Ärsyttävin naishahmo?

Tanja..,

Ketä naishahmoa vihaatte eniten?
Itse vihaan eniten kaikkia kauniita ja hoikkia naisia Emmerdalessa,esim.Debbie ja Katie saa minut raivon partaalle.
Kaikki tämä lähti siitä kun mieheni sanoi kaverilleen että aika hyvännäkönen tuo (Katie).
Puran raivoani tänne jos joku mies keksii kehua näyttelijöitä ja joskus jopa huudan televisiolle:(

eli siis:

-Katie
-Debbie
-Chas
-Bartonien tyttäret kanssa

54

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WVL

      Chastityn tapa repiä suutaan ja huutaa on ärsyttävää. Debbien ärhentely on myös sietämätöntä.

    • Brenda&Valerie

      Ihan siis ilman provoamatta.Vastaan, että yksi ärsyttävimpiä naisia sarjassa on noita-akkamainen ja juoniva Val ja typerä möläyttelijä Brenda.Jo Brendan hymy etoo.

      • omaakin....

        o-ou.....Val......ryppy,katkera,ääliö...


    • onksnetollasii

      Chas, oikea white tras. Räävittömiä akkoja muutkin sarjassa, oikein perienglantilaiseen tyyliin.

    • jepulis1

      Nicola... Todella kiero nainen ja ilkeä. En voi unohtaa miten hän yritti tappaa Donald De Souzan.

    • Ketään en

      kyllä vihaa, mutta Charitystä en pidä, koska tuntuu ettei tämä rooli joudu mistään tekemästään vastuuseen.

      • Spoilaan ja pilaan

        Tulevaisuudessa Charityn pahuus pääsee valloilleen. Kaikki on vielä edessä päin.


    • saatanan debbie!!!

      ehottomasti kyllä debbie,vihaan niin paljon!!!!!
      vitutttaa joka kerta kun mies katsoo emmerdalea!!

    • Teräs-Seppo

      Kaikki naiset on ärsyttäviä, miehet taas niin ihania.

    • valerii

      aiemmin hazel nyt val

    • loec

      Katie on ollut mulla kestoinhokki. Se on olevinaan niin hyveellinen ja upea ja mitä tekikään Andylle? (vaikka osat kääntyikin, niin en vaan tykkää finninaama katiesta vieläkään ja senpä takia puistattaa, kun Declania pussailee nykyään)
      Charitysta en ole myöskään koskaan tykännyt, en vaan voi sietää sitä naamaa. Jos tuommoinen tulis mulle lässyttämään, niin olis saattanut saada nokkaansa. Liian minä, minä.. Onko kykenevä rakkauteen. Katien kohdalla samaa miettinyt usein.

      Val mun lemppareita, kuten Chas ja Hazel. Naisia, joilta irtoaa myös läppä. Brendasta tykkään juurikin hänen yksinkertaisuudestaan ja siitä miten Hazel lähes pyöritteli silmiään Brendan takia.

    • Maumaumau

      Mutta miksi Brendasta tehdään tahallaan niin tyhmä? Joka tilanteessa pitää sanoa jotain väärä ja ymmärtää asioita väärin. Jos muistan oikein niin ei hän ollut näin '' tyhmä'' sarjan alussa.

      • loec

        Ei Brenda ollut alusta noin tyhmä. Ehkä hahmon hönttiys on vedetty liian pitkälle jo.

        Rodney ihmeen auliisti kertoi kaiken omista ja Carlin väleistä. Siihen nähden, että Rodney suht hyvänä ihmistuntijana (olen saanut sen kuvan hänestä) tietää Brendan lörppöyden ja sammakot.


      • Sairaus

        Mutta miksi Brendasta tehdään tahallaan niin tyhmä?

        Itse olen ajatellut , että " tyhmyys" pohjustaa tulevaa tapahtumaa, joka Brendaa kohtaa , tulevissa jaksoissa.


      • Sairaus kirjoitti:

        Mutta miksi Brendasta tehdään tahallaan niin tyhmä?

        Itse olen ajatellut , että " tyhmyys" pohjustaa tulevaa tapahtumaa, joka Brendaa kohtaa , tulevissa jaksoissa.

        Brendalle tulee tapahtuun vaikka mitä tulevaisuudes


    • Köpi K.

      Täytyihän Brendan ihmiskuvaa syventää.

      Monissa brittisarjoissa on mukana joku vähän yksinkertainen mies (Sam Emmessä, David Sydämen asialla), mutta harvemmin naisia, jotka kuuluvat tähän kastiin. EastEndersin Heather tulee lähinnä mieleen naispuolisena vastineena edellisille. Brendassa haetaan vähän hölmöä möläyttelijää ja nimimerkki loecin tavoin pidän Brendan hahmosta. Hänellä on oma selkeä rooli ärsyttäjänä.

      • Nicola Moore

        Olihan Nicolakin hieman yksinkertainen tullessaan sarjaan, mutta roolihahmoa on muutettu järkevämmäksi. Luonnetta en muuten kommentoi...


    • omaakin elämää jälje

      chas-räävä,sivistymätön, mehtäläinen, upeassa kuoressa.
      debbie....ääliö....törkeen yliammuttu hahmo.....ei sellasta naista oo syntyny joka oikeesti noin pitkälle menee lapsen pelastuksessa.Nainen oikeesti on itsekäs paska sanon minä 52 vuoden kokemuksella.Katie-upea horo, lumppujne...nyt ollaan niin ja i o aikaa kun mentiin naimisiin ja veljeen sotkeutu-siis rakkautta,hah......Krissen Salminen osaa näistä jutuista vitsiä vääntää .Bartonien tytöt, nättejä, vanhempi jo aivonsa tuhonnu, nuorempi vielä hyvä uskonen,järkevä...........

      • Dinglester

        Lisa, rasittava ja jotenkin vastenmielinen persoona.


    • YodaTells
    • Tätä mieltä

      Katie ja Gennie ärsyttävimmät.

      Charity, Alicia ja Nicola parhaat.

    • Outsider

      Naisista ei erityisemmin ärsytä kukaan, mutta tää Gennien ja Nikhilin "suhde" on eräs koko TV:n historian surkeimmista esityksistä. Ei alkeellisintakaan uskottavuutta. Missä kaikki keskinainen kemia? Kyllä näyttelijöiden pitäs pystyä kuvaamaan suhdettaan hiukan uskottavammin, vai onko kysymyksessä kenties kaksi Englannin huonointa näyttelijää?

      Älkää antako hyvät ihmiset Nikhilin ja Gennien hengailla yhessä, jää väljähtänyt maku.

      • ----

        Nekö hengaa?
        Kuin kaksi päiväkodin lasta. Aivan naurettavaa.

        Toinen heiluttelee höyhenkynäänsä, toinen vuodattaa kaiken intonsa ja voimansa juoksulenkeilleen.


    • Valentin V

      Val

      • vikitooria

        Vigtoria on paras hän kivasti puuttuu asioihin vaikka ei sille kuuluisikaa. Nättikin myös


    • p.emmppu

      Rhona :(....olisi sopinut vallan mainiosti Marlonille, samanlaisia kuminaamoja

    • kojop

      Rachel. Tyyppiä voitaisin stailata edes vähän vähemmän pubiruusun näköiseksi.

      • Job Hope

        Enemmänhän tuo näyttää lahkolaiselta kuin pubiruusulta. Valerie tai Chas paremminkin ovat ilmettyjä pubiruusuja.

        Kaikkien ei tarvitse olla yökerhomeikeissä arkena tai koskaan, koska kaikki eivät oikeassa elämässäkään ole.


    • Asiantuntijjja

      Nicola, Rhona ja Val. Toivon, ettei Val palaa.

      Rasittava on se vaalea eroava lepsu.

      Ei kuulu vihaosastoon, mutta Chasin ja Debbien puikkojalat! Lienevät tosimiehille kuumat, mutta ei meikäpojalle.

      Ihme kyllä, Declanin sisko ei vielä meikkistä ärsytä, vaikken ihailekaan häntä.

    • emmelotta

      En voi sanoa vihaavani, mutta en pidä Rubysta hänen hiustyylinsä vuoksi. :)

    • Takapenkin mies

      Mä taas tykkään Rubystä, nam. Myös Declanin sisar Megan on upee. Kukaan Emmerdalen tänhetkisistä naisista ei juuri ärsytä.

      • 34sdfg

        Minusta "Ruby" oli ärsyttävä jo Bad Girlsissä.


      • R&A ärsyttäviä

    • ikifani

      Rachel. Utelias, työntää itsensä joka paikkaan. Vaikka on uusi tulokas kylässä, käyttäytyy kuin tuntisi ja tietäisi kaiken.
      Toisaalta hän on oikeudentuntoinen.

      Kaipaan sen tyyppisiä naisia kuin Perdita ja Kathy olivat.

      • Köpi K.

        Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään. Niinhän vanha hölmö sanonta kuuluu.

        Mutta tuo pätee kyllä itseenikin. Muistelen lämmöllä muun muassa Maisie Wyldeä, Donna Windsor-Dingleä ja Zoe Tatea, joista ainakaan viimemainittu tuskin tekee paluuta. Varsinaisia noitiakin on ollut, mutta jääköön sanomatta.


    • Mä vaan

      Just nyt taas inhokkilistan päällimmäisenä se oikeamielinen barbie.

      Edna lopullisesti näytti luonteensa Ashleyn yhteydessä toissa viikolla. Tähän asti koittanut ymmärtää ko. vanhempaa ihmisrauniota.

      • ..--..

        Äläpäs vielä Ednaa asiassa tuomitse!

        Edna sanoo, mitä ajattelee. Toiset mielistelevät.


    • jhvjhgcghfdx

      Sean

      • 34444448445

        Ali aina kiukkuisena ylähuuli kireänä kiljumassa. Ällö akka. Yhden ilmeen näyttelijä.


      • Kelly Holisti
        34444448445 kirjoitti:

        Ali aina kiukkuisena ylähuuli kireänä kiljumassa. Ällö akka. Yhden ilmeen näyttelijä.

        Vai olisiko yhden ilmeen rooli, kuten Debbienkin? En ole nähnyt näyttelijää muissa rooleissa, joten on hankala arvostella. Ollut tutuissa sarjoissa, mutta en muista nähneeni aikaisemmin, http://www.imdb.com/name/nm0391201/

        Alin näyttelijä Kelli Hollis on syntynyt 1976. Siis nyt nähtävissä jaksoissa 36v! Näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta.


      • hkkvbn
        Kelly Holisti kirjoitti:

        Vai olisiko yhden ilmeen rooli, kuten Debbienkin? En ole nähnyt näyttelijää muissa rooleissa, joten on hankala arvostella. Ollut tutuissa sarjoissa, mutta en muista nähneeni aikaisemmin, http://www.imdb.com/name/nm0391201/

        Alin näyttelijä Kelli Hollis on syntynyt 1976. Siis nyt nähtävissä jaksoissa 36v! Näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta.

        Alin pisteet nousi eilen, kun antoi rasittaville kiusaajille samalla mitalla takaisin. Noin pitäisi oikeassakin elämässä toimia, ihan oikeasti.


      • loec1
        hkkvbn kirjoitti:

        Alin pisteet nousi eilen, kun antoi rasittaville kiusaajille samalla mitalla takaisin. Noin pitäisi oikeassakin elämässä toimia, ihan oikeasti.

        Ei ikinä saa lapsi käydä väkivalloin lapsen kimppuun. Aikuinen on menettänyt pelin, kun ottaa väkivallan käyttöönsä oikeessa elämässä.

        Lisäksi tulee oikeuden kanssa omat ongelmat ja sossun. Hyvä niin.

        Tommoset öykkäri pennut saadaan kyllä muillakin keinoilla kuriin. NÄHTY kymmenet kerrat.


    • Epäinhimillinen

      Eilen jaksossa pistettiin upeaa satiiria myös siitä, kuinka opettajat joutuvat ryömimään nykyvanhempien edessä. Suomessa kuulema tavallista, että vanhemmat pyrkivät nujertamaan lastensa opettajat. Pahimpia ovat juurikin akateemiset vanhemmat.

      Kuinka he itse kasvattavat lapsiaan, on sitten toinen juttu. Nykyäänhän KESKUSTELU on avainsana joka paikassa. Jospa he totuttavat lapsensa keskustelemaan ja neuvottelemaan. Nukkumaan meno ja kouluun lähtö voivat olla neuvoteltavissa.

    • Poor Eric

      Ainoa toivoni on, että Eric heittäisi mitään kysymättä Valin välittömästi ulos talosta.

      Todennäköisesti hänellä ei ole "elintä" siihen, vaan alkaa 8 jaksoa kestävä vääntö ja vetkuttelu sen ämmän kanssa ja takia. Todennäköisesti Amy pistää Valin menemään. Hän näyttää olevan porukan ainoa selkärankainen.

    • nunneli

      Ärsyttävin naishahmo on Charity ja Chas.

      • Samma här

        Ovatko he sama nainen?


      • ,.-
        Samma här kirjoitti:

        Ovatko he sama nainen?

        Eivät, Charity ja Chastity.


      • Yks M. Onikko
        ,.- kirjoitti:

        Eivät, Charity ja Chastity.

        tosta voisi päätellä:
        "Ärsyttävin naishahmo on Charity ja Chas"

        tai olisko pitäny kirjottaa "Ärsyttävimmät naishahmot ovat Charity ja Chas"?


      • ----
        Yks M. Onikko kirjoitti:

        tosta voisi päätellä:
        "Ärsyttävin naishahmo on Charity ja Chas"

        tai olisko pitäny kirjottaa "Ärsyttävimmät naishahmot ovat Charity ja Chas"?

        Tietysti monikossa, jos puhuu useammasta kuin yhdestä.


    • Satuiluok

      En ärsyynny kenestäkään, jos joku ärsyttää on kaiketi hyvä roolissaan.
      Saa pihinää aikaiseksi.
      Joku keskustelun aloitus yököttää, tosin en edes vaivaudu avamaan kökön näköistä aloitusta.

    • ai et availe.

      Paljos sun paino oli?

    • loec1

      Just nyt Suomen ajassa Gennie. Neiti ihana, voi hemmetti sitä ihanaa ja herttaisuuden määrää!

      Toinen aina inhokkini Charity. Minä, minä, minä! Ja surkeesti tehdyt hiukset. ;)

      Moni voisi tuosta ajatella Val. KYLLÄ! Mutta kun VAL on draamakuningatar ja voi sitä diivauden määrää taas. Ihan parhaat naurut saanut viikon sisään. :D Se vaan on niin törkee ja hauska siinä dramaattisuudessaan.

      • Hiukset kasvavat

        "Ja surkeesti tehdyt hiukset. ;)"


    • KettuMakkara

      Alicia, miks se on aina niin veemäinen! laittais armeijaan tuommoiset!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe