Miten selvitä?

"aikuinen"

Olen masentunut ja tapasin miehen, johon rakastuin täysillä, en ole koskaan tuntenut yhtä voimakkaasti ketään kohtaan. Hän ei kuitenkaan tuntenut tarpeeksi minua kohtaan, että olisi halunnut seurustella. Olen vuoden kärsinyt sydänsuruja, nyt viimeisimpänä se, että hänellä on kaunis ja ihana uusi tyttöystävä. Mietin kuinka hän tätä rakastaa.

Tämä mies on jatkuvasti mielessäni ja kipu jäytää sydäntä. Miten ihmeessä pääsisin tästä yli, voimat loppuvat. En haluaisi kuolla, mutta onko minun pakko jotain itselleni tehdä..:/

6

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita jaksaa

      8( surullinen tunne - olin itse samassa tilanteessa nelisen kuukautta sitten, tosin ilman itsetuho ajatuksia ja siksi:

      muista - kukaan ei ole sen arvoinen että itsellesi jotain teet!

      olet jo sen verran aikaa tuossa tilassa "vellonut" että etsi nyt apua vaikka tk:n kautta tai sitten kriisikeskuksen - siis ihan minkä vaan...

    • Auttaja

      "Olen masentunut"

    • Hei
      - tässä muutama ajatus

      Joskus vain elämä tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta! Suotta ei puhuta sydänsuruista, ehkä ne on niitä ihmisen elämän ydinsuruja, perustavaa laatua olevia suruja.

      Useimmat meistä ihmisistä pääsevät vaikeistakin asioista yli toisten ihmisten avulla. Onko sinulla ketään, jolle voit puhua? Apua on tarjolla, mutta ensimmäinen askel pitää yleensä ottaa itse. Jotkut kirjoittavat päiväkirjaa ja sekin voi helpottaa, vaikka kuulostaakin kovin teinipuuhalta. Vanha kansa sanoi, että aika parantaa haavat. Ehkä sekin pitää paikkansa. Toiset ihmiset uppoavat töihin tai harrastuksiin. Moni löytää itsestään sellaisia voimavaroja, joita ei olisi uskonut olevankaan.


      Toivon, että jaksat pysyä elämässä kiinni: työssä, muissa ihmissuhteissa ja harrastuksissa. Jonain päivänä huomaat, että sattuu vähemmän.

      Siunausta elämääsi

      Päivi-pappi Hämeestä

    • aloittaja..

      Kiitos vastauksista ja kannustuksesta! Olen hakenut ja saanutkin apua masennukseen, minulla meni jo paremmin.

      Arvatkaa mitä? On lopulta hyvä asia, että hän on löytänyt tyttöystävän, nyt voin lopullisesti haudata toiveet hänen suhteensa ja pyrkiä jättämään hänet taakseni. Tuo aloitusviesti tuli pahimman tuskan keskeltä, sen jälkeen minussa heräsi sisu, että haluan selvitä ja keskityn hyviin asioihin elämässäni, hengelliset asiat kuuluvat niihin.

      Tsemppiä muillekin särkyneestä sydämestä kärsiville, vääjäämättä aika auttaa.

    • keski ikäinen

      EI TODELLAKAA OLE PAKKO ITSELLE TEHDÄ MUUTA KUIN PÄÄ PYSTYYN JA RADALLE,TUO MIES EI OLLUT SINUN ARVOISESI MUISTA SE JA HEITÄ JO POIS ETTÄ HÄNELLÄ ON KAUNIS TYTTÖ YSTÄVÄ .KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ JA ONNEA MATKAAN

    • 12 + 9

      Näin on käynyt mulle, ja miljardille muullekin ihmiselle. Se ei miettimällä korjaannu.
      Ja se mies ei ihastu suhun koskaan - korkeintaan tukeutuu sinuun taas kuin parasiitti, silloin jos hänen elämässään tulee olemaan todella vaikeaa..

      Tajua tämä ja päästä irti. Muita tulee - lopeta asian romantisointi ja mystifiointi.

      Se on inhottavaa kun jotkut ihmiset pitävät itsellään toisia halivaranaan, samalla kun odottavat jotain parempaa kuvioihinsa..
      Monikohan suomalainen mies ja nainen nyttenkin turhaan haaveilee jonkun välinpitämättömän kainalossa aivan ihastuneena.. ja on vain ajan kysymys milloin se kaikki romahtaa alas..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe