Luotettava lastenhoitaja tarjolla!

lapsenvahti22

Hei!

Olen 16-vuotias, kokenut, lapsirakas ja yhteistyöhaluinen lastenhoitaja pääkaupunkiseudulta! :) Toimin mieluiten Helsingin alueella, mutta jos kyse on pidemmästä hoitoajasta, voin toki harkita tulevani hiukan kauemmaskin. (Tällöin palkkioon sisältyy myös matkojen hinta.)
Lastenhoitajahommia olen virallisesti tehnyt hiukan yli vuoden, mutta omia sisaruksiani ja esim. tuttavien lapsia olen hoitanut jo useamman vuoden ajan. Kokemusta minulle on tämän vuoden aikana ehtinyt kerääntyä jo useassa perheessä; olen hoitanut lapsia ihan vauvoista kouluikäisiin. Eniten hoidettavia on kerralla ollut 3 ja sen pidän edelleen maksimina.
Yhdessä vakioperheessä käyn viikoittain suunnilleen kerran, muut töistäni ovat satunnaisia, eli kalenterista löytyy hoitokeikoille tilaa vielä reilusti!

Aikatauluni on todella joustava ja voin tehdä töitä niin viikonloppuisin, arki-iltaisin kuin yöaikaankin. :) Lomilla minut voi saada kokopäiväiseksikin.
Lastenhoitajana olen iloinen ja leikkimielinen; tykkään kehitellä erilaisia leikkejä aarrejahdeista muihin peleihin. Olen vastuullinen ja turvallisuusasioista hyvin tarkka! Osaan myös laittaa ruokaa, joten vähän suuremmatkin ateriat onnistuvat. :) Lisäksi puhun sujuvasti englantia ja ruotsia, sekä hieman ranskaa, joten sovellun myös osaan kaksikielisistä perheistä.

Yleensä olen saanut tuntipalkkaa n. 9€, mutta mm. yökeikoista voidaan sopia kertamaksu. Palkka ei ole se tärkein osa, sillä teen työtä myös ihan työkokemuksen takia - sekä saadakseni viettää enemmän aikaa pikkuisten kanssa; palkka on siis neuvoteltavissa tilanteen mukaan.
Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä, niin sovitaan vaikka tapaaminen ennen varsinaista hoitokeikkaa!

[email protected]

4

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenvahti22

      vielä voi laittaa viestiä! :)

    • ruusulilja7

      Laitoin viestin :)

    • mamma44

      voiko yhä laitattaa viestiä? :-)

      • heipodei

        Moikka! Moikka! Nimeni on Svetlana Sinkonen, asun Helsingissä ja olen 16-vuotias. Menen kesän jälkeen Helsingin Medialukioon, jos pääsen. Puhun kolme eri kieltä suomea, venäjää ja englantia niinkuin omana äidinkielenä ja minusta on ihanaa käyttää niitä kaikkialla. Minulla on työharjotusta koulun tet-harjotteluista (sokoksessa vaate kerroksessa ja la flamiglia ravintolassa tarjoilijana). Minulla on kolme siskopuolta (he ovat 3,6,11 vuotiaita) ja yksi pikkuveli (4kk) , niin tulen varmasti toimeen teidänkin lapsen kanssa ja viihdyn niiden seurassa. Olen ahkera, aktiivinen, rohkea, luotettava, tunnollinen, aurinkoinen, iloinen ja teen ja yritän tehdä asiat huolella ja kunnolla. Voin touhua lapsien kanssa mite he ikinä haluavat leikkiä, piirtää, kokata ja jne.. Ja nyt on vielä kesäloma niin minulla olisi paljon vapaata aikaa. Voisin olla töissä niin paljon kun tarviitte! Jos otatte minut töihin, ottaisin mieluiten paikan helsingistä tai vantaalta.
        Jos kiinostuitte, ottakaa minuun yhteyttä: s-posti [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe