joko on aika erota, ja miten??

sackblack

tarinani varmaan melko yleinen..kerron sen silti, koska oma päänuppi alkaa olemaan jo niin pahasti kierroksilla. Elikkäs, olen uusioperheen äiti, omia lapsia minulla on yksi. Olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta, ja vaikeudet ovat olleet riesanamme nyt kohta jo vuoden päivät. Olen todella ahistunut suhteessa, mietin mikä ihme minussa on vikana :( En käsitä, miksi olen mieheeni rakastunut , koko mies on vastenmielinen. Minua on alkanut ärsyttämään miehessä kaikki, aivan kaikki. Läheisyyttä ja seksiä ei ole ollut aikoihin, josta mies kyllä muistuttaa päivittäin. Tämäm lisää ahhdistusta entisestään..tulee tunne, pitäisikö minun tehdä jotain vasten tahtoani, vain että saisin taas hetken olla rauhassa? Olen miehelleni kertonut kuinka sekaisin pääni jostain syystä on, enkä osaa ajatella selkeästi, tarvitsen omaa tilaa. Mutta vastaukseksi saan huutoa, raivoa, epäilyjä, uhoa...Tämän kaiken lisäksi, mieheni on alkanut muutenkin käyttäytymään todella törkeästi minua kohtaan. Olen yrittänyt keksiä itselleni harrastuksia, jotta saisin muutakin tekemistä kuin olla kotona. Tämäkin on huono asia mieheni mielestä, koska tämäkin aika on häneltä pois, ja voisin käyttää sen viisaammin. Jos käyn kaupassa, vii, 30min kuluttua soi puhelin, missä olet, kenen kanssa, koska tulet...ja töistä kun tulen, 15min normaalia myöhempään, tarvitsee minun antaa täydellinen raportti liikkeistäni, miksi meni myöhäsempään. Tämä ahdistaa myös. Sitten syyllistäminen...en ole mitään ilman häntä, enkö jo ymmärrä. Hänen ansiostaan minulla on mennyt näinkin hyvin..sen verran järkeä on vielä päässäni, että tajuan että tästä pitäisi jo alkaa irrottautumaan, mutta miten sen teen? Juttelut eivät auta, kokeiltu on. Tiedän miten ilkeäksi mies muuttuu jos kerron suunnittelevani eroa, on ollut ilkeä kaikille entisilleenkin, ja heitä on monta. Erään ex.kumppaninsa elämästä tehnyt täyttä helvettiä ennenkun minä, pelastava enkeli astuin kuivioon, ja jätti hänet rauhaan. Lapsikaan ei enään mikään pieni minulla ole, pelkään mitä mies keksiikään jos lähdemme. Joudunko lopettamaan työtkin, koska teen 3-vuorotyötä, eikä lapsi vielä ole siinä iässä että pärjäisi yksin. no, tämän on kerrottu auttavan, purkautua jonnekkin. nyt sen tein, osittain. kiitos.

3

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

      Oletkohan tekemisissä luonnehäiriöisen ihmisen kanssa. Se kertoo paljon jo, kun voit noin huonosti että mitä se mies aiheuttaa. Myrkyttää koko suhteen.

      Kuvittele tilanne 2 vuoden päähän. Näetkö itsesi vielä parisuhteessa? Pystytkö olemaan siinä?

      Jos vastasit ei niin samanlainen tilanne se on huomennakin ja ens viikolla jne. Eli pakkaa kamasi ja häivy. Kaikessa hiljaisuudessa vuokraa uusi asunto ja hae kamasi sitten, kun tuo mulkero on töissä tjms. Ota joku miespuolinen ystävä mukaan. Jos tilanne näyttää erittäin uhkaavalta niin mene turvakotiin. Sieltä ne järjestää kyllä jatkokuviot sulle.

      Pas-kassa suhteessa ei kannata olla.

    • sinkkumies.

      Miehes on kai jonkinlainen narsisti ja yrittää rajoittaa elämääsi ja tekemistäsi. Vuokraat uuden kämpän, tilaat muuttomiehet kantamaan tavarat ja sitten sanot näkemiin. Ei siinä tarvita mitään korulauseita kertoa

    • BEEN THERE

      SE ON SAIRAS, PSYKOPAATTINARSISTI. MIETI. ÄLÄ ALISTU. LÄHDE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe