salarakas hei, katso mitä kirjoitin pojalleni

williamin isä

ennenkö ne toteuttavat oman pyyntöni ja poistavat kaikki viestini, ja kun nuo rakit tuossa ulvovat, miten poikasi joutuu isäänsä häpeämään, haluan vielä sanoa tämän

Se mitä tuollaiset mullilaumat huutavat ja ajattelevat, on täysin yhdentekevää sille joka tajuaa oman tosiolemuksensa, ja miten se on täysin riippumaton ihmisten sosiaalisesta hyväksynnästä. Ne kaksi asiaa ovat vastakohtia, kuten rasva ja vesi,jotka hylkivät toisiaan

ette voi palvella kahta herraa , maailmaa ja minua, sanoo Jeesus

tarkoittaen tällä ´´ minulla´´ itsekunkin meidän sisimmässä olevaa todellista ITSEÄ , taivasten valtakuntaa ,´´christus in nobis´´ eli jeesus meissä, josta intialaiset käyttivät sanaa atman , egyptiläiset ja Atlantis sanaa aton. Kun se käsite tuli Kreikkaan , se sai muodon atom, pienistä pienin, jakamaton In divi duo

josta sitten tuli käsite ´´individualismi´´ Ellet ymmärrä mitä isäsi tarkoittaa
pyydä opettajaasi kertomaan ja sano samalla että vaihdat pakkoruotsin saksaan

koska sinulla on iso maatila saksankielisellä alueella

Ymmärrät mitä tarkoitan tuolla sisäisellä , muiden hyväksynnästä riippumattomalla itseydellä, kun luet tarkkaan antamani Yrjö kallisen kirjan ´´ZEN sanoma idän valaistuksesta´´

Nämä suuret mullikuorot ovat tyhmälistöä , henkistä proletääriä , jääkiekko idiootteja jotka luulevat olevansa oikeassa kun heitä on enemmistö, ne halusivat ampua Yrjö kallisen ja 30 000 muuta toisinajattelijaa

ja yhä Suomessa on tuollainen tappo mentalitetti että isäsi ei saa siellä ollenkaan olla

älä piittaa mullilaumoista, älä kuuntele mitä ne isästäsi puhuvat

älä osallistu joukkue urheiluun''
''

vaitse yksilölajit

aikido judo karate , älä missään tapauksessa mene Suomen armeijaan koska isänmaasi on Puolassa ja Suomen armeijalla on yhä fasistinen perinne .

kulje omaa tietäsi , lue hyviä kirjoja , kuuntele hyvää musiikkia

ja muista että yksikin hyvä ystävä on paljon parempi kuin sata idioottia ´´ muka heh heh ´´ ystävää

minä isäsi olen sinun ystäväsi aina . Myös sinulla on hyvä äiti , joten et ole yksin maailmassa

mutta varo tyhjää koppavuutta, johon nenä pystyssä purjehtivat eko femakot yrittävät sinua opettaa. Näytä niille keskisormea , myös minun puolestani

on rikos kaapata toisen lapsi ja pitää salaisessa osoitteessa vuosikausia

ne joutuu maksamaan siitä, hehtaarin tontti sinun valitsemasta paikasta johon sisältyy pala rantaa

moi

4

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillälailla

      Jess!!! Kyllä suomalainen lehmä on viisas!!!

    • ömpvmi34948

      jääkiekko on pojille hyvä peli, eikö olekin hietikko.

      • yäk byäk .---

        jääkiekossa sinällään ei ole mitään vikaa, varmasti se on ihan hyvä peli. Mutta siihen kuten moneen muuhunkin urheilulajiin Suomessa liitetään jotain sellaisia fiiliksiä, jotka pilaavat koko hyvän asian. Olen nähnyt miten monen pojan isät valmentavat heitä näihin suorituksiin, ´´verenmaku´´ suussa, möhömahaiset keski ikäiset yrittävät lastensa kautta jotenkin olla suurta ja mahtavaa, kun itse ei kyetty

        se on ällöttävää. Myös tunnelma noissa jääkiekko ja myös etelämpänä jalkapallo otteluissa muistuttaa kiusallisella tavalla 30 luvun natsien torikokouksia


        siksi suosittelen teitä kaikkia , keskittykää vain itsenne voittamiseen

        esim jousiammunta on laji jossa opitaan keskittymään


        itamaiset budolajit kaikki liittyvät itsenä voittamiseen


        . myös speedway ja motocross ovat sellaista lajia


        en kirjoita enkä avaa tälle palstalle enää

        tein sen kun joku kirjoitteli rakastavansa minua salaa


        mutta nyt hän sanookin olevansa MIES

        no voihan miehetkin toisiaan rakastaa, mutta homoilua pidän sairautena


        siitä huolimatta että Tarja halosen aikana siitä tuli yleinen muotivirtaus

        yäk


        älkää pojat menkö mukaan sellaiseen


    • Tilaaja

      Tuleeko tämä juttu JämsäTänään lehteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe