Kelpaako kokematon?

shyvirgo

Täytän pian 25 vuotta, enkä ole koskaan seurustellut. Olin lukioikäisenä muutamilla treffeillä yhden pojan kanssa, mutta siitä ei tullut mitään, ilmeisistä syistä. Myöhemmin tajusin olevani lesbo, mutta olen aina ollut ujo ja en oikein tiedä miten sokkeloida tieni lesbopiireihin.

Nyt, syntymäpäivän lähetessä tunnen itseni vanhaksi ja säälittäväksi: en ole koskaan seurustellut, en ole ollut rakastunut, en mitään. Ahdistaa ajatella, että joutuisin tulevaisuudessa kertomaan naisystävälleni, että hän on ensimmäiseni.

13

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl under you

      Mietin tätä itsekin pitkään ja asia vaivasi mieltä, olen nyt 21. Mutta tajusin että seksi on vain seksiä, se on vain asia, uskon että tämmöisellä asialla on tuskin minkäänlaista merkitystä, luulenpa että ei ole ihmistä joka ei olisi masturboinut, eli kaikilla on joillain tapaa "jalka välissä" minkälaiseksi seksin kokee ja miten sitä antaa muille. Nää kumppanin löytämiset, ensimmäiset suudelmat ja muut riippuu niin monesta asiasta, kaupungin sijainnista eli asuuko pienellä kylällä ja sitten päättää muuttaa helsinkiin, vai asuuko jo valmiiksi helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa, lähtökohdat ovat niin erilaiset ja erilaisia ihmisiä on isoimmissa kaupungeissa että täytyy olla melkoinen tyhmä ihminen jos tämmöiseen asiaan kaatuu, seksi on niin luonnollinen asia että en edes itse ymmärrä miksi siitä aina puhutaan niin paljon, onko sitä kokenut vai ei. Vihaan sanaa neitsyt, mitä se oikeasti kertoo? Immenkalvokin voi repeytyä liikunnassa, heipähei :D

      • girl under you

        Ja immelkalvohan ei ole oikeasti edes "kalvo" ja en ymmärrä miksi sekin liitetään ensimmäiseen kertaan, halusin sen mainita koska sekin yleensä mielletään tähän samaan


      • 7726271516612
        girl under you kirjoitti:

        Ja immelkalvohan ei ole oikeasti edes "kalvo" ja en ymmärrä miksi sekin liitetään ensimmäiseen kertaan, halusin sen mainita koska sekin yleensä mielletään tähän samaan

        Itselle ei tulis edes mieleen mikään pirun immelkalvo kun ajattelen ekaa kertaa seksiä. Se nyt ei liity siihen mitenkään. Ihan turha kuvitella, että naisen värkeissä tapahtuu mitään mullistavaa ekan kerran aikana. Saati ihmisessä itsessään. Sana neitsyt voitaisiin jo unohtaa. Miksi pitää olla erikseen sana kuvaamaan ihmistä, joka ei ole harrasanut seksiä? Miksei ole sanaa kuvaamaan ihmistä, joka ei ole ennen ajanut autoa? Tai värittänyt vahaliiduilla? Tai laulanut karaokea? Nää on taas näitä menneen patriarkaalisen yhteiskunnan luomia käsitteitä naisten kontrolloimiseksi.


      • burnthemdown
        7726271516612 kirjoitti:

        Itselle ei tulis edes mieleen mikään pirun immelkalvo kun ajattelen ekaa kertaa seksiä. Se nyt ei liity siihen mitenkään. Ihan turha kuvitella, että naisen värkeissä tapahtuu mitään mullistavaa ekan kerran aikana. Saati ihmisessä itsessään. Sana neitsyt voitaisiin jo unohtaa. Miksi pitää olla erikseen sana kuvaamaan ihmistä, joka ei ole harrasanut seksiä? Miksei ole sanaa kuvaamaan ihmistä, joka ei ole ennen ajanut autoa? Tai värittänyt vahaliiduilla? Tai laulanut karaokea? Nää on taas näitä menneen patriarkaalisen yhteiskunnan luomia käsitteitä naisten kontrolloimiseksi.

        http://feministatsea.wordpress.com/2009/05/21/there-is-no-such-thing-as-virginity/


      • 0990
        7726271516612 kirjoitti:

        Itselle ei tulis edes mieleen mikään pirun immelkalvo kun ajattelen ekaa kertaa seksiä. Se nyt ei liity siihen mitenkään. Ihan turha kuvitella, että naisen värkeissä tapahtuu mitään mullistavaa ekan kerran aikana. Saati ihmisessä itsessään. Sana neitsyt voitaisiin jo unohtaa. Miksi pitää olla erikseen sana kuvaamaan ihmistä, joka ei ole harrasanut seksiä? Miksei ole sanaa kuvaamaan ihmistä, joka ei ole ennen ajanut autoa? Tai värittänyt vahaliiduilla? Tai laulanut karaokea? Nää on taas näitä menneen patriarkaalisen yhteiskunnan luomia käsitteitä naisten kontrolloimiseksi.

        Joskus tulevaisuudessa meille nauretaan,kun historiankirjoissa lukee, että meillä oli oma sana kuvaamaan naisia, jotka ei oo harrastanu seksiä :D


    • miumauh

      Itse täytän tänä vuonna 24 ja en ole myöskään koskaan seurustellut. Ihme, että ensisuudelmani olen saanut... ja sekin oli vasta 19 vuotiaana.
      Vanhaksi ja säälittäväksi olen monesti itseni tuntenut, mutta ajattelen kuitenkin, että on muitakin jotka ovat samassa tilanteessa (vaikka joskus tuntuu, että olen varmasti ainoa "näin vanha neitsyt")

      Aion kuitenkin kerätä tarpeeksi itsevarmuutta ja jossain vaiheessa tutustua muihin lähialueiden lesboihin! Jännittää jo etukäteen, ujouteni tietäen :D Mutta kyllä se siitä

      *täysin turha viesti!*

      • 17+5

        Mulle on ainakin ihan yhdentekevää onko se toinen harrastanut seksiä vai ei. Seksihän on mm. tutustumista toiseen, toisen löytämistä, toiselle hyvänolon tuottamista, välittämisen näyttämistä ja niin ees päin. Ei oo kahta samanlaista ihmistä. Jokaisen kanssa on aina se uusi "eka kerta". Silloin kaikki ollaan yhtä kokemattomia, oltiin sitten harrastettu seksiä 0 tai 1000 kertaa. Ei vielä tiedetä varmaksi mistä toinen tykkää, yms. Pistää se jännittämään "kokenuttakin"


    • vulnerable

      Täällä 24-vuotias samanlainen. "Suhteet" ovat kariutuneet ennen kuin ovat ehtineet alkaakkaan. Toisinaan tunnen häpeää, mutta sitten ajattelen, että minkäs minä sille mahdan etten vain ole yhdenyönhoidokki-tyyppinen ja että haluan oikeasti itselleni jotakin aitoa. Kyllä sitä vielä joku osaa arvostaa... Muutin Helsinkiin 19-kesäisenä ja kesti aikansa ennenkuin pääsin verkostoitumaan ja sitä kautta tapaamaan ihmisiä.

      • So sad

        Olin nuorempana tosi ujo ja se hidasti oleellisesti pariutumista.
        En toivoisi kenenkään kokevan samaa.


    • karmatar

      rohkeesti naiset,elämä on ihanaa

    • samassa_tilanteessa_

      Kyllä te rakkauden vielä löydätte

    • Liirumlaarumtipitii

      Hyvä kuulla että meitä on muitakin :) jotka ei ole nuoresta asti tehneet sitä ja tätä monien naisten kanssa ja kokeilleet jo kaikk(i)ea. Tosi rakkaus odottaa :)

    • 9+1

      Älä huoli. Kaikilla on joskus ollut oma eka kertansa. Minua ei haittais yhtään. Plus että kaikki naiset on niin erilaisia, ettei tuleva naisesikaan tiedä tarkkaan mistä sinä pidät. Teidän eka kerta jännittää myös varmasti häntä. Seksi ei ole mikään taitolaji, josta pitäisi suoriutua vaan mahdollisuus tutustua toiseen ihmiseen syvemmällä tasolla ja nauttia toisesta osapuolesta. Keskity siihen mikä tuntuu hyvältä, älä suorittamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe