en kehtaa lähteä lenkille

juoksija13

En kehtaa lähteä koska olen niin nuori(13v) ja tuntuu että kaikki kattoo. Pari kertaa olen käynyt ja tuntu et jokainen ohi menevä toljotti. Lenkillä käyn harrastuksen vuoksi koska meidän pitää kohottaa kuntoa. Mutta mitä tehdä kun ei kehtaa lähteä ?

15

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pop

      lähde vaan. jokaista lenkkeilijää "toljotetaan" ei vain sinua. itsekin kateellisena katson lenkkeilijöitä kun itse en ehdi tai pääse lenkille

    • sorryvain

      Usko pois, ei ketään kiinnosta. Nuorena sitä vain kuvittelee olevansa kaiken keskipiste...

    • menoksi vain

      Seuraavan kerran kun lähdet lenkille ota huomioon että oikeasti kukaan tuijottava ei sinua edes tunne. Siihen tuijotteluun on vain totuttava.
      Miksi rullatuolipotilasta tuijotetaan. Sen erilaisuuden vuoksi. Miksi? Koska ei ymmärretä, mutta loppuenlopuksi jokainen voi onnettomuuden vuoksi joutu rullatuoliin loppuelämäksi.
      Juoksussa loppuen lopuksi ole edes mitään ihmeellistä osa ihmisistä pitää sitä vain liian rankkana ja katsoo kateellisuuttaan.

    • itkupillikö

      lopeta tuo naurettava itku ja mene sinne lenkille, parempiakin tekosyitä kuullu!!

    • Niin se on...

      Älä mene lenkille. Koulussa kuitenkin kiusaavat ja homoksi haukkuvat.

    • Älä välitä

      Lenkille vaan. Kateelliset katsoo perään kun ne ei jaksa lähtä juoksemaan.

    • hoilottelijatyttö16

      Kuulokkeet korville ja lenkille!! Ite oon 16 ja käyn vähintää 6x kävelemäs/hölkkäämäs/juoksemas koska mul on kolme alle kouluikäst pikkuveljee ja ne pitää sellast metelii etten kotona kuule mitää, varsinkaa musaa! Sit tuol lenkkipoluil hoilaan kovaa äänee :D Ja voin sanoo et sillon kyl tuijotetaa! xD Pari kertaa oon saanu positiivista kommenttiaki. Et anna kuule mennä vaa!!! Ylös, ulos ja lenkille, tuol on ihana ilma!!

    • runner444

      Hah, tiedän tunteen, ja varmasti moni muukin hölkkäiliä! Kuvitteleppa täysin paloauton punainen nainen joka näyttää olevan ambulanssin tarpeessa hölkätessään läpi kaupungin :D that's me! Älä kiinnitä huomiota niihin tuijottelijoihin, sillä kaikkien pitää aloittaa jostain. Mun oloa ainakin helpottaa se että pidän katseen edessä, en katso ketään silmiin hölkätessäni. Tällä tavalla viestitän myös muille etten ole kiinnostunut siitä, mitä he viestittävät ilmeillään tai kehonkielellään minulle :)

    • juoksijapoika13v

      Lähe vaa rohkeesti! Ite oon samanikänen ja juossu jo 10km ja puolimaratonin. Se lähti varmaa siitä ku iskä alko harjottelee puolikkaalle ja ite pikkuhiljaa peräs innostuin. Nyt ois tarkotus tänä vuonna lähtä uuestaan puolikasta yrittää. Jos joku tulee vastaan nii moikkaan vaan :)

    • tÄssÄ sulle neuVo!

      Lippis päähän, lippa alas ja menox!

    • APoa

      Harvemmin näkyy nuoria, tuon ikäisiä juoksemassa, joten ihmiset varmaankin katsovat lähinnä sitä. Eli ihmettelevät, että onpa nuori lenkkeilijä. Tuskin mitään sen kummempaa.

      Ja entä sitten, vaikka ihmiset katsovat. Eihän se mitään tee sinulle?

    • 20056

      Itse yritän hymyillä lenkkeilijöille kannustavasti mutta ovat aina niin vihaisen näköisiä :(

      • Toinen 13v poika

        Siitä vaan lenkille saman tien! Älä välitä jos joku kattoo! ITE juoneen trikoissa maantiellä ja kaikki autoilijat kattoi mua mutta en mä välitä. Juoksu on kunnille hyväksi ei siinä mitään pahaa ole! Kannattaa muuten ostaa tielle trikoot, jos hiukankin on kiinnostunut juoksusta. Älä pelkää laittaa niitä päälle, ei sieltä ketään tuu sulle mitään sanomaan!


      • 13v tyttö
        Toinen 13v poika kirjoitti:

        Siitä vaan lenkille saman tien! Älä välitä jos joku kattoo! ITE juoneen trikoissa maantiellä ja kaikki autoilijat kattoi mua mutta en mä välitä. Juoksu on kunnille hyväksi ei siinä mitään pahaa ole! Kannattaa muuten ostaa tielle trikoot, jos hiukankin on kiinnostunut juoksusta. Älä pelkää laittaa niitä päälle, ei sieltä ketään tuu sulle mitään sanomaan!

        Aluks mäki ajattelin et kaikki kattoo mua mut en sit lopuks välittäny siitä koska juoksen kuulokkeet korvilla ja munki pitää juosta treenien takia et kunto pysyy hyvänä


      • hyviä nuoria
        13v tyttö kirjoitti:

        Aluks mäki ajattelin et kaikki kattoo mua mut en sit lopuks välittäny siitä koska juoksen kuulokkeet korvilla ja munki pitää juosta treenien takia et kunto pysyy hyvänä

        Joo tosiaan kantsii käydä.viimekSII mut voitti kympillä sellane 13-15 v pojankloppi, ja oma aikani alkaa olla jo ok


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe