Rio

Rio ohoi

Oon lievässä autokuumeessa ja olen etsiskellyt muutaman tuhannen(max.5000-6000€) hintaluokassa olevaa, siihen hintaluokkaan mahdollisimman uutta ja vähän ajettua autoa.
Silmään on osunut pari Kia Rio-pirssiä, viimeisin(oli sen verran kaukana myynnissä etten lähtenyt vain katsomaan) oli Rion farkku -05, 90tkm ajettu ja pyynti oli reilu 3600€. Liikkeessä.
Kiinnostaisi tietää, millaisia vehkeitä nämä Riot on? Ylipäätään kuin luotettava ja millainen käyttökuluiltaan? Ja onko jotain isompia tyyppivikoja?
Olis kiva, jos joku Rion omistaja ilmoittelisi omia kokemuksiaan ko autosta.
Niin juu ja olen yksinelävä immeinen, joten Rion kokoluokan auto olis riittävä mulle.
Eli nämä Mersu-, Bemari- ym isojen autojen fanit voi jättää mut rauhaan samantien;) Koska en todellakaan huoli mitään näistä edellä mainituista merkeistä. Edes niiden pienimpiä malleja;)

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm 65

      Voit ostaa huoleti on kokemusta .

    • vertailutietoa

      Vanhakin Rio on kestävyydeltään OK. Ja ajo-ominaisuuksiltaan menettelee. Mutta ei voi verrata uuteen Rioon lainkaan. Uusi Rio on ähee peli.

    • Kilpailija provoilee

      Miksi Ylläpito ei bannaa tuota häirikköä, joka postaa jatkuvasti Suomi24:lle (kilpailijansa) linkkejä? Häirikkö koettaa saada ihmiset haukkumaan vainoamaansa yrittäjää mainostamisesta.

    • Aina oppii uutta

      Onko Riosta olemassa farkku?

      • Jo kolmas Kia

        Ei tietääkseni,ei ainakaan täällä Suomessa ole myynnissä. On vain kolmi- ja viisioviset koriversiot myynnissä. Itse odottelen kuukauden päästä toivottavasti saatavaani viisiovista Rioani,1.4 koneella,Premium Pack-paketilla varustettuna. On yllättävän tilava pikkuautoksi,ainakin sisätiloiltaan,riittää tarpeisiini kyllä.


    • ononononononon

      On tottakai, löytyy myös frakki ja smokki...

    • 6+17

      MIksi näitä pikkukippoja liikkuu suomen teillä. Ovat tehottomia, turvattomia, normaalikokoiset ihmiset tavaroineen ei mahdu sisälle, järkyttävän kovaäänisiä.

      Ymmärrän että käy kaupunkiautoksi joissakin isommissa maailman metropoleissa, mutta suomessa ei tällaisia saisi myydä lainkaan.

      Ostakaa kunnon nelivetoauto.

      • autokouluun joskus

        Varma asia, että mopoautossasi ei ole nelivetoa.

        Ja muistathan niistää nenäsi, ennenkuin kirjoittelet tänne.


      • Mainio kippo minulla

        Oikea kysymys, että miksi teikäläisiä liikkuu Suomen teillä. Jokaisen teikäläisen karsiminen parantaa liikenteen turvallisuutta ja ennustettavuutta havaittavasti.

        "MIksi näitä pikkukippoja liikkuu suomen teillä. "

        Omani ostin taloudellisuuden vuoksi. Taloudellinen ja tehokas turbodiesel. Eikä tunnu mitenkään pieneltä. Kuskin jalkatila riittää vaikka koripalloilijalle. Kaupungissa mahtuu parkiin kätevästi. Ja maantieajettavuus ihan hyvä sekin.

        Onhan niitä joillakin merkeillä semmoisia "pikkukippoja", joista sopii pysyä erossa.


    • 6+17

      Kehukaa vaan rauhassa mutta pikku kippo on rio millä on ajettavuus moottoritiellä luokatonta.

      Tehoton, meluisa, halpa. Ehkä viimeksimainittu on se syy miksi tällaisiin autoihin miellytte ja kilpaa kehutte kuinka fantastiset ominaisuudet riossa on.

      • Suusi kyllä jauhaa

        Testeissä Rio osoittautunut mainioksi. Käyttäjäkokemusten valossa mainioksi. Asiakastyytyväisyys huippua. Miksi pitäisi sitten välittää sinun puheistasi, joka et ole Rioa nähnyt, saati ajanut. Ajokortitonta pelleä!


      • 6+17
        Suusi kyllä jauhaa kirjoitti:

        Testeissä Rio osoittautunut mainioksi. Käyttäjäkokemusten valossa mainioksi. Asiakastyytyväisyys huippua. Miksi pitäisi sitten välittää sinun puheistasi, joka et ole Rioa nähnyt, saati ajanut. Ajokortitonta pelleä!

        En haukkunut ketään pelleksi niinkuin sinä teit mutta taidat olla aika tötterö kun kehut rion erinomaisuutta.

        Tosiasia on se että rio on halpa pikkuauto joka ei kehumalla parane. Sinulla ei varmaan ole omia lapsia, minulla on ja tuollaisella kipolla en heitä uskaltaisi kuljettaa.


      • Ihmettelevä

        Oletko 23 (6 17) tutustunut 2014 Rioon? Minulla on erillaiset kokemukset vaimon Riosta vaikka itse ajelen isommalla pirssillä!


    • Pikku kippo

      Mutta näisä "pikku kipoisa" on handsfree, suuntavilkut ja tolkkukuskit. Näillä "isoilla koslilla" ajelevat puhuvat puhelimeen, eivät näytä suuntamerkkiä ja on muutenkin vaaraksi liikenteessä. Ego kasvaa auton mukana.

    • Jo kolmas Kia

      Oma egoni mahtuu Riioon kyllä,en tarvitsen sen kuljettamiseen ylikokoista nelivetomaasturia,jonka hankitahinta ja käyttökustannukset ovat järjettömät ja kalliit,arvonpudotuksesta puhumattakaan. Lisäksi maksan tuotteeni omilla euroillani,enkä minkään firman budjetista,aika moni maasturikuski on firman piikkiin ostetulla ökymaasturilla liikkeellä,pyrkimässä jonon keulille lievää ylinopeutta käyttäen. On tullut liian usein kyseistä tapaa läheltä seurattua,puhutaan kuin omistettsisiin puoli Eurooppaa,vaikka tuskin on omaa tonttiakaan olemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe