Mitä mies haluaa

epätoivoinen

Mulla on tällänen mielenkiintonen tilanne ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä. Elikkä oon itse parikymppinen nainen ja mies jätti tuossa reilu 1,5kk sitten lähes 3 vuoden suhteen jälkeen. Välillämme kaikki toimi hyvin, rakkautta oli eikä suurempia riitojakaan. Yllättäen miestä alkoi kuitenkin ahdistaa ja alkoi kaivata omaa aikaa ja tilaa ja yhden riidan jälkeen yllättäen piti pari päivää hiljaiseloa ja sen jälkeen ilmoitti että haluaa erota. Ennen tätä riitaa oli siis itse ollut täysillä vielä suhteessa mukana ja ei olisi ikinä jättänyt. Riita sinänsä ei ollut mitenkään kummallinen mutta edesauttoi miehen ahdistusta kun painostin häntä miettimään tulevaisuutta ja meitä.Miestä ahdosti muutenkin vapaa-ajan vähyys ku on nyt kesästä asti ollut intissä ja vasta tänä kesänä tulossa kotiin.

Eron jälkeen olemme aika paljon pitäneet yhteyttä. Yksi riita pari viikkoa sitten oli mutta sekin oli iham turha. Silloin pidimme useamman päivän katkon yhteydenpidossa. Tämän jälkeen yhteydenpito on ollut päivittäistä ja viestittelemme lähes aamusta iltaan ja pisin tauko viestien välillä on usein vain pari tuntia. Toisinaan myös soittelemme. Olemme myös nähneet nyt n. 1 keran viikossa aina kun mies lomilla ja olen ollut tämän luona hengailemassa pari tuntia. Joka kerta yhteisestä päätöksestä harrastamme myös seksiä ja olen sanonutkin että toivon sen jatkuvan. Sekain jälkeen usein makaamme sängyssä, käymmä yhdessä suihkussa ja olemme kuin ennenkin. Mies myös kertoo aina että on ollut vähän ikivä ja kertoo aina liten iloiseksi tulee kun soittelen hänelle jne.

Olenkin tässä nyt miettinyt olisiko meillä mahdollisuutta vielä ja haluaisikohan mies kenties yrittää vielä. Tällä hetkellä hänelle kavereiden kanssa juoksentelu on kuitenkin tärkeämpää kuin suhde mutte ei ole kieltänykkään etteikö olisi joskus mahdollista palata. Tällä hetkellä tiedän ettei mies halua sitoutua, mutt entä jos lämmittelisin häntä hitaasti. Mies on sanonut että voisi viettää yönkin minun kanssani, mutta koska kummallakaan ei ole omaa asuntoa tällä hetkellä on se hieman hankala järjestää. Mies ei halua kertoa kavereilleen kuinka läheisiä olemme. Pitäisikö pikku hiljaa siis kysellä fiiliksiä ja puhua uudesta yrityksestä. Vai pitäisikö jatkaa hengailua ja antaa asioiden edetä jos etenevät. Olen kauhean kärsimätön ja haluaisin edes vähän sopia asioista ja puhua tulevaisuudesta että pitäskö yrittää ilman mitään paineita. Mies tulee varmaan taas ensi viikonloppuna käymään mun luona hengailemassa ja panolla.

1

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Anna pojan itsenäistyä rauhassa. On ilman muuta selvää, että hän ei ole täysillä sitoutunut sinuun, koska haluaa vielä mennä ja kokea vapautta. Mikä kiire sinulla on ja miksi olet kärsimätön? Olette vasta parikymppisiä ja tuossa iässä ei vielä ole hyvä tehdä hätäisiä päätöksiä. Anna itsellesi ja pojalle aikaa, katselkaa rauhassa, älkää ottako ja luoko paineita toisillenne.

      Tuossa iässä myöskin tunteet ovat herkässä ja riidellään usein ihan pikkuasioista turhaan. Keskity nauttimaan hänen läheisyydestään ja olostaan sinun kanssasi, lopeta painostus se vaan ahdistaa häntä enemmän, jos koko ajan puhut "meistä ja meidän tulevaisuudesta" ja kaikessa "Me" muodossa.

      Hän ihan varmaan tykkää sinusta, mutta on vielä nuori ja haluaa hengailla kaverienkin kanssa. Miehet eivät halua narua kaulaansa, et kai sinäkään sitä halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe