Putous

ei enää...

Mikä ihmeen viuhahtelija ohjelma tuosta putouksesta on tullut.
Joka ohjelmassa Riku Niemen pitää hyppiä lavalla pelkissä boksereissa tmv.
Ihan ällöttää suorastaan katsella moista.

Kaksimielistä vitsiä jatkuvaan, eikö nykypäivänä keksitä enää muusta vitsiä?

27

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banaanihousu

      On ihmeellistä, että juuri Riku Nieminen esiintyy puolialastomana, kun värkeissä ei todellakaan ole näyttämistä..Banaani bokseriin tai pidä housut jalassa pliis!

    • yääk

      Ylipäätään riku Niemen pelkkä pärstä saa minut näkemään punaista. Putous on rimanalitus huumoria jota en katsoisi vaikka maksettaisiin.

    • olik ujyht

      Sama tuo Aku Hirviniemi, puhe kuin jollain teinillä kun jatkuvaan kaksimielistä suoltaa suustaan.
      Ei jaksa katsella enää ja kun tarpeeksi monta kertaa samaa ohjelmaa tehdään niin menee maku koko ohjelmasta.

      Toivotaan ettei enää ensivuonna!

      • 2014 putous on paskaa

        Putous 2014 on kaikkien aikojen surkein kausi. Vitsit on niin tylsii eikä naurata yhtään . Ja tuntuu että yli puolet on pelkkää mainoskatkoa. Toivottavasti ensi vuonna tulee parempaa viihdettä.


      • ujh gt
        2014 putous on paskaa kirjoitti:

        Putous 2014 on kaikkien aikojen surkein kausi. Vitsit on niin tylsii eikä naurata yhtään . Ja tuntuu että yli puolet on pelkkää mainoskatkoa. Toivottavasti ensi vuonna tulee parempaa viihdettä.

        Ja ei enää putousta...


      • kikuliton

        Toista miljoonaa ihmistä katsoo joka vuosi. Ei voi olla huono ohjelma. Minä rakastan tätä ohjelmaa ja toivottavasti se vaan jatkuu ja jatkuu...ja jatkuu...


      • ei enää
        kikuliton kirjoitti:

        Toista miljoonaa ihmistä katsoo joka vuosi. Ei voi olla huono ohjelma. Minä rakastan tätä ohjelmaa ja toivottavasti se vaan jatkuu ja jatkuu...ja jatkuu...

        Kuka tykkää kuka ei. Mulle ei kiitos, ei naurattanut viime kertainenkaan jakso ollenkaan...


      • HenkilökohtainenAvus
        ei enää kirjoitti:

        Kuka tykkää kuka ei. Mulle ei kiitos, ei naurattanut viime kertainenkaan jakso ollenkaan...

        Siinä kaukosäätimessä on numeroita. Kun niitä painelee, tulee muuta ohjelmaa. Kantsii kokeilla!


      • kikuliton
        HenkilökohtainenAvus kirjoitti:

        Siinä kaukosäätimessä on numeroita. Kun niitä painelee, tulee muuta ohjelmaa. Kantsii kokeilla!

        Just meinasin samaa kirjoittaa. On se kumma, että ihmiset kahtoo ohjelmaa vaikka eivät muka tykkää. Telkkarin saa vaikka kokonaan kiinni, jos ei huvita katsoa.


      • ei enää
        HenkilökohtainenAvus kirjoitti:

        Siinä kaukosäätimessä on numeroita. Kun niitä painelee, tulee muuta ohjelmaa. Kantsii kokeilla!

        Juurihan kirjoitin et mulle ei kiitos enää.
        Muut saavat katsella jos sen niin hyväksi/hauskaksi kokevat.
        Osaan vaihtaa kanavaa...


      • ihmeissään..
        kikuliton kirjoitti:

        Just meinasin samaa kirjoittaa. On se kumma, että ihmiset kahtoo ohjelmaa vaikka eivät muka tykkää. Telkkarin saa vaikka kokonaan kiinni, jos ei huvita katsoa.

        Kuka sanoi et katsoo ohjelmaa vaikkei tykkää?


      • tänks sulle
        ei enää kirjoitti:

        Juurihan kirjoitin et mulle ei kiitos enää.
        Muut saavat katsella jos sen niin hyväksi/hauskaksi kokevat.
        Osaan vaihtaa kanavaa...

        Tuo oli paljon fiksummin kirjoitettu, että kun ei itse tykkää, niin saa kumminkin muut katsoa jos tykkäävät. Mua ärsyttää semmoset kirjoitukset, missä hakutaan jotain ohjelmaa huonoks ja vaaditaan että se pitää lopettaa..pitää lopettaa, vaikka katsojamäärä olis valtava.


      • ei enää
        tänks sulle kirjoitti:

        Tuo oli paljon fiksummin kirjoitettu, että kun ei itse tykkää, niin saa kumminkin muut katsoa jos tykkäävät. Mua ärsyttää semmoset kirjoitukset, missä hakutaan jotain ohjelmaa huonoks ja vaaditaan että se pitää lopettaa..pitää lopettaa, vaikka katsojamäärä olis valtava.

        Niin täällä kun on paljon sellaisia määräilijöitä jotka haluavat että kaikki tekee niin kuin kirjoittaja itse tekee.
        Mutta voihan sitä yrittää määräillä mutta ei onnistu.
        Jokainen tekee kuitenkin omat päätöksensä....toivon niin...

        Turhaa kiistelyä makuasioista!


    • Hän on paljastelija?

      Riku Niemisellä on ehkä jonkinlainen paljasteluntarve.Ohjelmahan on oiva mahdollisuus toteuttaa tätä viuhahtamishimoaan.Voisi hän tosin kokeilla aikuisviihdetähden uraakin.
      Siinäkään ei tarvitse pitää yleensä vaatteita.

    • alaspäin mennään

      Viimeisin jakso ei oikestaan enää edes hymyilyttänyt.. No oli siinäkin loppupuolella pari "helmeä" jotka lähes saivat pienen hymähdyksen aikaan. Kyllä tunti on aivan liian pitkä ohjelma-aika kun nykyista antia katselee! Vähänkään hauskat jutut olisivat kaikki mahtuneet helposti 10 minuuttiin.

      • stuuppi

        .

        Se stuuuppi oli veikeä trollinaama-hahmo

        Mistä ne noita keksiikin

        .


    • Viime jakson paras

      oli se kun BB-Aslak ja Antsku alkoivat riitelee.

      • bb fan

        kyllähän se aslakki on ihan paras,te jotka ette ole kattonu big brotheria ette vaan tajua sitä huumoria ettekä tekstiä


      • jkmhnbgfv
        bb fan kirjoitti:

        kyllähän se aslakki on ihan paras,te jotka ette ole kattonu big brotheria ette vaan tajua sitä huumoria ettekä tekstiä

        No kuka helv.... jaksaa tuota sekopäiden esiintymistä BB:tä katsoakaan.
        Hullujen ohjelmaa ja niiden joilla ei muuta elämää!!!


      • bb ja Putous-fan
        jkmhnbgfv kirjoitti:

        No kuka helv.... jaksaa tuota sekopäiden esiintymistä BB:tä katsoakaan.
        Hullujen ohjelmaa ja niiden joilla ei muuta elämää!!!

        Tuo sun kirjoitukses on ihan hullu, ja kertoo ihmisestä jolla ei ole elämää.


      • ei hullu
        bb ja Putous-fan kirjoitti:

        Tuo sun kirjoitukses on ihan hullu, ja kertoo ihmisestä jolla ei ole elämää.

        Kertoisitko minulle mikä tuossa BB ohjelmassa on hyvää?
        Miksi sitä katselet?


      • BB ja Putous-fan
        ei hullu kirjoitti:

        Kertoisitko minulle mikä tuossa BB ohjelmassa on hyvää?
        Miksi sitä katselet?

        Henkilökohtaisesti aloin itse katsomaan sitä siksi, että minusta oli mielenkiintoista seurata ihmisiä jotka ovat suljetulla alueella ilman mediaa sun muuta. Halusin seurata sitä, miten he alussa ovat ja miten heidän käyttäytymisensä muuttuu, kun viikkoja kuluu. Ja onhan siellä aina mukana erillaisia persoonia, jotka sitten tekevät ohjelmasta vieläkin mielenkiintoisemman.


      • ei hullu
        BB ja Putous-fan kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti aloin itse katsomaan sitä siksi, että minusta oli mielenkiintoista seurata ihmisiä jotka ovat suljetulla alueella ilman mediaa sun muuta. Halusin seurata sitä, miten he alussa ovat ja miten heidän käyttäytymisensä muuttuu, kun viikkoja kuluu. Ja onhan siellä aina mukana erillaisia persoonia, jotka sitten tekevät ohjelmasta vieläkin mielenkiintoisemman.

        No on sulla elämä jos tollasta katselet. Huvinsa kullakin.

        Ei tollasta örveltämistä jaksais katsella.
        Katsella kuinka ihmiset nolaa itsensä aivan omasta tahdostaan ja sitten ollaan olevinaan niin coolia.
        Hah hah sanon minä.

        On kuin apinat olis laitettu samaan häkkiin ja katsellaan miten käy. ;D


    • Antsku Putous 2014

      Moi. Tääl on Antsku Imatralta. Mie eksyin tähä aiheesee ihan vaa hakemalla sanaa "Putous 2014". Miun täytyy sannoo, et tuo Putous on kyl ihan hauska ohjelma ja saa miut aina hyvälle tuulelle. Mutta on siinä ne huonotkin puolensa. Niinku esimerkiks just tuo Rikun alastomuus, se on kyl niin törkeen näköne, et en kyl hänenä menis paljastelee itteeni koko Suomen kansalle...

      Sit mie haluisin kertoo yhest törkeest asiast. Ku mie oli se The Voice of Hahmonen - Tuomari, nii täytyy sanoo, et oli siel kyl pari tosi ahistavaa Hahmosta... Esimerkiks se mikä nyt olikaa BB - Askal, tai Aslak, se oli nii outo se sen nimi. Se kehtas väittää, et miun Ukko ja Maikku olis muka saamelaisii, mut eihä ne ny oikeesti ollu! Se oli muutenki ihan kauhee saamelainen, mie sain traumat saamelaisist... Se myös haukku kaikkii bitch:seiks. Ihan kamala tyyppi!

      Mut ny miun täytyy lähtee shoppailee Maikun kaa, moikka ja terkkuja kaikille Faneille!

    • Leppil Fani

      Jos uuteen putoukseen tulee esim Janne ja Sami,voin vakuuttaa että naurua piisaa.

    • kkkkkkisssssssssssss
    • Janne on Suomen 1

      Janne on vieraana siinä kaltevassa ohjelmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe