Montako kaveria teillä on?

Tyttö 13v.

Ei niiku facebookis vaa ihan oikees elämäs sellasii aktiivisii. Mulla 1. Ja ärsyttää kun sillä on kauheesti kavereita ja se koko ajan puhuu niistä.

Masennuttaa.

35

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v.tyttö.

      :(. Mulla vaihetelee kaveri porukat. Olen kaikkien kaveri koulussa ja näin, mutta vapaa-ajalla yksi:) no se n 8v, mutta ikä ei rajota ystävyyttä:)

    • Muutama sellainen, jonka kanssa oon tekemisissä lähes päivittäin. Ja saman verran sitten myös sellaisia kavereita, joiden kanssa kyllä tulee välillä oltua yhteyksissä, mutta ei iha niin paljoa. Eli kokonaisuudessaan jotain kymmenisen kaveria. Riippuu vähän siitäkin, miten kaverin määrittää.

      • seventeenznn

        No hyviä ystäviä on joku kolme, ja kavereita kenen kanssa tulee oltua on varmaa lähemmäs 20.


    • tamperepaskaa

      0 :( mut semmosta se on tampereella

    • 15v tyttö

      totta! oon asunu Tampereella nyt vuoden ja ei ole kun 3 kaveria tullut. niidenkin kanssa melkeimpä vain koulussa...

      • edellinen

        Mis koulus oot?


    • -99 tytsy tampereelt

      En ole kokenut tarpeelliseksi laskea :D Onhan niitä aika reilusti, vanhoi ala-asteen luokkalaisia, ala-asteelta muita tuttui (rinnakkaisluokilta ja pari 00 myös),
      ylä-asteella oon tutustunu vaikka kuinka moniin kaikkia ihme reittejä pitkin ja tullu sitte kavereiks niiden kans :) Ystävät on eri asia, oikein kunnon näitä rakkaita tosi luottoystäviä taitaa olla 3 (2ystävää ja yks bestis), numeronahan tuo on aika pieni luku, mutta sillä ystävien määrällä ei todellakaan ole mitään merkitystä, vaan sillä että ne mitä on niin todellakin on ystäviä!

    • melkein yksin

      Kaksi koulussa ja vapaalla... enemmänkin voisi olla

    • jokuvaanlol

      ystäviä 2, kavereita n.6

    • 13v

      Onks teistä okei, jos kaveri vaihtaa koko ajan porukkaa. Siis koulussakin yhellä välkällä toisen kaa ja seuraavalla jonkun muun kaa. Ite oon hyvin sitoutuvainen ja oon yhes kolmen porukas, säälittää kun yhes toises porukas kaks tyyppii on melkein aina yksin kun se yks lähtee kiertelee. Ei sil ettei muit kavereit sais olla mut siis.....

    • pas

      ei yhtään. koulussa ja vapaa-ajalla yksin.. oon yksinäinen paska :(

    • Seiskalta tyttö

      Facessa 70 kaveria (n. 30 heistä on rinnakkaisluokkalaisia joita en edes tunne, ovat pyytäneet vain kaveriksi :D) Ystäviä joiden kanssa vietan aikaa 5-6 :) Se riitttää hyvin :)

      • Onnellinen7luokkalinen

        Omistan paljon kavereita, en ees pysy laskuissa mukana... (Fb kuvis yli 200 tykkäystä) xd


      • Sinäkö itsekäs?
        Onnellinen7luokkalinen kirjoitti:

        Omistan paljon kavereita, en ees pysy laskuissa mukana... (Fb kuvis yli 200 tykkäystä) xd

        Joo kaikki haluski tietää kuinka paljon saat tykkäyksii...


    • 17v boy

      ei yhtään aktiivista kaveria, aina vaan melkee yksin on se niin perseestä !! vaikka facebookissa on 150 NS kaveria. ei kukaan sieläkään puhu mtn mulle, ehkä joskus joku perheestä tai ulkomaalaiset randomit. hooah

    • kiduuttaja

      Kai mulla jokunen on, yks on vakiokaveri.

    • plöööö

      oon 8lk. mun luokalla on mulle läheisimpii 2 tyttöö. toisen kaa oon koko koulu pvän ajan (en vapaa ajalla) ja toiselle sanon vaa "moi" "heippa" . ja mulla on toisella paikkakunnalla bestis:) eli bestis ja 1 kaveri :) en oo kutsunu koulukavereita kylään siinä nelos luokan jälkeen.

    • Ystäviä ei ole

      Ei mulla oo ystäviä, joten en oo koskaan kokenut ystävyyttä enkä puhu kenellekkään tunteistani tai mielipiteistäni. "kaverini" vain haukkuvat minua yms.

      Uskon siis että ystävät ovat yliarvostettuja satuolentoja jotka keksi joku lissu.

    • mä vaan

      Mulla on sama ongelma, kuin sulla Tyttö 13v. Haluisikko olla kaverini? Missä asut? Oon kyllä 12 v. Mutta silti.

      • Tyttö 13v (ap)

        Asun lappeenrannassa. Ja se yks kaverikin on mua vuotta nuorempi nii ei pitäis olla ongelma.


      • määvaan
        Tyttö 13v (ap) kirjoitti:

        Asun lappeenrannassa. Ja se yks kaverikin on mua vuotta nuorempi nii ei pitäis olla ongelma.

        Mä asun Ylöjärvellä. Aika pitkä matka, mutta voitaisiin aluksi sähköpostilla viestitellä.


      • 13v tyttö (ap)
        määvaan kirjoitti:

        Mä asun Ylöjärvellä. Aika pitkä matka, mutta voitaisiin aluksi sähköpostilla viestitellä.

        Ok no tos on mun "pila" sähköposti:

        [email protected]


    • perperjonsson

      hirveää, traagista, kamalaa kummiskin tässä maailmassa ei voi selvitä ilman monia kavereita, on niin vaikeaa metsästää ja saada elantonsa ilman muita ihmisiä eikun hetkonen, ELETÄÄN 2000-LUVULLA JA SAAT VETTÄ JA RUOKAA, SELVIÄT SITTENKIN, JIHUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • yksinäinen mkmkm

      ei yhtään olen yksin kaikki välkät :/

    • pian 16v tyttö

      kavereita muutama mutta ystäviä 1 ymmärrätte varmaan eron

    • iiididiksksks

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • yksinäinen00

      voitteko laittaa teidän kik nimii niin olis kiva tutustuu

    • eisemäärä

      Hanki harrastus niin saat lisää kavereita! Tai tutustu niihin sun parhaan kaverin muihin kavereihin, sillä tavalla niitä tulee :) Mut ite oon huomannu että nimeomaan just harrastuksista saa samanhenkisiä kavereita, joiden kanssa on paljon yhteistä! Harvemmin ne yläasteikäset kaverit kuitenkaan pysyy. Mulla oli yläasteen ja lukion ajan tyyppi, jonka kanssa oltiin ku paita ja perse koko ajan, mut nyt ei missään tekemisissä. Eikä varsinaisesti ees mitään draamaa koskaan ollu, sitä vaan kasvettiin erilleen. Vain ne oikeat ystävät joiden kans voin olla oma itteni on jääny just sieltä yläasteelta ja lukiosta :) Ja voin kertoo että niitä ei oo ku pari kolme, mutta ei se määrä vaan se laatu ja lisää tulee elämän varrella koko ajan ku on ite avoin ja juttelee ihmisille.

    • päläpälä

      no oon ite saanu harrastuksista kavereit ja sit meijä uudelt luokalt monta uutta, ja facessa mul on 300 ja iha oikeit kavereit mul on 5 tai 6. (:

    • Minnabella

      Tuttuja riittää, joiden kanssa tulee joskus samoissa porukoissa pyörittyä.
      Kavereita pari-kolme, joiden kanssa nään harvemmin.
      Yksi ystävä, yksi paras ystävä. Parhaan ystävän kanssa vietän suurimman osan vapaa-ajastani. :)

    • honnii

      Ystäviä jotai 10 siihen laskettuna poikaystävä :) ja kavereita on oikeesti iha sikana !!!

    • yksinäinen ml

      ei yhtään :/

    • 13-v.typykkä

      oon kans 13-v. mulla on omasta mielestä aika paljon kavereita, mutta ei se määrä vaan se laatu. en mä oo keränny niitä kavereita vaan tutustunu niihi ja alkanu kaveeraa :)

    • myös tyttö 13v

      Moi!
      Mullakaan ei ole montaa, mutta parempi että on muutama hyvä kun miljoona sellasta johon ei voi luottaa. Voisikohan teillä löytyä jokin yhteinen mielenkiinnonkohde joka veisi kummankin ajatukset hetkeksi pois muista ihmisistä? :)

    • IhastunutIloisesti

      ystäviä = 0
      Kavereita jotain 10... suunnilleen. Olen iloinen! :) Vielä kun tytön löytäis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe