Ensimmäisen kannettavan osto.

eerit

Hei asiantuntijat!
Minulla on pöytäkone XP ja nyt on aika ostaa uusi kone ja ajattelin siirtyä kannettavaan.
Käytän konetta tietojen etsimiseen (surffailuun) ja sähköpostin ahkeraan käyttöön.
Omia valokuvia olen ahkera lataamaan koneelle ja niiden käsittely on mielipuuhaa.
Mutta pelikonetta en tarvitse nyt enkä myöhemmin.
Olen ajatellut Win 7:aa, koska se ei eroa niin paljon XP:stä kuin Win 8.

Otan mielelläni mielipiteitä vastaan. Onko joku kone, joka edellisen perusteella olisi se parhain?

Kiitos!

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyppää 7:n yli

      Siis kannettava. Käyttösi perusteella riittää aivan peruskone, mutta et kai täytä konetta valokuvilla? Kuvat kannattaa laittaa varmuudenkin vuoksi erilliselle kovalevylle. Ja varmuudeksi vielä jollekin toisellekin muistille.
      Win 8:n saa päivitettyä Win 8.1:ksi ilmaiseksi. Mielestäni 8.1 on kätevä, siirryin itse siihen suoraan XP:stä, eikä ongelmia.
      Saahan seiskaakin vielä, mutta onko siinä järkeä, kun se jää kuitenkin lyhytikäiseksikin?

    • eljii

      Windows 8 plus Classic Shell = näyttää ja tuntuu Windows seiskalta.
      On vaan nopeampi kuin seiska

      Kaiken koskeusnäyttö-käyttöliittymän aiheuttaman hälinän keskellä on monilta jäänyt kuulematta, että käyttöjärjestelmän koodia on paranneltu nopeammaksi ja vähemmän muistia kuluttavaksi

      googlaapa "windows 8 and windows 7 speed comparison"

    • xp win7 seniori

      Tässä tapauksessa vanhempi on parempi, suosittelen tuota windows 7 konetta. Kaikkia käyttiksiä voidaan "viritellä" paremmiksi mutta miksi hommata rakennussarja, kun voi saada valmiin paketin, jota ei tarvitse "veivailla." Itse valitsin vielä WINDOWS 7 ja olen tyytyväinen toimii, luotettavasti kuin XP. Hypetyksiin tuen loppumisesta ei kannata korvaa lopsauttaa se on vain yritys myydä taas uutta tuotetta jo läpeensä kyllästyneille markkinoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe