Kauniiseen naiseen ihastuminen = Kamalaa

Semmoinen tarina

Oletetaan, että esimerkiksi asioit kaupassa ja kassalla istuu mielettömän hyvänäköinen nainen ja mietit tekisitkö aloitteen vai et...

Faktat:
1. Tämä kaunis nainen saa luultavasti joka päivä aloitteita ja flirttejä, joten
miksi ihmeessä hän juuri sinusta kiinnostuisi? Luultavasti teet vain itsestäsi pellen, niin kuin sadat/ tuhannet muutkin ennen sinua.

2. Hän on 99% varattu. (Saattaa kuitenkin flirtata ja hymyillä testatakseen viehätysvoimaansa.)

3. Vaikka sattuisikin olemaan sinkku ja lähtemään kanssasi ulos, kuinka kauan luulet sen kestävän, ennen kuin nainen lähtee rikkaan miehen matkaan?
(Ellet ole itsekin rikas, isomunainen, hyvännäköinen ja supliikki)


Tarinan opetus:
Ne joilla on varaa valita, valitsevat.

Tämä on vastaus johon päädyin, miettiessäni tekisinkö aloitteen erittäin kauniille naiselle, johon olen hieman ihastunut. Jätän väliin. ;/

33

3490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis nainen oulu

      Älä jätä väliin!

      Faktat;
      1. Tämä kaunis nainen saa silloin tällöin flirttejä ja suoriakin ehdotuksia. Tämä kaunis nainen ei koskaan pidä ketään pellenä. Sen sijaan kaunis ele lämmittään hänen mieltään. Selvät pelimiehet ja pelkästään sen perässä juoksevat miehet kaunis nainen laittaa välittömästi mappiin ö, mutta kieltäytyy kohteliaasti näistäkin ehdotuksista. Kaunis nainen on kinnostunut juuri sinusta joka ei sitä uskoisi.

      2. Tämä kaunis nainen ei testaa viehätysvoimaansa toisten kustannuksella. Vain jos on oikeasti kiinnostunut.

      3. Tämä kaunis nainen ei arvosta, rahaa, isomunaisuutta eikä komeutta. Sen sijaan hänelle tärkeintä on sisin.

      Tarinan opetus: Kaunis nainen menetti ehkä elämänsä ihastuksen, koska hän todennäköisesti ajatteli kuten sinä.

      Kaunis nainen on edelleen sinkku.

      • rakastunut1

        Niin mäkin


      • 1rakastunu

        Mul samallainen kokemus miehen näkökulmasta.olin niin rakastunu et en saanuu sanaa suusta,jos vielä tulee samantapanen tilanne en voi satuttaa enää ketään.jonka selvästi tein.


      • Ongelma voi olla,
        1rakastunu kirjoitti:

        Mul samallainen kokemus miehen näkökulmasta.olin niin rakastunu et en saanuu sanaa suusta,jos vielä tulee samantapanen tilanne en voi satuttaa enää ketään.jonka selvästi tein.

        että jos mies ei tee aloitteita. Vaan nainen tekee suhteessa enemmän aloitteita. Nainen joutuu ottaa enemmän "miehen roolia".


      • Dreamer.

        Eli toisinsanoen luonne menee ulkonäön edelle?


    • tiina tylleröinen

      Niin vaan siinä kassalla istuessa vaikka mitä pientä kevyttä jutustelua sinulle mies yrittänyt, mutta kun ei mies tajua kahville tai oluelle pyytää. Het saisit myöntävän vastauksen kera ujon hymyn. Niinpä sinkkuna pysyn minäkin.

      • ou mai gaad

        Ei se aloitteen teko ole teiltäkään naisilta kiellettyä..


      • rakastunut1

        Jos näätte et mies ei sano mitään.sanokaa itte ihmeessä joti


    • oim3

      hö, ihastuminenhan on ihan kiva tunne, ja päivän piristys :)
      Vaikke se ei koskaan tekoihin tai suhteeseen johtaisikaan.

      Ja siitä, että kauniit saisi aina aloitteita, niin se ei pidä paikkaansa... tietty jotkut ilkkakanervat kyllä yrittää, mutta se söpö naapurinpoika ei sitten uskallakaan.
      Ei kannata olla limainen, mutta ei kyllä ole haittaa pienestä flirtistä. Ei sitä tartte ottaa niin tosissaan

    • Turhautunut mies

      Onhan se teidän naisten helppo kannustaa sitä aloitetta tekemään,
      kun teidän ei sitä itse tarvitse tehdä. Se homma on jäänyt täysin miesten tehtäväksi.
      Naisten tarvitsee vain joko torjua tai hyväksyä.

      T. 23v mies, (hyvännäköiseksi kehuttu, sukulaisten ja kavereiden puolelta.)
      joka ei ole ensimäistäkään aloitetta saanut naisilta, eikä sen puoleen ketään kavereistakaan ole, mitä ollaan asiasta keskusteltu. Kaikki suhteet alkanut miesten aloitteista.

      Nainen, montako aloitetta olet itse saanut? Niin arvelinkin, et pysy enää laskuissa.

      • beautifull

        Ei pidä paikkaansa anakaan kohdallani, etteikö tarvitsisi tehdä aloitteita. Olen kaunis nainen ja olen aina joutunut tekemään itse aloitteen miehiä kohtaan, joista itse olen ollut kiinnostunut ja onnistunut ns.iskemisessä. Ihmettelyä olen kyllä saanut näiltä isketyiltä niehiltä, ettei minua ole aiemmin kukaan vienyt ja että olen kiinnostunut juuri heistä.


    • EnTeeItsestäniPelleä

      No, en ole saanut yhtään oikeaa aloitetta. Hymyilyjä ja vihjailuja = tunnusteluja ei lasketa, varsinkaan kun ikäeroa on n 20 vuotta

    • Usksioma

      Stop cock-blocking yourself ja lähesty!!

    • virheenkö tehnyt?

      pahinta on tulla hhuipulta rotkoon, kun kaunis ja ennen aktiivine nainen muuttuuu täysin

    • otahuomioon

      Olen kaunis ja fiksu nainen, joka herättää miehissä sekä ihastusta että pelkoa. Sellaisia ajatuksia luultavasti, mitä tuo ap.n postauskin oli.

      Noh, myönnettäköön, että minulla oli se hyvännäköinen, rikas, ja menestynyt adonis, mutta hän kohteli minua niin huonosti, että kierrän sellaiset nykyään kaukaa, enkä muutenkaan lähde suhteeseen helposti, vaikka "ihailijoita" riittäisikin!

      Ottakaa rakkaat miehet huomioon, että sillä kauniillakin naisella saattaa olla eämää, ja kokemuksia takanaan, jotka todella vahvasti vaikuttavat siihen mitä hän etsii.

      Ehkä tämän kauniin naisen sydämen sulattaisi mies joka tarjoaa hänelle ymmärrystä, turvaa ja ihailua? Sellaista, mitä hän ei isomuna-adoniksen kanssa koskaan kokenut!

      Myös kauniilla naisella on omat kokemuksensa, omat haaverinsa ja omat EMOTIONAALISET tarpeensa!

      Itse voin sanoa, että vaikka olen aina saanut todella komeat ja menestyneet miehet kimppuuni, olen myös saanut haavereita heiltä, ja etsin aivan jotain mutta ja erityyppistä miestä elämääni nyt.

      Jos kosketat juuri tuon naisen _syviä toiveita ja sydäntä_, saattaa hän sulaa juuri sinulle :)

    • 7t8l4ethg4wt

      Mitä jos lakkaisitte tituleeraamasta itseänne kauniiksi tai komeaksi.
      Antaa sen verran tyhjäpäisen vaikutelman että syy sinkkuuteenkin voi löytyä sieltä :)

      Hyvännäköinen ja hyvä kumppani on suhteessa samanmoisen kanssa. Ei se palstoille kirjoittele kuinka on niin ja niin hyvännäköinen eikä kukaan uskalla iskeä :D

      • Poika18vee

        Näin se menee. Ei ne tyttöset loppuen lopuksi katso pelkkää ulkokuorta tai rahatilannetta. Ei itseäni myöskään kiinnostaisi olla rikas mies, joka saa naisia rahan tai julkisuuden ansiosta. Sen olen huomannut, että asenne ratkaisee! Ja kun tulee pettymyksiä, niin pilke silmäkulmassa eteenpäin!


    • Kaunis nainen

      Kaunis nainen tietää olevansa kaunis!
      Kun kuulet 200 kertaa saman litanian "sinän olet todella kaunis", se menettää merkityksensä. Tokkakai olen kaunis ja tottakai kiinnostut minusta sen takia! Miten erotat ne miehet jotka oikeasti ovat kiinnostuneet sinusta ei siltä miltä näytät.

      Kuka kiinnostuisi minusta, siitä kuka on sen "kauniin" kuoren alla on. Haastakaa miehet itsenne sanomaan jotain muuta vaikka jotain vähän laimeampaa "sinulla on sydäntä lämmittävä hymy, lähtisitkö kahville joku päivä?"

      • poimimut

        Joo, tottakai voit naiselle myös näyttää ja kertoa kuinka kaunis hän on, mutta muista viedä fokus siihen, että sinua nimenomaan kiinnostaa juuri tuo kyseinen nainen, ihminen, sielu...

        Koska... Niin se PITÄISIKIN kiinnostaa! ;)

        Suurin osa miehistä vaan häkeltyy kauniista naisesta, eikä heitä edes kiinnosta se ihminen siellä sisällä.

        Se on ainakin minun, kauniin, ja erittäin usein lähestyttävän naisen fantasia ja toive; kiinnostun miehestä joka kiinnostuu minusta ja kykenee vuorovaikuttamana minun kanssa, ei jää jumiin ulkokuoreeni.

        Osa kaunottarista saattaa olla pinnallisia ja sieluttomia, osa hyvinkin sielukkaita ja herkkiä..älykkäitä... Jos haluat sellaisen, ole mies, tutustu tähän kyseiseen naiseen..juuri sellaisena kun hän on. Älä muodosta stereotypioita, älä mieti liikaa ulkokuorta.

        Siinä sinut punnitaan! Rohkeutta!


    • Semmoinen tarina

      Mites tässä nyt näin kävi?
      Päätin, että jättäisin väliin ja niin se meinasi jäädäkin,
      mutta viimeviikolla taas pitkästä aikaa näin hänet.
      (Ei ollut muita asiakkaita, eikä myyjiä näköpiirissä)
      Naisella oli hymy korvissa ja vilkuili silmiin jatkuvasti...
      Joka sai tietty itsenikin hyvälle tuulelle alta aika yksikön
      ja silmäpeliksihän se meni.. :D
      Tyhmä kun olen, en tajunnut pyytää taaskaan ulos.
      Ja mikä parasta, tulin vkl kuumeeseen. -.-
      Mutta, olen päättänyt pyytää tätä tyttöä ulos, kunhan paranen.
      Katsoo nyt miten tässä käy. :)

      • Semmoinen tarina

        Tein aloitteen ja annoin numeron.
        Taisi olla virhe, kun ei ota edes yhteyttä.
        Pistää kyllä hieman vituttamaan, ettei voi suoraan sanoa, jos ei kiinnosta,
        vaan jätetään sanomatta kokonaan. (Ettei tiedä missä mennään.)
        Toistaalta pistää kyllä miettiin, että enpä paljoa menettänyt, jos se tuommonen on, mutta enpä taida toista kertaa aloitetta tehdä.
        Paska hommaa.


    • ladypink

      Hei, se ei ole virhe! Teit juuri oikein, voi itku älä menetä toivoasi yhden kyvyttömän takia :(

      • Semmoinen tarina

        No kyllä tää ottaa itsetuntoon, kun en oo koskaan seurustellut, eikä yksikään nainen ole tehnyt elettäkään, että haluaisi tutustua. Sitten kun itse sen teen, niin ei edes vastata. Tulee kyllä tunne, että oon arvoton ja mitätön mies, josta ei kukaan kiinnostu.
        Eikä asiaa auta, että jokainen ympärillä tuntuu seurustelevan, kaverit, & jopa 5vuotta nuorempi veljeni, sekä vanhempi siskoni jo useita kertoja, jokainen serkkuni...
        Olen pitänyt itseäni ihan hyvännäköisenä, mutta näin ei näköjään ole.
        Jotain minussa on vialla. Olisi varmaan pitänyt se tajuta jo ala-asteella kun koko luokka aloitti kiusaamisen ja viimeistään yläasteella kun syrjittiin pois porukoista.
        Oli ihan hyvä fiilis vielä hetki sitten, mutta nyt alkaa kyllä ajatukset mustumaan. :/


      • sanni_L
        Semmoinen tarina kirjoitti:

        No kyllä tää ottaa itsetuntoon, kun en oo koskaan seurustellut, eikä yksikään nainen ole tehnyt elettäkään, että haluaisi tutustua. Sitten kun itse sen teen, niin ei edes vastata. Tulee kyllä tunne, että oon arvoton ja mitätön mies, josta ei kukaan kiinnostu.
        Eikä asiaa auta, että jokainen ympärillä tuntuu seurustelevan, kaverit, & jopa 5vuotta nuorempi veljeni, sekä vanhempi siskoni jo useita kertoja, jokainen serkkuni...
        Olen pitänyt itseäni ihan hyvännäköisenä, mutta näin ei näköjään ole.
        Jotain minussa on vialla. Olisi varmaan pitänyt se tajuta jo ala-asteella kun koko luokka aloitti kiusaamisen ja viimeistään yläasteella kun syrjittiin pois porukoista.
        Oli ihan hyvä fiilis vielä hetki sitten, mutta nyt alkaa kyllä ajatukset mustumaan. :/

        Älä menetä toivoa. Suosittelen ennemminkin jatkamaan aloitteen tekemistä, sillä monet naisista on yhtä ujoja kuin sinä ja vielä kyvyttömiä tekemään aloitetta ujoudeltaa ( naiset usein ajatelevat että miehen tulisi tehdä aloite, koska eivät halua vaikuttaa tyrkylle/helpolle)

        Voi olla että kassa-neiti ei uskalla ottaa yhteyttä tai ei sittenkään ole varma tunteistaan. Ehkä hän oli vain ystävällinen, eikä tajunnut flirttailevansa. Mutta olit kyllä rohkea kun annoit numerosi, ja vaikka nainen ei vatsaisikaan niin 99% varmuudella hän on kuitenkin otettu että olit kiinnostunut.
        .


      • Semmonen tarina
        sanni_L kirjoitti:

        Älä menetä toivoa. Suosittelen ennemminkin jatkamaan aloitteen tekemistä, sillä monet naisista on yhtä ujoja kuin sinä ja vielä kyvyttömiä tekemään aloitetta ujoudeltaa ( naiset usein ajatelevat että miehen tulisi tehdä aloite, koska eivät halua vaikuttaa tyrkylle/helpolle)

        Voi olla että kassa-neiti ei uskalla ottaa yhteyttä tai ei sittenkään ole varma tunteistaan. Ehkä hän oli vain ystävällinen, eikä tajunnut flirttailevansa. Mutta olit kyllä rohkea kun annoit numerosi, ja vaikka nainen ei vatsaisikaan niin 99% varmuudella hän on kuitenkin otettu että olit kiinnostunut.
        .

        Eipä huvita enää tehä alotteita. :(

        Ihme kyllä, kaksi naista teki netissä mulle alotteen tossa pääsiäisenä,
        mutta olivat sen verran outoja ja suoraviivaisia, "epätoivosen" olosia kun jutustelin, että päätin jättää hommat sikseen. Ei kauheesti sytyttänyt.
        Tuskimpa tuun ketään semmosta saamaan, kenestä pitäisin. :/


    • Olen_urpo

      Rohkaisevia kirjoituksia kauniit naiset. Toisaalta harmittaa kovasti... mokasin eilen, jäädyin naisen kauneuden edessä vaikka hän tuli juttelemaan minulle paikallisessa karaokepaikassa. En lähtiessäni saanut kysyttyä puhelinnumeroa. En uskaltanut, ei riittänyt itseluottamus, pelkäsin torjuntaa. Aivan ihastuttavan aurinkoinen ja hyväntuulinen blondikaksikko juhlistamassa juuri voitettua tanssikilpailua. Itsellä oli siipi maassa, mutta saivat olemuksellaan mut hymyilemään ihan pakosti koko naaman leveydeltä. Aikamme juteltiin mukavia, katottiin ja otettiin kuvia kännykällä ja lähdin kotiin tyhjin käsin.

      Soimaan itseäni. Apeilin siinä istuessani, etten ehkä enää koskaan kohtaa ihmistä, joka saa mulla perhoset pyörimään vatsassa. Ja samalla hetkellä sellainen olento istuu eteeni, katsoo silmiin ja saa mut nauramaan. Mitä tein, en mitään.

    • 66hhhuuujhvhuhvvhu6u

      Itse jos törmään mukavaan kassatyttöön niin usein ottaessani vaihtorahaa kosketan sormillani neidon ranteesta, juuri huomattavan hetken pidän kädestä "kiinni" ja samalla hymyillen katson silmiin. Ei ole ikinä tullut mitään negatiivista reaktiota, ja seuraavalla kerralla tulee jo hymy etukäteen vastaan.

      • Senkin limanuljaska!

        Törkeetä käytöstä! Seksuaalista häirintää! Kassa on työssään ja sinä käyt hipelöimään!
        Minä vetäisin litsarin poskelle!


      • 00000000000099999999
        Senkin limanuljaska! kirjoitti:

        Törkeetä käytöstä! Seksuaalista häirintää! Kassa on työssään ja sinä käyt hipelöimään!
        Minä vetäisin litsarin poskelle!

        Et sinä atm mitään uskalla.


    • Mene ja tiedä

      Minkälainen on "kiinnostava" mies? voitteko sanoa jotain yleispätevää merkkiä/merkkejä (omakohtaisia kokemuksia) mistä voisi tulkita että nainen on kiinnostunut. Kuitenkin työtoimenkuvaan kuuluu ystävällisyys, hymy, yms.. kyllähän näitä kauniita naisia kassalla töissä näkee, kunhan vielä uskaltaisi tehdä aloitteen ;)

    • kiinnostuksen merkki

      Itse naisena, jos olen miehestä kiinnostunut, menen tosi hämilleni enkä saa sönkättyä mitään. Tai jos saan, se on semmoista ylikorrektia puhumista jotenkin. Ei varmaan ole mitään yleispätevää juttua, miten naiset reagoivat mutta näin minä teen. Hiljenen, katson toista salaa, mutta kun hän katsoo minua, käännyn pois. Flirtistä en oikein tiedä mitä se on.

      • vaalea karkulainen

        Mä voin kans allekirjoittaa tuon.
        Välillä kun eteen astelee todella kiinnostava tapaus, niin mä jäädyn totaalisesti! En saa sanottua mitään, en edes uskalla katsoa... mitä hittoa?!
        Normaalisti olen tosi avoin ja puhelias ja teen itse jopa aloitteita. Niin sit pitää mennä lukkoon kun osuu oikeasti kiinnostava kohdalle. Just!

        Viimeinen oma jäätymismoka aiheutti kyllä hirveän morkkiksen, miks mun piti lähteä karkuunkin vielä?! :D
        No en saa edes mokaani korjattua, kun en tiedä kuka se komistus siellä kaupassa oikein oli. Eikä olla sen koommin nähtykään.

        Miehille neuvoksi, lähestykää toista varovaisesti, ettei se juokse karkuun :D


    • ……….

      Uskaltaakohan sitä enää koskaan hymyillä kellekään? Jos sitä pidetäänkin flirttinä ja sitten se hymyn kohde on kohta sahaamassa ranteitaan auki, kun hääkellot eivät soikaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe