Omaha/Unibet/virhe?

omamahahaha

Itse pelasin äsken Unibetilla omaha no limit turnausta. Pöydässä oli AKJT ja joku viides kortti, ja kädessäni oli Q kolme muuta roskaa. Eli mulla pitäisi olla suora? Ainakin näin jonkun vuoden kokemuksella uskaltaisin väittää..? Ohjelma kertoi ennen panostamista, että minulla on kasipari. Mietein hetken että mitä kettua....
..tarkistin että kyllä se suora on ja latasin all in ja hävisin, koska minulla oli muka 8pari.
???? onneks ei ollut iso turnaus, eikä paljoa kiinni, mutta ketuttaahan se kuitenkin..

Toi uus ohjelma muutenkin unibetilla on jotenkin tosi hidas ja ärsyttävä.

7

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • > Eli mulla pitäisi olla suora?

      No ei pitäisi. Kun sinun pitää ompussa käyttää kaksi korttia omasta kädestäsi ja kolme pöydästä. Q roska ei muutenkaan ole käsi jolla kannattaisi hirveästi pelata.

      Kokemusta ei näemmä mitata vuosissa.

    • höpönlöpö

      nää on näitä ja seuraavaks rigged itkua

      • Omppuantti

        Neljän kortin Omahassa käytetään neljästä käsikortista AINA kaksi korttia ja pöydästä kolme. Viiden kortin omahassa käytetään viidestä käsikortista aina kaksi korttia ja kolme pöydästä. Simppeliä kun vain muistaa.


    • pate200

      Oikein, PAITSI jos pöydässä on neljän suora niin saa ompussakin käyttää yhtä käsikorttia. Esim pöytä TQKA ja sulla kädessä 55J7, tällöin sinulla on suora.

    • totta on

      Näin on, tuo neljän suora ja yhden käsikortin käyttö on sääntö joka kannattaa aloittelijana ikostaa tiukasi muistiin! Eli komppaan patea.

    • Höpöhpö

      Unibetin uusi pokerialusta on aikamoista algojen spaghettia, välillä tulee sellaisia oho-ohi-vetoja nutseilla turnissa ja tyyliin sama pelaaja ja useita putkeen et oksat pois.

      Yksi kaveri dominoi ilman taitoa ja huonoimmalla lähtökädellä :)
      Tais tulla takkiin hiljattain.

      Siellä onkin sellainen turnaus kuin double trouble. Jos on ryssinyt kymppejä edellisellä viikolla niin saa mahdollisuuden voittaa takaisin.

      Ylipäätään siellä voi heittää todennäköisyydet romukoppaan, itsehän Unibet sanoo et ovat tehneet pokerista hauskaa ja huonommatkin pelaajat voi voittaa!

      • unibettiä

        joo,tosi hauskaa on unibet pokerista tehny,todellakin voi heittää todennäköisyydet roskiin,nyt itsekin viimoisesta reilusta 50 kädestä jossa oon ollu reilu suosikki oon hävinny 45 kertaa,, mm 4 kertaa naulat vs roskat, ,isompi pari vs pienempi pari 8 kertaa ja a isompi kikkeri vs a pienempi kikkeri useita kertoja sun muuta vastaavaa,alkaa se tosiaankin jossain vaiheessa tekemään pokerista aika ikävää ajanvietettä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe