Haluaisin olla mies!

Kohta 18v

Oonko ihan hullu? Haluaisin toisaalta olla nainen/tyttö, mutta olisi jotenkin tosi ihanaa treenata salilla ja pitää itsesä miehekkäässä kunnossa. Naisena oleminen on taas toisaalta tosi ihanaa kun saa viihdyttää miehiä ;) Oon itse treenannu salilla itseni timmiin kuntoon ja en viitsi treenata enää enempää jotta minusta ei tulisi mitään hullua bodaria.. Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Ei kiitos mitään trolleja tänne :) !

115

5404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sharp

      suosittelen jatkamaan sitä miesten viihdyttämistä ;)

      • big men

        pasas konsti on miesten viihdytys,itsekkin nautit siitä suunnattomasti.ole oikea komistus silmän ilo miehelle.


      • Naisnäkökulmaa
        big men kirjoitti:

        pasas konsti on miesten viihdytys,itsekkin nautit siitä suunnattomasti.ole oikea komistus silmän ilo miehelle.

        Kannattaa vaalia sitä omaa naiseuttaa lähtökohtaisesti ihan oman itsensä tähden.

        Itse olen tullut loppujen lopuksi siihen tulokseen, että pikkurillin pyöritystä enkä muutakaan naiseuden maneereja ja kliseita halua "käyttää" juuri siksi, sillä silloin on juuri se suuri vaara ja paradoksi, että miehet estyvät näkemästä naisen ihmisenä; ja joku tollous ottaa heistä vallan. Ja sitä tollutta en enääjak sa!! Jos ajattelemme noita naiseuden maneereita ja kliseitä, niin nehän tulevat juurikin yhteiskunnastamme ne oletukset, JOITA MEILLE ON SYÖTETTY JA KOKOAJAN SYÖTETÄÄN, et millainen nainsen "kuuluisi" olla ollakseen viehättävä. Mielestäni esim. artisti Björk on omintakeisuudessaan ennekaikkea viehättävä ja karismaattinen olematta kliseisesti nainen.

        Olkaamme naisia omalla tavallamme, ja sillään viehättäviä. Kyllähän ne jotku jutut siitä huolimatta tulee vaan yksinkertiasesti selkäytimestä, nainen kun on, enkä mieheksi tod. haluaiskaan!:D

        Mkiä siis neaisesta tekee naisen? Mielestäni kysymys on myös pitkälti henkisistä ominaisuuksista. Usein myös esim. hyvinkin feminiininsen NÄKÖINEN nainen voi olla yllättävänkin kova ja karski suustaan. Tai sitten yksinkertaisesti vaan kova. "Kovis". Mielestäni naiseuden ytimessä oon juurikin tietynlainen pehmeys, jos vaikka miehiin vertaa -

        Itselläni se on ollut ennemminkin niin päin, et on pitänyt ikään kuin pistää itseään "purkkiin" jotta saa olla rauhassa. Suojakuri murtunee kun / jos tapaa sen oikean, kelle sitten rohkenee avata sisintään - ja kaikki muu tulee sitten luonnostaan sen mukana.

        Varjelkaa ja suojelkaa tytöt ja naiset omaa naiseuttanne ja seksuaalisuuttanne!


      • Nainen on
        Naisnäkökulmaa kirjoitti:

        Kannattaa vaalia sitä omaa naiseuttaa lähtökohtaisesti ihan oman itsensä tähden.

        Itse olen tullut loppujen lopuksi siihen tulokseen, että pikkurillin pyöritystä enkä muutakaan naiseuden maneereja ja kliseita halua "käyttää" juuri siksi, sillä silloin on juuri se suuri vaara ja paradoksi, että miehet estyvät näkemästä naisen ihmisenä; ja joku tollous ottaa heistä vallan. Ja sitä tollutta en enääjak sa!! Jos ajattelemme noita naiseuden maneereita ja kliseitä, niin nehän tulevat juurikin yhteiskunnastamme ne oletukset, JOITA MEILLE ON SYÖTETTY JA KOKOAJAN SYÖTETÄÄN, et millainen nainsen "kuuluisi" olla ollakseen viehättävä. Mielestäni esim. artisti Björk on omintakeisuudessaan ennekaikkea viehättävä ja karismaattinen olematta kliseisesti nainen.

        Olkaamme naisia omalla tavallamme, ja sillään viehättäviä. Kyllähän ne jotku jutut siitä huolimatta tulee vaan yksinkertiasesti selkäytimestä, nainen kun on, enkä mieheksi tod. haluaiskaan!:D

        Mkiä siis neaisesta tekee naisen? Mielestäni kysymys on myös pitkälti henkisistä ominaisuuksista. Usein myös esim. hyvinkin feminiininsen NÄKÖINEN nainen voi olla yllättävänkin kova ja karski suustaan. Tai sitten yksinkertaisesti vaan kova. "Kovis". Mielestäni naiseuden ytimessä oon juurikin tietynlainen pehmeys, jos vaikka miehiin vertaa -

        Itselläni se on ollut ennemminkin niin päin, et on pitänyt ikään kuin pistää itseään "purkkiin" jotta saa olla rauhassa. Suojakuri murtunee kun / jos tapaa sen oikean, kelle sitten rohkenee avata sisintään - ja kaikki muu tulee sitten luonnostaan sen mukana.

        Varjelkaa ja suojelkaa tytöt ja naiset omaa naiseuttanne ja seksuaalisuuttanne!

        vain mies estrogeenilla varustettuna, ja toistepäin.


      • hormaaa
        big men kirjoitti:

        pasas konsti on miesten viihdytys,itsekkin nautit siitä suunnattomasti.ole oikea komistus silmän ilo miehelle.

        Penis kateus


      • Spasiba0100
        Naisnäkökulmaa kirjoitti:

        Kannattaa vaalia sitä omaa naiseuttaa lähtökohtaisesti ihan oman itsensä tähden.

        Itse olen tullut loppujen lopuksi siihen tulokseen, että pikkurillin pyöritystä enkä muutakaan naiseuden maneereja ja kliseita halua "käyttää" juuri siksi, sillä silloin on juuri se suuri vaara ja paradoksi, että miehet estyvät näkemästä naisen ihmisenä; ja joku tollous ottaa heistä vallan. Ja sitä tollutta en enääjak sa!! Jos ajattelemme noita naiseuden maneereita ja kliseitä, niin nehän tulevat juurikin yhteiskunnastamme ne oletukset, JOITA MEILLE ON SYÖTETTY JA KOKOAJAN SYÖTETÄÄN, et millainen nainsen "kuuluisi" olla ollakseen viehättävä. Mielestäni esim. artisti Björk on omintakeisuudessaan ennekaikkea viehättävä ja karismaattinen olematta kliseisesti nainen.

        Olkaamme naisia omalla tavallamme, ja sillään viehättäviä. Kyllähän ne jotku jutut siitä huolimatta tulee vaan yksinkertiasesti selkäytimestä, nainen kun on, enkä mieheksi tod. haluaiskaan!:D

        Mkiä siis neaisesta tekee naisen? Mielestäni kysymys on myös pitkälti henkisistä ominaisuuksista. Usein myös esim. hyvinkin feminiininsen NÄKÖINEN nainen voi olla yllättävänkin kova ja karski suustaan. Tai sitten yksinkertaisesti vaan kova. "Kovis". Mielestäni naiseuden ytimessä oon juurikin tietynlainen pehmeys, jos vaikka miehiin vertaa -

        Itselläni se on ollut ennemminkin niin päin, et on pitänyt ikään kuin pistää itseään "purkkiin" jotta saa olla rauhassa. Suojakuri murtunee kun / jos tapaa sen oikean, kelle sitten rohkenee avata sisintään - ja kaikki muu tulee sitten luonnostaan sen mukana.

        Varjelkaa ja suojelkaa tytöt ja naiset omaa naiseuttanne ja seksuaalisuuttanne!

        "Olkaamme naisia omalla tavallamme"

        Ihan rauhassa olette.
        Mies joka haluaa NAISEN, etsii siis seuransa ulkomailta jossa nainen on vielä nainen, eikä lyhythiuksinen kirosanoja kylvävä tatuoitu satakiloinen örkki.

        Jo itärajan takaa löytyy naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti ja pitävät itsestään huolen.

        Björk, on jotain kuvottavaa. Ilmeisesti itse avaudut noista "miltä naisen kuuluisi näyttää" ja "mitä meille syötetään" koska et itse sovi niihin raameihin?

        Arvaahan kuka/ketkä nämä normit luovat muuten? NAISET ITSE.

        Suomessa nuorten ja naisten lehtiä sekä muotia tuottavat NAISET firmojen johdossa.Turha siis syytellä miehiä jos lapsena sinulle sanottiin että purista finnis, pese naamas ja laihduta.

        Pidän itse huolta ulkonäöstäni ja luokseni saapuu useasti esim. baareissa ympärikännissä olevia örkin näköisiä naisia jotka alkavat haukkumaan kun heidän seuransa ei kelpaakaan minulle.

        Mutta joo olkaa ihan rauhassa huolimattomia tuulipukuörkkejä.
        Venäläiset naiset sentään ovat naisia.
        Suomessa naiset ovat pilalla.


      • avain kaikkeen
        Spasiba0100 kirjoitti:

        "Olkaamme naisia omalla tavallamme"

        Ihan rauhassa olette.
        Mies joka haluaa NAISEN, etsii siis seuransa ulkomailta jossa nainen on vielä nainen, eikä lyhythiuksinen kirosanoja kylvävä tatuoitu satakiloinen örkki.

        Jo itärajan takaa löytyy naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti ja pitävät itsestään huolen.

        Björk, on jotain kuvottavaa. Ilmeisesti itse avaudut noista "miltä naisen kuuluisi näyttää" ja "mitä meille syötetään" koska et itse sovi niihin raameihin?

        Arvaahan kuka/ketkä nämä normit luovat muuten? NAISET ITSE.

        Suomessa nuorten ja naisten lehtiä sekä muotia tuottavat NAISET firmojen johdossa.Turha siis syytellä miehiä jos lapsena sinulle sanottiin että purista finnis, pese naamas ja laihduta.

        Pidän itse huolta ulkonäöstäni ja luokseni saapuu useasti esim. baareissa ympärikännissä olevia örkin näköisiä naisia jotka alkavat haukkumaan kun heidän seuransa ei kelpaakaan minulle.

        Mutta joo olkaa ihan rauhassa huolimattomia tuulipukuörkkejä.
        Venäläiset naiset sentään ovat naisia.
        Suomessa naiset ovat pilalla.

        Äläpä höpäjä mies; viimeinen lauseesi sitäpaitsi paljastaa minulle, kuka olet.:)

        Joten viisaampi on hiljaa, mut sen verran sanon että: minä en NIMENOMAAN HALUA kuulua noihin ahdistaviin raameihin. Ei niitä naiset itse ole luoneet alunperin, vaan kyllä se ihan miehen odote on alunalkaen ollut se, miltä naisen "tulisi" näyttää kelvatakseen miehelle. Suomessa sentään tuo tasa-arvo käy noin maailman mitassa edellä, joten sikäli täällä on hyvä asua.:) Nainen voi myös olla NAINEN siinä määrin kuin haluaa (näyttämättä kuitenkaan välttämättä siltä "rekkalesbolta". Joilla heilläkin oikeus olla oma itsensä - )

        Joku sen sanoikin, MIES, jossain toisessa keskustelussa. Et kyllä mieskin haluaa miellyttää naista. Siinä missä nainenkin miestä.

        Mut mitä se sitten käytännössä itse kullekin tarkoittaa, on eri juttu.

        Itse haluan tulla kohdatuksi kokonaisena ihmisenä, siinä missä kohtaan myös vastakkaisen sukupuolen edustajan. Perin yksinkertainen juttu, ja hyvä ohje, etten sanois jopa avain kaikkeen ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

        Eikä mulle ole mitään odotteita ja pakoitteita lapsena minkään suhteen luotu -

        Enempään en jaksa korvaani lotkauttaa - jääköön omaan arvoonsa.


      • Tadaa!
        avain kaikkeen kirjoitti:

        Äläpä höpäjä mies; viimeinen lauseesi sitäpaitsi paljastaa minulle, kuka olet.:)

        Joten viisaampi on hiljaa, mut sen verran sanon että: minä en NIMENOMAAN HALUA kuulua noihin ahdistaviin raameihin. Ei niitä naiset itse ole luoneet alunperin, vaan kyllä se ihan miehen odote on alunalkaen ollut se, miltä naisen "tulisi" näyttää kelvatakseen miehelle. Suomessa sentään tuo tasa-arvo käy noin maailman mitassa edellä, joten sikäli täällä on hyvä asua.:) Nainen voi myös olla NAINEN siinä määrin kuin haluaa (näyttämättä kuitenkaan välttämättä siltä "rekkalesbolta". Joilla heilläkin oikeus olla oma itsensä - )

        Joku sen sanoikin, MIES, jossain toisessa keskustelussa. Et kyllä mieskin haluaa miellyttää naista. Siinä missä nainenkin miestä.

        Mut mitä se sitten käytännössä itse kullekin tarkoittaa, on eri juttu.

        Itse haluan tulla kohdatuksi kokonaisena ihmisenä, siinä missä kohtaan myös vastakkaisen sukupuolen edustajan. Perin yksinkertainen juttu, ja hyvä ohje, etten sanois jopa avain kaikkeen ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

        Eikä mulle ole mitään odotteita ja pakoitteita lapsena minkään suhteen luotu -

        Enempään en jaksa korvaani lotkauttaa - jääköön omaan arvoonsa.

        Uskoisitteko että tämä Viettelyoppaan promo voisi saada yli 100 000 katsojaa? Voisiko siitä tulla samanlainen hitti kuin kielinaisestakin? Katsomalla klipin, asia selviää.

        http://www.youtube.com/watch?v=bcjPzH2fI7E


      • summa summarum:
        Tadaa! kirjoitti:

        Uskoisitteko että tämä Viettelyoppaan promo voisi saada yli 100 000 katsojaa? Voisiko siitä tulla samanlainen hitti kuin kielinaisestakin? Katsomalla klipin, asia selviää.

        http://www.youtube.com/watch?v=bcjPzH2fI7E

        Itselläin ei ole ollut koskaan tarve vietellä sanan varsinaisessa merkityksessä. Huomiota on tulut ilmankin.

        Ja näinhän se on, että kyllä nainen kuin nainen puhkeaa kukkaan, kun se oikea mies osuu kohdalle. Se onkin olleellista - kelvata sille yhdelle, muiden miellyttäminen on turhaa.


      • yhteispelillä sujuu
        hormaaa kirjoitti:

        Penis kateus

        Tahi peniksellään ylvästelevällä on pissat noussu päähän! Harvemmalla on ees aihetta ylvästelyyn.
        Sitäpaitsi naisena saa kyllä ihan oman, jos haluu.
        Itse koen naiseuteni suurena lahjana ja olen erittäin tyytyväinen, että olen juuri nainen! En muista koskaan miettineeni, että oispa mukava, jos kalu heiluis haaroissa ...
        Tai no, aviovaimollahan se kyllä heiluu ... :)
        Satu päättyi siihen, että kuningattarella oli sen pituinen se ja kuningas oli läpeensä tyytyväinen, ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Toinen jytki iso paukku kerrallaan, toinen räiski sarjatulella! :)


      • 2jfjdo
        Spasiba0100 kirjoitti:

        "Olkaamme naisia omalla tavallamme"

        Ihan rauhassa olette.
        Mies joka haluaa NAISEN, etsii siis seuransa ulkomailta jossa nainen on vielä nainen, eikä lyhythiuksinen kirosanoja kylvävä tatuoitu satakiloinen örkki.

        Jo itärajan takaa löytyy naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti ja pitävät itsestään huolen.

        Björk, on jotain kuvottavaa. Ilmeisesti itse avaudut noista "miltä naisen kuuluisi näyttää" ja "mitä meille syötetään" koska et itse sovi niihin raameihin?

        Arvaahan kuka/ketkä nämä normit luovat muuten? NAISET ITSE.

        Suomessa nuorten ja naisten lehtiä sekä muotia tuottavat NAISET firmojen johdossa.Turha siis syytellä miehiä jos lapsena sinulle sanottiin että purista finnis, pese naamas ja laihduta.

        Pidän itse huolta ulkonäöstäni ja luokseni saapuu useasti esim. baareissa ympärikännissä olevia örkin näköisiä naisia jotka alkavat haukkumaan kun heidän seuransa ei kelpaakaan minulle.

        Mutta joo olkaa ihan rauhassa huolimattomia tuulipukuörkkejä.
        Venäläiset naiset sentään ovat naisia.
        Suomessa naiset ovat pilalla.

        Katkeraa puhetta ;) omalla muijalla on upean ulkonäön lisäksi myös aivot ;) venäläiset yms kun ei edes ymmärrä maan kiertävän aurinkoa :D menis hermot. Toisaalta olen akateemisesti koulutettu niin vaadin hieman enemmän kumppaniltani kuin pelkkä ulkonäkö. Pitää olla ulkonäkö SEKÄ aivot! Venäläiset on niin saatanan tyhmiä :DDD


      • teetyötä
        Tadaa! kirjoitti:

        Uskoisitteko että tämä Viettelyoppaan promo voisi saada yli 100 000 katsojaa? Voisiko siitä tulla samanlainen hitti kuin kielinaisestakin? Katsomalla klipin, asia selviää.

        http://www.youtube.com/watch?v=bcjPzH2fI7E

        Ensinnäkin nuori kaunis nainen saa ehkä enemmän katsojia, kun kaljuuntuva keski-ikänen, jo pelkällä ulkonäöllään. Ja muutenkin youtube on täynnä videoita joissa nuoret miehet viettelevät naisen n. 10 sekunnissa ja suutelevat.

        Vastaan: Ei jatkoon ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        siinä taas yks työtön yrittää vippaskonsteja hollywoodelämän saavuttamiseen


      • meditatiivisesti -
        teetyötä kirjoitti:

        Ensinnäkin nuori kaunis nainen saa ehkä enemmän katsojia, kun kaljuuntuva keski-ikänen, jo pelkällä ulkonäöllään. Ja muutenkin youtube on täynnä videoita joissa nuoret miehet viettelevät naisen n. 10 sekunnissa ja suutelevat.

        Vastaan: Ei jatkoon ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        siinä taas yks työtön yrittää vippaskonsteja hollywoodelämän saavuttamiseen

        En ole työtön (jos nyt mua edes tarkotit), ja hollywoodmeininkin ei vois vähempää kiinnostaa!

        Olen maanläheinen ihminen. Mieluumminen menisin miehen kans vaikka mökille ja kalaan.:D


      • minä ite!
        yhteispelillä sujuu kirjoitti:

        Tahi peniksellään ylvästelevällä on pissat noussu päähän! Harvemmalla on ees aihetta ylvästelyyn.
        Sitäpaitsi naisena saa kyllä ihan oman, jos haluu.
        Itse koen naiseuteni suurena lahjana ja olen erittäin tyytyväinen, että olen juuri nainen! En muista koskaan miettineeni, että oispa mukava, jos kalu heiluis haaroissa ...
        Tai no, aviovaimollahan se kyllä heiluu ... :)
        Satu päättyi siihen, että kuningattarella oli sen pituinen se ja kuningas oli läpeensä tyytyväinen, ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Toinen jytki iso paukku kerrallaan, toinen räiski sarjatulella! :)

        Itsekin olen ylpeä naiseudestani, mutta olen katsonut myös aiheelliseksi "suojella" itseäni, kaikenlaiselta liiallisuudelta -


      • eräs fakta
        2jfjdo kirjoitti:

        Katkeraa puhetta ;) omalla muijalla on upean ulkonäön lisäksi myös aivot ;) venäläiset yms kun ei edes ymmärrä maan kiertävän aurinkoa :D menis hermot. Toisaalta olen akateemisesti koulutettu niin vaadin hieman enemmän kumppaniltani kuin pelkkä ulkonäkö. Pitää olla ulkonäkö SEKÄ aivot! Venäläiset on niin saatanan tyhmiä :DDD

        En nyt sanois tyhmiä, mut eräs juttu, jota urbaanilegendaks luulin, onkin osoittautunut toteen, kun selvää olen ottanut:

        Venäjälllä naisia koulutetaan sanan varsinaisessa mielessä Naiseuteen. Lähtien viehkosta kävelystä (a lá mallikoulun tapaan)! Tavoitteena pyydystää rikas mies, josta onni elämässä aukenee!

        Tai, no, mitä nyt sanois.. kyl suomalaisnainen voi olla ylpeä itsestään! :)


    • ###

      Mä oon mies mutta haluaisin kyl olla nainen
      Eikö ookki outoo (:

      • Että sellasta

        Aha.. Kivat sulle


    • Höpzö

      Aloittaja on n.35-40 vuotias mies, joka "tyttöilee" ja nimenomaan haluaa trolleja...

      Ei nyt tänään taida onnistua;)

      • Intendentti

        Höpzö: ssä onkin näköjään profiloijan vikaa! :) On tainnut tulla katsottua Criminal Minds: ia muutama kerta liikaa? Minkähän takia täällä porukat menee kerta toisensa jälkeen noihin provo- aloituksiin mukaan? Näkee selvästi ,että tämäkin on taas ihan piruuttaan aloitettu, jotta saataisiin tällaisia älyttömiä keskusteluja tänne ! Ja , niin kauan, kun noihin joku viitsii vastata, niin kauan näitä trolleja piisaa! Kait se sitten on jonkinlaista paineiden purkamista. Sitten on se porukka, joka yrittää ärsyttää muita. Sitten on penskat, jotka leikkivät aikuisia. Sitten on pelkästään idiootit, joilla ei ole sanavalikoimassaan kuin muutama sana, ja nekin kirosanoja tai muuten rivoja. On tämä Suomi24 mennyt aika alas juuri sen takia, kun ei vaadita minkäänlaista kirjautumista. Eikä ylläpito ehdi valvoa eikä varmaan haluakaan, koska onhan tämä joillekin kuitenkin hyvää viihdettä ! :) Ei kaikilla riitä äly tätä palstaa tasokkaammille keskustelupalstoille!


      • Intendentti kirjoitti:

        Höpzö: ssä onkin näköjään profiloijan vikaa! :) On tainnut tulla katsottua Criminal Minds: ia muutama kerta liikaa? Minkähän takia täällä porukat menee kerta toisensa jälkeen noihin provo- aloituksiin mukaan? Näkee selvästi ,että tämäkin on taas ihan piruuttaan aloitettu, jotta saataisiin tällaisia älyttömiä keskusteluja tänne ! Ja , niin kauan, kun noihin joku viitsii vastata, niin kauan näitä trolleja piisaa! Kait se sitten on jonkinlaista paineiden purkamista. Sitten on se porukka, joka yrittää ärsyttää muita. Sitten on penskat, jotka leikkivät aikuisia. Sitten on pelkästään idiootit, joilla ei ole sanavalikoimassaan kuin muutama sana, ja nekin kirosanoja tai muuten rivoja. On tämä Suomi24 mennyt aika alas juuri sen takia, kun ei vaadita minkäänlaista kirjautumista. Eikä ylläpito ehdi valvoa eikä varmaan haluakaan, koska onhan tämä joillekin kuitenkin hyvää viihdettä ! :) Ei kaikilla riitä äly tätä palstaa tasokkaammille keskustelupalstoille!

        kerrankin ihan helvetin asiallinen kirjoitus !!!

        mutta yksi vika tässä kirjautumisessa on...kommentoit mitä vain, ja vaikka kuinka asiallisesti nin heti aletaan mennä henkilökohtaisuuksiin,,,,kuinka monta kertaa itsekin olen saanut kuulla olevani ruma ja kaikkea muuta paskaa , joka ei millään tavalla liity aiheeseen, tai mihinkään tällä sivustolla...kyllä se vähän rokottaa...


      • Intendentille
        hunajainen79 kirjoitti:

        kerrankin ihan helvetin asiallinen kirjoitus !!!

        mutta yksi vika tässä kirjautumisessa on...kommentoit mitä vain, ja vaikka kuinka asiallisesti nin heti aletaan mennä henkilökohtaisuuksiin,,,,kuinka monta kertaa itsekin olen saanut kuulla olevani ruma ja kaikkea muuta paskaa , joka ei millään tavalla liity aiheeseen, tai mihinkään tällä sivustolla...kyllä se vähän rokottaa...

        Hei, olen tuolla ylempänä tuo naisnäkökulman esiintuoja.

        Opiskelen sosiaalialaa, ja siihen liittyen olen ottanut pienen projektin alleni. Siellä missä opintoihin liittyen käymme ekskursiossa haastattelemassa esim. puistossa narkkareita, tulin tänne viimesyksynä ajatellen seuravaa: siis KANSAN PARIIN, siellä missä ne "syvät rivit" on. Annetaan kaikille sama ihmisarvo, annetaan jokaiselle mahdollisuus JÄRKEVÄÄN keskusteluun.

        Itselleni en kaikkea kunniaa ota, mutta olen panniut merkille keskustelun tason täällä nousseen suuressa määrin. Mitä nyt YLLÄPITO nostaa toisinaan esiin kaikenlaisia turhanpäiväisiä ja juurikin trolli-aiheita, kuten on tämäkin, hvyinkin tietoinen siitä olen, mutta silti "lähdin mukaan" omalla näkemykselläni.

        Nimittäin: keskustelu on nuoret-osiossa. Nuoret ovat herkkiä juurikin ulkopuoliselle paineelle, miltä tulisi näyttää, etenkin tytöt. Ei tarvi ihmetellä, mistä ne syömishäiriöt poikii. Joten vähän aikuisen, 30 ikäisen näkökulmaa nuorille halusin antaa. IHan jo vain yhteikuntavastuuta tuntien.

        Ylläpito jos kuka täällä ansaitsee kritiikkinsä! He jos ketkä laskevat tämän palstan keskusteluiden tasoa, se on nähty!


    • Tulkaa järkkiinnejok

      Nainen joka haluaa näyttää lihaksikkaalta mieheltä ei ole nainen vaan mies, eli tapauksessa lienee bi-seksuaali. Hän varmaan pian haluaa itselleen peniksen.

      • faktat_haltuun

        Tiesitkö, että biseksuaalisuus on nimensä mukaisesti seksuaalisen suuntautumisen muoto. Biseksuaali ihminen tuntee vetoa sekä naisiin että miehiin ja kuuluu myös itse selkeästi jompaan kumpaan ryhmään.

        Tästä pääsemmekin johtopäätelmään, että olet hieman väärässä ja aloittaja mitä todennäköisimmin on huono trolli tai oikeasti transseksuaali/-gender, joka pohtii omaa sukupuoltaan ja sen ilmentämistä. Eivätkä transihmiset läheskään aina halua kajota olemassaoleviin sukupuolielimiinsä leikkauksilla, vaan he voivat huolimatta siitä olla myös lain silmissä sitä sukupuolta, johon tuntevat kuuluvansa.


      • Man with girlie feel
        faktat_haltuun kirjoitti:

        Tiesitkö, että biseksuaalisuus on nimensä mukaisesti seksuaalisen suuntautumisen muoto. Biseksuaali ihminen tuntee vetoa sekä naisiin että miehiin ja kuuluu myös itse selkeästi jompaan kumpaan ryhmään.

        Tästä pääsemmekin johtopäätelmään, että olet hieman väärässä ja aloittaja mitä todennäköisimmin on huono trolli tai oikeasti transseksuaali/-gender, joka pohtii omaa sukupuoltaan ja sen ilmentämistä. Eivätkä transihmiset läheskään aina halua kajota olemassaoleviin sukupuolielimiinsä leikkauksilla, vaan he voivat huolimatta siitä olla myös lain silmissä sitä sukupuolta, johon tuntevat kuuluvansa.

        Aika nopea ja varma deduktio...

        Aloittajalle: ei tuossa mitään outoa ole. Teet, olet ja näytät siltä miltä tuntuu, kunhan et muille pahaa tee. Tämä hmm kaikille eämänopiksi, nauttikaa hmm nyt kun valokin antaa potkua; kaikkeen kivaan...


      • Termit sekaisin

        Sukupuolisuus = täysin eri asia kuin seksuaalisuus


      • heteronainen
        Termit sekaisin kirjoitti:

        Sukupuolisuus = täysin eri asia kuin seksuaalisuus

        Se on juurikin sama juttu; sukupuolisuus eli mieheys ja naiseus, missä seksuaalisuus on ytimessä. Sillä sehän se juuri on se juttu, mikä meidät erottaa ja erilaisiksi tekee.

        Mieti vaikka nyt sukuelimiäkin. Näppärä Luoja ties mitä loi.:)


    • Salilta

      psykiatrille, mitä nuoleemmin sen parempi.

    • Ottakaa minut luomaan näitä provoja! Lupaan että ovat nykyisiä paljon hauskempia!

    • KALLE KELLO

      Pikkuneiti sitten pyytää vienosti "ettei sitten mitään trolleja". Haloo pimu, toi sun juttus on täys trolli. Ala pimu vetää hormoonia naamas ja pistä painoo parisataa kiloo. Näkee taas kuinka tyhjäpääblondi on keksinyt elämänsä suurimman jutun.

    • Höpzö

      Näiden latvakakkosten anaalisointi on ihan kivaa;)

      Kohta 18-vuotias ei kirjoita "Oonko", viittaa ennemmin jonnekin 70-80 luvulle...
      "timmiin kuntoon" timmistä kunnosta puhuttiin 80 luvulla.
      "hullu bodari" 80 luku...

      "Naisena oleminen on taas toisaalta tosi ihanaa kun saa viihdyttää miehiä"

      Täytyy korjata profiilia, lienee vanhempi ...45-55 vuotias pervo...

      • Intendentti

        NO nyt Höpzö pääsit lähemmäs minun profiiliani! Yli 40:nen ja lienee pervo tai sitten vain piruuttaan härnää täkäläisiä. Muuten: "timmi kunto " on kylä käytössä vielä tänäkin päivänä, tosin ei aivan nuorisolla varmaankaan.

        Kiitos "Hunajainen 79", ollaan näköjään sielunkumppaneita:) Lienen sinua vanhempi mieshenkilö, mutta silti olisi kiva vaihtaa kanssasi enemmänkin mielipiteitä.

        Aloittaja sanoo, että "Naisena oleminen on taas toisaalta tosi ihanaa kun saa viihdyttää miehiä"... Olen miettinyt joskus, että, jos minusta olisi tullut nainen, niin olisikohan minusta tullut yleinen nainen....

        Muuten: on biseksuaalisuudessa ainakin yksi hyvä puoli: kun molemmat sukupuolet kelpaavat, niin valikoimakin on kaksinkertainen ! :)


      • heteronainen
        Intendentti kirjoitti:

        NO nyt Höpzö pääsit lähemmäs minun profiiliani! Yli 40:nen ja lienee pervo tai sitten vain piruuttaan härnää täkäläisiä. Muuten: "timmi kunto " on kylä käytössä vielä tänäkin päivänä, tosin ei aivan nuorisolla varmaankaan.

        Kiitos "Hunajainen 79", ollaan näköjään sielunkumppaneita:) Lienen sinua vanhempi mieshenkilö, mutta silti olisi kiva vaihtaa kanssasi enemmänkin mielipiteitä.

        Aloittaja sanoo, että "Naisena oleminen on taas toisaalta tosi ihanaa kun saa viihdyttää miehiä"... Olen miettinyt joskus, että, jos minusta olisi tullut nainen, niin olisikohan minusta tullut yleinen nainen....

        Muuten: on biseksuaalisuudessa ainakin yksi hyvä puoli: kun molemmat sukupuolet kelpaavat, niin valikoimakin on kaksinkertainen ! :)

        Itse olen heteronainen, mut sikäli ymmärrän homo- ja biseksuaaleja siinä, kun moni sanoo, että kun on sattunut rakastumaan samaa sukupuolta olevaan henkilöön, siinä se Ihmisyys on ollut alunalkaen se juttu. Seksuaalisuus sitten on tullut / tulee sen myötä.

        Allekirjoitan, vaikka hetero oonkin: tolloa miestä en ottais, huolis, enkä kelpuuttais. Mieluummin olisin ilman. Vaikka olis mitkä muskelit, niin ei kiitos, jos ei vaan yksinkertaisesti synkkaa.


      • Uusia näkiksiä

        Et oo tosissas. Mä kirjoitan pitkälti tolla tavalla, käytän noita sanoja ja ikää on 16 vuotta. Ei mieleesi oo tullut, että on voinut aloittaja vaikkapa kasvaa vähän vanhempien ihmisten seurassa (kuten minä) ja oppinut kyseisen puheenparren. Kerropas muuten asiantuntijana, miten "oikea" lähes 18-vuotias olisi ilmaissut nuo asiat? Te ootte niin hupaisia noine "45-55 -vuotias pervo" -juttuinenne.


    • kaamean

      näköinen on bodari nainen,kuin hirviö. naisellisuuteen ei ko. lihasten kehittely kuulu lainkaan. en huolisi itselle bodaria millään.
      järki karannut,eli päässä vuotaa joku aika lailla.

      • T3S81cTv-3

        Mistähän syystä minullakin aikoinaan kun kike elomaa bodaili ja kuvat komeili lehdessä niin aina mulle tuli mieletön hinku saada broileria. ;D


    • Liikkuminen on hyväksi päälle ja vartalolle, liika liikkuminen ei. Kehonrakennus on muutenkin epäterveellistä ainakin jos lähtee kisailemaan: ei saa ennen näytöstä syödä mitään, ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan.

      Suosittelen pikemminkin sellaista vartaloa että lihakset juuri ja juuri näkyvät ihon alta, niin että näyttää siltä että vartalosi pystyy moneen asentoon, eli tanssijan vartaloa tai fitness-vartaloa.

      Se on ainakin minusta seksikkäämpää molemmilla sukupuolilla, kuin että olisi kivenkova muhkurakimppu.

      • Naisellisuutta on niin monenlaista. Kun katsoo yleisurheilukisoja niin jotkut kuulantyöntäjät kuten jotkut aitajuoksijat on tosi seksikkäitä. Mutta eivät kaikki.


      • "ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan."

        *REPS* XD

        -Siinä taas oivaa esimerkkiä miten kommentoidaan asiaa josta ei ole pienintäkään oikeaa fakta-tietoa vaan mielipiteet perustetaan puhtaasti mutuun ja kaverin kaverin kaverin kertomiin juttuihin. X)


      • TheOne kirjoitti:

        "ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan."

        *REPS* XD

        -Siinä taas oivaa esimerkkiä miten kommentoidaan asiaa josta ei ole pienintäkään oikeaa fakta-tietoa vaan mielipiteet perustetaan puhtaasti mutuun ja kaverin kaverin kaverin kertomiin juttuihin. X)

        No, jos voit informoida minua paremmin niin kaikin mokomin tee niin. :)


      • ripa2
        TheOne kirjoitti:

        "ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan."

        *REPS* XD

        -Siinä taas oivaa esimerkkiä miten kommentoidaan asiaa josta ei ole pienintäkään oikeaa fakta-tietoa vaan mielipiteet perustetaan puhtaasti mutuun ja kaverin kaverin kaverin kertomiin juttuihin. X)

        mitä muuta täältä voi odottaa


      • suonet esiin
        TheOne kirjoitti:

        "ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan."

        *REPS* XD

        -Siinä taas oivaa esimerkkiä miten kommentoidaan asiaa josta ei ole pienintäkään oikeaa fakta-tietoa vaan mielipiteet perustetaan puhtaasti mutuun ja kaverin kaverin kaverin kertomiin juttuihin. X)

        Mutta tarina kertoo sen sijaan, että joskus kisalavalle menijät ovat vetäneet ennen showta pussillisen perunalastuja naamariin, että tulee komea verisuonipullotus (ns. suolapumppi).


      • TheMan.
        TheOne kirjoitti:

        "ja saa vain juoda sellaista nestettä joka saa suonet pullistelemaan."

        *REPS* XD

        -Siinä taas oivaa esimerkkiä miten kommentoidaan asiaa josta ei ole pienintäkään oikeaa fakta-tietoa vaan mielipiteet perustetaan puhtaasti mutuun ja kaverin kaverin kaverin kertomiin juttuihin. X)

        Aika neitimäistä ilmaista itseään näin:
        *REPS* XD


    • "en viitsi treenata enää enempää jotta minusta ei tulisi mitään hullua bodaria."

      -Kirjoituksesi perusteella taitaa olla myöhäistä ton "hulluuden" osalta.

      Kaiken maailman vajakkeja..

      • yhdessä yössä

        Tai jospa hän pelkää, että hänelle kasvaa vahingossa liian suuret lihakset :D


    • kermsk

      Eikai tuossa outoa ole. Itse olen kiitollinen, että olen mies. Miesten maailmassa on helppoa elää, jos on vain itse miehekäs mies.

      • Miesmies mies

        Eikai tuossa outoa ole. Itse olen kiitollinen, että olen mies. Miesten maailmassa on helppoa elää, jos on vain itse miehekäs mies.

        Miehet ovat toisiaan kohtaa todella mutkattomia. Kehoa on tosiaan helppo muokata, jos on hormonituotanto miehisellä tasolla. Mieheyden paras puoli on kuitenkin mielestäni se, että mies ei ole samalla tavalla biologiansa vanki kuin nainen. Ei ole kuukautisia, tai kellotettua aikataulua, milloin pitäisi pukata lapset maailmaan. Miehellä ei ole urakehityksessäkään yleensä lasikattoja.

        Mieheydessä on myös huonoja puolia. Mies tahtoo enemmän seksiä, kuin nainen, mutta valittettavan moni mies jää kokonaan naismarkkinoiden ulkopuoelle. Lisäksi mies on sukupuolena riskialttiimpi. Mies voi olla hirveä lusmu ja syrjäytyä nuoruudessa, tai sitten menestyä huipulle saakka. Mutta, kaikkihan on itsessän kiinni miehenä.


    • viktor

      Ookko transulaanen vai narsisti, vai molempia?

    • viiskymppinen

      Nautin olostani naisellisena naisena, kävellä korkkareissa jne. Mutta on se kiva olla karu äijämäinen: nostaa kivääri poskelle ja ampua pasauttaa 300 kg hirvi nurin...kyllä se tuntuu hyvälle! Salilla en ole käynyt kuin joskus 30 vuotta sitten, mutta pidän kropastani huolta muuten aktiivisella liikkumisella ja olen edelleen hoikka - ja nättikin. Onhan se aina kiva, kun nainen pystyy johonki mihin vaan "tosimiehet". Varmaan joillakin naisrekkakuskeilla on sama fiilis tai muissa "miesten ammateissa".

    • Ehkä tuo on jokin ohimenevä, korkeintaan 1-2 vuotta kestävä vaihe elämässäsi, tuo halusi "olla mies" tai "tulla mieheksi". Kuntoilussa ja paljossakaan liikunnan harrastamisessa tuskin kukaan näkee mitään vikaa!

      Vastauksena kysymykeseesi: Ei, en ole koskaan halunnut olla mies!

    • Testo-estrogeeni

      OLET NAINEN, HALUAT OLLA MIEHEKÄS, ÖÖH. Tarkista tosiaan tuntuuko haaroissasi kivekset, jos ei tarkista mentaali lääkityksesi. Miehellä on, naisella ei ole. Päässä vikaa, et pääse ÄIJÄKSI, PIMPEROLLA.

    • musti ja kokkeli

      Naisten kroppa menee pilalle jos sielä rupee paistaan six päkit ja hauikset, Kevyt ohut olematon rasvakerros joka juuri ja juuri pitää vatsalihakset piilossa on ilo silmälle.

      Oma akkakin käy 5x viikossa salilla, ja tuntuu siltä että se homma rupeaa meneen jo överiksi ja rupeaa kiinnostus lakkaamaan häntä kohtaan. 10-vuotta oltu yhdessä, ja hän on kulkenut jo vuosia salilla. Jos ihminen ei osaa pitää kroppaansa kunnossa ilman sali käyntejä. on vika korvienvälissä.

      Ruokavaliokin on kaikkea muuta kuin mitä normaali ihmisellä on. Maku asia sano musti kun muni..aan nuoli..

    • JORMAA EI OO
    • yeaa..

      Häh?

      Haluaisin olla mies.
      Haluaisin toisaalta olla nainen.
      On kiva viihdyttää miehiä.
      Kiva treenata salilla ja pitää itsensä miehekkäässä kunnossa.
      En haluaisi treenata enää, jotten näyttäisi bodarilta.

      Ihan vähän kilahtanutta.

    • male 68

      Aloittaja on peeeniskateutta poteva luonnonoikku.
      Käy juttelemassa psykiatrille, jos vaikka löytyisi neuvoja.

    • Kulle

      Voi kauhia kun ovat seksuaalisesti rumia lihaksikkaat naiset,ei kiihota yhtään!!

    • 15+9

      Kokeilisit hakea seuraa miehenä muista naisista, siinä vaiheessa huomaat miten paskamaista on olla mies Suomessa. Miehiä on jokaista naista kohtaan vähintään se 100 miestä iskemässä sinun lisäksi.

      • hassua...ei minua ainakaan ole 100 miestä ollut pokaamassa, ja hervemmin sitä yhtäkään...outoa...


      • hunajainen79 kirjoitti:

        hassua...ei minua ainakaan ole 100 miestä ollut pokaamassa, ja hervemmin sitä yhtäkään...outoa...

        Ainakin oman kokemuksen mukaan olen suomalaisten miesten seurassa saanut olla aika rauhassa.

        Mutta jos vastaan on tullut mies ulkomailta - maahanmuuttaja tai vaikkapa britti, he ovat yrittäneet iskeä minua paljon avoimemmin.


      • Tuomo R.
        hunajainen79 kirjoitti:

        hassua...ei minua ainakaan ole 100 miestä ollut pokaamassa, ja hervemmin sitä yhtäkään...outoa...

        no sitä mä en kyl yhtää ihmettele...


      • Tuomo R.

        Niinpä, muissa maissa miehiä arvostetaan, siellä voi tulla naine iskee iha yhtäkkiä missä tahansa ja se on normaalia siellä, ei tarvi kerjätä kymmeniä miesten joukossa niiku täällä, toisissa maissa kunnioitetaan vielä miehiä...


      • Intendentti
        hunajainen79 kirjoitti:

        hassua...ei minua ainakaan ole 100 miestä ollut pokaamassa, ja hervemmin sitä yhtäkään...outoa...

        Mitähän tuo 15 9 horisee, että " miten paskamaista on olla mies Suomessa ".... Muuttaisi sitten vaikka Marokkoon tai johonkin muuhun etelän maahan, missä miehet ovat kuninkaita! Sitten Hunajaiselle: vaikka tuo kuva ei liene sinun, niin vaikutat niin fiksulta, että luulisi pokaajia riittävän? Ehkä osaat olla varovainen ? MInä en treffejä ehdottele, mutta niinkuin aiemmin sanoin, niin vois olla kiva viestitellä.
        Näyttää minunkin kirjoitteluni eksyä aika kauas alkuperäisestä aiheesta...:) Se taitaa olla aika yleistä näillä palstoilla. Ja sitten tuo henkilökohtaisuuksiin meno ja kaikenlainen nokittelu. Mielestäni se on sen merkki, että, kun kirjoitus- ja keskustelutaidot sekä yleissivistys ovat heikot, niin sorrutaan kiroiluun, nimittelyyn ja kaikenlaiseen jäynäämiseen.


      • Intendentti kirjoitti:

        Mitähän tuo 15 9 horisee, että " miten paskamaista on olla mies Suomessa ".... Muuttaisi sitten vaikka Marokkoon tai johonkin muuhun etelän maahan, missä miehet ovat kuninkaita! Sitten Hunajaiselle: vaikka tuo kuva ei liene sinun, niin vaikutat niin fiksulta, että luulisi pokaajia riittävän? Ehkä osaat olla varovainen ? MInä en treffejä ehdottele, mutta niinkuin aiemmin sanoin, niin vois olla kiva viestitellä.
        Näyttää minunkin kirjoitteluni eksyä aika kauas alkuperäisestä aiheesta...:) Se taitaa olla aika yleistä näillä palstoilla. Ja sitten tuo henkilökohtaisuuksiin meno ja kaikenlainen nokittelu. Mielestäni se on sen merkki, että, kun kirjoitus- ja keskustelutaidot sekä yleissivistys ovat heikot, niin sorrutaan kiroiluun, nimittelyyn ja kaikenlaiseen jäynäämiseen.

        no en tiedä onko sitten hyvä vai paha, mutta kyllä tuo ihan minun oma pärstä on ainakin joka aamu peilistä tuijotellut,,,,vaikka hiukset muuttuneet onkin eikä tuollaista sotamaalausta normaalisti olekaan.


    • Voe tokkiinsa

      No heh, siinäpä dilemma :-)

    • hjfhfhjf

      Ainakin olet seksisti.

    • justiinsa2

      "Olisi hauskaa olla mies"? Mistä tiedät, kun et ole ollut. Naiset pysykööt naisina ja miehet miehinä

    • Väännetäänkö kättä?

      Mietis tätä. Ennen muinoin naiset saattoivat olla vahvempia ja lihaksikkaampia kuin nyt, sillä arkipäivät sisälsivät enemmän hyötyliikuntaa: kannettiinhan vesi kaivoista, tehtiin peltotöitä, navettatöitä yms. jo pyykinpesu oli käsin oli raskasta puuhaa. Peltotöihin ja kotiaskareisiin alettiin jo lapsesta pitäen heti kun hyödyksi pystyttiin olemaan, kyllähän siinä lihas kasvoi. Hyvässä kunnossa oleminen ja jonkinmoinen omien lihasten tiedostaminen ei ole siis miehekästä tai naisekasta vaan luonnollinen seuraus lihasten käyttämisestä ja nyt ei puhuta kehonrakennuksesta vaan ihan normaalin kuntosaliharjoittelun/hyötyliikunnan seurauksista. Hyödyllistä? Kyllä: auttaa jaksamaan työelämässä ja muutenkin arjessa. Seksikästä? Ehkä. Järkevän liikunnan on todettu lisäävän seksuaalisia haluja ja jos nyt ajatellaan perheen perustamista -jonka vuoksi myös toisinaan vastakkaista sukupuolta kaivataan ja seksiä harrastetaan -niin kyllä sitä jälkikasvua hoivatessa hyvä peruskunto on eduksi sekä isillä että äideillä. Naiseudessa on toki paljon muutakin iloittavaa kuin "miesten viihdytys", väittäisin jopa näin neljänkymmenen vuoden kokemuksella että siinä iloisia asioita naisena listalla (joka on pitkälista!) oma viihtyminen on kärkipäässä ja miesten viihtyminen häntäpäässä. Toki onnekkaalle käy niin että rinnalleen löytää miehen, jonka viihtyminen on hyvin tärkeää ja joka on myös hyvä viihdyttäjä. Tarkoitan niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla, mutta koska elämän varrelle voi sattua pahojakin vastamäkiä tuo henkinen puoli on se mitä alleviivaan.

      • liikunnallinen mies

        Vielä ennen tätä elettiin metsästäjä/keräilijä kulttuurissa jossa joka nainen oli takuulla hyväkuntoinen. Ilman mömmöjä naisen on lähes mahdoton kerätä kauheaa lihasmassaa ja saada itsestään kauhean miesmäisen näköistä.

        Hyvä kunto on mielestäsi seksikästä ja en itse ainakaan syty pullamössön näköisestä naisesta (selkeän lihava tai huonokuntoinen laiheliini). Liikunta on järkevää niin kauan kun tekee sen järjen rajoissa mömmöihin koskematta. Eli ei riko itseään siinä tai ei anna sen hallita koko elämää totaalisesti. Hyvä kunto ei takuulla ole haitallista omassa elämässä.

        Olen itse hyväkuntoinen 35-vuotias mies, jolla kuitenkin liikkuu muutakin päässä kuin liikkuminen.


      • Väännetäänkö kättä?
        liikunnallinen mies kirjoitti:

        Vielä ennen tätä elettiin metsästäjä/keräilijä kulttuurissa jossa joka nainen oli takuulla hyväkuntoinen. Ilman mömmöjä naisen on lähes mahdoton kerätä kauheaa lihasmassaa ja saada itsestään kauhean miesmäisen näköistä.

        Hyvä kunto on mielestäsi seksikästä ja en itse ainakaan syty pullamössön näköisestä naisesta (selkeän lihava tai huonokuntoinen laiheliini). Liikunta on järkevää niin kauan kun tekee sen järjen rajoissa mömmöihin koskematta. Eli ei riko itseään siinä tai ei anna sen hallita koko elämää totaalisesti. Hyvä kunto ei takuulla ole haitallista omassa elämässä.

        Olen itse hyväkuntoinen 35-vuotias mies, jolla kuitenkin liikkuu muutakin päässä kuin liikkuminen.

        Just tätä meinasin, itellänikin oli nuo kivikauden naiset mielessä myös, osasit vain pukea sanoiksi sen mitä minä en.


    • ihmetys 3

      Siis lelu jolla leikitään, joka vain viihdyttää. Vailla mitään syvempää tarkoitusta, älytöntä, kunnon huolehtimisesta eikä treenauksesa ei ole mitään vikaa. Vaan asenne olen vain viihteeksi?

    • mabe21

      Ei trolli vaan ylläoitäjän bulvaani.Tekee "ammatikseen" keskustelua herättäviä avauksia monenlaisista mieliä kiihottavista asioista ja kuva laitetaan jostain ammattikuvastosta.
      Typerät lukijat lähtevät keskustelemaan asiasta kuin olisi kyseessä rehellinen avaus.
      Sivun ylläpito halaa sivulle paljon kävijöitä ja suuremmat voitot mainostajilta.

    • hahahahahaha jne....

      vitun tyhmä horo.

    • sesiitä

      ei helvata taas on demoni iskeny, oivoi..opi ajattelemaan muutakin kuin omaa ulkonäköäsi. Sinut luotiin naiseksi ja sillä siisti.

    • miehen-näköinen

      En ymmärrä: miksi naisen pitäisi näyttää maskuliiniselta? Miksi nainen ei voi tyytyä näyttämään urheilevalta naiselta? Olen mies, eikä minulla ole tarvetta olla feminiinisen näköinen. Ollaan sitä mitä ollaan. Jako miehiin ja naisiin tekee elämän mielenkiintoiseksi.

      • trans vai troll

        Mutta jos joku on oikeasti transsukupuolinen, hän kokee olevansa eri sukupuolta kuin mtö hänen fyysinen olemuksensa on.

        Tosin tässä tapauksessa ei varmaankaan ole kyse sellaisesta sukupuolidysforiasta, vaan jostain nuoruuden ajatuksesta. Tai sitten ylläpidon trollauksesta, kuten täällä arvaillaan.


    • multibi

      Sinulla on täysi oikeus olla bi, jos se tuntuu omalta olomuodolta. Älä kysele toisilta, eiväthän he voi sinua neuvoa, kuuntele itseäsi ja tee sitä, mikä tuntuu hyvältä.

    • Jos et ole trolli, niin ikäsi perusteella sanon, että kyseessä on varmastikin ikään liittyvä epävarmuus omasta itsestäsi. Saatat tuntea, että olosi olisi turvallisempi miehenä, elämässä on enemmän mahdollisuuksia miehelle kuin naiselle...
      Tuo tunne menee ohi iän myötä.

    • Ok-setå

      Oletpa avauken kuvassasi harvinaisen ruma naiseksi. Nuo lihakset, näytät ihan mieheltä.

      • Ok-Setå

        Sitä vain, että jos et Kiitintä housuusi halua, lisää vain tekoparta ja pidä tuo asu. Näytätkin jo ukolta ruumiisi (en sano kehosi) osalta.


      • ei ole oikea
        Ok-Setå kirjoitti:

        Sitä vain, että jos et Kiitintä housuusi halua, lisää vain tekoparta ja pidä tuo asu. Näytätkin jo ukolta ruumiisi (en sano kehosi) osalta.

        Tuo on vain joku suomi24:n kuvituskuva.


    • tavis mies

      Ei ole yhtään hullua. Et muuten saa itsestäsi mitään hullua bodaria ilman että vedät hormooneja. Varsinkin tuossa iässä miesten viihdyttäminen on tärkeää ja sekin on ihan hyvä juttu.

      Vanhemmitenkin naisten pitäisi osata viihdyttää miestään ja miehen myös naistaan. Naisilta tämä vain usein unohtuu ja he passivoitumaan. Ehkä juuri sen takia kun ei viitsitä pitää itseään kunnossa. Phey onneksi oma naisesi on innostunut liikunnasta vielä kolmekymppisenäkin.

    • 9+1

      HOMOILU SE ON MIESTEN HOMMAA!!!!!!!!!!!!!!!!

    • vesaluoma1970

      Henkisesti köyhää koko kehonrakennus.Itse tajusin asian Mikkelin sport clubilla v. -93 ja lopetin koko touhun.Parempi kehittää henkisiä arvoja silläkin ajalla.

      • vesaluoma1970

        Kyllähän se harmitti,kun osa osa porukasta söivät vitosnappeja ja itse nostelet kaurapuuron voimalla.Mutta siitä huolimatta penkiltä nousi 170 kg ja kyykystä 210 kg raw nostona.Kyllähän minullekin yritettiin tarjota nappeja,yksikin edesmennyt bodari,mutta kieltäydyin.

        Mutta,kun voimailee puhtaana nuorempana,niin voimataso säilyy vielä nelikymppisenäkin,ainakin omalla kohdalla.


    • Salil eka salil vika

      Minä haluaisin olla teräsmies mutta se ei ole mahdollista. Kannattaa tottua ajatukseen että olet nainen. Salipumpparit on 99% steroidipellejä, ne ylikokoset siis. Lihasmassaa on mutta ei ole voimaa siinä lihaksessa, lisäksi penis kutistuu noilla. Pysyvästi.

      http://1i.fi/kuntoon

      • spämmmmm

        Sinulla on penis kutistunut varmaan pysyvästi, kun mainostat jotain naminami-lehden tilauksia.


    • Hyi hitto...

      Mikään ei ole niin oksettavaa kuin lihaksikan maskuliininen nainen. Paitsi lihaksikas tatuoitu maskuliininen nainen.

    • ikisinkkumies

      Voin sanoa että kannattaa olla mieluummin nainen, miehen on niin vaikea saada kumppania. Naiset on niin helvetin nirsoja. Jos on nainen niin ne saavat miehiltä että naisilta seuraa jos vaan haluavat. Miehenä on niin vaikea löytää elämänkumppani jos ei ole sitten joku rahakas, helvetin komea jne. Menestyvä jne.

    • Vaikea tilanne sulla.. mutta kokeile ensin vaiks jotain tekomunaskuita...naiseus on kuitenkin ihana asia. Itse käyn useita kertoja viikossa salilla ja haba kasvaa..mitä sitten...kohtuus kuitenkin kaikessa ja sopivasti hullu saa olla muttei tyhmä.

    • Suomi on vapaa maa

      Olihan se Kike Elomaakin bodari, mikset sä saisi olla.

    • Woman19.

      Anna mennä, nainen!

      Ole terve sekä kunnossa.

      Ainoa syy siihen, miksi miehet puhuvat noita juttujaan naiseudesta sekä naisista että naisten kehoista on se että se on heidän päänsä sisällä sekä yleisesti naistenkin pään sisällä moneen sukupolveen jauhettu asia.

      Yleensä on oletettu, että miehet tekivät vanhoina aikoina vaikutusta naisiin tekemällä urakkatöitä ulkona, naisten hommiksi oltiin laitettu lastenhoito sekä kokkaus että kodinhuolto.

      Nyky-yhteiskunnassa fyysinen kunto vaikuttaa työstä riippuen. Esimerkiksi otetaan vertailukohteiksi toimistotyöntekijä ja palomies. Sukupuoli ei määritä sinun ammatissa oloasi enään, kaikilta vaaditaan tasavertaisesti saman verran ammatissa johonka sinä menet-Olit mies tai nainen.

      Ihmisen kroppa on tarkoitettu liikkuvaksi, ihmiset ovat apinalaji ja mitä apinat tekevät? -Kyllä, ne kiipeilevät sekä roikkuvat yhden raajan varassa. Ei ole ainoastaan koirasapinoita.

      Kuten tässä palstassa mainittiinkin, naisen ja miehen eroittaa ainoastaan estrogeeni sekä testosteroni. Joillakin miehillä saattaa olla odotettua enemmän estrogeeniä, kuten naisella testosteronia.

      Täytyy kuitenkin sanoa, että jos lihaskuntoon haluat panostaa ainoastaan ulkonäköseikoista, ovat lähtökohtasi vääristyneet.

      Olen nainen ja tunnen itseni terveemmäksi, vahvemmaksi sekä tehokkaammaksi nykypäivänä koska olen hankkinut lihaskuntoa. Lihakset polttavat myös enemmän kaloreita.

      Kaikista tärkeintä on turvallisuuden tunne, nyt pystyn puolustamaan itseäni ilman ketään tekemään sitä vuokseni. (Juuri tämä miehiä vitu*taa, kun eivät voi olla heikkojen naisien puolustajia.) Tämän aiheuttaa testosteroni.

      Nyt teille pinnallisille ihmisille kysymys, kummalla on väliä - Terveys ja sen ylläpito vaiko kropan ulkonäkö?

      Teidän on aivan turha jauhaa, mikä on oikein ja mikä ei. Luonnonlait ovat aina voimassa, ja todellisuudessa jos eläisimme luonnossa, olisi naisillakin lihakset eikä rinnoilla olisi mitään väliä koska niillä imettäisi kuitenkin poikasensa.

      En koskaan olisi miehen kanssa, kenellä olisi noin väärä arvomaailma. -Mieluusti enemmän pinnallinen, määritelty nainen kuin terve sekä lihasta omaava. Ja tällä en nyt tarkoita kuitenkaan mitään äärikehonrakentajia koska niissä piireissä pyörii paljon myrkkyjä.

    • Das Äijä!

      Kasvata itsellesi lerssi. Munattomia ei oteta vakavasti.

    • päätä itse

      Omavalintasi AP. Oma suositukseni on että jatkat kuitenkin treenaamista niin pysyt hyvässä kunnossa. Ei tarvitse nostaa toistojen tai painojen määrää nykyisestä. Jatka samalla määrällä toistoja tai painoja kuten ennenkin niin et muutu bodarin näköiseksi vaan pysyt timminä.

    • dfab

      Ala ristiinpukeutujaksi tai androgyyniksi, josko se auttais.

    • sali----

      Viestissäsi on asia, joka saa epäilemään trolliksi:

      Kenestäkään ei tule salitreenillä "bodaria", jollei itse halua bodariksi. Timmiin kuntoon päässeellä ei ole mitään pelkoa, että hän yhtäkkiä muuttuisi bodariksi, tällaista ei yksinkertaisesti tapahdu, vaikka jatkaisit treenaamista. Nainen muuttuu bodariksi vasta, kun treeni on todella kovaa, ja päivittäistä. Naisen rasvakudos pitää siitä huolen. Myöskään laihalle ei ala kasvaa näkyviä lihaksia välttämättä aivan helposti, sillä elimistö pitää huolen siitä, että ravinto (enrgia) tulee ensisijaisesti muuhun käyttöön kuin lihasten "ruokkimiseen". Treenaan itse 5 kertaa viikossa salilla ja lisäksi juoksen; minulla on hyvät lihakset, mutta en näytä naiskehonrakentajalta, enkä mieheltä.

      Ihmisillä on kummallisia käsityksiä salilla treenaamisesta. Moni nainen kuvittelee, että kun astuu salin ovesta sisään, niin lihakset alkavat saman tien kasvaa. Usein tällaiset ihmiset ovat niitä, jotka eivät ole koskaan ainakaan säännöllisesti mitään liikuntaa harrastaneet.

    • halooooooooo

      Ei siinä mitään jos pitää lihaskuntonsa hyvänä ja näin, mutta sitä en ymmärrä että jotkut naiset nykyään menevät salille ja treenaavat itselleen sikspäkin, hirveät lihakset jne... Näyttää oikeasti todella karsealta ja rumalta. Ei mitään naisellisuutta...

      t. Mies

    • Makkara housussa

      Tutkimushan sen sanoi: Suomessa on maailman miehekkäimmät naiset.

      Varmista heti ettei sinulla ole kasvanut mun...

      • Saisiko linkkiä siihen tutkimukseen?


    • Täti ja setä

      Saahan sitä pitää itsensä kunnossa. Mutta sinusta ei koskaan tule biologista miestä (eikä edes juridista miestä, jos et läpikäy sukupuolenvaihdosta), joten mitä hyödyttää pohtia haluaisitko olla mies vai et?

    • M22

      Eihän tässä ole mitään ongelmaa. Voithan ihan hyvin käydä salilla ja pysyä hyvässä kunnossa ja silti olla naisellinen. Ei ole mitään syytä valita jompaa kumpaa. Tietenkin se miesten "viihdytys" osa aina hieman karsiutuu, kun moni mies tahtoisi olla se suojeleva osapuoli, mutta toisaalta miehet ketkä ehkä itse harrastavat salilla käyntiä voivat olla hyvinkin kiinnostuneita jo yhteisistä harrastuksista.
      Kunhan teet niin kuin itse näet parhaaksi ja jätät arvostelut muille.

    • Crossdream forum

      Et ole hullu. Ei treenaaminen tai leveät hartiat sukupuolta muuta. Kaltaisiasi on paljon, mutta useilla ei ole mahdollisuutta tai uskallusta elää haluamallaan tavalla.

    • Ammu ittes etkö tajuu että raamatussa kielletään miehiin sekaantuminen miehenä

      • olenjumala.

        Samat sanat sinulle, minä kiellän ahdasmielisyyden.


    • ....97

      No sinun oma kroppas , tee mitä haluat sillä. Kunhan sulla on mukava olla.

    • SocietyCancer

      Voi elämä! Ei tätä epämuodostunutta eliökuntaa nimeltä ihmiset kestä kukaan! Ole vain oma itsesi ja koeta kestää. Ehkä seuraavassa elämässä arpa osuu kohdalle ja pääset pois toiselle planeetalle. Sitä itsekin toivon. Ihmiskunta on täysin syöpynyttä yhden muotin ympärillä kieppuvaa massajätettä. Todellakin toivon että jossain tuolla muualla universumissa on lisää muotteja. Kaikki kun vaan ei sovi tähän samaan muottiin mihin tämä yhteiskuntapaska kaikkine pinnallisine aivopestyine syöpäsoluineen yrittää meitä mättää. 99% meistä kulkee massan mukana näkemättä tämän ahtaan boxin ulkopuolelle.

    • Jatka treenaamista

      Älä vedä aineita ja pidä rasva% 18-24% niin hormonni toiminta ei kärsi, ja kaikki on OK. Naisilla rasva% on erittäin tärkeä pitää sopivana.

    • tyttö17

      En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta jos koet olevasi samaan aikaan nainen ja mies, niin olet silloin transgender.

    • Catgilrz
    • mikonekontakti1997

      Mulla on ystäväni Miko joka on gay ja löysi e-kontaktista maskuliinisen miehen

    • tyttö 17v
    • 14vtyttö

      täs viel musta kuva http://j.gs/2841832/nuoripillu

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe