Kyllä nuo ruotsalaiset on hyurjia

Saabbisti

Eikä pelkästään autot vaan myös urheilijat ovat parasta premium luokkaa. Ja Kallahan on melkein suomalainen, että pakko kai täs on ostaa uus Saab, on ne niin hyviä nuo ruotsalaiset.

16

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis kiinalaiset

      Saab on nykyään täysin kiinalainen auto.

      • uteliaana..

        Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?


      • 9696969696
        uteliaana.. kirjoitti:

        Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?

        Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?


      • kemppalainen
        9696969696 kirjoitti:

        Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?

        En tiedä BMW:stä, mutta NEVSin tiedotteiden mukaan Saabissa on nyt enemmän ruotsalaisia alihankintaosia kuin GM:n loppuvuosina.


    • Saab Scandinavia
    • Saab China
      • Saab World Wide

        Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

        Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.


      • Saab China
        Saab World Wide kirjoitti:

        Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

        Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.

        Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.


      • faktaa...
        Saab China kirjoitti:

        Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.

        Aikaansa edellä. Meilläkään ei ole kummallakaan varaa ostaa e-autoa. Ei Sinulla eikä minulla.


    • Saab China

      Minulla kyllä on, mutta en osta, enkä ainakaan Saabia, jos sellainen joskus tehdään.

      • Tuleva eSaabbisti

        Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.


      • kyllä ne
        Tuleva eSaabbisti kirjoitti:

        Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.

        Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.


      • Made in Sweden
        kyllä ne kirjoitti:

        Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.

        Kyllä minä haluan ostaa Saabin. Premium Saabit tehdään Ruotsissa. Ruotsi sijaitsee Suomen länsipuolella. Ostan sieltä.


    • gs birotor
    • eSaabbisti

      Norjassa ja Virossa myydään paljon sähköautoja, Ruotsi ja Suomi tulee perässä.

      • gs birotor

        Kuten sanoin nekin myydään vain sen takia, että valtio tukee ostoa.
        Esim norjassa sähköauto on autoverosta ja alvista vapaa, jolloin Tesla on halvempi kuin mikään 5-sarjan bemari, vertaa noiden hintoja suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe