Gallup: Minkä alan ihmisä olette Skodakuskit

Gallu1

Älkää valehdelko :D Ei kukaan täysjärkinen vaan osta Skodaa. Ennemmin vaikka Toyotankin uutena, no itse en kyllä, kun Saksalaisen uudehkon omistan, mutta kyselempä nyt mielenkiinnosta, mitä vastaatte :D

98

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bränikiimaiset teini

      Nerokas aloitus, hienoa teinipojalta.
      Asia on kuitenkin juuri niinpäin, että fiksut ostaa Skodan, koska se on samalla tekniikalla kuin kalliimpi serkku ja osin paremmin tehty ja tilavampi.

    • turbo-skoda

      Olen hieroja ja otan vastaan vain mies asiakkaita.

    • Vastataan sitten

      Vuorineuvos. Skoda on hyvä valinta. Vähän kuin Volkkari mutta tehty edullisemmin, vähän ohuemmasta pellistä ja halvemmista materiaaleista. Näin saatu tilaa enemmän painon lisääntymättä paljoakaan.

      • joopa joo

        jos skooda on kerta tehty ohuemmasta pellistä niin kevyempihän se silloin on...

        on tainnut vuorineuvoksella jäädä muutama tukiopetustunti väliin


    • Työtön itäautoilija

      Sain potkut isosta insinööritoimistosta. 2 vuotta työttömänä. Skoda oli valintani rahojen loppuessa.

      • Työntekijä täälä

        Olen skodalla töissä ja joudun siksi ajamaan skodalla. Mulla on työkäytössä superb neviveto diesel dsg. Vaihtaisin jos olisi fyrkkaa.


      • Skoda mamu
        Työntekijä täälä kirjoitti:

        Olen skodalla töissä ja joudun siksi ajamaan skodalla. Mulla on työkäytössä superb neviveto diesel dsg. Vaihtaisin jos olisi fyrkkaa.

        Maahanmuuttajaperhe helsinsingistä. 3 lasta ja saimme skodan avustuksena. Töitä emme ole saaneet vaikka kovasti yritetty on. Suomilainen rasisti!


      • Näin meillä skodan o
        Skoda mamu kirjoitti:

        Maahanmuuttajaperhe helsinsingistä. 3 lasta ja saimme skodan avustuksena. Töitä emme ole saaneet vaikka kovasti yritetty on. Suomilainen rasisti!

        Täällä jäi koulut käymättä ja ammatti hankkimatta. Vaihdettiin Volvo V70 sitten RS skodaan kun tuli taloudellisesti tiukempaa. Mutta hyvin tässä pärjäillään, sossusta saa maksusitoumuksia ruokaan. Pullorahoilla täytetään tankki. Kaskoa ei ole varaa pitää ollenkaan.


      • Hieron naisia
        Näin meillä skodan o kirjoitti:

        Täällä jäi koulut käymättä ja ammatti hankkimatta. Vaihdettiin Volvo V70 sitten RS skodaan kun tuli taloudellisesti tiukempaa. Mutta hyvin tässä pärjäillään, sossusta saa maksusitoumuksia ruokaan. Pullorahoilla täytetään tankki. Kaskoa ei ole varaa pitää ollenkaan.

        Thaihieroja kalliosta. Skoda pihassa


      • Jäähallissa töitä
        Hieron naisia kirjoitti:

        Thaihieroja kalliosta. Skoda pihassa

        Jääkoneen ajaja espoosta. Jäähallissa työskentelen erätauoilla.


      • Loistopeli
        Jäähallissa töitä kirjoitti:

        Jääkoneen ajaja espoosta. Jäähallissa työskentelen erätauoilla.

        Olen kambozalainen siivooja yövuorossa kentokentällä kuopiossa. Teen hyvää työtä huolellisesti ja olen siksi päässyt ostamaan skodan. Skoda on loistava auto ja meillä toiminut hienosti.


      • Imuri maksaa 4000e
        Loistopeli kirjoitti:

        Olen kambozalainen siivooja yövuorossa kentokentällä kuopiossa. Teen hyvää työtä huolellisesti ja olen siksi päässyt ostamaan skodan. Skoda on loistava auto ja meillä toiminut hienosti.

        Myyntiedustaja pölynimureita myyvässä yrityksessä. Ovelta ovelle skodalla kuljemme. Myynti käy ja auto toimii.


      • Onnittelut!!!

        Et olisi parempaa valintaa voinut tehdä!!!


      • MB-mies
        Onnittelut!!! kirjoitti:

        Et olisi parempaa valintaa voinut tehdä!!!

        jotkut voi


    • Skodisti1

      Olen tekniikan tohtori Espoosta. Vaihdoin Jaguarin Skodaan kun sain ylennyksen.

    • Lottery

      Voitin lotossa pari miljoonaa ja ostin Superbin kaikilla herkuilla. Ennen olin roskakuski ja ajoin Toyotalla kun varaa ei ollut oikeaan autoon.

    • Pankkiiri

      Hei, olen 38-vuotias pankinjohtaja Pirkanmaalta. Octavia farkku on valintani. Lainaa emme myönnä mielellään lintta Bemarien ostajille vaikka lippiskourassa pyytävätkin.

    • LänsiautoiIija

      Metsänhoitaja Mäntsälästä vaan. Alla uusi Ocu Scout. Menee upeasti metsäautoteillä.

    • Supermän

      Toimitusjohtaja Tampereelta. Yrityksemme liikevaihto viime vuonna oli 10.2 M€. Alla uusi Superb.

      • dippi-inssi

        diplomi-insinööri kuortaneelta. Ajoin moottoripyörällä puupinoa päin ja sain kovan tällin siitä lähes toivuttuani menin autokauppaan ja ostin skodan


    • Roope.

      Arkkitehti Asikkalasta. Roomsterilla ajelen.

    • 11+10

      Yrittäjä. Ajan Yetillä ja hyvin menee.

    • Pölhö-Kustaa!

      Vastaan että tuskin kykenet tavaamaan oman autosi merkkiä kun et osaa lukea palstan aihetta. Keskustellaan autosta eikä omistajien sosioekonomisesta aemasta.
      saksalainen alkaa pienellä ja kyselenpään ei mahdu ämmää, pölvästi!

    • Hip heijaa

      Tämä on hieno ketju. Tässä nähdään tyhmien trollaajien sielunelämän kirjo ihan kokonaisuudessaan.

      Aloittajan täysijärkisyyskin on kysenalainen, kuuluu siihen samaan tyhmien trollien kategoriaan.

      Voi että kun mä nauran.

    • lappalaineeen

      heips,mie oon poroisännän poika ivalosta.ajelen skotalla kesät talvet tunturissa,ja juon viinaa ja joikhan

    • it-inssi

      Skoda Ocatavia 1.8 TSI Combi Elegance

      ps. kuukausitulot n. 5.500 euroa/kk brutto

    • RopeIi

      Lentokapteeni Lappeenrannasta. Uudehkolla Rapidilla ajaa porskuttelen.

    • Työtön kaveri

      Työtön helsingistä. Superbi oli valintani kun oli vielä vähän säästöjä työelämästä jäljellä.

      • Siivooja täälä

        Lentokoneen korjaaja inarista. Kuukausitulot 1500brutto.


      • Yh naikkonen
        Siivooja täälä kirjoitti:

        Lentokoneen korjaaja inarista. Kuukausitulot 1500brutto.

        3 lapsen yh lappeenrannasta. Työtkin on loppu ja ajan octavialla. 1.8tsi


      • Dmitriii
        Yh naikkonen kirjoitti:

        3 lapsen yh lappeenrannasta. Työtkin on loppu ja ajan octavialla. 1.8tsi

        Maahanmuuttaja (venäläinen) ja ajan itäautolla aatteen vuoksi. Olen töissä asemalla VR:llä


      • Näin minul
        Dmitriii kirjoitti:

        Maahanmuuttaja (venäläinen) ja ajan itäautolla aatteen vuoksi. Olen töissä asemalla VR:llä

        Marjanpoimija thaimaasta. Talvella tiputan lumia tulot netto 1000 kuussa


      • Homo torppiksesta
        Näin minul kirjoitti:

        Marjanpoimija thaimaasta. Talvella tiputan lumia tulot netto 1000 kuussa

        Homo helsingin torpparinmäestä. Alkoholiongelma ja pieni pippeli. Ajan rapidillä.


      • Satu the horo
        Homo torppiksesta kirjoitti:

        Homo helsingin torpparinmäestä. Alkoholiongelma ja pieni pippeli. Ajan rapidillä.

        Opiskelija vaasasta. Rahoitan opiskelut maailman vanhimmalla ammatilla viikonloppuöisin. Tienaat hyvin 2500e käteen kuussa.


      • Vessan kassa hki
        Satu the horo kirjoitti:

        Opiskelija vaasasta. Rahoitan opiskelut maailman vanhimmalla ammatilla viikonloppuöisin. Tienaat hyvin 2500e käteen kuussa.

        Assan vessan kassa. Hki. Brutto 1600e/kk


    • Prof

      Professori Puumalasta. Fabian omistan. Itäautoja eli riisipusseja en voisi edes harkita.

    • Tapsa.

      Tiplomi-insinööri Turusta. Octavisti. Nettotulot 11.400 €/kk.

    • masa.

      Maanviljelijä Muhokselta. Felicialla fiilistelen. Peltoa 800 hehtaaria.

    • Esko.

      Ekonomi Eurajoelta. Favorit on valintani.

    • pastori lapualta

      Lestaadiolais pappi pohojanmaalta farkku suberbilla on hyvä kuskata ruokatarvikkeita isolle perheelle.

    • Paavo peräkamarista

      Vasemmistoliiton PJ rapidilla tykitän vapaalla, mutta töissä joidun istumaan mustassa länsiedustusautossa.

    • Astro nauttija

      Astronautti Alabamasta. Autoni pitää olla valmistettu NATO-maassa. Siksi Superb 4x4.

    • Anaalimerja

      Huo-ra helsingistä. Pilllua antamalla tienaan niin hyvin että voin ajaa uudella RS oculla. Sillä pääsee hyvin myös poliisia karkuun

    • Competence mngr

      DI Kauniaisista, autona Octavia 1.8 TSI DSG Combi L&K. Vaimokin on työelämässä juristina, sillä tiukkaahan elanto täällä Suomessamme on. Olemme vielä urakehityksen alkupäässä, mutta melkoisen tyytyväisiä elämäämme. Huonomminkin voisi olla. Skoda on kuitenkin ollut hyvä valinta!

    • rapidly haaveissa

      Metrosiivooja ja alla Fabia.

      • halpaa ajoa

        Paskakuski, puhtaanapitoala ja skodalla jo 20 vuotta.


    • hyviä kyytejä

      Kuka täysjärkinen kirjoittaa, ja kyselee moista, Skodan omistajia on joka ammatista. Ihme miten joku(kaikki) automerkit saa jotku pois tolaltaan. Itse ajan ranskalaisella, ja hyvää kyytiä saan.

      • Surkimukset

        Sehän just kuvastaa skodakansan idioottimaista luonnetta. Mikä muu automerkki kerää näin paljon tolloja?


    • Järki hoi älä jätä

      Gallu 1 , ei voi kuin nauraa sinulle pikkupojalle BUAHAHAAAAAA

      Unelmoi vain niistä vikaisista saksan autoista.

    • Runogallu

      Joko aloittajan runosuoni tyhjeni? Vielä jotain, pliis!

    • Onksullavielänissani

      Teen työkseni idioottimaisia galluppeja. Se on sen verran tyhjäpäisen hommaa ettei siitä mitään makseta. Harmi kun en osaa kysellä näin fiksuja, voi olla että sitten olisi varaa ajella jopa Skodalla. Nyt joutuu tyytymään Nissaniin.

    • Tuuyvaine

      Olen mahanmutaja aja busi, osta nuy usi Skoda. Muna ola nyt tytyvaine mun auto.
      Mu kaiki mamies osata Skoda, Skoda parempi ku kameli, uta ei osa kulke suora, ilma ajjamista. skoda hasu pahemale kou kameli.

    • anaali mirja
    • Gallu1

      Skoodailijat kiihtyy täällä. Saksalaisella helmelläni ajan ilomielin, ajakaa te pappa autoilla. Jatkakaa olkaa hyvä.

    • Aloittajalle

      Kerropa sinä arvoisa aloittaja, onko peruskoulu jäänyt kesken?

      Kukaan täysjärkinen ei kirjoita "saksalaista" isolla tai "kyselempä".

      • Gallu1

        Ei oo jäänyt ikävä kyllä. Puhelin muuttelee sanoja, voi tulla virheitä. Ootko noin käärmeissäs alotuksesta :D


      • roskapostirobottii
        Gallu1 kirjoitti:

        Ei oo jäänyt ikävä kyllä. Puhelin muuttelee sanoja, voi tulla virheitä. Ootko noin käärmeissäs alotuksesta :D

        Mulla kanssa puhelin joskus kuin muuttelis sanoja?


      • Geenimuunnelma provo
        Gallu1 kirjoitti:

        Ei oo jäänyt ikävä kyllä. Puhelin muuttelee sanoja, voi tulla virheitä. Ootko noin käärmeissäs alotuksesta :D

        Kukas sitä olis käärmeissään, jos joku sydämmellisesti vittuilee ja lesoilee "uudehkolla Saksalaisella". Nauramme ääneen.

        Juuri näin pitää puolueeton gallup-kysely toteuttaa.


      • Gallu1
        Geenimuunnelma provo kirjoitti:

        Kukas sitä olis käärmeissään, jos joku sydämmellisesti vittuilee ja lesoilee "uudehkolla Saksalaisella". Nauramme ääneen.

        Juuri näin pitää puolueeton gallup-kysely toteuttaa.

        No voiii.


      • Gulli 24 areena
        Gallu1 kirjoitti:

        No voiii.

        Sattuuko Saksalaiseen?


      • Gallu1
        Gulli 24 areena kirjoitti:

        Sattuuko Saksalaiseen?

        Ei valitettavasti. Skeidaan varmaan sattuu koko ajan.


      • GalluGimmola
        Gallu1 kirjoitti:

        Ei valitettavasti. Skeidaan varmaan sattuu koko ajan.

        Varmaan?Onko Skeida housussa?


      • Gallu1
        GalluGimmola kirjoitti:

        Varmaan?Onko Skeida housussa?

        Huomaakko kuinka moni v.ittuilee Skeidasta tässäkin ketjussa :D Hyvää kevättä :D


      • GiggelisGummelis
        Gallu1 kirjoitti:

        Huomaakko kuinka moni v.ittuilee Skeidasta tässäkin ketjussa :D Hyvää kevättä :D

        Kevättä? Hyvät Joulut ja jatkot, jos omat ei riitä uudehkolle Saksalaiselle.

        Että vittuilee moni Skeidasta? En ole huomannut. Missä? Tää on Skoda-palsta, mutta voin tarvittaessa käydä BMW-palstalla heittämässä jotain "On Bemarini musta ja päässäni on kusta"-settiä, jos saat siitä hyvät nousut. Käykö tämä järjestely?


      • Gallu1
        GiggelisGummelis kirjoitti:

        Kevättä? Hyvät Joulut ja jatkot, jos omat ei riitä uudehkolle Saksalaiselle.

        Että vittuilee moni Skeidasta? En ole huomannut. Missä? Tää on Skoda-palsta, mutta voin tarvittaessa käydä BMW-palstalla heittämässä jotain "On Bemarini musta ja päässäni on kusta"-settiä, jos saat siitä hyvät nousut. Käykö tämä järjestely?

        Ole hyvä. Susta oikein huomaa kuinka ottaa ottalohkoon. Selitä taas.


    • Tyytyväisyyttä

      Työtön yh äiti jakomäestä. Alla 2014 suberb. Auton sain tukena! Olen tyytyväinen ollut.

    • hyviä pelejä

      Olen pelastustoimen johtaja ja työautonani on Skoda Octavia (aluepelastustoimen johtoauto) . Itsellä on Skoda Superb turbodiesel farmari kotona.

    • naima-aslakki

      Keinosiementäjä Keminmaalta, ajan superpilla kun siihen mahtuu monta purkkia kyytiin. Tykkään myös ryypiskellä kuormasta. Nelivedolla nelinkontin ja omat kiisselit.

      • siementäjä lessu

        Niinkö teillä Keminmaalla! Minä taas olen keinosiementäjänä pohojanmaalla minulla on Skodan peräkontissä vaan pukki, että yletyn siementämään lehmän omalla jormallani.


    • Kakka skeidassa

      Skeida pölähti housuun ja joo olen siivooja ja ajan skoda yetillä. On kivaa ajaa skeidalla skeida housussa. Sopii tunnelmaan. Kakka pyllyssä haissoo vaan.

    • Mersukuski

      Voi morjes näit tämmösii keskustelui. en tajua näitä millaset ihmiset ajaa skodalla wolkkarilla audilla bemarilla. ei se auto kerro niin paljon ihmisestä. itse tykkään mersusta kun olen niihin totunut ja tykkään ajaa niillä. Varmasti moni muukin auto on hyvä. En moiti ja arvostele muiden autoja. ajakoot millä lystäävät ei ole minulta pois mitenkään

    • landlord

      Olen puoluesihteerin toveri suunnitelmatalouden keskusvirastosta.

    • pezi1234

      Paljon on nuita pöljiä tuossa listassa kun ajavat skodella. Itse kuulun siihen samaan joukkoon. Määrittele täysjärkinen kun kyselet ? Miten se sun saksalainen eroaa tuosta tsekinautost

      • laadun tae

        Tyyppikilvessä lukee made in germany, skodassa lukee made in russia jos on vientiin tarkoitettu.
        Tämä on ratkaiseva ero.
        Valmistusmateriaalit on saksalaisessa aivan eri luokkaa kuin itäblokin skodassa joka on valmistettu lyhyttä kertakäyttöisyyttä ajatellen halvalla.


    • Missä sivistys?

      Aloittajan väite: "ei kukaan täysijärkinen vaan osta Skodaa"

      Rekisteröintitilastojen mukaan Skodan myynti sen kun vain kasvaa ja kasvaa, joten aloittajan väite on todella kummallinen.

      Ennemminkin pidän vähäjärkisinä niitä, jotka eivät ota asioista selvää, vaan perustavat mielipiteensä johonkin 40 vuoden takaisiin asioihin.

      Täysjärkisyyttä ei osoita myöskään se, että tällä palstalla käydään koko ajan huutelemassa typeryyksiä.

      Tämmmöstä minä vaan.

      • tilastonörtin järki?

        Tilastonörtille vaan vinkkinä, tutkipa myös katsastustilastoja, ei skoda siellä ainakaan loista.


      • skeida tul pers....

        Mielenterveysongelmien kasvu on Suomessa samaa luokkaa kuin Skodan myynnin kasvu.


      • Ai ei loista?
        tilastonörtin järki? kirjoitti:

        Tilastonörtille vaan vinkkinä, tutkipa myös katsastustilastoja, ei skoda siellä ainakaan loista.

        Skodahan oli ykkönen.


      • Tulta perseessäs?
        skeida tul pers.... kirjoitti:

        Mielenterveysongelmien kasvu on Suomessa samaa luokkaa kuin Skodan myynnin kasvu.

        Niinpä niin. Ei olisi uskonut, että Skoda aiheuttaa trolleille noin paljon mielenvikaisuutta....


      • Mörtti ja Vertti
        tilastonörtin järki? kirjoitti:

        Tilastonörtille vaan vinkkinä, tutkipa myös katsastustilastoja, ei skoda siellä ainakaan loista.

        Tutkipa itse järjen kanssa niitä tilastojas, Skoda ei ole lainkaan huonosti pärjännyt niissäkään.


      • skeida tul pers....
        Tulta perseessäs? kirjoitti:

        Niinpä niin. Ei olisi uskonut, että Skoda aiheuttaa trolleille noin paljon mielenvikaisuutta....

        Ymmäsit täysin väärin. Skoda kaupan jälkeen alkaa mielenterveys järkkyä. Monelle Skoda Jormalle on psykiatri suositellut luopumista Skodastaan.


      • Tulta perseessäs?
        skeida tul pers.... kirjoitti:

        Ymmäsit täysin väärin. Skoda kaupan jälkeen alkaa mielenterveys järkkyä. Monelle Skoda Jormalle on psykiatri suositellut luopumista Skodastaan.

        Skodistit pärjäävät tässä maailmassa hyvin, mutta näiden tupauunojen mielenterveydestä on todella syytä olla huolissaan.


      • SSS.
        Tulta perseessäs? kirjoitti:

        Skodistit pärjäävät tässä maailmassa hyvin, mutta näiden tupauunojen mielenterveydestä on todella syytä olla huolissaan.

        Skodistina olen huolissani siitä että joudumme myös verorahoillamme elättämään nämä tupauunot. No voi olla että ne pakotetaan tulevaisuudessa keräämään marjoja henkensä pitimiksi, näkevätpähän siinä ulkona pyöräillessään miltä maailma oikeasti näyttää myös sossuun johtavan tieuran ulkopuolella.


    • Skeida pöksys

      Nykänenkin sanoi että itäblokki on aina itäblokki! Kun käyt pöntöllä kakalla niin ei se skeida siellä pöntössä syötäväksi muutu vaikka tuoksu olisikin miellyttävä ja makuhermoja kutkuttava. Skeida on skeida.

      • Simply

        Sulla onkin johtotähtinä tonnin manne ja Nykänen. Vakuuttavat referenssi!


      • älä aliarvosta
        Simply kirjoitti:

        Sulla onkin johtotähtinä tonnin manne ja Nykänen. Vakuuttavat referenssi!

        Nykänen on maailmanmestari vailla vertaa.
        Sitä sinä et ole, skodapelle.


    • Kallu

      Lääketieteen.

    • yeti

      Luultavasti olet yksinäinen ja elät joko yksin tai jomman kumman vanhempasi kanssa.Ei tyttö ystävää. Seuraat naapureita. Tässä suora neuvo, Hanki ulkoiluvaatteet ja mee kävelylle niin unohtuu arjen murheet

    • mies35v

      maksullinen mulkunmaistelija Helsingin asemalla, työkokemus 14 vuotta. Autona Skoda Fabia RS ja Trabant.

      • tihkukytkinkinkinkin

        Sosiaalityöntekijä, sininen Ocu sedan 1.6 takaspoilerilla ja kromatulla pakoputken jatkeella, upeet kevytmetallikiekot ja 155 leveet läskit, tummennetut takalasit, sähköikkunat edessä, pikku vekki takapuskurissa...ymmärrän paljon paremmin asiakkaiden ahdistusta...


    • Skeida eino

      Sskodahan on vain vitsi! Miksi skodailijat ei ymmärrä että vitsistä vaan puhutaan...?

    • octaviafl

      Innovaattori, kehittäjä, kouluttaja, uudistaja. Tykkään varmatoimisista, lämpimistä ja hyvin käyttäytyvistä autoista. Tää on kyllä ison auton oloinen ja jämerä hintalukassaan.

    • pete52

      Minä olen vanginvartija.

    • skoda superpi

      Olen siivousfirman lihava hikoileva työnjohtaja, tupakoin ja käyn huoris. Superpilla.

    • Joo ollaansitä

      vit`tutieteen lehtori

    • sikalan porsas

      Olen porsas Porista, autona Skoda Ocu Agrikultuuri edition

    • Ahkera kävijä

      Mulla on vessan seinässä Skodan mainos, työtön.

    • työtön

      Pitkä työttömyys jakso pakotti vaihtamaan halpaan itä-autoon, kun rahat alkoivat loppua. Nyt kiertelen Scoda Octavialla yrityksiä ja kyselen että tarviiko ne työn tekiää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe