Dog hater esiintyi minuna!

OIKEA 2 koiran omistaja

NYT KAIKILLE PALSTAN LUKIJOILLE TIEDOKSI:

Minä en lyö koiriani ja muutenkin hoidan ne asiallisesti. Jos joku täysin sekaisin oleva Dog hater esiintyy täällä minuna ja saa siitä tyydytystä, ei voi kun sääliä ko. henkilöä. Olihan tämä tosin odotettavissakin koska dh ei ole terve.

Dh ei tiedä kuka olen ja missä asun, ei edes tiedä koirieni rotuja, ei sukupuolta täysin varmasti, ei ikääni. Tietää vain nikin jolla kirjoitan, ja kun minä olen täällä ainut joka hänelle jaksaa kitistä, kostaa hän sen nyt minulle.

En tiedä mikä DH/udgin/muitten nimiensä ongelma on, onko se jakautunut persoona vai mikä, todella ahdistunut tapaus silti.

Tästä nyt myös oppikaa se, että JOS minun nimimerkilläni tulee tekstejä koiria vastaan tai jotain näitä koiranhakkaamisväitteitä, se on DH asialla. EN halua että minuun yhdistetään näitä valheita yhden paskiaisen taholta!!!!

T. 2 koiran omistaja / OIKEA 2 koiran omistaja

17

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amores perros

      ^ No just. Luin ton ketjun, ja kirjoitustyylistäkin näkee ettet ole itse asialla.
      Dh ottanut asiakseen terrorisoida koko palstaa, ja viime aikoina varsin aktiivisesti... Harvinaisen häiriintynyttä toimintaa. Ja jos "kostoksi" tarkoittaa, on lapsellisin ja typerin tapa mitä voikaan keksiä.
      Rekisteröi nikkisi, ei pääse nimelläsi enää trollailemaan.
      Koiriltani hännänheilutukset ja tassua! Koirillesi rapsutukset! :)

    • Tuo oli siltä

      dh:lta nyt kyllä sen sortin solvaus, että kaitpa tutkintapyynnön jo teit? Tuo herjaus oli kyllä nyt sitä luokkaa siltä tyypiltä että voi koitua vielä suomi24:n pelastukseksi jos yp alkaa jo toimia. Ainakin syytä niillä nyt olisi jo.

      • Amores perros

        ^ Samaa mieltä. Bannin paikka.


    • Vaihteleva

      Tämän vuoksi en käytä vakiintunutta nicciä.

      Vaikea tuollaisten mielenhäiriöisten kakkojen yrittää identiteettiäni varastaa silloin...

      Ehkä kannattaisi rekisteröidä tuo nicci?

      • Minähän se

        En rekisteröi nicciäni koska en enää aio ko. nicillä kirjoittaa. Ja onhan se nähty että dog hater ottaa sen silti käyttöönsä, lisää siihen eteen sanan tai vastaavaa.

        T. 2 koiran omistaja


      • Minähän se kirjoitti:

        En rekisteröi nicciäni koska en enää aio ko. nicillä kirjoittaa. Ja onhan se nähty että dog hater ottaa sen silti käyttöönsä, lisää siihen eteen sanan tai vastaavaa.

        T. 2 koiran omistaja

        Etkö tiennyt, että rekisteröidyn nikin erottaa sinisestä väristä?


      • Minähän se
        nix_nax kirjoitti:

        Etkö tiennyt, että rekisteröidyn nikin erottaa sinisestä väristä?

        Tiesin. En tarkoittanut sitä vaan sitä että vaikka rekkaisin niin dh tulee ääliöimään siihen niin että jatkaa 2 koiran omistajana mutta lisää siihen sanan eteen niinkuin on tehnyt nytkin jo. Eli tietämättömät lukijat luulevat sen edelleen olevan minä.


    • pellavat

      2 koiran omistaja oikeasti teki mitä myönsikin,mutta koska huomasi siitä saamansa kommentit ja palautteen niin päättikin syyttää dog hateria.se vasta säälittävää onkin!

      • OIKEA 2 koiran omistaja

        Hyppää kuuseen. Ikinä en koiria hakkais, toisin kuin eräät.


      • kuole pois

        pellavat: Siis miten sairas voi olla, jotta kirjoittaa ja esiintyy toisen nimissä? Aivan uskomatonta. Todella häiriintynyt hullu. Miksi tuollaisia liikkuu vapaalla jalalla!!!!!!!!!


      • sanat peräkkäin
        kuole pois kirjoitti:

        pellavat: Siis miten sairas voi olla, jotta kirjoittaa ja esiintyy toisen nimissä? Aivan uskomatonta. Todella häiriintynyt hullu. Miksi tuollaisia liikkuu vapaalla jalalla!!!!!!!!!

        Kyllä sitä muutkin ihmeissään katselee mitä tuo 2koiraa kirjoittelee, kumma että vapaalla jalalla. Jos on!


    • dog hater

      En esiintynyt. Onko nyt vaikeaa hyväksyä, että kirjoitan aina samalla nikillä?? Älä siis levittele täällä muista käyttäjistä valheita, tai teen sinusta yp:lle ja poliisille ilmoituksen!!

      • Kukaan ei usko

        sun selittelyjäs hog dater. :P


      • OIKEA 2 koiran omistaja

        Ja esiinnyit, ihan päivänselvä asia:) pelle oot etkä mitään muuta. Eikö sun elämässä ole oikeita ongelmia mitä ihmetellä? Kaivaa persettä ja nenää vuoronperään ja pistää sormi sitten suuhun?
        Sä oot ihan älyvapaa, ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä että tajuaa sun jutut. Niinkuin joku tuolla sanoi että teet virheitä noissa sun tarinoissa niin kyllä me huomataan aina että sinähän se siellä...

        Sanohan, minkälainen mutsis oli kun tollasen idiootin sai aikaseks?


      • dog hater
        OIKEA 2 koiran omistaja kirjoitti:

        Ja esiinnyit, ihan päivänselvä asia:) pelle oot etkä mitään muuta. Eikö sun elämässä ole oikeita ongelmia mitä ihmetellä? Kaivaa persettä ja nenää vuoronperään ja pistää sormi sitten suuhun?
        Sä oot ihan älyvapaa, ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä että tajuaa sun jutut. Niinkuin joku tuolla sanoi että teet virheitä noissa sun tarinoissa niin kyllä me huomataan aina että sinähän se siellä...

        Sanohan, minkälainen mutsis oli kun tollasen idiootin sai aikaseks?

        Olet sinä kyllä fiksu ja vastaanottavainen keskustelija! Vaan milläpä sen umpiluisen tilan korviesi välissä saisikaan pehmenemään. Kai se täysin pehmennyt pää aina tuon umpiluisen versiosi voittaisi!


      • Kusitolppa
        dog hater kirjoitti:

        Olet sinä kyllä fiksu ja vastaanottavainen keskustelija! Vaan milläpä sen umpiluisen tilan korviesi välissä saisikaan pehmenemään. Kai se täysin pehmennyt pää aina tuon umpiluisen versiosi voittaisi!

        Joko olet kääntänyt kilpikonnasi selälleen?


    • pöpilään

      2 koirana täällä ei kehtaisi kukaan kirjoitella, mutta kaheli kuvittelee harhoissaan vaikka mitä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe