Ylitornio ja prostituutio

erja658

Jaa vai tällaista..

36

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukhaan

      Se vain sama tekkee ko sielä kerta ukot keskehnään värkkää ei ole lihale käyttöä ei net ainakhaan pääse rikastuun jos ei sitte keskehnänsä ostele tuutit toisiasa.

    • ostan heti

      Mulla olisi kyllä kovastikkin käyttöä sellaselle joka on juuri sitä varten eipäs tässä ole tullu ketään edes yritettyä mutta jos olisi heti valmis niin se olis hyvä.

    • kovanna

      Saisi jonkinasteista osviittaa siitä miten ottaisi yhteyden sellaiseen joka on alkanut harrastaan tätä kuumaa ammattia niin johan meitä olisi varmaan muitakin kun minä.

    • niinseonn

      tietääkö kukaan kuka o parittaja?

    • Liiviheikki

      Se kuulema brunfeltin samppa parittaa.

      Sami hakkaa valmiiksi naisilta naamankin lehtipihviksi on sitte maukkaan näköinen.

      Samihan on SAMURAIPARITTAJIEN AATELIA.

    • molopoka

      No kuas se pihvin-näköstä naista ostaa sehän pitäis olla hyvässä kuosissa ja kunnon meikit naamala silloin alkas heti kiinostaan soon hyvän-näkönen ko on kunnola pakkelia naamassa jotenki innostaa ja tekkee semmosen innostavan vaikutuksen.

    • koeajot

      Jos tiättä yhenki oikean prostituoidun niin mitä tulen ja testaan onko hänestä tosi ammattilaiseksi vai jääkö harrastuksen puolelle.

    • Panisinko

      Olisko niin että tämä Erja 658 olisi itse alkanut harrastamaan kyseistä ammattia ja halusi ilmoittaa asiasta tällä palstalla kun ei oo mitään jälkeenpäin kirjoittanut.

    • Late Lapista.
      • Panisinko

        Aika hyvä yllätys oli etupaneelissa...


      • Late Lapista.
        Panisinko kirjoitti:

        Aika hyvä yllätys oli etupaneelissa...

        Onnistuuhan se takaakin päin !


    • No Erja

      Mikhään se on päivän hinta jos sais vähän infoa-

    • HÄH ONKO

      ONKS ERJAA NÄKYNY?

    • Ei väylävartinen

      Höh, olkaa kunnolla sielä alkkulanraitila. Mie asun tässä naapurikunnassa ja parhaat naiset ovat Ylitorniolla. 5 vuojen aikana on ollu maatalon emäntää, kaksi kunnan virassa olevaa naista, yrittäjä ja yksityisen firman työntekijä, johkaisen kans useamman kerran. Eikä ne unohtanheet ole, vähinthään yksi viesti tekstiviestinä tai facebookissa tullee parissa viikossa että voitasko tavata taas. Ja on sielä niitä kertakokkeiluja näitten lisäksi.

      Pitäkää miehet itte vaimoja hyvänä, että pääsettä aviovuoteeshen. Vaikka son semmonen tavara se naisen jalkoväli, ettei se käytöstä kulu, päinvastoin, paremmassa kunnossa pyssyy. En mie ainakhan ole sitten 15 ikävuojen, ko naisen pääle aloin ymmärtämhän, tarvinu ilman olla, aina saapi ko tarttee. Pittää vain osata nätisti puhutella.

      • LAZY LEIDI

        No kun se on pakko. Te työkkäristä karenssia saa ja nolla euroa on tulot.
        Tähän hättään kun mies jolla oma piha ja hopianvärinen mersu niin loppuis
        jo heh heh...joka ikinen täällä myy rahasta itteensä!


      • näin teen
        LAZY LEIDI kirjoitti:

        No kun se on pakko. Te työkkäristä karenssia saa ja nolla euroa on tulot.
        Tähän hättään kun mies jolla oma piha ja hopianvärinen mersu niin loppuis
        jo heh heh...joka ikinen täällä myy rahasta itteensä!

        Onko tosi minähän tulen sinne viettämään vapaa-aikaa otan repullisen seteleitä mukaan niin ei jää vajaaksi.


    • Tero T.

      Kyllä se on poka niin että Ylitornioltakin on parhaat lihat lähteneet muihin maisemiin.

    • !!!=!!

      Onhan innokkaat siskokset.!!

    • enpä ole saanut

      ,,, koskaan yt;n naisilta. Vai enkö ole huomannut "merkkejä". Ihan muualta on pitänyt ne asiat hoitaa. On vissiin tapahtunut muutosta vuosien varrella paikkakunnalla, kun ei "aikoinaan" tuollaista väitettyä prosti,,, ota ollut.

      • ,,..-.-

        Ei ne tytöt ollu kaupan ne oli ihan omasta halustaan innokkaita jokunen vuosi sitten oli ihan ylitarjontaa se on nyt varmaan tullut sellanen välivaihe ei ole ehtineet kasvaa siihen ikään ihan vaikka onhan niitä innokkaita alaikäisiä joka uskaltaa hilpassa nehän olisivatkin parhaita kun on sitä intoa ja halua kokeilla kaikkea ei ne kyllä aiemminkaan olleet vielä läheskään kaikki laillista lihaa vaan eipäs tuo hidastanut ketään he olivat niin innokkaita sekä seksikkäitä.


    • siipi maassa

      Tais jäädä aika lyhyeksi tämä lihanmyyntilista Ylitorniolla ei ollut kun tämä Lady.

    • eipä ei

      EI PINSAA EI

    • no no kirjoita

      Eikö tosiaan ole yksikään naispuolinen henkilö puutteessa Ylitorniolla en ymmärrä miten te toimitte kun ei miestä haluta.

    • huokeampaa

      Saa sitä antaa ilmaiseksikkin ja olisihan jopa siinämielessä parempikin kun sitä maksua ei voi laittaa vähennykseksi verotukseen.

    • Ei väylävartinen

      Kuulkaapas nyt, pojat. Ei rahala naista saa, alkakaa puhhuun nätisti ja rehelisesti, niin kyllä pääsee jalkoväliä koithaan. Eikä naiset tarjoa itseään julkisesti, siinä mennee maine. Mutta ko sopiva kohale tullee vaikka kaupassa, niin oikeila elkheilä ja sanoila pääsee jalkovälhiin, vaikka pakettiautossa, jos ei ole huonetta mishän.

      • Moni Pesä Mies

        Kyllähän Ylitornion naista just pimiällä parkki paikalla,mutta monta kertaa olen netistä tilannut
        kun Norjasta ajelen Turkuun niin on semmosia luurankoja ja kuivia kuoveja. Kuulemma näkevät nälkää kun on karenssilla.


      • tosi mageeta
        Moni Pesä Mies kirjoitti:

        Kyllähän Ylitornion naista just pimiällä parkki paikalla,mutta monta kertaa olen netistä tilannut
        kun Norjasta ajelen Turkuun niin on semmosia luurankoja ja kuivia kuoveja. Kuulemma näkevät nälkää kun on karenssilla.

        Vaan minäpäs lähin hesaan katteleen rotu pimuja olen ainakin pari viikkoa kun alku
        oli heti rautaista seksiä ei tahtonut ademalta malttA pois kun tuli toinentoistaan seksikkämpiä neitejä ja olivat iloisia ja perä pyöri todella hyvin,nyt olen keskikaupungilla erään tytön luona.


      • tosi mag
        tosi mageeta kirjoitti:

        Vaan minäpäs lähin hesaan katteleen rotu pimuja olen ainakin pari viikkoa kun alku
        oli heti rautaista seksiä ei tahtonut ademalta malttA pois kun tuli toinentoistaan seksikkämpiä neitejä ja olivat iloisia ja perä pyöri todella hyvin,nyt olen keskikaupungilla erään tytön luona.

        Virheitä tulee kun kävellessä kirjoittelee,,


      • käteen ja sillai
        tosi mageeta kirjoitti:

        Vaan minäpäs lähin hesaan katteleen rotu pimuja olen ainakin pari viikkoa kun alku
        oli heti rautaista seksiä ei tahtonut ademalta malttA pois kun tuli toinentoistaan seksikkämpiä neitejä ja olivat iloisia ja perä pyöri todella hyvin,nyt olen keskikaupungilla erään tytön luona.

        Tai runkatessa ;)


      • Tosi m
        käteen ja sillai kirjoitti:

        Tai runkatessa ;)

        No se on taas sinun ongelmsi se runkkaus minulla taas tämä kun kävelen Tab kädessä jakirjoitan hipaisunäppäimillä tulee väkisin joitain virheitä enkä viitsi paremmin tarkistaa tekstiä.


      • käteen ja sillai
        Tosi m kirjoitti:

        No se on taas sinun ongelmsi se runkkaus minulla taas tämä kun kävelen Tab kädessä jakirjoitan hipaisunäppäimillä tulee väkisin joitain virheitä enkä viitsi paremmin tarkistaa tekstiä.

        Sinuapa juurikin tarkoitin!!


      • Äipäm omalle napelle
        käteen ja sillai kirjoitti:

        Sinuapa juurikin tarkoitin!!

        Täällähän kerrotaan omista kokemuksistaan sinähän et voi minun seksielämästä tietää mitään, sitä paitsi miten sinä tuon runkkausesi sekoitit minun kirjoittamiseeni eihän ne liity mitenkään toisiinsa sinä vaan olit siellä hinkuttelemassa etkä muuta osannut ajatella, älä hypi joka palstalla riitaa haastamassa napero.


    • multolis saanu

      Onko Erja saanut vappukikkiä lainkaan vai oliko toosa levossa?

      • mene Pelhoon

        ja pane pilhuun


    • pellon P***U

      Ei oo saanu, ko on niin kärttynen

    • jakojuttuja

      Eihän ne Ylitorniolla tiä mitä se prostituutio on nehän antava muuten vain ei sielä hinnasta puhuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe