Seksiäänet

naapuri 00000

Minua häiritsee naapurini, joka dildottaa melkein joka päivä. Siis Se ääni kuuluu tänne mun asuntoon, kun joku siellä pumppaa oikein innoissaan. Olen iloinen, että ihmisillä on leluja käytössään, mutta on se niin ikävää, kun kesken Ave Marian alkaa se lumps lumps läps lumps- ääni, tai silloin kun olen itse nukkumassa. Harmi kun meidän talossa ei ole kunnollista äänieristystä seksiääniltä. Kokemuksia?

16

3597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hydaulic-män

      meidän naapuruston sinnkunaisten eikä varattujenkaan tarvise dildoja käyttää. olen aina auttanut naisia hädässä. on hommia riittänyt

      • hydralic-män

        siis hydraulic-män.


    • Goatselord

      Naapurin äijä se siellä perä-aukkoansa levittää

    • säädyllisyys

      Sulla on ekshibitionisti naapurina. Varmasti tietää että äänet kuuluvat seinien läpi mutta siitäpä nämä saavat juuri sitä lisä-pontta. Itsellänikin tälläinen sairas naapuri. Pariskunta panee menemään parvekkeen ovet auki kesäisin ja muutoin pannaan menemään sitten niin niin että jokainen rapun huoneisto saa osansa irstailusta. Ei siinä saa nukutuksi sitten mitään tehdyksi (television katselu, etätyönteko, opiskelu yms. Kun taustalta omaan huoneistoon änkeää. Naisen orgasmi huudot, sänkyn, sohvan, nitinä ja pauke yms. Kaiken huippu oli se kun keskellä kesäpäivää viltin alla kerrostalon pihalla aletaan hässimään vaikka tiesivät että moinen on laissa kiellettyä sekä että lapsia voi kulkea, oleskella kautta todistaa moista irstailua. Seksi on normaalia. Mutta oman seksi elämän tuonti julkisuuteen muitten näkyville, kuuluville on sairasta. Kyseessä on mielenterveysongelma.

    • Käsi käy

      Soita ovikelloa ja tarjoa auttava kätesi :)

    • Toosake

      No hanki itsellesikin jotain puuhastelua josta lähtee sopivasti ääntä ja peittää naapurin dildoiluäänet.
      Onkohan sun naapurisi käynyt tällä sivustolla josta saa ilmaiseksi kokeilla seksileluja. Pitääköhän ne palauttaa ja sitten seuraava työntää toisen käyttämiä välineitä toosaansa?


      https://www.huippukiva.fi/kampanja/uudenetu?gclid=CNOAt-O60b0CFeLVcgodDqgAbg

    • laita siveysvyö sill

      kyllä se on hirveetä kun pi llu ja per se litisee ja sauvat surisee. ja silli ja p aska haisee. kumma kun joidenkin täytyy ronkkia paikkojansa. pitäis laittaa siveysvyö ettei mahtuis kuin k usi ja p aska tulemaan ulos aukoista.

    • joopa2

      Taitaa sinulla olla kuvitelmissasi siitä kuva mistä puute.

    • Mr Panetta

      Minulla päinvastoin mitä enemmän seksiääniä naapurista sen parempi,alkaa itselläkin hommat toimii,sitten vaan neliäänisesti,,

    • onpa dildo
    • diotuei

      Saa mun mielestä jokainen dildottaa vaikka joka päivä jos haluaa, mutta tosiaan aika huonot eristeet jos dildottamisen ääni kuuluu. Minä olen seurustellut puoli vuotta uuden kumppaninni kanssa ja naapuri on jo valittanut 3 kertaa seksiäänistä. Ihan normaaleja seksiääniä, ei yliäänekkäitä, eikä mitkään sänkykään natise, vain omat äänet. Olemme minun luona myös vähemmän ja harrastamme seksiä aika tarkkaan 5 kertaa kuussa iltaisin/öisin. Eli seksiäänet eivät ole jatkuviä. Eikä kestokaan ole mitään ylipitkä, noin puolituntia kerta ja harvemmin innostumme vielä harrastamaan kerran samana yönä. Eka kerran naapuri valitti kun oltiin harrastettu mun luona 5 kertaa. Ihan älytön naapuri.

      • ei saa itse

        Varmaan vain kateellinen.


      • Ihme nipoja.

        Meillä ex-naapurit pani ensihuumassa joka ilta klo 23. Aaaaahhh.... Aa-aaaaa....aijai aijai! Sitä joka ilta. Sitten jotain muuttui, ehkä joku naapureista valitti tai seksi loppui.

        Myöhemmin asunnosta kuului vaan emännän jatkuva marmatus. Äijä haisi viinalle arkisinkin ja tupakkaa kului.

        Mutta ei valitettu seksiäänistä. Äänet oli kovia, ihan kun sitä olis vieressä harrastettu. :D


      • onko lapsia?
        Ihme nipoja. kirjoitti:

        Meillä ex-naapurit pani ensihuumassa joka ilta klo 23. Aaaaahhh.... Aa-aaaaa....aijai aijai! Sitä joka ilta. Sitten jotain muuttui, ehkä joku naapureista valitti tai seksi loppui.

        Myöhemmin asunnosta kuului vaan emännän jatkuva marmatus. Äijä haisi viinalle arkisinkin ja tupakkaa kului.

        Mutta ei valitettu seksiäänistä. Äänet oli kovia, ihan kun sitä olis vieressä harrastettu. :D

        Onko teillä lapsia?Joutuiko ne heräämään aina klo 23 noihin naapurin seksin ääniin?Tuskin....


    • ei varaa omk-taloon

      Lapset kärsii.Pienille lapsille voi tulla vaikka mitä traumoja siitä,jos heidän on pakko kuunnella naapurista kantautuvia voimakkaita seksin ääniä.Nyt en tarkoita mitään sängyn natinaa ja pientä voihkimista,vaan kun seinänaapuri kiljuu todella aivan kuin "sikaa tapettaisiin".Yritämme suhtautua asiaan huumorilla tyyliin siellä naapuri tekee aikuisten juttuja.Mutta kyllä se silti v...ituttaa,kun lapset joutuvat tätä kuuntelemaan toistuvasti.Jos minä olen huolissani siitä,että lapset kärsii,niin olenko minä kateellinen?Entäs olenko minä puutteessa?EN OLE!!!MInä olen yksinkertaisesti vain huolissani omista lapsistani.Ja oman mieheni kanssa harrastamme varmasti sitä itseään miljoona kertaa useammin,mitä seinänaapurin ruma vanhapiika.Sorry,vaan.Kyllä kerrostalossa pitäisi naapureiden muistaa suvaitsevaisuus.Ja tähän on kenenkään turha kommentoida että lapsista sitä vasta kova ääni lähteekin.Kelle aikuiselle on tullut traumoja lasten äänien kuuntelemisesta.Niin.Tuskin kenellekään.

      • nainstain

        Lapaset todennäköisesti saavat traumoja vain, jos vanhemmat reagoivat ääniin negatiivisesti, erityisesti selvästi järkyttyneenä. Pätee lapasten kanssa lähes missä tahansa asiassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe