Ikävä sua A-M Tampereelta

Olin joskus sun

Erostamme on jo 15kk ja 8pv.
Olet parasta mitä mulla on koskaan ollut! Kaikki muut suhteeni ei ole mitään siihen mitä meillä oli. Eromme oli ihan käsittämätön. Miksi se päättyi? Kaikki ne meidän yhteiset hetket ja asiat jotka jaoimme toistemme kesken. Ei riitoja koskaan ei mitään mikä olisi hiertänyt suhdettamme. Vain sinä ja minä. Mun eka biisi sulle oli Zen cafeen Todella kaunis. Se on täysin sinun näköisesi kappale ja tiedät sen.
Ikävä ja kaipuu jäi. Todella raastava sellainen.
Nyt sun musa genrestä on tullut niin herkkä ja upea kappale joka kuvastaa täysin silloista suhdettamme. Vaik olenkin rock henkinen mies niin tuosta kappaleesta tulit heti mieleen. Se on Nopsajalan Lupaan olla sun biisi.
En edes näe tätä tekstiä koska silmät väkisin vetistyy kun kyseinen kappale soi taustalla.
Olet parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Olet paras äiti mitä lapset voi saada vaikka meillä ei yhteisiä olekaan. Mulla on älytön ikävä. Kaltaistasi naista ei ole toista tässä maailmassa. Olen mielummin loppu elämäni yksin kun ottaisin jonkun tähän kun sä et ole tässä.
Toivottavasti sulla menee hyvin ja olet onnellinen. Sä ansaitset sen. Mä rakastan sua salaa vaikka sulla on varmaan jo joku. Toivottavasti se mahdollinen mies tekee sut onnelliseksi sillä silloin mullakin on hyvä olla.
Rakas!!!
"Lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan, kun pöly laskeutuu ja ollaan ihan hiljaa.........."

1

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohman

      Kiskos niitä kiveksiä muutama sentti alespäin ja päästä se kimeä kumina kurkusta ulos ja lopeta itsesäälissä rypeäminen. Varsinkin kun tapahtuneesta on jo 15kk.

      Mene ulos, ole ystävien kanssa/hommaa ystävä/ystäviä

      Aloita harrastuksia, paranna fyysistä kuntoasi, se voi edesauttaa psyykkisen hyvinvointisi parantumista.

      Sinä tarvitset tekemistä, mikä saa sinut hetkeksi unohtamaan kumppanin joka sinulla on joskus ollut ja kun olet unohtanut sen hetkeksi se hetki on ollut sinulle niin mukava niin kiva tai mieleen painuva, että sinun on pakko todeta, että elämää on vieläkin! ja b00m ole takaisin. :)

      Meditointi ja Jooga toimivat hyvin!

      toivottavasti saat priorisoitua pääsi sisällä olevat asiat niinkuin niiden kuuluisi olla: 1. MItä tarvitset 2. MItä haluat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe