Kaipaan läheisyyttä

Tuijjotettu

Olen tosi ujo 14v tyttö ja jostain syystä vain kaipaan pojan läheisyyttä. Silloin jos poika on ok tulee rento ja mukava olo. Siis ihan vaikka vain hipaisiain häntä.
Mutta musta on tosi outoo Se että kukaan poika ei huomannut mua kutosella, mutta nyt seiskoille niiden katseet ihan tuntee selässään kun kävelen vaikka ruokailussa. Poikien katse on yleensä sellasen "Pysähtyneen" olonen mun kohdalla ja mua ahdistaa et jos ne aattelee et "Toi on ihan outo."
Onko Se katse outona pitämistä vai ihastuksen tapaista. Oli pkko kysyy kun ahdistaa niin helvetisti......

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä espoost

      se voi olla kumpaa vaan, mahdollisesti outona pitämistä, etenkin jos on outo tyyli tai jos on liikkunu jotai ikävää huhuu :/ tai sitten se voi olla ihastumista, jos oot vaa tosi söpö ja kaunis :D mistäs sitä tietää. vaikee se on sanoo ku en tilannetta tiedä :)

    • jäbä espoost

      ja niinhä kaikki täällä läheisyyttä kaipaa :(

      • 15vee

        Tuijjotettu aika jännää mut mä oon just samanlainen.. kukaan ei huomaa ja kaipaan läheisyyttä, ei mitään muuta!


      • 15vee
        15vee kirjoitti:

        Tuijjotettu aika jännää mut mä oon just samanlainen.. kukaan ei huomaa ja kaipaan läheisyyttä, ei mitään muuta!

        ....ja oon poika


      • läheisyyttäkaipaava
        15vee kirjoitti:

        ....ja oon poika

        Ittellä samanlainen tunne ku alottajalla! Kaikkii tuijottaa mua koulun ruokalassa, hirveen kiusallista.

        Kaipaan myös itse läheisyyttä ja tukea, epäilen ittelläni masennusta, oikeasti sairaalloista...se on vain niin vaikeaa pyytää apua, omasta kullanmurusta saattais siinäkin asiassa olla hyötyä ainakin tukemisen johdosta..... mut saasnähdä miten käy...

        Toivottavasti säkin aloittaja löydät viel jonkun, itselläni tuntuu kovin toivottomalta vaikka vasta 15-vuotias olen.. niin masentunut olo...


      • läheisyyttäkaipaava
        läheisyyttäkaipaava kirjoitti:

        Ittellä samanlainen tunne ku alottajalla! Kaikkii tuijottaa mua koulun ruokalassa, hirveen kiusallista.

        Kaipaan myös itse läheisyyttä ja tukea, epäilen ittelläni masennusta, oikeasti sairaalloista...se on vain niin vaikeaa pyytää apua, omasta kullanmurusta saattais siinäkin asiassa olla hyötyä ainakin tukemisen johdosta..... mut saasnähdä miten käy...

        Toivottavasti säkin aloittaja löydät viel jonkun, itselläni tuntuu kovin toivottomalta vaikka vasta 15-vuotias olen.. niin masentunut olo...

        Joo ja tyttö siis oon..


      • läheisyyttä kaipaava 14v
        läheisyyttäkaipaava kirjoitti:

        Joo ja tyttö siis oon..

        Kerro kikki voitais tutustuu saatas molemmaat läheisyyttä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe