Löin koiriani :(

2 koiran omistaja

En tiedä mikä minuun meni.Koirani olivat yhdessä repineet lempitakkini.Tulin tosi vihaiseksi ja löin koiriani.Molempia ja suoraan naamaan ja toista potkaisin.Nyt kaduttaa ja pelkään lyöväni uudestaan. :( Näen kun koirat katsovat surumielisesti minua.

19

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouluttaja___

      Älä lyö enää, ensinnäkin se on eläinrääkkäystä, ja toisekseen, menetät suhteen niihin koiriisi. Ne eivät enää voi luottaa sinuun.

      Rodusta riippuen, jos tuo ei toistu, niin voit ehkä vielä uudelleen rakentaa hyvän suhteen koiriisi. Se kannattaa. Totta kai voit olla normaalisti koiriesi johtaja, eli ei sen lyömättömyys kuitenkaan sitä tarkoita, että alkaisit niitä "lellimään". Luot niihin normaalin, hyvän suhteen, pidät niitä oikeudenmukaisesti ja hyvin.

      Muista aina että jotta rankaisu toimii, koirat on saatava itse teosta kiinni, nyt ne eivät enää osanneet yhdistää antamaasi selkäsaunaa siihen pahantekoon, ne eivät käsittäneet, miksi löit niitä. Vaikka saisit ne itse teosta kiinni, siltikään ei saa lyödä, vaan esim. ottaa niskasta kiinni ja ravistaa ja sanoa tiukka ja pahalla äänellä "EI".

    • Minulle kävi

      Melkein samoin. Koira puri reiän lempihousuihin. En lyönyt mutta lähellä oli. Koira kuitenkin varmaan tunsi kuinka vihanen olin koska ei uskaltanut katsoa minua varmaan viiteen minuuttiin.
      Valitettavasti ihminen ei aina pysty hallitsemaan tunteitaan. Siksi itse yritän parhaani mukaan piilottaa ne asiat/vaatteet/kengät jotka ovat minulle tärkeät ja sillä ennaltaehkäistä. Tiedän itse etten ikinä voisi koiraani lyödä mutta voin hyvinkin ajatella että joillakin ihmisillä vaikeempi hallita tilanteen raivo..

    • OIKEA 2 koiran omistaja

      Niin, sanon täälläkin vielä, nimimerkki Dog hater kirjoittaa minun nimimerkilläni näitä koiranhakkausjuttuja, ja pyydän, älkää ottako todesta. Lisää löydätte yleistä koirista -palstalta jossa näkyy Dog haterin sekoiluja lisää.

      Itse en koiriani tule ikinä hakkaamaan, Dog hater on sairas ja tarvitsee apua koiranhakkausfantasioihinsa.

    • elä huoli

      Ihan normaalia koirankoulutusta useimmille koiranomistajille. Koiraa rankaisteassa ei tarvitse kuin reagoida, jos haluaa oikeasti muuttaa käytöstä, pitää jo vähän ajatellakin, mikä on useimmilla liikaa vaadittu.

    • Materiaahan

      se vain on. Oikeasti, en ole ikinä menettänyt pinnaani koirien kanssa enpä kissankaan sen vuoksi, että tuohotaan jotain tavaraa, tuotetta. Se on aina korvattavissa. Jos lempparijuttuja menee, niin nehän on jätetty esille sen vuoksi, että antaa mennä vaan. Miten kenelläkään voi mennä pinna moisesta. Toisen koiran kanssa meni alta kk:n vanha Pigardin iki-ihana käsilaukku (semmonen ihana kesäinen turkoosi, nahkainen tietty) ja mukavaa oli varmaankin ollut sitä palotellessa. Samaan syssyyn oli oltu katin kanssa kilpasilla ja melkein kaikki ruukut lattialla. Siis kunnon showta olivat pitäneet, eivätkä olleet kuin pari tuntia silloin keskenään. Tosin oli paska sadepäivä, enkä ollut lenkittänyt kunnolla ja kattivattikin oli nuori siihen aikaan. No siinä sitten siivoillessa alkoi lopulta naurattaa, shokissa olin kun tulin, enkä puhunut eläimille mitään. Oispa ollu joku nauhotus päällä, siinä ois ollu mukavaa viihdettä kerrakseen. Lisäksi koira oli putsannut katin vessan (nuori kun oli). Vain elämää, antakaa olla ja jatkaa muina miehinä. Eivät ne ikuisesti tuhoa, tylsyyttään. Miettikää oikeesti joskus lemmikin kannalta. Monesti nukutaan 7-8 tuntia, sit pikalenkki ja taas pitäs koisii mahdo 8-10 h ja sit pääsee jos hyvä perhe ulos tunniks ja illalla pikasee ja taas pitää tylsäillä. En mä jaksais.

      • Yritettäiskös

        nyt vaan pitää tämä palsta siistinä eikä annettaisi yleistä koirista palstan häirikön pilata tätä koulutusosiotakin?


        Sopisiko tällainen nyt kaikille, että ei vastata tähän ketjuun enää enempää? Näin tämäkin keskustelusäie vaipuu historian unholaan.


    • MINÄ

      No rekkaa se nikkisi perkele niin tartte valittaa vittu.

      • kahdenkoiranomistaja

        Olen rekannutkin, idiootti, en vaan jaksanut kirjautua! Kyllä sä sen tiedät älykääpiö kun olet käyttänyt mun nikkiä!


      • MINÄ
        kahdenkoiranomistaja kirjoitti:

        Olen rekannutkin, idiootti, en vaan jaksanut kirjautua! Kyllä sä sen tiedät älykääpiö kun olet käyttänyt mun nikkiä!

        No vittu kirjaudu - älä valita.


    • jenni.

      Itse olen hyvin sähäkkä persoona ja varsin tulinen sielu. Oon vielä nainen.
      Olen mennyt useasti ihmisen päälle, ja kerran oli niin että jouduin istumaan vankilassakin 7-kuukautta törkeästä pahoinpitelystä.

      Minulla on 2 koiraa, ja on aina ollut elämässä koira tai koiria ihan pienestä lähtien. Jostakin syystä en ole KOSKAAN niihin sormellanikaan hipassut rangaistumielessä. Vaikka on kämppä ollut sotkettu, en lyö en edes huuda onko se koiran vika, jos on "vankina" kämpässä kun en ole kotona. Tai jos paskoo ripulit? Jo imeväisiästä lähtien se koira oli ainut ystäväni, ainut joka lohdutti kun itkin koulukiusaamisiani jne....
      Pitää olla ihmisen mieli sairastunut lopullisesti, jos eläimen ottaa ja sitten sitä alkaa lyömään.

      Luovu koiristasi, et kykene hillitsemään itseäsi. Minä luovuin miessuhteistani ja olen tällä hetkellä terapiassa vihani hallitsemiseksi.

      • Pelkkää pilailua

        Tämä viestiketju on pelkkää pilailua, Dog Hater harrastaa sitä joka palstalla. Ei voi kuin nauraa....


      • jenni.
        Pelkkää pilailua kirjoitti:

        Tämä viestiketju on pelkkää pilailua, Dog Hater harrastaa sitä joka palstalla. Ei voi kuin nauraa....

        Trollaa tälläisillä asioilla, suosittelen hänelle myös terapiaa.


      • ------
        jenni. kirjoitti:

        Trollaa tälläisillä asioilla, suosittelen hänelle myös terapiaa.

        Niin suosittelee moni muukin.


    • cindy-mia

      Koirien lyöminen on vakava asia!Pilaat koiras tolla meiningillä :(

      • semmonen se

        Se on jo ne pilannut ja meni ite siinä samalla kaheliksi, olempa kuullut huhuja ettei se anna niille ruokaakaan kun suuttuu.


      • Oodikka
        semmonen se kirjoitti:

        Se on jo ne pilannut ja meni ite siinä samalla kaheliksi, olempa kuullut huhuja ettei se anna niille ruokaakaan kun suuttuu.

        Edelleen dog hater kyseessä, älkääkä uskoko sen paskajuttuja, vie toisten nimimerkkejä ja puhuu paskaa.
        Paitsi juuri tämä ylläoleva "semmonen se", en puhu sinulle koska olet tämä kuuluisa DH itse.


      • isoisoäiti
        Oodikka kirjoitti:

        Edelleen dog hater kyseessä, älkääkä uskoko sen paskajuttuja, vie toisten nimimerkkejä ja puhuu paskaa.
        Paitsi juuri tämä ylläoleva "semmonen se", en puhu sinulle koska olet tämä kuuluisa DH itse.

        Luulosairasta porukkaa, mutta ei sillä mitään väliä ole, ihan mielelläni olen HD.
        Semmonen se kirjoittaja


    • gkfolö

      provo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe