Mistä luotettavaa matkaseuraa?

Kaveri reissuun?

Olisiko kenelläkään kokemuksia matkaseuran saannista www.matkaseuraa.fi/‎ - sivuilta? Kuka sivuja ylläpitää? Miksi sivuilla roikkuu enemmän vanhentuneita ilmoituksia kuin ajankohtaisia? Voiko kuka tahansa vastata ilmoitukseen, vaikka ei ole rekisteröitynyt? Miksi ilmoituksia on niin vähän?
Suomi24- sivuilla on taas ilmoituksia niin paljon, että sieltä on työläs lähteä kaikkia läpikäymään kun ikäkään ei näy otsikosta.

17

2462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomalle kans

      Minkä ikäinen kysyy ja toivomus reissukaverin ikähaarukasta?
      Kumpaa sukupuolta kysyjä on? Nainen, mies mukaan?

      • Kaveri reissuun

        Ikähaarukka = keski-ikäinen. Kysyjä on nainen.


      • man54
        Kaveri reissuun kirjoitti:

        Ikähaarukka = keski-ikäinen. Kysyjä on nainen.

        Milloin olet matkalle lähdössä? Keski-ikäinen mies miettinyt äkkilähtöä maaliskuun alkupuolella, lähinnä Kanarialle.


      • Lomalle kans
        Kaveri reissuun kirjoitti:

        Ikähaarukka = keski-ikäinen. Kysyjä on nainen.

        Vai on vaikea löytää luotettavaa matkaseuraa. Lisätietoja s.p.osoitteeseen ... ?


      • seuraa vailla
        Lomalle kans kirjoitti:

        Vai on vaikea löytää luotettavaa matkaseuraa. Lisätietoja s.p.osoitteeseen ... ?

        Kysyjän pohtimasta palstasta, olen yrittänyt sinne rekisteröityä, en tiedä mitä teen väärin, kun ei kelpaa?? Katsomaan ilmoituksia voi mennä rekisteröitymättä, mutta mitä se nyt sitten auttaa.


    • N38

      Hain kerran matkaseuraa kyseisellä sivulla, ja yhtään vastausta en saanut. Eli enpä suosittele siellä hakemaan reissukaveria. Suomi24 -sivuilla saa paremmin vastauksia ja luotettavaakin matkaseuraa.

    • ansku1

      Haen matkaseuraa Madeiralle,joko nais että mies puolista. 6,4-13,4. Olen 60 v. liikunnallinen nainen.Patikoin mielelläni.En ole tiukapipo,mutta en läträä alkon kans.Hyvässä seurassa voi nauttia ja ilakoida.... t.ansku

    • matkassa44

      Minä, nainen 44 v, olen saanut sitä kautta matkaseuraa. Muistaakseni silloin rekisteröidyin sinne. Mutta ilmoituksia voi katsella ilman rekisteröitymistäkin, voi myös laittaa päivämäärän mistä lähtien hakee niin ei tarvi katsella vanhentuneita ilmoituksia.
      Ikävä kyllä, vaivaa on vähän nähtävä...
      Sama sivusto näyttää olevan nyt myös facebookissa, sinnehän voit laittaa kysymyksiä ylläpitäjille.
      Miksi ilmoituksia on niin vähän? ???? sehän riippuu nyt esim. siitä, laitatko sinä sinne ilmoituksen vai et laita...Ilmeisesti monilla on se matkakaveri ilman etsimistä.

      Kuten sanottu, omalla kohdallani se homma toimi ja sain ikäistäni seuraa etelänlomalle.

    • leppoisaa reissua

      Se on kuollut paikka jo.
      Täältä olen löytänyt jo monta kertaa matkaseuraa, koskaan ei kuitenkaan sellaista kun toivoisi, saman henkistä, vaan aina on ollut jos jonkinlaisia lääkeriippuvaisia, tapoihin kangistuneita tai muuten vaan omituisia, mutta kyllä sen loma-ajan jaksaa vaikka pörrätä toisella puolella lomakohdetta niin ei tarvitse kun illalla tulla ja sanoa hyvää yötä. Kunnon huumorintaju näyttää puuttuvan kokonaan niin niin monelta, reissuun pitää tosikoiden näköjään päästä.

      • Tap.kangist.tupakoimaton

        Sinulla 'leppoisaa reissua' on ollut huono tuuri, jos jo monta kertaa olet löytänyt täältä matkaseuraa, mutta kertaakaan matkaseurasi ei ole ollut kanssasi samanhenkinen, vaan on ollut tapoihin kangistunut tai muuten omituinen. Mietin tässä, että ehkä se omituinen oletkin sinä itse, ja jos vielä poltat tupakkaa ja juot alkoholia päivittäin lomallasi, niin sitten sinäkin olet pahasti tapoihin kangistunut. Itse en koskaan lähtisi matkalle tupakoitsijan kanssa, tupakointi on tyhmin tapa, mihin ihminen voi kangistua. Muuten ei kyllä vielä kohdalleni ole osunut ihmistä, kenen kanssa en olisi tullut toimeen. Olisi tylsää aina vain viettää aikaa itseni kanssa samanhenkisten kanssa.

        Toivottavasti nyt edes joskus löydät matkaseuraksesi mieleisesi ihmisen.


    • nainen5

      hei .itse olen laittanut ilmoituksen .www.matkaseuraa .f sivulle
      Ongelmana on vain se että löytää oikeat ihmiset matkalle.
      Päivitän tietojani noin 2kk:n välein
      Työssä käyvänä loma ajan kohdat ei aina sovi yhteen muiden kanssa.
      Olen tuossa jo 2vuotta yrittänyt koota naisporukkaa ,2-6 hlö
      voitaisiin nais energialla lähteä reissuun yhdessä.
      Nainen vm 59

      • Naisporukalla

        Olen nainen vm54 ja ystävättäreni kanssa juuri tekemällämme lomareissulla oli puhetta, että olis kiva joskus lähteä isommallakin porukalla reissuun. Tämän vuoden lomat on jo lyöty lukkoon, mutta jatkossa vois olla kiva suunnitella lomaa muidenkin kanssa. Jos kiinnostaa, niin minulle voi kirjoittaa sähköpostia osoitteella [email protected]


      • pirjo3

        Hei
        Olisin kiinnostunut lähtemään matkalle esim. Kanarialle tai Kreikkaan,
        tai sitten kylpylään Suomessa tai Lappiin.

        Olen 64 v. heteronainen pääkaupunkiseudulta.

        Olisi kiva jos ottaisit yhteyttä.

        sähköposti: [email protected]


      • Kummalle?
        pirjo3 kirjoitti:

        Hei
        Olisin kiinnostunut lähtemään matkalle esim. Kanarialle tai Kreikkaan,
        tai sitten kylpylään Suomessa tai Lappiin.

        Olen 64 v. heteronainen pääkaupunkiseudulta.

        Olisi kiva jos ottaisit yhteyttä.

        sähköposti: [email protected]

        Hei, Pirjo
        Oletko vastannut nimimerkille "Naisporukalla" vaiko "Kaveri reissuun" ?


    • Kaveri reissuun

      Olisin lähdössä aikavälillä 23.8. (lähtö aikaisintaan) - 27.9. (paluu viimeistään) viikoksi tai kahdeksi. Tarkoituksena olisi lisätä liikuntaa vaikkapa kohtuullisen mittaisilla patikkareissuilla (talvi mennyt istumatyössä), tutustua kulttuurikohteisiin ja tietenkin pitää hauskaa (mutta ei kaatokännissä) eikä mennä nukkumaan jo klo 9. Ikäluokka 50 .

    • Raija mm

      Kokeile tuolta matkaseuraa.fiin kautta

    • Anonyymi

      Matkaseuraa 20.08-04.09? Olen sinkku nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe