alalla. Sorry.

        Eli ainoastaan toistat sinulle tuputettuja huuhaamantroja. Olet lammas. BÄÄ BÄÄ BÄÄ!!!!


      • Lukkijurpolle,nam
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Eli ainoastaan toistat sinulle tuputettuja huuhaamantroja. Olet lammas. BÄÄ BÄÄ BÄÄ!!!!

        Miten sinä noin ajattelet? Miten mä voisin itse ko tietoa tuottaa? Netti on sitä varten, että sieltä löytyy.

        En ole lammas. Olisin mieluimmin maatiaiskana, joka vapaana juoksee pitkin pihatannerta ja kuopsuttaa maata puhtaan sinisen taivaakannen alla ja munii munasen, jonka sinä kaupasta ostat. Ah, miten hyvää..nam nam


      • Lyhyesti:
        Mä taas kirjoitti:

        :
        :
        :

        Mikä *****u teitä salkareita vaivaa. Vastatkaa siihen mitä kysytään älkääkä kierrelkö asiaa postaamalla epämääräisiä höpöhöpölinkkejä.

        Siis: Voisitko hiukan avata alumiinin ph-vaikutuksista, maailmankirjallisuus kun ei tunnu tietävän asiasta mitään.

        Selkokielinen vastaus, please, odotan mielenkiinnolla.

        Kalkin imeytyminen vaikeutuu alumiinin takia, joten se nopeuttaa maaperän happamoitumista. Maaperän Al- ja Fe-hiukkaset estävät kalkin imeytymistä kasvien ulottuville ja Ca-ionit valuvat pohjamaahan tai pohjavesialueille. Tämä näkyy esim. vesijohtojen kalkkeutumisena.


      • Huoh..........
        Lyhyesti: kirjoitti:

        Kalkin imeytyminen vaikeutuu alumiinin takia, joten se nopeuttaa maaperän happamoitumista. Maaperän Al- ja Fe-hiukkaset estävät kalkin imeytymistä kasvien ulottuville ja Ca-ionit valuvat pohjamaahan tai pohjavesialueille. Tämä näkyy esim. vesijohtojen kalkkeutumisena.

        .
        .
        .
        Kuten on yleisesti tunnettua alumiinia on maankuoressa noin 8% ja se on kolmanneksi yleisin alkuaine mhapen ja piin jälkeen.

        Nyt foliohatu-salkkarit ml. sinä kerrot naama vakavana että taivaalta kyetään levittämään sellaisia määriä alumiinia että sillä on merkitystä maaperän ph-tasoon...?

        Kauan sitten kun digitaalilaskimet yleistyivät ja laskutikut lensivät roskiin oli nähtävissä että suuruusluokkien taju peruslaskutoimituksissakin alkoi hämärtyä jopa TKK-opiskelijoilta.

        Nyt se ymmärrys suuruusluokista on näköjään hävinnyt kokonaan.
        .
        .
        .
        .


      • katastrofi uhkaa kirjoitti:

        Luotetaan ihmisten sinisilmäisyyteen, luulen. Eihän mikään taho voi levittää taivaalle sellaisia myrkkyjä, eihän sitä kukaan voi uskoa. Mun mielestä media on asiasta niin hiiren hiljaa.

        Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista ja mitäköhän ne muut ainesosat vaikuttavat. Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiseillä on enenevässä määrin mm syöpää, hengitystieoireita ja dementiaa. Plussana kai jokin taho pitää sitä, että näin maailman väkilukua saadaan pienennettyä ja geenimanipulointia harrastavat firmat menestyvät, kun tavalliset siemenet eivät sellaisessa maaperässä viihdy.

        Maailman lopun meininkisä, sanon.

        Pohjoismainen syöpätilasto. Tilastotietoa vähintään 1960-l. lähtien.

        http://www-dep.iarc.fr/NORDCAN/FI/frame.asp


      • katastrofi uhkaa kirjoitti:

        Luotetaan ihmisten sinisilmäisyyteen, luulen. Eihän mikään taho voi levittää taivaalle sellaisia myrkkyjä, eihän sitä kukaan voi uskoa. Mun mielestä media on asiasta niin hiiren hiljaa.

        Maaperän pH-tasapaino muuttuu alumiinilaskeumista ja mitäköhän ne muut ainesosat vaikuttavat. Ei tarvi ihmetellä, miksi ihmiseillä on enenevässä määrin mm syöpää, hengitystieoireita ja dementiaa. Plussana kai jokin taho pitää sitä, että näin maailman väkilukua saadaan pienennettyä ja geenimanipulointia harrastavat firmat menestyvät, kun tavalliset siemenet eivät sellaisessa maaperässä viihdy.

        Maailman lopun meininkisä, sanon.

        Alumiini ei sitä happamoitumista aiheuta, missä sitä sitten tapahtuukin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Happamoituminen

        "Happamoitumisesta on monin paikoin muodostunut vakava ympäristöongelma, koska maan alentunut pH-tila heikentää anionisten ravinteiden saatavuutta kasveille ja lisää monille eliöille myrkyllisten alumiini- ja raskasmetallikationien liukoisuutta."

        "Happamoittavia yhdisteitä ovat esimerkiksi typen oksidit, rikkidioksidi ja kasvien erittämät orgaaniset hapot. Mainittuja oksideja vapautuu energian­tuotannon, teollisuuden ja liikenteen polttoaineista sekä tulivuorten purkauksista."


      • Prometeus
        Ruskeasilmäinen kirjoitti:

        Kiva, kun on teitä "sinisilmäisiä" täällä pohjolassa.

        Jos ette usko, olkaa uskomatta. Tähyilkää kuitenkin taivaalle, kun makaatte kesällä aurinkoa ottamassa, vielä kun täällä on sinistä taivasta, jos vaikka huomaisitte että on kahdenlaisia vanoja. Tai sitten kannattaa pestä silmälasit tai hankkia uudet.

        Mua aina jotenkin "ilahduttaa" ne, jotka näkevät kaikessa vain hyvyyden. Onhan tämä elämä tietty mukavampaa kun kuvittelee maailman menon sujuvan siten, että kaikessa yksilön parasta ajatellaan.

        They are coming to take me away, ha haa. They are coming to take me away ho hoo, hi hii ha haa, to the funny farm where life is beautiful all the time. And I'll be happy to see those nice young men in their clean white coats, and they are coming to take me away, hahaa!


      • Prometeus
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Sori vaan, mutta linkityksesi ei kertonut miten alumiini vaikuttaa pH-arvoon. Tyypillistä hörhöhuorien vääristely-yritystä.

        Entäs tämä sademetsien ja keski-aasian maaperä? Sehän on pääasiallisesti bauksiittia (ts. boksiitti) joka on punaista korkean alumiinioksidipitoisuuden vuoksi. Hyvinhän siinäkin näyttää kaikki kasvavan.


      • uskotko ufoihin?
        Prometeus kirjoitti:

        They are coming to take me away, ha haa. They are coming to take me away ho hoo, hi hii ha haa, to the funny farm where life is beautiful all the time. And I'll be happy to see those nice young men in their clean white coats, and they are coming to take me away, hahaa!

        Nyt erehdyit, ei täällä ufoista olla puhuttu.


      • enpäs tiedä
        Prometeus kirjoitti:

        Entäs tämä sademetsien ja keski-aasian maaperä? Sehän on pääasiallisesti bauksiittia (ts. boksiitti) joka on punaista korkean alumiinioksidipitoisuuden vuoksi. Hyvinhän siinäkin näyttää kaikki kasvavan.

        Jaa, mutta jos onkin niin sen on Luoja luonut, I suppose.


    • 10+14

      Itse en uskonut aiemmin että Chemtrailsit olisivat totta. Tuntuu niin uskomattomalta. Nyt kun olen tajunnut lisää missä mennään ja huomannut miten ihmisiä tarkoituksella huumataan ja sairastutetaan en enää ihmettelisi jos ne olisivatkin totta. Vaikeaahan sitä tietysti todistaa on.

      • On teillä hörhöhuorilla surkeat eväät todellisuuden kanssa. Kertokaapa paskakidat miksi tuo mörkö valitsee täydellisen tehottoman tavan jonkin huumeen tai taudinaiheuttajan levittämiseen.

        Oikeaa kemikaalien levitystä lentokoneesta. Huomaatteko kuinka lentokone lentää mielettömän matalalla?

        http://www.youtube.com/watch?v=o4u_zRjGaoE


      • 3+7
        Lukkijurpo kirjoitti:

        On teillä hörhöhuorilla surkeat eväät todellisuuden kanssa. Kertokaapa paskakidat miksi tuo mörkö valitsee täydellisen tehottoman tavan jonkin huumeen tai taudinaiheuttajan levittämiseen.

        Oikeaa kemikaalien levitystä lentokoneesta. Huomaatteko kuinka lentokone lentää mielettömän matalalla?

        http://www.youtube.com/watch?v=o4u_zRjGaoE

        NIIN?


      • kaiken takana on...
        Lukkijurpo kirjoitti:

        On teillä hörhöhuorilla surkeat eväät todellisuuden kanssa. Kertokaapa paskakidat miksi tuo mörkö valitsee täydellisen tehottoman tavan jonkin huumeen tai taudinaiheuttajan levittämiseen.

        Oikeaa kemikaalien levitystä lentokoneesta. Huomaatteko kuinka lentokone lentää mielettömän matalalla?

        http://www.youtube.com/watch?v=o4u_zRjGaoE

        Mitäköhän illuminaatit tuohon sanoisi?


      • Tosi on

        .
        .
        ."en enää ihmettelisi jos ne olisivatkin totta. Vaikeaahan sitä tietysti todistaa on. "
        .
        .
        .
        Tuo mitä sanot on ihan totta, sitä on vaikeaa todistaa. Toisaalta jokainen ymmärtää miten vaikeaa ellei peräti mahdotonta on valhetta todeksi todistaa.

        So simple is it.


    • vaikeata on
      • 2 erilaista vanaa

        Hämeenlinnan taivaalla meni lentokone ja sen jäljessä oli tavallinen tiivistysvana, joka haihtui nopesti. Mutta joku aika aiemmin oli mennyt toinen kone ja sen jäljiltä oli paksumpi ja koko taivaan yli menevä vaalea vana, joka ei haihtunutkaan kuten se toinen. En kuitenkaan jäänyt pitkäksi aikaa tuijottamaan mutta toinen haihtui ja toinen jäi paikoilleen. Mikä lie ollut?


    • Ruskeasilmäinen
      • Vaaditaan vastauksia

        Laitoin kyselyn nuorille vihreille näistä kemikaalivanoista.

        Vois varmaan, joku kansanedustaja kysyä eduskunnan kyselytunnilla, mitä hallitus aikoo tehdä sumutuksen lopettamiseksi.


      • Vaaditaan vastauksia kirjoitti:

        Laitoin kyselyn nuorille vihreille näistä kemikaalivanoista.

        Vois varmaan, joku kansanedustaja kysyä eduskunnan kyselytunnilla, mitä hallitus aikoo tehdä sumutuksen lopettamiseksi.

        >>Laitoin kyselyn nuorille vihreille näistä kemikaalivanoista.


      • vihreät vaiti
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>Laitoin kyselyn nuorille vihreille näistä kemikaalivanoista.

        Luulen vihreiden olevan "ympäristöpuolue".


    • Jorkki

      Hyvä,että laitoit sen kyselyn ja toivottavasti nyt sitten jotain siihen vastaavat myös.Ei taida olla vielä kuitenkaan mitään tapahtunut?Pakkohan niiden olis jotain selvyyttä tällaisesta näin vakavasta asiasta kansalle antaa.

      • Heheheheheheh1

        :)

        Mappi Östä löytyy.


      • olet oikeassa
        Heheheheheheh1 kirjoitti:

        :)

        Mappi Östä löytyy.

        siltä vaikuttaa


    • believe it or not

      Trollit voisivat kyllä vähän rauhoittaa tuota foliohatuiksi haukkumista.

      Useat maat ovat ensinnäkin myöntäneet kokeelliset ilmastonmuokkaukset. mm. saksa ja kiina.
      Ja kun asiaa tutkii lisää huomaa että aiheeseen liittyviä patentteja on haettu kymmeniä ellei jopa satoja. Tässä listaa lähinnä amerikkalaisten hakemista.
      http://www.geoengineeringwatch.org/an-extensive-list-of-patents/


      Olisi hauska tietää kuka tästä touhusta on vastuussa. Koska EU:kin käsitteli asiaa viime vuonna ja vaikuttivat voimattomilta asian suhteen. Mutta se että ylimalkaan käsittelivät pitäisi aukaista muutaman ihmisen silmät.

      http://nsnbc.me/2013/04/13/eu-conference-on-weather-modification-and-geo-engineering-reiterates-1999-demands-for-transparency-and-democratic-control/


      Ne jotka eivät edelleen jaksa asiaan uskoa voisivat sen verran tulla vastaan ja myöntää, että noi patentit kyllä todistavat paljon. Suuri on tahto jollain taholla saada luontokin kahlittua.

      • Kapteeni Folio

        Kyllä teillä on käsitys tästä hommasta foliohattu-tasolla. Edelleen miksi? millä? ja minkä takia keskellä päivää huonoimmalla mahdollisella levitystavalla?

        Suuri osa patenteista ei näe koskaan käyttöä, eli patentit ei merkitse mitään.

        Esim. US Patent 6,960,975, mikä on anti-gravitaattinen voimanlähde tähtialuksiin...


      • perustele itse
        Kapteeni Folio kirjoitti:

        Kyllä teillä on käsitys tästä hommasta foliohattu-tasolla. Edelleen miksi? millä? ja minkä takia keskellä päivää huonoimmalla mahdollisella levitystavalla?

        Suuri osa patenteista ei näe koskaan käyttöä, eli patentit ei merkitse mitään.

        Esim. US Patent 6,960,975, mikä on anti-gravitaattinen voimanlähde tähtialuksiin...

        Edelleen kysyisin, että kuinka eu:n parlamentti keskustelee vanoista jos ne on täyttä huttua?

        Patentit todistavat, että kyseistä tekniikaa on tutkittu ja kehitetty jo 50v.


    • kokemus-k

      Kukaan tähän salaliittoon uskova ei ole koskaan pystynyt vastaamaan uskottavasti ainakaan seuraaviin kysymyksiin:
      -kuka valmistaa tämän valtavan määrän kemikaalia?
      -Kuka ja miten kuljettaa sen kaiken huomaamatta lentokentille?
      -Miten se varastoidaan lentokentillä?
      -Miten se lastataan huomaamatta lentokoneisiin?
      -Kuka on asentanut kaikki ruiskutuslaitteet ja säiliöt lentokoneisiin?
      -Kukan päättää missä ja milloin ruiskutetaan?
      -Kuka maksaa kaikki kulut ja lentoyhtiöiden tappiot?
      -Miten kaikki tuhannet ihmiset joiden on pakko olla mukaan pysyvät hiljaa?

      • kokemus-k

        Eikä vastausta näytä täälläkään tulevan, vain miinustuksia. Siitä voi päätellä paljon...


      • näinpäs on

        Millä ihmeellä pystyt sivuuttamaan tämän valheeksi ja foliohattuiluksi?
        Kun virallisella tasolla myöntävät, että kemikaalit ja ilmastonmuokkaus on täyttä totta :D
        Se kyllä on säälittävää, että valtamedia ei uutisoi aiheesta nimeksikään.


        http://www.youtube.com/watch?v=4f88TdRcjC0

        http://www.fourwinds10.net/siterun_data/environment/humans/chemtrails/news.php?q=1202949083
        http://www.youtube.com/watch?v=HIm3CYmy5bo

        Lisäksi NBC ja FOX ovat aiheesta uutisoineet ja uutisoineet ihan itse ilman foliohattuja
        https://www.youtube.com/watch?v=hcFnz3UCMCw

        http://youtu.be/okB-489l6MI

        Koitas nyt ihan ekana kertoa onko kyseiset videot väärrennöksiä vai mistä on kyse. Aprillipäivän puheita?


      • fasffasfaf

      • kokemus-k
        näinpäs on kirjoitti:

        Millä ihmeellä pystyt sivuuttamaan tämän valheeksi ja foliohattuiluksi?
        Kun virallisella tasolla myöntävät, että kemikaalit ja ilmastonmuokkaus on täyttä totta :D
        Se kyllä on säälittävää, että valtamedia ei uutisoi aiheesta nimeksikään.


        http://www.youtube.com/watch?v=4f88TdRcjC0

        http://www.fourwinds10.net/siterun_data/environment/humans/chemtrails/news.php?q=1202949083
        http://www.youtube.com/watch?v=HIm3CYmy5bo

        Lisäksi NBC ja FOX ovat aiheesta uutisoineet ja uutisoineet ihan itse ilman foliohattuja
        https://www.youtube.com/watch?v=hcFnz3UCMCw

        http://youtu.be/okB-489l6MI

        Koitas nyt ihan ekana kertoa onko kyseiset videot väärrennöksiä vai mistä on kyse. Aprillipäivän puheita?

        On kaksi ihan eri asiaa, tehdäänkö ilmastonmuokkausta jossain mittakaavassa ja tehdäänkö sitä näillä foliohattujen esittämällä tavalla.
        Nämä valtavat salaliitot kaikkiin matkustajakoneisiin piilotettuine laitteineen eivät ole uskottavia selityksiä asialle. Mutta tämä ei tarkoita etteikö joku ruiskuttaisi ilmaan jotain jossain. Se vain ei tapahdu sillä tavalla kuin väitetään.


      • KokemusK
        kokemus-k kirjoitti:

        On kaksi ihan eri asiaa, tehdäänkö ilmastonmuokkausta jossain mittakaavassa ja tehdäänkö sitä näillä foliohattujen esittämällä tavalla.
        Nämä valtavat salaliitot kaikkiin matkustajakoneisiin piilotettuine laitteineen eivät ole uskottavia selityksiä asialle. Mutta tämä ei tarkoita etteikö joku ruiskuttaisi ilmaan jotain jossain. Se vain ei tapahdu sillä tavalla kuin väitetään.

        Ja nuo videoithan olivat juuri niitä tyypillisiä joissa heitellään epäilyksiä ja olettamuksia ilmaan eikä mitään todellisia yhteyksiä silti pystytä todistamaan millään tavalla.
        Ja kuten jo aikaisemmin sanoin, koko valtaisan operaation logistiikka olisi täysin mahdotonta pitää piilossa jos se tapahtuisi siinä mittakaavassa kun on väitetty.


      • Görän Blöö
        kokemus-k kirjoitti:

        On kaksi ihan eri asiaa, tehdäänkö ilmastonmuokkausta jossain mittakaavassa ja tehdäänkö sitä näillä foliohattujen esittämällä tavalla.
        Nämä valtavat salaliitot kaikkiin matkustajakoneisiin piilotettuine laitteineen eivät ole uskottavia selityksiä asialle. Mutta tämä ei tarkoita etteikö joku ruiskuttaisi ilmaan jotain jossain. Se vain ei tapahdu sillä tavalla kuin väitetään.

        Joku pienehkö alue, esim. kaupunki, voidaan sadattaa tai kuivata ilmasta levitettävillä kemikaaleilla, mutta se on kallista ja vaatii monta konelastia jotain töhnää ja se toimitetaan aina pilvikorkeudessa, koska muuten sillä ei ole vaikutusta.

        Tätä chemtrail asiaa voisi taas verrata lähinnä elokuvaan "plan 9 from outer space". Eli referoiden-> Silkkaa pashaa.


      • selvää pässinlihaa

        no, eipähän nuo sun luetteloimat asiat liian vaikeita ole toteuttaa. Mietippä ite.


      • kokemus-k
        selvää pässinlihaa kirjoitti:

        no, eipähän nuo sun luetteloimat asiat liian vaikeita ole toteuttaa. Mietippä ite.

        "no, eipähän nuo sun luetteloimat asiat liian vaikeita ole toteuttaa. Mietippä ite. "

        Jospa kuitenkin vaivautuisit ne uskottavasti selittämään. Sitä kun ei ole kukaan vielä tehnyt.


      • Logiikka-ö
        fasffasfaf kirjoitti:

        Bill Gates confirms Chemtrails

        http://csglobe.com/bill-gates-admits-chemtrails/

        http://www.youtube.com/watch?v=oT3Xd75FbEg

        kokemus-k kysyi 1942 Saksassa todisteita kuolemanleireistä, niiden omistuksesta, ihmisten kuljetuksista, leirien sijoituspaikoista, KENEN PÄÄTÖKSESTÄ viedään leireille, ja kuka on asentanut ohjauspyörän kuljetusjuniin?

        Kun järkeviä vastauksia ei tullut , hän tosesi kuolemanleirit mieleltään nyrjähtäneiden mielikuvitukseksi.


      • HITON IDIOOTIT
        KokemusK kirjoitti:

        Ja nuo videoithan olivat juuri niitä tyypillisiä joissa heitellään epäilyksiä ja olettamuksia ilmaan eikä mitään todellisia yhteyksiä silti pystytä todistamaan millään tavalla.
        Ja kuten jo aikaisemmin sanoin, koko valtaisan operaation logistiikka olisi täysin mahdotonta pitää piilossa jos se tapahtuisi siinä mittakaavassa kun on väitetty.

        Jaa,että nyt säätä muokataan ihan vaan pikkuisen ja ihan vaan omalla takapihalla?


      • KokemusK
        Logiikka-ö kirjoitti:

        kokemus-k kysyi 1942 Saksassa todisteita kuolemanleireistä, niiden omistuksesta, ihmisten kuljetuksista, leirien sijoituspaikoista, KENEN PÄÄTÖKSESTÄ viedään leireille, ja kuka on asentanut ohjauspyörän kuljetusjuniin?

        Kun järkeviä vastauksia ei tullut , hän tosesi kuolemanleirit mieleltään nyrjähtäneiden mielikuvitukseksi.

        Jokainen ymmärtää että Hitlerin Saksan kaltainen totalitäärinen valtio pystyi helposti organisoimaan juutalaisten kansanmurhan kaltaisen operaationoman valtionsa alueella koska sillä oli valtionjohdon siunaus. Samoin Neuvostoliitto rakensi valtavan vankileirien verkon.
        Mutta kun nyt kyse on siitä että maailmanlaajuisesti (eikä vain yhden valtion sisällä) kyettäisiin yksityisiä lentoyhtiöitä (ei siis valtion) hyväksikäyttäen organisoimaan valtaissaa logistiikkaa vaativa operaatio. Minä en vain ymmärrä miten se olisi mahdollinen ja siihen uskovan olisi hyvä miettiä, keksiikö yhtään toimivaa tapaa se toteuttaa.


      • KokemusK
        HITON IDIOOTIT kirjoitti:

        Jaa,että nyt säätä muokataan ihan vaan pikkuisen ja ihan vaan omalla takapihalla?

        "Jaa,että nyt säätä muokataan ihan vaan pikkuisen ja ihan vaan omalla takapihalla?"

        Kyllä. Esim. Kiina teki niin Pekingin olympialaisissa vaikuttaen paikallisiin sadekuuroihin. Tästä on vain aika pitkä matka koko maailman sään jatkuvaan muokkaukseen.


      • aitova

        JET A 1 on yleisin liikennekoneiden polttoaine,siihen on olemassa useita erilaisia "lisäaineita"..
        Ilman lisäaineita JET A 1on kirkasta,mutta mitäpä tapahtuu,kun lirautetaan joukkoon nano kokoluokan alumiinipartikkeleita..?
        Se muuttuu maitomaiseksi.. samaa maitomaista taivasta juuri katselen..Tunti sitten lensi kone,joka ei muuten näkynyt flight radarissa??
        Monet Finnairin ja norskien koneet jättävät myös vanoja,mutta tämä on tosi "vahva"


      • aitova kirjoitti:

        JET A 1 on yleisin liikennekoneiden polttoaine,siihen on olemassa useita erilaisia "lisäaineita"..
        Ilman lisäaineita JET A 1on kirkasta,mutta mitäpä tapahtuu,kun lirautetaan joukkoon nano kokoluokan alumiinipartikkeleita..?
        Se muuttuu maitomaiseksi.. samaa maitomaista taivasta juuri katselen..Tunti sitten lensi kone,joka ei muuten näkynyt flight radarissa??
        Monet Finnairin ja norskien koneet jättävät myös vanoja,mutta tämä on tosi "vahva"

        Mitä tapahtuu kun sotket nestemäisen polttoaineen joukkoon aineita jotka eivät sinne kuulu? Se rikkoo moottorin. Niin ei tehdä kuin sabotaasitarkoituksessa. Silloin lentokone ei lennä.

        Mene hakemaan voimakkaampi psyykelääkitys noihin harhoihin.


    • Sulle vanaa näytän

      Oikea nimitys on kylläkin kondensaatio-vana, mutta eihän se ole yhtä raflaavaa kuin kemikaalivana.

      Lukekaa joskus ihan oikea kirjaa, jookos?

      • luin jo kirjan

        Luin joskus Sinuhen eikä siellä kemikaalivanoista mitään puhuttu, joten ei niitä ole olemassakaan... jotain kemikaalijuttua kuitenkin muistan Waltarin kirjoittaneen...


    • tutki asiaa
      • shitscheisse

        Sontaakin alkaa hävettää, jos tuota linkkiä sanoisi hinnaksi. Niin anheetonta pskaa sisältävä sivusto, jossa järjen käyttö on kielletty.


      • shitscheisse

        Sontaakin alkaa hävettää, jos tuota linkkiä sanoisi sonnaksi. Niin anheetonta pskaa sisältävä sivusto, jossa järjen käyttö on kielletty.


    • Avoimin mielin

      Googleta NASA depopulation. Georgia guidestones. Morgellons disease. Kyllä se siitä aukee ku jaksaa lukea. Koita pysyä virallisilla sivustoilla.

    • viisauttako

      Joo näin se on että Aasiassa tämä säätilojen mulkkaaminen on osattu jo kauan. Mutta mielenkiinnolla seuraan muoti-ilmiötä, mikä ujutetaan ihmisille vaivihkaa: pöllöfiguuri. Hmm. kaivelkaahan mihin mahtanee liittyä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe