Mistä tiedän, halusiko mies musta muutakin kuin yhden yön ilon?

Pikkuinen.

Puolivahingossa tarttui baarista lauantaina mies matkaan. Mentiin mun luo, juteltiin monta tuntia kaikenlaista. Hänen kanssaan oli erilaista jutella kuin muiden miesten, koska hän oikeasti kyseli multa paljon kaikkea ja tuntui olevan kiinnostunut asioistani. Hän myös sanoi, että voitaisiin joskus käydä kahvilla. Tähän vastasin kylmän viileästi, että no jaa, ehkäpä. Muutenkin koitin olla aika viileä, vaikka mielelläni hänen kanssaan juttelinkin. Molemmat oltiin jo ihan selvin päin.
No, kaikesta huolimatta usean tunnin keskustelu loppui seksiin, en ymmärrä kuinka en voinut hillitä itseäni. Estelin aluksi, mutta antauduin lopulta ja se harmittaa vähän, vaikka seksi olikin todella upeaa.

Aamulla ei oikein ollut mahdollisuutta jutella, kummallakin oli vähän kiire. Mies kuitenkin lisäsi mut Facebook-kaveriksi heti kotiin päästyään. Eilen hän sitten kyseli kuulumisia ja juteltiin muutenkin kaikkea. Kyseli edelleen multa paljon ja toki mäkin koitin häneltä kysellä. Ei kuitenkaan ehdottanut tapaamista tai mitään. Vihjasin kuitenkin hienovaraisesti sinnepäin, kun hän kysyi, miksen lämmittänyt lauantaina hänelle saunaa. Vastasin, että ensi kerralla sitten. Sanoi vaan, että "niinpä :)".

Miten tässä nyt pitäis edetä? Olinkohan vaan yhden illan ilo? Pitäskö mun itse kysellä kuulumisia vai onko se liian innokasta? Jos kysyisin, että kiinnostaako häntä tutustua muhun, niin onko se ihan turn off? Oon todella huono miesten kanssa...

15

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkea rokan syä

      Pyydä se kahville.

    • 4w6jk7

      Mikä ihme siinä on että pitää aina ajatella olevansa liian innokas/tyrkky jos tekee jotain mitä itse haluaa.

      Se ainakin on varmaa että jos et tee mitään niin mitään et saakaan.

    • näin

      Pyydä kahville, mutta ei kotiin, ja siitä sitten jonnekin.... elokuviin, keilaamaan, kävelemään tms., mutta ei kotiin "jatkoillle" tällä kertaa. Lopuksi sovitte uuden tapaamisen. :)

    • 9 + 10

      Siis jos olit kiinnostunut, niin miksi esitit kylmän viileää? Haloo?

    • tjaa,

      minusta tuntuu, että olet ehkä vähän koppavaa/ajattelematon vastauksissasi.

      ei sellaista ehkä pidempään kukaan jaksa katsella.

    • Pikkuinen.

      tjaa: Kuinka niin koppava? Ei ole kyllä tarkoitus ollut.

      9 10: Koska ajattelin, että hän kysyi sitä vain siksi, kun halusi saada pilllua. Plus, että miehillehän ei sitä kiinnostusta saisi edes näyttää.

      Ja ilmeisesti olin oikeassa, koska kysyin tosiaan tänään, että kiinnostaisiko häntä vielä tavata. Laitoin Facebookissa siis viestin, kun ei sitä puhelinnumeroa ole. Ei vastannut, ylläriylläri, vaikka on kyllä viestin nähnyt tossa seitsemän jälkeen. Tuskin vastaakaan, mikä on mielestäni raukkamaista. Hienovarainen "ei" olisi paljon kivempi. Mun mielestä tää on ehkä urpouden huippu. Kaveri lisää Facebookiin, kyselee kuulumisia ja muka yrittää tutustua. Tämä kaikki vain koska...? Miksi? Vannoin ystävälleni, että menen nunnaluostariin, jos tääkin mies osoittautuu ikäväksi tapaukseksi. Vissiin pitää tosiaan alkaa sitä sopivaa luostaria ettimään... :D

      • Nötsy

        Mieki oon monta kertaa miettiny nunnaluostaria parempana vaihtoehtona, kun vuosia jo saanut miesten kanssa pettyä. Milloin on liian innokas, milloin liian innoton. Epävarmuus on oikeastaan pahinta jos toisesta tai itsestään ei ota selvää mitä haluaa. Silläpä oli hyvä, että kysyit suoraan kiinnostaako häntä vielä tavata. Toivottavasti kävisi vielä hyvin ja jos ei, niin sitten ootellessa sitä, että milloin osuu kohdille se sopiva mies.

        Itekin paininut tässä kuukauden sisään pelkojen kanssa kun tutustunut mieheen josta ei välillä meinaa saada selvää. Pitää kai antaa vaan ajan kulua ja katsoa miten käy..

        Ihmissuhteet osaa olla välillä pelottavia.. ois niin helppoa jos heti tietäisi tuleeko juttu onnistumaan vai ei, niin ei ottaisi turhia riskejä ja särkisi sydäntään väärien miesten kanssa. Mutta todellisuus on toista. Ilman riskinottoa ei voi mitään saavuttaakaan ja pitää vaan yrittää selättää mahdolliset eteentulevat pelot.

        Itsekin oon välillä huomannut että toinen on lukenut viestejä niihin silti mitään vastaamatta tuntikausiin tai ollenkaan. Eihän se mukavalta tunnu, mutta ei ylireagointikaan kannata. Toivon, että siinä ois miestä vastaamaan sulle, vaikkei vastaus sit oiskaan se toivottu. On se ei:kin kuitenkin parempi kuin joutua itse arvuuttelemaan mitä toisen pään sisällä liikkuu.


    • Pikkuinen.

      Sepä se, kun ei koskaan tiedä, että millanen pitäs olla. Tai lähinnä, että miten ne kortit pitäs pelata, että miehet haluais ees treffeille mun kanssa? En siis yleensä tosiaan sänkyyn mene heti kun olen jonkun tavannut, mutta alkaa ne näin vuoden seksittömyyden jälkeen olla melkoset halut mullakin, joten tämän miehen kanssa sitten tuli harrastettua seksiä. En sinänsä kadu, mutta kyllähän tää vähä oudolta tuntuu, kun hän nyt ei musta oikeasti edes lainkaan pitänyt ja silti piti pillua saada keinolla millä hyvänsä. Puhua siis osasi, kuvittelin typeränä, että oli tosissaan. Juteltiin aika syvällisiäkin, rakkaudesta ja parisuhteesta. Yleisellä tasolla siis. Mies tuntui olevan jopa innokkaampi niistä puhumaan kuin minä.

      Eikä siinäkään mitään, jos ei seura kiinnosta, mut arvostais naista nyt ees sen verran, että vastaisi suoraan kysymykseen. Ei vaikuttanut miltään pelimieheltä, eikä ole edes semmonen klassinen komistus, joten vähän yllätti koko homma. Vaikutti olevan niin kiinnostunu mun jutuista vielä maanantaina ja nyt sitten ei mitään. Kyseli kovasti muun muassa, mitä kaikkea harrastan (ei tullut lauantaina puheeksi), miten koulussa menee, mitä teen vapaa-ajalla, mitä mun vanhemmat tekee, onko sisaruksia jne. Jotenkin tulkitsin ton haluksi tutustua. Kattelin Facebookissa, että kavereitakin on melko vähän, joten luulis senkin kertovan jotain siitä, että milla perusteella hän ihmisiä Facebookiin lisää. Mutta ilmeisesti ei, ihmistuntemukseni on varmaan paskin ikinä.

      Ei tosiaan ole mullakaan eka kerta, kun miesten kanssa käy näin. Pitkän parisuhteen päätyttyä oon saanut jatkuvasti pettyä miehiin, tuntuu ettei kukaan halua muhun tutustua. Korkeintaan ne yhdet treffit käydään ja sitten niistä ei kuulu enää mitään. En tiedä onko se sitten joku ikäkysymys, olen 23-vuotias ja pääosin oman ikäisiäni tai pari-kolme vuotta vanhempia miehiä olen tavannut. Olen koittanut hakea vikaa itsestäni, kysellä kaikilta, että oonko oikeasti jotenkin ikävä/vaikea/ylimielinen/epäsosiaalinen, mutta en tiedä, missä vika. Olen kova puhumaan, mutta hyvä kuuntelemaan ja voin puhua mistä tahansa. Mikään rumakaan en ole mielestäni, normaalipainoinen, itsestäni huolehtiva nainen. Kai mussa silti jokin merkittävä vika on, tiedä sitten minkä moinen. Sänkyyn en ainakaan enää tuntemattomien kanssa mene.

      Kiitos Nötsy, toivoisin itsekin, että hän vastaisi edes jotain. Ei toki kauheasti Facebookissa roiku, pari kertaa olen huomannut hänen olevan onlinessa (itse olen melkein koko ajan, tulee opintojen takia roikuttua koneella liiankin kanssa), mutta luulisi, että ehtisi silti vastata edes jotain. Kaveri ehdotti, että ehkä se miettii, mitä sanoo. Joopa joo, ei kai se miehellekään noin vaikeaa ole vastata kyllä tai ei...

      • Mut mitä mä nyt tiedän

        Jos tykkää toisesta ja sen osoittaa, niin se on mielestäni aika fiksu veto.


      • loora

        "Sepä se, kun ei koskaan tiedä, että millanen pitäs olla. Tai lähinnä, että miten ne kortit pitäs pelata, että miehet haluais ees treffeille mun kanssa? "

        Ei millainenkaan, ei mitään pelailua. Siinä se ydinkysymys. Ole oma itsesi - jos pystyt, aika harvalla tuon ikäisellä on kuitenkaan hyvä itsetunto.


        "Kai mussa silti jokin merkittävä vika on, tiedä sitten minkä moinen. Sänkyyn en ainakaan enää tuntemattomien kanssa mene."

        Luulisin, että itsetunnossasi on jotain vikaa, jos yrität sellaista, mitä et oikeasti ole.

        Menet varmaan jatkossakin. Mikset menisi?


    • Pikkuinen.

      Niin. Oishan se vaan kiva, että joskus sais oikeasti sitä vastakaikuakin, eikä vaan tollasta esitystä. Eikö yhden yön jutussa pitäs olla selvää se, että se unohdetaan, eikä enää olla yhteydessä? Kaikki olis ollu ok, jos näin ois toimittu, mutta kun ei. Miespuolinen ystäväni sanoi, että noin miehet kuulemma tekevät; esittävät vielä jälkeenpäinkin kiinnostunutta, jotta nainen laskee suojamuurinsa ja mies saa pönkittää egoaan sillä, että joku on heistä kiinnostunut. Säälittävää etten sanoisi. :(

    • 11 + 19

      Koittakaa nyt ymmärtää, että se on pelkkä myytti ettei saisi olla "liian innoissaan" tai mies perääntyy. Mies joko haluaa teidät tai ei, teidän innostuneisuus ei vaikuta suuntaan tai toiseen. Negatiivisesti se voi tosin vaikuttaa, jos mies on kiinnostunut ja olette jääkuningattaria. Toisin sanoen, innokkuus ei pilaa juttua mutta sen puute kyllä voi.

    • Hertsilei.

      Ratkaisevaa oli antaa pillua. 1-0
      Ja patu on ollakseen, puhumalla panemaan.

    • Marianne89

      Usein elekieli ja yleinen käyttäytyminen kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, ja mitä paremmin elekieltä oppii yleisesti ottaen tulkitsemaan, sen paremmin oppii myös tunnistamaan toisen kiinnostuksen. Vaikka yrittäisi kuinka valehdella kiinnostuksensa ja esittää uskottavasti sinusta pitävää, niin moni joko yliyrittää mistä huomaa heti ettei ole aitoa tai viestii tiedostamattomia ilmeitä/katseita joista näkee epäaitouden.

      Facebook-keskustelut ovat siitä hankalia ettei niissä voi nähdä toisen elekieltä eikä edes äänenpainoa. Mutta jos unohdetaan se elekieli (mistä ulkopuolisen on hankala tietää mitään pelkän kertomuksesi pohjalta), niin kuvauksesi perusteella mies vaikuttaa kiinnostuneelta ainakin tutustumaan mutta ehkä on epävarma siitä mitä itse haluat. Tuo "esitin kylmän viileää" voi olla hyvinkin ollut se mikä estää etenemistä, koska jotkut miehet pelästyvät ja perääntyvät herkästi, ja kylmyys on usein merkki epäkiinnostuksesta joten sellaiseksi se myös helposti tulkitaan.

      Koska olet siis tavallaan antanut "torjuvan" merkin, niin paras varmaan että otat nyt aktiivisen roolin korjataksesi väärinkäsityksen ja osoittaaksesi, että et tarkoittanut torjua häntä.

    • Don Juan

      Itse oot vihamieline ja kyynine ihmine, jos joku hyvä mies tuliski sua vastaan ni ajasit sen pois tolla kylmällä asenteellas, ainoaksi jää pelimiehet ja aikasa ruinaavat ihmiset.. ja suomi24 keskustelu foorumit missä sanoa kaikki miehet on sikoja ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe