mikä -01 on vikana

-01tyttö

Nii siis kaikki mollaa -01 nii kertokaapa mikä niissä mättää.

27

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v tyttö

      No ihan vaan se että '01 taitaa olla nyt 13-vuotiaita? Sen ikäsiä vaan nyt yleensä dissataan. Johtuu varmaan siitä että ovat vielä niin pentuja vanhempien silmissä, mutta luulevat itse olevansa kovinkin vanhoja kun ovat päässeet juuri yläasteelle.

      • 01 ei oo vie yläastetta nähnytkään käy juuri 6-luokkaa. En tunne 01 jotka kävisivät yläastetta.


    • sdgfdgsdfg

      koska -00 olis ollut paljon parempi. mua ainakin nolottais jos oisin syntynyt -01. mitäs synnyit silloin!

      • tytttö 17v

        Jaa, eikö ne '01 oo edes yläasteella vielä? Aina oppii uutta. Mutta siis samapa tuo. '01, '00, molemmat ikäluokat ovat samanlaisia. Varhaisteinejä jotka kuvittelet olevansa jotenkin vanhoja.
        13-vuotiaat heiluvat sidukat kädessä "niiiin kännissä" keskellä kaupunkia, polttavat tupakkaa, "seurustelevat", valittavat kovaan ääneen viiltelevänsä kun elämä muka on niin paskaa, ja käyttävät topattuja rintsikoita ja herupaitoja ja luulevat olevansa jotekin kuumia. Lapsiraukat eivät edes tajua että heille vaan nauretaan.


      • lool :d
        tytttö 17v kirjoitti:

        Jaa, eikö ne '01 oo edes yläasteella vielä? Aina oppii uutta. Mutta siis samapa tuo. '01, '00, molemmat ikäluokat ovat samanlaisia. Varhaisteinejä jotka kuvittelet olevansa jotenkin vanhoja.
        13-vuotiaat heiluvat sidukat kädessä "niiiin kännissä" keskellä kaupunkia, polttavat tupakkaa, "seurustelevat", valittavat kovaan ääneen viiltelevänsä kun elämä muka on niin paskaa, ja käyttävät topattuja rintsikoita ja herupaitoja ja luulevat olevansa jotekin kuumia. Lapsiraukat eivät edes tajua että heille vaan nauretaan.

        Joo.. nykyään kaikki ala-asteella olevat polttaa, juo jnejne.. :D mitä hienoo siin on?? Eimitään.... -.- järjetönt semmonen touhu..


      • Boy99
        tytttö 17v kirjoitti:

        Jaa, eikö ne '01 oo edes yläasteella vielä? Aina oppii uutta. Mutta siis samapa tuo. '01, '00, molemmat ikäluokat ovat samanlaisia. Varhaisteinejä jotka kuvittelet olevansa jotenkin vanhoja.
        13-vuotiaat heiluvat sidukat kädessä "niiiin kännissä" keskellä kaupunkia, polttavat tupakkaa, "seurustelevat", valittavat kovaan ääneen viiltelevänsä kun elämä muka on niin paskaa, ja käyttävät topattuja rintsikoita ja herupaitoja ja luulevat olevansa jotekin kuumia. Lapsiraukat eivät edes tajua että heille vaan nauretaan.

        Voi vittu, mitä järkee alottaa tollanen kauhee yleistämine parin 00 tai 01 kohalla, jokka on käyttäytyny noi, taidat itekki ola vaa joku katkera 00


      • Siiliiiiiiiih :33
        tytttö 17v kirjoitti:

        Jaa, eikö ne '01 oo edes yläasteella vielä? Aina oppii uutta. Mutta siis samapa tuo. '01, '00, molemmat ikäluokat ovat samanlaisia. Varhaisteinejä jotka kuvittelet olevansa jotenkin vanhoja.
        13-vuotiaat heiluvat sidukat kädessä "niiiin kännissä" keskellä kaupunkia, polttavat tupakkaa, "seurustelevat", valittavat kovaan ääneen viiltelevänsä kun elämä muka on niin paskaa, ja käyttävät topattuja rintsikoita ja herupaitoja ja luulevat olevansa jotekin kuumia. Lapsiraukat eivät edes tajua että heille vaan nauretaan.

        Aika kipee yleistäminen, mua ainakin satutti... Mä ja mun frendi ollaan "nörttejä" ei olla ikinä ees maistettu mitää energiajuomaa ja toivottais et meil ei ois niit muotoi.. :33
        Ollaan aika kilttei tyttöi.

        Mun pukeutumisesta ei vois arvata et oon näin kiltti


    • Osaatteko yleistää vielä pikkasen enemmän?

    • Gordon

      Älä huoli, se menee ohi. Ja kun kasvat, sinäkin tulet haukkumaan sanotaanko vaikka 2007 syntyneitä.

      • 2 + 20

        Juu tuli kyllä vähän yleistettyä, mutta fakta on se että nuo 2000-luvulla syntyneet ovat vielä lapsia.
        Jotkut riehuvat kaupungilla, jotkut ovat normaalisti kavereidensa kanssa, ja jotkut istuvat kotona.
        Yhteistä heillä lähes kaikilla tuntuu olevan silti se että he kokevat olevansa jo muka vanhoja.
        Sitten valitetaan että "yhyy miksi kaikki ovat ikärasisteja", kun etsitään jostain suomi24:stä poikaystävää, jonka pitäisi mieluummin olla itseään vanhempi - kun oman ikäiset pojat ovat vielä niin lapsia. Eivätkä nämä omasta mielestään ikäistään vanhemmat pikkupillut tajua että samasta syystä vanhemmat ei halua olla heidän kanssa.


    • bncfjbcjk

      Koska "sakkolihaa" :D

    • 445644

      Kaikkia ikäluokkia on jossain vaiheessa haukuttu. Muistan itsekin, kun -94:lle naurettiin netissä. Älä siis ota itseesi typeriä kommentteja, ne kuuluvat asiaan.

      • redneck87

        olen 95- ja en ole koskaan kuullut ekäryhmääni olisi haukuttu. Saanko kakata tyynysi alle?


      • 44564
        redneck87 kirjoitti:

        olen 95- ja en ole koskaan kuullut ekäryhmääni olisi haukuttu. Saanko kakata tyynysi alle?

        -95 ne vasta ovatkin haukkujen kohteina olleet. :D


    • Eli... Joo no noinhan toi saattaa mennä. Ei se tosin oikeuta mun mielestä haukkumaan kaikkia näitä "lapsia" joka paikassa joka asiasta. Ihan idioottimaista käytöstä ja... Ai niin. Nyt puhutaan ihmisistä. Milloin joku ei olisi käyttäytynyt idioottimaisesti? Niin niin. Aivan. 57%. Kyllä kyllä. Ja vähän enemmänkin. Kaikki idiootit ensin ja sitten 57%? Tuo oli jo varteen otettava idea. Joo... Miten? Hiljaa. Niin, mutta ette te nyt ilman suunnitelmaakaan... Hiljaa. Se on kyllä oikeassa... FUCK!!!!!!

      • vanhmpi

        01 on nyt vaa semmosia ylimielisiä räkänokkia jotka yrittää olla jotain


    • Äkas

      Kaikki 00- ja eteenpäin syntyneet voi sanoa itseään "uuden sukupolven ihmisiä" ja 00- alaspäin "vanhan sukupolven ihmisiä". Oon ite 00- ja ennen yläastetta monet sanoivat "vitun nollanollat" jälkeenpäin ei oo enään sanottu.. Pakko myöntää että pidän 01- räkänokkina, pentuina, kyllä vielä ymmärrätte miksi kun pääsette yläasteelle.

    • erilainen 01

      Olen 01, ja ette voisi kuule vielä vähän yleistää? Minä en kuulu niihin räkänokkiin ******** kusipäihin jotka riehuu tosi 'kännissä' kaupungilla ja polttaa tupakkaa. En edes kuvittele olevani mitenkään erityisen vanha. Kannattaa pitää mielessä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia :) kiitos

    • jotain tai vai

      Eiks se ole yleensä se eka "vuosikurssi" jota nälvitään? 80-luvulla syntyneet heitti läppää vuonna 1990-syntyneistä, "kun ne oli ihan pentuja". 90-luvul synyneet sit 2000-syntyneistä jne. Tai ihan sama, ihme kysymys :D

    • ajkfffffffffdgmse

      Jestas lapsellista on tämä.
      -01 vuonna syntyneet 12-13 vuotiaat ovat niin erilaisia kuin vaikka 95-syntyneet 12 vuotiaat olivat silloin.
      JOTKUT heistä ovat sellaisia InstagramWNBteini-idiootteja ylimielisen ja lapsellisen asenteensa kanssa, mutta se ei kaikkia heitä koske.

      • gökj

        Voi vittu te ootte itekki olleet 12-13v "pentuja".


      • 14w
        gökj kirjoitti:

        Voi vittu te ootte itekki olleet 12-13v "pentuja".

        Eikä siitä mihinkää pääse, sano nuo -97 syntyneet ysienjuhlassa sillon ku ite olin seiskalla että "nuo seiskat on vielä tommosia pikkujonneja ja kyllä ne siitä vielä kasvaa" ja tässä ollaan, koulut ku alkaa niin oon koulun vanhimpia. Eli tiivistettynä kyllä te 2000-luvulla kasvatte vielä. Itse siis olen -99


      • järkevä.
        14w kirjoitti:

        Eikä siitä mihinkää pääse, sano nuo -97 syntyneet ysienjuhlassa sillon ku ite olin seiskalla että "nuo seiskat on vielä tommosia pikkujonneja ja kyllä ne siitä vielä kasvaa" ja tässä ollaan, koulut ku alkaa niin oon koulun vanhimpia. Eli tiivistettynä kyllä te 2000-luvulla kasvatte vielä. Itse siis olen -99

        Voi vittu iha oikeesti!!! Oote nii lapsellisiii haukutte teitä vuotta nuorempaa ikä-ryhmää vaikkaa ootte ite iha samanlaisii hiekkapillui niinku voi jumalauta teil ei oo varaa sanoo et kuka o nolo::DD olen puhunut.


      • 01 :))
        järkevä. kirjoitti:

        Voi vittu iha oikeesti!!! Oote nii lapsellisiii haukutte teitä vuotta nuorempaa ikä-ryhmää vaikkaa ootte ite iha samanlaisii hiekkapillui niinku voi jumalauta teil ei oo varaa sanoo et kuka o nolo::DD olen puhunut.

        Minä tässä
        Mä oon tälläne varmaanki erillainen 01 ku mä vaan pidän itteeni lapsena. En oo koskaa maistanu alkoholia. Enkä muita päihteitä. Ollaan kamujen kaa asiallisesti kaupungilla. En pidä niinkään isona asiana sitä kun menen yläkouluun. Kuolu vaan jatkuu siirryn asteen ylemmälle luokalle mikäs tässä.


    • Fido

      En tunne yhäkään alle kahdeksasluokkalaista, ja kavereihini ei kuulu kuin pari alaikäistä, mutta vihaan niitä ryyppääviä teinejä ja niitä löytyy ihan joka ikäluokasta. Koulussa jotenkin tutustuu vaan nihin ääliöihin, kun ovat aina esillä. Kyllä munkin pikkusiskon päältä on meinannu viritetyllä mopolla ajaa meiän luokan poika, alueella, jossa ei saisi ajaa mopolla. Pikkusisko halusi, että teen pojalle jotain. No, vihasin poikaa itsekin, mutta en viitsinyt mitään radikaalia numeroiden takia koulussa. Täräytin nyrkillä naamaan ja käskin hukuttautua moponsa kanssa.

      Että eniten vihaan ysiseiskoja.

    • Sori oli pakko

      Ymmärrätte sitten vanhempana ;-)

      Tiedän, että vanha keskustelu mut pakko.

    • 1999

      No oi kuule, minunkin aikoihin -99 syntyneitä mollattiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe